Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Αντιπροσωπεία Της Enfield - Συνεργείο Και Οι Απόψεις Μας.

Δημοσιεύτηκε
[quote author=andrew link=topic=740.msg7669#msg7669 date=1335213058]
Πρώτα από όλα να ευχηθώ και εγώ όλους τους Γιώργηδες και ειδικά τους ενφιλντάδες Γιώργηδες!!!
Κατα δεύτερον χάρηκα ιδιαιτέρως που συμμετείχα μετά από πολύ καιρό σε συνάντηση του club...
'Oλοι σχεδόν ήταν εκεί!!!!Πολύ μεγάλη συμμετοχή που δείχνει ότι έχουμε δύναμη!!!
Δύναμη που την έχουμε ανάγκη στο να καταφέρουμε να συντηρούμε σωστά και οικονομικά τις αγαπημένες μηχανές μας....
Που κάποιοι μας εκμεταλεύονται 'στου κασίδη το κεφάλι'....
'Ακουστηκαν και λέχθηκαν πολλά....Πλήρης απογοήτευση από τους περισσότερους με αποτέλεσμα όλοι πλέον να κοιτάνε να συντηρούν μόνοι τους τις μηχανές τους....Τραγικό για την απλότητα των enfield....Τραγικό γιατί έτσι χαλάει το όνομα της ENFIELD ....Τραγικό γιατί έτσι  μέρα με τη μέρα μειώνεται ο στόλος των enfield στην Ελλάδα...
Θα την βρούμε την άκρη!!!Η ισχύς εν τη ενώσει!!
Πρέπει κάποιοι να αναθεωρήσουν τη φιλοσοφία τους για να συνεχίζουν να υπάρχουν....
Πλέον είμαστε πολλοί και όλα μαθαίνονται!!!


[/quote] Εμπαινε Γιουτσοοοοο  :shake2: ΑΞΙΟΣ  :w00t: δωστε ολοι βαση στα ΤΣΕΚΟΥΡΑΤΑ λογια του ANDREW  :shake2: Εγω συμφωνω και επαυξανω!!! Να αγιασει το στομα σου ΦΙΛΕ  :laugh:
  • Απαντήσεις 308
  • Εμφανίσεις 72,1k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Καλησπέρα σε όλους!Είχα τηλεφωνική επικοινωνία με τους Legendary Motorcycles στο Μαρούσι που πλέον λειτουργούν σαν dealers της Royal Enfield ,μετά από συμφωνία με τον αντιπρόσωπο Κουτσουνάκη στη Κεράτ

  • Η αντιπροσωπεία έχει φέρει t-shirt, κονκάρδες, μαντίλια για το λαιμό και πορτοφόλια, όλα αυθεντικά της Royal Enfield. Θα φτιάξει ένα σταντ τις επόμενες μέρες. 

  • Μόλις μίλησα απο το τηλέφωνο με υπάλληλο απο την Motostuff. Τον ρώτησα κάποια πράγματα και μου είπε τα εξής. Μου ξεκαθάρισε για αρχή ότι δεν συνεργάζονται και δεν έχουν καμία σχέση με το κατάστημα στη

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Παρολα αυτα εγω γουσταρω τον φιλο μου τον Κιμωνα και καμια αντιπροσωπια η συνεργειο δεν θα μου χαλασει την φιλια και εκτιμηση που εχω για τον Κιμωνα και ολα τα παιδια του forum  :shake2:
Δημοσιεύτηκε
- Δεν νομίζω ότι αρμόζει σε μία "αντιπροσωπεία" να απαντήσει σε φόρουμ, έστω και δια εντολοδόχου (είναι μπαϊ κλαςςςςς).
- Δεν νομίζω ότι θα θελήσουν να διοργανωθεί καφεδοσυνάντηση με τους ίδιους ως κεντρικό θέμα, δώσανε το παρόν στην πρώτη καφεδοσυνάντησή μας πριν ενάμισυ χρόνο, στην κοπή της πίτας πέρσι με δωράκια και αυτό ήταν, η υποχρέωσή τους έληξε.
- Δεν νομίζω ότι ούτε στο δικό τους χώρο θα θέλουν να μας δούνε όλους μαζί.

