Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Βαρέθηκα να λαδώνομαι...

Δημοσιεύτηκε

Η συζήτηση έχει αποκτήσει φιλοσοφικό ενδιαφέρον και μεταφέρεται εδώ.
Η αγγελία μένει ως έχει.


Μετά από πολύ σκέψη και δυσκολία στο να πάρω την απόφαση τελικά κατέληξα ότι πρέπει να το δώσω το «κορίτσι» …..
Οι λόγοι ένας και μοναδικός
Βαρέθηκα να λαδώνομαι…..
Το λοιπόν..

Πωλείται όπως είναι λερωμένο με χιλιάδες χιλιόμετρα φορτωμένη(27300)
Πωλείται και την δίνω 2500€ (με μεγάλη προίκα)
Φτάνει θεέ μου από την λαδίλα να γλυτώσω…..

Είναι μοντέλο του 2004 με πεντάρι σασμαν και μίζα…που δουλεύει…..ακόμα.
Υπάρχουν:
Μανίσια σέλα
Σχάρα
Εξάτμιση και μπούκα
Φλασάκια
Πίσω φανάρι χωρίς βάση
Η μηχανή έχει κάνει αλλαγή κυλίνδρου και πιστονιού πριν περίπου 3000 km
Τοποθετήθηκαν κατά την επισκευή καλύτερης ποιότητας ελατήρια λαδιού και συμπίεσης (πολύ σημαντικό για αυτούς που ξέρουν).
Επίσης τοποθετήθηκαν και βελτιωμένες αντλίες λαδιού.
Τοποθετήθηκε και φίλτρο αέρα Κ&Ν
Υπάρχουν αρκετά αναλώσιμα στην προίκα να μη τα γράφω.
Επικοινωνία με πμ
IMGP2827.jpg



κανονισε η επομενη να μην ειναι royal enfield >:( την εβαψες :D:D:D

  • Απαντήσεις 73
  • Εμφανίσεις 10,7k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
φιλαρακο αν ολογος που πουλαει καποιος μια ΕΝΦΙΛΝΤ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ειναι απολυτος κατανοητος λογος,Τωρα αν την πουλαει γιατι λαδωνετε πηρε λαθος μοτο.Ας παρει κανα σκοτερακι να μην βρεχονται και τα ποδια του.Φιλικα παντα για να βαζουμε τα πραματα στην θεσει τους με την εμπειρια 25 ετων  πανω στις μοτο.
Δημοσιεύτηκε
Φίλε μου Κιμων αν παρακολουθήσεις τα γραφόμενα μου και εδώ και στο mybike.gr θα καταλάβεις πόσο συνειδητοποιημένος ή όχι είμαι πάνω  στην συγκεκριμένη μοτοσικλέτα….
Το θέμα είναι ότι πολύ απλά Ελλάδα είναι μόνο η Αθήνα….
Και δεν το λέω με καμιά τοπικηστηκη  διάθεση περί Θεσσαλονικιών και λοιπών παπαριων μετά συγχωρήσεως και μακριά από μένα τέτοιου είδους σκέψεις…..
Γιατί είναι μόνο η Αθήνα?
Μα πολύ απλά για να μπορέσεις να συντηρήσεις στην επαρχία μία τέτοιου είδους μοτοσικλέτα που θες να την έχεις και για εργαλείο(με όλες τις παραχωρήσεις που ξέρεις ότι θα κάνεις επειδή την γουστάρεις) θα πρέπει να κάνεις και σπουδές στην μηχανολογία…..
Δεν υπάρχει άνθρωπος τουλάχιστον στον νομό που θα του πεις ότι το αβάνς είναι 0,80 πριν το άνω νεκρό σημείο….. και θα καταλάβει τι είναι αυτό που του λες….
Στην Αθήνα υπάρχουν τουλάχιστο τρεις που μπορούν να σε υποστηρίξουν με service έτσι ώστε αν κωλύσεις στα μαστορέματα και την διασκέδασή σου περί βηδοματοξεβηδόματος να ανατρέξεις στην βοήθειά τους, με το αζημίωτο, και να την πάρεις σε άρτια λειτουργική κατάσταση…….
Ξέρεις εσύ στην Αθηνά κανέναν που να έκανε decarbonizing μόνος του?(φιλοσοφικό ερώτημα).
Στην Θεσσαλονίκη μπορεί να ξέρουμε να τρώμε … λέμε τώρα, αλλά από Enfield δεν έχουμε ιδέα….
Πρέπει να διαβάσουμε μερικούς τόμους φυσικής, μηχανολογίας και μετά να πιαστούμε…….
Ότι κάνουμε μόνοι μας, αλλιώς πληρώνουμε τις ζημιές των άλλων!!!
Αααααα και που είναι το κακό να βαρέθηκε κάποιος κάτι?
Να το χόρτασε βρε αδερφε…….
Τώρα που κατάφερα και την έκανα τέλεια την πουλάω…. Παραδίδω και μαθήματα μηχανολογίας Enfield με τσιπουράκι για όποιον θέλει….
Αυτά, δεν θα ήθελα να επεκταθώ….τα υπόλοιπα σε τσιπουράκι που θα κεράσω εδώ στον βορά………

