Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Royal enfield trial-scrambler(Sunday)

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον εδω και περιπου 1 χρονο λειπει κατι και απο το γκαραζ μου αλλα φυσικα και στην καρδια μου...!!Ενα μεγαλο κενο...

 

http://postimg.org/image/jgxssrijd/

 

Ετσι λοιπον θα μου το καλυψει μια κουκλα με το ονομα Sunday που επελεξα μιας και ο σκοπος αγορας της ειναι να απολαμβανω με ομορφα χλμ. τις Κυριακατικες εκδρομουλες..!

Σημερα την κουκλα μου την χαιροταν ο Νοε στην Αθηνα μιας κι αυτος ετρεξε,εκανε,εδειξε,μετρησε...μεχρι και λαδια εβαλε ωστε να αγοραστει η Sunday και να μπει αποψε στο καραβι για Χανια!Νικο ευχαριστω πααααααρα πολυ για οολα και για οσα εχεις κανει για'μενα...!!

Χρωσταω...:default_cheers:  :food2:

 

Φωτο της μηχανης ακομα δεν εχω,ουτε την εχω δει απο κοντα,ομως ηδη ξερω πως θα την κανω...Το project που θα γινει πανω της,βημα βημα θα υπαρχουν πλεων εδω,με πολυ μπλα μπλα και φυσικα πολυ βοηθεια δικια σας!

Οποτε καλο ταξιδι Sunday για σημερα κι ελπιζω να με αγαπησεις οπως κι εγω και φυσικα να με κανεις κι εσυ επιτελους να ξανα χαμογελασω πανω στο τιμονι σου,που εχω να νιωσω ετσι ομορφα πολυ καιρο...!

Περιμενω πως και πως να σε αντικρισω το πρωι και να σε χαιδεψω οπως κανεις αλλος,πριν ακουσω το πρωτο παφ παφ που θα μου προσφερεις..!

 

 

  • Απαντήσεις 1,2k
  • Εμφανίσεις 110,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Αν μου πει να βαλω αλοιφη για βαλβιδες θα παω Αγγλια να τον κοπανησω..

 

Screenshot_20170412-234837.png

 

Εδω λεει ξεκαθαρα για Autosol.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
20 λεπτά πριν, bbk είπε:

...εγω ρε παιδια τις ειχα βαλει χωρις τρηψημο αν δεν κανω λαθως και δουλευε μια χαρα...

...το μοναδικο που καναμε ηταν να φαμε την γωνια απο το 8 δεξια αριστερα στην φωλια των αντλιωννγια να μη σκαλωνει το εμβολακι...

...τι να πω...???

Βbk μπορει να νομιζες οτι ειναι μια χαρα γιατι ειχες βαλει ελατηρια expanter.Την βιδα του στροφαλοθαλαμου την ειχες ανοιξει να δεις τι παιζει..?Αν ειχες πανω απο 40ml θα υπηρχε πολυ πιεση και θα σου εβγαζε αλλα που λογικα εσυ δεν προλαβες να ζησεις γιατι την πουλησες.

Δημοσιεύτηκε

...κανεις λαθως, η μηχανη εβαλε αντλιες και εκανε περιπου 4 με 5 χιλιαδες χιλιομετρα μετα χωρις να υπαρχει προβλημα...

...η ζημια μου εγινε απο αρπαγμα στροφαλου οταν χτυπησε το κομπλερ...

...αν επιμενει ο Χιτσικουριδης πως δεν υπαρχει θεμα με τις αντλιες υψηλης τοτε καπου υπαρχει θεμα στην ολη διαδικασια, τοποθετηση λειτουργια συνεργασια με τα αλλα υλικα/συστηματα...

...εψαξες στο δικτυο να δεις αν υπαρχει αντιστιχο προβλημα ή συζητηση σε αλλες χωρες...???

