Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Let's Swing (The Project)

Δημοσιεύτηκε

Ετοιμα όλα για να σας παρουσιαζω σιγα ,σιγα το καινουργιο στησιμο της μηχανης μου ( απομενει μονο να αγορασω και μια συγκεκριμενη εξατμιση ) !!!! φωτο με λεπτομέρειες από τις μετατροπες που εγιναν λιαν συντομως !!!!

  • Απαντήσεις 526
  • Εμφανίσεις 58,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Χρηστάραααααααααα

  • Χτες μας έπιασε το βράδυ και δεν προλάβαμε να ασχοληθούμε λεπτομερώς με τη νέα μετατροπή του Χρήστου στο τιμόνι. Ας μας πει ο ίδιος όμως λίγα λόγια για τον λόγο και το πως έφτασε σε αυτή την ομολ

  • ηταν μια μετατροπη που μου αρεσε περισσοτερο απο ολες μιας και εγινε η πατεντα της πατεντας ω πατεντα !!!!!! αρχικα το μαυρο τιμονι που λογω βαφης πρεπει να λιανουμε την φωλια της καουκας που στηρ

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Εδώ μπορείτε να πάρετε μια ιδέα από μαύρα κέντρα στην 350άρα μου..

 

P1050050_small.jpg P1050051_small.jpg P1050053_small.jpg

 

Επειδή γνωρίζω πόσο ευαίσθητη είναι η περιοχή των τροχών σε μικροχτυπήματα, προτίμησα την ηλεκτροστατική βαφή στις ζάντες και στα κέντρα.

Χρήστο σε διαβεβαίωσε ο βαφέας ότι η βαφή του στους τροχούς  θα είναι πιο ανθεκτική από τη συνήθη; Ή θα πρέπει να είσαι ιδιαίτερα προσεκτικός (πρακτικά αδύνατον);

Σκέφτηκες στην αλλαγή ελαστικών πόσο επικίνδυνο είναι να σου τραυματίζουν το χρώμα;

 

Στη θέση σου θα ρωτούσα αν υπάρχει δυνατότητα ηλεκτροστατικής βαφής στο βασικό χρώμα (δύσκολο) και μετά να βάψεις τη ρίγα στο κέντρο συμβατικά. Όμως τα κέντρα είναι καλύτερα να γίνουν από τώρα ηλεκτροστατική.

 

Στα έχω πει βέβαια και τηλεφωνικά, αλλά ας υπάρχουν και γραπτά να δούμε και κάποια άλλη γνώμη... :rtfm:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Τον Ρώτησα αυτά που είπαμε,μου είπε οτι θα είναι πολύ ανθεκτικές,σε αλλαγή ελαστικών θα δίνουν προσοχή με ευλαβικο τροπο!
Καλά,τα μαύρα είναι Κουκλια επίσης!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

  • 3 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Τα στεφανια των τροχων αμμοβολιστηκαν και ειναι ετοιμα να παρουν τον δρομο τους προς βαφη μαζι με τα κεντρα ,εν συνεχεια ακτινολογηση, ελαστικα και πιστευω στην εκδρομη θα ειναι φορεμενα  :)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα, Χρήστο..

Είχες καιρό να 'εμφανιστεις' και άρχισα να ανησυχώ!!!!
Ελα και με τις ζάντες στην ανάγκη, ρε φίλε...

Δεν θα σε παρεξηγήσουμε :)

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Καλησπέρα, Χρήστο..

Είχες καιρό να 'εμφανιστεις' και άρχισα να ανησυχώ!!!!
Ελα και με τις ζάντες στην ανάγκη, ρε φίλε...

Δεν θα σε παρεξηγήσουμε :)

ααα!!! θα σε μαλωσω!!! :unhappy:  :D  :D  :D

απο που κι ως που εχω καιρο να εμφανιστω? 

ξεχασες κιολας το θεμα η αλλη αγαπη ?

αμ το θεμα η κοκκινη σατανικη κουκλα?

ποιος εχει καιρο να εμφανιστει?δυο θεματαρες μολις που σου ανεφερα τις οποιες ειχα ξεκινησει !!!

οσο για τις ζαντες αν δεν φορεθουν εντος του χρονικου διαστηματος ως την εκδρομη , θα παρω παραμασχαλα τα βαμμενα στεφανια και θα ερθω  ;))

τοση δουλεια να μην τη μοστραρω να κανω το ψωνιο μου ?  :D  :D  :D

η μηχανη θα γινει μια κουκλα ζωγραφιστη σου λεω σαν και δαυτη απο κατου   :D :D  :D

BCP64_c_14_CU1.jpg

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

ααα!!! θα σε μαλωσω!!! :unhappy:  :D  :D  :D

απο που κι ως που εχω καιρο να εμφανιστω? 

