Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Αντιπροσωπεία Της Enfield - Συνεργείο Και Οι Απόψεις Μας.

Δημοσιεύτηκε
[quote author=andrew link=topic=740.msg7669#msg7669 date=1335213058]
Πρώτα από όλα να ευχηθώ και εγώ όλους τους Γιώργηδες και ειδικά τους ενφιλντάδες Γιώργηδες!!!
Κατα δεύτερον χάρηκα ιδιαιτέρως που συμμετείχα μετά από πολύ καιρό σε συνάντηση του club...
'Oλοι σχεδόν ήταν εκεί!!!!Πολύ μεγάλη συμμετοχή που δείχνει ότι έχουμε δύναμη!!!
Δύναμη που την έχουμε ανάγκη στο να καταφέρουμε να συντηρούμε σωστά και οικονομικά τις αγαπημένες μηχανές μας....
Που κάποιοι μας εκμεταλεύονται 'στου κασίδη το κεφάλι'....
'Ακουστηκαν και λέχθηκαν πολλά....Πλήρης απογοήτευση από τους περισσότερους με αποτέλεσμα όλοι πλέον να κοιτάνε να συντηρούν μόνοι τους τις μηχανές τους....Τραγικό για την απλότητα των enfield....Τραγικό γιατί έτσι χαλάει το όνομα της ENFIELD ....Τραγικό γιατί έτσι  μέρα με τη μέρα μειώνεται ο στόλος των enfield στην Ελλάδα...
Θα την βρούμε την άκρη!!!Η ισχύς εν τη ενώσει!!
Πρέπει κάποιοι να αναθεωρήσουν τη φιλοσοφία τους για να συνεχίζουν να υπάρχουν....
Πλέον είμαστε πολλοί και όλα μαθαίνονται!!!


[/quote] Εμπαινε Γιουτσοοοοο  :shake2: ΑΞΙΟΣ  :w00t: δωστε ολοι βαση στα ΤΣΕΚΟΥΡΑΤΑ λογια του ANDREW  :shake2: Εγω συμφωνω και επαυξανω!!! Να αγιασει το στομα σου ΦΙΛΕ  :laugh:
  • Απαντήσεις 308
  • Εμφανίσεις 72,1k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Καλησπέρα σε όλους!Είχα τηλεφωνική επικοινωνία με τους Legendary Motorcycles στο Μαρούσι που πλέον λειτουργούν σαν dealers της Royal Enfield ,μετά από συμφωνία με τον αντιπρόσωπο Κουτσουνάκη στη Κεράτ

  • Η αντιπροσωπεία έχει φέρει t-shirt, κονκάρδες, μαντίλια για το λαιμό και πορτοφόλια, όλα αυθεντικά της Royal Enfield. Θα φτιάξει ένα σταντ τις επόμενες μέρες. 

  • Μόλις μίλησα απο το τηλέφωνο με υπάλληλο απο την Motostuff. Τον ρώτησα κάποια πράγματα και μου είπε τα εξής. Μου ξεκαθάρισε για αρχή ότι δεν συνεργάζονται και δεν έχουν καμία σχέση με το κατάστημα στη

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
Το μεταφορικό κόστος κάθε παραγγελίας επιμερίζεται στα προϊόντα της παραγγελίας αναλογικά, συνήθως βάσει κόστους αυτών. Θεωρώ λοιπόν δεδομένο ότι θα επιβαρύνει τον πελάτη δηλαδή εμάς. Και είναι λογικό, επειδή η αντιπροσωπεία δεν είναι λογικό να απορροφά το κόστος δικών μας παραγγελιών. Ενδεχομένως η επιβάρυνση του μεταφορικού κόστους να είναι μικρότερη από εκείνη που θα ήταν εάν την παραγγελία την κάναμε μόνοι μας.
Δημοσιεύτηκε
[quote author=noe link=topic=749.msg8081#msg8081 date=1336919834]
[b]3) Οι τιμές ανταλλακτικών από Χίτσκοκ δεν θα υπερβαίνουν αυτές που θα μας στοίχιζαν αν αγοράζαμε κατ’ ιδίαν  ανταλλακτικά. Έτσι αντί να παραγγέλνουμε μόνοι μας ανταλλακτικά μπορούμε να τα αγοράζουμε μέσω αντιπροσωπείας, η οποία πραγματοποιεί παραγγελίες κάθε μήνα και για το λόγο αυτό θα μας γνωστοποιεί έγκαιρα την ημερομηνία παραγγελίας  ώστε αν κάποιος από μας χρειάζεται κάτι να πηγαίνει έγκαιρα στην αντιπροσωπεία και να το παραγγέλνει. Με αυτό τον τρόπο θα έχουμε κέρδος και από τα μεταφορικά.[/b]
[/quote]