Δημοσιεύτηκε

...η τοποθετηση ειχε γινει με τον μηχανικο οταν ηρθε Θεσσαλονικη σε πολυ πιεσμενο χρονο και τοτε ειχαν τοποθετηθει μαζι μετα αλλα και το expanter...

...μετα εγινε το απολυτο στρωσημο κακ μετα η καταβασει στην Αθηνα...2011 αν δεν κανω λαθος...ο κερασμενος καφες απο την αντιπροσωπια στο Ζαπειο...καλα δεν θυμασαι...!!!...???

 

...τοτε δεν μοιριζε κατουριλας...ακομα...!!! 

 

...μαλιστα ειχαμε βαλει και εγω και ο Κωνσταντινος οπου και εκεινις δεν ειχε προβλημα...

 

...θα των ρωτησω αυριο αν καναμε τρηψηματα...γιναν πολλα εκεινη την ημερα και μπορει να τα μπερδευω...αλλα δεν νομιζω...θα δουμε...!!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
13 ώρες πριν, elifain είπε:

Φωτο με την χοάνη δεν είδαμε όμως!...

Ωραιο εεεε..

 

20170413_072908.jpg

 

Τυφλωθηκα.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

 

Τι να του πω τωρα...

 

Screenshot_20170413-125313.png

 

Οποτε Νοε καλα θυμασαι κι εβαζες αλοιφη απο τις βαλβιδες.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Κι επειδη θελω να ειμαι 100% σιγουρος πριν κανω κατι τετοιο,μιλησα και με αντιπροσωπεια η οποια μου ειπε οτι ποτε μα ποτε δεν βαζουν καμια αλοιφη.Οι αντλιες κανονικα  απλα βγαζεις-βαζεις...ή τουλαχιστον αυτοι ετσι κανουν!

Δημοσιεύτηκε
32 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

 αντιπροσωπεια η οποια μου ειπε οτι ποτε μα ποτε δεν βαζουν καμια αλοιφη.Οι αντλιες κανονικα  απλα βγαζεις-βαζεις...ή τουλαχιστον αυτοι ετσι κανουν!

συγχαρητηρια :angry6:

εγω βεβαια την 500αρα μου δε την πηγαινα αντιπροσωπια αλλα αν και εμενα τα ντουμανια τοτε ηταν στην 500αρα μου απο τις βελτιωμενες αντλιες που μπηκαν απο αλλο μαστορα χωρις να γινει η προεργασια οπως λεει ο χιτσκουριδης ,τοτε εξηγουνται πολλα πραγματα ( αααχ τα ελεγε ο Στεφανος χρονια τωρα για τους κυρ-μητσους )

και με χρεωνανε οτι ειμαι γκαζοφονιας οι φιλοι μου .....

επρεπε να περασουν 4 χρονια για να νοιωσω δικαιωμενος !!!!! 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Οποτε...

Το συμπερασμα μου με βαση τα γεγονοτα ειναι να τα τριψεις καλα και σωστα με chemico αλοιφη.(Με την ψιλη μερια της αλοιφης μονο για γυαλισμα).

Ο Νοε τις εβαλε ετσι και δεν ειχε προβλημα...ο Χιτσκοκ ετσι το προτεινει...

ΕΝΩ ολοι οι αλλοι που απλα τις εβαλαν ειχαν θεμα(εκτος αυτοι που ειχαν βαλει ελατηρια expanter στο πιστονι).

Ο λογος που το δικαιολογει ο Χιτσκοκ ειναι πως δουλευουν σφιχτα με αποτελεσμα να μην εχουν σωστη ροη η μια με την αλλη.

Λογικα αυριο θα το κανω,δεν δεχομαι να τις εχω σπιτι και να μην τις βαλω ΣΩΣΤΑ πανω της.Θα μπουν ο κοσμος να χαλασει κι αν ακομα τιποτα...θα αλλαξω καπακι χρονισμου.

Δημοσιεύτηκε

...ο επιμένον νικα...!!!

