Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Αντιπροσωπεία Της Enfield - Συνεργείο Και Οι Απόψεις Μας.

Δημοσιεύτηκε
[quote author=andrew link=topic=740.msg7669#msg7669 date=1335213058]
Πρώτα από όλα να ευχηθώ και εγώ όλους τους Γιώργηδες και ειδικά τους ενφιλντάδες Γιώργηδες!!!
Κατα δεύτερον χάρηκα ιδιαιτέρως που συμμετείχα μετά από πολύ καιρό σε συνάντηση του club...
'Oλοι σχεδόν ήταν εκεί!!!!Πολύ μεγάλη συμμετοχή που δείχνει ότι έχουμε δύναμη!!!
Δύναμη που την έχουμε ανάγκη στο να καταφέρουμε να συντηρούμε σωστά και οικονομικά τις αγαπημένες μηχανές μας....
Που κάποιοι μας εκμεταλεύονται 'στου κασίδη το κεφάλι'....
'Ακουστηκαν και λέχθηκαν πολλά....Πλήρης απογοήτευση από τους περισσότερους με αποτέλεσμα όλοι πλέον να κοιτάνε να συντηρούν μόνοι τους τις μηχανές τους....Τραγικό για την απλότητα των enfield....Τραγικό γιατί έτσι χαλάει το όνομα της ENFIELD ....Τραγικό γιατί έτσι  μέρα με τη μέρα μειώνεται ο στόλος των enfield στην Ελλάδα...
Θα την βρούμε την άκρη!!!Η ισχύς εν τη ενώσει!!
Πρέπει κάποιοι να αναθεωρήσουν τη φιλοσοφία τους για να συνεχίζουν να υπάρχουν....
Πλέον είμαστε πολλοί και όλα μαθαίνονται!!!


[/quote] Εμπαινε Γιουτσοοοοο  :shake2: ΑΞΙΟΣ  :w00t: δωστε ολοι βαση στα ΤΣΕΚΟΥΡΑΤΑ λογια του ANDREW  :shake2: Εγω συμφωνω και επαυξανω!!! Να αγιασει το στομα σου ΦΙΛΕ  :laugh:
  • Απαντήσεις 308
  • Εμφανίσεις 72,1k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Καλησπέρα σε όλους!Είχα τηλεφωνική επικοινωνία με τους Legendary Motorcycles στο Μαρούσι που πλέον λειτουργούν σαν dealers της Royal Enfield ,μετά από συμφωνία με τον αντιπρόσωπο Κουτσουνάκη στη Κεράτ

  • Η αντιπροσωπεία έχει φέρει t-shirt, κονκάρδες, μαντίλια για το λαιμό και πορτοφόλια, όλα αυθεντικά της Royal Enfield. Θα φτιάξει ένα σταντ τις επόμενες μέρες. 

  • Μόλις μίλησα απο το τηλέφωνο με υπάλληλο απο την Motostuff. Τον ρώτησα κάποια πράγματα και μου είπε τα εξής. Μου ξεκαθάρισε για αρχή ότι δεν συνεργάζονται και δεν έχουν καμία σχέση με το κατάστημα στη

