Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Let's Swing (The Project)

Δημοσιεύτηκε

Ετοιμα όλα για να σας παρουσιαζω σιγα ,σιγα το καινουργιο στησιμο της μηχανης μου ( απομενει μονο να αγορασω και μια συγκεκριμενη εξατμιση ) !!!! φωτο με λεπτομέρειες από τις μετατροπες που εγιναν λιαν συντομως !!!!

  • Απαντήσεις 526
  • Εμφανίσεις 58,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Χρηστάραααααααααα

  • Χτες μας έπιασε το βράδυ και δεν προλάβαμε να ασχοληθούμε λεπτομερώς με τη νέα μετατροπή του Χρήστου στο τιμόνι. Ας μας πει ο ίδιος όμως λίγα λόγια για τον λόγο και το πως έφτασε σε αυτή την ομολ

  • ηταν μια μετατροπη που μου αρεσε περισσοτερο απο ολες μιας και εγινε η πατεντα της πατεντας ω πατεντα !!!!!! αρχικα το μαυρο τιμονι που λογω βαφης πρεπει να λιανουμε την φωλια της καουκας που στηρ

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
Φυσικα κοιτα και τις εργαλειοθηκες...Τελειες!!! Και κατι αλλο που μου εκανε εντυπωση, ειναι που εχει βαλει την μπροστα ζαντα αναποδα και το ταμπουρο ειναι δεξια...γιατι ομως?? Λογο αλλου πηρουνιου?
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

https://www.google.gr/imgres?imgurl=https://c1.staticflickr.com/7/6173/6203058521_6066750db3_b.jpg&imgrefurl=https://www.flickr.com/photos/9383961@N05/6203058521&h=768&w=1024&tbnid=HzZw2XBn4RP_mM:&docid=mxeC6Gn7lELlRM&ei=VXhhVtOgN8OwswHKi7PQDw&tbm=isch&ved=0ahUKEwiTn7OzjMLJAhVD2CwKHcrFDPoQMwhDKB4wHg

 

 

το λοιπον αλλη μια μετατροπη που την γουσταρω με 1000 και πλεον εχω σκεφτει τον τροπο να γινει !

θα φτιαξω μεταλλικο καλλυμα που θα μπει πανω στο ντεποζιτο οπου θα εχει υποδοχες τρυπες ωστε να περναει η ταπα βενζινης και αριστερα ενα οργανακι με ενδειξη σταθμης βενζινης στο μεγεθος του αμπερομετρου και δεξια ενα αλλο οργανακι στο ιδιο μεγεθος με θερμοκρασια ελαιου !

τα οργανα βεβαια θα ειναι μουφα δεν θα λειτουργουν  μιας και θα κρατησω μονο το καντραν τους με το χρωμιο δακτυλιδι ,θα ειναι εντελως επιπεδα φωλιασμενα στο καντραν !

ταχαμου ταχαμου δηλαδη ,οπως η πατεντα με την τρομπα :D  :D  :D  

το πατρον το εφτιαξα και ειναι κουφετο !

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Χρηστο για ριξε μια ματια σε αυτο το 350cc.Εχω την εντυπωση πως εχει το φτερο σου με μακριες βεργες οπως λες...Μπορει και να μου φαινεται βεβαια επειδη εχει αλλο πηρουνι αλλα κατι μου λεει πως το εχει κανει ετσι γιατι τα φτερα του ειναι ευθυγραμμισμενα.

μπραβο ρε ΑΝΤΩΝΗ ! ειδες τι ωραιο δειχνει ?

να φαινεται οοοοολος ο μπροστα τροχος! :thumbsup:

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Φυσικα κοιτα και τις εργαλειοθηκες...Τελειες!!! Και κατι αλλο που μου εκανε εντυπωση, ειναι που εχει βαλει την μπροστα ζαντα αναποδα και το ταμπουρο ειναι δεξια...γιατι ομως?? Λογο αλλου πηρουνιου?