Και τι να ακούσουμε ως απάντηση; Ότι η αντιπροσωπεία πρέπει να ζήσει; Πρέπει να την στηρίξουμε; Έχει έξοδα, ενοίκια, υπαλλήλους, φως, νερό, τηλέφωνο, ΤΕΒΕ, ΙΚΑ, εφορία, χαράτσια κ.λπ.; Και από που θα προκύψουν έσοδα αφού οι πωλήσεις έχουν καταρακωθεί και η κρίση μαστίζει τους πάντες; Που να βρεθούν χρήματα για όλα αυτά και εμείς στον αντίποδα να πιέζουμε για ποιότητα και χαμηλές τιμές;

Τα τελευταία δύο συμβάντα του Γιάννη (Brancaleone) και του Νίκου (Bulletάκια) ήχησαν μέσα μου σα βαρύς γδούπος μεταλλικής σφραγίδας σε βουλοκέρι. Αν και για μένα το θέμα αντιπροσώπευση της Enfield στην Ελλάδα έχει λήξει και δεν με καλύπτει πλέον ως καταναλωτή, αφήνω ελεύθερα τα αισθητήρία μου μήπως και αντιληφθώ έστω κάτι θετικό.

Τον συνοδοιπόρο Bulletάκια τον πιστεύω, δεν έχω λόγο να τον αμφισβητίσω πλέον και δεν του δίνω άδικο αν θέλει να απέχει μετά από τις πιέσεις τις δικές μας και ίσως άλλων "τρίτων".

Κι εγώ θέλω να απέχω για το επόμενο διάστημα, έχουμε πιο [url=http://www.royalenfieldclub.gr/index.php?topic=668.0][b]σοβαρά θέματα[/b][/url] να ασχοληθούμε.. :cool44:
Δημοσιεύτηκε
[quote author=χρηστος link=topic=749.msg7860#msg7860 date=1336145594]
Συμφωνω με noe και επισης απεχω  :bs:
[/quote]

Κάτσε καλά βρε Χρήστο πλάκα κάνω, τα πιο σοβαρά θέματα είναι η προετοιμασία μας για την πανελλήνια.
Και μη μου στεναχωριέσαι Δον Κιχώτη μου, μη νομίζεις ότι κι εμένα αρέσουν αυτά που γράφω,
σκάω μέσα μου γιατί την αγαπάω τη ρημάδα την Enfield μου.
Και μακάρι να γίνουν αιτία τα λόγια μας για βελτίωση από εδώ και στο εξής.

