Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Let's Swing (The Project)

Δημοσιεύτηκε

Ετοιμα όλα για να σας παρουσιαζω σιγα ,σιγα το καινουργιο στησιμο της μηχανης μου ( απομενει μονο να αγορασω και μια συγκεκριμενη εξατμιση ) !!!! φωτο με λεπτομέρειες από τις μετατροπες που εγιναν λιαν συντομως !!!!

  • Απαντήσεις 526
  • Εμφανίσεις 58,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Χρηστάραααααααααα

  • Χτες μας έπιασε το βράδυ και δεν προλάβαμε να ασχοληθούμε λεπτομερώς με τη νέα μετατροπή του Χρήστου στο τιμόνι. Ας μας πει ο ίδιος όμως λίγα λόγια για τον λόγο και το πως έφτασε σε αυτή την ομολ

  • ηταν μια μετατροπη που μου αρεσε περισσοτερο απο ολες μιας και εγινε η πατεντα της πατεντας ω πατεντα !!!!!! αρχικα το μαυρο τιμονι που λογω βαφης πρεπει να λιανουμε την φωλια της καουκας που στηρ

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

τροπος μετατροπης :

 

τα 2 μπροστα και 2 μεσαια καθετα καγκελακια μπαινουν κανονικοτατα αυτα τις 500αρας ,απλα τα λυγιζουμε λιγο στις ακρες να ειναι σχεδον ευθυγραμμα στις ακρες και οχι με κλιση

για τα δυο πισω καγκελακια που απομενουν να τοποθετηθουν   χρησιμοποιουμε τα 2 μπροστινα μαμισια της 350αρας κονταινοντας τα κατα 3 ποντους και ανοιγοντας νεα τρυπα στα 24 εκατοστα αποσταση με την απεναντι τρυπα , επισης ανοιγουμε δυο τρυπες στο πισω τελειωμα του φτερου ωστε να τοποθετηθουν τα εναπομειναντα καγκελακια , τοποθετουμε δυο ομορφες ινοξ καροβιδες στις αδειες πλεον  τρυπες που προυπηρχαν πισω ωστε να ταπωθει το κενο και....

τελειωσαμε εχοντας το υπεροχο αποτελεσμα του μοντελου J2 δεκαετιας 40 !!!

 

:)  

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

κοστος μετατροπης 6 ευρω !!!

 

τοσο κοστιζουν τα καγκελακια σετ !!!!

 

αντε και αλλο 1 ευρω για τις 2 καροβιδες με τα κοντρα παξιμαδια τους  :D  :D  :D

 

Μπεηζανης speaking  :thumbsup:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

αυτες ειναι οι ομορφες απλες μετατροπες που κανανε τα παλια χρονια οι bikers , ετσι για να θυμουνται οι παλιοι και να μαθαινουν οι νεοτεροι :D  :D  :D  :D 

 

:2:  :2:  :2:  

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

Αφιερωμένο στον bbk.. :thumbsup:

 


....ωραιο!!
...σαν το βιντεο δεν εχει...!!
Στα γραπτα...ολο μπερδεματα γινονται.

...ωραιο Χρηστο !!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

φιλε Στεκουρε και ολοι οι αλλοι παλιοι ελπιζω να μην παρεξηγηθει το χιουμορ μου  με το τραγουδακι του Λαμπη :thumbsup:

αλλωστε υπαρχουν αυτοι που καταλαβαινουν απο  χιουμορ και τους χαιρονται τους ανθρωπους με χιουμορ... οσοι  δεν καταλαβαινουν ενα θα πω ...ελλειψη χιουμορ ,και  δεν χρειαζεται καποιοι να κανουν τη τριχα τριχια μερες που ειναι    :thumbsup:

Δημοσιεύτηκε

Η μετατροπή του φτερού.
[url="http://s1062.photobucket.com/user/alpikostriton/media/Mobile%20Uploads/2015-12-25%2013.18.23_zpspfcalbwg.jpg.html"]2015-12-25%2013.18.23_zpspfcalbwg.jpg[/url].