Φιλικά Νίκος κατά forum bbk
Δημοσιεύτηκε
Κάνε λίγο κράτει Νικόλα.. :(

1ον) για να σε πάει Γερμανία και ύστερα το ξανασκέφτεσαι.

2ον) σκεφτόμαστε να ιδρύσουμε μια λέσχη Royal Enfield Greece, όποτε στα έξοδα του σωματείου θα χρειαστούμε και μια Bullet ES πεντατάχυτη. Για ποιο λόγο? Μα για να μάθουν πάνω της όλα τα μέλη μηχανολογία, τουτέστιν όλοι θα βάλουν το χεράκι τους. ΘΕΣ..?  :-X

Πάντως βρε φίλε έχουμε μιλήσει τόσες ώρες στο τηλέφωνο (για το κορίτσι σου, το κορίτσι μου), άλλοτε με φιλοσοφική διάθεση και άλλοτε με περιεχόμενο σεξουαλικό (μπινελικοειδή), που δεν καταλαβαίνω πως κόβεις τον ομφάλιο λόρο του ρομαντισμού σου?

Όσο για τις δυσκολίες της αποκεντροποιημένης συνείδησής σου, είναι απλά δικαιολογίες, λύση υπάρχει, ίσως πιο ακριβή και επίπονη. Όμως αυτά και άλλα είναι τελικά που χτίζουν το προφιλ του Ενφιλντά και εσείς από Βορρά το έχετε αποδείξει δις σε σχέση με τους "βολεμένους" Αθηναίους.

Έχω θυμώσει.. >:( Θα πουλήσω και τη δικιά μου.. :(
Δημοσιεύτηκε
Αυτό το « …. λύση υπάρχει, ίσως πιο ακριβή και επίπονη.» αυτό με τρομάζει…… δεν νοείτε να έχεις μία δουλειά που στοιχίζει 50€ τελικα να σου κοστίζει 150€….. και φυσικά δεν μπορεί κάθε φορα που γίνεται κάτι να κάνω ολόκληρη μελέτη για το πώς θα διορθωθεί…..
Ο ρομαντισμός είναι αλήθεια δεν κόβεται….και κακά τα ψέματα με το που θα στρώσει ο καιρός και την πάρω για την δουλειά ή βολτουλα και θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά τη κάνω ….αλλά τώρα το πήρα απόφαση…..πωλείται!!!
Όσο για την Γερμανία θα έρθω ακόμα και με τα πόδια!!!

τα λέμε
Φιλικα Νίκος κατα forum bbk
Δημοσιεύτηκε
Γιατί δεν παιρνεις ένα scooter να κανεις τις δουλειές σου και κρατας και το enfield για Βολτες.
Δεν χαλαει τόσο συχνά αν δεν την ταλαιπωρεις.

Εκτός βεβαια αν θέλεις αλλη μηχανή...
Δημοσιεύτηκε
Σίγουρα καποιος που πουλάει η αγοράζει κατι συνηδητά

ξέρει καλύτερα πιο ειναι το σωστό και πότε.