Έτσι όπως τα λέει ο Στέλιος είναι, τα ταχυδρομικά θα μοιράζονται ανάμεσα στους πελάτες αναλόγως βάρους, για αυτό το λόγο η αντιπροσωπεία περιμένει και κάνει μαζικές παραγγελίες κάθε μήνα ώστε να επωφελείται ο πελάτης το κέρδος των μεταφορικών.
Αν όμως κάποιος βιάζεται θα επιβαρυνθεί μόνος του το υπέρογκο είναι αλήθεια κόστος μεταφορικών από Αγγλία, αλλά σε αυτή την περίπτωση μπορεί να το παραγγείλει και μόνος του.

Το κέρδος στα μεταφορικά (μοίρασμα) το επιβεβαίωσε και η αντιπροσωπεία.  :shake2:
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
[quote author=bbk link=topic=749.msg8116#msg8116 date=1336988292]
Ευγε  :drink :lipsrsealed:
[/quote] Επισης φιλε bbk σε προταση μου για μεταφορα μηχανων των Σαλλονικιων(και ολων οσων ειναι εκτος Αθηνων) με τραινο στην αντιπροσωπια προς επισκευη εκτασεως (οχι αλλαγη λαδιων κ.τ.λ) δεχτηκαν να εξετασουν το ενδεχομενο  να αναλαμβανουν τα ναυλα  :shake2: εως οτου οριστικοποιηθει ο συνεργατης Β.Ελλαδος  :smile: και φυσικα ισχυει επισημα πως σε καθε επισκευη θα δινεται εγγυηση και αν κατι δεν πετυχε θα διορθωνεται δωρεαν  :shake2: Πραγματι η αντιπροσωπια ειναι πλεον ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ και μπραβο σε αυτους και στο FORUM που παλεψε για τα δικαια αιτηματα του  :shake2: Χωρια οτι εγινε και κουβεντα για ιστοσελιδα της αντιπροσωπιας με οσα ηθελες να βλεπεις  :bs:
Δημοσιεύτηκε
για το θεμα της ματαφορας των μηχανων απο την επαρχια στην αθηνα εχω να πω οτι ημουν διπλα στον κ.Νικο τζ.. και απλα μονο ακουσε αυτο που ειπαμε σε καμμια περιπτωση δεν ειπε να αναλαμβανουν τα μεταφορικα εξοδα ,  μόνο το ακούσαν...τιποτα αλλο δεν εγινε πανω σε αυτο το θεμα...και το λεω αυτο για να μην τρεφουν οι της επαρχιας συνοποδοιποροι ελπίδες  εκει που δεν υπαρχουν...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
[quote author=George Farmer link=topic=749.msg8124#msg8124 date=1337013029]
για το θεμα της ματαφορας των μηχανων απο την επαρχια στην αθηνα εχω να πω οτι ημουν διπλα στον κ.Νικο τζ.. και απλα μονο ακουσε αυτο που ειπαμε σε καμμια περιπτωση δεν ειπε να αναλαμβανουν τα μεταφορικα εξοδα ,  μόνο το ακούσαν...τιποτα αλλο δεν εγινε πανω σε αυτο το θεμα...και το λεω αυτο για να μην τρεφουν οι της επαρχιας συνοποδοιποροι ελπίδες  εκει που δεν υπαρχουν...
[/quote] Ναι αυτο ειπα και εγω ,οτι η ιδεα που προτεινα στον Αλεκο του φανηκε λογικη και θα το εξετασει αν γινεται καθως απο το να εχει 0 στο ταμειο απο πελατες εκτος Αθηνας θα ηταν λογικο να το εξετασει και θα το δει αν μπορει να ευωδωσει εως να βρεθει συνεργατης...  :smile: δεν ειπε το ξεκιναω απο αυριο ουτε ομως το απεκλεισε απο σκεψη  :smile: μακαρι να γινει  :smile: αλλωστε αυτο εγραψα οτι δεχτηκαν να εξετασουν το ενδεχομενο (οχι οτι ενταξει το κανουμε)  :bs: και αυτα τα ελεγα στον Αλεκο οχι στον Τζορτζογλου ,λιγο πριν ερθεις ηταν ομως ολοι οι αλλοι ,τωρα μενει να περιμενουμε αν και ο Τζορτζογλου θα το συζητησει με τον Αλεκο και δουν αν ειναι λογικη και συμφερουσα προταση  :bs:
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Οταν συζητηθηκε ξανα παρουσια Τζορτζογλου εχεις δικιο οτι πραγματι ο Τζορτζογλου δεν πηρε καποια θεση ,ομως και στα περισσοτερα ζητηματα οι ερωταπαντησεις γινοταν με τον Αλεκο.Ο Τζορτζογλου μιλησε περισσοτερο στο τελος για να μας ενημερωσει για την μεχρι τωρα πορεια της αντιπροσωπιας και διαφορα αλλα θεματα  :bs:
Δημοσιεύτηκε
Xρήστο μακαρι να γινει κατι αναλογο ή να υπαρξουν και αλλοι αντιπρόσωποι στη βορειο Ελλάδα...γιατι οσοι ειναι εκτος Αθηνων υποφερουν στο θεμα της αντιπροσωπειας...ειθε..
Δημοσιεύτηκε
Παιδιά η μεταφορά μοτοσικλέτας με τραίνο έχει σταματήσει εδώ και πάνω από τρία χρόνια.
Επίσης η αποστολή της μηχανής θα ήταν μία λύση αλλά όχι και η καλύτερη.
Το θέμα είναι να βρεθεί άνθρωπος ο οποίος με την υποστήριξη της αντιπροσωπεία θα αναλάβει την τεχνική υποστήριξη στη Θεσσαλονίκη και όχι μόνο.
Αυτό μόνο η αντιπροσωπεία μπορεί να το λύσει.
Επίσης το έχω ξαναπεί, δόθηκαν ονόματα και εδώ μέσα και σε επικοινωνία με αυτή με πιθανούς μηχανικούς που θα ήθελαν να κάνουν δουλειά μαζί τους.

