Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Αντιπροσωπεία Της Enfield - Συνεργείο Και Οι Απόψεις Μας.

Δημοσιεύτηκε
[quote author=andrew link=topic=740.msg7669#msg7669 date=1335213058]
Πρώτα από όλα να ευχηθώ και εγώ όλους τους Γιώργηδες και ειδικά τους ενφιλντάδες Γιώργηδες!!!
Κατα δεύτερον χάρηκα ιδιαιτέρως που συμμετείχα μετά από πολύ καιρό σε συνάντηση του club...
'Oλοι σχεδόν ήταν εκεί!!!!Πολύ μεγάλη συμμετοχή που δείχνει ότι έχουμε δύναμη!!!
Δύναμη που την έχουμε ανάγκη στο να καταφέρουμε να συντηρούμε σωστά και οικονομικά τις αγαπημένες μηχανές μας....
Που κάποιοι μας εκμεταλεύονται 'στου κασίδη το κεφάλι'....
'Ακουστηκαν και λέχθηκαν πολλά....Πλήρης απογοήτευση από τους περισσότερους με αποτέλεσμα όλοι πλέον να κοιτάνε να συντηρούν μόνοι τους τις μηχανές τους....Τραγικό για την απλότητα των enfield....Τραγικό γιατί έτσι χαλάει το όνομα της ENFIELD ....Τραγικό γιατί έτσι  μέρα με τη μέρα μειώνεται ο στόλος των enfield στην Ελλάδα...
Θα την βρούμε την άκρη!!!Η ισχύς εν τη ενώσει!!
Πρέπει κάποιοι να αναθεωρήσουν τη φιλοσοφία τους για να συνεχίζουν να υπάρχουν....
Πλέον είμαστε πολλοί και όλα μαθαίνονται!!!


[/quote] Εμπαινε Γιουτσοοοοο  :shake2: ΑΞΙΟΣ  :w00t: δωστε ολοι βαση στα ΤΣΕΚΟΥΡΑΤΑ λογια του ANDREW  :shake2: Εγω συμφωνω και επαυξανω!!! Να αγιασει το στομα σου ΦΙΛΕ  :laugh:
  • Απαντήσεις 308
  • Εμφανίσεις 72,1k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Καλησπέρα σε όλους!Είχα τηλεφωνική επικοινωνία με τους Legendary Motorcycles στο Μαρούσι που πλέον λειτουργούν σαν dealers της Royal Enfield ,μετά από συμφωνία με τον αντιπρόσωπο Κουτσουνάκη στη Κεράτ

  • Η αντιπροσωπεία έχει φέρει t-shirt, κονκάρδες, μαντίλια για το λαιμό και πορτοφόλια, όλα αυθεντικά της Royal Enfield. Θα φτιάξει ένα σταντ τις επόμενες μέρες. 

  • Μόλις μίλησα απο το τηλέφωνο με υπάλληλο απο την Motostuff. Τον ρώτησα κάποια πράγματα και μου είπε τα εξής. Μου ξεκαθάρισε για αρχή ότι δεν συνεργάζονται και δεν έχουν καμία σχέση με το κατάστημα στη

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
Στελιοσε ευχαριστω,και μακαρι να διορθοθουν τα πραγματα σε επιπεδο αντιπροσωπειας,γιατι οταν πηγαινουμε εκδρομες κλπ.δεν μπορουμε συνεχεια να ειμαστε με το ανχος μημπως μεινουμε,γιατι καποιοι δεν κανουν σωστα την δουλεια τους,εμεις ομως τα ωραια μας χρηματα τα σπρωχνουμε κανονικα,σε εποχες ομως ΔΝΤ,απιστευτης οικονομικης κρισεις μονο οι καθαρα επαγγελματιες θα επιβιωσουνε,οι αλλοι ασ πανε στον δι............
Δημοσιεύτηκε
Καλά αποτελέσματα συνοδοιπόρε Κίμωνα και εύχομαι να μη φτάσεις και σε τέτοιο σημείο.. :sad:

[url=http://postimage.org/image/l7pp7bgln/][img]http://s9.postimage.org/l7pp7bgln/P1040491_small_1.jpg[/img][/url]
(αν σε ενοχλεί η φωτογραφία πες μου να τη διαγράψω).