ξεχασες κιολας το θεμα η αλλη αγαπη ?

αμ το θεμα η κοκκινη σατανικη κουκλα?

Αχμφ!!

Εχεις δίκιο!!!

Σε ευχαριστώ που με ανακάλεσες στην τάξη :)

 

Μη μου πεις όμως ότι θα βάλεις και Μπάρμπι να κάνει παρέα στον Ελβις!!!!!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Gigas

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

 

Μη μου πεις όμως ότι θα βάλεις και Μπάρμπι να κάνει παρέα στον Ελβις!!!!!!

μην μου βαζεις ιδεες !!!! :D  :D  :D  :D

Δημοσιεύτηκε
Προσεξε γιατι ενας ο Ελβις,μια η Μπαρμπι,αν ανεβεις κι εσυ στην enfield μη σε γραψουνε για τρικαβαλια.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

θεση πανω στο τιμονι εχει ΜΟΝΟ  ο ELVIS!!!

καλως ηρθατε στον κοσμο μου !!! ;))

https://www.youtube.com/watch?v=bop14-kG4bQ

Δημοσιεύτηκε

Να βάλεις κούκλα φουσκωτή.

 

Την οποία θα φουσκώνει με την "ειδική τρόμπα" :tongue0013:

Χρηστάρα στο τρικαβαλίσαμε πάλι το θέμα.. :crazy:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

βρε παλιοσεξουαλες !!!

ακους εκει φουσκωτη κουκλα  :D  :D  :D

παντος αστεια αστεια βρηκατε και χρηση για την τρομπιτσα  :D  :D  :D

Δημοσιεύτηκε

...όταν λέω εγω πως είστε γεροξεκουτιδες...έχω άδικο...!!!???

 

...εγω θα προτημουσα να βάλεις το Ελβις να απαυτωνει την Μπαρμπη...!!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

βρηκα καλλυτερη ιδεα !!!

θα βγαλω το κουκλακι ελβις και θα βαλω ενα τετοιο !!!

διαφημιση για την αρχαια ελληνικη λεβεντια  :D  :D  :D  :D

Satyros.jpg

Δημοσιεύτηκε

βρηκα καλλυτερη ιδεα !!!

θα βγαλω το κουκλακι ελβις και θα βαλω ενα τετοιο !!!

διαφημιση για την αρχαια ελληνικη λεβεντια  :D  :D  :D  :D

Καλή ιδέα..

Βάλε κι αυτόν να απαυτώνει τη Μπάρμπι και μετά να απαυτώνει και τον Ελβις :)

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

με αυτα και με αυτα ,το βαψιμο αυριο ξεκιναει στους τροχους επομενως σε καμια βδομαδα θα πεσουν και οι φωτο  !!!

μαζι με ελβις,μπαρμπι και σατυρο ετσι για να μην χαλασει και το προξενειο  :D  :D  :D

μπαινει η Ανοιξη και απο οτι βλεπω ολοι με σεξουαλικα υπονοουμενα ειμαστε  :D  :D  :D

η επομενη συναντηση προτεινω να ειναι σε στριπτιζαδικο  :D  :D  :D  :2:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

και με τετοια ντουζενια που εχουμε αν γραφτουμε μελη στο Αγγλικο κλαμπ ,θα ξετρελαθουν οι Αγλοι απο την χαρα τους και θα ξερογλυφονται   :D  :D  :D

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

η επομενη συναντηση προτεινω να ειναι σε στριπτιζαδικο  :D  :D  :D  :2:

Πώς το λέγανε εκείνο έξω απο το Κιάτο;;;;

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

βουρ για γουρουνοπουλα και καταληξη στη Σαχαρα  :D  :D  :D

1947750_1014380061909532_190588736597783

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

βουρ για γουρουνοπουλα και καταληξη στη Σαχαρα  :D  :D  :D

1947750_1014380061909532_190588736597783

Βρε ποιά Σαχάρα;;; Πού θα μας πας;;;

Στην έρημο να μας πεθάνεις;;

Μπέρδεψες το ΣΑΦΑΡΙ με τη Σαχάρα επειδή είχε άμμο εκείνη την μέρα;;;;

Σαφάρι, αγόρι μου... ΣΑΦΑΡΙ!!!!!!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Σαφαρι , α να γεια σου !!! στο ονομα θα τα χαλασουμε? ετσι κι αλλιως το ωραιο ειναι μεσα , οχι στην ταμπελα  :D  :D  :D

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.