Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Let's Swing (The Project)

Δημοσιεύτηκε

Ετοιμα όλα για να σας παρουσιαζω σιγα ,σιγα το καινουργιο στησιμο της μηχανης μου ( απομενει μονο να αγορασω και μια συγκεκριμενη εξατμιση ) !!!! φωτο με λεπτομέρειες από τις μετατροπες που εγιναν λιαν συντομως !!!!

  • Απαντήσεις 526
  • Εμφανίσεις 58,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Χρηστάραααααααααα

  • Χτες μας έπιασε το βράδυ και δεν προλάβαμε να ασχοληθούμε λεπτομερώς με τη νέα μετατροπή του Χρήστου στο τιμόνι. Ας μας πει ο ίδιος όμως λίγα λόγια για τον λόγο και το πως έφτασε σε αυτή την ομολ

  • ηταν μια μετατροπη που μου αρεσε περισσοτερο απο ολες μιας και εγινε η πατεντα της πατεντας ω πατεντα !!!!!! αρχικα το μαυρο τιμονι που λογω βαφης πρεπει να λιανουμε την φωλια της καουκας που στηρ

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

φυσικα φιλε elifain !!! φωτο και ηχο συντομα , μολις μονταριστει σωστα και γινει η βολτα σε σωστη τοποθεσια  :)

Δημοσιεύτηκε

φυσικα φιλε elifain !!! φωτο και ηχο συντομα , μολις μονταριστει σωστα και γινει η βολτα σε σωστη τοποθεσια  :)

Xρηστάρα καλορίζικη!!!!

'Αμα τα καταφέρεις και την μοντάρεις αυτές τις μέρες προτείνω χαλαρό πρωινό καφεδάκι την Κυριακή αυτή στα Βίλια!

Α και μην ξεχνάμε την καρυδόπιτα με παγωτό!!!

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Με το που μπηκε η εξατμιση velocette επρεπε να σκεφτω πως θα τοποθετηθει πατητηρι συνοδηγου απο δεξια  :think:

η καλλυτερη λυση που μου ηρθε στο μυαλο ηταν να χρησιμοποιησω ιδια με τα μπροστινα πατητηρια μιας και η κλιση απο το σιδερο ηταν η ιδανικη  ;))

 

P1060789_small.jpg

 

εκει λοιπον μιλησε για αλλη μια φορα η ΔΥΝΑΜΗ της παρεας που λεγεται royal enfield club  :thumbsup:

ο Γιωργης ο homoratous μου λεει μετα απο επικοινωνια που ειχα μαζι του οτι θα ψαξει να βρει ... μετα δυο μερες μου στελνει μυνημα οτι τα εχει ετοιμα να μου τα δωσει  δωρακι  :thumbsup:

στο καπακι μιλαω με Noe και μου λεει οτι θα παει απο Κορωπι στου Γιωργου και με την ευκαιρια θα μου τα φερει  :thumbsup:

σημερα συναντηθηκα μαζι του και τα πηρα !!!

Γιωργαρε και Νικολα σας ευχαριστω  :thumbsup:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Η πατεντα εγινε !!! εκοψα το κωνικο κομματι απο το μαμισιο πισω  πατητηρι ετσι ωστε να διατηρησω την ιδια φωλια του σκελετου και με μια πιο μακρια βιδα συνδεθηκε μαζι με το πατητηρι που πηρα απο χομορατους . :rolleyes: 

Το ιδιο θα γινει και απο αριστερα για να υπαρχει ομοιομορφια και ολα κομπλε :geia:  

  • 2 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

1936-el-300x225.jpg

 

Λοιπον  παιρνοντας ιδεα απο το harley knucklehead του 1936 σκεφτομαι η επομενη μετατροπη να ειναι βαψιμο στεφανιων τροχου σε κρεμ ( οπως στη φωτο ) με την προσθηκη επισης μπορντω λουριδας στο σημειο που δενουν οι ακτινες ετσι ωστε το τελικο αποτελεσμα να δενει με το ρεζερβουαρ  :)

επισης και μαυρο τιμονι δεν θα ηταν ασχημη ιδεα  :rolleyes:

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

εδω φαινεται το βαψιμο που θελω για τις ζαντες , απλα οπου εχει χρωμιο θα ειναι κρεμ :) triumph_speed-twin_lg.jpeg

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον  παιρνοντας ιδεα απο το harley knucklehead του 1936 σκεφτομαι η επομενη μετατροπη να ειναι βαψιμο στεφανιων τροχου σε κρεμ ( οπως στη φωτο ) με την προσθηκη επισης μπορντω λουριδας στο σημειο που δενουν οι ακτινες ετσι ωστε το τελικο αποτελεσμα να δενει με το ρεζερβουαρ   :)

επισης και μαυρο τιμονι δεν θα ηταν ασχημη ιδεα  :rolleyes:

Ορίστε μια άκομψη προσπάθεια αποτυχημένης φωτοσοπιάς, οπου η μπροστινή ζάντα είναι στην απόχρωση του ρεζερβουάρ. 