Κάνε υπομονή μέχρι τη δευτέρα που θα πάει ο  Κίμων.
Αν κανονιστεί συνάντηση σε θέλω και σένα μαζί μας.. :bs:
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Κυριοι ειναι ηλιου φαεινοτερο οτι πραγματι ολα οσα λεγονται τοσες μερες (και καποια σκληρα λογια μερικες φορες αλλα παντα ΑΛΗΘΕΙΕΣ)λεγονται γιατι θελουμε μια αντιπροσωπια που θα ειναι ΑΨΟΓΗ σε ολους τους τομεις.Και ουτε τζαμπατζηδες ειμαστε γιατι δεν θελουμε φτηνη δουλεια αλλα ΣΩΣΤΗ.Οτι πρεπει να πληρωνουμε το πληρωνουμε ΠΑΝΤΑ και επιτοπου και το μονο που θελουμε ειναι ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ( οχι δωρα ουτε ευκολιες).Προταθηκαν απο αρκετους ανεξοδες και εφικτες λυσεις για  βελτιωση σε αρκετους τομεις. ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΕΝΝΟΩ ΟΛΟΙ θελουμε την αντιπροσωπια...πρεπει ομως να αλλαξει σε πολλα και θα γυρισουμε σε αυτην πολλοι και ακομα αλλοι τοσοι...το φορουμ θελει και μπορει να την βοηθησει και δεν το κανουμε για το οποιοδηποτε κερδος ...δεν ζηταμε ιδιαιτερη μεταχειρηση αλλα σωστη μεταχειρηση οχι μονο στα μελη αλλα σε ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ οδηγα enfield σε αυτη τη χωρα...και αν δουμε ΑΨΟΓΗ αντιπροσωπια τοτε σιγουρα θα ακουμπησουμε ΤΡΕΛΟ ΧΡΗΜΑ για ομορφιες και βελτιωσεις και ΟΧΙ για βλαβες...κι αν μιλαω στον πληθυντικο δεν σημαινει οτι μιλαω εκ μερους του φορουμ απλα πιστευω πως κανεις δεν ειναι εναντιον της αντιπροσωπιας (απλα καποιοι φοβομαστε πλεον να ρισκαρουμε αγορες η επισκευες με τα σημερινα δεδομενα του τροπου λειτουργιας της αντιπροσωπιας) Πιστευω και ελπιζω στην ΔΥΝΑΤΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ...που θα σεβεται την ΑΞΙΟΠΡΕΠΙΑ ΜΑΣ!!!!
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
[quote author=Ακριβοδίκαιος Νομοφύλαξ link=topic=749.msg7865#msg7865 date=1336156902]
Χρήστο ωραία η τοποθετησή σου. :shake2:
[/quote]  :shake2:
Δημοσιεύτηκε
Πάμε όλοι μαζί σε μία συνάντηση με Μαλτέζο και οποσδήποτε με Τζώρτζογλου!!!
Να ανταλλάξουμε απόψεις και να τους παραθέσουμε ο καθένας τα προβλήματα μας αλλά και τις σκέψεις μας...
Γιατί όλοι μας έχουμε μια κοινή συνισταμένη:την αγάπη μας για τις ENFIELD!!!!!
Να ακούσουμε και τον ιδιοκτήτη της αντιπροσωπείας που αρκετοί δεν τον έχουν γνωρίσει καν....
Κάτι καλό θα βγει από αυτή  ,άμα βέβαια θέλουν αυτή τη συνάντηση!!!!
Και θέλουμε και τον Χρηστάρα στη συνάντηση που το παιδί έχει ταλαιπωρηθεί πολύ τον τελευταίο καιρό με την μηχανή του και δεν το αξίζει...
Δημοσιεύτηκε
Κατα αρχην δεν νομιζω οτι μπερδευω κανεναν,και ορισμενα πραγματα με την απομωνοση φρασεων που γραφουμε ειναι αδικο,και επμενω στην αποψη μου οτι η αντιπροσοπεια σε απαντησι στον Νικο ββκ,που γραφει συγκεκριμενα και οχι αοριστα ας βγη να διαψευση,αλλα αλλοιμονο σε οτι γραφετε,καθε τρεις και λιγο η οποιαδηποτε αντιπροσωπια να βγαινει και να διαψευδη,θα εχανε καθε σοβαροτητα.Μου θυμιζει πολιτικους που πιανουν μια προταση και δεν ασχολουνται με την ουσια του κειμενου.Γιατι το συνεχιζουμε θελουμε συναντησι η οχι γιατι πρεπει να ειμαστε ξεκαθαρη,εαν ειναι να συμμετεχω εγω και ο Ανδρεας  μονο δεν εχει νοημα.φιλικα παντα προς ολους τους συνελφινταδες
Δημοσιεύτηκε
[quote author=kimon delios link=topic=749.msg7870#msg7870 date=1336161897]
...εαν ειναι να συμμετεχω εγω και ο Ανδρεας  μονο δεν εχει νοημα.
[/quote]

Ωχου, το κουράσαμε..!!
Έχουν δηλώσει επιθυμία έξι συνοδοιπόροι:
Κίμωνας, Ανδρέας, Στέλιος, Λουκάς, Σπύρος, εγώ και πιστεύω ότι μόλις το ανακοινώσουμε θα έρθουν κι άλλοι, ακόμη και ο Χρήστος, για να μην πω και ο bbk από Θεσσαλονίκη.. :roll:
Όσο λοιπόν τη Δευτερά θα ξεκαρβουνιάζεις το κορίτσι σου, εσύ θα ρίχνεις αλλού τα δικά σου κάρβουνα.

ΟΧΙ άλλο κάρβουνοοοοοοοο..!! Υπομονή μέχρι την Δευτέρα.

