Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Royal enfield trial-scrambler(Sunday)

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον εδω και περιπου 1 χρονο λειπει κατι και απο το γκαραζ μου αλλα φυσικα και στην καρδια μου...!!Ενα μεγαλο κενο...

 

http://postimg.org/image/jgxssrijd/

 

Ετσι λοιπον θα μου το καλυψει μια κουκλα με το ονομα Sunday που επελεξα μιας και ο σκοπος αγορας της ειναι να απολαμβανω με ομορφα χλμ. τις Κυριακατικες εκδρομουλες..!

Σημερα την κουκλα μου την χαιροταν ο Νοε στην Αθηνα μιας κι αυτος ετρεξε,εκανε,εδειξε,μετρησε...μεχρι και λαδια εβαλε ωστε να αγοραστει η Sunday και να μπει αποψε στο καραβι για Χανια!Νικο ευχαριστω πααααααρα πολυ για οολα και για οσα εχεις κανει για'μενα...!!

Χρωσταω...:default_cheers:  :food2:

 

Φωτο της μηχανης ακομα δεν εχω,ουτε την εχω δει απο κοντα,ομως ηδη ξερω πως θα την κανω...Το project που θα γινει πανω της,βημα βημα θα υπαρχουν πλεων εδω,με πολυ μπλα μπλα και φυσικα πολυ βοηθεια δικια σας!

Οποτε καλο ταξιδι Sunday για σημερα κι ελπιζω να με αγαπησεις οπως κι εγω και φυσικα να με κανεις κι εσυ επιτελους να ξανα χαμογελασω πανω στο τιμονι σου,που εχω να νιωσω ετσι ομορφα πολυ καιρο...!

Περιμενω πως και πως να σε αντικρισω το πρωι και να σε χαιδεψω οπως κανεις αλλος,πριν ακουσω το πρωτο παφ παφ που θα μου προσφερεις..!

 

 

  • Απαντήσεις 1,2k
  • Εμφανίσεις 110,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Κατι αλλο που σκεφτομαι ειναι μηπως εχει μπει καποιο σκουπιδακι στο καρμπυρατερ λογο ανοιχτου φιλτρου,αλλα προχθες του εβαλα σφουγγαρακι...ολα παιζουν!

Δημοσιεύτηκε

...δεν νομίζω πως είναι κάτι ιδιέτερο...

...εγω θα έλεγα να όταν πας να την παρεις μην κάνεις τίποτα παρα μονο βάλτην μπροστα να δουμε αν θα πάρει και πως θα λειτουργει...!!!

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
6 λεπτά πριν, bbk είπε:

...δεν νομίζω πως είναι κάτι ιδιέτερο...

...εγω θα έλεγα να όταν πας να την παρεις μην κάνεις τίποτα παρα μονο βάλτην μπροστα να δουμε αν θα πάρει και πως θα λειτουργει...!!!

 

Χα χα χα...το βρηκα.

Με το αποτομο ανοιγμα του γκαζιου εφυγε απο την θεση του το βαρελακι της ντιζας κατω απο το χερουλι.

Reeee τι μηχαναρες εχουμε...

 

20170420_081636.jpg

 

Το εβαλα στην θεση του κι ολα οκ..

 

20170420_081641.jpg

 

Παω για σουζες..:bike:

 

Πρεπει να ρυθμισω το μποσικο μην το ξανα παθω..

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Σημερα ζωγραφιζα ωστε να εχω μια εικονα για το πως θελω να το κανω...Θελω την γνωμη σας!!Τωρα ειναι ετσι..

 

20170423_094147.jpg

 

Ξερω γουστα ειναι αυτα,αλλα θελω να κανω σκουρα καφε την σελα και το τεποζιτο καπως ετσι...

 

20170423_213744.jpg

 

Δεν ξερω απο φωτοσοπ κι απλα προσπαθησα με το κινητο,οποτε μην με κοροιδευετε..:tongue:

Αν καταληξω σε αυτα τα χρωματα,αργοτερα θα βαψω μαυρες τις μποτες και θα παιξω και με τις ζαντες..!!

Δημοσιεύτηκε

http://www.ebay.com/itm/New-Royal-Enfield-Tan-VINYL-Front-Solo-Seat-With-Chrome-Springs-Complete-/262559622135?hash=item3d21c5e3f7:g:ThkAAOSwJqpXoJg4

 

Για δες αυτή Νικόλα!!!! Στην 350 άρα σου που είναι μαύρη όλη εάν μπεί αυτή η σέλα θα γίνει μία μαγεία!!!! Το καφέ σκούρο θα χαθεί φοβάμαι στο μαύρο σύνολο.

Ενώ το κρεμ θα αναδειχθεί αμέσως !!!!!

Άκου τις καλλιτεχνικές μου ανησυχίες και θα με θυμηθείς!!!!?

