Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Αντιπροσωπεία Της Enfield - Συνεργείο Και Οι Απόψεις Μας.

Δημοσιεύτηκε
[quote author=andrew link=topic=740.msg7669#msg7669 date=1335213058]
Πρώτα από όλα να ευχηθώ και εγώ όλους τους Γιώργηδες και ειδικά τους ενφιλντάδες Γιώργηδες!!!
Κατα δεύτερον χάρηκα ιδιαιτέρως που συμμετείχα μετά από πολύ καιρό σε συνάντηση του club...
'Oλοι σχεδόν ήταν εκεί!!!!Πολύ μεγάλη συμμετοχή που δείχνει ότι έχουμε δύναμη!!!
Δύναμη που την έχουμε ανάγκη στο να καταφέρουμε να συντηρούμε σωστά και οικονομικά τις αγαπημένες μηχανές μας....
Που κάποιοι μας εκμεταλεύονται 'στου κασίδη το κεφάλι'....
'Ακουστηκαν και λέχθηκαν πολλά....Πλήρης απογοήτευση από τους περισσότερους με αποτέλεσμα όλοι πλέον να κοιτάνε να συντηρούν μόνοι τους τις μηχανές τους....Τραγικό για την απλότητα των enfield....Τραγικό γιατί έτσι χαλάει το όνομα της ENFIELD ....Τραγικό γιατί έτσι  μέρα με τη μέρα μειώνεται ο στόλος των enfield στην Ελλάδα...
Θα την βρούμε την άκρη!!!Η ισχύς εν τη ενώσει!!
Πρέπει κάποιοι να αναθεωρήσουν τη φιλοσοφία τους για να συνεχίζουν να υπάρχουν....
Πλέον είμαστε πολλοί και όλα μαθαίνονται!!!


[/quote] Εμπαινε Γιουτσοοοοο  :shake2: ΑΞΙΟΣ  :w00t: δωστε ολοι βαση στα ΤΣΕΚΟΥΡΑΤΑ λογια του ANDREW  :shake2: Εγω συμφωνω και επαυξανω!!! Να αγιασει το στομα σου ΦΙΛΕ  :laugh:
  • Απαντήσεις 308
  • Εμφανίσεις 72,1k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Καλησπέρα σε όλους!Είχα τηλεφωνική επικοινωνία με τους Legendary Motorcycles στο Μαρούσι που πλέον λειτουργούν σαν dealers της Royal Enfield ,μετά από συμφωνία με τον αντιπρόσωπο Κουτσουνάκη στη Κεράτ

  • Η αντιπροσωπεία έχει φέρει t-shirt, κονκάρδες, μαντίλια για το λαιμό και πορτοφόλια, όλα αυθεντικά της Royal Enfield. Θα φτιάξει ένα σταντ τις επόμενες μέρες. 

  • Μόλις μίλησα απο το τηλέφωνο με υπάλληλο απο την Motostuff. Τον ρώτησα κάποια πράγματα και μου είπε τα εξής. Μου ξεκαθάρισε για αρχή ότι δεν συνεργάζονται και δεν έχουν καμία σχέση με το κατάστημα στη

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Η mazda hellas σημερα ανακοινωσε πτωχευση , κοινως ....βαρεσε κανονι ..... 

παλι καλα η αντιπροσωπια της enfield το παλευει και αντεχει .... εδω που τα λεμε ομως και το φορουμ μας ειναι πολυ δυνατη διαφημιση για τα enfield ... κατα τη γνωμη μου μονο εμεις το παρεακι του φορουμ πρεπει να γουσταρουμε περισσοτερο απο καθε αλλον τα enfield  

Δημοσιεύτηκε

Χτες παρελαβα τη μηχανη μου μετα απο ελαφρυ τροχαιο. Να καταθεσω εδω την πολυ καλη συνεργασια που ειχα με τον Αλεξη και τον Γρηγορη στην αντιπροσωπεια, ωστε να παρει η ασφαλιστικη οτι χρειαζεται και να αποπληρωθει η ζημια μεσω αυτης. Δεν εχει ολοκληρωθει η διαδικασια αλλα μεχρι στιγμης ολα καλα... Και επιτελους διτροχος στους δρομους!

:bike:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

αυτα ειναι καλα νεα !!! μπραβο στα παιδια και καλες βολτες και σε σενα φιλε Βυρωνα  :thumbsup:  :bike:

  • 3 months later...
Δημοσιεύτηκε
Την Παρασκευή έγινε ένα πάρτυ στην αντιπροσωπεία της Harley-Davidson, στην Πειραιώς, με αφορμή την παρουσίαση της νέας υδρόψυκτης 750άρας που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Ινδίας. (μάπα τελείως η μηχανή, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία...)

