Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Αντιπροσωπεία Της Enfield - Συνεργείο Και Οι Απόψεις Μας.

Δημοσιεύτηκε
[quote author=andrew link=topic=740.msg7669#msg7669 date=1335213058]
Πρώτα από όλα να ευχηθώ και εγώ όλους τους Γιώργηδες και ειδικά τους ενφιλντάδες Γιώργηδες!!!
Κατα δεύτερον χάρηκα ιδιαιτέρως που συμμετείχα μετά από πολύ καιρό σε συνάντηση του club...
'Oλοι σχεδόν ήταν εκεί!!!!Πολύ μεγάλη συμμετοχή που δείχνει ότι έχουμε δύναμη!!!
Δύναμη που την έχουμε ανάγκη στο να καταφέρουμε να συντηρούμε σωστά και οικονομικά τις αγαπημένες μηχανές μας....
Που κάποιοι μας εκμεταλεύονται 'στου κασίδη το κεφάλι'....
'Ακουστηκαν και λέχθηκαν πολλά....Πλήρης απογοήτευση από τους περισσότερους με αποτέλεσμα όλοι πλέον να κοιτάνε να συντηρούν μόνοι τους τις μηχανές τους....Τραγικό για την απλότητα των enfield....Τραγικό γιατί έτσι χαλάει το όνομα της ENFIELD ....Τραγικό γιατί έτσι  μέρα με τη μέρα μειώνεται ο στόλος των enfield στην Ελλάδα...
Θα την βρούμε την άκρη!!!Η ισχύς εν τη ενώσει!!
Πρέπει κάποιοι να αναθεωρήσουν τη φιλοσοφία τους για να συνεχίζουν να υπάρχουν....
Πλέον είμαστε πολλοί και όλα μαθαίνονται!!!


[/quote] Εμπαινε Γιουτσοοοοο  :shake2: ΑΞΙΟΣ  :w00t: δωστε ολοι βαση στα ΤΣΕΚΟΥΡΑΤΑ λογια του ANDREW  :shake2: Εγω συμφωνω και επαυξανω!!! Να αγιασει το στομα σου ΦΙΛΕ  :laugh:
  • Απαντήσεις 308
  • Εμφανίσεις 72,1k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Καλησπέρα σε όλους!Είχα τηλεφωνική επικοινωνία με τους Legendary Motorcycles στο Μαρούσι που πλέον λειτουργούν σαν dealers της Royal Enfield ,μετά από συμφωνία με τον αντιπρόσωπο Κουτσουνάκη στη Κεράτ

  • Η αντιπροσωπεία έχει φέρει t-shirt, κονκάρδες, μαντίλια για το λαιμό και πορτοφόλια, όλα αυθεντικά της Royal Enfield. Θα φτιάξει ένα σταντ τις επόμενες μέρες. 

  • Μόλις μίλησα απο το τηλέφωνο με υπάλληλο απο την Motostuff. Τον ρώτησα κάποια πράγματα και μου είπε τα εξής. Μου ξεκαθάρισε για αρχή ότι δεν συνεργάζονται και δεν έχουν καμία σχέση με το κατάστημα στη

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
να ξερες βρε Κιμωνα ποσο θελω και εγω να γυρισω στην αντιπροσωπια  :sad: αλλα οταν ακουω για τετοιες απαγορευτηκες τιμες και χωρις να βρισκεται λυση με την πρωτη αντε δευτερη ... και τι να πω για το στεφανι τροχου που το αγορασα για καινουργιο και ηταν Β διαλογης και το παραδεχτηκαν μετα... που σε οποιαδηποτε αλλη αντιπροσωπια θα το αντικαθηστουσαν αμεσα ( απο τοτε ξεκοψα ) ... και τοσα παραπονα απο τους αλλους φιλους ...  ενας μεχρι και ψαλιδι πισω τροχου λασκαρισμενο ... αλλος με ρευματα ( εδωσε 1300 χωρις αποτελεσμα και του ζητησαν μετα για ενα λαμπακι και 10 ευρω ) ...αλλος με μπροστινο φρενο που δεν φτιαχνει ποτε ...η προσφατη ιστορια του φιλου μας με μονο μετα απο 200 χλμ απο επισκευη τετοια ζημεια... ισως καταληξω στον Λαλο για μηχανικα και Μανιατακο για ηλεκτρικα και για ψιλολογια μαζι με kybosusa που μας προτεινε να συνησφερει με τις γνωσεις του και τον τιμαει που αφιερωνει τον χρονο του για να βοηθαει τους συνενφιλνταδες...
Δημοσιεύτηκε
Καποτε ειχα ενα ΑΠΡΙΛΙΑ ΤΟΥΑΡΕΓΚ,το ειχα παει για σερβις,πηγα απογευμα στην αντιπρωσοπεια να την παρω,δεν την ειχαν ετοιμη μου ειπαν θα στη φερουμε αυριο σπιτι σου με ειδικο φορτηγακη της εταιρειας.Μπραβο σερβις ειπα.Την επομενη μερα ερχετε σπιτιμου στο Μαρουσι ,την κατεβαζουν,βλεπω εκπληκτος αβιδωτο το φερινγ,και τα αυτοκολητα γδαρμενα,τι ειναι αυτα ρε παιδια ετσι σας την εφερα.Το ΤΟΥΑΡΕΝΓΚ,για τους παλιους που θυμουνται με το τεραστιο ρεζερβουαρ  με διπλες ταπες βενζινης και τα καταπληκτικα αυτοκολητα.πΑΩ ΣΤΗΝ ΣΥΓΓΡΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ και γινετε της πουτανας το καγγελο ,αφου μου τα μασαγανε,να βρουμε μια μεσαια λυση να πληρωσεις τααυτοκολητα στην μιση τιμη κλπ.Ακρη δεν εβγαλα δυστηχως αφου προσπαθουσαν να δικαιολογησουν τα αδικαιολογητα.Το λεω αυτο για να πω για αλλη μια φορα να ειμαστε ρεαληστες,και οτι αν μπητε και σε αλλα μοτο φορουμ θα διαβασετε για σερβις αντιπροσωπειων και θα τρα βατε τα μαλλια σας Οταν ειχα το μπονεβιλ ειχα παει στο σερβις το κεντρικο και εφριξα οταν ειδα ενα μπαρμπα ο οποιος ηταν ο μηχανικος της σουζουκι αυτοκινητων να κανει σερβις στις μοτοσυκλετες.Εκει ομως ειχα ενναλακτικη και την πηγα στον Κοντη Σακη στο ΠΟΛΥΓΩΝΟ Εδω στην Ενφιλντ τι ενναλακτικη εχω.Ο Λαλος ειναι με ερωτηματικο,μακαρι να βγη καλος,συγνωμη που θα το πω ετσι να μαθει στου κασιδη το κεφαλι και μετα μπορει να την παω και εγω ,αφου ακουσω καλα σχολεια.Μεχρι τοτε δεν ρισκαρω και θα την πηγαινω στην αντιπρωσοπεια,και το μονο που μπορω να πω σε ολους τους συνελφινταδες οπου και να την πηγαινουμε οΘεος βοηθος.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Αστεια αστεια μετα απο ποσες μερες που εχει ανεβει το συγκεκριμενο θεμα οι μονοι που ειπαμε καποια αρνητικα για την αντιπροσωπια ειμαστε εγω και αλλοι 3 στους συνολικα 123 που εχει αυτο το φορουμ αρα με τους νομους των πιθανοτητων και της δημοκρατιας αποδεικνειεται περιτρανα οτι η αντιπροσωπια ειναι η πιο συμφερουσα λυση με τα σημερινα δεδομενα.Αρα εμενα μου αρκει... :bs: 
Δημοσιεύτηκε
Το θέμα με τις αντιπροσωπείες είναι γνωστό στην Ελλάδα.
Άλλες είναι καλές και άλλες είναι για τα μπάζα.
Αντιεπαγγελματική συμπεριφορά, κακή ποιότητα service, ακριβή παροχή υπηρεσιών και τιμές ανταλλακτικών που καμία σχέση δεν έχουν με την πραγματικότητα.
Το θέμα όμως δεν ανοίχτηκε για να αναλύσουμε το τι κάνουν οι άλλες αντιπροσωπείες που έτσι και αλλιώς οι ιδιοκτήτες τους έχουν χιλιάδες επιλογές τεχνικών που κατέχουν το επάγγελμα επάξια για τα μοντέλα που κυκλοφορούν.
Εδώ μιλάμε για μία εταιρεία που όσοι την βλέπουν νομίζουν ότι βλέπουν τα ημερολόγια μοτοσικλέτας και μηχανή που είναι κατασκευασμένη το 1950….
Όσο όμως και αν κοκορευόμαστε περί του ατελείωτου ντιζάιν και του ιστορικού της Enfield δεν παύει να υπάρχει και η γνωστή απάντηση.
[b]ΑΣΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ.[/b]
Εδώ είναι του κασίδη το κεφαλή.
Και εδώ έρχεται η κριτική που γίνετε σε αυτό το θέμα περί της συνέπειας ή όχι την αντιπροσωπείας όπου γιαυτο ανοίχτηκε και το θέμα αν κατάλαβα.
Για να θες να πουλήσεις πρέπει να διαμορφώσεις και τις ανάλλαγες προϋποθέσεις.
Και ειδικά για ένα τόσο δύσκολο προϊόν.
Μέχρι στιγμής σε όλους τους τομείς κατά την γνώμη μου παίρνουν ένα και μοναδικό τεράστιο [b]ΜΕΔΕΝ…..[/b]

