Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Γενική Συζήτηση Royal Enfield

Γενικές ερωτήσεις, Νέα, Ανακοινώσεις

  1. Started by chatziv,

    http://www.royal-enfield.net/

    • 0 απαντήσεις
    • 681 εμφανίσεις
  2. Started by elifain,

    [img]http://i1218.photobucket.com/albums/dd408/elifain1/Royal-Enfield-Classic-500-Chrome-599x311.jpg[/img] Βρήκα αυτή τη φωτό τυχαία. ΄Ενα μικρό κειμενάκι έγραφε πως είναι το ένα από τα 2(!) νέα μοντέλα της bullet  που θα κυκλοφορήσουν το 2011 στην Αμερική (λογικά και στην Ευρώπη). Δεν είναι πανέμορφη;!  :w00t:

    • 10 απαντήσεις
    • 2k εμφανίσεις
  3. Started by ENFILDES,

    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HW6lvtX0B_U[/youtube] 19 αλογα στον τροχο 11.34 κιλα ροπη  135.67 χλμ ανα ωρα τελικη ταχυτητα στις 5275 στροφες το λεπτο.

    • 3 απαντήσεις
    • 996 εμφανίσεις
  4. Started by Nikoss Rocket,

    [youtube]BbdpX0SCBOI[/youtube]

    • 0 απαντήσεις
    • 717 εμφανίσεις
  5. Started by cb connectoras,

    Γεια χαρά σε όλους τους φίλους ανάβατες (και δη των enfiled), Θα ήθελα να παραθέσετε , όσοι θέλουν τους λόγους που σας οδήγησαν να αγαπήσετε την enfiled Και για να κάνω πρώτος την αρχή ήταν έρωτας κεραυνοβόλος ! Τι και αν δεν πάει με χίλια? Τι και να σε κοιτάνε στο φανάρι λες και την κοπάνησες από κανένα μουσείο ? τι και να οι "φίλοι" σου οι "γρήγοροι" σου λένε ότι πέταξες τα λεφτά σου... Όταν είσαι καψούρης..... δεν ακούς τίποτα! Περιμένω τις απόψεις σας.... [color=red][size=6pt](Nikoss:παρακαλούσα το φίλο την επομένη φορά που θα ανάρτηση είτε θέμα είτε απάντηση να γράφει με μικρά γράμματα) [/size][/color]

    • 10 απαντήσεις
    • 1,9k εμφανίσεις
  6. Started by bbk,

    Μια Royal Enfield για όλη την παρεα ....... και για την πεθερα ....βοηθεια μας!!!! [img]http://4.bp.blogspot.com/_2sbE8ZrwLa4/TQgH9apTXLI/AAAAAAAAJIg/Z1pnaSG_hSs/s1600/three_wheeler.jpg[/img]

    • 4 απαντήσεις
    • 1,2k εμφανίσεις
  7. Royal Enfield για δουλεια ...... τρικυκλο για το μεροκαματο!!! [img]http://www.enfieldmotorcycles.com/forum/gallery/ce.1c21a05788993dd1fb05e7b51b8b5c56.2314_23_11_10_1_50_19,j.jpg[/img] και επι το έργο..... [img width=300 height=225]http://img384.imageshack.us/img384/8993/chagdikc5.jpg[/img] και μία απο τα παλια.... Indian στα χαρτια αλλα για πάντα Royal Enfield [img width=300 height=198]http://4.bp.blogspot.com/_2sbE8ZrwLa4/S7vt7BwGoiI/AAAAAAAAG00/qlPdrYPFILE/s1600/Patrolcar-0002_correct-seat.jpg[/img]

    • 1 απάντηση
    • 1k εμφανίσεις
  8. Started by bbk,

    Εμένα μου άρεσε αυτή η Flat Track διάθεση αν και δεν θα ήθελα τα πλαϊνά καπάκια της Electra … αλλά τι να κάνουμε. Αν είχε και καμιά δεκαπενταριά αλογάκια θα ήταν και καλύτερα….αλλά τι να λέμε τώρα. Τι κάνουν οι άνθρωποι για να πουλήσουν την Electra…….εεεεεε [img]http://4.bp.blogspot.com/_ooiqCxFab5Y/TO1nfAutgTI/AAAAAAAABMo/sBs46k23jMA/s1600/Royal+Enfield+Fury+%25282011%2529+Side+2.jpg[/img] [img width=300 height=187]http://1.bp.blogspot.com/_ooiqCxFab5Y/TO1nx1phHBI/AAAAAAAABMw/YLOKM4MLPKI/s1600/Royal+Enfield+Fury+%25282011%2529+Front+Side.jpg[/img] [img width=300 height=187]http://1.bp.blogspot.com/_ooiqCxFab5Y/TO1ntODDjYI/AAAAAAAABMs/iHs4NlK7bJY/s1600/Royal+En…

