Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Αντιπροσωπεία Της Enfield - Συνεργείο Και Οι Απόψεις Μας.

Δημοσιεύτηκε
[quote author=andrew link=topic=740.msg7669#msg7669 date=1335213058]
Πρώτα από όλα να ευχηθώ και εγώ όλους τους Γιώργηδες και ειδικά τους ενφιλντάδες Γιώργηδες!!!
Κατα δεύτερον χάρηκα ιδιαιτέρως που συμμετείχα μετά από πολύ καιρό σε συνάντηση του club...
'Oλοι σχεδόν ήταν εκεί!!!!Πολύ μεγάλη συμμετοχή που δείχνει ότι έχουμε δύναμη!!!
Δύναμη που την έχουμε ανάγκη στο να καταφέρουμε να συντηρούμε σωστά και οικονομικά τις αγαπημένες μηχανές μας....
Που κάποιοι μας εκμεταλεύονται 'στου κασίδη το κεφάλι'....
'Ακουστηκαν και λέχθηκαν πολλά....Πλήρης απογοήτευση από τους περισσότερους με αποτέλεσμα όλοι πλέον να κοιτάνε να συντηρούν μόνοι τους τις μηχανές τους....Τραγικό για την απλότητα των enfield....Τραγικό γιατί έτσι χαλάει το όνομα της ENFIELD ....Τραγικό γιατί έτσι  μέρα με τη μέρα μειώνεται ο στόλος των enfield στην Ελλάδα...
Θα την βρούμε την άκρη!!!Η ισχύς εν τη ενώσει!!
Πρέπει κάποιοι να αναθεωρήσουν τη φιλοσοφία τους για να συνεχίζουν να υπάρχουν....
Πλέον είμαστε πολλοί και όλα μαθαίνονται!!!


[/quote] Εμπαινε Γιουτσοοοοο  :shake2: ΑΞΙΟΣ  :w00t: δωστε ολοι βαση στα ΤΣΕΚΟΥΡΑΤΑ λογια του ANDREW  :shake2: Εγω συμφωνω και επαυξανω!!! Να αγιασει το στομα σου ΦΙΛΕ  :laugh:
  • Απαντήσεις 308
  • Εμφανίσεις 72,1k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Καλησπέρα σε όλους!Είχα τηλεφωνική επικοινωνία με τους Legendary Motorcycles στο Μαρούσι που πλέον λειτουργούν σαν dealers της Royal Enfield ,μετά από συμφωνία με τον αντιπρόσωπο Κουτσουνάκη στη Κεράτ

  • Η αντιπροσωπεία έχει φέρει t-shirt, κονκάρδες, μαντίλια για το λαιμό και πορτοφόλια, όλα αυθεντικά της Royal Enfield. Θα φτιάξει ένα σταντ τις επόμενες μέρες. 

  • Μόλις μίλησα απο το τηλέφωνο με υπάλληλο απο την Motostuff. Τον ρώτησα κάποια πράγματα και μου είπε τα εξής. Μου ξεκαθάρισε για αρχή ότι δεν συνεργάζονται και δεν έχουν καμία σχέση με το κατάστημα στη