ακομη και η βεργα που καραει τα αυγδαλα ειναι παραλληλα με το εδαφος και οχι μπροστα και καθετα ! :)

Δημοσιεύτηκε

ταχαμου ταχαμου δηλαδη ,οπως η πατεντα με την τρομπα :D  :D  :D  

Ενώ σε θαυμάζω για τις στιλιστικές επιλογές σου, σου βάζω μείον στις μούφες.

Είναι προτιμότερο μα βρεις και να φτιάξεις ένα Ariel ντεπόζιτο, όσο κι αν αργήσεις.

 

ακομη και η βεργα που καραει τα αυγδαλα ειναι παραλληλα με το εδαφος και οχι μπροστα και καθετα ! :)

RE σύντροχοι, ο τροχός είναι εντελώς  διαφορετικός όταν χρησιμοποιούμε girder πιρούνι.

Δημοσιεύτηκε
...σημφωνω με το απο παν, και θα συμπληρωσω πως προσωπικα με αρεσουν η μετατροπες σου γιατι ειναι στην φυση της ιστοριας της Enfield.
...επιμενω δε πως πρεπει να μηνεις μονο σε τετοιες αλλιως το επομενο βημα εναι να κρεμασεις δυο κυλινδρα δεξια αριστερα γαι να μοιαζει σαν BMW...
Δημοσιεύτηκε
Παιδια η ζαντα που εχει ειναι η ιδια...ο λογος που εχει βαλει το ταμπουρο δεξια κι οχι αριστερα μπορει οντως να φταιει το πηρουνι, οπως λεει ο Νοε...οσο για τα αμυγδαλα, εχουν μπει ετσι αναγκαστικα γιατι η κοντρα του ταμπουρου καθοδηγει που θα κατσει το ταμπουρο!!
Δημοσιεύτηκε

https://www.google.gr/imgres?imgurl=https://c1.staticflickr.com/7/6173/6203058521_6066750db3_b.jpg&imgrefurl=https://www.flickr.com/photos/9383961@N05/6203058521&h=768&w=1024&tbnid=HzZw2XBn4RP_mM:&docid=mxeC6Gn7lELlRM&ei=VXhhVtOgN8OwswHKi7PQDw&tbm=isch&ved=0ahUKEwiTn7OzjMLJAhVD2CwKHcrFDPoQMwhDKB4wHg
 
 
το λοιπον αλλη μια μετατροπη που την γουσταρω με 1000 και πλεον εχω σκεφτει τον τροπο να γινει !
θα φτιαξω μεταλλικο καλλυμα που θα μπει πανω στο ντεποζιτο οπου θα εχει υποδοχες τρυπες ωστε να περναει η ταπα βενζινης και αριστερα ενα οργανακι με ενδειξη σταθμης βενζινης στο μεγεθος του αμπερομετρου και δεξια ενα αλλο οργανακι στο ιδιο μεγεθος με θερμοκρασια ελαιου !
τα οργανα βεβαια θα ειναι μουφα δεν θα λειτουργουν  μιας και θα κρατησω μονο το καντραν τους με το χρωμιο δακτυλιδι ,θα ειναι εντελως επιπεδα φωλιασμενα στο καντραν !
ταχαμου ταχαμου δηλαδη ,οπως η πατεντα με την τρομπα :D  :D  :D  
το πατρον το εφτιαξα και ειναι κουφετο !

Reeeeee μουφα μουφα αλλα τουλαχιστον η βελονα της βενζινας κοιταξε να δειχνει full...μην σου μεινει και πουθενα!!!
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ενώ σε θαυμάζω για τις στιλιστικές επιλογές σου, σου βάζω μείον στις μούφες.

Είναι προτιμότερο μα βρεις και να φτιάξεις ένα Ariel ντεπόζιτο, όσο κι αν αργήσεις.

 

RE σύντροχοι, ο τροχός είναι εντελώς  διαφορετικός όταν χρησιμοποιούμε girder πιρούνι.

αααχχχχ! το ντεποζιτο της αριελ κανει 230 ευρα !! ααχχχ!

