Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Let's Swing (The Project)

Δημοσιεύτηκε

Ετοιμα όλα για να σας παρουσιαζω σιγα ,σιγα το καινουργιο στησιμο της μηχανης μου ( απομενει μονο να αγορασω και μια συγκεκριμενη εξατμιση ) !!!! φωτο με λεπτομέρειες από τις μετατροπες που εγιναν λιαν συντομως !!!!

  • Απαντήσεις 526
  • Εμφανίσεις 58,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Χρηστάραααααααααα

  • Χτες μας έπιασε το βράδυ και δεν προλάβαμε να ασχοληθούμε λεπτομερώς με τη νέα μετατροπή του Χρήστου στο τιμόνι. Ας μας πει ο ίδιος όμως λίγα λόγια για τον λόγο και το πως έφτασε σε αυτή την ομολ

  • ηταν μια μετατροπη που μου αρεσε περισσοτερο απο ολες μιας και εγινε η πατεντα της πατεντας ω πατεντα !!!!!! αρχικα το μαυρο τιμονι που λογω βαφης πρεπει να λιανουμε την φωλια της καουκας που στηρ

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

http://www.google.gr/imgres?imgurl=https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/93/91/f9/9391f9466e58e73218e49eadc53352de.jpg&imgrefurl=https://www.pinterest.com/pin/414260865700639025/&h=347&w=658&tbnid=Nv-Apg-wQ6T7TM:&docid=c5zhSbDJMU4SUM&hl=el&ei=AbxUVt2DAcKxsQH-9rmYAg&tbm=isch&client=safari&ved=0ahUKEwidiNqN56nJAhXCWCwKHX57DiM4rAIQMwhfKFwwXA

9391f9466e58e73218e49eadc53352de.jpg



Αυτο ομως μου αρέσει !ειναι σε τέτοιο ύψος που δεν αφήνει κενό το μπροςτα λάστιχο με το μπροςτα φτερό!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Και ξαναλεω...φτιαξε σταθερο απο τον αξονα της πισο ροδας το ΠΙΣΟ φτερο!!! Θα ερθουν στο ιδιο υψος και θα γινει πανεμορφο..!!

Ετσι ομως τα φτερά θα δείχνουν ακομη πιο χαμηλά απο το τελειωμα του ντεπόζιτου...
Η ουσία ειναι να τα ευθυγραμμϊςω με το τελείωμα του ντεπόζιτου ,δεν θελω να τα χαμήλωσω ,εκεί ειναι η ομορφιά που μου αρέσει !

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

Ετσι ομως τα φτερά θα δείχνουν ακομη πιο χαμηλά απο το τελειωμα του ντεπόζιτου...
Η ουσία ειναι να τα ευθυγραμμϊςω με το τελείωμα του ντεπόζιτου ,δεν θελω να τα χαμήλωσω ,εκεί ειναι η ομορφιά που μου αρέσει !

Βαλε αλλη μια τρομπα απο την αλλη μερια...και ευθυγραμμισε τα φτερα με αυτες!!! Χα χα...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Οχι κι αλλη τρόμπα !
Να βάλω κανένα κλάξον !χα!χα!χα!

http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://www.shopbikes.eu/images/AirHorn.jpg&imgrefurl=http://www.shopbikes.eu/product_info.php/products_id/235&h=185&w=500&tbnid=QmVnX-tu6i0leM:&docid=EmthFqOsKyn6-M&hl=el&ei=UPdWVuSYE6TlywPRt77AAQ&tbm=isch&client=safari&ved=0ahUKEwjkgNX5h67JAhWk8nIKHdGbDxgQMwgcKAIwAg

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Πλαϊνό σταντ ερήμου θα της βάλω!
Τωρα που θα γίνει μοτο κρος θα το χρειαστεί !
Χα!χα!χα!


http://www.ebay.com/itm/NEW-VINTAGE-1950s-ROYAL-ENFIELD-COMPLETE-PROP-SIDE-STAND-/151895019323?hash=item235da60f3b:g:lY8AAOSwaNBUfrS4

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Δημοσιεύτηκε
...ρε συ πλακα με κανεις...!!!
...αυτο ρε συ ειναι πολυ ωραιο μηχανακι...λαμπι και εχει και πολλα μπλιμπλικια...!!!
...ρε λες να παρω και εγω ενα τετιο...???

modified-and-decorated-royal-enfield-bul
Δημοσιεύτηκε
Κι ενταξει το μηχανακι...το κανεις ετσι...αλλα το κρανος??? Πως...??? Αυτα πανε πακετο, οποτε πριν ξεκινησουμε μια μετατροπη,καλο θα ειναι να ξερουμε πως θα την τελειωσουμε!Και στην περιπτωση σου Χρηστο, δεν το βλεπω!! Χα χα..
Δημοσιεύτηκε

...ρε συ πλακα με κανεις...!!!
...αυτο ρε συ ειναι πολυ ωραιο μηχανακι...λαμπι και εχει και πολλα μπλιμπλικια...!!!
...ρε λες να παρω και εγω ενα τετιο...???

modified-and-decorated-royal-enfield-bul

Aυτος πρεπει να ειναιο chief designer των after-market χυτων ζαντων στις Enfield.

Kαι τροφη για σκεψη για τους πολεμιους της θανατικης ποινης...

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

η πατεντα τελικα ειναι πανευκολη για να ανεβει το φτερο !