Όσο αφορά την αποστολή ανταλλακτικών η αντιπροσωπεία θα μπορούσε να κάνει σύμβαση με κουριερ και κόστος ανά πακέτο μέχρι δυο κιλά αν δεν κάνω λάθος 3€.
Από εκεί και πέρα εδω και πολύ καιρό εμείς οι βορειοελλαδίτες όταν παραγγέλλουμε κάτι το φωνάζουμε και στους υπόλοιπους για να κάνουμε ομαδική παραγγελία ώστε να επωφεληθούν όλοι από το μοίρασμα των μεταφορικών που από Αγγλία συνεχίζουν να είναι ο οικονομικότερα σε σχέση με την Αθήνα.
Λυπάμαι πολύ γιαυτο αλλά έτσι είναι.
:drink
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
[quote author=bbk link=topic=749.msg8180#msg8180 date=1337166114]
Παιδιά η μεταφορά μοτοσικλέτας με τραίνο έχει σταματήσει εδώ και πάνω από τρία χρόνια.
εδω και πολύ καιρό εμείς οι βορειοελλαδίτες όταν παραγγέλλουμε κάτι το φωνάζουμε και στους υπόλοιπους για να κάνουμε ομαδική παραγγελία ώστε να επωφεληθούν όλοι από το μοίρασμα των μεταφορικών που από Αγγλία συνεχίζουν να είναι ο οικονομικότερα σε σχέση με την Αθήνα.
Λυπάμαι πολύ γιαυτο αλλά έτσι είναι.
:drink
[/quote] Ωχ!!!! τρια χρονια ? τζαμπα η προσπαθεια μου  :embarrassed: οσο για τις παραγγελιες εχεις ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ,πραγματι το φωναζατε....αντε να γινει τωρα η αρχη...καλλιο αργα παρα ποτε  :shake2: ενημερωσε και ειμαι μεσα
Δημοσιεύτηκε
Συνελφινταδες,πριν απο 10 μερες οπως ειχα γραψει εκανα σερβις,ξεκαπνισμα κυλινδροκεφαλης κλπ. Παιρνοντας την μηχανη διαπιστωνω ελαφρυ καπνο ,και να μου τσιμπαει λιγο λαδι.Κανω 120 χιλ.και το καπνισμα συνεχιζοταν.Την παω στην αντιπροσωπεια ,ελενχουν το μπουζι και τον αποσυμπιεστη,οπου υπαρχουν κηλιδες λαδιου,και αποφασιζουν να ξαναλυσουν τον κινητηρα οπου διαπιστωνουν να παιρναει λαδι στον ενα οδηγο βαλβιδων παρολο που στις μετρησεις ηταν οριακα ενταξει.Απο εκει και περα μηχανουργειο κλπ.Σημερα πηρα τηνενφιλντ,μου,δεν βγαζει καπνο,βεβαια πρεπει νακανω καποια χιλ.γιανα ειμαι σιγουρος οτι ειναι ενταξει ολα.Επισης εβγαλα τον σιγαστηρα που ειναι στο μπροστινο μερος της εξατμισεις και τωρα με ελευθερη εξατμιση και φιλτρο Κ,Ν δεν περιγραφετε ποσο ωραιο τραβηγμα εχει ,Ο ΝΟΕ με καταλαβαινει,γιατι εχει κανει το ιδιο.Επισης θελω να πω οτι η αντιπροσωπεια δεν μου πηρε χρηματα,και τηρησε κατα γραμμα οτι ειπαμε στην συναντηση,και θελω να τους ευχαριστησω γιαυτο.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Μπραβο ρε Κιμωνα  :smile: αντε καλες βολτες πλεον!!! μπραβο ομως και στην αντιπροσωπια οπως προειπες  :shake2:
Δημοσιεύτηκε
Χρηστο πιστευω να εχει και συνεχεια,τωρα θελω να κανω 200 χιλ. για να σιγουρευτω,αλλα ρε φιλε αλλη οδηγικη αισθηση αυτη η μοτοσυκλετα,τωρα που εβγαλα και τον σιγαστηρα δεν χορταινω να την οδηγω,μακαρι να ηταν πιο μεγαλες οι κορες μου να μπορουσα να παω λιμνη πλα στηρα με τους συνελφινταδες.
Δημοσιεύτηκε
Μίλησα σημερα με τον Αλεκο και μου ειπε οτι την Πέμπτη 31/5/2012 θα κανει παραγγελια απο το Χιτσκοκ, αν θελει καποιος κατι ας του το πει να ελθουν ολα μαζι.
  • 2 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
[quote author=kimon delios link=topic=749.msg8291#msg8291 date=1337792530]
...τωρα θελω να κανω 200 χιλ. για να σιγουρευτω...
[/quote]

