Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Let's Swing (The Project)

Δημοσιεύτηκε

Ετοιμα όλα για να σας παρουσιαζω σιγα ,σιγα το καινουργιο στησιμο της μηχανης μου ( απομενει μονο να αγορασω και μια συγκεκριμενη εξατμιση ) !!!! φωτο με λεπτομέρειες από τις μετατροπες που εγιναν λιαν συντομως !!!!

  • Απαντήσεις 526
  • Εμφανίσεις 58,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Χρηστάραααααααααα

  • Χτες μας έπιασε το βράδυ και δεν προλάβαμε να ασχοληθούμε λεπτομερώς με τη νέα μετατροπή του Χρήστου στο τιμόνι. Ας μας πει ο ίδιος όμως λίγα λόγια για τον λόγο και το πως έφτασε σε αυτή την ομολ

  • ηταν μια μετατροπη που μου αρεσε περισσοτερο απο ολες μιας και εγινε η πατεντα της πατεντας ω πατεντα !!!!!! αρχικα το μαυρο τιμονι που λογω βαφης πρεπει να λιανουμε την φωλια της καουκας που στηρ

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

...καλα θα με τρελανετε βρε...θες να ξαναβαλεις παλι το ιδιο ρουλεμαν οταν ενα καινουργιο κανεις 6€...?
...και εσεις που λυνετε και δενετε μοτερ δεν μπορειτε να κανετε αυτη τη δουλεια...
....τα χαπια μουυυυυυυυ...!!!
...γαμω την κρηση μας γαμω...αν μπορουσα θα κατεβαινα να σου κανω εγω τις δουλειες...!!!
...οπως και να εχει γιναν πολυ ομορφες οι ζαντες, μπραβο για την επιλογη...


Κι ομως .... Με καμία κύλινδρο κεφαλή το εχω ,
Να τοποθετήσω ίσια σιαγονες μπροστινού και να ρυθμίσω σωστά το μπροςτα φρένο δεν το εχω .... Το φοβάμαι!
Πόντιος δεν ειμαι άλλωστε?
Ρουλεμάν εννοείται πως θα εχω καινούργιο καβάτζα!
Δημοσιεύτηκε

....τα χαπια μουυυυυυυυ...!!!

Εξυπνάκια, στον μπροστινό τροχό ο άξονας δεν είναι περαστός από τα ρουλεμάν, αλλά εγκλωβίζεται ανάμεσα στα δύο ρουλεμάν.

Το πρόβλημα είναι ότι όταν βάζεις το τελευταίο ρουλεμάν στην προσπάθεια να τερματίσει και να κάτσει σωστά τόσο στο κέντρο του τροχού, όσο και στον άξονα, μπορεί να σου μετακινηθεί το απέναντι ρουλεμάν.

Υπάρχει ένα εργαλείο ειδικό για τον λόγο αυτό, αλλά φαντάζομαι πως με μια σωλήνα όσο η διάμετρος του εξωτερικού δακτυλιδιού πάνω σε μέγγενη θα μειώσει την πιθανότητα μετακίνησης του ρουλεμάν.όταν πιέζουμε το απέναντι ρουλεμάν μαζί με τον άξονα.

Εν πάση περίπτωση θα ήθελα να δω τον τρόπο από κάποιον που το έχει ξανακάνει. 

Δημοσιεύτηκε

Εξυπνάκια, 

 

...ναι ρε ειμαι έχεις κανα πρόβλημα...!!!  :angry009: :mad2: :unhappy: :madwife: :ranting: :ranting3: :bash:

:crazy:

 

:vava:

 

:tongue0013:

 

…πέραν τις πλάκας είμαι απόλυτα σίγουρος πως άμα καθόσασταν με το Χρήστο, πριν τις μπύρες, και το συλλογιζόσασταν θα τα τοποθετούσατε με απόλυτη ακρίβεια. Είναι μία εργασία που ο βαθμός δυσκολίας για τις ικανότητές σας είναι πάρα πολύ χαμηλός σε σχέση με αυτά που κάνετε…

…αλλά αυτό όπως είπα πριν τις μπύρες...!!! :tongue0013:

Δημοσιεύτηκε
Για μακροζωια ρουλεμαν κ σταθεροτητα οδηγικη το παξιμαδι των ρουλεμαν
Σφιξιμο με 6.5-7 κιλα ( δυναμοκλειδο

Παντως παρατηρησα πως η δουλεια βαφης της ζαντας ειναι εξαισια !