Είδε όλη η παρέα το πρόβλημά σου, μάλιστα έφτασε σε σημείο να ξεράσει λάδια ο αποσυμπιεστής όταν ανηφορίσαμε για την ταβέρνα στα 850 μέτρα υψόμετρο. Πολύ άσχημη εικόνα και ηδού η σύγκριση του δικού σου και του δικού μου αποσυμπιεστή:

[url=http://postimage.org/image/xsutbvtcx/][img]http://s8.postimage.org/xsutbvtcx/P1040534_small.jpg[/img][/url]  [url=http://postimage.org/image/3r9pr2eib/][img]http://s13.postimage.org/3r9pr2eib/P1040535_small.jpg[/img][/url]

Φανταζόμαστε όλοι τι μαύρο χάλι επικρατεί πλέον μέσα στο θάλαμο καύσης σου.
Να απαιτήσεις λοιπόν την αποζημίωσή σου, απλά και μόνο να φτιαχτεί σωστά
και να σου εξηγήσουν τι έφταιξε για να μαθαίνουμε όλοι μας.

Είναι δυνατόν μέσα σε τόσα λίγα χιλιόμετρα να θες πρώτο στάδιο ρεκτιφιέ +0,20..;
Ή να έχουν φαγωθεί οι οδηγοί των βαλβίδων; Τι να φταίει άραγε;

Καλή επιτυχία Κίμωνα..  κράτα μας ενημερους..
Δημοσιεύτηκε
δηλαδη θες να πεις πως τα λαδια εχουν βγει απο αποσυμπιεστη?????? μηπως εχουν τρεξει πανω απο το ψευτοκαπακι? φαινεται μια μαυριλα ν κατεβαινει απο το εξαγωγης
Δημοσιεύτηκε
[quote author=noe link=topic=749.msg9646#msg9646 date=1347290835]
[url=http://postimage.org/image/l7pp7bgln/][img]http://s9.postimage.org/l7pp7bgln/P1040491_small_1.jpg[/img][/url]
[/quote]

Ή μπορεί να πάρει μια EFI και να βρει την υγειά του... :w00t:
Πέρα από την πλάκα, Κίμωνα είμαστε μαζί σου. :shake2:
Δημοσιεύτηκε
Καλα το σκιτσακι μου εφτιαξε την διαθεση.Τα λαδια στον αποσυμπιεστη βγαινουν απο την βαση του αποσιμπιεστη,απο μεσα δηλαδη Γιωργο.
Δημοσιεύτηκε
[quote author=noe link=topic=749.msg9646#msg9646 date=1347290835]


Είναι δυνατόν μέσα σε τόσα λίγα χιλιόμετρα να θες πρώτο στάδιο ρεκτιφιέ +0,20..;
Ή να έχουν φαγωθεί οι οδηγοί των βαλβίδων; Τι να φταίει άραγε;

[/quote]

καποιος δεν εχει κανει καλα τη δουλεια του, παροτι εσυ πληρωσες αδρα...ντροπη
Δημοσιεύτηκε
Γιώργο δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται, αλλά ελπίζω να είναι η τελευταία. Πολύ φοβάμαι όμως πως δεν θα είναι.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
αποσυμπιεστης οπως ειδαμε ολοι καθως και μπουζι ( ο λογος που βραχυκυκλωσε και εκανε σκασιματα το μοτερ οταν φτασαμε στην ταβερνα )που ειδε ο Κιμων και τα δυο φουλ στο λαδι (αρα μεσα στο θαλαμο καυσης περνα λαδι η απο οδηγους η απο ελατηριο πιστονιου η και απο τα δυο)  cussing  :sad:
Δημοσιεύτηκε
[quote author=χρηστος link=topic=749.msg9661#msg9661 date=1347368517]
(αρα μεσα στο θαλαμο καυσης περνα λαδι η απο οδηγους η απο ελατηριο πιστονιου η και απο τα δυο)  cussing  :sad:
[/quote]