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
Χρηστο δεν υπαρχει καμμια εμπαθεια με την αντιπροσωπεια ,εγω μεχρι τωρα παντα εκει πηγαινα,και τα συμβαντα με την ενφιλντ μου εγιναν την περασμενη εβδομαδα,7 μερες πριν δεν μπορω να κανω οτι δεν εγινε τιποτα,το ρουμπινετο στο πουλησαν μεσα στον Σεπτεμβριο,και να σας ενημερωσω οτι του ζητησα να χαμηλωσει αντα λλακτικα και εργασια 30τοις εκατο,τωρα για να μην περιμενουμε τα χριστουγεννα,και δεν μου απαντησε ,μου ζητουσε το απογευμα να του πληρωσω το πιστονι,και απο την αλλη οτι αναγνωριζαν οτι εφταιγαν.Υπαρχει μια αντιφαση στα λεγομενα τους,γιαυτο κρατατε μικρο καλαθι.
Δημοσιεύτηκε
Να διευκρινησω οτι τα ανωτερω που γραφω,δεν αποτελουν λογω αποτροπης  αγορας Ενφιλντ καινουργιας η μεταχοιρισμενης 350 η 500.Γραφουμε και τα καλα και τα ασχημα ,που αλλωστε δεν συμβαινουν μονο στις Ενφιλντ,και ο λογος ειναι να πληροφορουμαστε με σκοπο τα πραγματα να γινονται καλυτερα.Προτρεπω την αγαρα Ενφιλντ,γιατι για μενα τα υπερ ειναι περισσοτερα απο τα κατα.Τα εχουμε αναφερει να μην επαναλαμβανωμε.Ελπιζω το κλαμπ να υπαρχει για χρονια ,και εγω να καβαλαω ,μεχρι τα βαθεια γεραματα Ενφιλντ,και να μπορω να την βαζω μπροστα με την μανιβελα....
Δημοσιεύτηκε
Περί Σαββαιδη

Κόστος πιστονιού- επι Σαββαίδη 80,000 δρχ...... (234 ευρώ)
Επισκευή πιστονιου - μπιέλας - 250,000 δρχ ... (733 ευρώ)
Το '99....

Και η μηχανή πάντα με προβλήματα....

Εκλεισε σπίτια...

Ωρα ήταν να πάει σπίτι του...
Δημοσιεύτηκε
Φίλε μου θα σε απογοητεύσω, αλλά τον Μιχάλη δεν τον απέλυσαν (ήταν εταίρος στην ΕΠΕ). Πούλησε το μερίδιό του για να ασχοληθεί με αντιπαροχές.
Δημοσιεύτηκε
Ο φιλος που γραφει για την εποχη Σαββαιδη ο οποιος ηταν ο ενας εκ τον δυο ιδιοκτητων,πληρωσε το τρομερο ποσο των 250000δρχ.Ναγιατι δυστηχως η εταιρεια αυτη παρεμεινε μικρη ,και αντι να πουλαει σημερα ,με την κριση 80 με 100 μηχανες,καταντησε ναμην μπορει να πουλησει σημερα ουτε 10 μηχανες τον χρονο.Οταν το καταναλωτη,τον βλεπεις αποκλειστικα ως χρημα ,αντι να δημιουργησης μια ιδιαιτερη σχεση με αυτον τον μουρλο που αγοραζει την μοναδικη κλασσικη μοτο παραγωγης στην εποχη μας εσυ κοιτας πως να τον γδαρεις.Δυστηχως αυτο συνεχιστηκε και την περιοδο Μαλτεζου[επρεπε να παθω για να μαθω,αν και μου το ελεγαν αλλοι συνελφινταδες],αλλα εγω ουτοπικα πιστευα οτι εκτος απο τα οργανωτικα,ο Μαλτεζος θα αλλαζε τα κακως κειμενα εποχης Σαββαιδη,πραγμα το οποιο δεν εκανε.Μακαρι ο νεαρος Τζωρτζογλου να αλλαξει την κατασταση ,αλλα εγω κραταω μικρο καλαθι,αν την αλλαξει πρωτος θα το γραψω.
Δημοσιεύτηκε
Eν αναμονή του νέου έτους λοιπόν!!!
Που ελπίζουμε σε μεγάλες μειώσεις στις τιμές των ανταλλακτικών,όπως μας ανέφεραν....
Εν αναμονή της απογραφής!!!
  • 3 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
Σημερα με πηρε ο Γρηγορης απο την αντιπροσωπεια,να με ρωτησει πως παει η μηχανη μου ,και ειναι κατι που τους τιμα,και το εκτιμω το ενδιαφερον τους.Οτι εγινε εγινε μου ειπε ο Γρηγορης ο οποιος αναγνωρισε την ταλαιπωρεια που υπεστην.Θελω να πω για να ειμαι δικαιος οτι για αλλαγη λαδιων φιλτρου και ελενχο της ενφιλντ μου θα παω στην αντιπροσωπεια,γιατι εμπιστευομαι τον Γρηγορη σαν ανθρωπο και μηχανικο,και οτι ο νεαρος Τζωρτζογλου θα προπσπαθησει για το καλυτερο μελλον της αντιπροσωπειας.Μου ειπε επισης οτι δινουν καποια ανταλλακτικα απο μια ανοιγμενη ενφιλντ απο ινδια σε πολυ καλες τιμες.Επισης οτι για τις τιμες γινετε συνεχεια ελενχος των ανταλλακτικων και οτι της μειωνουν συνεχως ,βεβαια τελος τους ετους που θα γινει η απογραφει θα κατασταλαξουν οι τιμες.Αυτα και συνεχιζω να πιστευω οτι στην ζωη πρεπει να λες και τα κακα ,αλλα και τα  καλα ,και να μην κρυβεις τιποτα.
Δημοσιεύτηκε
[quote author=kimon delios link=topic=749.msg10239#msg10239 date=1350478930]
Επισης οτι για τις τιμες γινετε συνεχεια ελενχος των ανταλλακτικων και οτι της μειωνουν συνεχως,
[/quote]