Το θέμα της τεχνικής υποστήρηξης ειναι σημαντικό οσο

και να πιάνουν τα χέρια σου,αλλά σε έχουμε συνηθήση

μπαγασα να σκας μύτη με τα οοπααλλακια και μας κάνεις

να γελάμε :D :D :D

ασε που μόλις την πουλήσεις θα πέσουν τα στοιχήματα

βροχή για το πόσο καιρό θα αντέξεις χωρίς "κορίτσι" :'(
Δημοσιεύτηκε
φιλε ΝΙΚΟ εστυ εισαι εμπειρος στο λαδωμα μιας ΕΝΦΙΛΝΤ.εγω μπροστα σου ειμαι ασχετος απο μηχανολογια.Αυτα που λεσ για τεχνικη υποστηριξη της ενφιλντ στην βορειο Ελλαδα εχεις απολυτος δικιο δεν υπαρχει . Κανε υπομονη ισως γινει κατι με τον ΑΛΕΚΟ ΜΑΛΤΕΖΟ που εχει τωρα αναλαβει .Τωρα αυτα που γραφω παραπανω τα λεω κυριως για νεους αγοραστες καινουργιων η μεταχειρισμενων ενφιλντ οι οποιοι πιθανον να νομιζουν οτι αγοραζον σκουτερ.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Νικολα οσα ξερει ο νοικοκυρης δεν τα ξερει ο κοσμος ολος λεει ο λαος ;)αφου την πουλας εγω σου ευχομαι να γινει οσο πιο γρηγορα γινεται και να τη παρει κανα παληκαρι αυθεντικος μηχανοβιος σαν και σενα που το εχεις αποδειξει περιτρανα ;) το μονο που εχω να σου πω ειναι πως οτι μηχανη παρεις με το καλο, για μενα εισαι παντα μελος του royal enfield club με την αξια σου και δικαιωματικα, και σε περιμενω σε ολες τις μελλοντικες συναντησεις (οτι μηχανη κι αν εχεις) :D
Δημοσιεύτηκε
Να εισαι καλα Χρήστο....... θα δουμε, ας πουληθει μια και βλέπουμε για το που θα καταλήξω.
Δημοσιεύτηκε
ρε μπιμπικακο χαχα αν δεν ειναι οικονομικο το προβλημα γιατη αυτο το σεβομαι απολυτα, ειναι λαθος να την δωσης δε σου τρωει τιποτα αστη να υπαρχη εγω ετσι εχω κανει την βγαζω σχεδον ποτε και οσο παλιωνη τοσο ποιο ωραια ειναι αστην να υπαρχη καποτε θα σε δικαιωση ασε που αμα δεν την κυκλοφορας δεν χαλαει ποτε χαχαχαχα
Δημοσιεύτηκε
[i]"Μετά την  προχθεσινή χιονοθύελλα την επομένη ξημέρωσε υπέροχη μέρα με λιακάδα.
Τι καλύτερη ευκαιρία για βόλτα με μια Royal Enfield Bullet?

Δεν πήρε μπρος με την πρώτη. Τέρμα συμπιεστής και γκάζι, τρεις μανιβελιές ξερές και με την τέταρτη μανιβελιά "πατ, πουτ, πατ, πατ, πατ, πουτ"...., ένα τσιγάρο για ζέσταμα και φύγαμε βόλτα για Πέραμα.
Στο τέρμα της ΝΑΥΣΙ στις δεξαμενές που ήταν γεμάτες με καράβια για επισκευή, σταμάτησα πάλι για τσιγάρο και φωτογραφίες. Ψηλάφισα τη Νάβις, κάτι μεταξύ ελέγχου και αγάπης.

Στην επιστροφή το γουργούρισμά της μου πήρε το μυαλό και ξέχασα να στρίψω στο φανάρι για το σπίτι.
Αυτή την αίσθηση δεν μου την έχει δώσει άλλη μηχανή."
[/i]
Παλιομπαγάσα Νικολή, αν δεν είχα ήδη μηχανή, θά 'μουν Θεσσαλονίκη. Θα στο είχα φάει το κορίτσι. Ειδικά τώρα πια που τέτοιες μηχανές δεν εισάγονται στην Ευρώπη λόγω νομοθεσίας περί ρύπων. Είμαι σίγουρος πως θα το μετανιώσεις, θα πάθεις χοντρό χουνέρι την επόμενη που ΔΕΝ θα τη δεις να σε περιμένει.