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
Εμπρος λοιπον γιουργια στα κατσαβιδια και τις πενσες , ζωστητε τα γερμανοπολυγωνα , στην πλατη τα καρυδακια και τα σφυρια , κρεμαστε φιλτρα λαδιου και οπλιστε τα αλτερνειτορ στο μαξιμουμ σταν (αυτο ειναι απο Σταρ Τρεκ)  :azn: :laugh: Εχουμε μαχες να δωσουμε με βαλβιδες ,καρμπυρατερ,και κυλινδροπιστονα  :w00t: Νυν υπερπαντων ... η σιαγων  :azn: :azn:
Δημοσιεύτηκε
Διαβαζοντας τα ανωτερω απο τους συνελφινταδες,θελω να πω οτι σε ολα τα πραγματα η αληθεια ειναι καπου στην μεση .Απογοητευση δεν πρεπει να μας πιανει.Η ενφιλντ ειναι μια απλη αλλα και ιδιαιτερη μοτοσυκλετα οχι μηχανη,μπορει να βαλεις χερι πανω της ,αλλα πρεπει να ξερεις.Ηοδηγηση της ειναι και αυτη ιδιαιτερη,και το δεξι μας χερι πρεπει να ειναι προσεκτικο,γιατι δεν ειναι γιαπωνεζικο.Υπαρχουν παραπονα αλλα υπαρχει και λυσει σε αυτα.Εγω πρωσοπικα ,θα συνεχιζω να την πηγαινω στην αντιπρωσοπεια ,μηχανικος δεν ειμαι,αλλα προτιμω σε οτιδηποτε συμβαινει να εχω να κανω με την επισημη Ενφιλντ και ναμην ρισκαρω με αμφιβολου εγκυροτητας συνεργεια. Αλλωστε υπαρχει το φορουμ ,ολα γραφονται,η αντιπροσωπεια εδειξε το ανθρωπινο προσωπο της και στην περιπτωση του Μπρανκαλεωνε.Δεν αβανταρω την αντιπροσωπεια,αυτο πιστευω,αυτο γραφω,μακαρι να μπορουσα και να ηξερα να την φτιαχνω μονος μου ,αλλα οπως ειπα και παραπανω μηχανικος δεν ειμαι.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
[quote author=KYBOSUSA link=topic=740.msg7683#msg7683 date=1335389745]
Εμπρος λοιπον γιουργια στα κατσαβιδια και τις πενσες , ζωστητε τα γερμανοπολυγωνα , στην πλατη τα καρυδακια και τα σφυρια , κρεμαστε φιλτρα λαδιου και οπλιστε τα αλτερνειτορ στο μαξιμουμ σταν (αυτο ειναι απο Σταρ Τρεκ)  :azn: :laugh: Εχουμε μαχες να δωσουμε με βαλβιδες ,καρμπυρατερ,και κυλινδροπιστονα  :w00t: Νυν υπερπαντων ... η σιαγων  :azn: :azn:
[/quote] γεια σου Γιωργαρε ΠΟΙΗΤΗ
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
[quote author=kimon delios link=topic=740.msg7685#msg7685 date=1335427186]
Εγω πρωσοπικα ,θα συνεχιζω να την πηγαινω στην αντιπρωσοπεια ,μηχανικος δεν ειμαι,αλλα προτιμω σε οτιδηποτε συμβαινει να εχω να κανω με την επισημη Ενφιλντ και ναμην ρισκαρω με αμφιβολου εγκυροτητας συνεργεια.
[/quote] Φιλε Κιμωνα καταλαβαινω την αποψη σου και ουτε εγω ειμαι ανθρωπος που θα κατηγορησω ευθεως και χωρις χειροπιαστες αποδειξεις αντιπροσωπειες η συνεργεια  :smile: βεβαια τα παραπονα απο πολλους πλεον αυξανονται (ειτε εχει να κανει με αντιπροσωπεια ειτε με συνεργειο) και δεν το θεωρω τυχαιο  :sad: ... η απαντηση που πρεπει να δωσουν ολοι οσοι αγγιζουν τις καλες μας κατα την ΤΑΠΕΙΝΗ μου γνωμη ειναι: ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ η εστω μια Α ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ εχετε κυριοι μηχανικοι που καταπιανεστε με ENFIELD η προπονειστε πανω στις περιουσιες μας? δειξτε μας τα παπιαρ?τα αποδεικτικα? και απευθυνομαι προς ΟΛΟΥΣ τους μαστορους...ολος ο κοσμος που ακουμπαει τα λεφτα του( τον ΚΟΠΟ του) σε καποιον μαστορα , βλεπει πρωτα και την κορνιζα με τα πτυχια του μαστορα (π.χ: ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΕΠΙΤΥΧΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΑΔΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΥΑΜΑΗΑ ΣΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΑΔΕ )
Δημοσιεύτηκε
[quote author=kimon delios link=topic=740.msg7685#msg7685 date=1335427186]
Αλλωστε υπαρχει το φορουμ ,ολα γραφονται,η αντιπροσωπεια εδειξε το ανθρωπινο προσωπο της και στην περιπτωση του Μπρανκαλεωνε.Δεν αβανταρω την αντιπροσωπεια,αυτο πιστευω,αυτο γραφω...
[/quote]

