Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Αντιπροσωπεία Της Enfield - Συνεργείο Και Οι Απόψεις Μας.

Δημοσιεύτηκε
[quote author=andrew link=topic=740.msg7669#msg7669 date=1335213058]
Πρώτα από όλα να ευχηθώ και εγώ όλους τους Γιώργηδες και ειδικά τους ενφιλντάδες Γιώργηδες!!!
Κατα δεύτερον χάρηκα ιδιαιτέρως που συμμετείχα μετά από πολύ καιρό σε συνάντηση του club...
'Oλοι σχεδόν ήταν εκεί!!!!Πολύ μεγάλη συμμετοχή που δείχνει ότι έχουμε δύναμη!!!
Δύναμη που την έχουμε ανάγκη στο να καταφέρουμε να συντηρούμε σωστά και οικονομικά τις αγαπημένες μηχανές μας....
Που κάποιοι μας εκμεταλεύονται 'στου κασίδη το κεφάλι'....
'Ακουστηκαν και λέχθηκαν πολλά....Πλήρης απογοήτευση από τους περισσότερους με αποτέλεσμα όλοι πλέον να κοιτάνε να συντηρούν μόνοι τους τις μηχανές τους....Τραγικό για την απλότητα των enfield....Τραγικό γιατί έτσι χαλάει το όνομα της ENFIELD ....Τραγικό γιατί έτσι  μέρα με τη μέρα μειώνεται ο στόλος των enfield στην Ελλάδα...
Θα την βρούμε την άκρη!!!Η ισχύς εν τη ενώσει!!
Πρέπει κάποιοι να αναθεωρήσουν τη φιλοσοφία τους για να συνεχίζουν να υπάρχουν....
Πλέον είμαστε πολλοί και όλα μαθαίνονται!!!


[/quote] Εμπαινε Γιουτσοοοοο  :shake2: ΑΞΙΟΣ  :w00t: δωστε ολοι βαση στα ΤΣΕΚΟΥΡΑΤΑ λογια του ANDREW  :shake2: Εγω συμφωνω και επαυξανω!!! Να αγιασει το στομα σου ΦΙΛΕ  :laugh:
  • Απαντήσεις 308
  • Εμφανίσεις 72,1k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Καλησπέρα σε όλους!Είχα τηλεφωνική επικοινωνία με τους Legendary Motorcycles στο Μαρούσι που πλέον λειτουργούν σαν dealers της Royal Enfield ,μετά από συμφωνία με τον αντιπρόσωπο Κουτσουνάκη στη Κεράτ

  • Η αντιπροσωπεία έχει φέρει t-shirt, κονκάρδες, μαντίλια για το λαιμό και πορτοφόλια, όλα αυθεντικά της Royal Enfield. Θα φτιάξει ένα σταντ τις επόμενες μέρες. 

  • Μόλις μίλησα απο το τηλέφωνο με υπάλληλο απο την Motostuff. Τον ρώτησα κάποια πράγματα και μου είπε τα εξής. Μου ξεκαθάρισε για αρχή ότι δεν συνεργάζονται και δεν έχουν καμία σχέση με το κατάστημα στη

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Aπ'ότι φαίνεται σύντομα θα επιστρέψει η κανονικότητα στους κατόχους Enfield στην Ελλάδα και κυρίως το πρόβλημα για τα καρμπυρατεράτα Enfield...

Σε συννενόηση με την αντιπροσωπεία και τον Περικλή θα υπάρχει πλήρες στοκ ανταλλακτικών για τα μοντέλα προ 2008 αλλά και σέρβις...Από τα ταξίδια που έκανα στο εξωτερικό με το REOC είδα πόσο σημασία δίνουν στην ιστορία της Royal Enfield...

'Ετσι και εδώ στην Ελλάδα απαιτείται σεβασμός στον πολιτισμό και στην κληρονομιά που μέρος τους είναι οι παλαιότερες Enfield..Tα μοντέλα αυτά πρέπει να έχουν επάρκεια ανταλλακτικών αλλά και σέρβις,το οποίο θα γίνει.