[ΦΛΑΣΙΑ]
Προς Κίμωνα:
Κίμωνα σκέφτηκα πως λόγο του ότι τη μοτοσικλέτα σου την κυκλοφοράς και το χειμώνα το δικό σου/μου μοντέλο έχει κλειστό κύκλωμα αναθυμιάσεων με αποτέλεσμα την σαπουνοποίηση του λαδιού μέσα στα σωληνάκια και στις τάπες του κάρτερ. Πίσω από τον κινητήρα ξεκινάει το σωληνάκι αναπνοής καταλήγει στο βαρελάκι δίπλα στην μπαταρία (συλλέκτης) και με άλλο σωληνάκι επιστρέφει πάλι στο κάρτερ μέσω του timing cover. Στην κορυφή του συλλέκτη υπάρχει και τρίτο σωληνάκι (διαφανές) που επικοινωνεί με το φίλτρο αέρα στην δεξιά εργαλειοθήκη.

Γιατί τα λέω αυτά;
Ένας από τους λόγους που δεν κυκλοφορώ την Enfield μου (αφορά μόνο τα μοντέλα με κλειστό κύκλωμα αναπνοής) τον χειμώνα είναι η σαπουνοποίηση στο λάδι. Αυτό το σαπούνι είναι επικίνδυνο να φράξει το μαύρο σωληνάκι επιστροφής του λαδιού με αποτέλεσμα ο συλλέκτης να μην αδειάζει (στα παλιότερα μοντέλα τον αδειάζουμε μόνοι μας όταν υπερχειλίζει) και το περισσευούμενο λάδι να καταλήγει στην εργαλειοθήκη με το φίλτρο αέρα απ' όπου αναμειγνύεται με τον αέρα του καρμπυρατέρ και εισέρχεται στον κινητήρα καίγοντας μαζί με την βενζίνα και το λαδάκι μας.
Εμείς με τη σειρά μας καίμε την φλάντζα του μυαλού μας προσπαθώντας να καταλάβουμε τι έπαθε η καλή μας.

Κίμωνα αν δεν έχεις πάει ακόμη τη μοτοσικλέτα σου στο συνεργείο έλεγξε αυτό σημείο μόνος σου, καθάρισε το σύστημα αναπνοής και κοίτα πρώτα σε τι κατάσταση είναι η δεξιά εργαλειοθήκη σου, μήπως είναι τίγκα στη λαδίλα;

