Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Let's Swing (The Project)

Δημοσιεύτηκε

Ετοιμα όλα για να σας παρουσιαζω σιγα ,σιγα το καινουργιο στησιμο της μηχανης μου ( απομενει μονο να αγορασω και μια συγκεκριμενη εξατμιση ) !!!! φωτο με λεπτομέρειες από τις μετατροπες που εγιναν λιαν συντομως !!!!

  • Απαντήσεις 526
  • Εμφανίσεις 58,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Χρηστάραααααααααα

  • Χτες μας έπιασε το βράδυ και δεν προλάβαμε να ασχοληθούμε λεπτομερώς με τη νέα μετατροπή του Χρήστου στο τιμόνι. Ας μας πει ο ίδιος όμως λίγα λόγια για τον λόγο και το πως έφτασε σε αυτή την ομολ

  • ηταν μια μετατροπη που μου αρεσε περισσοτερο απο ολες μιας και εγινε η πατεντα της πατεντας ω πατεντα !!!!!! αρχικα το μαυρο τιμονι που λογω βαφης πρεπει να λιανουμε την φωλια της καουκας που στηρ

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

προς το παρων ας θυμηθουμε μια φωτο της μηχανης οπως ηταν πριν την αγορασω και αρχισουν οι μετατροπες !!! ομορφουλα ηταν και στα νιατα της  :D

 

P1020957_f.jpg

RE Χρήστο!!!
Πώς την κατάντησες έτσι την BMW??????

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Κι ομως εκτος απο θεμα ογκου,που κολλαει η ματια σου...?Αααχ enfield.

Το bmw δεν σας θυμίζει λες και ειναι κάποιος transformer που απο στιγμή σε στιγμή θα μεταλλαχθεί σε ρομπότ?χα!χα!χα!
Ξέχωρα την πλάκα , μηχανάρα το bmw! Αλλα το ενφιλντ ειναι άλλη αίσθηση, οπως τα λέει ο Αντώνης !

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
Αυτο το εγραψα γιατι το ζω σχεδον καθημερινα.Στο λιμανι στην δουλεια ενα κοπελι που δουλευουμε μαζι εχει ενα gs και συνηθος ειναι διπλα διπλα αραγμενα.Εεε οποιος τουριστας περναει παιρνει φωτο το enfield και τον κοροιδευω που πηγε και πεταξε τοοοοσα λεφτα και ολοι κοιτανε το enfield.Μην πω ομως μετα τι μου λεει...!
Δημοσιεύτηκε

Αυτο το εγραψα γιατι το ζω σχεδον καθημερινα.Στο λιμανι στην δουλεια ενα κοπελι που δουλευουμε μαζι εχει ενα gs και συνηθος ειναι διπλα διπλα αραγμενα.Εεε οποιος τουριστας περναει παιρνει φωτο το enfield και τον κοροιδευω που πηγε και πεταξε τοοοοσα λεφτα και ολοι κοιτανε το enfield.Μην πω ομως μετα τι μου λεει...!

Τι σου λέει;;;;;

Ο,τι κι αν σου πει, πες του μετά: Μερκελίζεις :)

Θα το βουλώσει δια παντός :D

Δημοσιεύτηκε

P1020957_f.jpg

Καλά είναι γνωστό πως τα έχω χεσμένα όλα τα βρωμοδικύλινδρα μπεμβε,

όμως αυτός δεν είναι λόγος να μην μπορώ και να τα κοιτάω.. :mad2:

Η φωτογραφία δεν μου ανοίγει.. :huh:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

ετοιμοι οι τροχοι!!!

παραλαμβανω αυριο απο Περιστερα και ....

την Πεμπτη τοποθετουνται στη μηχανη ,στην πυλωτη του σπιτιου μου με εκλεκτη παρεα συνοδιας μπυρων :2:  !!!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Ποιος με γλωσσοτρωει θα ηθελα να ήξερα!
Οι τροχοί θα παραληφθούν στις 21 τελικά γιατί βάλανε κατα λαθος στον πιςω τροχό λάστιχο 3.25 αντί για 3.50 !
Χα!χα!ααααχχχχχ!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Οποίος με γλωσσοφαγε να του καεί η φλάντζα!
Αααααχχχχ!
Και να τον πιάσει κόψιμο τσιρλιπιπι ! Χα!χα!χα!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

Ποιος με γλωσσοτρωει θα ηθελα να ήξερα!
Οι τροχοί θα παραληφθούν στις 21 τελικά γιατί βάλανε κατα λαθος στον πιςω τροχό λάστιχο 3.25 αντί για 3.50 !
Χα!χα!ααααχχχχχ!

