Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Royal enfield trial-scrambler(Sunday)

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον εδω και περιπου 1 χρονο λειπει κατι και απο το γκαραζ μου αλλα φυσικα και στην καρδια μου...!!Ενα μεγαλο κενο...

 

http://postimg.org/image/jgxssrijd/

 

Ετσι λοιπον θα μου το καλυψει μια κουκλα με το ονομα Sunday που επελεξα μιας και ο σκοπος αγορας της ειναι να απολαμβανω με ομορφα χλμ. τις Κυριακατικες εκδρομουλες..!

Σημερα την κουκλα μου την χαιροταν ο Νοε στην Αθηνα μιας κι αυτος ετρεξε,εκανε,εδειξε,μετρησε...μεχρι και λαδια εβαλε ωστε να αγοραστει η Sunday και να μπει αποψε στο καραβι για Χανια!Νικο ευχαριστω πααααααρα πολυ για οολα και για οσα εχεις κανει για'μενα...!!

Χρωσταω...:default_cheers:  :food2:

 

Φωτο της μηχανης ακομα δεν εχω,ουτε την εχω δει απο κοντα,ομως ηδη ξερω πως θα την κανω...Το project που θα γινει πανω της,βημα βημα θα υπαρχουν πλεων εδω,με πολυ μπλα μπλα και φυσικα πολυ βοηθεια δικια σας!

Οποτε καλο ταξιδι Sunday για σημερα κι ελπιζω να με αγαπησεις οπως κι εγω και φυσικα να με κανεις κι εσυ επιτελους να ξανα χαμογελασω πανω στο τιμονι σου,που εχω να νιωσω ετσι ομορφα πολυ καιρο...!

Περιμενω πως και πως να σε αντικρισω το πρωι και να σε χαιδεψω οπως κανεις αλλος,πριν ακουσω το πρωτο παφ παφ που θα μου προσφερεις..!

 

 

  • Απαντήσεις 1,2k
  • Εμφανίσεις 110,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

  • 2 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Σημερα περασαμε ΚΤΕΟ.

Ολα κομπλε..

 

 

20170524_091541.jpg

 

 

Μετα μιας και ειχα ρεπο,καθαρισα και την αλυσιδα με παραφυνελαιο και την λαδωσα..την επλυνα,την γυαλισα και τσεκαρα ολα τα παξιμαδια ωστε να ειναι ετοιμη για πανελληνια.Μαλιστα μου ειχε φυγει και η αλλενοβιδα απο την ψυκτρα της εξατμισης.Χα χα...απο τα πολλα αλογα!!!Εβγαλα και την σελα κι αυριο θα παει να αλλαξει χρωμα.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Αν σας πω οτι πριν λιγο παρελαβα την σελα και φυσικα την εβαλα μολις τωρα!!

Κατι δεν μου κολλαει σαν πρωτη φαση...Αν δεν την συνηθισω θα την ξανα κανω μαυρη!Σαν ραφες και τα υπολοιπα ομως ειναι πανεμορφη:love:

 

 

20170526_232550.jpg

 

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Σελα και χερουλια εδεσαν φοβερα!Το δερματινο τσαντακι της μπαταριας θελει λιγο να σκουρυνει,οποτε αυριο θα παιξω με την βαζελινη(παλι).::):

 

Πρεπει να συμμαζεψω κιολας...Στην καθημερινοτητα μου δεν το καταλαβαινω,αλλα στις φωτογραφιες της αποθηκης ασ'τα να παν...ΑΜΑΝ

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ελεγα πως τελειωσα κι οτι πριν την πανελληνια δεν προκειται να κανω κατι αλλο...

Αμ δε...

Απο τοτε λοιπον που ειχα βαλει το χοντρο λαστιχο,οπως ειχα ξανα πει,η μηχανη στο δυστεκο δεν παταγε καλα.Δηλαδη βαζοντας το στην στεκα η πισο ροδα ακουμπουσε κατω.Μεχρι τωρα δεν την φοβομουν και τοσο αλλα τωρα που θα μπει καραβι,δεν το ρισκαρω να πεσει,,,οποτε εστω και τελευταια στιγμη στρωθηκα κατω και παλι καλα που το σκεφτηκα εγκαιρος,οποτε εκοψα μια σωληνα 1" σε 5cm και θεωρητικα αυτο το κομματι το εσκισα στην μεση(στο μακρος).Ετσι λοιπον εφτιαξα δυο μισοφεγγαρα τα οποια θα κοληθουν κατω απο το δυστεκο,ενα στην καθε πλευρα.Δεν θα σηκωθει πολυ ψιλα αλλα ειναι αρκετο για να μην πεσει αλλα και φυσικα να γυριζει πλεον η ροδα.

Προσωρινα επειδη δεν εχω την ηλεκτροκοληση στο σπιτι αλλα στο χωριο θα κανω δυο τρυπες στο καθε μισοφεγγαρο και θα τα πιασω με δεματικο (σαν ραφι) στον σωληνα της στεκας.Για τωρα πιστευω θα κανω την δουλεια μου..

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Αντώνη, στο καράβι τις βάζουν στο πλαϊνό σταντ και τις δένουν με σχοινί προς εκείνη τη μεριά (του σταντ). Πάντως, καλή η πατέντα, θα σε διευκολύνει. Κι εγώ πρέπει να το κάνω!

