Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Let's Swing (The Project)

Δημοσιεύτηκε

Ετοιμα όλα για να σας παρουσιαζω σιγα ,σιγα το καινουργιο στησιμο της μηχανης μου ( απομενει μονο να αγορασω και μια συγκεκριμενη εξατμιση ) !!!! φωτο με λεπτομέρειες από τις μετατροπες που εγιναν λιαν συντομως !!!!

  • Απαντήσεις 526
  • Εμφανίσεις 58,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Χρηστάραααααααααα

  • Χτες μας έπιασε το βράδυ και δεν προλάβαμε να ασχοληθούμε λεπτομερώς με τη νέα μετατροπή του Χρήστου στο τιμόνι. Ας μας πει ο ίδιος όμως λίγα λόγια για τον λόγο και το πως έφτασε σε αυτή την ομολ

  • ηταν μια μετατροπη που μου αρεσε περισσοτερο απο ολες μιας και εγινε η πατεντα της πατεντας ω πατεντα !!!!!! αρχικα το μαυρο τιμονι που λογω βαφης πρεπει να λιανουμε την φωλια της καουκας που στηρ

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Ε ναι, άξιζε τον κόπο που επέμενες στο πιο ακριβό αμπερόμετρο,

τώρα δένει απόλυτα με το Smiths ταχύμετρο..!! :thumbsup:

Δημοσιεύτηκε

αμπερομετρο τρελο!!! το κοντερ γιατι το πηρες σε μιλια???


Αν τον σταματήσει η τροχαία να τους πει (εγω έτρεχα Κυρ αστυνομε; Τι ειναι αυτα που λέτε με 80 πήγαινα)
Δημοσιεύτηκε

το κοντερ γιατι το πηρες σε μιλια???

 

απαντώ εγώ γιατί δεν το πρόσεξε ο Χρήστος:

1) Όσων ξέρω τα Smiths ένεκα καταγωγής διαβάζουν πάντα σε μίλια, μην κοιτάς τώρα τα ρεπλίκα που βγαίνουν και σε χιλιόμετρα, εγώ (π.χ.) το δικό μου το πήρα σε kmh γιατί μπορεί να τρακάρω αν κάθομαι να κάνω την μετατροπή οδηγώντας.. :blink:

2) Το συγκεκριμένο είναι εξαιρετικά αισιόδοξο οπότε αν και ινδικό η βελόνα μετά βίας θα διανύει το 1/2 της διαδρομής, πράγμα που σημαίνει ότι το ελατήριο δεν θα εξασθενεί όπως συμβαίνει μα τα κοινά ταχύμετρα Enfield που μετά από λίγα χιλιάδες χιλιόμετρα η βελόνα αρχίζει και χορεύει από τα 60 - 160.. :ranting:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

συμφωνω απολυτα με Νοε !!! εις γνωσην μου το πηρα με μιλια μιας και οι Αγγλοι στα μαμα του 1950 δουλευανε με μιλια !!!

Δημοσιεύτηκε

απαντώ εγώ γιατί δεν το πρόσεξε ο Χρήστος:

1) Όσων ξέρω τα Smiths ένεκα καταγωγής διαβάζουν πάντα σε μίλια, μην κοιτάς τώρα τα ρεπλίκα που βγαίνουν και σε χιλιόμετρα, εγώ (π.χ.) το δικό μου το πήρα σε kmh γιατί μπορεί να τρακάρω αν κάθομαι να κάνω την μετατροπή οδηγώντας.. :blink:

2) Το συγκεκριμένο είναι εξαιρετικά αισιόδοξο οπότε αν και ινδικό η βελόνα μετά βίας θα διανύει το 1/2 της διαδρομής, πράγμα που σημαίνει ότι το ελατήριο δεν θα εξασθενεί όπως συμβαίνει μα τα κοινά ταχύμετρα Enfield που μετά από λίγα χιλιάδες χιλιόμετρα η βελόνα αρχίζει και χορεύει από τα 60 - 160.. :ranting:

 

Επειδή και εγώ έχω φορέσει 2 Smiths κοντέρ το πρώτο σε μίλια και το δεύτερο σε χλμ έχω να πω τα εξής:

-Σίγουρα το σωστό ιστορικά είναι το Smiths με μίλια,μιας και το 1950 στην Αγγλία μετράγανε σε μίλια...

-Ένα κοντέρ σε μίλια θα σας κουράσει πολύ με τις μετατροπές σε χλμ (για να υπολογίσετε αποστάσεις ταξιδιών,ταχύτητα/ώρα και κάθε πότε πρέπει να κάντε περιοδικό service)....

-Στα κοντέρ Smiths με μίλια ή και χλμ, δεν χορεύει η βελόνα..'Αρα επιλέχτε όποιο σας αρέσει...

Σας το λέω εγώ που το έχω τώρα σε χλμ...