Επειδή το ίδιο περίπου πρόβλημα έχει και ο Χρήστος (πρόσφατα επισκευασμένος κινητήρας) μου ήρθε φλασιά, έψαξα στο διαδύκτιο και είδα πως καπνίλα μπορεί να σου δημιουργηθεί από λαδίλα στο φιλτροκούτι ή από μεγαλύτερη ποσότητα λαδιού στο κάρτερ (το τελευταίο το έχω πάθει). Πριν λοιπόν το μυαλό μας πάει σε σοβαρές βλάβες ας αποκλείσουμε πρώτα τις απλές πιθανότητες και την πιθανότητα κάποιοι να εκμεταλλευτούν την άγνοιά μας.
[/ΦΛΑΣΙΑ]
Δημοσιεύτηκε
Νικο την πηγα σημερα το πρωι.Μιλησα πριν απο λιγο με τον Γρηγορη,και του  αναφερα σχετικα με αυτα που μου γραφεις και μου ειπε οτι δεν ειναι απο αυτο το προβλημα στην μηχανη μου.Σ ευχαριστω παντως.Τωρα σχετικα με το ξεκαρβουνιασμα ,εμαθα οτι επι Σαββαιδη γινοταν πανω στην μηχανη,χωρις να βγη το πιστονι απο τον κυλινδρο ενω τα ελλατηρια δεν πειραζονταν ,αλλαζονταν μονο αν χρειαζονταν.Ο Μαλτεζος οταν ηρθε εβγαζε το πιστονι σου αλλαζε τα ελλατηρια ,ακομα και αν ηταν καλα τα παλια [40 ευρω χρεωση]δεν πηγαινε τον κυλινδρο στο μηχανουργειο να γινουν οι μετρησεις κλπ,απλα τα τοποθετουσε πανω.Το ιδιο εγινε και στην δικια μου παρα τις υποδειξεις του Γρηγορη οτι πρεπει να στειλουν τον κυλινδρο και το πιστονι στο μηχανουργειο να γινουν οι ελενχει που πρεπει.Αυτο το παραδεχτηκε και μπροστα μου ο Μαλτεζος,πριν φυγει.Δηλ, χωρις να ξερει εκανε του κεφαλιου του ,και φυσικα αγνοησε και τις υποδειξεις του μηχανικου της εταιρειας.Εχω την εντυπωσει οτι το μονο που τον ενδιεφερε ηταν να πουλαει ανταλακτικα.Εχω την διαβεβαιωση το Αλεξη,και του Γρηγορη οτι θα ελεχθουν ολα,και φυσικα θελω να πιστευω οτι υσχυει αυτο που μας ειπε οΤζωρτζογλου,τον Μαιο,οτι δεν πληρωνουμε τιποτα σε περιπτωσι αποτυχιας μιας εργασιας,και η μηχανη θαγινετε δωρεαν.Επικαλουμε και τα μελη του κλαμπ που ηταν στην συναντησι σε περιπτωσι που μου πουν τιποτα περιεργα,ειδωμεν.σας κραταω ενημερους.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Oπως ειχαμε δει αλλωστε το θεμα του Κιμωνα ηταν η μεγαλη καταναλωση στο λαδι (οχι μονο λευκος καπνος) επομενως ειναι δεδομενο πως κατι εντος κινητηρα δεν λειτουργει σωστα...το καλο στην ιστορια ειναι οτι ο Γρηγορης ποτε δεν θα κοιταξει να κοροιδεψει καποιον και πλεον η δουλεια θα γινει σωστα
Δημοσιεύτηκε
[quote]Oπως ειχαμε δει αλλωστε το θεμα του Κιμωνα ηταν η μεγαλη καταναλωση στο λαδι (οχι μονο λευκος καπνος) επομενως ειναι δεδομενο πως κατι εντος κινητηρα δεν λειτουργει σωστα...το καλο στην ιστορια ειναι οτι ο Γρηγορης ποτε δεν θα κοιταξει να κοροιδεψει καποιον και πλεον η δουλεια θα γινει σωστα[/quote]
Γιατί παιδευόσαστε, έχετε ρωτήσει τον κινητήρα μήπως θέλει να κάνει αλλαγή φύλλου και να μετατραπεί σε δίχρονο;    :w00t:    :w00t:    :w00t:    :embarrassed:    :embarrassed:    lol    lol
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Σωστος ο Ακριβοδικαιος !!!  να και κατι που δεν ειχαμε σκεφτει  :w00t: ρε μηπως βαλανε χιτωνια και εμβολα διχρονου στου Κιμωνα???  :cheesy: το ωραιο ειναι οτι καπνιζει και η δικια μου ξανα  :cheesy: Κιμωνα να φτιαξουμε οι δυο μας λεσχη με διχρονους  :cheesy:
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
επιμενω ομως περαν της πλακας ... αυτη τη φορα θα δειτε πως η μηχανη του Κιμωνα θα φτιαξει γιατι οπως ειπες και εσυ Κιμωνα ο μαστορας της αντιπροσωπειας δουλευει σωστα χωρις παρεμβολες πλεον  :smile: αντε Κιμωνα ετοιμασου για πανελληνια  :laugh:
Δημοσιεύτηκε
ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ στο ,,,,,διχρονο ΜΖ club ,,, :roll:,,,,, :cheesy: :cheesy:,,,,,,κιμωνα περα απο την πλακα,, ευχομαι να πανε ολα καλα και,,να σε δουμε και στην παννεληνια !!! :shake2:,, :bs:
Δημοσιεύτηκε
Σημερα μιλησα με τον Γρηγορη ο οποιος μου ειπε οτι το προβλημα δημιουργηθηκε απο τα ελλατηρια που ειχαν αλλαχτει.Τοποθετηθηκε πιστονι χιτσκοκ,και ο κινητηρας μονταριστηκε,οι οδηγοι ειναι οκ.και ειναι μου ειπε μπρουτζηνοι,και οτι τωρα δεν υπαρχει περιπτωσι να περνανε λαδια απο το πιστονι.ΕΙΔΩΜΕΝ.Την Δευτερα θα την τσεκαρει,και την ΤΡΙΤΗ θα την παρω αν ολα πανε καλα.Αυτο παντως που θελω να τονισω ειναι οτι το ξεκαπνισμα οπου το κανουμε πανω στην μηχανη και να μην πειραζονται τα ελλατηρια παρα μονο σε περιπτωσι που δεν ειναι ενταξει,και εμεις πυ εχουμε τα κλασσικα καρμπυρατερατα να βαζουμε βενζινη σουπερ μολυβδουχα,γιατι η αμολυβδη δημιουργει προβλημα στις βαλβιδες και τη κυλινδροκεφαλη.Ενημερωνω το κλαμπ οταν την παρω,και ελπιζω να μην καιει σαν ΜΖ αυτην την φορα
Δημοσιεύτηκε
Κιμων ξερω κατι παλικαρια στην ανατολικη Αττικη που γαμανε και δερνουν με τις ενφιλντ...μηπως πρεπει να την πηγαινεις εκει ?....αντε καλοταξιδι και με καλο τελος... :laugh:
Δημοσιεύτηκε
Γιώργο για ποιό συνεργείο μιλάς?'Εχεις προσωπική εμπειρία??
Είναι γενικό συνεργείο ή μόνο για κλασσικά μηχανάκια??
Δημοσιεύτηκε
Αντρεα μιλάω για το συνεργειο που στησανε σημερα ο Γιωργος ο Χρηστος ο Στέλιος και ο Νοε καπου στην Ανατολική αττικη... :lipsrsealed:
Δημοσιεύτηκε
[quote author=andrew link=topic=749.msg9726#msg9726 date=1347738629]
Είναι γενικό συνεργείο ή μόνο για κλασσικά μηχανάκια??
[/quote]