Τι έγινε Κίμωνα με τη δεύτερη επισκευή, διορθώθηκε το πρόβλημα;  :bs:
Δημοσιεύτηκε
Kοιταξε Νικο εκανα 250 χιλ. ο καπνος σταματησε[αντε κανα δυο τουφες καπνου ναβγαλει οταν την βαζω μπροστα.]Το θεμα ομως με την καταναλωση λαδιου δεν εχει ληξει ,εχει μειωθει λιγο αλλα καιει ακομα λαδια.Οταν στρωσουν τα ελλατηρια θα σταματησει να καιει μου ειπε ο Αλεκος ,σε αλλη περιπτωση αναλαμβανουν την ευθυνη να κοιταξουν τον κινητηρα,εννοειτε δωρεαν. Το θεμα ειναι οτι σε 10 μερες θα φυγω για 20 μερες οποτε οπως καταλαβαινεις θα αργησω να κανω τα 1000χιλ. για να σιγουρευτω.Εμπας περιπτωση ο Αλεκος μου λεει οτι υπαρχει εγγυηση ανεξαρτητα ποτε θα κανω τα χιλιομετρα.Επισης κατι αλλο μου ειπε οτι το δικο μου μοντελο που ειναι απο τα τελευταια κλασσικα φοραει οδηγους βαλβιδων μπρουτζινους.Θα επανελθω ελπιζω θετικα οταν κανω τα χιλιομετρα.
Δημοσιεύτηκε
Για να σε διευκολύνω σου ξανατονίζω: "όταν αλλάζουμε τις αντλίες με υψηλής πίεσης πρέπει να αλλάζουμε και το ελατήριο λαδιού στο πιστόνι με το ενισχυμένο (αυτό με το εξπάντερ)". Σε διαφορετική περίπτωση έχουμε αυξημένη κατανάλωση λαδιού, κάτι που δεν δικαιολογείται στο δικό μας μοντέλο με το κλειστό κύκλωμα.
Φαντάσου η δικιά μου που φοράει ακόμη όλα τα μαμά, στο ταξίδι της παννελλήνιας μου έκαψε λιγότερο από 100ml στα 1000 χλμ. (την τσίτωσα στον γυρισμό).
Αν δεν στρώσει η συμβουλή είναι να κοιτάξεις και αυτή την αναβάθμιση με πολύ μικρό κόστος που έπρεπε να την είχες κάνει εξ' αρχής.
Καλά να περνάς.. :bs:
Δημοσιεύτηκε
Νικο σευχαριστω το εχω υποψη μου εαν συνεχισει  σιγουρα θα το κανω,αλλα τι γινετε τωρα η αντιπρωσοπεια υσχυριζετε οτι θα σταματηση,εγω περιμενω .Ενας φιλος εδω Αγια Παρασκευη που εχει ακριβως την ιδια με αντλιες υψηλης πιεσης εκανε ξεκαρβουνιασμα στην αρχη ειχε καπνο εκαιγε λαδι μετα σταματησε εστρωσε τι να πω.Αν δεν σταματηση θελω να μου πεις που βρισκουμε τα ελλατηρια αυτα..Μεχρι το αλλο Σαββατο που θα ειμαι εδω κανονισε για κανα καφε και με Ακριβοδικαιο.
  • 2 months later...
Δημοσιεύτηκε
ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΙΔΙΩΣ ΜΟΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΔΙΑΝΩΕΙΣΤΕ ΑΛΛΑ ΞΕΓΛΕΙΣΤΡΟΥΝ ΕΝΝΙΟΤΕ ΝΑ ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ 200 Ε  ΤΗΝ ΕΡΓΑΤΟΩΡΑ.ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΙ ΟΜΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ!!!!  ΚΑΙ ΟΛΑ ΓΙΑΤΙ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ ΜΑΣ.ΝΑ ΤΑΝ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ -ΟΤΑΝ ΛΟΓΩ ΔΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΧΑΛΑΕΙ ΕΝ ΚΑΙΡΟ ΚΑΤΙ ΣΟΒΑΡΟ ΣΤΟ ENFIELDAKI MAΣ ΤΟΤΕ ΑΚΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΕΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥΣ.ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΠΟΙΑ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ? . .. .. .. . . .. ΚΑΜΙΑ!!!!        ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΙ Ο ΕΠΙΛΟΓΟΣ-    ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΣΙΞΙΛΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ , Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΜΑΣ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΗ , ΕΝΑΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΝΥΣΤΕΡΙ ΣΤΟΝ ΑΥΧΕΝΑ ΣΟΥ , ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΟΥ ΑΣΤΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΝΑ ΛΥΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΤΟ 20--?                        ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ- ΣΤΟ ENFIELD ΑΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΤΟΥ 60' Ο  ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΟΚΛΕΙΔΟ ΣΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 25 ΜΕ 30 ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΛΑ ΣΩΣΤΑ.ΞΕΡΕΤΕ ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΜΑΣ
ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ Η ''ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ'' ΣΑΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΣΑΣ ΣΕ ΠΟΣΕΣ ΒΙΔΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΔΥΝΑΜΟΚΛΕΙΔΟ??????  ΚΡΑΤΙΕΣΤΕ ΚΑΛΑ????????      Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΜΙΑ  !!!      ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΜΟΝΕ ΣΕ ΜΙΑ.ΣΤΗ ΔΙΑΣΗΜΗ ΦΛΑΝΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ.ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΥΤΟΠΤΕΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΣΕ SERVICE KAI ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ.  SORRY ΓΙΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ.
Δημοσιεύτηκε
Φίλε stekourou έχεις απόλυτο δίκιο .... έχω δει να χρησιμοποιούν και αερόκλειδο  οι αθεόφοβοι σε Μ6 βίδες ........και τα σπειρώματα πάπαλα - πάνε κατά διαβόλου . Το δυναμόκλειδο γι αυτούς είναι κάτι άγνωστο ........ άσε που το σφυρόκατσαβιδο πάει σύννεφο .........
Δημοσιεύτηκε
[quote author=stekourou link=topic=749.msg9541#msg9541 date=1346775360]
ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ Η ''ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ'' ΣΑΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΣΑΣ ΣΕ ΠΟΣΕΣ ΒΙΔΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΔΥΝΑΜΟΚΛΕΙΔΟ??????  ΚΡΑΤΙΕΣΤΕ ΚΑΛΑ????????      Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΜΙΑ  !!!      ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΜΟΝΕ ΣΕ ΜΙΑ.ΣΤΗ ΔΙΑΣΗΜΗ ΦΛΑΝΤΖΑ ΚΕΦΑΛΗΣ.ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΥΤΟΠΤΕΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΣΕ SERVICE KAI ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ.  SORRY ΓΙΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ.
[/quote]