 

...γεια σου Αντωνη τρίφτη...!!!

 

...α ρε να το μαθει η γυναίκα σου να σε πω εγω θα ξεπατοθεις στο τρήψημο...

...τρηψε το κασσέρι, τρήψε τα κολοκίθια, τρήψε τα πλακάκια, τρήψε τα τζάμια...!!!

...τρήψε τρήψε τρήψε...!!!

Δημοσιεύτηκε

...σου είπα πως η Κυριακούλα είναι εκτηφλοτικη σε σημείο να θες γιαλια ηλίου για να την δεις...!!!

 

...φτουν σουν...!!!

 

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Λοιπον...

Για να τελειωνει και το θεμα με τις αντλιες.

Προχθες ανοιξα μπανανα,τις γυαλισα οοοοσο καλυτερα μπορουσα.Πρωτα εβαλα αλοιφη chemico(την ψιλη)ωστε να φτιαξω την απολυτη να το πω πατουρα.Μετα απο αυτην την αλοιφη καθαρισα μπανανα-αντλιες ωστε να μην υπαρχει αλοιφη πανω τους.Επειδη ομως δεν εγινε ο καθρεφτης που ηθελα ξανα εβαλα πλεον αλοιφη τυπου autosol metal polish εως οτου γινουν τελειες οι επαφες τους.Οσο μπορουσα το εκανα.Τοποθετηθηκαν πανω παλι και μπορω να πω οτι δεν εχω ντουμανι.Αρα πρεπει να γινει οπωσδηποτε αυτη η προετοιμασια.Την εκανα βολτα και μετα που κρυωσε ανοιξα ταπα στροφαλοθαλαμου και βγηκε ενα κουταλι της σουπας λαδι,που σημαινει οτι πλεον τρομπαρουν τελεια μαζι.Το σημαντικο κομματι τωρα ΑΝ τσιμπαει λαδι.Λοιπον απο την εξατμιση δεν βγαινει ασπρος καπνος ΑΛΛΑ εχω την εντυπωση οτι μυριζει λιγο απο την εξατμιση.Οποτε μενει να της κανω μερικα χιλιομετρα ωστε να δω ποσο μου καιει στα 1000χλμ. μιας και με τις προηγουμενες μου τσιμπαγε μονο 100ml.Εχω να πω και κατι αλλο σημαντικο.Ο κινητηρας εστω και λιγο ακουγεται πιο γλυκος αλλα το πιο σημαντικο μετα απο 20χλμ.βολτας ανοιξα το καρτερ και ακουμπησα τα λαδια με το χερι μου στον δεικτη της ταπας και τα λαδια δεν ηταν καν χλυαρα...σχεδον κρυα ενω με τις προηγουμενες αντλιες ηταν ζεστα.Αρα παιδια σιγουρα το καλοκαιρι θα ειναι χρησιμες.Τον χειμωνα ισως βαζω 15-40 λαδι,θα το δω εως τοτε.Αν λοιπον μου τσιμπαει περισσοτερο λαδι θα της βαλω και τις τσιμουχες στις βαλβιδες...κι αν ακομα μου τσιμπαει θα βαλω τις παλιες αντλιες γιατι παει να πει πως δουλευουν μονο με ελατηρια expanter.Καποια στιγμη θα ανοιξω και τα ψευτοκαπακα να δω τι πλημμυρα υπαρχει στις πιανολες ωστε να εχω μια εικονα ΑΝ περνανε τα λαδια απο τους οδηγους των βαλβιδων.Οταν το κανω αυτο θα ανοιξω και τις τρυπες ροης λαδιου στις πιανολες σε 2.5mm για καλυτερη ροη.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Και κατι αλλο που παρατηρησα σε αυτο το βιντεο,ειναι πως οι παλιες μου αντλιες λαδιου που νομιζαμε πως καποιος απο τους προηγουμενους κατοχους,ειχε φρεζαρει τις τρυπες ροης,πως αυτες ειναι ιδιες με τις δικες μου,οποτε ετσι ειναι...

