Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Let's Swing (The Project)

Δημοσιεύτηκε

Ετοιμα όλα για να σας παρουσιαζω σιγα ,σιγα το καινουργιο στησιμο της μηχανης μου ( απομενει μονο να αγορασω και μια συγκεκριμενη εξατμιση ) !!!! φωτο με λεπτομέρειες από τις μετατροπες που εγιναν λιαν συντομως !!!!

  • Απαντήσεις 526
  • Εμφανίσεις 58,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Χρηστάραααααααααα

  • Χτες μας έπιασε το βράδυ και δεν προλάβαμε να ασχοληθούμε λεπτομερώς με τη νέα μετατροπή του Χρήστου στο τιμόνι. Ας μας πει ο ίδιος όμως λίγα λόγια για τον λόγο και το πως έφτασε σε αυτή την ομολ

  • ηταν μια μετατροπη που μου αρεσε περισσοτερο απο ολες μιας και εγινε η πατεντα της πατεντας ω πατεντα !!!!!! αρχικα το μαυρο τιμονι που λογω βαφης πρεπει να λιανουμε την φωλια της καουκας που στηρ

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Η επόμενη μετατροπή για να έρθουμε ακομη πιο κοντα στα δεδομένα του J2 model !
Αγορά μεταλλικών βεργων συγκρατησεως μπροστινού φτερου,
Επικόλληση κομματιού μετάλλου για να γίνουν πιο μακριές ,
Αποτέλεσμα το φτερό μπροςτα θα κάθεται πιο ψηλά οπως στο J2 !
Η μετατροπή θα πετύχει , άλλωστε και το J2 εχει τηλεσκοπικά καλάμια !
Δειτε το φτερό μπροςτα του J2 σε τι ύψος βρίσκεται !


http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://me-moto.com/uploads/postfotos/royal-enfield-1949-1.JPG&imgrefurl=http://me-moto.com/royal_enfield/1833-royal-enfield-1949.html&h=1196&w=1600&tbnid=w13v3O8BUC2SrM:&docid=T67Qh1qJjRxJvM&hl=el&ei=1GNUVufEGMSpsAHrm5zwAg&tbm=isch&client=safari&ved=0ahUKEwjn_p6Ck6nJAhXEFCwKHesNBy44ZBAzCA0oCjAK
Εγω βέβαια θα το εχω λίγο πιο χαμηλά γιατί δεν μου αρέσει να φαίνεται κενό ανάμεσα σε τροχό και φτερό ,
Θα ειναι σε τέτοιο ύψος ωςτε να φαίνεται ολο το λάστιχο !

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

Εγω βέβαια θα το εχω λίγο πιο χαμηλά γιατί δεν μου αρέσει να φαίνεται κενό ανάμεσα σε τροχό και φτερό ,
Θα ειναι σε τέτοιο ύψος ωςτε να φαίνεται ολο το λάστιχο !

royal-enfield-1949-1.JPGAcpFWw.jpg

Χρήστο, παραθέτω τις δύο φωτογραφίες για σύγκριση σχολιάζω και ερωτώ:

Κατ' αρχήν, είναι πολύ ωραία η ιδέα να φύγουν οι ράβδοι στήριξης του φτερού και να καθαρίσει οπτικά το σύνολο.

Προσωπικά δεν μου αρέσει η μεγάλη απόσταση του φτερού απο το ελαστικό αλλά τέλος πάντων, δεν με αφορά.

Η ερώτηση πάει στο εξής:

Πώς θα στηρίζεται το φτερό εάν φύγουν οι ράβδοι που την κρατάνε από την άκρη της μπότας του πιρουνιού;

Δεν μπορώ να ξεχωρίσω πώς στηρίζεται στην μοτοσικλέτα του 49 το φτερό!!!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Στο J2 στηρίζεται με ενα μεταλλικό Π ( μεταλλική βαςη ) το οποίο ειναι βιδωμενο πανω στο φτερό και στην κατω τιμονοπλακα,
Εμενα επειδη μου αρέσουν οι ράβδοι δεν θελω να τις καταργήσω ,άσε που στηρίζεται και σε πιο πολλα σημεία ετσι το φτερό!
Το ύψος αν ανεβεί τόσο οςο να φαίνεται ολο το λάστιχο φαντάσου πως στο πλάι θα βλέπεις την μηχανη και αν υπολογιςεις μια νοητή παράλληλη γραμμή με το έδαφος απο το τελείωμα του ντεπόζιτου θα ειναι στην ιδια ευθεία και το τελείωμα του μπροστινού φτερου και του πιςω !γεωμετρικα θα δειχνει πολυ στιβαρό !