ΩRE Χρήστο, θέλει 5 ημέρες για να βγάλει ένα λάστιχο και να μοντάρει ένα άλλο;;;;;;

Γρήγορος είναι :)

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Χα!χα!χα!
Σωστός ο Γίγας!
Απλά στην φορτωτική που τους ήρθε είχε μονο 3.25 και ξεχάστηκε και το έβαλε....
Τα 3.50 τους έρχονται Δευτέρα!
Αααχχχχ!
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

σημερα το απογευμα επιτελους μονταρονται οι τροχοι !!!!

μπηκανε τα λαστιχα και ολα ειναι ετοιμα περεκετι !!!

Δημοσιεύτηκε
RE 'συ Χρηστο κατι δεν μου κολαει...Δεν μπορω να καταλαβω.Ενω οι ζαντες ειναι πανεμορφες μου φαινεται τωρα πως πρεπει να βαφεις και τα φτερα σου μπεζ...Δεν ξερω σιγουρα...Ισως φορεμενες να δειξουν αλλιως.Σου το ευχομαι δηλαδη.Μετα αν βαψεις τα φτερα θα θελουν βαψιμο και οι εργαλειοθηκες,ισως και μπορντω ο σκελετος,ωχ μα τι λεω τωρα...Ετσι μηλαμε για πολλες σελιδες Let's Swing!!!Οποτε α'στο οπως ειναι κι αν αρεσει σε σενα κολοκυθοσπορος για εμενα.Θελω ξανα φωτο οταν φορεθουν κι ελπιζω να κανω λαθος!!
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Νοιώθω σαν το πιτσιρίκι που βλέπει τα παγωτά και δεν μπορει να πάρει ενα!
Τα μαστορέματα τοποθέτησης θα γίνουν αύριο αν ολα πάνε καλά με τον μάστορα που είχε ενα μικρό ατύχημα...
ποιος με γλωσσοτρωει και η γρουσουζιά του χτύπησε και τον μάστορα!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

RE 'συ Χρηστο κατι δεν μου κολαει...Δεν μπορω να καταλαβω.Ενω οι ζαντες ειναι πανεμορφες μου φαινεται τωρα πως πρεπει να βαφεις και τα φτερα σου μπεζ...Δεν ξερω σιγουρα...Ισως φορεμενες να δειξουν αλλιως.Σου το ευχομαι δηλαδη.Μετα αν βαψεις τα φτερα θα θελουν βαψιμο και οι εργαλειοθηκες,ισως και μπορντω ο σκελετος,ωχ μα τι λεω τωρα...Ετσι μηλαμε για πολλες σελιδες Let's Swing!!!Οποτε α'στο οπως ειναι κι αν αρεσει σε σενα κολοκυθοσπορος για εμενα.Θελω ξανα φωτο οταν φορεθουν κι ελπιζω να κανω λαθος!!

Οχι , το ολο στήσιμο θα ειναι ετσι ,
Ετσι τα έβαφαν την δεκαετία του 30 , με μαύρα φτερά και τις πινελιές σε ντεπόζιτα ζάντες!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

Οι πινελιές είναι μετρημένες και αριστοτεχνικές, μπράβο Χρήστο.

Αυτό που χαλάει τη συνολική αίσθηση είναι η καμπούρα της μίζας.

Αλλά που θα πάει, θα πεταχτεί κι αυτή, στο πρόγραμμα είναι.

Δημοσιεύτηκε
Ισως αν το εβλεπα απο κοντα - πανελληνια να μου αρεσε...!!!Χα χα λεω εγω τωρα.Μιας και ειναι ετοιμο ρε παιδι μου.
Δημοσιεύτηκε

Νοιώθω σαν το πιτσιρίκι που βλέπει τα παγωτά και δεν μπορει να πάρει ενα!
Τα μαστορέματα τοποθέτησης θα γίνουν αύριο αν ολα πάνε καλά με τον μάστορα που είχε ενα μικρό ατύχημα...
ποιος με γλωσσοτρωει και η γρουσουζιά του χτύπησε και τον μάστορα!