Κίμωνα μιλάς [url=http://www.royalenfieldclub.gr/index.php?topic=742.0][b]για αυτή την βλάβη[/b][/url] του Γιάννη, αν και η υπόθεση δεν έχει καταλήξει.
Και φυσικά δεν είμαστε εδώ μόνο για να κατηγορούμε, αλλά ούτε και να επικροτούμε φαινομενικά καλές κινήσεις οι οποίες είναι καθαρές υποχρεώσεις…!!

[quote author=χρηστος link=topic=740.msg7682#msg7682 date=1335376646]
Να αγιασει το στομα σου ΦΙΛΕ  :laugh:
[/quote]

Κάλιο αργά παρά ποτέ..!!

Τι άραγε μπορούμε να κάνουμε για να αλλάξει αυτή η κατάσταση και να χαιρόμαστε τις μοτοσικλέτες μας.  Να πω ότι έχω μια αντίκα μοτοσικλέτα και εις γνώση μου επιζητώ την ταλαιπωρία και το ψάξιμο; Όμως δεν έχω αντίκα. Έχω 500άρα Bullet και δεν θέλω επουδενή να την αλλάξω με EFI, Electra, 350άρα, λες και αυτές χαλάνε πιο λίγο. 
Τι να κάνουμε φίλτατοι συνοδοιπόροι;
- Να πάμε να διαμαρτυρηθούμε στους Ινδούς; Δεν μπορούμε, ελπίζουμε μελλοντικά να εξελιχθεί προς το καλύτερο η ποιότητα παραγωγής τους.
- Να μάθουμε να τις φτιάχνουμε μόνοι μας; Ελάχιστοι θα τα καταφέρουν.
- Να διαμαρτυρηθούμε στην αντιπροσωπεία; Μπορούμε να το κάνουμε και πιστεύω πως πολλοί το έχουν κάνει μεμονωμένα.
- Να τις παρατήσουμε στην άκρη; Δεν το θέλουμε.
Τι να κάνουμε έμπρακτα πέραν από το να μιλήσουμε; Τίποτα άλλο φίλοι μου, να μιλάμε και να μη φοβόμαστε να πούμε τη γνώμη μας. Όσο δε θέλουμε το κακό των μηχανών μας άλλο τόσο δεν θέλουμε το κακό των συνεργείων και της αντιπροσωπείας.
- Θέλουμε μόνο τα χρήματά μας να πιάνουν τόπο.
- Απαιτούμε λογικές τιμές.
- Τεχνογνωσία και σιγουριά  στις παρεχόμενες υπηρεσίες.
- Να μας δείξουν - μάθουν τον τρόπο ώστε να αποφεύγουμε τις κακοτοπιές δίνοντάς μας στοχευόμενες λύσεις.
- [b]Θέλουμε μια αντιπροσωπεία πραγματικά φίλο.[/b]

Και όλα αυτά γιατι αγαπάμε τις Enfield μας, τις αγαπάμε υπερβολικά.

Και ειλικρινά, θέλω εδώ σε αυτό το θέμα να ακούσω και τις πραγματικά θετικές απόψεις - προτάσεις. Δεν επιζητάμε ένα "κύτιον παραπόνων".
Καλό είναι δε, πριν προβούμε σε οποιαδήποτε καταγραφή, να έχουμε πρώτα εξαντλήσει τα περιθώρια ευρέσεως λύσεως με την αντιπροσωπεία και το συνεργείο της, μη κρατάμε δηλαδή μέσα μας παράπονα που με τον καιρό γίνονται απωθημένα.