[b]Μέχρι τότε το θέμα θα κλειδωθεί[/b] και θα ξανανοίξει τη Δευτέρα το απόγευμα ή μετά τη συνάντηση μας με τους υπεύθυνους της αντιπροσωπείας. Στην περίπτωση που έχουμε θετική αντίδραση θα ανοιχτεί θέμα στις [url=http://www.royalenfieldclub.gr/index.php?board=25.0][b]συναντήσεις[/b][/url].
Πιθανόν να διαγραφούν κάποια μηνύματα επαναλαμβανόμενα και άνευ ουσίας.
Δημοσιεύτηκε
Σήμερα, το αργότερο αύριο βράδυ περιμένουμε να ανακοινωθεί η ημερομηνία πραγματοποίησης συνάντησης με τους υπεύθυνους της αντιπροσωπείας. Πληροφορήθηκα πως η αντιπροσωπεία είναι θετική προς αυτή την κατεύθυνση (μίας συνάντησης με τα μέλη του φόρουμ), θέλει να ξεκαθαρίσει τις θέσεις της και τυχόν παρεξηγήσεις και είναι επιθυμία της να κερδίσει την εμπιστοσύνη μας.

Αν πραγματικά γίνει έτσι, ετοιμάστε τα ερωτηματολόγια σας, κρατήστε σημειώσεις, για ένα επικοδομητικό διάλογο με γνώμονα πρώτα το δικό μας συμφέρον και συνακόλουθα της αντιπροσωπείας.

Πιθανή ημερομηνία είναι η ερχόμενη Κυριακή 13 Μαΐου στις 10:00 το πρωΐ. Αναμένουμε λεπτομέρειες από τον συνοδοιπόρο Κίμωνα που ήρθε σε επικοινωνία σήμερα με τον κ. Αλέκο.
:shake2:

Ψάχνουμε τρόπο συμμετοχής και των βορείων μέσω skype... :roll:
Αν δεν το καταφέρουμε προτίθεμαι να γίνω ο μεσολαβητής των αιτημάτων τους
και όλων όσω βρίσκονται επαρχία και στα νησιά μας.
Για αυτό ΜΠΙΜΠΙΚΗ ξεκίνα και γράφε τη λίστα.. :smile:

(Άντε πάλι σας σκέφτηκα)  :acute
Δημοσιεύτηκε
Αυριο οΑλεκος θα μου οριστικοποιηση το ραντεβου με τον ιδιο και τον ιδιοκτητη της Ενφιλντ Τζωρτζωγλου,για την Κυριακη 13-5 -12,η ωρα θα ειναι 10 με 11 πμ.,θα το δουμε αυριο,στην αντιπροσωπεια την καινουργια στην Καλλιροης .Εννοειτε οτι οποιος θελει μπορει να συμμετεχει,αφου η προταση μας για συναντησι εγινε αμεσως δεκτη,γιανα υπαρξουν διευκρινησεις,και να γινει μια καινουργια αρχη.
Δημοσιεύτηκε
[quote author=noe link=topic=749.msg7936#msg7936 date=1336400842]
Ψάχνουμε τρόπο συμμετοχής και των βορείων μέσω skype... :roll:
Αν δεν το καταφέρουμε προτίθεμαι να γίνω ο μεσολαβητής των αιτημάτων τους
και όλων όσω βρίσκονται επαρχία και στα νησιά μας.
Για αυτό ΜΠΙΜΠΙΚΗ ξεκίνα και γράφε τη λίστα.. :smile:

(Άντε πάλι σας σκέφτηκα)  :acute
[/quote]