http://www.google.gr/imgres?imgurl=https://greasengasoline.files.wordpress.com/2011/10/enfield09.jpg&imgrefurl=https://greasengasoline.wordpress.com/2011/10/11/1948-royal-enfield-j2/&h=340&w=473&tbnid=RqSzle7YfYtnYM:&docid=Jeqk5jr2T5L1aM&hl=el&ei=bHZUVqCGNImXsAH_2IDwAg&tbm=isch&client=safari&ved=0ahUKEwig7JngpKnJAhWJCywKHX8sAC4QMwhJKCUwJQ
Βλέπεις πως ειναι ολα σε μια ευθεία ?φτερα και ντεπόζιτο ?σου δίνει την αίσθηση πως εχει χαμηλώσει η τοποθεσία του ντεπόζιτου !

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

Αν κατάλαβα καλά, αυτό που θα κάνεις είναι να ανασηκώσεις απλά το φτερό  και να αφήσεις τις μπάρες να βρίσκονται στην θέση τους.

Και επίσης, αν κατάλαβα καλά, αυτό θα το πετύχεις με την επιμήκυνση των ράβδων στήριξης...

Τα λέω καλά;;;;

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

1946 Model G

Page 14 - Petrol Tank, Front Mudguard and Number Plate

στον Hitchcock αυτο το μεταλλικό Π ειναι το Νο 20 στην συγκεκριμένη σελίδα ( τιμή 50 λίρες ! Ο απατεώνας )
Ενα απλό μέταλλο που το φτιάχνεις και μόνος σου και το τοποθετείς στο μπροςτα φτερό και καταργείς τις βέργες !
Δημοσιεύτηκε
Χρηστο μην συγκρηνεις το φτερο το πισο σε ενα hard tail με ενα enfield με αμορτισερ...!! Στο hard tail σχεδον γλειφει το λαστιχο ενω εσενα εχει περιπου 5ποντους διαφορα ωστε με το βαρος μας να καθεται η αναρτυση...Αυτο το αποτελεσμα θα το εχεις μονο αν βγαλεις και τα πισο σιδερα και στηρηξεις το πισο φτερο καπου στο ψαλιδι (σε 2με 3σημεια) ωστε να δουλευει το πισο φτερο μαζι με την αναρτυση...ΑΛΛΑ οποιος μετα κατσει πισο (δηλ.πανω στο φτερο)την πατησε...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Το πισω φτερό δεν με χαλάει οπως το εχω ,
Άσε που λογω των αμορτισέρ που κάθεται ψηλότερα , ακομη καλύτερα για το πάντρεμα που θελω να γίνει με το μπροστινό,
Το μπροστινό θελω να σηκώσω πιο ψηλά ,
Τις φωτό τις ανέβασα για να δείξω το μπροστινό φτερό της παλιάς !
Λίγη υπομονή φίλε Αντωνη και θα σου αρέσει η ιδέα μου μολις την δεις ολοκληρωμένη ,αφού είμαστε της καλλιτεχνίας υπαρχει περιπτωση να γίνει κατι λαθος ?Μπεηζανης εγγύηση !χα!χα!χα!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
Παμε τωρα στο μπροστα...που στο J2 το φτερο μενει σταθερο στο υψος του ενω τα αμορτισερ δουλευουν...σαν το πισο μας.Αν εσυ δεν καταργησεις τις πλαινες ραβδους, ειτε καθεσαι ειτε οχι το φτερο θα ειναι παντα ψιλα απο το λαστιχο της ροδας, αρα αλλο να το βιδωσεις στα ποτηρια-σταυρο κι αλλο να το αφησεις οπως εχει απλα πιο ψηλα.Μηπως εγω δεν καταλαβα κατι...??
Δημοσιεύτηκε