Ανέλυσα στον @noe κάποιες σκέψεις που υπάρχουν και να είστε σίγουροι μετά την καταιγίδα έρχονται ηλιακτίδες φωτός στον ορίζοντα!

Ελπίζω να μην είμαστε απλά ονειροπόλοι αλλά βλέπω ότι υπάρχει διάθεση από όλες τις πλευρές για συννενόηση...

 

Υ.Γ. @noe έχουμε πολλά να αναλύσουμε στο βουνό του Ελικώνα!

 

  • 3 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε

Ηλιουπολεως 42 στον Νεο Κοσμο τηλ 2107624300 ειναι ο Βρρεας που απο οτι μου ειπε κανει σερβις σε Enfield! Καλυπτει σιγουρα EFI αλλα ειναι χρονια στο χωρο και πιστευω δε θα διωξω τις παλιες. Καντε μια βολτα και ρωτηστε και χαζεψτε τη βιτρινα του! Συνεργαζεται και με τον Μανο (νεος αντιπροσωπος) για την υποστηριξη του σερβις. 
 

Συντομα θα παω τη δικια μου εκει για σερβις στα 87000χλμ

Δημοσιεύτηκε

Μπορεί να θέλει ότι λέει ο Βορέας αλλά....

Εξουσιοδοτημένο σέρβις Royal Enfield στην Αθήνα έχουν μόνο οι Legendary Motorcycles στην Αθήνα με εγκέφαλο και ανταλλακτικά...

Και πολύ σύντομα και ο Περικλής Παπαμιχαήλ για τις παλαιότερες αγαπημένες μας.

Ο Βορέας έχει έκθεση αλλά όχι εξουσιοδοτημένο σέρβις απλά σέρβις...

  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα και χρόνια πολλά (διαβάζει ο @Χρήστος ;).

Χριστουγεννιάτικα (χθες) μου "κουρεψε" γρανάζι πρώτης και δεύτερης ταχύτητας (σασμάν).

Πού προτεινετε να πάω (κατά προτίμηση Κέντρο, Νότια η Πειραιά);

Χρόνια πολλά και πάλι και ευχαριστώ προκαταβολικά.

Δημοσιεύτηκε
2 ώρες πριν, Ο/Η dryianni έγραψε:

Καλημέρα και χρόνια πολλά (διαβάζει ο @Χρήστος ;).

Χριστουγεννιάτικα (χθες) μου "κουρεψε" γρανάζι πρώτης και δεύτερης ταχύτητας (σασμάν).

Πού προτεινετε να πάω (κατά προτίμηση Κέντρο, Νότια η Πειραιά);

Χρόνια πολλά και πάλι και ευχαριστώ προκαταβολικά.

Περικλής Παπαμιχαήλ στους Αγίους Αναργύρους που ασχολείται και με Royal Enfield , λένε ότι είναι καλός , δεν τον ξέρω προσωπικά .

https://classicmotorestore.tumblr.com/post/82770897376

Δημοσιεύτηκε
8 λεπτά πριν, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε:

Περικλής Παπαμιχαήλ στους Αγίους Αναργύρους που ασχολείται και με Royal Enfield , λένε ότι είναι καλός , δεν τον ξέρω προσωπικά .

https://classicmotorestore.tumblr.com/post/82770897376

Κάτι διάβασα παραπάνω, αλλά επειδή τα posts είναι πριν από ένα χρόνο, έλεγα μήπως υπάρχει κάποια πιο  up-to-date πληροφορία.

Όπως, π.χ.. αν αυτός στην Ηλιουπόλεως επισκευάζει και έχει stock ανταλλακτικών για να μην τρέχω στους Αγίους Αναργύρους, που μου πέφτουν κάπως μακριά.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.