Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Let's Swing (The Project)

Δημοσιεύτηκε

Ετοιμα όλα για να σας παρουσιαζω σιγα ,σιγα το καινουργιο στησιμο της μηχανης μου ( απομενει μονο να αγορασω και μια συγκεκριμενη εξατμιση ) !!!! φωτο με λεπτομέρειες από τις μετατροπες που εγιναν λιαν συντομως !!!!

  • Απαντήσεις 526
  • Εμφανίσεις 58,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Χρηστάραααααααααα

  • Χτες μας έπιασε το βράδυ και δεν προλάβαμε να ασχοληθούμε λεπτομερώς με τη νέα μετατροπή του Χρήστου στο τιμόνι. Ας μας πει ο ίδιος όμως λίγα λόγια για τον λόγο και το πως έφτασε σε αυτή την ομολ

  • ηταν μια μετατροπη που μου αρεσε περισσοτερο απο ολες μιας και εγινε η πατεντα της πατεντας ω πατεντα !!!!!! αρχικα το μαυρο τιμονι που λογω βαφης πρεπει να λιανουμε την φωλια της καουκας που στηρ

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Κατεπειγόντως να φύγει η καμπούρα της μίζας.... :mad:

Χρηστάρα είσαι φοβερός..!!

 

Οι τάπες δεν βάφονται ή να υπάρχουν σε μπρούτζο?

 

(κόστος βαφής δεν μας είπες)

Δημοσιεύτηκε

Χρήστο, άψογο το αποτέλεσμα και τώρα η καμπούρα χτυπάει πολύ άσχημα

Πρέπει επειγόντψως να αφαιρεθεί, όντως....


κι ενα ξεμπαρκο.... αλλαξα φλασερ ( 3 ευρα απο το STELPET , Μπεηζανης speaking ) και τα φλας δουλευουν αψογα !!!!

Στα σημερινά ψώνια -αν και δεν το χρειαζομουν- συμπεριέλαβα και ένα φλασερ που ειναι ρυθμιζόμενο.

Οταν έρθει, θα το δοκιμάσω και θα σας πω πώς και αν δουλεύει

Και κοίτα χρωματάκι, ε;;; :)

Μπεηζάνη..... Τιμή: 1,50€ !!!!

s-l1600.jpg

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Gigas

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Χρήστο, άψογο το αποτέλεσμα και τώρα η καμπούρα χτυπάει πολύ άσχημα

Πρέπει επειγόντψως να αφαιρεθεί, όντως....

Στα σημερινά ψώνια -αν και δεν το χρειαζομουν- συμπεριέλαβα και ένα φλασερ που ειναι ρυθμιζόμενο.

Οταν έρθει, θα το δοκιμάσω και θα σας πω πώς και αν δουλεύει

Και κοίτα χρωματάκι, ε;;; :)

Μπεηζάνη..... Τιμή: 1,50€ !!!!

s-l1600.jpg

οχι ρεεεεεε !!!!

εχασα εναμιση ευρωωωωω !!!!!  :wallbash:

:D  :D  :D

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

 

(κόστος βαφής δεν μας είπες)

 

μεσα καπακι + εξω καπακι με  βαφη ( οχι αυτοκολλητα )χρυσο συριτι χοντρο και χρυσο σιριτι λεπτο + κατεργασια-ασταρωματα στα αλουμινια για να πιασει η βαφη = 50 ευρα 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

Κατεπειγόντως να φύγει η καμπούρα της μίζας.... :mad:
Χρηστάρα είσαι φοβερός..!!
 
Οι τάπες δεν βάφονται ή να υπάρχουν σε μπρούτζο?
 
(κόστος βαφής δεν μας είπες)

Οι ταπες ειναι ομορφες ετσι.Αν τις βαψεις θα πρεπει να βαφεις και την κλειδαρια στην μαυρη εργαλειοθηκη...ειναι το ιδιο.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

https://www.youtube.com/watch?v=LYHzAKYmobo

 

:D  :D  :D  πολλυ μαυριλα θελετε βρε αθεοφοβοι  :D  :D  :D

 

τα βαψιματα τελειωσαν ,μονο τιμονι μαυρο και οριστικα τελος οι βαφες 

σειρα θα παρουν οι διακοπτες 50's για το τιμονι  ;))

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

εντομεταξυ βλεπω στο car.gr που πουλανε τα efi ολοκαινουργια στα 5900 ,

και με την πρωτη αρρυθμια σου γυρναει σε βλαβη λογω ελλειψης διαγνωστικου στην Ελλαδα και μενεις με τα 5900 να τα βλεπεις να κανουν φτερα !!!

και το 350αρακι μου που δεν εχει ζητησει τιποτα και οτι ζητησει φτιαχνεται με 4 γερμανοπολυγωνα 3 φιλους και 15 μπυρες ,το πουλαω 6500 ?

ρε απο αυριο θα το βαλω στα 9500  :D  :D  :D

:2:  :2:  :2:  :2:  :2:  :2:  :2:  :2:  :2:  :2:  :2:  :2:  :2:  :2:

Δημοσιεύτηκε

Απο αυριο..??? Απο τωρα Χρηστο.Για φαντασου να σε παρουν σημερα τηλ.Τιιι θα τους πεις!!

Σήμερα;;; 10500!!!!

Από αύριο ισχύει η προσφορά :)

Δημοσιεύτηκε
Και τι τα θες τοοσα εργαλεια σε μια enfield..??
Αφου δεν σε αφηνει ποτε..!!
Μ@μω τα μπουζια μας μεσα...
Δημοσιεύτηκε

Αφιερωμένο στον bbk.. :thumbsup:

Tην αλλη εργαλειοθήκη, γιατί δεν την έδειξες;;;

Ντρέπεσαι να δείξεις το... eyelinner και την πούδρα φρεσκαρίσματος;;;

εκει είναι ολο το ζουμί, κύριοι!!!!

Στην άλλη εργαλειοθήκη :)

Δημοσιεύτηκε
...Χρησταρα εγραψες λεμεεεεεεε...!!!
...να ειστε καλα παιδες και αχριαστες οι εργαλειοθηκες...!!!

...σας ζηλευω ρε...!!!
Δημοσιεύτηκε

Και τι τα θες τοοσα εργαλεια σε μια enfield..??
Αφου δεν σε αφηνει ποτε..!!
Μ@μω τα μπουζια μας μεσα...

Εχεις δίκιο, ρε Αντώνη..

Μπορεί όμως να μείνει κανα..... Χόντα. :)

Να μην έχουμε ένα δυό εργαλεία να καθαρίσουμε τουλάχιστον τα καρμπυρατερ;;;;; :D

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Κυριοι νοιωθω μεγαλη συγκινηση με το νεο μου επιτευγμα !!!!

 

η μετατροπη του μπροστινου φτερου ΠΕΤΥΧΕ!!!!!!!!

 

με την χρηση ραβδων στηριξης απο 500αρα το μπροστινο φτερο ανασηκωθηκε και το ολο συνολο ειναι ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΙΑ και σε παραπεμπει  δεκαετια 40 !!!!

 

φωτο αυριο το πρωι !!!!  :headbanger:

 

:geia:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.