Όμως αν ήθελε η αντιπροσωπεία σε μία τέτοια αγορά να κάνει την διαφορά και να στηρίξει αναβάτη και προϊόν(μοτοσικλέτα στην συγκεκριμένη περίπτωση) θα το έκανε.
Και πάλι όμως:…..
Δεν έχει επιδιώξει εδώ και έξι χρόνια να βρει συνεργάτη για service στην Θεσσαλονίκη και ούτε σε καμία άλλη πόλη τη Ελλάδας.
Δεν έχει τιμές ανταλλακτικών που να αντιστοιχούν στην πραγματικότητα της αγοράς της Enfield.
Τα μεταφορικά που χρεώνει για την αποστολή στην επαρχία είναι περισσότερα από όσο πρέπει.
Δεν έχει στήσει σελίδα ανταλλακτικών στο site της με τιμές για την διευκόλυνση των ενδιαφερόμενων.
Δεν έχει βγάλει ούτε κατάλογο ανταλλακτικών και αξεσουάρ που θα διανέμει δωρεάν στους πελάτες της.
Ο Χιτσκουρίδης κάθε χρόνο μου στέλνει τον κατάλογο με τα προϊόντα που έχει….[b]ΤΖΑΜΠΑ[/b] στο σπίτι μου.
[b]Δεν
Δεν
Δεν
Δεν[/b]
Σε τελική ανάλυση δεν θα τους κάνω εγώ το μπίζνες πλαν αν αυτοί είναι [b]ανίκανοι[/b] να σκεφτούν το αυτονόητο.
Ας κάτσουν να διαβάσουν το Forum για να καταλάβουν τι πρέπει να κάνουν.
Δημοσιεύτηκε
Μπήκα  και  εγώ  στον  πειρασμό  να  γράψω  για  τα  θέματα  που  αφορούν, τα  συνεργεία  των  Enfield,  μας. Από  το  «μάκρος»  που  έχει  πάρει  το  θέμα  φαίνεται  και  όχι  άδικα  ότι  απασχολεί  πολλούς  συνελφιντάδες.
Όταν  σκεφτόμουν  την  αγορά  της,  το  σοβαρότερο  πρόβλημα  που  είχα  να  αντιμετωπίσω,  ήταν  αυτό  της  τεχνικής  υποστηρίξεις  της  μότο,  πόσο  μάλλον  που  εδώ  Θεσσαλονίκη,  δεν  τα  πιάνει  κανένας ( το  σωστότερο  θα  ήταν  να  πω  δεν  αφήνουμε  να  τα πιάσει  κανένας).
Θα  σας  δώσω  ένα  πολύ  απλό  παράδειγμα,  που  μου  συνέβη,  όταν  αποφάσισα,  να  αντικαταστήσω,  το  πίσω  ελαστικό(λόγο αστοχίας  του εργοστασιακού), πήγα  στο  γνωστότερο , μεγαλύτερο,  και  πολυδιαφημιζόμενο , κατάστημα  ελαστικών (που  σημειωτέων  έχει  πολύ  καλές  τιμές) μότο, της  Θεσσαλονίκης (και  όχι  μόνο), το  αποτέλεσμα  για  να  μην  πλατειάζω, ήταν δυο επισκέψεις (λάθος  νούμερο,  έβρισκε  το  ελαστικό, λόγο  μεγαλύτερου  μεγέθους,  από  κανονικό), μου  το  αντικατέστησαν  αμέσως,  βέβαια  χωρίς  δεύτερη  κουβέντα, έλα  όμως  που  στην  δεύτερη  αλλαγή  μου  «ρήμαξαν»  το  ρουλεμάν  τροχού  και  μέχρι  να  βρω  την  ήταν  αυτό το  γκριτσι-γκριτσι,  που  ακουγόταν  έσπασαν  τα  νεύρα  μου!
Τελικά  το  αντικατέστησα  με  μικρό  κόστος  ομολογώ,  αλλά  πονοκεφάλιασα    και  αγχώθηκα    νομίζοντας  πως  συνέβαινε  κάτι  πολύ  πιο  σοβαρό.
Και  όλα  αυτά  γιατί  τα  μαστόρια  του  βλέπανε  πρώτη  φορά  Enfield.
Θέλω  λοιπόν  με  αυτό  το  παράδειγμα  να  πω,  πως  έχουμε  κάποιες    ολίγων  ιδιαίτερες, «ιδιότροπες»  τεχνολογικά (παλιά)  μότο  που  θέλουν  και  τον  «μάστορα»  τους .
Γνώμη  μου  είναι  ότι  το  πρόβλημα  που  αντιμετωπίζουμε,  όλοι  μας    είναι  ένα  και  το  αυτό  ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ.
Και  εξηγούμε ,  όσο  επιτείνετε  η  οικονομική  κρίση  που  βιώνουμε  (μοτοσικλετιστές  και  συνεργεία- αντιπροσωπεία), τόσο  θα  χειροτερεύει  και  το  πρόβλημα  μας,  δεν  θα  μπορούμε  να  κάνουμε  τα  επιβαλλόμενα  προληπτικά  service, με  αποτέλεσμα να  έχουμε  «απρόβλεπτες»  βλάβες,  αρά  και  άλλο  κόστος,  παράλληλα  και  η  αντιπροσωπία  να  «λιμοκτονεί»(όσοι  είναι  ελεύθεροι  επαγγελματίες, ξέρουν  τι  εννοώ),  να  μειώνει  το  στοκ  των  ανταλλακτικών  της, (άρα  υψηλότερο  κόστος  ανά  μονάδα).  Και  φυσικά  ούτε  σκέψη  για  τεχνικά  σεμινάρια  κ.ο.κ.(όπως  πολύ  σωστά  αναφέρει  ο Χρήστος).  Όλα  αυτά  , βάζουν σε  έναν  αέναο  κύκλο  που  όλο  και  μικραίνει  τον  κύκλο  εργασιών, της  εκάστοτε,  επιχείρησης(αντιπροσωπεία),  με  αποτέλεσμα  να  απαξιώνεται,  η  ίδια  αλλά  μαζί  της  και  οι  αγαπημένες  μοτοσικλέτες  μας.(ποιος  αγοράζει  μια  μότο  όπου  δεν  υπάρχει  αντιπροσωπεία )
Και  επειδή  κατά  την  γνώμη  είναι  προτιμότερο  μια  έστω  «λίγη»  αντιπροσωπεία,  από  καθόλου,  πρέπει  να  βάλουμε  όλοι  «πλάτη»    και  οι  μοτοσικλετιστές  αλλά  και  η  αντιπροσωπεία  να  σπάσουμε  αυτόν  τον  κύκλο  της  «ανέχειας».
Εννοείτε  βέβαια  τα  «στραβά»  και  «ανάποδα»,  θα  είμαστε  εδώ  να  τα  ΛΕΜΕ!
Γιατί  μόνο  έτσι  θα  τα  διορθώσουμε !