Δημοσιεύτηκε

Κι εγώ θέλω και γενικά όλες οι Enfield το παθαίνουν, τρώγονται τα λαμάκια που στοπάρουν το σταντ στην ανοιχτή θέση.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
23 λεπτά πριν, elifain είπε:

Αντώνη, στο καράβι τις βάζουν στο πλαϊνό σταντ και τις δένουν με σχοινί προς εκείνη τη μεριά (του σταντ). Πάντως, καλή η πατέντα, θα σε διευκολύνει. Κι εγώ πρέπει να το κάνω!

Ποτε δεν μου την εχουν βαλει σε πλαινο σταντ!!Αλλωστε αυτο ειναι χειροτερο..χα χα!Αλλα και σε αλλες μηχανες που ειχα παντα σε διπλο τις εβαζα.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
15 λεπτά πριν, noe είπε:

Κι εγώ θέλω και γενικά όλες οι Enfield το παθαίνουν, τρώγονται τα λαμάκια που στοπάρουν το σταντ στην ανοιχτή θέση.

Ο Χρηστος με πηρε τηλ.μετα που εγραψα για τον τροπο που θα το φτιαξω...και μου ειπε μια πιο ωραια πατεντα.Αλλα θελει χρονο κι εγω τωρα δεν εχω!!!Μετα ισως...Αλλα ΔΕΝ την λεω.

Οταν θελει και μπορει να σας την πει ο ιδιος..Αλλωστε δικη του ιδεα ηταν.

Δημοσιεύτηκε
2 ώρες πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Ποτε δεν μου την εχουν βαλει σε πλαινο σταντ!!Αλλωστε αυτο ειναι χειροτερο..χα χα!Αλλα και σε αλλες μηχανες που ειχα παντα σε διπλο τις εβαζα.

Από το πλήρωμα του πλοίου προτείνεται το πλαϊνό σταντ διότι κοντράρει με τα σχοινιά προς μία φορά και δεν υπάρχει κίνδυνος να μπαλαντζάρει. 

  • 3 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Την πουλαω για να παρω continental μαυρο.Το ιστορικο της ειναι εδω (για οσο την ειχα εγω).Τα λεφτα αν με ρωτατε..ναι ειναι πολλα αλλα μου επιασε λιγο πιο πολλα εμενα οποτε δεν θα την ριξω.Αααν δεν πουληθει θα ειναι η μοναδικη μου αγαπη!!!Αααααν πουληθει το παραγγελνω.Θελω καινουριο...τελος!!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Οταν ειχαμε παει πανελληνια ειχα ζηλεψει του Φαντομ την μαυρη ταινια εξατμισης.Εεεεε κι οτι μου μπαινει στο μυαλο...

 

20170627_152721.jpg

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
1 hour ago, mikezante είπε:

Α? Δεν την πουλησες ακόμα?? :lol4:

Χα χα χα...πως τα λες!!!!!

 

 

:tongue::lol2::lol2:

 

  • 4 months later...
  • 2 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε

Αντουάν, πήρες αναρτήσεις και ποιες?

Είδα τις YSS στα 170€ + μεταφορικά από Πάτρα μέσω eBay και έχει τις ίδιες για Bonneville.

Αν θυμάμαι αυτές ζαχάρωνες κι εσύ, αν ναι θέλω εκτενές τεστ, όταν κι αν μπορείς..::):

 

 

 

s-l500.jpg

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Screenshot_20171113-132118.png

Νοε παραγγειλα αυτα..YSS 320mm στα 210ευρω απο Χανια.Εγω σε οσους μπορεσα να τα βρω στην Αθηνα τα ειχαν πανω απο 220.Με τον κωδικο που εχει κατω στην φωτο μπορεις να ψαξεις...

Δημοσιεύτηκε

Πανομοιότυπα πρέπει να είναι, όταν κάνεις την αλλαγή αναμένουμε εντυπώσεις και διαφορές με τα Hagon που φοράς τώρα, που δε νομίζω να υπάρχουν. Εσύ μόνο να την ψηλώσεις δύο πόντους ήθελες?

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Να την ψηλωσω ναι...δεν ειμαι σιγουρος για τους δυο ποντους,μπορει να ηθελε κι αλλο αλλα φοβομουν να το σηκωσω κι αλλο.Οποτε νομιζω κατι θα φανει.Οσο αν ηταν μονο γι'αυτο,οχι...μου αρεσαν κιολας.Οπτικα στο δικο μου ματι θα πηγαινουν πιο πολυ με το στυλ που εχει σε σχεση με αυτα που φοραει τωρα.Αλλωστε αν ηθελα μονο υψος,ισως να αλλαζα των κορμο των παλιων μου σε μακρυτερο.Αυτα που εχω τωρα πανε πιο πολυ στο 50's λουκ ενος enfield κι οταν το εχεις και διπλα σου...θες να της τα φορεσεις!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Οσο για την διαφορα αναμεσα σε αυτα που εχω σκοπο να βαλω...σιγουρα θα ειναι πιο σκληρα κι αν με ρωτας ισως και χειροτερα.Τα hagon που εχω ειναι διπλου ελατηριου και ειμαι σιγουρος οτι ειναι καλητερα.Μαλιστα θα πρεπει λογικα να βαλω και στις μπουκαλες μπροστα πιο χοντρο λαδι ωστε να σκληρυνουν λιγο ωστε να ισσοροπησουν με τα καινουρια πισο.Αυτο θα το δω μετα..

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.