Να πουλάει τα πράγματα από τον Χιτσκουρίδη στην τιμή που θα τα παίρναμε από τον Χιτσκουρίδη.
Μεταφορικά να μην πληρώνουμε από τον Χιτσκουρίδη μιας και θα τα παίρνει αυτός στο μαγαζί του.
Να βρει τρόπο να μας τα στέλνει στην χαμηλότερη χρέωση αποστολής με μεταφορική, ώστε να είναι συμφέρουσα η αγορά ανταλλακτικών/αξεσουάρ από την αντιπροσωπεία.
Να μην έχει τιμές που αισθάνεσαι ολίγον φουστης επειδή σου πιάσανε τον ποπό.
Τιμές δηλαδή ανταλλακτικών και τεχνικής υποστήριξης κατηγορίας Enfield και κρίσης.
Όχι τζάμπα, αλλά κανονικές.
Να ετοιμάσει κατάλογο στην σελίδα του με ανταλλακτικά/αξεσουάρ ώστε να μπορούμε να κάνουμε παραγγελία μέσω ιντερνετ και να μην ζαλιζόμαστε στα τηλέφωνα.
Να μας κάνεις έκπτωση σαν club.
Να βρει συνεργάτες στις μεγαλύτερης πόλεις όπου θα παρέχουν τεχνική υποστήριξη σε τιμές Enfield.
Αν θέλει μπορούμε να του δώσουμε ονόματα για πιθανούς συνεργάτες.
Αυγά. :roll: :drink
Δημοσιεύτηκε
...........[quote author=SV2MDL link=topic=749.msg7950#msg7950 date=1336459501]
bbki,,,πολλα εβαλες και δεν βλεπω να γινεται κυβερνηση εθνικης σωτηριας !!!!  :roll:,,,, :cheesy: :cheesy:... :bs:
[/quote]
..............Ποτε μη λες ποτε δεν ξέρεις τί γίνετεεεεεεεε................ :cm: evil dance
Δημοσιεύτηκε
[quote author=Bulletακιας link=topic=749.msg7722#msg7722 date=1335550992]
Καλησπέρα φίλε Νοε...Η μοτοσυκλέτα που έχω αγοράσει απο τον Αύγουστο μέχρι πριν δυο (2) βδομάδες ,
με αλλαγμένα ολα τα ηλεκτρικά της συστήματα και με κόστος πάνω από 1300 Ευρώ,
δεν μπορούσε να δώσει το κατάλληλο ρεύμα στην μπαταρία...
Με την αντιπροσωπεία να προσπαθεί να βρει την αιτία και το φίλο Γρηγόρη που ειχε θέληση, δεν μπόρεσε ποτέ να την διορθώσει.
[/quote]

Η σταγόνα που ξεχείλησε το ποτήρι (αντιπροσωπεία) ήταν η περίπτωση του συνοδοιπόρου Νίκου (Bulletακιας).
Σύμφωνα με αποδείξεις τιμολογίων που προσκομήθηκαν από το σύνολο των 900+ ευρώ κατά προσέγγιση τα 650€ αφορούν εργασίες - ανταλλακτικά σε μηχανολογικές εργασίες - αξεσουάρ και τα υπόλοιπα 250€ σε θέματα ηλεκτρολογικών. Τα υπόλοιπα πιθανόν να είναι ηλεκτρολογικά και άλλες εργασίες, αυτό το γνωρίζει ο Νίκος.

Αυτό αναφέρεται για να λυθεί η παρεξήγηση στο ότι ΟΛΟ το ποσό αφορούσε ηλεκτρικά. Όχι, υπήρξαν και άλλες εργασίες που έγιναν από τον Νίκο.

Όμως δε στέκομαι τόσο στις τιμές σα σύνολο, αλλά στο ότι η μοτοσικλέτα κατέληξε να επισκευασθεί εκτός αντιπροσωπείας αφού προηγουμένως ο Νίκος ταλαιπωρήθηκε για διάστημα περίπου 8 μηνών με επανειλημμένες επισκέψεις στην αντιπροσωπεία χωρίς λύση στα ηλεκτρικά του, άσχετα αν εντωμεταξύ είχε την καλή διάθεση να φτιάχνει και διάφορες άλλες βλάβες στη μηχανή του.