Υ.Γ.  έχω  και  αλλά  να πω  τι  θα  λέμε  όμως  4μερες  στην  Πανελλήνια!
Δημοσιεύτηκε
Καλησπέρα,
θα ήθελα να διευκρινίσω κάτι σχετικά με το συνεργείο "ΜΟΤΟ ΛΑΛΟΣ". Στο συγκεκριμένο συνεργείο πήγα επειδή ήμουν απογοητευμένος από τα συνεχή προβλήματα που αντιμετώπιζα κυρίως στα ηλεκτρικά και στη λειτουργία του καρμπιρατέρ AMAL. Στο  συνεργείο αυτό έκανα πολλά πράγματα ταυτόγχρονα που αφορούσαν αλλαγή πιστονιού από 500 σε 535, τοποθέτηση power box, ηλεκτρονικής, αλλαγή altenator. Είχα προβλήματα με το πιστόνι, λόγω λάθους στο διάκενο, αλλά δεν μπορώ να τον κατηγορήσω επειδή και ο Θωμάς θεώρησε υπερβολικά τα 0,14 χιλ. με 0,15 χιλ.  που συνιστά ο Hitchcock. Από την τελευταία φορά που γύρισα με την ΕΛΠΑ, έχω κάνει περίπου 1.000 km χωρίς προβλήματα και το καρμπιρατέρ δουλεύει πιο καλά από ποτέ. Για το πρόβλημα στα ηλεκτρικά, δεν επανέλαβε το κλισέ ότι φταίνε τα αξεσουάρ που έχω βάλει βάλει, αλλά έψαξε όλο το κύκλωμα για τυχόν διαρροές και προβλήματα φόρτισης της μπαταρίας. Η αλλαγή των ηλεκτρικών εξαρτημάτων έγινε με δική μου απόφαση και χωρίς δική του σύσταση.
Ποτέ δεν έκρυψα τα προβλήματα και ποτέ δεν παρότρυνα κάποιον να με ακολουθήσει στην αλλαγή συνεργείου. Ο καθένας από εμάς σταθμίζει όλους τους παράγοντες, αποφασίζει και αναλαμβάνει τις συνέπειες των αποφάσεών του.
Δημοσιεύτηκε
Πανάγο ωραία η θέση σου, (στην απάντηση #30  ) γιατί κατά κάποιο τρόπο ξετύλιξες το πρόβλημα παρουσιάζοντας την πολυεπίπεδη πλευρά που το δημιουργεί.
Δημοσιεύτηκε
Η κρίση έχει διαμορφώσει άλλες συνθήκες στην λειτουργία πολλών επαγγελμάτων αυτό είναι αδιαμφισβήτητο.
Όμως η αν πάρουμε ως αιτία την κρίση στην οικονομία για την συμπεριφορά της αντιπροσωπείας τότε το συμπέρασμα που βγάζω είναι ότι η κρίση στην αντιπροσωπεία της Royal Enfield στην Ελλάδα έχει χτυπήσει τουλάχιστον τα τελευταία 7 χρόνια.
Δεν μιλάω για ποιο μπροστά αλλά, αναφέρομε στα χρόνια που έχω την μηχανή στα χέρια μου, στα οποία χρόνια είχα επαφή και συναλλαγές με την αντιπροσωπεία.
Γιαυτο και λέω πως συμπερασματικά αν μπορούσαν να σκεφτούν την αναλογία πώλησης του προϊόντος τους στην Ελληνική αγορά θα μπορούσαν να είχαν σκεφτεί και πως μπορούν να το διαχειριστούν.
Σχέση με τον πελάτη που θα τον κάνει να νιώθει πως το μαγαζί είναι το σπίτι του.
Θα μπορούσαν να είχαν κάνει στα περίπου είκοσι χρόνια λειτουργίας τους ένα κάρο εκδηλώσεις όπου θα γνώριζαν τους ιδιοκτήτες μεταξύ τους, με οργάνωση εκδρομών και ότι άλλο.
Με απώτερο σκοπό την περαιτέρω πώληση προϊόντων και ανάπτυξη στην αγορά.
Όμως την κρίση πρέπει να άρχισαν να την βιώνουν από τότε που άρχισαν να γίνονται οι δικτυακές κοινότητες μεγαλύτερες και ποιο ενημερωμένες.
Από τότε που οι ιδιοκτίτες άρχισαν να ψάχνουν ανταλλακτικά από άλλες χώρες.
Από τότε που ανακάλυψα εγώ και όχι μόνο εγώ πως το πίσω σελάκι δεν κάνει 195€ που μου ζητούσε ο Μιχάλης αλλά πολύ λιγότερα.
Από τότε που ανακάλυψα πως με 200€ παίρνω όλο το κύλινδρο/πιστόνι σε κιτ από Χιτσκουρίδη και όχι μόνο το πιστόνι 150€ από Ελλάδα και μάλιστα με διαφορά πέντε χρόνια.
Ντίζα συμπλέκτη από Ελλάδα 25€(χωρίς τα μεταφορικά) και από Αγγλία η ίδια ντίζα 8€ άντε 10€ με τα μεταφορικά στο σπίτι μου.
Για να μην πως για τα φίλτρα αέρος και λαδιού και τις τιμές τους.

Οπότε διαφωνώ κάθετα ότι η κρίση τους έχει οδηγήσει σε μία περιορισμένη αγορά να μην μπορούν να ανταπεξέλθουν λόγω χαμηλού μπάτζεκτ και περιορισμένης ζήτησης
λόγο ότι έχει χτυπήσει η κρίση στους πελάτες της και δεν μπορούν επειδή δεν έχουν.
Χωρίς να σημαίνει πως δεν θα τους πάρουν αμπάριζα οι συνθήκες και δεν θα δυσκολευτούν μιάς και έχουν να προωθήσουν ένα πολύ εξειδικευμένο προϊόν.

Όμως όπως στρώνεις έτσι κοιμάσαι……

Το επέλεξαν όλα αυτά τα χρόνια από το service και τις τιμές που παρείχαν.
Με την πολιτική αυτή απώθησαν κόσμο που του χρειάζονταν και που είχαν σκοπό να τα ακουμπήσουν και μάλιστα αδρά, ειδικά την εποχή που υπήρχαν χρήματα.

Στο θέμα του τεχνικού service η παρερχόμενη εξυπηρέτηση δεν έχει να κάνει μόνο από τις ικανότητες του μηχανικού στην αντιπροσωπεία, αλλά κυρίως με την πολιτική που έχει αυτή, το πως θα διαχειρίζεται τους πελάτες της και μέχρι που θα φτάνει.
Δηλαδή μπορεί ο μηχανικός να εντοπίζει το πρόβλημα αλλά να μην το λέει γιατί έτσι του είπαν, να μην ξέρει από ηλεκτρολογικά και να του λένε μάθε, μόνο και μόνο για να μην φέρουν ηλεκτρολόγο και τον πληρώσουν......
Τον Γρηγόρη τον γνώρισα όταν κατεβηκαμε στην Αθήνα και τον είδα και στην δουλειά του.
Τον θεωρώ ικανότατο και άνθρωπο που θα μπορούσε να μάθει ακόμα περισσότερα.
Όμως είμαι σίγουρος πως δεν ευθύνεται αυτός για τα στραβά και κακά της αντιπροσωπείας.
Ούτε ο Θωμάς.
Ούτε ο Ουγκο.
Όπου και αυτοί πέρασαν από την αντιπροσωπεία.
Φταίνε αυτοί που είχαν και έχουν το μαγαζί και το πως το διαχειρίστηκαν και διαχειρίζονται όλα αυτά τα χρόνια.

Έτσι όπως καταλαβαίνετε για εμένα είτε υπάρχει αντιπροσωπεία είτε όχι το ίδιο και το αυτό κάνει.
Θα στεναχωρηθω αν κλείσει, κυρίως για την χαμένη θέση εργασίας και για το τι θα μπορούσαν να είχαν κάνει για να μην φτάσουν ως εδώ.

