Jump to content
Δημιουργία Νέου...

Homo RatUς

Μέλος
  • Καταμέτρηση περιεχομένου

    1362
  • Εγγραφή

  • Συνδεμένος

  • Βραβείο Ημέρας

    61

5 Ακόλουθοι

Σχετικά με Homo RatUς

  • Γενέθλια 07/09/1982

ΤΕΛΕΥΤΑΊΟΙ ΕΠΙΣΚΈΠΤΕΣ

Η τελευταίοι επισκέπτες είναι απενεργοποιημένη και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

Homo RatUς's Επιτεύγματα

Ο Μανιβελάτος

Ο Μανιβελάτος (2/14)

  • Πολύ Δημοφιλής Rare
  • Πρώτη Ανάρτηση
  • Συμμετοχή
  • Πολυάριθμων Δημοσιεύσεων Rare
  • Έναρξη Θέματος

Πρόσφατα Διακριτικά

964

Δημοφιλής στην Κοινότητα

  1. Ομορφο προτζεκτ, θέλει σκεψη, σχεδιασμό σωστο κ πανω απ ολα να μείνει low budget.. Θα μαζέψω προβληματισμους κ λύσεις κ θα επιστρέψω
  2. Ψάχνοντας να βρω σχέδια για σκελετο απο μηχανάκια εποχης παρατήρησα ποσα κοινα εχουν τελικά ενα drag bike με ενα digger.. Παντα ήθελα να στήσω ενα digger, οχι με 2 μοτερ, αλλά.. Ένας αρχικός μπούσουλας λοιπόν για την αρχικη ιδέα σκελετου..
  3. Homo RatUς

    Twin Engine Enfield Bullet by Homoratus

    Περιγραφή: Ενα drag bike εποχής με δυο κινητήρες και υπερτροφοδητηση σε καστομ σκελετό. Για αρχη κατέβασα μοτερ σαζμαν, αφαιρεσα το σαζμαν κ απλα τα εστεισα πρόχειρα για να το φαντασιωθω... Παντα αγαπώ την αρχη ενος προτζεκτ, αλλα απολαμβάνω ακομη περισσότερο την κατασκευη του.
  4. Σε αυτο το θεμα θα σας παρουσιασω τα κοψε ράψε στο νέο μου αποκτημα. Μια sportster του 1966 και την μετατροπη της σε τσοπερ.. Λιγα λογια για το μηχανακι, ειναι 1000cc, εχει μονο μανιβελα και Μανιατο χωρις μπαταρια. Εβγαζε γυρω στα 60+ αλογα κ 200χλμ τελική . Ηρθε απο Αμερικη οπως το βλέπετε στην φωτο. Ο σκελετός μαμα, αλλα ειχαν δωσει μοιρες στον λαιμο για πιο dragster λουκ. Εγω εξ αρχης φαντασιωθηκα ενα τσοπερ παλαιας κοπής..Καλη αρχη λοιπον
  5. Καλησπερα, εχω καποιον γνωστο που ψαχνει κιτ αλλαγης σαζμαν απο δεξια σε αριστερα μεταχειρισμενο. Αν γνωριζει καποιος και για καινουριο, κανενα προβλημα. Λιγο που τσεκαρα στον Χιτσκοκ υπαρχει μονο απο αριστερα σε δεξια. Ευχαριστω!
  6. Homo RatUς

