Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Let's Swing (The Project)

Δημοσιεύτηκε

Ετοιμα όλα για να σας παρουσιαζω σιγα ,σιγα το καινουργιο στησιμο της μηχανης μου ( απομενει μονο να αγορασω και μια συγκεκριμενη εξατμιση ) !!!! φωτο με λεπτομέρειες από τις μετατροπες που εγιναν λιαν συντομως !!!!

  • Απαντήσεις 526
  • Εμφανίσεις 58,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Χρηστάραααααααααα

  • Χτες μας έπιασε το βράδυ και δεν προλάβαμε να ασχοληθούμε λεπτομερώς με τη νέα μετατροπή του Χρήστου στο τιμόνι. Ας μας πει ο ίδιος όμως λίγα λόγια για τον λόγο και το πως έφτασε σε αυτή την ομολ

  • ηταν μια μετατροπη που μου αρεσε περισσοτερο απο ολες μιας και εγινε η πατεντα της πατεντας ω πατεντα !!!!!! αρχικα το μαυρο τιμονι που λογω βαφης πρεπει να λιανουμε την φωλια της καουκας που στηρ

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

μετατροπων συνεχεια υπαρχει , πλησιαζω σιγα σιγα στην ολοκληρωση ομως του στησιματος επιτελους :D  

Ωραία, Χρηστάρα... :thumbsup:

Ομως, νομίζεις, ότι έχει ποτέ τέλος η διαδικασία αυτή; :)

Μετά θα αρχίσει ο κινητήρας, μετά το ένα μετά το άλλο...

Απατο το βαρέλι αυτό των μετατροπών :)

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

αστεια αστεια δεν εχεις και αδικο !!!!

και υστερα λενε οτι τα χαρλευ ειναι για φουλ αξεσουαρ και καστομιες !!!

τα ενφιλντ τελικα ειναι ιδια και μεγαλυτερη αρρωστια  :D  :D  :D

Δημοσιεύτηκε

Φωτογραφίες του Χρήστου με το φίλτρο τοποθετημένο..

[url=http://postimg.org/image/eoru2nklp/]IMG_0336_small.jpg[/url]  [url=http://postimg.org/image/jywsty4ul/]IMG_0338_small.jpg[/url]

Δημοσιεύτηκε

Καθόλου άσχημο οπτικά!.

Καθάρισε η αριστερή πλευρά από το φιλτροκούτι που δεν έχει καν φίλτρο αέρος μέσα...

Το θέμα είναι να λειτουργεί και ο κνητήρας αποτελεσματικά, να παίρνει αρκετό αέρα για να ανασαίνει και κυρίως να τον φιλτράρει σωστά....

Για το τελευταίο, βλέποντας το μεταλλικό πλέγμα μέσα στο φίλτρο, διατηρώ τις επιφυλάξεις μου......

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Νοε σε ευχαριστω για την εξυπηρετηση ανεβασματος φωτο  :thumbsup:

Γιγα σωστη η σκεψη σου για το μεταλλικο πλεγμα ,εχω βαλει τοσο που καλυπτει ολη την εσωτερικη επιφανεια ωστε για να περασει καποιο σκουπιδακι πρεπει να ειναι ο Μακ Γκαιβερ :D  :D  :D

 macgyver.jpg

 

εκανα και test drive και ολα ειναι μια χαρα !!!!

βεβαια τα ασφαλη αποτελεσματα θα φανουν σε βαθος χρονου και καλα κανεις και με διατηρεις σε εγρηγορση :thumbsup:    :bike:

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

φιλε Γιγα μου βαλες ιδεες !!!!

για τον φοβο των Ιουδαιων λοιπον προσθεσα και μια σιτα μεταλλικη μπρος -πισω απο το μεταλλικο πλεγμα ( το οποιο πλεγμα ειναι χοντρο συρματινο σφουγγαρι κατσαρολικων  :D  κανει μαμω τις δουλειες και το συνιστουν πολλοι μαστοροι) ετσι ωστε να μην υπαρχει ουτε το ενδεχομενο σε καμια αναρροφηση να παει το σφουγγαρι προς τα πισω  ;))

να σαι καλα ρε Γιγα που με προλαβες  :thumbsup:

Αααα!!!! θα σε στεναχωρησω ομως για την καθαροτητα της αριστερης πλευρας ,μιας και θα τοποθετηθει και το κουτακι  :D  :D  :D το τελικο αποτελεσμα θα ειναι καπως ετσι 

5123873.jpg

η εργαλειοθηκη ομως εγινε περεκετι χωρις φιλτρο μεσα της !!!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

Δεν χρειάζεται να πειράξεις το καρμπυρατέρ τώρα που είναι πιο ελεύθερη η εισαγωγή αέρα?