Μόνος μαζί με τους άλλου σύντροχους πορεύτηκα τόσα χρόνια και έμαθα πως με την συνεργασία και αλληλεγγύη μπορούμε πολλά να καταφέρουμε.
Και πιστέψτε με ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ.
Δημοσιεύτηκε
[quote author=ΠΑΝΑΓΟΣ link=topic=749.msg7787#msg7787 date=1335729057]
Και  επειδή  κατά  την  γνώμη  είναι  προτιμότερο  μια  έστω  «λίγη»  αντιπροσωπεία,  από  καθόλου,  πρέπει  να  βάλουμε  όλοι  «πλάτη»    και  οι  μοτοσικλετιστές  αλλά  και  η  αντιπροσωπεία  να  σπάσουμε  αυτόν  τον  κύκλο  της  «ανέχειας».
[/quote]

Είναι επικίνδυνο μια λίγη αντιπροσωπεία δεν νομίζετε;
Πλάτη έχουμε βάλει όλοι, με τα χρήματά μας και με το κλειστό στόμα μας τόσα χρόνια.
Όμως ήγκηγκεν η ώρα.

Θα συμφωνήσω με τα γραφόμενα του Νίκου.
Δημοσιεύτηκε
[quote author=Brancaleone link=topic=749.msg7741#msg7741 date=1335602120]
Με λίγα λόγια φέρτε πίσω το Θωμά...
[/quote]

Ή να ανοίξει μόνος του συνεργείο, αλλά αυτό είναι όνειρο.
Ήταν πραγματικά πλήγμα για εμάς όταν έφυγε από την αντιπροσωπεία.
Με τον Θωμά απέκτησα εμπιστοσύνη από την πρώτη φορά που τον γνώρισα και ειδικά όταν μου έσπασε το κόμπλερ μίζας.

[u]Για την ιστορία:[/u]
Κατέβασε μέσα σε 24 ώρες όλον τον κινητήρα για να ελέγξει μην έχουν στρέψει τα μάγουλα του στροφάλου, κάτι που ήταν αντίθετος ο Μιχάλης Σαββαΐδης αφού θα έχανε εργατοώρες απλήρωτες λόγω εγγύησης. Εγώ είχα μουρλαθεί στο άκουσμα αυτού του εγχειρήματος, δεν μπορούσα να διανοηθώ ότι θα έχω μια μηχανή μόλις 1000 χιλιομέτρων η οποία θα έχει ανοιχθεί, μου ερχόταν να απαιτήσω πίσω όλα τα χρήματά μου (4700 €). Όμως την επόμενη μέρα που την είδα πάλι δεμένη με εμφανή σημάδια στον κορμό του κινητήρα και στην κυλιδροκεφαλή από την ξερασμένη φλατζόκολα λέω του Θωμά: "βρε Θωμά τώρα όποιος δει τη μηχανή θα ξέρει πως έχει ανοιχτεί", συνηθισμένος εγώ από τα γιαπωνεζικά που αυτό είναι όντως αρνητικό για την μεταπώληση. Και μου απαντάει: "αυτός που ξέρει πραγματικά από Enfield θα το εκτιμήσει".
Και πραγματικά φίλοι μου, από τότε έχω κάνει 10000 χλμ. και ο κινητήρας δεν έχει την παραμικρή διαρροή (που είχε εμφανίσει από όταν ήταν ακομη καινούργια) και δουλεύει ρολόϊ. Βλέπωντας αυτή τη δουλειά του σαν στραβάδι που ήμουν το εκτίμησα απεριόριστα.

[u]Και η ιστορία αλλάζει σελίδα:[/u]
Την δεύτερη φορά που μου ξαναέσπασε το κόμπλερ (πάλι μέσα στην εγγύηση) ο Θωμάς είχε φύγει και έπρεπε να το επισκευάσει ο Γρηγόρης. Υπήρχε κάποιο πρόβλημα (όπως και την πρώτη φορά) και το νέο κόμπλερ όταν το τοποθετούσαμε σφύριζε αφύσικα όταν λειτουργούσε ο κινητήρας σαν κάπου να έβρισκε. Πήραμε τηλέφωνο τον Θωμά να μας πει τι έιχε κάνει την πρώτη φορά και το διόρθωσε, όμως εκείνη τη στιγμή αποφάσισα πως το κόμπλερ πρέπει να πάει στον αγύριστο. Και έτσι έγινε.

[u]Ο Γρηγόρης:[/u]
Τώρα όσων αφορά τον Γρηγόρη πιστεύω πως δεν έχει την πείρα του Θωμά και το παρατήρησα σε ορισμένες αστοχίες πάνω στη δική μου μοτοσικλέτα. Όμως επειδή οδηγάει και αυτός Enfield και ήδη έχουν περάσει περίπου 2 χρόνια που βρίσκεται μόνος στο συνεργείο της αντιπροσωπείας και μιας και έχει δουλέψει πιο παλιά μαζί με το Θωμά, θέλει δε θέλει θα αποκτήσει εμπειρία και θα γίνει καλός μάστορας. Εμένα δεν με ενδιαφέρουν τα πτυχία και οι περγαμηνές, θέλω να γίνεται σωστά η δουλειά μου πρώτα, χωρίς να παραβλέπω και το κόστος εργασίας το οποίο δεν είναι φτηνό (κατά την άποψή μου).
Με αυτές τις σκέψεις φτάσαμε στο σημείο να ακουστεί από συνοδοιπόρο "ας μάθει πρώτα σε άλλων τις μοτοσικλέτες πριν πιάσει τη δικιά μου για φτιάξιμο". Πως λοιπόν με αυτό το σκεπτικό να εμπιστευτείς τη μοτοσικλέτα σου στην αντιπροσωπεία;

[u]Η απόφασή μου:[/u]
Έτσι αποφάσισα πως θα μάθω μόνος μου να φτιάχνω την καλή μου, αγόρασα εργαλεία, στοκάρισα ανταλλακτικά και είπα πως στα γεράματα θα γίνω και μηχανικός. Βέβαια έχω δικό μου χώρο και τη βοήθεια ενός καλού μάστορα που μου επισκευάζει τη [url=http://www.royalenfieldclub.gr/index.php?topic=569.0][b]σεμπεδούλα[/b][/url] μου. Έτσι πολλές φορές με έχει βοηθήσει είτε διαθέτοντάς μου εργαλεία είτε τις γνώσεις του (μαστοράτζα από τη δεκαετία του 70΄).
και όλα αυτά γιατί υπήρξαν επανελλημένες ρήξεις με την αντιπροσωπεία:


[u]Τα προβλήματα που αντιμετώπισα με την αντιπροσωπεία:[/u]

Παραβλέποντας τα δεκάδες προβλήματα που μου παρουσιάστηκαν στην πιο χρήσιμη εγγύηση της ζωής μου ή αλλιώς "παιδικές ασθένειες" κατά Σαββαΐδη, εκθέτω τα ακόλουθα:

1) Ενώ είχαμε συμφωνήσει να πληρώσω τα ανταλλακτικά από Χιτσκοκ για την μετατροπή της μοτοσικλέτας μου από ES σε KS (δηλαδή μόνο μανιβελάτη) μετά το σπάσιμο του κόμπλερ εντός εγγύησης και η αντιπροσωπεία να χρεωθεί την εργασία, στο τέλος δεν ήθελε ο Αλέκος να μου δώσει το καινούργιο κόμπλερ που έτσι κι αλλιώς μου οφείλονταν λόγω εγγύησης. Ο λόγος πως δεν θα μπορούσε να το δικαιολογήσει. Ξέρωντας πως το κόμπλερ της μίζας είναι πανάκριβο του πρότεινα να μην πληρώσω τα ανταλλακτικά από Χιτσκοκ. Φυσικά δεν δέχτηκε και έτσι για πρώτη φορά παρεξηγηθήκαμε.
Όμως θα εξάρω την ικανότητα του Γρηγόρη να επιχειρήσει για πρώτη του φορά αυτή την μετατροπή και να τα καταφέρει..

2) Επόμενη φορά ήταν η διαμαρτυρία μου για την υπέρογκη χρέωση των ανταλλακτικών που κάποιες φορές έφταναν στο τριπλάσιο από το να τα πάρεις μόνος από Ινδία, ειδικά σε χαμηλής αξίας αναλώσιμα όπως ντίζες, φίλτρα κ.λπ.