 

http://www.ebay.com/itm/BLACK-AND-CHROME-PLATED-PETROL-FUEL-GAS-TANK-FOR-ARIEL-MOTORCYCLE-/151808226120?hash=item235879b348:g:gAYAAOSwHjNV7mvP

 

ariel_tank.jpg

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

το βαψιμο ειναι ωραιο !!!! οργανα ειναι παμφθηνα !!!

θα εχω δευτερο κουστουμι με ζαντες χρωμιο και χωρις τις πισω εργαλειοθηκες !!!  :thumbsup:

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

.έλα χτυπά το με όργανα και βάψιμο ετοιμάσου για 500€

Πισόπλατη μαχαιριά στον Μπεηζάνη ήταν αυτή... :(

θα εχω δευτερο κουστουμι με ζαντες χρωμιο 

Έχω κάτι ζάντες, κομπλέ από μοντέλο swing τις πουλάω 200€  :emotions33:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

το λοιπον !!!!

το inner primary και το outer primary ( καπακια πρωτευουσας μεταδοσης -καμπανας )δωθηκαν εχθες για βαφη μαυρο με χρυσο σιριτι !!!

φωτο λιαν συντομως !!! :thumbsup:

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

ετοιμα βαμμενα τα καπακια  :)

Δευτερα γινεται μονταρισμα με φωτο για κουβεντουλα  :)  :)

Δημοσιεύτηκε

ετοιμα βαμμενα τα καπακια  :)

Δευτερα γινεται μονταρισμα με φωτο για κουβεντουλα  :)  :)

Βγαλε, ωRE, καμμιά φωτογραφία...

Ολο και κάποιο κινητό/κάμερα θα κυκλοφοράει στο σπίτι. 

Αν δεν μπορείς να τις ανεβάσεις, να σου δώσω email να μου τις στείλεις και να τις ποστάρω για σένα...

Αιντε... ξεκουνήσου!!!!! :)

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

μολις σημερα μιλησα με τον βαφεα και ειναι ετοιμα προς παραλλαβη 

απλα ...Δευτερα μπορω να παω να τα παρω και θα ανεβασω φωτο  :thumbsup:

Δημοσιεύτηκε

μολις σημερα μιλησα με τον βαφεα και ειναι ετοιμα προς παραλλαβη 

απλα ...Δευτερα μπορω να παω να τα παρω και θα ανεβασω φωτο  :thumbsup:

Ααααα...

έτσι πες...

Δεν τα έχεις ακόμη παραλάβει!!!!!

ΟΚ τότε!!!

Συγχωρείσαι :)

Δημοσιεύτηκε
Πες του βαφεα να τα παρει φωτο...να στα στειλει...να τα στειλεις του Giga...να τα βαλει στο forum,να τα δουμε κι εμεις...!! Χα χα..
Δημοσιεύτηκε

Πες του βαφεα να τα παρει φωτο...να στα στειλει...να τα στειλεις του Giga...να τα βαλει στο forum,να τα δουμε κι εμεις...!! Χα χα..

Xα!!!

Φαντάζεσαι τον βαφέα, δικτυωμένο σε FB και Tweeter να στέλνει selfies μέσα από τον φούρνο με φόντο τεπόζιτα και πλαστικά  και να τις ανεβάζει;;;

Τρελλό αγόρι ο μπογιατζής :)

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

μολις τοποθετησα το εξωτερικο καπακι !!!  :wub:

μια ζωγραφια ειναι  :wub:

το εσωτερικο θα μπει στην επομενη αλλαγη λαδιων γιατι ειναι αλλα 60 ευρα η μετατροπη ( αλλα βιδωματα ) που θα καταργηθει το παλιο με την καμπουρα της μιζας, κατι που ηταν εις γνωσιν μου αλλα χαλαλι της  :wub: ολα τα λεφτα για παρτη της  :D  :D  :D

φωτο με το καπακι φορεμενο  λιαν συντομως ,λογικα το απογευματακι θα αγγαρεψω τη συζυγο μιας και εγω ειμαι ασχετος :D  :D  :D  ;))

κι ενα ξεμπαρκο.... αλλαξα φλασερ ( 3 ευρα απο το STELPET , Μπεηζανης speaking ) και τα φλας δουλευουν αψογα !!!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.