Έτσι λοιπόν [url=http://www.royalenfieldclub.gr/index.php?topic=764.msg8074;topicseen#new][b]στην συνάντηση[/b][/url] που είχαμε με την αντιπροσωπεία και αφού ο καθένας εξέφρασε το παράπονο του, αλλά ακούστηκαν και οι προτάσεις μας η αντιπροσωπεία ήταν δεκτική και μας δήλωσε - διαβεβαίωσε στα εξής:
[b]
1) Κάθε μοτοσικλέτα που επισκευάζεται στην αντιπροσωπεία έχει εγγύηση. Αν τυχόν παρουσιαστεί βλάβη για τον ίδιο λόγο μέσα στο χρονικό διάστημα που δίνετε η εγγύηση και αποδεδειγμένα προέρχεται σε λάθος του συνεργείου ή από αστοχία ανταλλακτικού, η επισκευή ΔΕΝ θα βαρύνει στο ελάχιστο τον πελάτη.
2) Το ίδιο ισχύει και για τα ελαττωματικά ανταλλακτικά που διαπιστώνονται μετά την απομάκρυνσή μας από την αντιπροσωπεία, θα αντικαθίστανται (π.χ. περίπτωση με την β’ διαλογής ζάντα του Χρήστου).
3) Οι τιμές ανταλλακτικών από Χίτσκοκ δεν θα υπερβαίνουν αυτές που θα μας στοίχιζαν αν αγοράζαμε κατ’ ιδίαν  ανταλλακτικά. Έτσι αντί να παραγγέλνουμε μόνοι μας ανταλλακτικά μπορούμε να τα αγοράζουμε μέσω αντιπροσωπείας, η οποία πραγματοποιεί παραγγελίες κάθε μήνα και για το λόγο αυτό θα μας γνωστοποιεί έγκαιρα την ημερομηνία παραγγελίας  ώστε αν κάποιος από μας χρειάζεται κάτι να πηγαίνει έγκαιρα στην αντιπροσωπεία και να το παραγγέλνει. Με αυτό τον τρόπο θα έχουμε κέρδος και από τα μεταφορικά.
4) Θα δημιουργηθεί θέμα εδώ στο φόρουμ μας όπου η αντιπροσωπεία (σαν μέλος) θα απαντάει σε διάφορες ερωτήσεις μας παρέχοντας συμβουλές. Το συγκεκριμένο θέμα θα κρατηθεί καθαρό από εμάς ώστε να περιέχει μόνο ερωτοαπαντήσεις σχετικές με τις μοτοσικλέτες μας τεχνικού χαρακτήρα.
5) Είναι υπό σκέψη η τεχνική υποστήριξη της επαρχίας και για όσο καιρό δεν υπάρχει δυνατότητα επίσημου συνεργάτη (π.χ. Θεσσαλονίκη) με την δωρεάν μεταφορά της μοτοσικλέτας από και προς την Αθήνα της μοτοσικλέτας για επισκευή.
6) Τα ανταλλακτικά στην επαρχία θα αποστέλλονται μέσω ΕΛ.ΤΑ. με αντικαταβολή και ελάχιστη χρέωση 5€ για δέματα έως 2 κιλά.
7) Τις τιμές εποχής «Σαββαΐδη» πρέπει να τις ξεχάσουμε και πλέον η αντιπροσωπεία έχει αλλάξει πολιτική διαθέτοντας τα ανταλλακτικά σε οικονομικότερες τιμές. Άρα παραδείγματα τύπου «πίσω σελάκι 190€ ενώ από ebay μας στοιχίζει 80€» τις ξεχνάμε. Οι τιμές θα είναι άκρως συμφέρουσες δεδομένου ότι οι αγορές μας από Ινδία ενέχουν τον κίνδυνο σκάρτων ανταλλακτικών αλλά και υπερδασμολόγησης στο τελωνείο.[/b]

Όλα τα παραπάνω τα βρήκα εξαιρετικά θετικά, ελπίζω να είναι - γίνουν αληθή και για αυτό οι μόνοι που μπορούν να μας διαβεβαιώσουν είναι οι συνοδοιπόροι Ενφιλντάδες σε βάθος χρόνου.