[url="http://s1062.photobucket.com/user/alpikostriton/media/Mobile%20Uploads/2015-12-25%2013.19.05_zpsy4lxhevy.jpg.html"]2015-12-25%2013.19.05_zpsy4lxhevy.jpg[/url]

[url="http://s1062.photobucket.com/user/alpikostriton/media/Mobile%20Uploads/2015-12-25%2013.19.42_zps5vbqy7ca.jpg.html"]2015-12-25%2013.19.42_zps5vbqy7ca.jpg[/url]

[url="http://s1062.photobucket.com/user/alpikostriton/media/Mobile%20Uploads/2015-12-25%2013.20.13_zps7xqiolzz.jpg.html"]2015-12-25%2013.20.13_zps7xqiolzz.jpg[/url]

 

[url=http://postimg.org/image/k95ozodvf/]2015_12_25_13_18_23_zpspfcalbwg.jpg[/url] [url=http://postimg.org/image/p9357mji3/]2015_12_25_13_19_05_zpsy4lxhevy.jpg[/url] [url=http://postimg.org/image/d39cjhfej/]2015_12_25_13_19_42_zps5vbqy7ca.jpg[/url]
 
[url=http://postimg.org/image/j5lknpt8b/]2015_12_25_13_20_13_zps7xqiolzz.jpg[/url] 
Δημοσιεύτηκε

Μόλις μπει και η τρίτη αντηρίδα θα δέσει και οπτικά το σύνολο.

Να σου πω μου αρέσει καλύτερα από την J2 που δεν έχει αντηρήδες.

Τι να πω και πάλι, με έξυπνες στοχευμένες και "οικονομικές" κινήσεις

μας έχεις ανοίξει τα μάτια, ξανά μανά μπράβο σου.. :bow:

Δημοσιεύτηκε

ευγε Χρήστο...πάρα πολυ καλη μετατροπη...!!!

...και όπως λέει και ο Noe καλυτερο απο το J2...!!!

Δημοσιεύτηκε
Παιδια στο J2 οταν ο αναβατης καθεται πανω το φτερο καθεται γλυκα γλυκα πανω στην ροδα και αυτο γιατι δουλευει μαζι με τις μπουκαλες.Του Χρηστου παντα ροδα-φτερο θα εχει την ιδια αποσταση μιας και ειναι πιασμενο με αντιριδες απο τον αξονα.Το λοιπον...οπτικα σε σχεση με το J2 ειναι οντως πιο ομορφο,αλλα μου αρεσε καλητερα πριν.Παντα βεβαια με βαση των φωτογραφιων γιατι στην πραγματικοτητα μπορει να ειναι τελειο,οπως ολα τα αλλα!!Χρηστο βγαλε και μια φωτο απο το πλαι οοολο το μηχανακι να παρουμε μια πιο εμφανη ιδεα της μετατροπης.
Δημοσιεύτηκε
Ααα και τωρα του λειπει η τιμονοπλακα και το φαναρι 50's.Αν ποτε φορεθει...θα ειναι κοσμημα ανεκτιμητο!!
Δημοσιεύτηκε
Κοιτα να δεις που ο κερ.....ς εχει δικιο.Τωρα μου αρεσει που το βλεπω ολο!!Re τιιι φαντασια ειναι αυτη..?
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

1956 Indian tomahawk !!!

θυμηζει κατι το μπροστα φτερο ?

;))

 

00c0c_3iOL59JSczT_600x450.jpg

 

00r0r_b7HjeOS9O5d_600x450.jpg

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

αυτη ειναι μια μετατροπη που δεν ξερω κατα ποσο μπορει να γινει σε ενα ενφιλντ  :think:

κλειστος λασπωτηρας αλυσιδας ,

μου αρεσει παρα πολλυ αλλα δεν ξερω πως μπορει να γινει η τοποθετηση ....

 

 

2015-01-31%2BDania%2BBeach%2BVintage%2BR

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.