:bs:
Δημοσιεύτηκε
Συμφωνώ με όλους...
Συμφωνώ με τον Κίμωνα,με τον Νόε και το Χρήστο...
Θέλω να διευκρινίσω ότι αναφέρομαι σε όλα τα συνεργεία που τον τελευταίο καιρό φτιάχνουν τις μηχανές μας και όχι μόνο στην αντιπροσωπεία...
Το θέμα είναι πήγα σε μία καφεδοσυνάντηση που ήταν 15 ενφιλντάδες και από αυτούς άκουσα πολλά παράπονα...
Μεγάλη απογοήτευση...
Δεν γίνεται να με παίρνουν τηλέφωνο μέλη και με ρωτάνε που να πάνε να φτιάξουν τη μηχανή τους.....
Το πρώτο πράγμα που ζητάμε από όλους είναι ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ....
Και εννοώ δεν γίνεται να πηγαίνουμε 2 και 3 φορές για το ίδιο πρόβλημα...
Η λύση δεν είναι πάντα 'άλλαξε το με καινούριο ανταλλακτικό' αλλά να ακούσουμε και ότι  'θα το επιδιορθώσουμε'...
Το θέμα του Brancaleone δεν έχει καταλήξει...Και υπάρχουν πάρα πολλά ερωτηματικά....
Μας προσέχουν και μας ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ τα υπάρχοντα συνεργεία για μελλοντικές βλάβες???
Υπάρχει η απαραίτητη τεχνογνωσία ??
Ο Χρήστος είπε πολύ σοφά λόγια περί σεμιναρίων...'Εχουν γίνει??Θα γίνουν?Η' δεν θα γίνουν ποτέ και πηγαίνουμε ψάχνοντας???
Το σίγουρο είναι ότι αυτή τη δύσκολη περίοδο που ζούμε ελέω κρίσης πρέπει να βελτιωθεί το επίπεδο service....
Πάντως καλό θα ήταν μία συζήτηση με τους υπευθύνους της αντιπροσωπείας (Μαλτέζο και Τζώρτζογλου) να τους μεταφέρουμε σαν λέσχη τους προβληματισμούς μας....
Να τους ακούσουμε τι θα μας απαντήσουν...
Δημοσιεύτηκε
[quote]Το θέμα του Brancaleone δεν έχει καταλήξει...Και υπάρχουν πάρα πολλά ερωτηματικά....
[/quote]

Για πείτε μου και μένα βρε παιδιά...
Σοβαρά το λέω γιατί δεν ήμουν μπροστά στον καφέ.
Στο θέμα της μπιέλας οι περισσότερες απόψεις που ακούστηκαν ήταν ότι γενικά στα 40-50.000χιλ η μπιέλα τα παίζει.
Υπάρχει κάτι άλλο που δεν ξέρω; Γιατί η απάντηση που πήρα απο την αντιπροσωπεία ήταν η ίδια με αυτή που πήρα απο το forum.
Δηλαδή ότι ήταν η ώρα του.
Δημοσιεύτηκε
Εχω κανει καποιες ενεργειες μεσω ορισμενων επαφων που εχω κανει ολα αυτα τα χρονια μπας και βρω κομβια ρουλεμανατα ποιοτητος απο εξωτερικο εκτος του Χιτσκοκ και αντιπροσωπειας που ειναι λιαν απαγορευτικα λογω τιμολογησης. Θα σας ενημερωσω σχετικα λιαν συντομως.
Δημοσιεύτηκε
[quote author=Brancaleone link=topic=749.msg7697#msg7697 date=1335505634]
Για πείτε μου και μένα βρε παιδιά...
Σοβαρά το λέω γιατί δεν ήμουν μπροστά στον καφέ.
[/quote]