Όπως έχω πει και πιο πάνω να πηγαίνετε στην αντιπροσωπεία για ανταλλακτικά αφού πρώτα έχετε ενημέρωση των τιμών από το εξωτερικό, εκτός και είναι ανάγκη επιβεβλημένη η άμεση αγορά.

Πέρασα χτες από την αντιπροσωπεία με μία λίστα ανταλλακτικών και φυσικά ενημερωμένος με τις τιμές Χίτσκοκ και ebay.
Το αποτέλεσμα ήταν να φύγω αγοράζοντας μόνο καπελώτα και λαστιχάκια για τις εργαλειοθήκες.
- Πιανόλες SAMRAT 90 € οι ινδικές (και ας επέμενε ο Άλεξ ότι είναι Χιτσκοκ) όταν οι βελτιωμένες από Αγγλία έχουν 50 € και του Ινδού 24 €.
- Ελατήρια πιστονιού για 350 (μόνο ινδικά υπάρχουν) 35 €, ενώ  από Χίτσκοκ 15 € από τον Ινδό 10 €.
Ευχαρίστησα τον Άλεξ και τόνισα ότι θα ξαναεπισκεφτώ την αντιπροσωπεία μετά την απογραφή του νέου έτους.. :undecided:

[u]Θετικό 1:[/u] Στην αντιπροσωπεία πήγα όμως περισσότερο για να βρω  βάση πινακίδας πίσω φτερού η οποία είναι δυσεύρετη στο ίντερνετ (ο Χίτσκοκ) δεν την έχει. Την βρήκα καινούργια για 40 € όταν στην ίδια τιμή την έβρισκα μόνο μεταχειρισμένη.

[u]Θετικό 2:[/u] Γνώρισα συνοδοιπόρο Ενφιλντά που είχε πάει το 350άρι του για επισκευή στο επάνω μέρος (ελατήρια βαλβίδες) καμαρώνοντας πως μετά από 88.000 χιλιόμετρα δεν το έχει ανοίξει ποτέ πιο κάτω και δείχνει πως ακόμη αντέχει... :w00t: 
Δημοσιεύτηκε
Συμφωνω με τον Νικο,πρεπει να γινετε ελενχος τιμων πριν παρουμε κατι ,γιατι ζουμε σε δυσκολες εποχες,και οι κατοχη Ενφιλντ δεν ειναι πλουσιοι,τουλαχιστον εγω δεν γνωρισα καποιον ακομα.
Δημοσιεύτηκε
Μια  αναφορά  και  από  μένα  για  την  αντ/πεια ,  χρειάστηκα  πριν  την  πανελλήνια  κάποια  ανταλλακτικά  και  ανταποκρίθηκαν  αμέσως,  όπως  μου  είπε  ο  ΑΛΕΞ,  μου  έκαναν  μια  έκπτωση  γύρω  στο  12-13%,  από  τις  βασικές  τιμές , βέβαια  δεν  μπήκα  στον  κόπο  να  ψάξω  διαδίκτυο,  για  να  το  εξακριβώσω.
1. θετικό  είχαν  το  ανταλλακτικό.
2. το  έστειλαν  άμεσα .(δικά μου  έξοδα, πληρώθηκαν  άμεσα).