    Αξιοπιστια Enfield Bullet Electra

    Ας ανοιξει για αλλη μια φορα το θεμα της αξιοπιστιας και ειδικοτερα της Electra μιας και τοσο καιρο ακουω πως δεν χαλανε-σπανε. Οταν μιλησα με τον ιδιοκτητη Βαγγελη της εν λογω Electra http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3789842/ με παραπονο μου περιεγραψε την συμβιωση του μαζι της η οποια θελει να τελειωσει μετα το χτυπημα της μπιελας. η ζημια εγινε στα 40.000 χλμ ?!?!?!? δεν χρειαζεται να αναφερω για κομμενες ντιζες συμπλεκτη κτλ
  7. μετα απο αρκετο πατιναρισμα πηρα την αποφαση να αλλαξω δισκους. με την βοηθεια του Νοε σε γνωσεις αλλα και υλικα (η ισχυς εν τη ενωσει) ξεκινησα την διαδικασια. πολυ απλη, ευκολη και γρηγορη!! 1. χρειαζομαστε ενα δοχειο για τα λαδια που θα αφαιρεσουμε (εγω εβαλα ενα ταψι γιατι κατα το λυσιμο θα βγει λαδι καθ ολο το μηκος). λυνουμε λοιπον τη μια βιδα και το ενα παξιμαδι οπως φαινεται και στη φωτογραφια και αφαιρουμε το λαδι που υπαρχει μεσα. 2. αυτο ειναι που θα αντικρισουμε αμεσως μετα. δεν αγχωνομαστε αλλα και αν αγχωθουμε αναβουμε ενα τσιγαρο,δυναμωνουμε τη μουσικη και συνεχιζουμε. 3. υπαρχουν αλλες 3 βιδες τις οποιες λυνουμε(καλυτερα οχι μια μια, αλλα λιγο λιγο περιστροφικα). 4. αφου αφαιρεσουμε και τις βιδες,ξεκιναμε και βγαζουμε εναν εναν τους δισκους. καλο θα ειναι οπως τους αφαιρουμε, ετσι και να τους τοποθετησουμε με την ιδια σειρα, αλλα και παλι υπαρχει το service manual για βοηθεια. 5. οπως βλεπουμε, υπαρχουν διαφορα ειδη δισκων, εχουμε 2 μεταλλικους ισιους, 2 μεταλλικους με κλιση προς το κεντρο τους, τους 3 φιμπερενιους,αλλον ενα φιμπερενιο με μικρα κομματακια και το εξωτερικο μεταλλικο (καλυμμα). 6. ανοιγουμε το ολοκαινουριο κουτι με τους νεους δισκους και κανουμε και μια συγκριση ωστε να αντιληφθουμε και την αιτια του πατιναρισματος.εδω να πω πως ο ελεγχος ειναι για δικη μας γνωση, αφου οπως και να χει θα αντικατασταθουν ολα. 7. κατα τον ελεγχο των φιμπερενιων δισκων παρατηρουμε πως ειναι μαυροι και καρβουνιασμενοι. σε αλλη περιπτωση θα μπορουσαν να ειναι και αρκετα φαγωμενοι. 8. ελεγχουμε και τους μεταλλικους κατα ποσο υπαρχουν οι ποντες (να το πω??) ή τρυπες, οπως και να χει, δεν θα πρεπει να ειναι φαγωμενοι αλλα και καμμενοι (μελιτζανι χρωμα). στη δικη μου περιπτωση ηταν αρκετα καλοι. 9. ελεγχουμε το μεσα δισκο μηπως και υπαρχουν σπασμενα πριτσινια 10. ελεγχουμε τα ελατηρια κατα ποσο λειτουργουν σωστα. ενας ευκολος τροπος ειναι να τα ελενξουμε ολα μαζι στο υψος τους. αν και το κοστος αντικαταστασης ειναι χαμηλο. 11. εφτασε η ωρα της συναρμολογησης, οποτε τοποθετουμε τους δισκους με τη σωστη σειρα. 12. καλο θα ειναι να λαδωνουμε (με ATF λαδι/βλεπε βημα 15) καθε δισκο πριν τη τοποθετηση. α. βαζουμε τον μεταλλικο με την καμπυλη που προεξεχει στο κεντρο προς τα εμας. β. τον φιμπερενιο δισκο με τα πολλα κοματακια γ. μεταλλικο ισιο δισκο δ. φιμπερενιο δισκο ε. μεταλλικο ισιο δισκο ζ. φιμπερενιο δισκο η.μεταλλικο δισκο με την καμπυλη προς τα μεσα(αναποδα απο τον α') θ.φιμπερενιο δικο ι.εξωτερικο μεταλλικο καλυμμα 13. τοποθετουμε τα ελατηρια και τις βιδες(αυτο που αφαιρεσαμε στο βημα 3) και σφιγγουμε λιγο λιγο καθε βιδα κυκλικα,μεχρι να τερματισουν οι βιδες. 14. ευκαιρια ειναι να ελεγξουμε αν εχει χαλαρωσει η καδενα μεταξυ στροφαλου και καμπανας. η αλυσιδα θα πρεπει να χει στο πανω μερος της(κεντρο) τζογο 6.35mm (1/4"). 15. τοποθετουμε ξανα το καπακι,σφιγγουμε και προσθετουμε απο την τριτη βιδα (ναι αυτη τη μεγαλη) 400-450ml ATF, δηλαδη λαδι για αυτοματα σαζμαν. 16. βαζουμε μπροστα και αφου βεβαιωθουμε οτι δεν εχουμε διαρροες λιπαντικου ρυθμιζουμε την ντιζα συμπλεκτη, καταλληλα. τωρα πες μας φωτισες!!οκ, θα ανεβασουμε αλλο θεμα σχετικα με τη ρυθμιση της ντιζας συμπλεκτη, μολις κοπει!! This post has been promoted to an article This post has been promoted to an article
  8. Homo RatUς