3) Αποφάσισα να αλλάξω την εξάτμιση με Gold star από την αντιπροσωπεία την οποία χρέωναν 220 €. Πείσμωσα, γιατί από Χιτσκοκ αν την έφερνα μόνος μου θα κόστιζε το πολύ 140€. Έτσι παραπονέθηκα στην αντιπροσωπεία για το κόστος, στην αρχή ο Αλέκος ισχυρίστηκε ότι είναι το πιο ακριβό μοντέλο εξάτμησης, όταν όμως έψαξε στον κατάλογο που είχε του Χιτσκοκ και είδε την πραγματική τιμή την αγόρασα 170€ με την εργασία τοποθέτησης. Γιατί να φτάσω σε αυτό το σημείο και να παρακαλέσω για την τιμή;
Πάντως άξιζε τον κόπο γιατί ο Γρηγόρης έκανε καλή δουλειά με πατέντα για την τοποθέτηση της εξάτμισης πιο σταθερά.

4) Κάποια στιγμή ζήτησα από την αντιπροσωπεία να μου ελέγξουν αν είναι σωστά ρυθμισμένο το αβάνς  της ηλεκτρονικής γιατί είχα υπόνοιες ότι βαρούσε σε λάθος σημείο, η απάντηση ήταν πως ο Γρηγόρης δεν γνωρίζει και ο Αλέκος πως δεν έχει σωστό στροβοσκοπικό πιστόλι. Τους είπα πως μπορώ να βρω από φίλο το πιστόλι και ο Αλέκος δέχτηκε. Όμως δεν πήγα διότι κάθησα μόνος μου να φτιάξω ρολόι για τον ρότορα δανείστηκα το στροβοσκοπικό πιστόλι, πήρα τιμές από τις συμβουλές του Χιτσκοκ, συμβουλεύτηκα τον Θωμά (από τηλεφώνου με καθοδήγησε) είδα βιντεάκια στο youtube πως γίνεται και το έκανα μόνος μου.
Αλλά το παράπονο το είχα μέσα μου, μάστορας να μη γνωρίζει από ρύθμιση ηλεκτρονικής σε Enfield  και αντιπροσωπεία να σου πετύχει χωρίς κατάλληλα εργαλεία.

5) Πριν πάω πέρσι το ταξίδι στην πανελλήνια αποφασίζω να κάνω ένα μικρό σέρβις στην αντιπροσωπεία (λάδια μπροστινού, έλεγχος  κ.λπ.). Λόγω της ελεύθερης εξάτμισης και του φίλτρου αέρα Κ&Ν μου λέει ο Γρηγόρης να ζιγκλερώσουμε το καρμπυρατέρ. Και μου βάζει τη βελόνα στην πέμπτη θέση. Φεύγω για ταξίδι και στα 150 χλμ. γυρνάω ρεζέρβα και στο βενζινάδικο μύριζε όλη η μηχανή καμένο κάυσιμο. Υπολόγισα ότι έκαιγα 4,5 - 5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα και μουρλάθηκα. Αναγκάστηκα να πάρω τηλέφωνο τον Θωμά ενώ ήμουν στον Βόλο να του εξηγήσω τι είχε γίνει και με τις υποδείξεις του και τη βοήθεια του bbk καθήσαμε μέσα στην καφετέρια να λύσουμε το καρμπυρατέρ και να βάλουμε τη βελόνα στην δεύτερη θέση και να ανασάνει η μοτοσικλέτα μου. Στην επιστροφή γύρισα με φυσιολογική κατανάλωση 3,5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.
Όταν γύρισα Αθήνα παραπονέθηκα στον Γρηγόρη και μου είπε πως αυτός φοράει 145 ζιγκλερ και δεν έχει πρόβλημα και πως έπρεπε να φτιάχναμε και το φλοτέρ για να μην έχω πρόβλημα.  Σε αυτό το σημείο στράβωσα ολοκληρωτικά και έκτοτε αποφεύγω να πηγαίνω στην αντιπροσωπέια για δική μου δουλειά.  Και για την ιστορία και προς γνώση το σωστό ζιγκλέρ είναι 117,5 και η βελόνα στην 3η θέση, το 145 ζιγκλέρ έχει μια τρυπάρα νααααα και ρουφάει πολυ βενζίνη.

Πως λοιπόν να ξαναπάω στην αντιπροσωπεία και με τα παθήματα που μαθαίνω από άλλους συνελφιντάδες; Πάνε για μια επισκευή και φεύγουν έχοντας φτιάξει άλλες πέντε βλάβες; Τι στο καλό τόσο σιδεροφάγοι είμαστε;

Αντιλαμβάνομαι ότι οι περισσότεροι κάτοχοι Enfield έχουν ανάγκη από ένα συνεργείο, δεν μπορούν μόνοι τους να φτιάχνουν τις μοτοσικλέτες τους.
Αντιλαμβάνομαι και ότι η αντιπροσωπεία θέλει να ζήσει και είναι κακό να γράφονται όλα αυτά που τη δυσφημούνε.
Αντιλαμβάνομαι και όσους έχουν αντιμετωπίσει προβλήματα και δε μιλάνε, δεν θέλουν να μπλέξουν.
Όμως η "πλάτη" έχει μπει εδώ και ενάμιση χρόνο ζωής του φόρουμ, το θέμα "αντιπροσωπέια" δεν το αγγίζαμε. Και κατέληξε η πλάτη να γίνει καμπούρα και πως να κρύψεις μια καμπούρα;

Τώρα ήρθε η ώρα να βάλουμε άλλου είδους πλάτη, χωρίς τον κίνδυνο να καμπουριάζει ο ιδιοκτήτης.

Και τελειώνοντας θέλω να ξέρετε πως όλα τα παραπάνω δεν τα γράφω με κακία, είναι απλές σκέψεις και συμβάντα που έχουν γίνει και πρέπει να γνωρίζει ο κάθε συνελφιντάς που θα αποφασίσει να επιλέξει την αντιπροσωπεία για την επισκευή της μηχανής του ώστε να είναι υποψιασμένος. Εγώ μπορεί να έχω χάσει την επαφή που θα ήθελα με την αντιπροσωπεία και με στεναχωρεί. Όμως έχοντας σαν παράδειγμα τους επαρχιώτες που τα καταφέρνουν λέω πως θα προσπαθήσω κι εγώ μόνος μου να τα καταφέρω. Και μάλιστα θα βρω λύσεις που ποτέ δεν θα μου έδινε η αντιπροσωπεία για ευνόητους λόγους.