Το πισω φτερό δεν με χαλάει οπως το εχω ,
Άσε που λογω των αμορτισέρ που κάθεται ψηλότερα , ακομη καλύτερα για το πάντρεμα που θελω να γίνει με το μπροστινό,
Το μπροστινό θελω να σηκώσω πιο ψηλά ,
Τις φωτό τις ανέβασα για να δείξω το μπροστινό φτερό της παλιάς !
Λίγη υπομονή φίλε Αντωνη και θα σου αρέσει η ιδέα μου μολις την δεις ολοκληρωμένη ,αφού είμαστε της καλλιτεχνίας υπαρχει περιπτωση να γίνει κατι λαθος ?Μπεηζανης εγγύηση !χα!χα!χα!

οκ...θα περιμενω...ουφ!!
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Να η όλη ιδέα σε αμορτιςερατο και οχι hardtail,
Αυτο το αποτέλεσμα θα επιχειρήσω να εχω ,αλλα διατηρώντας τις βέργες μπροςτα!
Όμορφο δειχνει !

http://www.google.gr/imgres?imgurl=https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/93/91/f9/9391f9466e58e73218e49eadc53352de.jpg&imgrefurl=https://www.pinterest.com/pin/414260865700639025/&h=347&w=658&tbnid=Nv-Apg-wQ6T7TM:&docid=c5zhSbDJMU4SUM&hl=el&ei=AbxUVt2DAcKxsQH-9rmYAg&tbm=isch&client=safari&ved=0ahUKEwidiNqN56nJAhXCWCwKHX57DiM4rAIQMwhfKFwwXA

 

9391f9466e58e73218e49eadc53352de.jpg

Επεξεργάσθηκε από το μέλος noe

Δημοσιεύτηκε
Ναι...συμφωνω οταν ειναι στην στεκα.Οταν ομως καθεσαι και το πισο φτερο ειναι κοντα στο λαστιχο, ενω το μπροστα θα ειναι πανω 5ποντους περιπου...τι γινεται??Σουζα..?
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ναι...συμφωνω οταν ειναι στην στεκα.Οταν ομως καθεσαι και το πισο φτερο ειναι κοντα στο λαστιχο, ενω το μπροστα θα ειναι πανω 5ποντους περιπου...τι γινεται??Σουζα..?


Σε αυτο εχεις δίκιο !
Γιαυτο και θα γίνει η αγορά των βεργων να πειραματιστώ και αν δεν εχει το επιθυμητό αποτέλεσμα ,τοτε επιστρέφω οπως ηταν με τις δικές του βέργες στην θέση την κανονική !
Μετα αν δεν πετύχει μπορει να το τοποθετήσω με το μεταλλικό επίθεμα οπως ειναι και στο g2 και να ειναι ολόιδιο χωρις βέργες , ομως θα το κανω να ταιριάξει με βέργες μιας και μου αρέσει να τις εχει !
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://www.motorcyclecruiser.com/sites/motorcyclecruiser.com/files/styles/medium_1x_/public/import/page_element_images/1202-crup-01-o%25252B2011-royal-enfield-bullet-g5-deluxe%25252B.jpg%253Fitok%253Dsssb7wQ9&imgrefurl=http://www.motorcyclecruiser.com/news/2011-royal-enfield-bullet-g5-deluxe-bullet-classic&h=900&w=1200&tbnid=GXy53VunnAdmAM:&docid=iNUXdN26C_JI6M&hl=el&ei=jsBUVrekLoOyswHs9L3oAQ&tbm=isch&client=safari&ved=0ahUKEwi3o8m566nJAhUD2SwKHWx6Dx04yAEQMwgtKCowKg

 

1202-crup-01-o%2B2011-royal-enfield-bull

Θα πετύχει τελικά!
Δες τον αναβάτη επανω στη μοτο και το μπροςτα φτερό ειναι πιο χαμηλά απο το πιςω παρά το βάρος δεν κάθεται τόσο χαμηλά το πιςω φτερό οςο νομίζαμε,,άρα αν σηκωθεί το μπροςτα και κατα την οδήγηση θα ειναι στο ίδιο ύψος τα φτερά !

