Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Let's Swing (The Project)

Δημοσιεύτηκε

Ετοιμα όλα για να σας παρουσιαζω σιγα ,σιγα το καινουργιο στησιμο της μηχανης μου ( απομενει μονο να αγορασω και μια συγκεκριμενη εξατμιση ) !!!! φωτο με λεπτομέρειες από τις μετατροπες που εγιναν λιαν συντομως !!!!

  • Απαντήσεις 526
  • Εμφανίσεις 58,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Χρηστάραααααααααα

  • Χτες μας έπιασε το βράδυ και δεν προλάβαμε να ασχοληθούμε λεπτομερώς με τη νέα μετατροπή του Χρήστου στο τιμόνι. Ας μας πει ο ίδιος όμως λίγα λόγια για τον λόγο και το πως έφτασε σε αυτή την ομολ

  • ηταν μια μετατροπη που μου αρεσε περισσοτερο απο ολες μιας και εγινε η πατεντα της πατεντας ω πατεντα !!!!!! αρχικα το μαυρο τιμονι που λογω βαφης πρεπει να λιανουμε την φωλια της καουκας που στηρ

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

στρογγυλοφαναρο honda !!! :D  :D  :D

πραγματι αυτη η πατεντα ειναι ρισκο και στην δημιουργια και στο τελικο αποτελεσμα αν θα αξιζει οπτικα  :)

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

σιγα σιγα πρεπει να επικεντρωθω σε αυτη τη μετατροπη !!!

 

μαυρο wide τιμονι (οπως σε αυτο το bmw) με διακοπτακια 50's  :bike:

το εξτρα  τιμονι υπαρχει  ;))

 

 

Blitz_Dead_Ace_2.jpg

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

σιγα σιγα πρεπει να επικεντρωθω σε αυτη τη μετατροπη !!!

μαυρο wide τιμονι (οπως σε αυτο το bmw) με διακοπτακια 50's  :bike:

το εξτρα  τιμονι υπαρχει  ;))

Αραγε, χρειάζονται και μακρύτερες ντίζες γι αυτήν την μετατροπή;;

Δημοσιεύτηκε

Αραγε, χρειάζονται και μακρύτερες ντίζες γι αυτήν την μετατροπή;;

Μα και βεβαια...!! Και μακρυτερα χερια...του αναβατη
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

ναι ,και ντιζες φυσικα ,απο αυτον που τις φτιαχνει ,στο Περιστερι που λεγαμε  :thumbsup:  :bike:

Δημοσιεύτηκε

ναι ,και ντιζες φυσικα ,απο αυτον που τις φτιαχνει ,στο Περιστερι που λεγαμε  :thumbsup:  :bike:

Και χέρια μακρύτερα ποιός φτιάχνει;;;;

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Και χέρια μακρύτερα ποιός φτιάχνει;;;;

 

ολα γινονται !!!καλη θεληση να υπαρχει  :D  :D  :D

 

HUGE_ape_hangers_lol_by_Hanyuu_Furude.jp

  • 2 months later...
Δημοσιεύτηκε
On 31/12/2015 at 8:50 PM, χρηστος είπε:

σιγα σιγα πρεπει να επικεντρωθω σε αυτη τη μετατροπη !!!

 

μαυρο wide τιμονι (οπως σε αυτο το bmw) με διακοπτακια 50's  :bike:

το εξτρα  τιμονι υπαρχει  ;))

 

 

Blitz_Dead_Ace_2.jpg

received_1011244555598847_zpsjmcva1kp.jp

Η φωτογραφία είναι από τον Χρήστο. .:wink:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
1 λεπτό πριν, ΑΛΠΙΚΟΣ ΤΡΙΤΩΝ είπε:

received_1011244555598847_zpsjmcva1kp.jp

Η φωτογραφία είναι από τον Χρήστο. .:wink:

ευχαριστω Θαναση :thumbsup:

λοιπον ολα ειναι ετοιμα προς τοποθετηση αυτου εδω του συστηματος αφου πρωτα βαφτει το τιμονι μαυρο :bike:

Δημοσιεύτηκε
54 λεπτά πριν, χρηστος είπε:

λοιπον ολα ειναι ετοιμα προς τοποθετηση αυτου εδω του συστηματος αφου πρωτα βαφτει το τιμονι μαυρο :bike:

Βαφτεί, είπες;;

Θα σου συνιστούσα την ηλεκτροστατική βαφή...

49 λεπτά πριν, ΑΛΠΙΚΟΣ ΤΡΙΤΩΝ είπε:

Χρήστο κάνε προετοιμασία με ντίζελ ..ταυτόχρονα να εισαι έτοιμος 

:think:

Χμμμμ...

Χρήστος-Mazout βλέπω να λέγεσαι σύντομα ::):

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

απο τα ικεα το ειχα παρει , ειναι ενας σκετος παγκος και του κοτσαρησα ενα κεντρικο ποδι στην οβαλ πλευρα απο κατω και η αλλη μερια ακουμπαει με δυο στηριγματα σε ενα μπαρακι επιπλο :wink:

τετοια φθηνα και εξυπνα θα κανουμε και στον χωρο μας :bike::beer:

Δημοσιεύτηκε
3 ώρες πριν, χρηστος είπε:

απο τα ικεα το ειχα παρει , ειναι ενας σκετος παγκος και του κοτσαρησα ενα κεντρικο ποδι στην οβαλ πλευρα απο κατω και η αλλη μερια ακουμπαει με δυο στηριγματα σε ενα μπαρακι επιπλο :wink:

τετοια φθηνα και εξυπνα θα κανουμε και στον χωρο μας :bike::beer:

Δεν φέρνεις αυτό που είναι και έτοιμο και μετά να αγοράσεις εσύ άλλο, τώρα που έχεις την τεχνογνωσία να το κάνεις και με περισσότερα πόδια να τρέχει και πιό γρήγορα;;;;

Είδες λύση που βρήκα;;; ::):

  • 2 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
53 λεπτά πριν, noe είπε:

Στο χωριό μου το λέμε καρατιμονα.. 

Χμμ.. 

Αυτή είναι καρατιμονα

manubrio-renthal-fatbar-780mm-318-.jpg

 

Το τιμονι στην Enfield απο πάνω είναι τσοπεροτίμονο

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Gigas

Δημοσιεύτηκε
31 λεπτά πριν, χρηστος είπε:

20151225_102931_zps6yaoqkss.jpg

πρεπει να παρκαρει εξω απο το σπιτι μας την επομενη φορα :wink:

 

χρήστο ήθελα να σε ρωτήσω για την βάση της πινακίδας και του πίσω φαναριού :thumbsup: που είναι στο στυλ του J2 απότι είδα στο γκοοκλε και στις φωτό που ανέβασες, την αγόρασες, την έφτιαξες...?

γιατι όταν με το καλό αρχίσω με  τα περιφερειακά σκέφτομαι την συγκεκριμένη μετατροπή σαν ιδέα...  :think:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Classic Cars for Sale and Wanted on Car and Classic co.uk. Private/Dealer, Vintage/Veteran Used Cars.
Price: £4000 As stated
Advert Type: For Sale
Category: Motorcycles
Make: Royal Enfield
Model (alt): bullet 350
Year: 2003
Country: Greece
Town:  
Telephone:  
Telephone 2:  
Status: Private
E-mail: Contact Advertiser via Email
Listing Date: 17-Mar-2016
Ref:  

50's look bullet For Sale (2003)

 

Η SWING μπηκε αγγελια στην Αγγλια σε σελιδα κλασσικων αυτοκινητων και μοτο :wink:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.