Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Royal enfield trial-scrambler(Sunday)

Δημοσιεύτηκε

Λοιπον εδω και περιπου 1 χρονο λειπει κατι και απο το γκαραζ μου αλλα φυσικα και στην καρδια μου...!!Ενα μεγαλο κενο...

 

http://postimg.org/image/jgxssrijd/

 

Ετσι λοιπον θα μου το καλυψει μια κουκλα με το ονομα Sunday που επελεξα μιας και ο σκοπος αγορας της ειναι να απολαμβανω με ομορφα χλμ. τις Κυριακατικες εκδρομουλες..!

Σημερα την κουκλα μου την χαιροταν ο Νοε στην Αθηνα μιας κι αυτος ετρεξε,εκανε,εδειξε,μετρησε...μεχρι και λαδια εβαλε ωστε να αγοραστει η Sunday και να μπει αποψε στο καραβι για Χανια!Νικο ευχαριστω πααααααρα πολυ για οολα και για οσα εχεις κανει για'μενα...!!

Χρωσταω...:default_cheers:  :food2:

 

Φωτο της μηχανης ακομα δεν εχω,ουτε την εχω δει απο κοντα,ομως ηδη ξερω πως θα την κανω...Το project που θα γινει πανω της,βημα βημα θα υπαρχουν πλεων εδω,με πολυ μπλα μπλα και φυσικα πολυ βοηθεια δικια σας!

Οποτε καλο ταξιδι Sunday για σημερα κι ελπιζω να με αγαπησεις οπως κι εγω και φυσικα να με κανεις κι εσυ επιτελους να ξανα χαμογελασω πανω στο τιμονι σου,που εχω να νιωσω ετσι ομορφα πολυ καιρο...!

Περιμενω πως και πως να σε αντικρισω το πρωι και να σε χαιδεψω οπως κανεις αλλος,πριν ακουσω το πρωτο παφ παφ που θα μου προσφερεις..!

 

 

  • Απαντήσεις 1,2k
  • Εμφανίσεις 110,8k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
23 λεπτά πριν, bbk είπε:

...και γιατι παιδευεσαι και δε αγοραζεις ενα σετακι απο ebay...???

Γιατι μου αρεσει..

Δημοσιεύτηκε

...απλα ειμαι της αποψης πως δεν χαλαω τιποτα εργοστασιακο κσι οτι μετατροπη κανω γινετε πανω σε δευτερο ιδιο ή παρομιο ανταλλακτικο ετσι ωστε οποτε θελω να την ξανακανω οπως ηταν...

...αυγα...

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Εγω παλι τα χαλαω οοολα...

 

Αυριο θα ειναι ετοιμο.

20170425_192140.jpg

 

Δεν το τελειωσα γιατι το κολλαω ποντα ποντα ωστε να μην πετσικαρει.Εως τωρα ειμαι σε καλο δρομο.Το δοκιμασα και πανω της και ειναι κουκλα!Χε χε...

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ναι βre..με τροχακι τις ευθειες και τις καμπυλες ξερεις,χιαστα σιγα σιγα.Καθαρισα τα γρεζια με τροχακι(φτερο)80αρι.Εκοψα με βαση την τρυπα κοματι λαμαρινας 2mm και το κολλαω σιγα σιγα.Το παρετησα σημερα γιατι δεν προλαβα.Εχω κανει ομως και την τρυπα για την κλειδαρια και το δοκιμασα πανω της και ειναι οκ.Μαλιστα ειναι και πολυ πιο ωραια απο την αλλη..Αυριο θα τελειωσω το κολλημα και μετα με φτερο θα γυαλισω τις κολλησεις.Θα φτιαξω τις γωνιες...ασταρομα,βαψιμο και βερνικι.Αυτοκολλητο δεν ξερω ακομα αν θα βαλω.Σαν πρωτη φαση θελω να το δω αδειο κι αν μου αρεσει θα το αφησω ετσι αλλιως κααατι θα σκεφτει ο Σπυρος!!:idea:

Δημοσιεύτηκε
6 ώρες πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Ναι βre..με τροχακι τις ευθειες και τις καμπυλες ξερεις,χιαστα σιγα σιγα.

Όχι δεν ξέρουμε βRE..:mad2:

Όταν λες τροχάκι είναι αυτό που παίρνει μικρούς δίσκους 10-12 cm?.