Δεν θέλουμε το κακό της αντιπροσωπείας, αλλά με αυτή τη νοοτροπία και χωρίς ουσιαστική βελτίωση από τα κακά της παρελθούσας διοίκησης θα κλείσει. Εγώ προσωπικά, "δεν πρόκειται να γίνω σκλάβος της Enfield και κανενός μονοπωλίου, καλύτερα να την παρατήσω την μοτοσικλέτα μου ή να την βάλω στο σαλόνι για μπιμπελό".
Γιατί λοιπόν να μπαίνουν εκβιαστικά διλήμματα του τύπου "τι θα κάνω αν κλείσει η αντιπροσωπεία";
Σε όποιον αρέσει αυτή η αντιπροσωπεία με 'γεια του και χαρά του.
Δημοσιεύτηκε
Εδω στο κλαμπ  σιγουρα δεν θα χωριστουμε σε υπερασπιστες η μη της αντιπρωσοπειας.Τον Σαββαιδη εγω πρωτη φορα τον ειδα το 1992 το 2010 τον Ιουνιο ο Σαββαιδης αποχωρησε.Το σερβις κλπ που αφορουν την αντιπρωσοπεια ανελαβε ο Μαλτεζος ΑΛΕΚΟς και σιγουρα θα ειναι αδικο να φορτωσουμε τα πιθανως κακως κειμενα που λεει και ο λαος του Σαββαιδη στον ΑΛΕΚΟ ,ο οποιος κατα την γνωμη μου το παλευει και  εντιμος ειναι.Ας γραψουν και αυτοι που εχουν ΕΦΙ  που αφορουν την περιοδο του Αλεκου την γνωμη τους.Καλο ειναι να μην ειμαστε αφοριστικη, και να ειμαστε ρεαλιστες ,γιατι η κριση που πλητει και την αντιπροσωπεια αφορα την διετια Μαλτεζου. Εγω ουτε συγγενικη σχεση εχω ουτε ηξερα απο πριν τονΑλεκο η τον Γρηγορη ο οποιος ειναι φιλοτιμος και θεωρω οτι αυτη την στιγμη εχει αποκτησει εμπειρια.Ας μην ξεχναμε οτι μιλαμε για μια μικρη αντιπρωσοπεια με συγκεκριμενο αριθμο πωλησεων.Επειδη εδω γραφουμε 5-6 -8 ατομα ενφιλνταδες,και τα μελη ειναι 126 οι πωλησεις πανελλαδικα απο το 1992 αγγιζουν της800 ασχετα αν κυκλοφορουν ολες η οχι η γνωμη η δικη μου η των υπολοιπων που εχουμε αναφερθει στο θεμα της αντιπροσωπειας ΕΝΦΙΛΝΤ δεν ειναι αντιπροσωπευτικες, φιλικα παντα συντροφοι συνελφινταδες αφου ολους μας  ενωνει η αγαπη μας για τις ΕΝΦΙΛΝΤ .
Δημοσιεύτηκε
Φίλε μου Κίμωνα δεν αναφέρομαι μόνο στην εποχή του Μιχάλη αλλά και στη τωρινή διεύθυνση του Αλέκου.
Θα σου παραθέσω μερικές τιμές από αναλώσιμα ή ανταλλακτικά που μου έδωσε ο Αλέκος σε ερώτημα που έκανα και μου απάντησε αμέσως στης 03 Αύγουστου 2011.
Φίλτρα λαδιού 5 τιμή 30€ δηλαδή 6€ το κάθε ένα όταν ο σημερινός κατάλογος του Χιτσκουρίδη του 2012 δίνει τα 6 φιλτρα λαδιού 15 λίρες με τα μεταφορικά βγαίνουν περί τα του 22 € το πολύ, και αν τα πάρεις από το δίκτυο 10€ τα 10 φίλτρα.
Φίλτρο αέρος 15€
Ντίζα συμπλέκτη 15 €
Αντλίες βελτιωμένες 55€ η κάθε μία.
Επίσης του είχα ζητήσει το εσωτερικό καπάκι πρωτεύουσας μετάδοσης που καταργεί την μίζα και μου είχε δώσει τιμή 140€, αλλά επειδή δεν το είχε θα το παρήγγειλε και θα μου χρέωνε επιπλέον 20€ μεταφορικά από την Αγγλία, δηλαδη σύνολο 160€ και δεν θα το είχα στο χέρι μου.
Από τον Χιτσκουρίδη έβγαινε περί το 125€ με φπα.
Κάνε τώρα την αναγωγή με τις τιμές του Χιτσκουρίδη το 2011 από τον κατάλογό του και θα δεις ποια είναι η διαφορά.
Σε μία παραγγελία των 350€ όταν έχεις διαφορά τουλάχιστο 50€ είναι υπολογίσιμα έτσι?
Τουλάχιστον για εμένα είναι.
Συν αν βάλεις πως έτσι και αλλιώς θα πληρώσω μεταφορικά που από την Αθήνα είναι πολλαπλάσια από ότι από Αγγλία.
Άσε και το άλλο το κουλό, σας το είπα δεν θυμάμαι….από Αγγλία έρχονται ποιο γρήγορα από ότι από Αθήνα.
Οπότε μονόδρομος η Αγγλία ή το ebay, επιλεκτικά πάντα.
Τώρα επαναλαμβάνω.
Τεχνική υποστήριξη δεν έχω από αντιπροσωπεία.
Service σε αντιπροσωπεία δεν μπορώ να κάνω γιατί μου πέφτει ολίγων μακριά (500km).
Ανταλλακτικά δεν παίρνω από την αντιπροσωπεία μιας και δεν με συμφέρει οικονομικά.
Τότε ποιος ο λόγος ύπαρξης για μένα?
Ποιος ο λόγος ύπαρξης αν δεν με στηρίζει?
Δημοσιεύτηκε
Φιλε Νικο πιστευω οτι αυτα που γραφεις ειναι αληθινα.Τα λες δημοσια και αν κατι δεν ειναι ετσι ας βγη η αντιπρωσωπεια να τα διαψευση,γιατι εσυ δεν κρυβεσε και αναφερεσε αναλυτικα.Τωρα η επαρχια γενικοτερα αντιμετοπιζει προβλημα σερβις,το ειχαμε συζητησι και πριν κανα χρονο και παραπανω οταν ειχατε κατεβει κατω.Την δευτερα εχω κλεισει ραντεβου για σερβις ξεκαρβουνιασμα κλπ, και θα ζητησω απο τον Αλεκο συναντηση μελων του κλαμπ που θελουν , να συμετεχουν,εχω μιλησει και με τον ΑΝΔΡΕΑ με το γνωστο 350 Ενφιλντ μαζι με τον Αλεκο οπωσδηποτε να ειναι και ο ιδιοκτητης της Ενφιλντ Ελλαδας,ο Τζωρτζογλου.Εκει τα μελη θαπουν τα παραπονα τους ,την θεση τους,ο καθενας ελευθερα,και θα ακουσουμε τις απαντησεις της αντιπροσωπειας.Πιστευω και ο ΝΟΕ να ειναι θετικος γιατι θελω να ειναι στην συναντησι,και ο Μπουλετακιας,και ο Μπρανκαλεονε,και φυσικα και τα υπολοιπα παιδια.Εγω θελω να υπαρχει η αντιπροσωπεια αλλα θελω και ευχαριστημενους Ενφιλνταδες.Το κλαμπ Ενφιλντ αυτοι που το δημιουργησαν ,και που εμεις εχουμε την χαρα να ειμαστε μελη ειμαι σιγουρος οτι θελει το καλο ολων,για να μπορουμε να κανουμε τις εκδρομες μας ,τις καφεδοσυναντησεις μας, να ανταλασουμε αποψεις μας,γιατι Ενφιλντ σημαινει ανχωλητικο φαρμακο
Δημοσιεύτηκε
[quote author=kimon delios link=topic=749.msg7810#msg7810 date=1335975876]
...θα ζητησω απο τον Αλεκο συναντηση μελων του κλαμπ που θελουν , να συμετεχουν,εχω μιλησει και με τον ΑΝΔΡΕΑ με το γνωστο 350 Ενφιλντ μαζι με τον Αλεκο οπωσδηποτε να ειναι και ο ιδιοκτητης της Ενφιλντ Ελλαδας,ο Τζωρτζογλου.Εκει τα μελη θαπουν τα παραπονα τους ,την θεση τους,ο καθενας ελευθερα,και θα ακουσουμε τις απαντησεις της αντιπροσωπειας.
[/quote]