Γενικά κάντε ένα έλενχο όταν αγοράσετε κοντέρ Smiths αν λέει σωστά τα μίλια ή χιλιόμετρα...Αν είναι ακριβές δηλαδή γιατί έχουν παρατηρηθεί να μετράνε άλλα αντι άλλων...

Μην ξεχνάμε ότι το 95% των κοντέρ Smiths για Enfield είναι MADE IN INDIA....

Ο νοών νοείτω...

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Συμφωνω σε ολα εκτος απο το θεμα τις δυσκολιας του καθε ποτε θα αλλαζεις λαδια .... η απαντηση ειναι τοσο απλη , καθε 2000 μιλια  ;)) οσο το να υπολογισεις αποσταση ταξιδιου ποιος ο λογος ? η υποθεση ειναι να κανεις το ταξιδι  :)

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
 
Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL] μετατροπων συνεχεια !!! μια ομορφη κορνα !!!
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/839/5w4r.jpg/]5w4r.jpg[/URL]
 
Uploaded with [url=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL] μετατροπη στον ατερμονα γκαζιου !!!! βαφτηκε μαυρος και μπηκαν δυο χρυσα σιριτια για να τονιστει η  συγκεκριμενη πλευρα !!!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

  • 5 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/33/ugeb.jpg/]ugeb.jpg[/URL]
 
Uploaded with [URL=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]
και λιγη αποψη  :D  long live the KING !!!!!
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/24/2fq5.jpg/]2fq5.jpg[/URL]
 
Uploaded with [url=http://imageshack.us]ImageShack.us[/URL]
Αυτη ειναι η μητρα τις υποψηφιας προς αγορα εξατμισης  :)  οταν αγορασω την εξατμιση η οποια ειναι απο velocette δεκαετιας 30 , καπως ετσι θα δειχνει  :)
φιλε Νοε η οποιος αλλος ξερει τα κολπα του φωτοσοπ αν μπορει ας παιξει πανω στη φωτο να το κανει ασημι να το φανταστω καλλυτερα ! ευχαριστω εκ των προτερων  :)

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

Χρήστο βγάλε μια παρόμοια φωτογραφία σε φωτεινότερο σημείο (ημέρας) και χωρίς αυτό το χαρτόνι, διότι τώρα έχει γίνει μπέρδεμα και δεν θα φανεί σωστά, δεν θα σου αρέσει.

Αλλά εδώ που τα λέμε η εξάτμιση παραείναι ογκώδης, δεν μου αρέσει.

Τι κόλλημα έχεις φάει;

 

[url=http://postimg.org/image/nll2d1f69/]2fq52.jpg[/url]

Δημοσιεύτηκε
Συμφωνω με τον Νοε οσον αφορα την εξατμιση...
Την θεωρω υπερβολικη στο μεγεθος και με αμφιβολο τελικο αποτελεσμα...Τελικο αποτελεσμα εννοω την τελικη οψη της μηχανης,το θορυβο που θα βγαζει κ σιγουρα οι πατεντες που θα γινουν για να τοποθετηθει...
Σιγουρα δεν ειναι κ φτηνη...
Βεβαια περι ορεξεως.....
Ο Χρησταρας ομως οτι γουσταρει!
Πολλες φορες ρισκαρουμε κ στο τελος λεμε οτι αξιζε το κοπο...
Εγω φιλε Χρηστο θα σου προτεινα να αγοραζες μια goldstar απο Χιτσκοκ με τον ωραιο μπασο ηχο κ με σιγουρα αποτελεσματα...
Βεβαια εσυ ξερεις καλυτερα!
Σου ευχομαι να δικαιωθεις απο τη τελικη σου επιλογη!
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Νικο σε ευχαριστω για το φωτοσοπ  :thumbsup:  !!!! μιλαμε για ΕΡΩΤΑΑΑΑΑ !!!!!! την αγοραζω δαγκωτοοοοοοοοοο !!!!!!!!!!!!

το σελοτειπ να το κρατησω για αποψη ??? :D :D :D

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

  • 1 month later...
  • 3 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Παρεληφθη η εξατμιση velocette rigid 350 mac   :thumbsup: σε αριστη ποιοτητα κατασκευης απο www.armoursltd.co.uk και τελικη τιμη παραλαβης στην πορτα της οικιας 203 ευρω  :)

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

εγινε πειραματικο μονταρισμα για να δω αν ταιριαζει και δεν εμποδιζει καπου και φυσικα για να ακουσω και ηχο .... το πειραμα πετυχε !!! μπηκε ανετοτατα χωρις να εμποδιζει κατι και οταν εγινε η εκκινηση ..... ηχος μπασος και δυνατος και μετρουσες τις πιστονιες ( με φορεμενο το σιγαστηρα) σαν το harley του φιλου elifain !!!! η μελωδια της ευτυχιας !!! τωρα απομενει αγορα σφιγκτηρα ινοξ ( βρηκα απο τηλ στον Δαμιγο στα 1.90 ευρω) και ετοιμα ολα για επισημο μονταρισμα  :thumbsup:

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.