Δεν πειράζουν τόσο τα ορθογραφικά αλλά τα κεφαλαία (μοιάζει λες και φωνάζεις και δυσκολεύει στο διάβασμα), αν μπορείς την επόμενη φορά γράφε με μικρα κι ας είναι άτονα.

Στο θέμα μας τώρα, το έχεις δει αυτό που ισχυρίζεσαι; Άλλωστε η κεφαλή έχει έξι βίδες για σφίξιμο. Πως λοιπόν βάζουν δυναμόκλειδο μόνο σε μία. Οι πιανόλες θέλουν απαραιτήτως δυναμόκλειδο και γνωρίζω πως και εκεί βάζουν. Έχουμε σύνολο 10 σημεία. στα υπόλοιπα 15 (τάπες λαδιού, καπάκια, ρακόρ, ξηρό κάρτερ) πιστεύω είναι θέμα συνήθειας.. :acute

Αλλά και τα άλλα για τα αερόκλειδα κ.λπ. είστε σίγουροι; Μιλάμε για την αντιπροσωπεία, το έχετε δει ή είναι διαδώσεις; Ή μηπως το έχετε δεδομένο επειδή τυχαίνει να το κάνουν κομπογιανίτκα συνεργεία και παίρνει η μπάλα όλους;

Δεν παίρνω το μέρος της αντιπροσωπείας (δεν έχω και την καλύτερη σχέση), αλλά νομίζω γράφτηκαν σοβαρές κατηγόριες  και πρέπει να είναι τεκμηριωμένες. [b]Το έχετε δει με τα ίδια σας τα μάτια;[/b]
Μετά το να προσπαθήσεις να ξεβιδώσεις μια βίδα με χτυποκατσάβιδο -τη στιγμή που έχεις δοκιμάσει τα πάντα- το βρίσκω λογικό. Αερόκλειδο πέραν του γραναζιού της αλυσίδας που θέλει 50άρι και σε άλλα παξιμάδια του πλαισίου ναι, αλλά  δεν τους έχω δει ποτε να το χρησιμοποιούν πάνω στον κινητήρα... :embarrassed:
Δημοσιεύτηκε
Η άποψη μου είναι ότι δεν χρειάζεται να τα ισοπεδώνουμε όλα. Έχω καεί και από την αντιπροσωπεία και από τον τωρινό μηχανικό μου, ο οποίος φαίνεται να βρίσκει σιγά-σιγά το δρόμο του.
Θεωρώ ότι πρέπει να αναφέρουμε μόνο τις δικές μας εμπειρίες και συμφωνώ με το Νίκο που τονίζει αυτό αυτό το λεπτό σημείο.
Και βέβαια πάντα υπάρχει και ο κατάλληλος τρόπος για να εκφράσουμε τις απόψεις μας χωρίς να προσβάλουμε κανέναν.
Δημοσιεύτηκε
Συγνώμη παιδιά αλλά δεν ήθελα να κατηγορήσω  κανέναν δεν γνωρίζω για την συγκεκριμένη αντιπροσωπεία αλλά μιλούσα γενικά για το τη συμβαίνει σε κάποια συνεργία και αντιπροσωπείες  μοτοσυκλετών από δική μου εμπειρία .............
Δημοσιεύτηκε