    • 11 απαντήσεις
    • 2k εμφανίσεις
  9. Started by bbk,

    Ένα πολύ ωραίο όνειρο για την χώρα μας αλλά? Εδώ θα βάλω ένα link από την μετατροπή μίας Royal Enfield σε diesel. Έχει και σχέδια…. [url=http://www.altmann.haan.de/riding_on_salad_oil/]http://www.altmann.haan.de/riding_on_salad_oil/[/url] Είναι πολύ απλό και από ότι καταλαβαίνω και αρκετά οικονομικό αν βρεις μία Enfield για την μετατροπή. Το άλλο πρόβλημα που έχουν οι diesel είναι πως από τους πολλούς κραδασμούς θέλει που και που να της σφίγγεις τις ξεβιδωμένες βίδες…… Επίσης η βάση του diesel κινητήρα πρέπει να είναι αρκετά γερή επειδή σε ορισμένους σπάει….πάλι από τους κραδασμούς. Το βασικό πρόβλημα? Για πινακίδες θα πρέπει να πάει στην Αθηνά στο μηχανολογικό…

    • 8 απαντήσεις
    • 1,5k εμφανίσεις
  10. Started by χρηστος,

    Η συζήτηση έχει αποκτήσει φιλοσοφικό ενδιαφέρον και μεταφέρεται εδώ. Η αγγελία μένει ως έχει. κανονισε η επομενη να μην ειναι royal enfield > την εβαψες

    • 73 απαντήσεις
    • 10,7k εμφανίσεις
  11. [b]Νέοι ιδιοκτήτες Royal Enfield - Τι πρέπει να γνωρίζουν για αυτή τη ξεχωριστή μοτοσυκλέτα[/b] Το θέμα το άνοιξε αρχικά ο Νέστωρ Μπανόε  αλλά επειδη μεταφέρθηκε σε άλλη ενότητα με άλλο τίτλο το ξανανοίγω καθώς πιστεύω ότι είναι εξαιρετικά σημαντικό λόγο των ιδιαιτεροτήτων των μοτοσυκλετών της Enfield, να γράψουμε όσοι θέλουμε τι θα συμβουλεύαμε έναν νέο η έναν υποψήφιο ιδιοκτήτη.

    • 1 απάντηση
    • 981 εμφανίσεις
  12. Started by SIRAG,

    καλημέρα σε όλους!! το θέμα που βαζω αφορά σε τι τιμη ειναι δικαιο να αποκτήσης μια enfield 8) ας πουμε μια του 2004 με 3000 ευρω ειναι καλά? δεδομενου οτι δεν υπάρχουν και πολλές αγγελίες για πώληση κανουν την αγορά πιο δύσκολη.Βέβαια εξαρτάται σίγουρα η κατάσταση της,αλλα αμα εισαι ερωτευμένος  :-* η γνώμη ΟΛΩΝ ΣΑΣ ΜΕΤΡΑΕΙ!! ευχαριστω εκ των προτέρων!

    • 8 απαντήσεις
    • 2k εμφανίσεις
  13. Started by Nikoss Rocket,

    Την ανακάλυψα Και σας την παραδίδω [img]http://mozymac.com/uploads/6c02856d4e57fbc.jpg[/img] Καρα like λέμε  ;D

    • 19 απαντήσεις
    • 3,4k εμφανίσεις
  14. Started by Brancaleone,

    [img]http://4.bp.blogspot.com/_1m_IkAU_c-Q/S9Bv359avAI/AAAAAAAAA6Y/Ngiobea2_4k/s1600/Royal_Enfield_Classic_500_C5_Military_straight.jpg[/img] Whenever you happen see a Army guy ride past you on his olive green 350cc standard bullet, we bet you would have cursed the Indian road laws to the core. Now, you another reason to hate the Indian traffic laws, as Enfield India starts to sell their most popular Classic 500 painted in Olive Green in the United States. Now going to see the offerings of this export version of Royal Enfield C500 Military Model, the bikes offers many new things apart from it's Olive Green Skin. The American Version of Classic 500 gets a tyre…

    • 1 απάντηση
    • 1,5k εμφανίσεις
  15. Started by Boyoyovlima,

    Μπράαααβοοοο!   Έτσι μόνον μπορώ κι εγώ ο πτωχός να εξάρω την κίνηση του Νίκου να στήσει αυτό τον ιστότοπο! Είναι γεγονός πως, όσο πέρναγε ο καιρός και καθώς οι Enfield κερδίζουν ολοένα την αποδοχή του ώριμου μοτοσυκλετιστικού κοινού, η ανάγκη ύπαρξης ενός τέτοιου ιστότοπου είχε αρχίσει να γίνεται επιτακτική: Για δοκίμασε να γράψεις αλλού πως ψάχνεις ή είσαι κάτοχος μιας Enfield και στην καλύτερη περίπτωση θα πάρεις απαντήσεις συμπάθειας, κάτι σαν ελεημοσύνη, οίκτο ένα πράμα...   Πέρασαν τα χρόνια λοιπόν, έβγαλα το άχτι μου αλλάζοντας μικρές μοτοσυκλέτες σχεδόν κάθε χρόνο, κυρίως για οικονομικούς λόγους και κατέληξα στο συμπέρασμα πως με τα χρήματα που έχα…

    • 37 απαντήσεις
    • 5,3k εμφανίσεις
  16. Started by Nikoss Rocket,

    Σαν και ξεκινήσαμε και το φόρουμ [img]http://mozymac.com/uploads/f726761cc4da0e5.jpg[/img]

    • 0 απαντήσεις
    • 767 εμφανίσεις

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.