Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Let's Swing (The Project)

Δημοσιεύτηκε

Ετοιμα όλα για να σας παρουσιαζω σιγα ,σιγα το καινουργιο στησιμο της μηχανης μου ( απομενει μονο να αγορασω και μια συγκεκριμενη εξατμιση ) !!!! φωτο με λεπτομέρειες από τις μετατροπες που εγιναν λιαν συντομως !!!!

  • Απαντήσεις 526
  • Εμφανίσεις 58,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Χρηστάραααααααααα

  • Χτες μας έπιασε το βράδυ και δεν προλάβαμε να ασχοληθούμε λεπτομερώς με τη νέα μετατροπή του Χρήστου στο τιμόνι. Ας μας πει ο ίδιος όμως λίγα λόγια για τον λόγο και το πως έφτασε σε αυτή την ομολ

  • ηταν μια μετατροπη που μου αρεσε περισσοτερο απο ολες μιας και εγινε η πατεντα της πατεντας ω πατεντα !!!!!! αρχικα το μαυρο τιμονι που λογω βαφης πρεπει να λιανουμε την φωλια της καουκας που στηρ

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

...ρε σάτυροι, τσόντα το καταντησατε...!!! :angry009:

 

 

 

 

... :popcorn:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...αλήθεια πότε θα πάμε για Σαφάρι...??? :think: :headbanger:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

το εχω ετοιμο το μπαρακι που γουσταρουμε ολοι !!!

αλλα ειναι μονο στο σινεμα  :D  :D  :D

https://www.youtube.com/watch?v=4UqlD7fEbcc

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

μια επισης ωραια μετατροπη που ισως να μπορει να γινεται στα μπουλετ ....ειναι και η τοποθετηση 16" τροχων ...και γινεται θηριωδης !!! ιδεα παρμενη απο το indian ( στην ουσια ομως royal enfield ,απλα τοτε αγοραστηκαν τα δικαιωμτα του ονοματος indian στην Αμερικα ) της φωτο !!! 

chief3.jpg

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

μια επισης ωραια μετατροπη που ισως να μπορει να γινεται στα μπουλετ ....ειναι και η τοποθετηση 16" τροχων ...και γινεται θηριωδης !!! ιδεα παρμενη απο το indian ( στην ουσια ομως royal enfield ,απλα τοτε αγοραστηκαν τα δικαιωμτα του ονοματος indian στην Αμερικα ) της φωτο !!! 

chief3.jpg

Ολα καλα ΑΛΛΑ ητανε δικυλινδρο και παραπανω κυβικα το Ιντερσεπτορ . Αν φτιαξει κανεις κανα τετοιο με 500αρι δε νομιζω να παει παραπανω απο 80χαω.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

δεν το γονατιζουν σε τελικη το 500αρι δυο τροχοι 16ρηδες ,τροχοι ειναι δεν ειναι κανενα εξτρα βαρος  :)

Δημοσιεύτηκε

Δεν είναι θέμα βάρους, αλλά διαμέτρου. Θα ήταν πιο γλήγολο με 19" τροχούς.

Διορθώστε με αν κάνω λάθος.

Δημοσιεύτηκε
...απλα με την μικρη ροδα θα εχει γληγολη εκινηση και μικρη τελικη
...και με τη μεγαλη αργη εκινηση και μεγαλη τελικη...

Σκεφτητε την περιμετρο ενος τροχου 19αρι πως σε μια περιστροφη θα διανυσει 2m ενω ο 16αρι 1,70m, αφου εχει μικροτερη περιμετρο...τα νουμερα ειναι τυχαια και δεν εκανα πραξεις να βρω την περιμετρο του καθε ενα.