Το event αναρτήθηκε στο facebook την αρχή της εβδομάδας. Εμφανίστηκαν 4 συγκροτήματα, η Κατερίνα Καφετζή του Εν Λευκό έκανε dj set και υπήρχαν ποτά και μπύρες για τους καλεσμένους... οι οποίοι ήταν εκατοντάδες! Όχι μόνο χαρλεάδες, αλλά και απλός κίσμος που είδε το χαμό που γινόταν στη μέση της Πειραιώς και είπε να ρίξει μια ματιά.

http://www.news.gr/moto/sth-mhhanh/article-wide/179894/ena-rock-party-gia-filoys-ths-harley-kai-toys-filo.html

Όχι δεν κάνω διαφήμιση της Harley-Davidson.

Τα γράφω αυτά γιατι αγαπώ πραγματικά την Royal Enfield και λυπάμαι που η αντιπροσωπεία της Ελλάδας δεν είναι άξια και ικανή να διαχειριστεί αυτή την ιστορική μοτοσυκλέτα.

Ενώ θα μπορούσε να πατήσει πάνω στη νεο-ρετρό μόδα της εποχής και την αυξανόμενη αγάπη του κόσμου για το vintage, δεν κάνει τίποτα -ΤΙΠΟΤΑ- για να προωθήσει τα προιόντα της. Κάτι που θα μπορούσε να γίνει και χωρίς κόστος, όπως η βόλτα που είχε διοργανώσει η αντιπροσωπεία της Triumph, για τους ανναβάτες των κλασσικών μοντέλων της.

Η Harley πούλησε πάνω από 100 μηχανές το 2013. Είναι μήπως πιο φθηνές; ΟΧΙ. Έχουν καλύτερη χρηματοδότηση; ΟΧΙ. Απλά πουλάνε μούρη. Αυτό είναι. Βγάζουν λεφτά από το image. Κάτι που και η enfield σαν εταιρεία άρχισε να προωθεί με τα νέου τύπου καταστήματα που λανσάρει. Ή τα πάρτυ που κάνει για την παρουσίαση της Continental GT.
Δημοσιεύτηκε
(συνέχεια)

Την ποιά;! Α, ναι.. εδώ στην Ελλάδα την είδαμε μόνο από το car.gr... από άλλο κατάστημα!

Είμαι απογοητευμένος, αγανακτισμένος και θυμωμένος. Όλα αυτά τα συναισθήματα ξαναβγήκαν στην επιφάνεια με το επίμαχο post της φωτογράφισης των Τιτάνων.

Ας την κλείσουν. Μήπως προσφέρουν τίποτα; Μόνο δυσφήμηση.

Αυγά... (που λέει κι ένα φιλαράκι..)

Επεξεργάσθηκε από το μέλος elifain

Δημοσιεύτηκε

Σημείωση προς τον διαχειριστη:

 

Δεν ήξερα που να γράψω τον καημό μου και τον έγραψα εδώ. Αν δεν κολλάει με το θέμα, ας ανοιχτεί καινούριο με τίτλο "Γιατί πρέπει να κλείσει η αντιπροσωπεία της Royal Enfield στην Ελλάδα". :unhappy:

Δημοσιεύτηκε

(συνέχεια)

Την ποιά;! Α, ναι.. εδώ στην Ελλάδα την είδαμε μόνο από το car.gr... από άλλο κατάστημα!

Είμαι απογοητευμένος, αγανακτισμένος και θυμωμένος. Όλα αυτά τα συναισθήματα ξαναβγήκαν στην επιφάνεια με το επίμαχο post της φωτογράφισης των Τιτάνων.

Ας την κλείσουν. Μήπως προσφέρουν τίποτα; Μόνο δυσφήμηση.

Αυγά... (που λέει κι ένα φιλαράκι..)

 

Σπυράκο να σε δούμε ξανά με Enfield και θα βρούμε αλλού να κάνουμε τα σέρβις!!!!!

Άλλωστε τα έχουμε πει,το μηχανάκι είναι απλούστατο μηχανολογικά....

Στη βράση κολλάει το σίδερο...

Προχώρα!!!!

Δημοσιεύτηκε

(συνέχεια)

Την ποιά;! Α, ναι.. εδώ στην Ελλάδα την είδαμε μόνο από το car.gr... από άλλο κατάστημα!

Είμαι απογοητευμένος, αγανακτισμένος και θυμωμένος. Όλα αυτά τα συναισθήματα ξαναβγήκαν στην επιφάνεια με το επίμαχο post της φωτογράφισης των Τιτάνων.