    Carb Funnel From A Lamp

    [center][b]Make a carb funnel from an old lamp..so simple and easy![/b][/center] [center][url="http://1.bp.blogspot.com/-PoFDETyKn9A/ULzPPNdcAuI/AAAAAAAABdA/NWFv_jE9txc/s1600/homo+ratus+carb+funnel.JPG"][img]http://1.bp.blogspot.com/-PoFDETyKn9A/ULzPPNdcAuI/AAAAAAAABdA/NWFv_jE9txc/s320/homo+ratus+carb+funnel.JPG[/img][/url][/center] [b] At first you must be sure that the diameter of the lamp is a little longer from your Carb.[/b] 1. Take the lamp and cut it in three pieces(look at the photo) 2. You will use the middle piece 3. Find or make a gasket to use between the funnel and the carb 4. Take a sieve and cut it 2mm shorter from the external diameter of your funnel (i used a sieve from an old car speaker) 5. Glue it with silicone (i will find a better way soon) [url="http://1.bp.blogspot.com/-2tVhr3JDYKQ/ULzNRe-9E_I/AAAAAAAABcQ/BL0UcrNkvgI/s1600/SDC11827+efe.jpg"][img]http://1.bp.blogspot.com/-2tVhr3JDYKQ/ULzNRe-9E_I/AAAAAAAABcQ/BL0UcrNkvgI/s320/SDC11827+efe.jpg[/img][/url][url="http://2.bp.blogspot.com/-U3hMsNIQqAs/ULzNUVMnBtI/AAAAAAAABcg/8PRj8huf744/s1600/SDC11834+efe.jpg"][img]http://2.bp.blogspot.com/-U3hMsNIQqAs/ULzNUVMnBtI/AAAAAAAABcg/8PRj8huf744/s320/SDC11834+efe.jpg[/img][/url] [url="http://4.bp.blogspot.com/-1yWWG_0TwUE/ULzNSrldD2I/AAAAAAAABcY/pXNTWYdwpCo/s1600/SDC11831+efe.jpg"][img]http://4.bp.blogspot.com/-1yWWG_0TwUE/ULzNSrldD2I/AAAAAAAABcY/pXNTWYdwpCo/s320/SDC11831+efe.jpg[/img][/url][url="http://3.bp.blogspot.com/-_LozaMX2qbw/ULzNWEXeEuI/AAAAAAAABco/8dbARn-Z-qE/s1600/SDC11836+efe.jpg"][img]http://3.bp.blogspot.com/-_LozaMX2qbw/ULzNWEXeEuI/AAAAAAAABco/8dbARn-Z-qE/s320/SDC11836+efe.jpg[/img][/url] [center][url="http://3.bp.blogspot.com/-Fhieg38Uvrc/ULzNZfe6bII/AAAAAAAABc4/NDRms43gCxk/s1600/SDC11852+efe.jpg"][img]http://3.bp.blogspot.com/-Fhieg38Uvrc/ULzNZfe6bII/AAAAAAAABc4/NDRms43gCxk/s320/SDC11852+efe.jpg[/img] [/url][url="http://4.bp.blogspot.com/-UZPuIMN0YNA/ULzNXhgaWNI/AAAAAAAABcw/a6Buh6-L8BE/s1600/SDC11838+efe.jpg"][img]http://4.bp.blogspot.com/-UZPuIMN0YNA/ULzNXhgaWNI/AAAAAAAABcw/a6Buh6-L8BE/s320/SDC11838+efe.jpg[/img][/url][/center]