(αλήθεια, είναι πιο ελεύθερη; :think: )

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

πιστευα πως θα ηθελε λιγο ρυθμιση στο βιδακι του αερα στο καρμπυρατερ ,αλλα η αποκριση στη ξερογκαζια ειναι ολοιδια ,

η μηχανη δουλευει ολοιδια ,αρα λογικα δεν χρειαζεται να πειραξω κατι στην ρυθμιση ,

θα το δειξω και στον μαστορα μου ( ετσι για δευτερη γνωμη) να μου πει και αυτος την γνωμη του ,

παντος και ρελαντι εχει ιδιο και το γκαζι ανταποκρινεται το ιδιο ,

η μηχανη δουλευει και βολταρεται τελεια ,ειδωμεν  :)

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

μπραβο οι Ινδοι !!!!

μολις παρελαβα το μπροστινο καγκελο στα 30 ευρω τελικη ,

αψογο χρωμιο και πολλυ ωραια χρωμιωμενα και τα τσεμπερια ,οι βιδες και ολα ,

το αποκορυφωμα της κωλοφαρδιας ειναι επισης οτι το καγκελο ειναι το χοντρο με την μεγαλη διαμετρο σωληνας :headbanger: 

μπραβο σου Ινδε !!!! 

Δημοσιεύτηκε

μπραβο οι Ινδοι !!!!

μολις παρελαβα το μπροστινο καγκελο στα 30 ευρω τελικη ,

αψογο χρωμιο και πολλυ ωραια χρωμιωμενα και τα τσεμπερια ,οι βιδες και ολα ,

το αποκορυφωμα της κωλοφαρδιας ειναι επισης οτι το καγκελο ειναι το χοντρο με την μεγαλη διαμετρο σωληνας :headbanger:

μπραβο σου Ινδε !!!! 

Ποια τσεμπέρια, ρε παλουκάρι μου;;;

Τι πήρες πάλι;;;

Είσαι σίγουρος ότι είναι αυτό που παράγγειλες και σου έβαλαν και τσεμπέρια;;;;;; :2:

τα τσέρκια μήπως εννοείς;;;; :D

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Gigas

Δημοσιεύτηκε

Καλά, καλά, άσε τους ενθουσιασμούς και πέρασε όλες τις ενώσεις με βερνίκι,

αν δεν θες να σου σκουριάσει σε λίγους μήνες. Μα καλά μαύρο δεν το ήθελες;

Καλοφόρετο και αχρείαστο να ΄ναι Χρήστο.. :thumbsup:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

τσεμπερι η αλλιως clamp που πιανει στο πανω μερος  :)  :D  :D  :D

βερνικι στις ραφες εννοειται πως θα μπει  :thumbsup:

μαυρο ηθελα πιο πολλυ αλλα αυτο ειναι στρουμπουλο και μου αρεσει περισσοτερο ,δειχνει πιο στιβαρη κατασκευη απο ολα οσα εχω δει μεχρι τωρα  :)

Δημοσιεύτηκε

τσεμπερι η αλλιως clamp που πιανει στο πανω μερος  :)  :D  :D  :D

βερνικι στις ραφες εννοειται πως θα μπει  :thumbsup:

μαυρο ηθελα πιο πολλυ αλλα αυτο ειναι στρουμπουλο και μου αρεσει περισσοτερο ,δειχνει πιο στιβαρη κατασκευη απο ολα οσα εχω δει μεχρι τωρα  :)

Τέσπα, χαίρομαι που πήρες αυτό που ήθελες ακόμη και αν έχει...τσεμπέρια πάνω του :)

BTW, clamp είναι ο σφιγκτήρας και νομίζω ότι αυτό το περιγράφει καλύτερα από το τσεμπέρι...