Ας την κλείσουν. Μήπως προσφέρουν τίποτα; Μόνο δυσφήμηση.

Αυγά... (που λέει κι ένα φιλαράκι..)

H απογοήτευση,η αγανάκτηση και ο θυμός σου ένα πράγμα μου λένε...

Είσαι ακόμα Eνφιλντάς!!!!

Δημοσιεύτηκε
Πιστευω οτι κατι θα αλλαξει στην Ενφιλντ Ελλαδας, πιστευω για το καλο των κατοχων,και μελλοντικων ενφιλνταδων
Δημοσιεύτηκε

Πιστευω οτι κατι θα αλλαξει στην Ενφιλντ Ελλαδας, πιστευω για το καλο των κατοχων,και μελλοντικων ενφιλνταδων

Φίλε Κίμωνα από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί!!!!

Δημοσιεύτηκε

...τα είπε όλα ο Σπύρος...

οι άνθρωποι δεν έχουν χρήμα αλλά ούτε και μυαλό...

γιατί αν είχα ολίγον, τόσα χρόνια που είναι στην Ελληνική αγορά θα έπρεπε να είχαν καθιερωθεί...

άσε και το άλλο, τόσα χρόνια είναι από τους μοναδικούς που είχαν πρόσβαση σε vintage αξεσουάρ μοτοσικλέτας, δερμάτινα και διάφορα μπλιμπλίκια που αν τα είχαν ρήξει στην αγορά με την ανάλογη τιμή θα είχαν χτυπήσει ακόμα και την Ευρωπαϊκή αγορα…

…εεεε???

Τιιιι???

Το άλλο με τον Τοτο το ξέρετε…???

Αυγά…!!!

Γεια σου Σπύρο τσίφτη και καραμπουζουκλή…!!!

(γεια δώσε κάνα στοιχείο για την καινούργια Χαρχαλει…)

Δημοσιεύτηκε

Την Παρασκευή έγινε ένα πάρτυ στην αντιπροσωπεία της Harley-Davidson, στην Πειραιώς, με αφορμή την παρουσίαση της νέας υδρόψυκτης 750άρας που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Ινδίας. (μάπα τελείως η μηχανή, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία...)

Το event αναρτήθηκε στο facebook την αρχή της εβδομάδας. Εμφανίστηκαν 4 συγκροτήματα, η Κατερίνα Καφετζή του Εν Λευκό έκανε dj set και υπήρχαν ποτά και μπύρες για τους καλεσμένους... οι οποίοι ήταν εκατοντάδες! Όχι μόνο χαρλεάδες, αλλά και απλός κίσμος που είδε το χαμό που γινόταν στη μέση της Πειραιώς και είπε να ρίξει μια ματιά.

http://www.news.gr/moto/sth-mhhanh/article-wide/179894/ena-rock-party-gia-filoys-ths-harley-kai-toys-filo.html

Όχι δεν κάνω διαφήμιση της Harley-Davidson.

Τα γράφω αυτά γιατι αγαπώ πραγματικά την Royal Enfield και λυπάμαι που η αντιπροσωπεία της Ελλάδας δεν είναι άξια και ικανή να διαχειριστεί αυτή την ιστορική μοτοσυκλέτα.

Ενώ θα μπορούσε να πατήσει πάνω στη νεο-ρετρό μόδα της εποχής και την αυξανόμενη αγάπη του κόσμου για το vintage, δεν κάνει τίποτα -ΤΙΠΟΤΑ- για να προωθήσει τα προιόντα της. Κάτι που θα μπορούσε να γίνει και χωρίς κόστος, όπως η βόλτα που είχε διοργανώσει η αντιπροσωπεία της Triumph, για τους ανναβάτες των κλασσικών μοντέλων της.

Η Harley πούλησε πάνω από 100 μηχανές το 2013. Είναι μήπως πιο φθηνές; ΟΧΙ. Έχουν καλύτερη χρηματοδότηση; ΟΧΙ. Απλά πουλάνε μούρη. Αυτό είναι. Βγάζουν λεφτά από το image. Κάτι που και η enfield σαν εταιρεία άρχισε να προωθεί με τα νέου τύπου καταστήματα που λανσάρει. Ή τα πάρτυ που κάνει για την παρουσίαση της Continental GT.

 

Κατα τη διαρκεια της επισκευης της μοτοσυκλετας απ'το συνεργειο, εκανα μια νιξη να φταχναμε ενα enfield video clip σαν διαφημιστικο σποτ. Ενδιαφερον υπηρξε από τον Γρηγόρη (ο οποιος εχει και καλλιτεχνική φλεβα) αλλα μεχρι εκει... Η προταση περιελαμβανε εξαιρετικά χαμηλού κόστους γυρισματα (μιας και ειχα προτεινει τον αδερφο μου που ασχολειται) και οπως καταλαβαινετε εμεινε στις φιλοσοφικες συζητησης αναμονης....