Οπως και αν εχει ενα Indian tomahawk με 500 twin θα το ηθελα...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

σας δινω ζωντανο παραδειγμα το honda shadow που εχει εκδοση τσοπερ με λεπτο μπροστα τροχο και εκδοση cruiser με 16αρηδες ,400αρια και οι δυο εκδοσεις με ακριβως τις ιδιες επιδοσεις 

 

thaisellingp7149968n1.jpg_honda-steed-1.jpg

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
Επίσης παίζει ρόλο το πέλμα. Στα 16άρια είναι πιο μεγάλο με αποτέλεσμα οι τριβές να αυξάνονται.

Πολύ όμορφα πάντως.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Σημερα το απογευμα παραλαμβανω στεφανια και κεντρα τροχων ετοιμα βαμμενα  :wub:

φωτο συντομα  :geia:

  • 2 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

https://imageshack.com/i/paf7s7Mgj Φωτογραφία των στεφανιών! Όσο με πληγώνει τόσο με πορωνει! Μετά την ληστεία πείσμωσα και θα την κάνω εντελώς κλασική!

 

[url=http://postimg.org/image/bx0ui4lkt/]zantes.jpg[/url]

Επεξεργάσθηκε από το μέλος noe

Δημοσιεύτηκε

Χρήστο προσπαθώ να τις φανταστώ με λάστιχα και πάνω στη μηχανή.

Ενώ μου αρέσουν έχω την αίσθηση ότι είσαι οριακά με τις διχρωμίες.

Τι άλλο έχεις κατά νου για να μας εκπλήξεις..; ;))

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

αυτη ηταν η τελευταια διχρωμια  :)

λογικα θα δειχνουν οι τροχοι καπως ετσι ,αλλα με μαυρα κεντρα 

 

FB_IMG_1427494719151_zpskzlpqya8.jpg

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

...ομορφιεςςςςςςςς...!!!

 

...να κρεμάσεις και κάνα κόκαλο, είναι της μόδας...!!!

 

ΓΙΓΑΑΑΑΑΑΑΑΑ...όπαλακιαααααα...!!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Άλλη βαφή και τελευταία θα ειναι στο καπάκι μετάδοσης ,primary case,που θα γίνει μαύρο με χρυσάφι συρτάκι!και το inner primary μαύρο. Ας ειναι καλά ο Νοε που μου έδωσε τη σελλα και κυκλοφορώ και μου παράγγειλε και τα σελλακια!!!
Δημοσιεύτηκε

τον Γιγα δεν βλέπω και ανησυχω...!!!

 

...Χρηστο περαν της πλάκας υπάρχει αλληλεπιδραση μεταξυ όλων οπότε δεν ειναι κακο αν δει καποιος κάτι σε ένα μηχανάκι να το κάνει και αυτος στο δικό του...

 

...τιποτα δεν έγινε απο παρθενογένηση...

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Γίγα σε ζητάμε !!! Που εισαι? και ο Ρώσος τον θέλει τον Γερμανό του , εεεε τον Γίγαντα του ηθελα να πω !
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

υπάρχει αλληλεπιδραση μεταξυ όλων οπότε δεν ειναι κακο αν δει καποιος κάτι σε ένα μηχανάκι να το κάνει και αυτος στο δικό του...
 
...αυτή ακριβώς ήταν και η αιτία που ξεκίνησα όλο το πρότζεκτ ,παίρνοντας αυτά ακριβώς που μου άρεσαν σε μια bs a του 30 κάτι άλλο απο μια ενφιλντ του 40 κάτι απο μια velocette του 34 και παει λέγοντας , ένα επικίνδυνο εγχείρημα γιατί παίζεις σε μια λεπτή γραμμή μεταξύ ενός επιτυχημένου αποτελέσματος και ενός αποτελέσματος τσίρκο μεντρανο !!! Ευτυχώς μέχρι τωρα ολα πάνε όπως τα είχα στο μυαλό μου ,ωραία δηλαδή..

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Επίσης το τιμόνι θα βαφτεί μαύρο και θα μπουν κρεμ χερούλια Vespa απο Enfield county !!! Τρελό? όχι, θα ειναι ωραίο !

 

 

mEtCYQQQGVTHFaSevgYr-4w.jpg

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.