 
Δημοσιεύτηκε
Να συμπληρωσω στα ανωτερω γραφομενα των συνελφινταδων,οτι τα ελλατηρια τα πληρωσα τον Μαιο 40 ευρω,βεβαια ο Μαλτεζος με παραμυθιασε,ειναι αληθεια δεν ξερω οτι τα ελλατηρια που δινει το εργοστασιο ειναι γερμανικα.Οσο για τα ανταλακτικα ,με τα τορινα δεδομενα,πρεπει να πεσουν 30 τοις εκατο,το 10 με 12 που αναφερει και ο Παναγος ειναι λιγο,γιατι σε αναγκαζει να πας στην αντιπρωσοπεια οταν εχεις κατι αμεσα αναγκη.Οταν παω για αλλαγη λαδιων θα τους τα πω,γιατι η οποιαδηποτε κριτικη απο πλευρας μου ειναι καλοπροερετη,και συμφερει ολους μας να υπαρχει η αντιπροσωπεια ,και να γινετε καλυτερη ,ειδωμεν.
  • 6 months later...
Δημοσιεύτηκε

Aπ'ότι θυμάμαι τα Χριστούγεννα θα γινόταν η 'μεγάλη'απογραφή των ανταλλακτικών στην αντιπροσωπεία,όπου μετά από αυτήν μας είχαν υποσχεθεί μειώσεις τιμών στα ανταλλακτικά και γενικά σε όλες τις υπηρεσίες ...

'Ωστε σε μία δύσκολη περίοδο που βιώνουμε να μειωθεί το κόστος συντήρησης μίας ENFIELD...

Που σε αρκετές περιπτώσεις οι τιμές ήταν στα ύψη....

Έχουμε νέα σε αυτό το θέμα?

Έγιναν τελικά οι μειώσεις που μας υποσχέθηκαν?

Έχει κανείς κάποια εμπειρία από τα Χριστούγεννα και μετά..???

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

 Πραγματι αυτο που λεει ο andrew το ειχα ακουσει και απο αλλους για διορθωση τιμων , ενα τηλεφωνο που εκανα για φλατζα κεφαλης μου ειπανε 15 ευρω η στανταρ (οχι η χαλκινη), αν καποιος θυμαται σε τι τιμη ητανε η φλατζα αυτη προ Χριστουγεννων ας μας πει να συγκρινουμε