Γιάννη δεν ήταν η δική σου μοτοσικλέτα και το πάθημά σου  το κεντρικό θέμα της συζήτησής μας.
Προέκυψε και άλλος που μας είπε τη δική του πρόσφατη ιστορία και έτσι το "ποτήρι ξεχείλισε".
Δημοσιεύτηκε
Όχι, ηλεκτρολογικά προβλήματα κ.λπ. του έχει πάει ο κούκος αηδόνι (κατά τα λεγόμενά του) και γιατρειά δεν βρήκε.
Εγώ τα είχα ακούσει από την εκδρομή, την επανάληψη την έχασα, ήμουν στο άλλο άκρο της παρέας.
Καλύτερα όμως να μας τα πει ο ίδιος (αν θέλει) γιατί το κόστος ήταν εξωπραγματικό και με κάνει να αμφιβάλλω.. :undecided:
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
[quote author=noe link=topic=749.msg7708#msg7708 date=1335528247]
[quote author=Brancaleone link=topic=749.msg7697#msg7697 date=1335505634]
Για πείτε μου και μένα βρε παιδιά...
Σοβαρά το λέω γιατί δεν ήμουν μπροστά στον καφέ.
[/quote]

Γιάννη δεν ήταν η δική σου μοτοσικλέτα και το πάθημά σου  το κεντρικό θέμα της συζήτησής μας.
Προέκυψε και άλλος που μας είπε τη δική του πρόσφατη ιστορία και έτσι το "ποτήρι ξεχείλισε".
[/quote] Φιλε Γιαννη ο συνενφιλντας που λεμε αλλαξε σχεδον τα παντα απο ηλεκτρικα ( ανορθωτες,πολλαπλασιαστες,περιελειξεις, κ.τ.λ)  και ολα αυτα ψαχνοντας  μεχρι να βρεθει το προβλημα... εχει και τιμολογια απο τις δουλειες...τι να πεις...να ηταν μονο αυτος?κι αλλοι απογοητευμενοι απο διαφορους μαστορους...εγω ελπιζω πλεον στα λεγομενα αλλου συνενφιλντα οσον αφορα το συνεργειο Λαλος (αντε να δουμε θα βγει καλος η θα εχουμε και απο εκει αλλα...μεχρι στιγμης παντος δειχνει πετυχημενη δουλεια οτι εγινε... και προς θεου ΔΕΝ κανω διαφημιση)και επαναλαμβανω πως τον μαστορα της αντιπροσωπειας τον θεωρω ΚΑΛΟ και φιλοτιμο μαστορα... 
Δημοσιεύτηκε
[quote author=noe link=topic=749.msg7715#msg7715 date=1335530445]
...του έχει πάει ο κούκος αηδόνι (κατά τα λεγόμενά του) και γιατρειά δεν βρήκε.
Εγώ τα είχα ακούσει από την εκδρομή, την επανάληψη την έχασα, ήμουν στο άλλο άκρο της παρέας.
Καλύτερα όμως να μας τα πει ο ίδιος (αν θέλει) γιατί το κόστος ήταν εξωπραγματικό και με κάνει να αμφιβάλλω.. :undecided:
[/quote]