Μακάρι να γίνει, εγώ θα έρθω και ελπίζω να βγει κατί καλό για όλους
και αν πεισθώ θα γυρίσω κι εγώ στην αντιπροσωπεία, γιατί όχι;
Οργάνωσέ το λοιπόν, κάποια Κυριακή, να πιούμε όλοι μαζί καφέ.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Αυτος ειναι κυριοι ο λογος που ανηκω σε αυτη τη παρεα και δεν θελω να την παρατησω ποτε  :shake2: γιατι ειμαστε ακομα ρομαντικοι...αντε να συμμετεχω και εγω αλλα δεν πιστευω να αλλαξει κατι  :sad: ειναι θεμα νοοτροπιας...εχω γνωστο μηχανικο με μικρο συνεργειο μηχανων στα Χανια ο οποιος απο μονος με ενα μισθο βαζει στην ακρη λεφτα και τρεχει σε σεμιναρια (ακομα και Γερμανια και Δανια εφτασε) για να εμπλουτιζει τις γνωσεις του...εφτιαξε σελιδα στο internet με θεματα τυπου φορουμ...αναλαμβανει τα εξοδα μεταφορας μηχανης πελατων απο ολη τη Ελλαδα για να την επισκευασει στο συνεργειο του χωρις να αυξανει την τελικη τιμη service...τρεχει σε συγκεντρωσεις και καθε ειδους εκδηλωσεις...και ξοδευοντας τοσα λεφτα κατεληξε στο να αυξησει την  πελατεια του  :bs:
Δημοσιεύτηκε
Συμφωνώ με τους προλαλλίσαντες...
Θεωρώ ότι δεν το παίζουμε ήρωες...
Απλά αγαπάμε τις μηχανές μας και θέλουμε το καλύτερο γι αυτές...
Δεν είμαστε παράλογοι...
Θέλουμε μια καλύτερη αντιπροσωπεία που θα μας αγκαλιάσει όλους...
Και μιλάω εγώ που δεν είχα και σοβαρά προβλήματα με τη μηχανή μου....
Δεν σκεφτόμαστε το εγώ μας αλλά το γενικό καλό....
Την αντιπροσωπεία την θέλουμε φίλο μας..Και στο φίλο μας θα πούμε και τα παράπονα μας,τους προβληματισμούς μας αλλά και τα θετικά...
Δεν είμαστε μηδενιστές...Ούτε αρνητικοί...
Μια επικοδομιτική συζήτηση εις βάθος...Που μόνο καλά μπορεί να αποδώσει....
Και πρέπει να δούμε και την φιλοσοφία της αντιπροσωπείας στην παρούσα περίοδο...
'Αλλα σίγουρα έχουμε απαιτήσεις από την αντιπροσωπεία...
Αλλιώς πάμε στο Λάλο και στον κάθε Λάλο...
Σίγουρα  υπάρχουν παράπονα που αρκετούς τους κρατάνε εκτός αντιπροσωπείας.....
Και κάπου χάνεται και η εμπιστοσύνη μας προς αυτή....
Και οι καιροί είναι δύσκολοι...
Μπορεί η αλήθεια να είναι κάπου στη μέση...Αλλά σίγουρα πρέπει να θιχτούν πράγματα...
Πιστεύω να συμφωνούν όλοι με τα λεγόμενα μου..
Δημοσιεύτηκε
(έχω χαθεί τον τελευταίο καιρό..η πολλή δουλειά τρώει τον αφέντη,λένε.. :embarrassed: )