Δημοσιεύτηκε

Εγω εχω απολυτη εμπιστοσυνη  στο συνεργειο της καλλιροης Στον Αλεξανδρο και στον Γρηγορη προσωπικα . Που σταθηκαν παρον σε ολα τα προβληματα που αντιμετωπισα. Γιαυτο και πληρωνω  και την μεταφορα απο και προς το συνεργειο  για πατρα  καθε  φορα .....και δεν μου περισσευουν.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
πραγματι σε αυτα που λεει ο monoclone συμφωνω γιατι και απο προσωπικη εμπειρια που εχω ο Γρηγορης παντα μου ελεγε ακριβως οτι χρειαζοταν για τη μηχανη μου και με εξυπηρετουσε σε θεματα επισκευων και παντα μου ελεγε αληθειες και επισκευαζε τη μηχανη μου με αρκετη ορεξη και προσοχη και αν γινοταν λαθος το διορθωνε δωρεαν ( με ενα αξεσουαρ ειχα ενοχληθει που μου εδωσε ο μαλτεζος και ηταν β διαλογης , αλλα τωρα η αντιπροσωπια εχει τον Αλεξ και τον Γρηγορη), το θεμα των τιμων που λεει ο andrew ισχυει επισης γιατι αν δεν κανω λαθος επι μαλτεζου η λιγο μετα ειχαν ενημερωσει καποια μελη του club οτι θα φερουν τις τιμες σε πιο χαμηλα επιπεδα (μετα τα Χριστουγεννα)
Δημοσιεύτηκε
Επειδή οποιος,καεί στον χυλο.φυσάει και το γιαούρτι η εμπιστοσύνη, χτίζεται κάθε μέρα.Οι τιμές των σέρβις,των διάφορων εργασιών,των ανταλλακτικών,κλπ.πρέπει η αντιπροσωπεία να βγάλει,πακέτα τιμών,πχ.ντιγκαρμποναιζ είχε 150 ευρώ. τώρα ποσοεχει
  • 3 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Σημερα πηγα αντιπροσωπια . Παρεα με τον Γρηγορη που μαστορεψε στην επιδιορθωση του κλωτσημενου σπειρωματος ταπας στροφαλοθαλαμου. Απλα τον παραδεχομαι !!!! εδωσε ΡΕΣΙΤΑΛ υπομονης ηρεμιας και προσεκτικης δουλειας δειχνοντας πως πραγματικα το αγαπαει αυτο που κανει !!! και μαλιστα κατω απο αντιξοες συνθηκες λογω εργαλειων!!! ΜΠΡΑΒΟ KAI ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ Γρηγορη!!!!
Δημοσιεύτηκε

Ευτυχώς που υπάρχει και ο Γρηγόρης εκεί μέσα...Επειδή και εγώ πήγα εκεί την προηγούμενη εβδομάδα έμεινα πολύ ευχαριστημένος από τις υπηρεσίες του Γρηγόρη.Να είναι κλά το παιδί..

Βέβαια πρέπει οι διοικούντες να ανεβάσουν στροφές γιατί αλλιώς δεν θα φτάσουν ποτέ στα Ευρωπαικά πρότυπα...

Ακόμα Ινδία είμαστε, μην πω και χειρότερα..

Γρηγόρη κράτα γερά!!!

  • 2 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε

Την Κυριακή που πέρασε, προσπαθήσαμε με τον Νίκο να αλλάξουμε τη ντίζα γκαζιού στη μηχανή μου. Και ενώ τα καταφέραμε με το amal, μετά από οδηγίες και του Λάλου, συνειδητοποιήσαμε ότι το πρόβλημα ήταν το ρεζερβουάρ που εμπόδιζε την ομαλή κίνηση της ντίζας. Από όπου και εάν την περάσαμε δεν καταφέραμε τίποτα. Και εκεί που σπάζαμε το κεφάλι μας για το τι άλλο θα μπορούσαμε να κάνουμε, προέκυψε και διαρροή βενζίνης στο ρεζερβουάρ. Η αιτία ένα μαξιλαράκι που έβγαλα με αποτέλεσμα το ρεζερβουάρ να χαμηλώσει και να ακουμπά στις βίδες της κεφαλής. Αποτέλεσμα να τρυπήσει. Διευκρινίζω ότι στη μία πλευρά δεν είναι ενιαία λαμαρίνα, αλλά έχει και δύο ανοίγματα που είχαν κλειστεί και το ένα από αυτά έπαθε τη ζημιά. 

Λαμβάνοντας υπόψη το κλείσιμο του Λάλου, η μόνη εναλλακτική λύση ήταν η αντιπροσωπεία και αυτό έπραξα. Και όπως όταν έφυγα από την αντιπροσωπεία το ανακοίνωσα, τώρα θέλω να ανακοινώσω και την επιστροφή μου.