Καλησπέρα φίλε Νοε...Η μοτοσυκλέτα που έχω αγοράσει απο τον Αύγουστο μέχρι πριν δυο (2) βδομάδες ,
με αλλαγμένα ολα τα ηλεκτρικά της συστήματα και με κόστος πάνω από 1300 Ευρώ,
δεν μπορούσε να δώσει το κατάλληλο ρεύμα στην μπαταρία...
Με την αντιπροσωπεία να προσπαθεί να βρει την αιτία και το φίλο Γρηγόρη που ειχε θέληση, δεν μπόρεσε ποτέ να την διορθώσει.
Με προσωπική παραίνεση του κ. Σαββα'ί'δη  :secret: κατευθύνθηκα στις 3 Γέφυρες και συγκεκριμένα στο συνεργείο κλασσικής μοτοσυκλέτας του κ. Μανιατάκου, ο οποίος με εξυπηρέτησε τάχιστα και οικονομικά με την αγορά μιας γεννήτριας Lucαs χωρίς ωστόσο να παρέχει λύσεις σε μηχανολογικά θέματα..Αν και πολυ καχύποπτος και πιεσμένος οικονομικά, έμεινα ανέλπιστα ευχαριστημένος και ένιωσα ικανοποιημένος για το αποτέλεσμα της εργασίας του.
Βεβαίως φίλε μου , αποδείξεις υπάρχουν και είναι στην διάθεση όσων "απίστων Θωμάδων", όποτε θελήσουν..
".....Οταν λεμε ολοι, ενοουμε...ΟΟΟΛΟΙ!!"  :cheesy:
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Οπως τα λες ειναι φιλε μου και εμεις σε πιστευουμε  :smile: ας παραθεσουμε λοιπον προτεινω τον Μανιατακο στο θεμα που εχουμε με τις διευθυνσεις συνεργειων για οσους εχουν ηλεκτρολογικα ζητηματα  :acute
Δημοσιεύτηκε
Φιλε μπουλετακια θελω να διευκρινησης,το κοστος των 1300 ευρω αφορα μονο τα ηλεκρικα σου ,η και μηχανολογικες εργασιες ,ανταλακτικα  κλπ,που σου εκανε η αντιπρωσοπεια,ειναι σημαντικο να ξερουμε και δεν χρειαζετε να δουμε τιμολογια,αφου εδω ο λογος μας ειναι αληθινος,δεν εξυπηρετουμε σκοπιμοτητες,και προσπαθουμε να βοηθησουμε ο ενας τον αλλο.Αν μπορεις να εισαι πιο αναλυτικος καλο θα ειναι.
Δημοσιεύτηκε
Για  τον Μανιατακο εχω παει και εγω 1 φορα μαζι με τον Σπληναντερο που εχει και BMW ειναι καλος μηχανικος αλλα δεν ασχολειται με Ενφιλντ.Παντως επιμεμενω καλοπροερετα που εφυγαν 1300 ευρω γιατι στις μερες μας ειναι τρομερο το νουμερο ,αφου με αυτα τα λεφτα μπορεις να βρεις ενφιλντ350 σε καλη κατασταση,και φυσικα φιλε μπουλετακια σε πιστευω γιατι σε γνωρισα απο κοντα και φαινεσε ντομπρο παλικαρι ,απλα για ενημερωση των συνελφινταδων που δεν σε εχουν γνωρισει και διαβαζουν το φορουμ,
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
[quote author=kimon delios link=topic=749.msg7732#msg7732 date=1335587671]
Για  τον Μανιατακο εχω παει και εγω 1 φορα μαζι με τον Σπληναντερο που εχει και BMW ειναι καλος μηχανικος αλλα δεν ασχολειται με Ενφιλντ.
[/quote]  και μονο τα ηλεκτρικα να μας φτιαχνει ειναι μια πολλυ καλη καβατζα  :smile: αφου βρισκει αμεσως το προβλημα και αν κανει και καλες τιμες μας συμφερει ολους  :shake2: οσο για τα μηχανικα θα προτεινα παντα ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ αν ημουν αντιπροσωπεια να εβρισκα εναν μαστορα καποιας ηλικιας ( δινει prestige ) γνωστη των enfield με το πιστοποιητικο του απο την επισημη enfield Ινδιας οπου μαζι με τον Γρηγορη θα κανανε ΘΑΥΜΑΤΑ και θα γινοταν αποσβεση πολλυ συντομα αφου ΟΛΟΙ θα πηγαιναμε ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ  στην αντιπροσωπεια και με ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ...χωρια την διαφημιση που θα καναμε μεσω forum.  :bs:
Δημοσιεύτηκε
Με λίγα λόγια φέρτε πίσω το Θωμά...

Βέβαια αυτο για να γίνει (εκτός απο το να θέλει ο ίδιος) θα πρέπει να έχει και η αντιπροσωπεία να τον πληρώσει.
Για να έχει να τον πληρώνει θα πρέπει να βγάζει λεφτα.
Για να βγάλει λεφτα θα πρέπει να έχει πελάτες.
Για να έχειι πελάτες θα πρέπει να πουλάει και κάνα μηχανάκι.