Μπραβο στο μαστορα...μερακλης

..επεμενε για το συναμοκλειδο Χρηστο
Δημοσιεύτηκε
…πέραν τις πλάκας είμαι απόλυτα σίγουρος πως άμα καθόσασταν με το Χρήστο, πριν τις μπύρες, και το συλλογιζόσασταν θα τα τοποθετούσατε με απόλυτη ακρίβεια. Είναι μία εργασία που ο βαθμός δυσκολίας για τις ικανότητές σας είναι πάρα πολύ χαμηλός σε σχέση με αυτά που κάνετε…

...και εσεις που λυνετε και δενετε μοτερ δεν μπορειτε να κανετε αυτη τη δουλεια...

Μην επιμένεις....

Αρχίζω και καταλαβαίνω τι γίνεται και χωρίς ίχνος ειρωνίας, πιστεύω ότι είναι σαν τους χειρούργους, οι οποίοι ενώ εύκολα 'ανοίγουν' και 'σφάζουν' χωρίς δισταγμό κόσμο και κοσμάκη, όταν πρόκειται να εγχειρίσουν δικό τους άνθρωπο, δεν το κάνουν και δίνουν την "δουλειά" σε άλλον συνάδελφο χειρούργο...

Ισως να συμβαίνει κάτι αντίστοιχο και στην περίπτωση αυτή και ο Χρήστος να 'φοβάται' να πειράξει ο ιδιος την καλή του, μην εμπιστευόμενος τα χέρια του και την εμπειρία του....

Αρε Χρήστε, ΧΕΙΡΟΥΡΓΕ !!!!! :) :D

Δημοσιεύτηκε

Σφιξιμο με 6.5-7 κιλα ( δυναμοκλειδο

...

..επεμενε για το συναμοκλειδο Χρηστο

Μένει μόνο να μας ενημερώσεις μικρομετρικά καθώς και τα περί σκλήρυνσης του μετάλλου και τελειώσαμε :)

Δημοσιεύτηκε
Εκαστος στο ειδος του.Καλα το κανεις Χρηστο,μπρος να πατας φρενα και να παιζουν ολα,καλητερα ετσι.Οπως και να'χει οσες φορες βαζω τα χερια μου,ενω μπορει να ειναι οκ,εχω την ανασφαλεια μηπως και εχω κανει καμια μ......α.Ως συνηθος..!!
Δημοσιεύτηκε
Τα ρουλεμαν ειναι να σφιγγουν αυστηρα με καποια κιλα..
Οταν τα μαστορια τα σφιγγουν 2 φορες παραπανω απ οσο πρεπει τοτε το ρουλεμαν το συμπιεζεις
Κ αντι να γραψει 40-50000 χλμ το ρουλεμαν

με βγαλε βαλε των μαστορων ..να τα σγιγγουν οπως τους καπνισει...τοτε σκοτωνουν τη μακροζωια
τους
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Μην επιμένεις....
Αρχίζω και καταλαβαίνω τι γίνεται και χωρίς ίχνος ειρωνίας, πιστεύω ότι είναι σαν τους χειρούργους, οι οποίοι ενώ εύκολα 'ανοίγουν' και 'σφάζουν' χωρίς δισταγμό κόσμο και κοσμάκη, όταν πρόκειται να εγχειρίσουν δικό τους άνθρωπο, δεν το κάνουν και δίνουν την "δουλειά" σε άλλον συνάδελφο χειρούργο...
Ισως να συμβαίνει κάτι αντίστοιχο και στην περίπτωση αυτή και ο Χρήστος να 'φοβάται' να πειράξει ο ιδιος την καλή του, μην εμπιστευόμενος τα χέρια του και την εμπειρία του....
Αρε Χρήστε, ΧΕΙΡΟΥΡΓΕ !!!!! :) :D