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
7 ώρες πριν, χρηστος είπε:

καφε καλλυματα σελας για Χανια ,παρακαλω !!!!!

ΕΦΤΑΣΕΕΕΕ!!!!!

μονο 45 ευροπουλα απο enfield county !!!!

 

 

NEW TAN LEATHER LYCETT TYPE FRONT & PILLION SEAT COVER NORTON BSA AJS  @DE

 

Εγω εχω το μικρο σελακι,οποτε αυτο δεν κανει...εχω παει σε φιλο ταπετσερη και μου ειπε 30ευρω σε σκουρο καφε.Θα μου βγαλει ομορφα το παλιο(το μαυρο)ωστε να μην χαλασει και θα εχω και δευτερη αλλαξια...αν χρειαστει!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
10 λεπτά πριν, noe είπε:

Πως θα χαλάσει Αντώνη, απλά τα κορδόνια δεν  λύνεις..?

Εμενα δεν εχει κορδονια.Μαλλον δηλαδη...δεν ξερω παω να δω.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ναι δεν εχει..

Εχει μονο κλιπς.Μαλλον εννοει πως θα την βγαλει ολη και θα κρατησει την βαση της μαυρης και πανω σε αυτην θα βαλει την καφε.

 

20170424_173003.jpg

 

20170424_173010.jpg

 

20170424_172958.jpg

 

20170424_173033.jpg

 

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Re'συ...αρα για να ξανα βαλω την αλλη αλλαξια,θα πρεπει παλι να του την παω εκει..!Εγω αυτο καταλαβαινω..Θα τον ρωτησω αυριο γι'αυτο.

Ας ελπισουμε να γινει ωραια η καφε.Αυτος μου ειπε πως ραφες και ολα τα αλλα θα γινουν ολοιδια.Θα το ρισκαρω και θα δω..!!

Δημοσιεύτηκε
19 ώρες πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Δεν ξερω απο φωτοσοπ κι απλα προσπαθησα με το κινητο,οποτε μην με κοροιδευετε..:tongue:

Αν καταληξω σε αυτα τα χρωματα,αργοτερα θα βαψω μαυρες τις μποτες και θα παιξω και με τις ζαντες..!!

 

Εγώ έχω στραβομάρα με τα χρώματα οπότε η σέλα είναι στο περίπου.

Δεν μπόρεσα να βρω εκείνη την Enfield που σου άρεσε.

 

20170423_094147_bez.jpg

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ναι αυτο το ξερω...το μαυρο καλυμα ομως θα το βγαλει και πανω σε αυτην την βαση θα βαλει την καφε.Βαση εννοω το "μαξιλαρακι"το οποιο ειναι ραμμενο.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Just now, noe είπε:

 

Εγώ έχω στραβομάρα με τα χρώματα οπότε η σέλα είναι στο περίπου.

Δεν μπόρεσα να βρω εκείνη την Enfield που σου άρεσε.

 

20170423_094147_bez.jpg

Αυτο που λες Νικο δεν παει σε σκραμπλερ που θελω εγω.

Παει σε κλασικο στυλ...και παει μαζι με τις ζαντες...:tongue:

Υπομονη..!!

Ξερεις οτι θελω και τα δυο.

Δημοσιεύτηκε

Για να δεις το χρώμα, ξέρω ότι δεν πάει σε scrambler,

Μου αρέσει φοβερά μαύρη και όσο την παλεύεις το μικρό ρεζερβουάρ.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Μολις τελειωσω το σκραμπλερ θα μαζευω κοματι κοματι για να το ξανα κανω κλασικο.Το εχω ξανα πει.Ομως για να ξανα γινει θελω εκτος απο τεποζιτο και ζαντες...

Φτερα μπρος πισο,βασεις φτερων,λαστιχα,εργαλειοθηκη δεξια που δεν εχω,εξατμιση,σελα,τιμονι και δεν μπορω να σκεφτω τι αλλο...οποτε θα γινει σιγα σιγα και σε βαθος χρονου.Δυστηχως..εεεεε...Ευτυχως!!(Το διορθωσα)

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
2 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Δυστηχως..

 

Ευτυχώς να λες, όπως και ο Καβάφης

"να εύχεσαι να είναι μακρύ το ταξίδι για την Ιθάκη,

γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις"

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Με βλεπω να παιρνω κι εγω μια 350cc αργοτερα κλασικη μα πιο φθηνα θα μου βγει τωρα που το σκεφτομαι...

Αλλα μετα θα πρεπει να ψαχνω και σπιτι...εκει να δεις περιπετειες...χα χα!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Λοιπον...σημερα θα κοψω την πορτα της εργαλειοθηκης και θα της κολησω ισια λαμαρινα ωστε να την κανω τυπου 50's.

 

Screenshot_20170425-084845.png

 

Για να δουμε τι θα βγει...

Αν δεν γινει οπως την θελω,θα την βγαλω τελειως!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.