Ποιος αγοραζει μηχανη και τη Enfield τέτοια εποχή;

Φυσικά η σχέση με τους ήδη υπάρχοντες ιδιοκτήτες θα πρέπει να είναι σωστή καθώς παραείναι μικρός ο κύκλος και όλα μαθαινονται...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Φιλε branca οπως και να το κανουμε ειναι νομος του εμποριου το < ριχνεις λεφτα παιρνεις λεφτα > με μπαλωματα  ενας μαγαζατορας ωδευει με μαθηματικη ακριβια σε λουκετο  :sad: τωρα για μαστορους σαν τον Θωμα ειναι ευχης εργον να βρει η αντιπροσωπια καποιον σαν και αυτον και ακομα καλλυτερο ... και κακα τα ψεματα οτι κι αν εχει ακουστει για Σαββαιδη τουλαχιστον ηταν γνωστης (εκτος αν κανω λαθος)...Παρολα αυτα ακομα κι αν εχω προσωπικα ξεκοψει απο την αντιπροσωπια ( με μεγαλο αγχος πως θα συντηρω την καλη μου - με κατραπακιες σε ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ - με προσωπικη δουλεια και βοηθεια απο φιλους - με μανουαλ και χιτσκοκ -βασανα σαν τους  ηρωες Σαλονικιους που ακομα περιμενουν συνδεσμο της αντιπροσωπιας <να τα λεμε ΚΑΙ ΑΥΤΑ > ) παντα ελπιζω και παντα περιμενω μια δυνατη αντιπροσωπια η οποια θα ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ σε ολους τους μαστορους της πιατσας ...
Δημοσιεύτηκε
Χρηστο μου αρεσει τα λες ντομπρα οπως αισθανεσε και λες τις αληθειες σου.Αλλα ας ειμαστε ρεαλιστες ουτε ο Θωμας θα γυρισει στην αντιπροσωπεια,ουτε μαστορα αρχιδατο που να τουν δινουν 2000 ευρω θα παρουνε,αυτη ειναι η αληθεια.Η ΕΝΦΙΛΝΤ πουλαει 30 μοτο τον χρονο ,παλιοτερα ειχε φτασει να πουλησει 65 το 2002 αν θυμαμαι καλα τα λεγομενα του Σαββαιδη.Σημερα οπως χιλιαδες επιχειρησεις αντιμετωπιζουν προβλημα επιβιωσης ετσι και η Ενφιλντ Ελλαδας δεν ξερουμε αν θα επιβιωση.Ας αρκεστουμε στον φιλοτιμο Γρηγορη ο οποιος εχει βελτιωθη συγκριτικα με πριν 2 χρονια ,και απο εκει και περα ο καθενας κανει τις επιλογες του.Ταλεω φιλικα προς ολους τους συνελφινταδες, γιατι δυστηχως ζουμε στην εποχη του παραλογου,και αναφερομε φυσικα στην κριση που βιωνουμε.
Δημοσιεύτηκε
Δεν θα διαφωνισω δεν γνώριζα τη έλεγε ο θωμας ως μάστορας αν μη τι άλλο ομως θα μπορούσαν να επενδύσουν στον τωρινό στέλνοντας το για σεμινάρια στην αντιπροσωπεία τις ινδιας.
Την πίτα ολόκληρη και το σκυλί χορτατο δεν παει.
Δημοσιεύτηκε
Η Enfield είναι μία πολύ ιδιαίτερη μοτοσικλέτα και το έχουμε πει πολλές φορές.
Δεν χρειάζεται να αναλύσουμε το πώς και το γιατί.
Απαλά η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία μαζί με το προϊόν είναι ένα εκρηκτικό δίδυμο που σου ταράζει το πορτοφόλι, τον οικογενειακό προγραμματισμό και φυσικά τα νεύρα.
Η αντιπροσωπία έχει δήξει παντελή αδιαφορία στην υποστήριξη της επαρχίας όσο αφορά το service.
Στα ανταλλακτικά, από την άλλη, αν τα πάρω από τον Χιτσκουρίδη θα μου έρθουν φθηνότερα από ότι από την Αθήνα.
Και σε τιμή προϊόντος και σε κόστος αποστολής.