Συμφωνω κι εγω οτι σαν αντιπροσωπεια δεν εχει κανει καμια κινηση προώθησης (ισως καποια μονοσελιδα σε περιοδικα στο παρελθόν) και μαλιστα εχασε τις πολυ καλες χρονιες 2012 και 2013 για την enfield, ακόμα και τα εγκαινια του καινουργιου καταστηματος που θα μπορουσε να ειχε γινει μεγαλο παναγυρ!
Αποκορυφωμα ειναι να σε σταματανε στο δρομο και να σε ρωτανε: "καλα πως την εφερες απο την Ινδια τετοια μοτοσυκλετα?"... No other comments

 

Υ.Γ. Το βιντεο θα το γυρισω, για προσωπικό μερακι και αγαπη, προσεχως και θα ζητησω και συμμετοχη απο το club. Για την ωρα δουλευεται το storyboard...

Δημοσιεύτηκε

Μιας και αναφέρθηκε εδώ η τιμή εν έτη 2014 για σιαγόνες εμπρός στα 70 ευρώ (χωρίς τοποθέτηση).. :blink:

Σας παραθέτω τιμολόγια της αντιπροσωπείας εν έτη 2011 όπου οι σιαγόνες είχαν πάλι την ίδια τιμή.

 

tim_01.jpg  tim_02.jpg  tim_03.jpg  tim_04.jpg

tim_05.jpg  tim_06.jpg  tim_07.jpg

Παρά τις υποσχέσεις για μειώσεις τιμών λόγω αλλαγής διεύθυνσης και εκκαθάρισης, αλλά και από την εποχή που είχαμε κάνει τη συνάντηση με Μαλτέζο και Τζώρτζογλου για να εκφράσουμε τα παράπονά μας με αφορμή την υπερκοστολόγηση του μπουλετάκια, βλέπω ότι ΤΙΠΟΤΑ δεν έχει αλλάξει προς το καλύτερο. Μα να ανταποκρίνονταν τουλάχιστον οι τιμές αυτές (ανταλλακτικών και εργασίας) και σε αντίστοιχη ποιότητα να πω χαλάλι.

 

Βλέπω λοιπόν στο car.gr 5567494 την αγγελία μίας μαύρης Enfield 500άρας καρμπυρατεράτης με τρακτερωτά λάστιχα με  τιμη 5.500 ευρώ και στην περιγραφή ο πωλητής να δικαιολογεί την υψηλή τιμή διότι έδωσε 4000 ευρώ να την φτιάξει έτσι όπως την ήθελε. Την θυμάμαι αυτή τη μοτοσικλέτα, την είχα δει στην παλιά αντιπροσωπεία και μάλιστα από τότε μου είχαν αρέσει τα μαύρα κέντρα και οι ζάντες κλέβοντας την ιδέα για την 350άρα μου.

 

Επειδή κάποια στιγμή η αγγελία θα χαθεί, κράτησα μέρος των τιμολογίων για να έχουμε μια περίπου εικόνα των τιμών. Ας μην κρίνουμε όμως με βάση την ιντερνετική αγορά σύμφωνα με την οποία αν κάποιος αγόραζε μόνος του θα είχε κέρδος από 20 έως 100%. Διότι στην αντιπροσωπεία ένα ανταλλακτικό το έχεις άμεσα (τουλάχιστον τότε, γιατί τώρα...!!) έχεις την εγγύηση της αν κάτι πάει στραβά και στο κάτω - κάτω πάνω στα προϊόντα και τις παρεχόμενες υπηρεσίες υπάρχει ο ΦάΠΑς και τα λειτουργικά έξοδα της επιχείρησης. Αυτά μου είχε πεί ο πρώην (Αλέκος) όταν κουβέντιαζα για τις φουσκωμένες τιμές.

 

Η δική μου άποψη είναι ότι κάποιες τιμές και τότε ήταν λογικές (ειδικά στα μικροπράγματα), αλλά σε ορισμένα ξεφεύγει πολύ. Τα συμπεράσματα δικά σας.

Δημοσιεύτηκε

Μιας και αναφέρθηκε εδώ η τιμή εν έτη 2014 για σιαγόνες εμπρός στα 70 ευρώ (χωρίς τοποθέτηση).. :blink:

Σας παραθέτω τιμολόγια της αντιπροσωπείας εν έτη 2011 όπου οι σιαγόνες είχαν πάλι την ίδια τιμή.