Ποιά μαστορέματα τοποθέτησης λές ωρέ Χρήστε;;;;

ΓΙα να βάλεις τους τροχούς θέλεις μάστορα;;;

Να μας τρελάνεις θές;;;;;

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ποιά μαστορέματα τοποθέτησης λές ωρέ Χρήστε;;;;
ΓΙα να βάλεις τους τροχούς θέλεις μάστορα;;;
Να μας τρελάνεις θές;;;;;

Κι ομως .... Πρεπει να βγει το ενα ρουλεμάν του μπροςτα τροχού χωρις να τραυματιςτει ώστε να μπει ο άξονας και να επανατοποθετηθεί το ρουλεμάν,
Πρεπει να μπουν οι σιαγονες οι οποίες σε περιπτωση που δεν ταιριάζουν γιατί ειναι αναγομωμενες να τις κατεβάσει στο επιθυμητό ώστε να χωρέσουν σωστά ,
Πρεπει να ευθυγραμμιστούν τα αμύγδαλα του μπροστινού τροχού οταν μπουν οι σιαγονες και να ρυθμιστεί σωστά το μπροςτα φρένο ....
Ε.... Τέτοια ρίσκα μόνος μου δεν τα θέλω....
Δημοσιεύτηκε
Κατσε,το ρουλεμαν δεν ειναι πρεσαριστο στον αξονα του μπροστα τροχου?Οι σιαγονες σου αν θελουν ρυθμισμα παει να πει οτι ηθελαν και πριν αλλιως η ζαντα μπαινει κουτι.Κανω καπου λαθος?
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Ο πιςω τροχός ειναι πολυ πιο απλή η διαδικασία .... Αλλα τι να κάνω ... Να έβαζα μονο τον πιςω μέχρι να τοποθετηθεί ο μπροστινός και να βολτάρισα με μια ζάντα βαμμένη και μια χρώμιο?
Χα!χα!αααχχχ!
Θα είχε τη φάση του δεν λέω!
Δημοσιεύτηκε
...καλα θα με τρελανετε βρε...θες να ξαναβαλεις παλι το ιδιο ρουλεμαν οταν ενα καινουργιο κανεις 6€...?
...και εσεις που λυνετε και δενετε μοτερ δεν μπορειτε να κανετε αυτη τη δουλεια...

....τα χαπια μουυυυυυυυ...!!!

...γαμω την κρηση μας γαμω...αν μπορουσα θα κατεβαινα να σου κανω εγω τις δουλειες...!!!

...οπως και να εχει γιναν πολυ ομορφες οι ζαντες, μπραβο για την επιλογη...

Επεξεργάσθηκε από το μέλος bbk

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Κατσε,το ρουλεμαν δεν ειναι πρεσαριστο στον αξονα του μπροστα τροχου?Οι σιαγονες σου αν θελουν ρυθμισμα παει να πει οτι ηθελαν και πριν αλλιως η ζαντα μπαινει κουτι.Κανω καπου λαθος?

Στους νέους τροχούς για να δεθουν - ακτινολογηθουν έπρεπε να είχαν τα ρουλεμάν φορεμένα ,
Τωρα ομως που πρεπει να βάλω τον άξονα του χρώμιο τροχού στον νέο πρεπει να ξαναβγεί το ενα ρουλεμάν να περαστεί ο άξονας να ξαναμπεί το ρουλεμάν και έτοιμος ο μπροςτα τροχός ,
Οι σιαγονες ηταν έξτρα χρησιμοποιημένες που είχα και έγινε αναγόμωση με υλικό σε πάχος σύμφωνα με τις στάνταρ διαστάσεις ωςτε να τοποθετηθούν στους νέους τροχούς αλλα κατα την τοποθέτηση ίσως χρειαστούν κατέβασμα μήπως και μπαίνουν σφιχτά , ποτε δεν ξέρεις με αναγομωμενες ....

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.