Δυστυχώς, το κέντρο της ζάντας βαμμένο σε μπορντώ, υπερβαίνει τις ανύπαρκτες γνώσεις μου στο Photoshop :)

 

[URL=http://smg.photobucket.com/user/paparozoumis/media/Royal%20Enfield%20Club/P1060789_smallalphanutau3AF0gammarhoalphaphiomicron_zpsa9e35612.jpg.html]P1060789_smallalphanutau3AF0gammarhoalph[/URL]

 

 

Κατά την γνώμη μου, η μπεζ βαμένη ζάντα θα 'φτήναινε' το αισθητικό σύνολο. 

Αντίθετα, το μπορντώ κέντρο στην χρωμιωμένη ζάντα θα έδινε μια εξαιρετικά καλαίσθητη πινελιά ακριβής πολυτέλειας στην μοτοσικλετα και θα έδενε με το χρώμα στο ρεζερβουάρ. 

Σε αυτήν την επιλογή, το τιμόνι παραμένει χρώμιο....

Το μαύρο τιμόνι έτσι κι αλλιώς το βλέπω σαν ξέμπαρκο, ακομη κι αν έβαφες τις ζάντες....

 

Τώρα, τεχνικά, πώς θα 'κάτσει' το χρώμα πάνω στο χρώμιο και δεν θα ξεφτίζει, αυτό είναι ένα θέμα που θα το κρίνει ο βαφέας αν και πώς είναι εφικτό... 

 

 

Τα παραπάνω είναι απλά μια γνώμη φυσικά και όπως είναι γνωστό... ξέρεις τι συμβαινει με τις γνώμες :)

Δημοσιεύτηκε

Την ώρα που έγραφα το δικό μου ποστ, εσύ έβαζες την φωτό που την είδα μόλις δημοσίευσα το δικό μου. 

ΑΥΤΟ ακριβως εννοώ να κάνεις και στις δικές σου ζάντες....

Δημοσιεύτηκε

Γίνεται απονικέλωση πριν βαφτεί η ζάντα. Με το βάψιμο είναι ευκαιρία και για ακτινολόγηση.

Στη Harley οι ζάντες είναι πιο φαρδιές και δείχνει όμορφα η μεγάλη επιφάνεια σε χρώμα κρεμ.

Αλλά και στο ενφιλντάκι νομίζω θα δέσει όμορφα και με τον συνδυασμό της ριγούλας.

 

Στη θέση σου Χρήστο θα φρόντιζα μα έχω την εναλλακτική δεύτερου σετ ζαντών

για να μπορώ να οπισθοχωρήσω  ή γιατί όχι να εναλάσσομαι.

Κρίμα και πάλι που δεν έχεις την γριούλα.

Εγώ στην πρώτη ευκαιρία θα γηροκομήσω μία, δεν ξανακάνω λάθος..!! ;))

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

ειχα ρωτησει τον Θοδωρη (τον βαφεα) πριν 2 μερες και μου ειπε 25 ευρω η αμμοβολη σε 2 ζαντες για να ειναι ετοιμες για βαψιμο και 80 ευρω το ασταρωμα και το βαψιμο κρεμ-μπορντω με χρωσο σηριτακι ( συνολο105) και καμια 40αρα να δωσω σε ακτινολογο λογικα το τελικο θα ειναι 145 αντε 150 στρογγυλα . 

Φυσικα το ιδανικο θα ηταν να ειχα δυο εξτρα ζαντες οπως λεει και ο Νοε , και θα ψαχτω μηπως βρω δυο στεφανια

Δημοσιεύτηκε

Χρήστρομμμμμμμ με αρέσει έτσι όπως είναι τα στεφάνια.

Θα προτιμούσα να αλλάξεις μανέτες διακόπτες, καθρέπτες για να το κάνεις ακόμα ποιο κλάσικ….. :think:

Εσυ όμως αποφασίζεις.

Η τυρόπιτα με άρεσε, να σε πω ένα μυστικό?