Αυτό που με στεναχώρησε περισσότερο ήταν τούτο. Σε κάποια στιγμή της συζήτησης ο κ. Τζώρτζογλου μας έδειξε τους ισολογισμούς της αντιπροσωπείας (πωλήσεις μοτοσικλετών) της τελευταίας δεκαετίας. Η τελευταία τριετία είναι αποκαρδιωτική με συνεχή έλλειμμα  που τον προηγούμενο χρόνο ανήλθε σε πολλές χιλιάδες ευρώ. Υπό αυτές τις συνθήκες και τη συνεχιζόμενη κρίση στην αγορά,  είναι προς τιμή του κ. Τζώρτζογλου (φανατικού μοτοσικλετιστή) που υπομένει με πείσμα να κρατάει την αντιπροσωπεία ελπίζοντας σε καλύτερους καιρούς.
Μας ζητήθηκε να στηρίξουμε όλοι την προσπάθειά τους ώστε να υπάρχει και στο μέλλον η  αντιπροσωπεία στην Ελλάδα. Από πλευρά τους θα έχουμε την πλήρη υποστήριξη.

Συνοδοιπόροι, εμείς εδώ θα είμαστε σαν φόρουμ και θα συνεχίσουμε να παρέχουμε αντικειμενική ενημέρωση, ο καθένας είναι  υπεύθυνος των όσων γράφει και όλοι μας ελεύθεροι να αποφασίσουμε που θα επισκευάζουμε τις μοτοσικλέτες μας.

Στο εξής εύχομαι  να γράφονται εδώ μόνο θετικές εντυπώσεις που θα μας κάνουν όλους να αισιοδοξούμε και να αισθανόμαστε σιγουριά για τις μοτοσικλέτες μας που επιλέξαμε να μας συντροφεύουν και ταξιδεύουν «στο χρόνο».
Δημοσιεύτηκε
Εγω τα ήξερα όλα αυτα οπότε συμφωνω.
Επισης ισχύει αυτο με τις τιμές, τα ανταλλακτικα για τη δικια μου είτε τα πάρω απο την αντιπροσωπεία είτε απο τον Χίτσκοκ ήταν το ίδιο. Φυσικα τα παρηγγειλα απο την αντιπροσωπεία.
Απο τότε που ανέλαβε ο Αλέκος δεν έχω κάποιο παράπονο, και το ότι κόλλησε απ'οτι φαίνεται ήταν προδιαγεγραμμενο.
Άποψη μου είναι να τους στηρίξουμε και να προσπαθησουμε να αλλάξει το όνομα της Enfield στην Ελλάδα.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
NOE τα ειπες ολα!!!!  :smile: εμεις τωρα δεν απεμεινε να γραψουμε κατι αλλο  :embarrassed: Πραγματι δωθηκαν ικανοποιητικοτατες απαντησεις και η αντιπροσωπια θα γινει ξανα το σπιτι μας  :smile: απο μερους μου αρνηθηκα την αντικατασταση του τροχου (δεν ηταν αυτος ο σκοπος μου)με ικανοποιησε η θετικη απαντηση της αντιπροσωπιας  :shake2: ενα μεγαλο μπραβο στον φιλο bulletakia που απεδειξε σε ολους οτι ελεγε αληθεια (μας τρομαξε αθελα του με τα 1300 ,δεν πηραζει ,ηταν οπως προειπε ο noe 250 ευρω οι τιμες των  ηλεκτρικων ) μπραβο ομως και στην αντιπροσωπια που του προτεινε να του διορθωσουν το θεμα των ηλεκτρικων  :smile: τωρα με το service ας δειξουμε καλη πιστη και λιγη υπομονη μιας και μερα με την μερα βελτιωνωνται  :smile: πραγματι δειχνει οτι ξεκινανε καλλυτερες μερες και θα στειριξουμε πιστευω ολοι αυτην την προσπαθεια  :smile: ευχαριστω τα παιδια που συμμετειχαν και την αντιπροσωπια που δεχτηκε και εγινε αυτη η συναντηση  :shake2: 
Δημοσιεύτηκε
[url=http://postimage.org/image/uddpza451/][img]http://s18.postimage.org/uddpza451/13052012353.jpg[/img][/url] [url=http://postimage.org/image/cm9l5km2d/][img]http://s10.postimage.org/cm9l5km2d/13052012355.jpg[/img][/url] [url=http://postimage.org/image/ifb57ksxt/][img]http://s16.postimage.org/ifb57ksxt/13052012356.jpg[/img][/url]
[url=http://postimage.org/image/u23r79l11/][img]http://s10.postimage.org/u23r79l11/13052012357.jpg[/img][/url] [url=http://postimage.org/image/d48otlvvf/][img]http://s17.postimage.org/d48otlvvf/13052012358.jpg[/img][/url]
Δημοσιεύτηκε
Ο Νικος ΝΟΕ με καλυψε απολυτα με τα γραφομενα του.Αυτο που θελω ειναι απο την πλευρα μου να παροτρηνω τους πιθανους αγοραστες Ενφιλντ να μην διστανουν να αγορασουν,αφου η οδηγικη αισθηση που σου προσφερει ειναι μοναδικη,και εκτος αυτου μπορουν να γινουν και μελη του κλαμπ,και να ερθουν στην παρεα μας.
Δημοσιεύτηκε
Είναι ευχάριστο που η συνάντηση έγινε σε καλό κλίμα και με ανοικτό μυαλό. Για τα ανταλλακτικά είχα γράψει να μην θεωρείται δεδομένο ότι η αντιπροσωπεία είναι πάντα η πιο ακριβή. Άλλωστε πρέπει να στηρίξουμε τις ελληνικές εταιρίες εφόσον οι τιμές, για ανταλλακτικά ίδιας ποιότητας, είναι τουλάχιστον ίσες με εκείνες που θα μας χρέωναν εάν τα αγοράζαμε μόνοι μας.
Εγώ θα παραμείνω στον Λάλο και επειδή φαίνεται ότι βρήκε το κουμπί της, αλλά και για την απόσταση από το σπίτι μου και για τις ώρες εργασίας (από 09:00-09:30 π.μ. έως 20:00-20:30 μ.μ. Δευτέρα-Παρασκευή και Σάββατο ανοικτά συνήθως έως τις 13:30 με 14:00 μ.μ.).
Δημοσιεύτηκε
Όπως αντιλαμβάνομαι  και  εγώ  υπήρξε  θετική  εξέλιξη  στην  συνάντηση  :shake2: με την  αντιπροσωπεία. Τέλος  καλό  όλα  καλά, να  είχαμε  και  λεφτά  να  αγοράζαμε  τα  ανταλλακτικά  που  θέλαμε.