Μονο ο Γίγας το έπιασε το νόημα!χα!χα!χα!
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Φίλε Γίγα με μπριζοσες!
Έβαλα το σεσουάρ στο Φούλ θερμό και ζέστανα το ρουλεμάν για κανά 3λεπτο!
Μετα με ενα μακρύ μπουζονι για έδραση και 5 περιμετρικά χτυπήματα απο την απέναντι τρύπα του άλλου ρουλεμάν με ενα σφυράκι το έβγαλα το ρουλεμάν! Τόσο απλό τελικά ηταν!
Εχω και ενα νέο ρουλεμάν για το φόβο των Ιουδαίων και θα χρησιμοποιήσω αυτο το νέο ,το παλιό το κρατάω καβάτζα!
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

royal_enfield__cm_1940_4_lgw.jpg.

 

http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://databikes.com/imgs/a/d/p/x/f/royal_enfield__cm_1940_4_lgw.jpg&imgrefurl=http://databikes.com/infophoto/royal_enfield/cm-1940.html&h=480&w=640&tbnid=OJ5vf4d9R5iWBM:&docid=3-ENbgiBSSySIM&hl=el&ei=Q-QCVt-ZKMuasgH8y6zADA&tbm=isch&client=safari&ved=0CE8QMygpMClqFQoTCJ_HpfzZjcgCFUuNLAod_CULyA εδώ φαίνεται η ιδέα της επόμενης μετατροπής !
Το μαύρο καπάκι με το κόκκινο σηρητακι της πρωτεύουσας μετάδοσης , μονο που εγώ θα το κάνω με χρυσό σηρητακι .

Επεξεργάσθηκε από το μέλος noe

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

royal_enfield__cm_1940_5_lgw.jpg

http://databikes.com/imgs/a/d/p/x/f/royal_enfield__cm_1940_5_lgw.jpg
Εδώ φαίνεται καλύτερα ,απλά όπου κοκκινο χρυσό

Δημοσιεύτηκε
Μετα θα θελει και η μπανανα ομως να γινει μαυρη.Και ισως και το ψευτοκαπακο στο κιβωτιο.Αααα και τα γραμματα Royal Enfield (μπρελοκ)χρυσα.Και χρυσες βιδες...Ολες...!!!Αααα και χρυσα δοντια για το χαμογελο...!!!Ασε ομως ενα δοντι μαυρο για να σπαει.Χα χα..
Δημοσιεύτηκε

Εγω παλι το δικο μου θελω να το κανω ετσι λογο κατσαρολαςhttps://imagizer.imageshack.us/v2/94x94q90/c/r/537/mIjN2T.png

 

mIjN2T.png

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Μετα θα θελει και η μπανανα ομως να γινει μαυρη.

το αυθεντικο βαψιμο στις δεκαετιες 30 και 40 ηταν μονο στην μεταδοση, οχι στην μπανανα ουτε στο τρανσμισιον  ;))

εχω διαβασει ενα καρο εγκυκλοπαιδιες ρετρο μοτοσυκλετων για να φτιαξω το σωστο στησιμο  :D  :D  :D

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας


Let's swing baby!

https://imageshack.com/i/ipAQcWWuj

 

AQcWWu.jpg

Επεξεργάσθηκε από το μέλος noe

Δημοσιεύτηκε
...ρε συ Χρηστο εγινε παρα πολυ ομορφη..φτου και παλι φτου...!!!
...βαλε ομως καμια φωτο ακομα...αντε ντε...!!!
Δημοσιεύτηκε
Χρηστο αναθεωρω...!Ειχες δικιο.Τωρα που φορεθηκαν πανω,ειναι αλλο μηχανακι.Οπως του (και σου) αξιζει!!
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
https://imageshack.com/i/eyAMAiIWj


https://imageshack.com/i/idAcpFWwj

Απο φωτό δεν το εχω το ταλέντο .... Αυτές κατάφερα να βγάλω ....

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

  • 4 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε

Πλακα πλακα αυτα τα δερματινα τσαντακια(εργαλειοθηκες)μου αρεσουν παρα πολυ.Και το μαυρο καπακι πρωτευουσας φαινεται ωραιο τελικα!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Προσπαθώ να ανεβάσω μεγάλη φωτό αυτο το μοντέλο του 31 και δεν μπορωωωωωωω!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.