Τώρα, αν οι Ινδοί ρίξαν και κανένα τέτοιο στην κούτα, ε.... θα το χαρεί η γιαγιά σου :)

 

http://el.wiktionary.org/wiki/%CF%84%CF%83%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%AD%CF%81%CE%B9

http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://rethemnosnews.gr/wp-content/uploads/2012/03/y.jpg&imgrefurl=http://politismosrethymno.blogspot.com/2012/03/blog-post_1361.html&h=621&w=900&tbnid=FXT4fLQ9Iy97GM:&zoom=1&docid=4nqSh6hHygITuM&ei=kZvLVID6Acz7UNz-geAO&tbm=isch&ved=0CCEQMygCMAI

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

τσεμπερι =μεταλλικος  σφιγκτηρας ( στην ορολογια των μαστορων στο πολεμικο ναυτικο αναφερεται ως τσεμπερι ) :D τωρα θα μου πεις μηχανη οδηγαω οχι τρατα  :D  τι το λεω τσεμπερι ? :D  stainless-steel-u-clamps.jpg.jpg

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

  • 2 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Μετατροπών συνέχεια!
Εβγαλα τις ακτίνες απο τους τροχούς που αγορασα και συνεχίσω με αποχρωμιωση ώστε να είναι έτοιμοι προς βαφή διχρωμία!
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Αποχρωμιωση δυο στεφάνια στα 30 ευρώ ,βάψιμο 100,ακτινολογηση δυο τροχοί 40,170 σύνολο!πολλά,αλλά θα γίνει εντελώς ρετρό κατασταση και χαλαλι της!
Θα τηνπουλαω μετα στα 8000!χα!χα!χα!
Δημοσιεύτηκε

Βασικα αυτο που θελω να μου πεις αφου θα βαψεις και τα κεντρα,τι αποτελεσμα θα βγει οταν τελειωσει αφου το εσωτερικο τους δεν εχει λεια επιφανεια και αν το τριψεις πριν το βαψεις,πως θα το κανεις που τα αυλακια που εχει ειναι βαθια,ειδηκα στην πισο ζαντα,γιατι εγω οταν ειχα βγαλει τις ακτινες για να γυαλισω τα κεντρα τελικα εκει μεσα τα παρετησα.

Δημοσιεύτηκε

Ξαναδιαβασα  το χρωματισμο στις ζαντες και προσπαθω να σκεφτω το αποτελεσμα και μου φαινεται τελειω.8000euro ΜΟΝΟ οι ζαντες.Ειχα σκοπο να σου προτεινω να βαψεις και τα φτερα σου μπεζ-μπορντο,αλλα τωρα με τις ζαντες ετσι....ΕΔΕΣΕ!Δεν χρειαζετε τιποτα αλλο.Α νομιζω με μια αλλη σελα θα το αγοραζα εγω.Χα χα,οπως θυμασαι δεν μου αρεσει καθολου. 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Όλα αυτά θα τα κανει ο Βαφέας,η αγριάδα του κέντρου δεν ξέρω να σου πω,λογικά με τη βαφή θα δείχνει πιο λείο.
Δημοσιεύτηκε

Μηπως ομως να τον ρωτησεις πριν.Καλυτερα πριν παρα μετα,αν και απο τα υπολοιπα που σου εχει βαψει ειναι πολυ καλος. 

Δημοσιεύτηκε

Αν είναι να το αγορασεις του βάζω μέχρι και πολυθρόνα αν θες!!!χα!χα!χα!

Θελω απο αυτες που τραβας το μοχλο και ξαπλωνεις αναπαυτικα σηκωνοντας τα ποδια σου ψηλα και εκει που ολα νομιζεις οτι εχουν τελειωσει...Να σου και το μασαζ!Αν δεν βρεις με μασαζ μου κανει και το κοριτσι ΣΑΦΑΡΙ.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Μόλις Μίλησα με τον βαφέα και μου είπε τελική 80 για τριχρωμία δύο στεφανια κρεμ_Μπορντώ_χρυσο και μαύρα κέντρα!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.