Υ.Γ. μήπως  να  κλείναμε  και  ένα  ραντεβού  μετά  κόμματα  :fight3: να τους  κάναμε  μια  κυβέρνηση !
Δημοσιεύτηκε
Μακάρι ο ενθουσιασμός που γεννήθηκε ύστερα απ ’ αυτή την συνάντηση των μελών του φόρουμ και της αντιπροσωπείας, ότι γίνεται μια αρχή με καλές νέες προϋποθέσεις, να διατηρηθεί ισοβίως.
Ακόμη και εάν στο μέλλον παρουσιαστούν κάποια προβλήματα θεωρώ πως όλες οι πλευρές έχουν την θέληση και δυνατότητα τώρα πλέον πιο εύκολα να προσεγγισθούν να τα εξετάσουν από κοινού, και να τα ξεπεράσουν.
Δημοσιεύτηκε
Εύγε για την συνάντηση και τα αποτελέσματα από αυτή.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την εκπροσώπισης(NOE ΘΕΝΞΞΞ) και στα υπόλοιπα παιδιά.
Πρέπει να πούμε όμως και του στραβού το δίκιο.
Πριν από ενάμιση χρόνο αυτό θα ήταν ανέκδοτο.
Όλα λοιπόν οφείλονται στην δημιουργία αυτού του δικτυακού τόπου(forum) που μας έδωσε την δυνατότητα να βρεθούμε, να γνωριστούμε, να ανταλλάξουμε απόψεις.
Μια ερώτηση έχω μόνο.
Οι τιμές από τον Χιτσκουρίδη θα διαμορφώνονται μαζί με τα μεταφορικά από Αγγλία?
Δηλαδή κάτι που κάνει 50€ μαζί με ΦΠΑ θα μας στοιχίζει 50€ ή θα προστίθεται και το κόστος αποστολής στην αντιπροσωπεία από Αγγλία?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.