 

tim_01.jpg  tim_02.jpg  tim_03.jpg  tim_04.jpg

tim_05.jpg  tim_06.jpg  tim_07.jpg

Παρά τις υποσχέσεις για μειώσεις τιμών λόγω αλλαγής διεύθυνσης και εκκαθάρισης, αλλά και από την εποχή που είχαμε κάνει τη συνάντηση με Μαλτέζο και Τζώρτζογλου για να εκφράσουμε τα παράπονά μας με αφορμή την υπερκοστολόγηση του μπουλετάκια, βλέπω ότι ΤΙΠΟΤΑ δεν έχει αλλάξει προς το καλύτερο. Μα να ανταποκρίνονταν τουλάχιστον οι τιμές αυτές (ανταλλακτικών και εργασίας) και σε αντίστοιχη ποιότητα να πω χαλάλι.

 

Βλέπω λοιπόν στο car.gr 5567494 την αγγελία μίας μαύρης Enfield 500άρας καρμπυρατεράτης με τρακτερωτά λάστιχα με  τιμη 5.500 ευρώ και στην περιγραφή ο πωλητής να δικαιολογεί την υψηλή τιμή διότι έδωσε 4000 ευρώ να την φτιάξει έτσι όπως την ήθελε. Την θυμάμαι αυτή τη μοτοσικλέτα, την είχα δει στην παλιά αντιπροσωπεία και μάλιστα από τότε μου είχαν αρέσει τα μαύρα κέντρα και οι ζάντες κλέβοντας την ιδέα για την 350άρα μου.

 

Επειδή κάποια στιγμή η αγγελία θα χαθεί, κράτησα μέρος των τιμολογίων για να έχουμε μια περίπου εικόνα των τιμών. Ας μην κρίνουμε όμως με βάση την ιντερνετική αγορά σύμφωνα με την οποία αν κάποιος αγόραζε μόνος του θα είχε κέρδος από 20 έως 100%. Διότι στην αντιπροσωπεία ένα ανταλλακτικό το έχεις άμεσα (τουλάχιστον τότε, γιατί τώρα...!!) έχεις την εγγύηση της αν κάτι πάει στραβά και στο κάτω - κάτω πάνω στα προϊόντα και τις παρεχόμενες υπηρεσίες υπάρχει ο ΦάΠΑς και τα λειτουργικά έξοδα της επιχείρησης. Αυτά μου είχε πεί ο πρώην (Αλέκος) όταν κουβέντιαζα για τις φουσκωμένες τιμές.

 

Η δική μου άποψη είναι ότι κάποιες τιμές και τότε ήταν λογικές (ειδικά στα μικροπράγματα), αλλά σε ορισμένα ξεφεύγει πολύ. Τα συμπεράσματα δικά σας.

 

'Iσως από τις πιο όμορφες μετατροπές στην Ελλάδα κατά τη γνώμη μου ,μετά βέβαια από του Σερίφη που είναι κορυφή...

Απλή,λιτή και άγρια...

Όλα τα λεφτά η ηλεκτροστατική στους τροχούς και τα τρακτερωτά λάστιχα...

Βέβαια πολλά τα λεφτά χωρίς αν κατάλαβα να έχουν γίνει μηχανολογικές βελτιώσεις από Χίτκοκ στο θέμα μοτέρ...

Μακάρι οι αντιπροσωπείες να έχουν τέτοιους πελάτες...

Τώρα βέβαια άμα αρχίσουμε και εμείς να βάζουμε κοστολόγια από service θα μας βγει καμιά Harley...

Πολλά τα λεφτά βέβαια ίσως και υπερβολικά τα 5500 ευρώ που ζητάει...

Βέβαια ο καθένας ζητάει ότι θέλει...Αυτός ξέρει..

Άρα τα τρακτερωτά λάστιχα είναι Μetzeler...

Πανέμορφα αλλά θεωρώ κουραστικά για ταξίδι και σίγουρα θα τσιμπάνε βενζίνα...

Τώρα για τιμές αντιπροσωπείας ας το αφήσουμε...

Μυαλό δεν βάζουνε...

Τα λέμε συνέχεια,γραφικοί γίναμε...

Ο καθένας είναι υπεύθυνος των πράξεών του...

Δημοσιεύτηκε

Αν κατάλαβα καλά σήμερα η αντιπροσωπεία παρέλαβε από Ινδία ανταλλακτικά για τις μοτοσυκλέτες μας...

Και ενδεχομένως να υπάρξουν κάποιες μειώσεις τιμών σε ανταλλακτικά..

Οι μειώσεις θα γίνουν γιατί τα ανταλλακτικά από Ινδία έχουν μικρότερο κόστος...