Γιατί λοιπόν να την υποστηρίξω που με έχει αφήσει μόνο μου να ταλανίζομε με την μπετονιέρα και να είναι μόνιμα χαλασμένη?
Κάναμε συζήτηση με την αντιπροσωπία περί μηχανικών, του προτείναμε και δεν ευδοκίμησε.
Γεγονός πάντως είναι πως αν ήθελε η αντιπροσωπεία να βρει κάποιον εδώ πάνω θα έβρισκε.

Πληροφοριακά η Lada είναι ιδιαίτερα αυτοκίνητα με αρκετά προβλήματα και πολύ φθηνα ανταλλακτικά αλλά με μία αντιπροσωπία που στέκετε στον πελάτη και τον καλύπτει σε όλες της ανάγκες του.
Αυτά τα υπόλοιπα σε λίγο……

και......
Επίσης στο διάστημα αυτό που έχω την Enfield για πούλημα βρέθηκαν μερικοί ενδιαφερόμενοι αγοραστές που όμως δεν κάναν το βήμα της αγοράς γιατί δεν υπάρχει κάποιος επίσημος που θα κάνουν την δουλειά τους.
Πώς λοιπόν να πουλήσουν μηχανάκια στην Θεσσαλονίκη όταν για να πάρεις Enfield θα πρέπει να είσαι ή ερωτευμένος ή μηχανικός ή τρελός?
Να με συμπαθάτε συντροχοι από τα βόρεια αλλά πραγματικά θεωρώ πως είμαι τρελός που την έχω ακόμα.
Παρεμπιπτόντως όταν την αγόρασα υπήρχε αντιπροσωπία στην Θεσσαλονίκη αλλά έκοβε πισινούς και δουλεία δεν έκανε.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
[quote author=kimon delios link=topic=749.msg7746#msg7746 date=1335612905]
δυστηχως ζουμε στην εποχη του παραλογου,και αναφερομε φυσικα στην κριση που βιωνουμε.
[/quote] To κακο φιλε μου Κιμωνα ειναι πως η κριση αγγιζει τους αναβατες enfield που μετα απο καθε εκδρομη 7 καταληγουν για επισκευη...και αν μονο απο εναν παιρνεις σε μικρο χρονικο διαστημα 1300 απο αλλον 1200 και απο αλλον δεν ξερω γω ποσα ποιους αγγιζει τελικα η κριση? οχι οτι και ο αλλος μαστορας μου πειρε λιγα και δουλεια δεν εγινε... Ρε μαγκες μηπως οδηγαμε ROLLS ROYS ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ??? :secret:
Δημοσιεύτηκε
Οι κατοχοι Ενφιλντ επαρχιας εχουν ολα τα δικια με το μερος τους,φανταστητε να κλειση η αντιπροσωπεια με τα καλα της και τα κακα της εδω στην Αθηνα.Ρωταω τους ΑΘΗΝΑΙΟΥς αυτο θελουμε.Εχετε καποιο συνεργειο ,καποιος να συστησι,που να φτιαχνει ενφιλντ,να μην ειναι λαμογιο κλπ.Εγω μεχρι τωρα στις συναντησεις μας δεν εχω διαπιστωσι κατι τετοιο,πλην του Θωμα ο οποιος δεν εχει συνεργειο ο ανθρωπος,μακαρι να ειχε,γιαυτο λεω να ειμαστε ρεαλιστες.Φιλε Χρηστο το ξερεις οτι δεν διαφωνουμε,και εσυ αλλωστε εχεις την ενφιλντ ως κυριο μεσο την αγαπας κανεις πολλα χιλιομετρα καθημερινα,σου εχουν τυχη και ολες αυτες οι ανα ποδιες,και πιστεψεμε και εγω προβληματιζομε,και δεν εχω καμμια διαθεση να γινω τιμητης της αντιπρωσοπειας .Οσο για την ΕΝΦΙΝΤ ΕΙΝΑΙ Η ΧΑΡΛΕΥ ΤΩΝ ΦΤΩΧΩΝ,ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.