Βλεπε μετα το 7:00 λεπτα του βιντεο.

 

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ααα ξεχασα να πω κι οτι με ενα ντριμερ ετριψα ελαφρα και το 8 της μπανανας ωστε να μην εχω σιγουρα τριβη του εμβολου της αντλιας επιστροφης στο σημειο που γυριζει μιας και ειναι πιο παχυ,αν και δεν υπηρχε επαφη αλλα το εκανα για να ειμαι πιο σιγουρος μιας και ηταν στα ορια..

 

Screenshot_20170416-223637.png

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Το 15w40 έχει μεγάλη διαφορά από το 20w50;

 

Στο manual των electra λέει 15w40 αλλά εγώ βάζω το 20w50 που βάζουν και οι πιο παλιές bullet. Δεν έχω παρατηρήσει να μου καίει λάδι.

 

Επίσης, πώς το ζητάς; Σαν ορυκτελαιο 15w40; Μόνο για τρακτέρ βρήκα τέτοιο...::):

Επεξεργάσθηκε από το μέλος elifain

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Και μια φορα που λεγαμε για 60αρι λαδι πλεον μονο στα τρακτερ μπαινει.

Χα...γιατι αναρωτιεσαι...?

Αφου και τα enfield σκαβουν!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ασε που δεν το εγραψα τυχαια,αλλα ουτε εχω παρει ποτε ακομα αλλα με βαση τα γραφτα του Χιτσκοκ για τις αντλιες υψηλης το ειπα κι εγω.

Αλλα τον χειμωνα νομιζω δεν θα ειναι κακο...

 

20170417_081051.png

Δημοσιεύτηκε

μπράβο παλικάριμ...!!!

έκανες πολυ καλη δουλεια...!!!

 

λοιπον 15w40 λαδια

http://www.skroutz.gr/s/7811744/Aral-Multi-Elastic-15W-40-1L.html

http://www.lubit.gr/προιον/ARAL-MULTI-ELASTIC-15W-40-1LT-/LBTARAL1311

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Χα...

Με αφησε...

Πρωι την βαζω μπροστα,την ζεσταινω και ξεκιναω να παω δουλεια.Καθε πρωι της κανω 10χλμ.Σημερα στην ιδια διαδρομη περιπου στα 7χλμ.απο τα 10 εκει που δεν ειχα κανενα προβλημα ανοιγο λιγο το γκαζι αποτομα και μου κανει ενα τσαφ σαν να βραχυκυκλωσε το μπουζι...μπουκωνει και σβηνει.Την αφηνω 2 λεπτα και την ξανα βαζω μπροστα.Παιρνει με την πρωτη με φουλ στροφες και την σβηνω.Την ξανα βαζω δουλευει περιεργα,την σβηνω και την αφηνω σε ενα γκαραζ.

 

Οποτε αν ειναι ολα οπως θελω,μπορει να βραχυκυκλωσε το μπουζι(λογο ιριδιου)αλλα ΑΝ ειναι αυτο θα ξανα επερνε..?Αν ηταν ηλεκτρονικη λογικα δεν θα ξανα επερνε...Μπαταρια εχει,τα φλας και η κορνα οκ.Δεν ξερω αν βραχυκυκλωσε το μπουζοκαλωδιο λογο μεγαλυτερου πολλαπλασιαστη αλλα κι αυτο το εχω βαλει ενισχυμενο.

Η ντιζα του γκαζιου ειναι οκ.Σε λιγο θα αλλαξω μπουζι να δω τι παιζει μηπως λεω μηπως με το να βαλω τις μεγαλες αντλιες λαδωσε το μπουζακι και βραχυκυκλωσε.Αν ειναι αυτο...θα της ξανα βαλω απλο μπουζι που αν λαδωσει απλα το αλλαζεις και εισαι οκ.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.