Χιαστά στις καμπύλες? Γιατί δεν κόβεις πρώτα τις ευθείες και στο τέλος να συνεχίσεις ευθεία μέσα στις καμπύλες?

Και τη λαμαρίνα με τι την κολλάς, απλή ηλεκτροκόλληση ή tig? Είσαι τόσο καλός στις ραφές?

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
40 λεπτά πριν, noe είπε:

Όχι δεν ξέρουμε βRE..:mad2:

Όταν λες τροχάκι είναι αυτό που παίρνει μικρούς δίσκους 10-12 cm?.

Χιαστά στις καμπύλες? Γιατί δεν κόβεις πρώτα τις ευθείες και στο τέλος να συνεχίσεις ευθεία μέσα στις καμπύλες?

Και τη λαμαρίνα με τι την κολλάς, απλή ηλεκτροκόλληση ή tig? Είσαι τόσο καλός στις ραφές?

Ολα κοπηκαν με δισκακι κοπης 115×1.5mm το ψιλο για σιδερο με τροχακι.

Οι καμπυλες επειδη δεν μπορεις σε τετοια κληση να το καταφερεις...βγαζεις πρωτα το κεντρικο κοματι και αφηνεις την γωνια-καμπυλη της λαμαρινας που θες να κοψεις.Εκει ξεκινας και κοβεις παραλληλες ευθειες λοξες εως το τερμα της καμπυλης(το κανεις σαν χτενι)μετα το κοβεις χιαστα και φευγει ενα ενα το κοματι.Ετσι γινετε η καμπυλη κι απλα γλυκαινεις με φτερο-φιλλερ τα γρεζια.Ηλεκτροκολληση,tig ουτε εχω ουτε ξερω αλλα θα ηθελα καποια στιγμη να παρω και να το μαθω.Δεν ετυχε ποτε.Στα μαυρα σιδερα δεν εχω προβλημα ενω στα γαλβανιζε πολλες φορες ζοριζομαι,στις κολλησεις το παω σαν νερο αλλα σε αυτο το κομματι δεν εκανα ραφι.Το πηγα ποντα ποντα πρωτον για να μην πετσικαρει και δευτερον να εχω ψωμι για να λειανω ωστε να γινουν ωραιες οι γωνιες.

Εργοταξειο το καναμε το θεμα...χα χα!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Το πρωτο χερι ασταρι εγινε...

 

20170426_105045.jpg

 

Του εβαλα σε λιγα σημεια και λιγο σιδεροστοκο ωστε να γινουν λειες οι γωνιες γιατι με τις ποντες μετα που το ετριψα φανικαν μερικα σπυρια.Τον ετριψα κι εως τωρα το αποτελεσμα ειναι πολυ καλο.Απο την μεσα μερια δεν σας λεω πως ειναι γιατι πολυ απλα ΔΕΝ με νοιαζει..χα χα!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Τριψιμο το ασταρι με 400αρι γυαλοχαρτο...και βουρ για το πρωτο χερι.Θα το αφησω να στεγνωσει καλα και θα το ξανατριψω ελαφρα πριν το περασω το δευτερο χερι γιατι ενας μικρος κουνοπς χε χε...πηγε και κολλησε εκει που δεν το σπερνουν!

 

20170426_113157.jpg

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Μενει να μπει το βερνικι..

 

20170426_115633.jpg

 

Πο πο...στην φωτογραφια φαινεται χρωμε.Ποιος ειμαι re παιδακι μου!!:crazy:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ετοιμο...

Μονο που γυαλιζει πολυ σε σχεση με το αλλο.Χα χα

 

20170426_164943.jpg

 

20170426_164931.jpg

 

20170426_171343.jpg

 

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Αντώνη καλλιτεχνική δουλειά! Μπράβο!

...άσχετο επειδή το είδα και έψαχνα και φαίνεται ωραίο αισθητικά... το φίλτρο βενζίνης που έβαλες είναι καλό? (της EMGO?), τι φίλτρο έχει? συγκρατεί και το νερό?

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Αν σου πω οτι δεν ξερω..

Πανω δεν γραφει τιποτα,ειναι απλα χρωμε.(γι'αυτο το πηρα).Θυμαμαι οτι εχει μεσα ενα φιλτρο σαν σκαντοχοιρου βεργες χρυσες.(λογικα χαλκο).Αν συγκρατει και το νερο δεν το ξερω ασε που εμενα δουλευει και με νερο...:crazy:

Θυμαμαι μονο οτι το ειχα παρει 8euro.Να μια φωτο για να το δεις καλυτερα αν σε ενδιαφερει να το ψαξεις.