Γενικό, ΓΕΝΙΚΟΤΑΤΟ..!!
Με κράσους, τσίπουρα, παϊδάκια, λουκάνικα... :drink
ΦΙΛΙΚΟΤΑΤΟ με τους Ενφιλντάδες,

Ανδρέα μπερδεύτηκες, έχεις απομακρυνθεί από το κλαμπ,
[url=http://www.youtube.com/watch?v=Uscyke3Ua1Q][b]αδιάβαστο[/b][/url] σε πιάνω.
Κάνε υπομονή και θα ειδικευτεί (το συνεργείο) και στα 350άρια.. :roll:

Για την παρέα μας μιλάει ο Γιώργος, δεν υπάρχει άλλο συνεργείο,
και δεν υπάρχει άλλη λύση όσο συμβαίνουν αυτά (βλ. το θέμα κ.α.)
Μάστορες μας αναγκάζουν να γίνουμε και το κυριότερο..;
ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ πιο δεμένα.

[quote author=kimon delios link=topic=749.msg9693#msg9693 date=1347537228]
Νικο την πηγα σημερα το πρωι.Μιλησα πριν απο λιγο με τον Γρηγορη...
[/quote]

Κίμωνα πιστεύω πως τώρα θα γίνει σωστά η δουλειά σου και το κυριότερο ανέξοδα (θέλω να πιστεύω).

Η αντιπροσωπεία πρέπει να προσέξει δύο βασικούς τομείς:
1) Την ποιότητα των υπηρεσιών της
2) Την αναθεώρηση των τιμών εργασίας και ανταλλακτικών προς όφελός μας

Ειδικά για το δεύτερο έμαθα πως εξακολουθούν να χρεώνουν υπερδιπλάσια ανταλλακτικά.
Φίλος μου αγόρασε ρουμπινέτο βενζίνης με κλειδαριά για 30 € ενώ στο ebay μπορεί να το αγοράσει ο καθένας μας 12 €, ακριβώς το ίδιο αντικείμενο.
Καταλαβαίνω πως η κάθε εταιρεία έχει τα έξοδά της (ΦΠΑ, ΤΕΒΕ, ΙΚΑ, νοίκια, μεροκάματα), όμως σε καμιά περίπτωση δεν δικαιολογείται το υπερδιπλάσιο φέσι. Ελπίζω λοιπόν πως αυτά τα χουσούρια έχουν παραμείνει από την παλαιότερη διεύθυνση και σιγά - σιγά θα εξαλειφθούν.