Να δούμε γιατί όλα αυτά τα χρόνια μειώσεις ακούμε και μειώσεις δεν βλέπουμε...!!

Εν αναμονή των εξελίξεων!

Δόξα το Θεό υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια!

Και πιάνουν αρκετών Ενφιλντάδων τα χέρια να τις μαστορεύουν και μόνοι τους...

Βέβαια ότι και να λέμε καλό είναι να υπάρχει και αντιπροσωπεία!

Περισσότερες πληροφορίες ενδεχομένως δώσει ο φίλος Ενφιλντάς Κίμων Δέλιος που ήταν σήμερα στην αντιπροσωπεία....

Η ελπίς πεθαίνει τελευταία!

Δημοσιεύτηκε
Παρελαβα την Ενφιλντ εχτες,εμεινα ικανοποιημενος απο τις εργασιες που μου εγιναν,μου λυθηκε και το προβλημα με τα σκασιματα,απο τον Γρηγορη,ο οποιος μου ρυθμησε σωστα το καρμπυρατερ,πραγμα που δεν ειχε κανει ο προηγουμενος που το ειχα παει.Τα καλα να τα λεμε,οπως και τα παραπονα μας.Εχτες ηρθαν ανταλακτικα απο την μαμα Ενφιλντ Ινδια.Οποτε οποιος χρειαζοταν κατι ας ρωτησει αν ηρθε,και επειδη 1 χρονο και βαλε τ ανταλακτικα ερχοντουσταν απο Αγγλια πιθανον σε αρκετα οι τιμες ηταν τσιμπημενες.Αρχες του ετουσ θα φερουν φορτιο απο την μαμαενφιλντ με καινουρια παρτιδα μοτο,κοντινεταλ κλπ.Αυτο που καταλαβαειναι οτι ο μπαμπας Τζωρτζογλου δεν αφηνει την Ενφιλντ,ψαχνουνγια Ντιλερ σημεια πωλησεις κλπ.Αν και ο Αλεξανδρος ασχοληθει καποια στιγμη σοβαρα ισως τα πραγματα να πανε καλυτερα γι την Ενφιλντ στη Ελλαδα.Ιδωμεν.Οσο για τον Γρηγορη συνεχιζει φιλοτιμα το εργο του.
Δημοσιεύτηκε

Από όταν παρέδωσε την διεύθυνση ο Μαλτέζος, ο Άλεξ μας έλεγε ότι κάνουν καταγραφή της εταιρείας και κλείσιμο έτους, μετά το πέρας των εργασιών θα διαμορφωνόντουσαν και οι τιμές προς όφελός μας. Θυμάμαι πόσο περίμενα αυτή την καταγραφή γιατί οι τιμές τους ήταν εξωφρενικές. Όμως όπως είναι πασιφανές δεν μπήκαν στον κόπο να αλλάξουν τις τιμές προς το καλύτερο (βλέπε τιμολόγια 2011 πιο πάνω με τις σημερινές τιμές που ανέφερε ο Ανδρέας).

Μακάρι να γίνει τώρα ποτέ δεν είναι αργά.

 

1) Αλήθεια, εγκέφαλο μήπως άκουσες αν θα φέρουν Κίμωνα για τα ψεκαστά μοντέλα;

2) Κίμωνα ποιος δεν μπόρεσε να σου ρυθμίσει το καρμπυρατέρ;

3) Τι έπαθε η μηχανή σου για να μείνεις ευχαριστημένος από τις εργασίες;

Δημοσιεύτηκε

Oι τιμές μέχρι τώρα παραμένουν σε επίπεδα προ κρίσης...

Τα ''θα'' τα ακούμε συνέχεια...

Πράξεις θέλουμε όχι λόγια...

Όσον αφορά τον εγκέφαλο μεγάλο πλήγμα για τους ψεκαστούς Ενφιλντάδες που δεν υπάρχει...

Εγώ προσωπικά δεν θα έπαιρνα με τίποτα EFI αν δεν υπήρχε εγκέφαλος...