Σε αντίθεση λοιπόν με τον Χρήστο εγώ έχω άλλη γνώμη.
Μιας και ο λόγος δεν είναι οικονομικός..., θα συγκαλέσω συμβούλιο για την αποπομπή σου.. :( Αυτός ο τρόπος που διάλεξες δεν είναι ο καλύτερος για διαμαρτυρία. Γιατί κατά βάθος δεν θες να την πουλήσεις, το κείμενο της αγγελίας σου το ερμηνεύω με διαμαρτυρία. Αλλιώς προς τι η τόση ειλικρίνειά σου ? Ποιος θα βρεθεί να δώσει αυτά τα χρήματα για ένα λαδωτήρι?

Μακάρι ο λόγος να ήταν οικονομικός, θα την βρίσκαμε την άκρη.
Γιατί σκέψου, μπορεί όπως λες να σου λείπει η τεχνική υποστήριξη, όμως αυτό που βλέπω να συμβαίνει με σας τους Θεσσαλονικείς σας δένει και σας κάνει πιο δυνατούς.
Αντίθετα με μένα που ζω στην Αθήνα, νιώθω πιο απομονωμένος. Νίκο περισσότερες φορές πήρα εσένα τηλέφωνο να με βοηθήσεις (ακόμη και ψυχολογικά) με τις όποιες γνώσεις σου, και όχι την αντιπροσωπεία και κάθε μηχανικό.

Ελπίζω να μη με παρεξηγήσεις, φίλο θα σε έχω πάντα, αλλά δεν μου βγαίνει να σου ευχηθώ "καλή πώληση".. ΟΧΙ..!!

Νίκος.

(Υ.Γ.1 Μιας και η συζήτηση ξεφεύγει από το πνεύμα μιας αγγελίας, προβλέπω αυτό το θέμα να μεταφέρεται εκεί πραγματικά έχει [b][url=http://royalenfieldclub.gr/index.php?topic=37.0]θέση[/url][/b]. Κα 'συ Νίκο να συνεχίσεις να μας γράφεις τα παράπονα και τις χαρές μαζί της).

(Υ.Γ.2 Μωρέ μπας και θες να πάρεις diesel?)
Δημοσιεύτηκε
Και  τώρα  θα  σας  αποκαλύψω  το  πραγματικό  πρόβλημα  του  ΄΄μπιμπικη΄΄, είναι  καθαρά  ψυχολογικό, έχει  λύση  όλα  τα  προβλήματα της  ΄΄nargis΄΄  και  τώρα  αισθάνεται  ένα  τεράστιο  κενό. Προτείνω  λοιπόν  να  του  βρούμε  ένα  κινητήρα  diesel  και  ραντεβού  στην  ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ. ;D
Δημοσιεύτηκε
[quote author=noe link=topic=158.msg1026#msg1026 date=1292247219]

Αυτός ο τρόπος που διάλεξες δεν είναι ο καλύτερος για διαμαρτυρία. Γιατί κατά βάθος δεν θες να την πουλήσεις, το κείμενο της αγγελίας σου το ερμηνεύω με διαμαρτυρία. Αλλιώς προς τι η τόση ειλικρίνειά σου ? Ποιος θα βρεθεί να δώσει αυτά τα χρήματα για ένα λαδωτήρι?

[/quote]

Η ειλικρίνεια έχει να κάνει κυρίως με το ξεδιάλεγμα των υποψήφιων αγοραστών ….πολύ απλά αυτός που θα θελήσει να την αποκτήσει θα ξέρει και τι παίρνει, με τι ανάγκες, προβλήματα, και φυσικά απολαύσεις…..
Δεν θέλω να με βρίζει και να με λέει ανέντιμο.
Η ειλικρίνεια έχει να κάνει και με το πως το βλέπω εγώ…δεν θέλω πίσω από τον ρομαντισμό μου να μπερδεύομε και να μην ξέρω ποια είναι η πραγματική εικόνα..…
Θα το μετανιώσω αλλά δεν μπορώ μπούκωσα………αυτό είναι η αιτία.
Το ξαναλέω είναι ηρωας κα τε με κάθε ιδιοκτήτης Royal Enfield εκτός νομού Αττικής (να το διευρύνω)…
Τώρα που θα καταλήξει αυτή η αγγελία δεν ξέρω….και δεν ξέρω αν θα πουληθεί….με την υπάρχουσα κατάσταση (περί οικονομίας και δουλειάς) είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί υποψήφιος αγοραστής.
Το κεφάλι ψηλά και προχωράμε…..