απλα αγοραζω με 10 ευρω τις βεργες του 500 που ειναι κατα 6 ποντους ψηλοτερα ! οσο χρειαζεται για να ανεβει το φτερο στο υψος που θα εμφανιστει ολο το λαστιχο ,χωρις ομως να υπαρχει κενο που να σου θυμιζει μοτο-κρος κατασταση !

 

 

s-l225.jpg         35 εκατοστα του 500

 
s-l225.jpg        29  εκατοστα του 350

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

http://www.google.gr/imgres?imgurl=https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/55/50/ea/5550ea76bca2868704b8b09918afbbf1.jpg&imgrefurl=https://www.pinterest.com/lesbouton/royal-enfield/&h=255&w=400&tbnid=O6XkNVfFIVSoAM:&docid=Jk0ZgRWhcm9ZAM&ei=bkhYVsrcOImsswHZprr4Dg&tbm=isch&ved=0ahUKEwjKy_q5ybDJAhUJ1iwKHVmTDu8QMwhrKEkwSQ

 

το μπροστινο φτερο θα ανεβει τοσο οσο χρειαζεται για να εμφανιστει ολο το ελαστικο ,

επισης με αυτο τον τροπο το ανω μερος του φτερου θα ειναι στην ιδια νοητη ευθεια με το τελειωμα του ντεποζιτου !

 

δειτε ποσο ασχημη ειναι η διαφορα μεταξυ πισω και μπροστα φτερου στο υψος που ειναι τοποθετημενα εργοστασιακα ....

ακομη και οταν ειναι ο αναβατης επανω στη μηχανη αυτη η διαφορα αν και μικραινει ,  παραμενει να υφισταται !

Δημοσιεύτηκε

Και πού οφείλεται η διαφορά των 6 πόντων στα δύο μοντέλα;

Και τα δύο έχουν 19άρη τροχό και δεν έχω προσέξει στα 500άρια να ειναι ψηλότερα το φτερό εμπρός....

Μήπως έχουν διαφορετικά καλάμια και έτσι εξισορροπείται η διαφορά τους άραγε;;;

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Και πού οφείλεται η διαφορά των 6 πόντων στα δύο μοντέλα;

Και τα δύο έχουν 19άρη τροχό και δεν έχω προσέξει στα 500άρια να ειναι ψηλότερα το φτερό εμπρός....

Μήπως έχουν διαφορετικά καλάμια και έτσι εξισορροπείται η διαφορά τους άραγε;;;

 το 500 εχει μακρυτερες βεργες γιατι το φτερο του δεν εχει πλαινο καθολου ,ενω το φτερο του 350 επειδη εχει ψωμι στα παγια ερχεται πιο χαμηλα η τρυπα που περναει το βιδακι της βεργας και οι βεργες επομενως ειναι μικροτερες 

Δημοσιεύτηκε

 το 500 εχει μακρυτερες βεργες γιατι το φτερο του δεν εχει πλαινο καθολου ,ενω το φτερο του 350 επειδη εχει ψωμι στα παγια ερχεται πιο χαμηλα η τρυπα που περναει το βιδακι της βεργας και οι βεργες επομενως ειναι μικροτερες 

΄σ΄ ωραίος !!!

....και κατατοπιστικός :)

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

το ωραιο το διαβασες ?

ψωμι στα ΠΑΓΙΑ !

οχι στα πλαγια !

μας εχει τρελανει αυτη η κυβερνηση ,οτι και να λεμε το μυαλο στριφογυρνα στους φορους,τις δοσεις,τα παγια 

 

:D  :D  :D

Δημοσιεύτηκε

η πατεντα τελικα ειναι πανευκολη για να ανεβει το φτερο !
απλα αγοραζω με 10 ευρω τις βεργες του 500 που ειναι κατα 6 ποντους ψηλοτερα ! οσο χρειαζεται για να ανεβει το φτερο στο υψος που θα εμφανιστει ολο το λαστιχο ,χωρις ομως να υπαρχει κενο που να σου θυμιζει μοτο-κρος κατασταση !
 
 
s-l225.jpg         35 εκατοστα του 500
 
s-l225.jpg        29  εκατοστα του 350

Δηλαδη ετσι θα γινει 500cc το μηχανακι σου...??? Ντοινγκ....
Δημοσιεύτηκε

 το 500 εχει μακρυτερες βεργες γιατι το φτερο του δεν εχει πλαινο καθολου ,ενω το φτερο του 350 επειδη εχει ψωμι στα παγια ερχεται πιο χαμηλα η τρυπα που περναει το βιδακι της βεργας και οι βεργες επομενως ειναι μικροτερες 

Ορίστε και το φωτογραφικό πειστήριο για την απόδειξη του παραπάνω:

20151122_101056_zpsyomndluf.jpg

Εδώ φαίνεται ότι όντως το φτερό του 350αριού έχει πλαινό τοίχωμα, κάτι που στα 500άρια δεν υπάρχει (τυχαίο 500άρι σε δεύτερο πλάνο) :)

(Ελπίζω ότι δεν θα μπερδευτείς μετο ψηλόφτερο XR ακριβώς πίσω από το ENFIELD)  :d

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Gigas

Δημοσιεύτηκε
Χρηστο για ριξε μια ματια σε αυτο το 350cc.Εχω την εντυπωση πως εχει το φτερο σου με μακριες βεργες οπως λες...Μπορει και να μου φαινεται βεβαια επειδη εχει αλλο πηρουνι αλλα κατι μου λεει πως το εχει κανει ετσι γιατι τα φτερα του ειναι ευθυγραμμισμενα.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.