Και εγώ ήθελα να την βάλω αλλά την έδωσα ο άτιμος…. :lipsrsealed:

Μπουαααααααααα……….ααααααα…..ααααααα….ααααα :mad:

Κλαίω και άγαρμπα ο άτιμος…!!! :rolleyes:

Noe περιμένω το κράξιμο….!!! :smoking: :crazy: :tongue0013: :emotions33:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

τα διακοπτακια θα μπουνε και αυτα σιγουρα  ;)) εχουμε δρομο ακομα μεχρι να τελειωσει η ολη μετατροπη !!!

οσο για σενα μπιμπικη φιλε μου δεν αγχωνομαι !!! ειμαι σιγουρος πως συντομα και εσυ θα ξαναπαρεις ενφιλντ και θα την κανεις κουκλα !!!! δεν γλυτωνεις τοσο ευκολα απο δαυτες :D

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

ρε μαγκες πως μπορουμε να μαθουμε αν μπορει στην ηδη χρωμιωμενη ζαντα να γινει βαφη μπορντω  οπως στη φωτο με το triumph?ξερει κανενας καποιον βαφεα που να μπορει να το κανει αυτο και σε τι τιμη?

για να εχω και αυτη την εναλλακτικη ( εγω θα ρωτησω τον rousmak που θα το εχει κανει σιγουρα )

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

μολις τελειωσα και αλλη μια πατεντα  :)

τοποθετηθηκε τρομπα αερα   :) bsa-1954-c11g-10.jpg

την ιδεα την πηρα απο αυτη τη φωτο αλλα επειδη το ντεποζιτο μου δεν ειχε αναλογες υποδοχες η τοποθετηση εγινε  στο αριστερο καγλελο του πισω φτερου ,

η τρομπιτσα που πηρα ειναι πιο κλασσικ μιας και η λαβη της ειναι ξυλινη  ;))

φωτο συντομα  :thumbsup:

Δημοσιεύτηκε

Και έχεις κουράγιο βρε θηρίο να φουσκώσεις το λάστιχο με την κλασσική τρόμπα? Αχ και να είχα το κουράγιο σου. Δεν θα είχε χρειαστεί ν΄αγοράσω ηλεκτρική τρόμπα για να φουσκώνω τα στρώματα θαλάσσης των παιδιών και του ύπνου για το camping.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Και έχεις κουράγιο βρε θηρίο να φουσκώσεις το λάστιχο με την κλασσική τρόμπα? 

:D  :D  :D  σιγα να μην κατσω να την χρησιμοποιησω  :D  :D  :D

για καλλιτεχνικη αποψη την εβαλα επειδη μου κανει πολλυ alltime classic  ;))

γενικα θελω να βαλω αρκετες ρετρο πινελιες στη μηχανη,

αλλωστε η τρομπιτσα ηταν αξεσουαρ πολυφορεμενο στα bsa και πολλα ακομη Εγγλεζικα μοτορια , 

Επισης θυμαστε το αλλο θεμα με την douglas που ειχε μια εργαλειοθηκη με  μεσα ομπρελιτσα καρο ? κατι τετοια ρετρο κολπακια τα κανω γουστο :)

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

m6SiiTKK9sKFsmTqk2Uijgg.jpg

 

να και αλλη μια ωραια αποψη εποχης που επισης ειναι τζαμαουα και επισης γουσταρω ( τιμη 20 λιρες τελικη με μεταφορικα)!!!

πλαινο σταντ για χωμα ( βγαινει και σε μαυρο) ,βιδωνει στο υψος του πισω ψαλιδιου και ειναι τεραστιο   :)

τετοιο σταντ σε χρωμιο αν θυμαμαι καλα  ειχε και στην  350αρα του ο μπουλετακιας 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

Χρηστο για να πω ΜΠΡΑΒΟ πρέπει να δουμε και καμια φοτωγραφία.

...φωτο απο τα πατηράκια που έβαλες που είναι?

...

...

...

όπαλακιαααααααα

Δημοσιεύτηκε

πρέπει να δουμε και καμια φοτωγραφία.

 

Χρήστο, για να μη σου την ματιάξει ο από πάνω,

θα εγκαταστήσω ένα ειδικό αντιμπιμπικικό πρόγραμμα στο φόρουμ.

Έτσι δεν θα μπορεί να βλέπει φωτογραφίες Enfield συνφορουμίτων,

αυτός και κανένας άλλος άπιστος..!! :mad:

 

Βάλε από δω και στο εξής άφοβα φωτογραφίες της καλής σου.. :)

Protect your Enfield

 

θα προστεθεί λίαν συντόμως..!! B)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.