20170426_181257.jpg

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ελα re...το βρηκα..!Κοιτα να δεις που ειναι EMGO.Δεν το ηξερα.Ασε που το πηρα και πιο φθηνα!

 

https://www.e-moto.gr/el/1345_0_φίλτρο-βενζίνης-μεταλλικό-emgo-14-34460-με-εσωτερικό-από-χαλκό.htm

 

Οποτε συγκρατει και το νερο,ετσι γραφει στα σχολια.Κι εγω που νομιζα οτι πηγαινε με νερο...::):

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

  • 2 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ερωτηση...!!

Απο οταν εβαλα τις αντλιες υψηλης εχω κανει λιγο παραπανω απο 300χλμ.Σημερα λοιπον της προσθεσα 100ml λαδι που σημαινει πως θα μου καιει παλι 300ml.στα 1000χλμ.κατι που ΔΕΝ θελω.(Δουλευει οπως τοτε πριν αλλαξω ελατηρια πιστονιου).

Οποτε θελω να ξανα βαλω τις παλιες αντλιες που μου εκαιγε 100ml στα 1000χλμ.

Η ερωτηση μου ειναι αν πρεπει παλι να κανω αυτο με τις αλοιφες ή απλα τις βαζω πανω κι οκ.Δεν με νοιαζει τοσο οσο οτι πρεπει να ξανα βγαζω μπανανα και παει λεγοντας..ενω αν δεν χρειαζεται ειναι 5λεπτα δουλεια.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Αλλιως για να αφησω τις μεγαλες αντλιες τι πρεπει να αλλαξω...μονο ελατηρια πιστονιου με εξπαντερ ή και κυλινδροπιστονα..??

Δημοσιεύτηκε

Πρέπει να ρωτήσουμε μάστορα δεν την έχω αντιμετωπίσει την περίπτωση οπισθοδρόμησης σε νορμάλ αντλίες και μάλιστα τις μεταχειρισμένες νορμάλ.

Νομίζω (χωρίς να είμαι σίγουρος)  πως αν οπτικά οι παλιές αντλίες είναι καθρέπτης χωρίς αμυχές μπορείς να τις βάλεις, χωρίς επιπλέον τριψίματα. 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Οι αντλιες οι παλιες πριν τριψω για να μπουν οι καινουριες δουλευαν ωραια ΑΛΛΑ βαζοντας τις καινουριες ετριψα αναγκαστηκα και την πατουρα τους στην μπανανα οποτε ναι μεν οι παλιες ειναι "καθρεπτης" αλλα η πατουρα τους λογικα αλλαξε με βαση των καινουριων.Γι'αυτο αναρωτιεμαι...

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
2 ώρες πριν, noe είπε:

Μιλάς τώρα για νονοχιλιοστά αλλαγής, είσαι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ..!! :bow:

Χα χα χα...

Τα enfield δουλευουν με ακριβεια.

Τις εβαλα πανω και...ΝΤΟΥΜΑΝΙ...!!

Ουφφφφ!Ξανα εβγαλα μπανανα και ολα απο την αρχη.Τωρα το εμαθα και σε μια ωριτσα ετοιμο.

Το εβαλα μπροστα και επιτελους η εξατμιση μυριζει μονο καυσαεριο.Ζαλιστηκα κιολας μιας κι εχω και μεγαλη μυτη.

Μην ξανα ακουσω για αντλιες υψηλης.

Οποιος τις θελει του τις κανω δωρο!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Άρα πάντα όταν βάζουμε αντλιες θέλουν ένα καθάρισμα με αλοιφή ψιλή.  Το μάθαμε κι αυτό.  

Καταλήγω στο συμπέρασμα πως ο Ινδός δεν είναι χαζός τόσα χρόνια να μην έχει υιοθετήσει τις αντλιες υψηλής ροής. 

Πιθανόν στα νέα μοντέλα μετά το 2003 αυτές οι αντλιες να δημιουργούν πρόβλημα καθόσον η βαλβίδα αποσυμπίεσης που διαθέτουν ανοίγει πιο πολύ ή συχνά με αποτέλεσμα περισσότερα λάδι να πέφτει στον στροφαλοθαλαμο. Αυτή η βαλβίδα βοηθάει στην μακροζωια του άξονα αντλιας. 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.