Επίσης θέλω να ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ από το forum τον Αλέξη, ο οποίος προσφέρθηκε να τοποθετήσει προσωρινά ένα δικό τους ρεζερβουάρ στη μηχανή μου, έως ότου επισκευαστεί το δικό μου, ώστε να πάω το ταξιδάκι που σκέφτομαι.

Νομίζω αυτό δείχνει ότι κάτι έχει αλλάξει / αλλάζει στην αντιπροσωπεία και είναι καλό για όλους.

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Πραγματι και εγω βλεπω οτι τα πραγματα εχουν βελτιωθει αρκετα και η εξυπηρετηση ειναι αμεση και ολοσωστη !!! μερικα απαραιτητα εργαλεια ακομα χρειαζονται ομως απο οτι παρατηρησα για να μπορει και ο Γρηγορης να δουλευει σαν ανθρωπος !!!
  • 3 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε

Παίρνω τηλ. στην αντιπροσωπεία πριν 10 μέρες, μιλάω με τον Γρηγόρη, τον ρωτάω τιμή takeaway για τα 3,25 & 3,50/19'' και μου λέει €135. Σκέφτηκα να κάνω post εδώ την τιμή αλλά κάτι με έτρωγε ότι θα στραβώσει η δουλειά.

Τον παίρνω από χθες να τα έχει εκεί σήμερα ώστε να περάσει ο κουνιάδος μου να τα πάρει και ότα πήγε του λένε €165. Μα ο Γρηγόρης (που έλειπε) είπε €135. Απάντηση: κατάλαβε για EFI.

Δεν θα τα έπαιρνα αλλά έχε χάρη που τα χρειάζομαι άμεσα οπότε τελικά τα πήρα με €160 (τόσα είχε επάνω του ο κουνιάδος μου).

Η δεύτερη τηλεφωνική επαφή μου με την αντιπροσωπεία (μένω επαρχία) δεν με ικανοποίησε ούτε αυτή. Στην πρώτη του είχα δώσει μια λίστα ανταλλακτικών, μου είπε μία τιμή και τελικά έφερα περισσότερα (και καλύτερα) από Χίτσκοκ με λιγότερα χρήματα.

Παρεμπιπτόντωςείχα βρει από Γερμανία τα Heidenau old timer με €105 και δωρεάν παράδοση στη Γερμανία. Θα τα έφερνε ένας φίλος που θα ανέβαινε να φέρει ένα αυτοκίνητο αλλά τσάκισε η δουλειά και "ξέπεσα" στα Dunlop.

Δημοσιεύτηκε

Αχχχ τα ίδια και ίδια.

Απαράδεκτη αυτή η διακύμανση τιμών

Αυτή η κοροιδία...

Και δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει η Efi...

Δηλαδή άμα τα έβαζες εκεί θα πήγαιναν κανά 30 ευρώ τα περαστικά.Και θα πήγαινες στα 190-195 ευρώ...

Ποια είναι η μείωση τιμών που λένε??

Μήπως είναι στα χαρτιά??

Τώρα στα ανταλλακτικά άμα είναι πιο ακριβοί και από το Χίτσκοκ,άστα να παν στο διάολο....

'Αμα μπορείς κάνε μας μια ανάλυση με τις τιμές ανταλλακτικών αντιπροσωπείας και Χίτσκοκ...

Παιδιά ο Περιστέρας είναι ο καλύτερος σε τιμές στα λάστιχά μας ....

Δημοσιεύτηκε

Aπό ότι φαίνεται σου κοπανήσανε στην τιμή και την τοποθέτηση....!!!!!

Τόσα είχαν πει στο Χρήστο με τοποθέτηση....

Άρα ότι φάμε και ότι πιούμε!!!!

Με τέτοια συμπεριφορά χάνουν και επαναλαμβάνουν λανθασμένες τακτικές προηγούμενων διοικήσεων...

Απλά απαράδεκτο....

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.