Δημοσιεύτηκε
Εγω να σου πω την γνωμη μου μιας και εχεις ενα απο τα ομορφοτερα enfield που εχω δει...!!Μιας και ακολουθεις το 50's, βαλε σιγα σιγα τιμονοπλακα,φαναρι και μακρυ τιμονι με τα παρελκομενα.Βαψε και το καπακι της πρωτευουσας μιας και το ειχες πει,που οντως θα ειναι ωραιο και νομιζω πως εχεις φτασει στο τελειο...Αντε το πολυ πολυ να βαλεις και τις πλαινες εργαλειοθηκες του παλιου.Βεβαια αυτο ειναι δικη μου αποψη, αλλα το μηχανακι δεν ειναι δικο μου..!!
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Μακρύ μαυρο τιμόνι το εχω στην αποθήκη έτοιμο περιμένει την τοποθετηςη !
Διακοπτακια τιμονιού τα θελω εννοείται!
Το καπάκι της μετάδοσης ήδη ξεκίνησα απο σημερα το πρωι τις προετοιμασίες !
Εργαλείοθήκες εχεις δίκιο ειναι πιο ωραίες οι flat !
Αρε Αντωνη τα ιδια γούστα έχουμε ! Και θα δεις πως οταν γίνει και το πείραμα του μπροστινού φτερου θα σου αρέσει και σένα !
Δημοσιεύτηκε
Και κατι αλλο...Εμενα το μπροστα φτερο του τωρα enfield μου αρεσει εκει που βρισκεται, στο πισο παντα με ετρωγε να κανω μετατροπη ωστε να κατεβει πιο χαμηλα,μιας και ειναι στον Θεο.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Καλά τα πιςω φτερά πράγματι τα είχαν εργοστασιακά υπερβολικά ψηλά !ουτε κρος να ήτανε !χα!χα!χα!
Δημοσιεύτηκε
Πια ιδια γουστα...??? Εισαι τελειος κουζουλος...??? Εγω θελω τα φτερα να γλειφουν το λαστιχο (σαν λασποτηρας) ενω εσυ θες να κανεις την αγαπη σου motocross..!!!
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Οχι ρε μη φοβάςε την ιδέα μου ! Λίγο πανω θα παει το μπροςτα !τοσο οςο να εμφανιστεί το μπροςτα λάστιχο !
Φαντάζεσαι να δειχνει σαν μοτο κρος?χα!χα!χα! Θα το επαναφέρω αμέσως στην αρχική του μορφή!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
Πριν παραγκηλεις τις βεργες, βγαλε το φτερο σου απο αυτες και σηκωσε το πιο ψηλα να δεις αν σου αρεσει...μπορεις και στην πανω μερια των βεργων σου να φτιαξεις με λιγο χοντρο συρμα μια(τρεις δηλαδη)να το πω γεφυρα στο υψος που θες να παει το φτερο και ακουμπησε το πανω στις 《γεφυρες》να δεις αν σου αρεσει...Κι αν σου αρεσει...Ξια σου!!
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Θα λύσω τις βέργες και θα βάλω ανάμεσα απο το λάστιχο και το φτερό ενα κομμάτι ξύλο ωςτε να καθίσει πιο ψηλά το φτερό ,
Θα το δω και αν μου κάτσει ωραία οπτικά ,Βούρ για την μετατροπή !
Δημοσιεύτηκε
Προσεχε μονο μην σου γλυστρησει το φτερο πανω απο το ξυλο, την ωρα που θα το παιρνεις σιγουρα φωτο.Βαλε και κανενα πανι πανω στο ξυλο...Το ειχα παθει εγω αυτο με το πισο φτερο(το οποιο το ειχα γδαρει σε ενα σημειο)οταν δοκιμαζα να βγαλω τα πισο σιδερα ωστε να κατεβασω το φτερο πιο κατω...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

 
P1060789_small.jpg
 


Κοιτά πόςο χαμηλά ειναι το μπροστινό φτερό και πόσο ψηλά το πισω ...
Δεν μπορώ να το βλεπω αυτο ...... Δεν μου αρέσει......

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.