Συμφωνώ με όλους όσους έγραψαν στο συγκεκριμένο θέμα γιάτι γράφτηκαν αλήθειες και γεγονότα. Αν και δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα με την αντιπροσωπεία, θέλω να βρίσκομαι στη συνάντηση που θα γίνει για να δείξουμε ότι αυτή η ομάδα έχει δύναμη και μέλη που ενδιαφέρονται. Οπότε να με υπολογίζετε κι εμένα.
Θυμάμαι κάποια φορά μου είχε πει ο Αλέκος [i]"είναι καλό που φτιάχτηκε αυτή η παρέα..."[/i] (στο κλαμπ αναφερόταν) Ας ελπίσουμε λοιπόν να δουν με καλό μάτι αυτή την κίνηση και να βγει και κάτι ουσιαστικό από την κουβέντα.
:bs:
Δημοσιεύτηκε
Είμαι από εκείνους που έχουν φύγει από την αντιπροσωπεία εδώ και ένα χρόνο περίπου. Οι λόγοι οφείλονται κυρίως στην περίοδο του Μιχάλη και λιγότερο στην περίοδο του Αλέκου, αλλά η σωρευμένη απογοήτευση και η απόσταση του νέου συνεργείου, που είναι πολύ κοντά στο σπίτι μου, με οδήγησαν στην απόφαση να φύγω. Συμφωνώ ότι ενώ αφήνεις του κόσμου τα λεφτά σου παίρνουν ευτελές τίμημα για πράγματα που είναι ασήμαντα (πχ ο Μιχάλης που είχε ζητήσει 2 ευρώ για ένα πλαστικό σωληνάκι), αλλά τουλάχιστον στην περίπτωσή μου (αφορά τον Αλέκο) δεν μου έχουν βγάλει ζημιές που δεν υπήρχαν ή ανταλλακτικά που τα άλλαξαν ενώ δεν έπρεπε να τα αλλάξουν. Συγκεκριμένα πέρυσι πριν την πανελλήνια είχα αφήσει την Enfield για ένα μεγάλο αριθμό εργασιών και μεταξύ των άλλων έπρεπε να αλλαχθεί και η αλυσίδα. Ζήτησα από τον Αλέκο να αλλάξει και γρανάζια, επειδή πίστευα ότι αυτά πάνε μαζί, αλλά ο Αλέκος προς τιμήν του δεν τα άλλαξε επειδή δεν υπήρχε λόγος να το κάνει. Και βέβαια εάν τα άλλαζε, δεν θα δημιουργούσα ποτέ θέμα γιατί πίστευα ότι έτσι έπρεπε να γίνει. Και δεν είναι κανόνας ότι η αντιπροσωπεία είναι σε όλα πιο ακριβή από τους διάφορους προμηθευτές που βρίσκουμε στο internet. Και πολλές φορές εάν παραγγείλεις  πράγματα ως πιο φθηνά, μπορεί τελικά να κοστίσουν πιο ακριβά (το ξέρω επειδή το έχω πάθει).
Με τα παραπάνω θέλω να τονίσω, ότι όλοι (αντιπροσωπεία και οι άλλοι) έχουν τα καλά τους έχουν και τα κακά τους. Απλώς επιλέγουμε εκείνον που θα μας δημιουργεί τα λιγότερα προβλήματα.
Κλείνοντας, δηλώνω συμμετοχή στην συνάντηση εάν αυτή πραγματοποιηθεί (το βρίσκω λίγο απίθανο, αλλά η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία).
Δημοσιεύτηκε
[quote author=SSAV link=topic=749.msg7819#msg7819 date=1336022985]
Είμαι από εκείνους που έχουν φύγει από την αντιπροσωπεία εδώ και ένα χρόνο περίπου. Οι λόγοι οφείλονται κυρίως στην περίοδο του Μιχάλη και λιγότερο στην περίοδο του Αλέκου, αλλά η σωρευμένη απογοήτευση και η απόσταση του νέου συνεργείου, που είναι πολύ κοντά στο σπίτι μου, με οδήγησαν στην απόφαση να φύγω. Συμφωνώ ότι ενώ αφήνεις του κόσμου τα λεφτά σου παίρνουν ένα ευτελές τίμημα για μικροπράγματα (πχ ο Μιχάλης που είχε ζητήσει 2 ευρώ για ένα πλαστικό σωληνάκι), αλλά τουλάχιστον στην περίπτωσή μου (αφορά τον Αλέκο) δεν μου έχουν βγάλει ζημιές που δεν υπήρχαν ή ανταλλακτικά που τα άλλαξαν ενώ δεν έπρεπε. Συγκεκριμένα πέρυσι, πριν την πανελλήνια, είχα αφήσει την Enfield για ένα μεγάλο αριθμό εργασιών και μεταξύ των άλλων έπρεπε να αλλαχθεί και η αλυσίδα. Ζήτησα από τον Αλέκο να αλλάξει και γρανάζια, επειδή πίστευα ότι αυτά πάνε μαζί, αλλά ο Αλέκος προς τιμήν του δεν τα άλλαξε επειδή δεν υπήρχε λόγος να το κάνει. Και βέβαια εάν τα άλλαζε, δεν θα δημιουργούσα ποτέ θέμα γιατί πίστευα ότι έτσι έπρεπε να γίνει. Και δεν είναι κανόνας ότι η αντιπροσωπεία είναι σε όλα πιο ακριβή από τους διάφορους προμηθευτές που βρίσκουμε στο internet. Και πολλές φορές εάν παραγγείλεις  πράγματα ως πιο φθηνά, μπορεί τελικά να κοστίσουν πιο ακριβά (το ξέρω επειδή το έχω πάθει).
Με τα παραπάνω θέλω να τονίσω, ότι όλοι (και αντιπροσωπεία και οι άλλοι) έχουν τα καλά τους έχουν και τα κακά τους. Απλώς επιλέγουμε εκείνον που θα μας δημιουργεί τα λιγότερα προβλήματα.
Κλείνοντας, δηλώνω συμμετοχή στην συνάντηση εάν αυτή πραγματοποιηθεί (το βρίσκω λίγο απίθανο, αλλά η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία).
[/quote]
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
[quote author=χρηστος link=topic=749.msg7813#msg7813 date=1335987790]
...αντε να συμμετεχω και εγω αλλα δεν πιστευω να αλλαξει κατι  :sad:
[/quote] τελικα δεν θελω να συμμετεχω για τους κατωθι λογους : εχω ηδη ξεκοψει εδω και 1 χρονο κοντα αρα δεν ξερω κατα ποσο βελτιωθηκαν η χειροτερεψαν - αυτο που θεωρω οτι πρεπει να κανουν ειναι να βρουν μαστορα γνωστη αλλα δεν θελω να γινουμε η αιτια για να μειωθει ο μισθος του ηδη υπαρχοντα μαστορα η ακομα και να τον διωξουν (γιατι ολοι που πανε στην αντιπροσωπια μας λενε πως εχει βελτιωθει αρκετα και εξελισετε σε καλο μαστορα και ολοι τον θελουμε) - τελος εχω ακουσει οτι πολλα παραπονα εχουν ειπωθει απο πολλους face to face με τους υπευθυνους της αντιπροσωπιας (και πολλυ καιρο πριν)δηλαδη εχουν κρουσει τον κωδωνα του κινδυνου οπως μου ειπαν αλλα η αντιπροσωπια δεν εχει κανει καποιες κινησεις προς βελτιωση(παλι οπως μου ειπαν οι συνενφιλνταδες)... και στην τελικη αν θελουν μπορουν να διαβασουν οσα λεμε και αν ειναι ψεματα ας τα διαψευσουν ( π.χ: για ποιο λογο δεν μου αλλαξαν τον προβληματικο τροχο που τον πληρωσα για καινουργιο και παρολα αυτα τους ειπα οτι θα πληρωνα τα επιπλεον εργατικα -για ποιο λογο ξοδεψε ο αλλος 1300 χωρις να διορθωθουν τα ηλεκτρικα? ας ενημερωσουν οποιον απο εμας παει στην αντιπροσωπεια οτι ο δικος μας γραφει ψεματα η οτι τα φουσκωνει αν ισχυει κατι τετοιο ) οσον αφορα τις τιμες τους αυτες ειναι και δεν μας υποχρεωνουν με το ζορι να ψωνιζουμε απο αυτους αρα δεν μπορουμε να απαιτησουμε κατι ουτε να τους κατηγορησουμε σε αυτο (θα ηταν εξυπνη κινηση ομως με κερδος για αυτους να αναλαμβανανε τα ναυλα των Θεσαλλονικεων για επισκευη σην αντιπροσωπια)...αυτα ...
Δημοσιεύτηκε
Το αν θα γινει η συναντησι ,η οχι θα ενημερωσω το φορουμ,την Δευτερα το βραδυ.Η ημερομηνια θα καθοριστη,και οποιος θελει να συμμετεχει,και να πει την γνωμη του ελευθερα,η οποιος δεν θελει να συμμετεχει παλι δικαιωματου ειναι,παρολο που υπαρχουν μελη που εχουν παραπονα τα γραφουν ,και η γνωμη μου ειναι καλο ειναι να υπαρχει και ο αντιλογος[ΑΝΤΙΠΡΩΣΟΠΕΙΑ],και τα μελη αυτα πχ.που εχουν γραψει 1300 ευρω για ηλεκτρικα,και αλλα συναφει πρεπει να παραστουν.Αλλιως αν γινει η συναντησι που ζηταμε και δεν ερθει κανεις απο ταμελη τοτε τι γραφουμε και ξαναγραφουμε.Μην ξεχναμε οτι 10 ανθρωποι κυριως γραφουμε ,μπαιναυν δεκαδες επισκεπτες στο φορουμ ,που εχει και 123 μελη,και αρα εμεις που πηγαινουμε και τις εκδρομες μας κλπ.γρφουμε συμμετεχουμε ενεργα,πρεπει αν μη τι αλλο να δειξουμε υπευθυνοτητα.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Το κακο ειναι οτι οσοι γραψανε για τις κακοτοπιες το κανανε με το ονομα τους και αναλαβανε τις ευθυνες τους και τοσο καιρο να εισαστε σιγουροι πως αν λεγοντουσαν ψεματα θα εβρισκε τροπο η αντιπροσωπια να ενημερωσει (δοξα το θεο πολλοι πηγαινετε εκει,δεν σας ειπαν οτι αυτα που γραφω εγω η ο Χ η ο Ψ ειναι αρλουμπες? καποιοι αλλοι τα προβληματα που εχουν συναντησει δεν τα γραφουν και φαινομαστε κομπλεξικοι με την αντιπροσωπεια 2-3 ατομα (και δεν αναφερομαι σε σενα Κιμωνα γιατι απο οσο ξερω δεν εχει αντιμετωπισει η μηχανη σου κατι σοβαρο μεχρι στιγμης και μακαρι να ειναι παντα ετσι)τωρα οσον αφορα τα 1300 ο φιλος μας τα ειπε χωρις να κρυβετε ,ολοι ξερουμε ποιος ειναι και εγω τον πιστευω και δεν θα του ζητησω και πιστοποιητικο φρονηματων (το χρηματικο ποσο ειναι τεραστιο και επαναλαμβανω αν ηταν ψεμα την ιδια μερα θα  τον ειχε ξεμπροστιασει η αντιπροσωπια και μετα εμεις θα τον διαγραφαμε απο μελος πιστευω...ΠΛΕΟΝ σταματαω να συμμετεχω σε αυτο το θεμα γιατι στο τελος θα νομιζουν απο την αντιπροσωπια οτι εγω και 3 αλλοι θελουμε να τηνς κανουμε και ζημεια (ενω εγω ηλπιζα σε μια αντιπροσωπια στολιδι και θα ημουν ο πρωτος που θα τους διαφημιζε)
Δημοσιεύτηκε
Χρηστο πιστευω οτι κανεις απο τα παιδια και εσυ δεν εχουν τον οποιοδηποτε δολο,η να κατηγορησουν ,απλα ο καθενας λεει την αληθεια του.Τα 1300 ευρω που εδωσε ο φιλος ,δεν λεει κανεις οτι λεει ψεματα απλα δεν ξερουμε αν το ποσο που ειναι οντως ψηλο ανταποκρινετε σε αυτα που εχουν γινει,η οχι.Τωρα επειδη ο καθενας μας λεει την αποψη του ,δεν ξερω κατα ποσο θα ηταν λογικο η αντιπροσωπεια να πρεπει να απανταει σε οτι γραφετε.Για αυτο προτειναμε συναντησι ,και εγω θα ηθελα να εισαι και εσυ,γιατι ρε φιλε σε θεωρω εντιμο και δεν κρυβεσε,λες την αποψη σου το παραπονοσου,και καλο ειναι να την ακουσουν.Τωρα εσυ ξερεις και αλλοιμονο δεν ειναι τιποτα υποχρεωτικο,αλλωστε πρωτα  απο ολα σε θελω  στις εκδρομες ,μην μου κοπει καμμια ντιζα ,ξερεις.Κατα τα αλλα ας χαμηλωσουμε τους τονους ,αλλωστε ολοι το καλο των ΕΝΦΙΛΝΤ μας θελουμε.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
[quote author=kimon delios link=topic=749.msg7810#msg7810 date=1335975876]
Φιλε Νικο πιστευω οτι αυτα που γραφεις ειναι αληθινα.Τα λες δημοσια και αν κατι δεν ειναι ετσι ας βγη η αντιπρωσωπεια να τα διαψευση
[/quote] Φιλε Κιμωνα αυτα ελεγες πριν καποιες μερες...τωρα γιατι λες πως δεν μπορει η αντιπροσωπια να βγει να μιλησει και θελουμε συναντησεις? και ελεγα πως δεν θα ξαναγραφα...

[quote author=kimon delios link=topic=749.msg7848#msg7848 date=1336132755]
.Τωρα επειδη ο καθενας μας λεει την αποψη του ,δεν ξερω κατα ποσο θα ηταν λογικο η αντιπροσωπεια να πρεπει να απανταει σε οτι γραφετε
[/quote] βλεπεις αυτη η διαφορα στις θεσεις σου μας μπερδευει...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.