Άρα προς όλους τους συνοδοιπόρους συμβουλεύω, πριν πάνε να αγοράσουν ανταλλακτικά να έχουν κάνει από πριν την έρευνά τους.
Δεν ζητάμε να είναι οι τιμές ίδιες (πόσο μάλλον φθηνότερες) με το internet, διότι αντιλαμβανόμαστε ότι αγοράζοντας από την αντιπροσωπεία αποφεύγουμε το ρίσκο ελαττωματικού ανταλλακτικού και το έχουμε άμεσα στα χέρια μας. Όμως όχι για αυτή την εξυπηρέτηση να το πληρώνουμε διπλάσια :bs:
Δημοσιεύτηκε
Γιωργο συντομα συναντησι με Χρηστο ΝΟΕ ,Ανδρεα,να ελενξουμε την ποιοτητα των μεζεδων του συνεργειου,και επειδη δεν πινω τσιπουρο ουζο καλο υπαρχει.........
Δημοσιεύτηκε
Α .Νικο ελπιζω να μην πουνε καμια μαλακια για κοστος κλπ.γιατι θα γινουμε πραγματικα κολος με την αντιπρωσοπεια,θυμησου συναντησι με Τζωρζογλου δεν θα πληρωνουμε τιποτα σε περιπτωσι που μπη δευτερη φορα η μηχανη μεσα για τον ιδιο λογο.Δεν φτανει που πρεπει να ξανακανω στρωσιμο ,να πληρωνω και τις μαλακιες του Μαλτεζου που το επαιζε ειδικος ε,οχι.Αυτο θα καθορισει αν ειναι ενταξει και αν τιμανε το λογο τους,και φυσικα εννοειτε να εχει γινει σωστα η δουλεια.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
εγω τι να πω ? μολις με πιανει το φιλοτιμο και λεω αντε ας παω απο εκει να ψωνισω τουλαχιστον κατι βρε αδερφε ετσι για να δειχνουμε οτι τους στηριζουμε παντα κατι θα συμβαινει και θα σιχτιριζω ... ρουμπινετο 30 ενω μπορουσα να το ψωνιζα με 12  :sad: στην τελικη ας προσεχα ... δεν μου το πουλησαν και με το ζορι ... τα θελα και τα παθα  :embarrassed:
Δημοσιεύτηκε
Χρήστο μήπως το ρουμπινέτο είναι από Hitchock? Αν ναι, δες τι τιμή το έχει ο Άγγλος βάλε ένα 20% ΦΠΑ συν μεταφορικά και μετέτρεψε το συνολικό ποσό σε ευρώ. Αν το ρουμπινέτο κοστίζει 9 λίρες Αγγλίας, τότε ναι τα 30 ευρώ είναι γδάρσιμο. Αν κοστίζει 12-13 λίρες Αγγλίας ίσως τα 30 ευρώ να μην είναι υπερβολικά λαμβάνοντας υπόψη την προσαύξηση της τιμής από το κόστος και το κέρδος τους.
Εάν το κόστος είναι 13 λίρες Αγγλίας και με ΦΠΑ και μεταφορικά ανεβεί περίπου στις 18-19 λίρες με μια μέση ισοτιμία 0,8 (εάν το έχουν αγοράσει πρόσφατα) έχουμε 23-24 ευρώ. Η διαφορά είναι το κέρδος τους και η αναλογία των εξόδων στην τιμή του προϊόντος. Είναι πολλά? Δεν ξέρω.
Εγώ, πλην εξαιρέσεων, αγοράζω τα ανταλλακτικά από Αγγλία μόνος μου.

[color=red][size=10pt][b]Σημείωση : Δεν υπερασπίζομαι την αντιπροσωπεία. Απλώς παραθέτω μία εκδοχή τιμολόγησης του ρουμπινέτου.[/b][/size][/color]

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.