Δυστηχως συνελφινταδες κανοντας 350 χιλ.στην εκδρομη,χρειαστηκε να προσθεσω 650 μλ.λαδι.Να θυμησω οτι στα 14.000 χιλ.εκανα το περιβοητο ξεκαρβουνιασμα η ενφιλντ καπνιζε σαν διχρονο και εκαιγε φουλ λαδι Επι Μαλτεζου  μιλαμε.Κοστος 350 ευρω μαζι με το σερβις.Στα 14220 ενα μηνα μετα το πρωτο ξεκαρβουνιασμα τον Ιουνιο ανηγετε παλι ο κινητηρας για δευτερο ελενχο ,τα εχω ξανααναφερει στο κλαμπ οποτε ναγινω πιο περιληπτικος.Η Ενφιλν συνεχιζει να καιει λαδι,και περμενω τηλ.απο τον γιο του Τζωρζογλου για να παει ξανα για ανοιγμα ο κινητηρας της επομενες μερες ,να βαλουμε πιστονι απο χιτσκοκ το ευρωπαικο συν20.,και να ελεχθει χωρις καστος και αυτην την φορα πλιν του πιστονιου,αν και θεωρω οτι το οποιοδηποτε κοστος πρεπει να το αναλαβουν αυτοι,γιατι στο κατω κατω [και εδω να πω εχει δικιο ο ΝΟΕ ,για ενα απλο ξεκαρβουνιασμα το πηγες,και ακομα ησυχια ,δεν εχω βρει]Αυτα βεβαια θα συζητησω και με τον ιδιο τον ΤΖΩΡΖΟΓΛΟΥ] γιατι εχω μαθει στην ζωη μου κοροιδο να μην με πιανουνε ,και να του θυμησω την συζητηση που ειχε με το κλαμπ στο θησειο.Οταν μου ζητησαν 350 ευρω νταγκα τους τα εδωσα ,αλλα φευγωντας διαπιστωσα οτι η δουλεια μου δεν εγινε,ελπιζω η τριτη φορα να ειναι και η τελικη και οχι και αυτη φαρμακερη σαν τις προηγουμενες.Και επειδη εχω κατηγορηθει καποτε σαν υπερασπιστης της αντιπρωσοπειας να σας πω οτι δεν το μετανοιωνω γιατι θελω να υπαρχει ,να μην κλεισει,υπαρχουν συνελφινταδες που εχουν ακομα εγγυησει στις ενφιλντ τους ,αλλα θελω να λειτουργει σωστα,και αυτο που λεει και ο ΧΡΗΣΤΟς και αλλα παιδια δεν μπορουμε να πηγαινουμε για το ιδιο πραγμα 3και 4 φορες.Και υποψιν τα γραφω αυτα χωρις να εχω φταξει την ΕΝΦΙΛΝΤ μου και μακαρι να τα διαβασει ο Τζωρζογλου,γιατι δεν παει αλλο και η υπομονη εχει τα οριατης.Υ,Σ.  Την δευτερη φορα πληρωσα 20 ευρω για το μηχανουργειο που μου εφταξαν τον οδηγο ,και 40 ευρω που πληρωσα σε ταξι γιατι μενω Αγια Παρασκευη συνολο 410 ευρω . και τις δυο φορες και παμε για την τριτη φορα,ασ ελπισουμε στο θαυμα τουΟΣΙΟΥ ΛΟΥΚΑ που πηγαμε στην ΛΕΙΒΑΔΙΑ
Δημοσιεύτηκε
Κίμωνα το μόνο που μπορώ να σου είναι κουράγιο. Τα έχω περάσει και ξέρω πως νοιώθεις. Τουλάχιστον να ευχαριστείς το Θεό που δεν γύρισες από την εκδρομή με οδική βοήθεια.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.