Δημοσιεύτηκε
Την ρυθμησι του καρμπυρατερ,μου την ειχε κανει ο Ουγκο πριν το καλοκαιρι,κοιτα ξε αλλαξα πισω φτερο ,βαση πινακιδας,τσιμουχα κιβωτιου ταχυτητων,το μαρκουτσι αυτο στις αντλιες λαδιου σπιντλ λεγεται.μου αλλαξε το λαστιχο στον αερα που μας ειχες φερει Νικο,μουεφτιαξεενα χελικοιλ πως λεγεται κι αυτο,και μου καθαρισε το ταμπουρο μπροστα.Αυτη την φορα εμεινα ικανοποιημενος,τα υπολοιπα θα στα πει ο Ανδρεας αυριο.Σταματησαν τα σκασιματα στην εξατμιση,Μακαρι να υπαρχει καλυτερευση απο εδω και περα.
Δημοσιεύτηκε
Υ.γ Ξερεις Νικο οτι εγω ταλεω οπως ειναι,χωρις σουξου μουξου μανταλακια κλπ.Αυτο που πιστευω ειναι οτιοποιος παει στην αντιπροσωπεια πρεπει να διεκδικει και καλυτερες τιμες ,και σωστη δουλεια,και ξερεις τι ειχα τραβηξει επι Μαλτεζου τρεις φορες ανοιγμα κινητηρα για ενα απλο ξεκαρβουνιασμα.Καλα να περασετε στηνεκδρομη
Δημοσιεύτηκε

Την ρυθμησι του καρμπυρατερ,μου την ειχε κανει ο Ουγκο πριν το καλοκαιρι,

 

Αν θυμάμαι καλά, ήμασταν μαζί στον Ούγκω όταν πήγε για σέρβις ο Ανδρέας. Εσύ απλά του ζήτησες να το δει, λίγο πριν φύγουμε. Εμ δεν είναι δυνατόν να έχεις απαίτηση και να λες ότι ο προηγούμενος δεν στο ρύθμισε σωστά όταν απλά του έριξε μια ματιά μετά από παράκλησή σου. Η σωστή δουλειά θέλει περισσότερη ώρα και ψάξιμο.

Κάτι μου είπε ο Ανδρέας για τον αέρα σου, πως και καλά (λέει ο Γρηγόρης) στα μοντέλα τα πιο καινούργια τα δικά μας ο αέρας θέλει άνοιγμα μισή στροφή. Το manual λέει μιάμιση στροφή (τρεις μισές) για το βιδάκι του αέρα. Έτσι το έχω εγώ από καινούργια με 117,5 ζιγκλέρ και έχω μια χαρά καύση. Άσε γιατί μου θύμησες τώρα που ο Γρηγόρης είχε ρυθμίσει και το δικό μου καρμπυρατέρ, μου είχε βάλει 145 ζιγκλέρ λίγο πριν πάμε την πρώτη πανελλήνια στον Βόλο, το αποτέλεσμα να καίω τα άντερά μου, ρεζέρβα μου γύριζε στα 150 χλμ. και βρώμαγα λες και έκαιγα ντίζελ. Ας είναι καλά ο Θωμάς που με βοήθησε από τηλεφώνου και λύσαμε με τον bbk το καρμπυρατέρ στην καφετέρια. Ελπίζω από τότε (2011) να έχει μάθει πια.

Το γωνιακό λάστιχο δεν μουρμούρισε που στο έβαλε; Είναι λιγάκι δύσκολο αλλά το βάζεις μια φορά και ξεγνοιάζεις, έτσι να του πεις, να το βάλει κι  αυτός.

 

Σας καταλαβαίνω όλους όσους θέλετε να κρατάτε μια ισορροπία στη σχέση σας με την αντιπροσωπεία, είναι δυστυχώς το μονοπωλιακό καθεστώς που σας/μας αναγκάζει.

Ευτυχώς που έχουμε όμως αυτόν εδώ το χώρο να τα λέμε, μπας και μας ακούσουν λιγουλάκι και βελτιωθούν.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

τοτε που πηρα την 350αρα ειχε ενα θεμα τις πρωτες μερες με το καρμπυρατερ ( το κοιταξαμε με τον Γρηγορη ο οποιος με φιλοτιμες προσπαθειες το διορθωσε ως ενα σημειο αλλα τα προβληματα συνεχιζονταν μεχρις που πηρα ενα απο Ινδια με 35 ευρω και το εβαλα μονος μου και βρηκα την υγεια μου εδω και 1,5 χρονο τωρα ) απο τοτε και εδω και εναμιση χρονο επαναλαμβανω δεν πηγα  σε κανενα μαστορα και καμια αντιπροσωπια για καμια σοβαρη δουλεια μιας και ολα δουλευουν ρολοι ( αντιπροσωπια πηγα μια ,δυο φορες να αγορασω μια χαζομαρουλα που δεν θυμαμαι ουτε τι ηταν πλεον και ενα ελατηριο μανιβελας που το εβαλα παρεα με τον Νοε ) και μια φορα συναντησα τον Θωμα και βαλαμε νεα αλυσιδα ( δεν θεωρειτε βλαβη μιας και η μαμισια του 2003 ειχε παραδωσει πνευμα εις κυριον και επρεπε να αλλαχτει λογω παλαιοτητας).