Καλά θα ήταν να πάρω μία diesel αλλά για την Ελλαντα είναι απλά ένα ανέκδοτο, το άλλο με τον Τοτο το ξέρεις?

Πάντως αυτή η μηχανή μου έδωσε πραγματικές φιλίες….

Όσο αφορά το ραντεβού στην Ηγουμενίτσα πρέπει σιγά σιγά να το προετοιμάζουμε…εεεεεε?
Δημοσιεύτηκε
Συμφωνω με τον ΝΟΕ .Πως πουλας κατι που αγαπας κυριε ΒΒΚ.Αφου δεν ειναι λογος οικονομικος .τι θα πει μπουχτισα. Προτεινω αν το σκοτωσεις λογω οικονομικης κρισης κανα 2χιλιαρο να διαγραφτεις απο το κλαμπ.Κατι μου λεει οτι θα την κρατησεις ερωτας ειναι αυτος .σε πεδευει αλλα σ αρεσει.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
φιλοσοφικης κουβεντας συνεχεια :Dφιλε bbk οταν το 97 πουλησα την  enfield του95 που ειχα ευτυχως την πηρε ενα παληκαρι που την εκανε σιγα σιγα πολλυ ωραια ρετρο look και συνεχεια ηταν και ειναι απο οτι μαθαινω σε βολτες.περασαν τα χρονια και παλι γυρισα σε enfield.οσο για τα συνεργεια σου λεω πως η τριτη μηχανη μου ηταν μια harley davidson shovelhead του 79 και επειδη την πηρα απο χανια και ο μαστορας εκει ηταν κορυφαιος (σκετος γιατρος)οποτε ηθελα κατι την εστελνα χανια(20 ευρω μεταφορικα το καραβι)και μου την επεστρεφε αθηνα.μη σε νοιαζει επομενως αν δεν εχει η θεσσαλονικη μαστορα αν αγαπας αυτο που καβαλας. :)
  • 3 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
Η συζήτηση σχετικά με το προβλημα στη ροή λαδιού μεταφέρθηκε στην ενότητα του service.
[url=http://royalenfieldclub.gr/index.php?topic=190.0]http://royalenfieldclub.gr/index.php?topic=190.0[/url]
Δημοσιεύτηκε
Συντροχοι οφείλω να σα πω πως η αγγελία  της “Nargis” διαγράφηκε και εγώ έχω τα νεύρα μου….  >:(
…πρέπει να έσπασε το κόμπλερ της μίζας και θέλει και αλυσιδογράναζα μην γ@#$%ω την ατυχία μου μέσα…..και άλλα λεφτά και άλλη ταλεπόρεια….
Δεν πάει άλλο με έχει τρελάνει και από πάνω θέλει και άλλο…..
Θα την πάω στην Γερμανία και στην επιστροφή θα την βάψω μπλε και θα την πετάξω στην Αδριατική…. Εεε φτάνει τόση γκαντεμιά…φτάνει…  >:(
Δημοσιεύτηκε
δεν θέλει να σ'αποχωριστεί γι αυτό στα κάνει αυτά,
και μην ξεχνας το διαζύγιο μαζί της θα βγει εις βάρος σου!! :D
Δημοσιεύτηκε
Αν δεν θέλει να με  αποχωριστεί να βρει τρόπο να τα φτιάξει όλα μόνη της  αυτά που πρέπει και να μην μου σπάει τα νεύρα…..  να μην πω τίποτα, διαβάζουν και μικρά παιδιά….  >:(
Δημοσιεύτηκε
Ελα ρε ΒΒΚ.πως κανεις ετσι για ενα κομπλερ μιζας.μηπως εισαι ελαφρυ ποδι.Μανιβελια και μπροοοος.και γω την μιζα την εχω καταργησει. βαρεθηκα να ασχολουμε με τα κομπλερ.Ηατιμη ομως ε.. οταν καβαλας πανω της αλλο πραμα ε..ουτε η ΜΟΝΙΚΑ ΝΑ ΗΤΑΝ Η ΕΝΦΙΛΝΤ

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.