  9. ολα ξεκινησαν το βραδυ κατα την επιστροφη μου απο τη συναντηση με τους ταξιδιωτες απο Ινδια. και αφου περασαμε υπεροχα και ηπιαμε και τις ρακες μας, μπορω να πω πως την ζορισα λιγο μες τα κεφια μου(θερμοκρασια περιβαλλοντος=δροσουλα). αλλα οχι τοσο πολυ. λιγο μετα αφου αφησα τα παιδια και μπηκα ποσειδωνος και περι τα 80χλμ στο κοντερ, ακουσα ενα μεταλλικο ανατριχιαστικο θορυβο, η μηχανη εσβυσε και την εκανα στην ακρη. κατεβασα μανιβελα, αλλα ποτε δεν εβρισκε συμπιεση ωστε να παρει μπροστα. ηλπιζα πως θα ηταν η βαλβιδα αποσυμπιεσης, αλλα δυστυχως γι αυτο γραφω αυτο το θεμα( αφου δεν ηταν αυτη το προβλημα). οποτε οδικη βοηθεια και 40 λεπτα διαδρομη προς το σπιτι,με εναν οδηγο φορτηγου με πολλα ψυχολογικα και οικονομικα προβληματα. σημερα πηρα την αποφαση να τη "λυσω" και σας παραθετω φωτογραφικο υλικο εβγαλα τα λαδια και τα περασα μεσα απο ενα τουλι μπομπονιερας για τυχον γρεζια. ολα καλα (τελευταια αλλαγη λαδιων πριν 1000χλμ μαζι με φιλτρο) με το που ελυσα το πλαινο καπακι, ειδα πως το ωστηριο εισαγωγης, ειχε φυγει (χμ...κατι μου θυμιζει αυτο) βρηκα και το καπελοτο εκτος θεσης μαχης να κοβει βολτες μεσα στη κεφαλη (οποτε σκεφτηκα πως ο χθεσινος ηχος, ηταν μαλλον το κοκορακι πανω στη βαλβιδα) επισης το ωστηριο εισαγωγης ηταν τελειως μαζεμενο (κοντο)!!!!καποιος δεν το εσφιξε/α σωστα??? γρεζια βρεθηκαν και στο κομματι της κεφαλης εξαγωγης οπως βλεπετε, ειναι "αρπαγμενα" και με αρκετα γρεζια μονο με αυτοσχεδιο ζεσταμα καταφερα τελικα να λυσω τη κεφαλη (παντως βγηκε) απο καρβουνο καλα παμε! οποιος θελει για το πασχα στο αρνι-κατσικι, μπορω να του κρατησω εχω να πω, πως η μπιελα εχει περι τα 4-5mm κενο στο δεξι-αριστερα, που απο οτι μαθαμε με την βοηθεια του Νοε, ειναι λογικο. πανω κατω δεν υπαρχει κανενα κενο, οποτε λογικα ισως αποκλεισουμε το ενδεχομενο μπιελας ή μεταλλων κτλ θα καθαρισω κεφαλες για να ελενξω βαλβιδες(αρπαγμενες) και θα ανεβασω φωτογραφιες ξανα... "οταν κατι δεν σου παει καλα,ζηλευουν και τα υπολοιπα και τελικα ολα πανε σκ@τ@"
×
×
  • Δημιουργία Νέου...

Write what you are looking for and press enter or click the search icon to begin your search