Η μηχανη ΔΕΝ εχει ζητησει ΤΙΠΟΤΑ!!! καθημερινη χρηση 40 χιλιομετρων !!!! συντηρηση λαδια μυδια ξυδια ρυθμισεις  :) μονος μου και επι εναμιση χρονο και με τετοια καθημερινη χρηση και χωρις αντιπροσωπιες και μαστορους η μηχανη δουλευει απλα ΑΨΟΓΑ !!!

με την 500αρα ειχα παει και αντιπροσωπια και ουγκω για σημαντικα σερβις που τα ξερετε και τα αποτελεσματα επισης τα ξερετε !!!

μεχρι που τα διορθωσα ολα τα θεματα της 500αρας με τον Θωμα ,

τωρα με την 350αρα μονος ολα οπως ειπα , δεν θελω σχεσεις με αντιπροσωπιες και συνεργεια ,

τα συμπερασματα δικα σας !!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

 

 

Σας καταλαβαίνω όλους όσους θέλετε να κρατάτε μια ισορροπία στη σχέση σας με την αντιπροσωπεία, είναι δυστυχώς το μονοπωλιακό καθεστώς που σας/μας αναγκάζει.

Ευτυχώς που έχουμε όμως αυτόν εδώ το χώρο να τα λέμε, μπας και μας ακούσουν λιγουλάκι και βελτιωθούν.

Συμφωνω απολυτα με Νοε !!! 

Ομως δεν κρυβω οτι πριν καποια χρονια με ειχε πειραξει η αντιμετωπιση καποιων που θεωρουσα φιλους και συνενφιλνταδες να κανουν πλατες σε καποιες αντιπροσωπιες και συγκεκριμενα συνεργια προς ιδιον οφελος με την λογικη στου κασιδι το κεφαλι και αντι να με στηριξουν ηθικα αντι αυτου προτιμησαν να ειμαι εγω και καποιοι αλλοι που θα φαμε την κρυαδα απο καποια συνεργεια και στην συνεχεια να δουνε αν θα πετυχει το σερβις να πανε και αυτοι ,εαν δεν πετυχει ... ας ειναι καλα ο κασιδης που γλιτωσαμε ( καταλαβαινετε τι εννοω )

εγω επειδη ξερω τον εαυτο μου , αν καποιος φιλος μου ελεγε οτι δεν ειχε καλη εμπειρια απο μαστορα , θα τον πιστευα και θα μαυριζα τον μαστορα και δεν θα πηγαινα στον συγκεκριμενο ,

αλλοι προτειμανε εναντι του προσωπικου οφελους να μην παιρνουν το μερος του φιλου τους , το γελιο ομως ειναι οτι ο μαστορας δεν βαζει μυαλο με τον πρωτο παθοντα οπως νομιζουν οι συγκεκριμενοι αλλα την κανει την ματσολια και σε αυτους και μετα χανουν και τον φιλο τους που πλεον δεν τους εμπιστευεται αλλα νοιωθουν και διπλα θυματα μιας που και σε αυτους ο μαστορας δεν εκανε σωστη δουλεια .

οποιος καταλαβε καταλαβε !!!

στου κασιδι το κεφαλι ε?

γελαει καλλυτερα οποιος γελαει τελευταιος  :D  :D  :D  ξερουν αυτοι σε ποιους τα λεω!!!

και μην με πιεσετε να γραψω ποιους εννοω γιατι απλουστατα δεν προκειτε να το κανω !!!

παντος πιστευα πως αυτη η παρεα του ενφιλντ κλαμπ θα ηταν πιο ομαδικη σε σχεση με αλλα κλαμπ που γνωρισα κατα το παρελθον ,αλλα δυστυχως οι παρτακιδες ειναι παντου , το καλο ομως ειναι οτι το 99% απο τα παιδια της παρεας ειναι κυριοι και σωστοι, δεν θα με χαλασει το 1% :thumbsup:

γιαυτο και δεν θα μπω στον κοπο να αναφερω ονοματα ,

το ενφιλντ κλαμπ στο 99% του συνολου του αποτελειται απο τα πιο ξηγημενα ατομα που εχω γνωρισει!!! 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

μην φοβασαι φιλε μπιμπικη δεν θα αρχισω τα οργανα  :)

δεν κραταμε κακιες με κανεναν και στην τελικη μπορει να τα βλεπω εγω λαθος ,

ασε γιατι διαβαζω για ατυχηματα και αυτα ειναι τα σοβαρα , αυτα που γραφω εγω εδω ειναι για να περναει η ωρα ...

κατσε να μαθουμε αν ειναι καλα ο φιλος απο την εκδρομη στη λιμνη δοξας

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.