Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ΑΓΟΡΑ ENFIELD. Κυβικά;...

Δημοσιεύτηκε
Μπράαααβοοοο!

  Έτσι μόνον μπορώ κι εγώ ο πτωχός να εξάρω την κίνηση του Νίκου να στήσει αυτό τον ιστότοπο!
Είναι γεγονός πως, όσο πέρναγε ο καιρός και καθώς οι Enfield κερδίζουν ολοένα την αποδοχή του ώριμου μοτοσυκλετιστικού κοινού, η ανάγκη ύπαρξης ενός τέτοιου ιστότοπου είχε αρχίσει να γίνεται επιτακτική: Για δοκίμασε να γράψεις αλλού πως ψάχνεις ή είσαι κάτοχος μιας Enfield και στην καλύτερη περίπτωση θα πάρεις απαντήσεις συμπάθειας, κάτι σαν ελεημοσύνη, οίκτο ένα πράμα...
  Πέρασαν τα χρόνια λοιπόν, έβγαλα το άχτι μου αλλάζοντας μικρές μοτοσυκλέτες σχεδόν κάθε χρόνο, κυρίως για οικονομικούς λόγους και κατέληξα στο συμπέρασμα πως με τα χρήματα που έχασα με αυτές τις δοσοληψίες, θα μπορούσα να έχω αγοράσει άνετα τη μοτοσυκλέτα που πραγματικά ήθελα απ' την αρχή:

                                                                                          [b]M ι α  L i n h a i ![b]

[b] Καλά, μη βαράτε, λέμε και καμμιά καλακία να περνά η ώρα, βεβαίως και μιλάω για Enfield. Κι εδώ είναι το θέμα μας:
Προσανατολίζομαι σε 350cc, για να αποφύγω εμφανίσεις της μηχανής στη φορολογική λαιμαργία που καραδοκεί παντού και για να μη μπλέκω με ακριβά τέλη και παρασιτικά έξοδα τύπου ασφάλιστρα. Τι γίνεται όμως με την απόδοση; Δηλαδή, θα είναι εφάμιλη του eliminator 250 που οδηγώ, ή να περιμένω κάτι σε παπάκι που ούτε στη ποταμιά δεν πάει;
Να σημειώσω πως είμαι συντηρητικός (χέστης δηλαδή...) και η ταχύτητά μου είναι τα 90 με 100. Βεβαίως, άμα χρειαστούν προσπεράσεις, τα 'χουμε και τα 120, αλλά μέχρι εκεί!
Τι λέτε, αδέλφια; Καλύπτομαι με 350 κυβικά;
[/b]

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
Αν πραγματικά την ήθελες απο την αρχή να την πάρεις.

Οι bullet 350-500 μικρές διαφορές έχουν στις επιδόσεις.

Η ταχύτητα που συνιστά ο κατασκευαστής είναιο 60χ/α, εγώ σου λέω ότι μέχρι 90 πας άνετα, μετά όμως καλύτερα να μη πιέζεις την τύχη σου.
Πάει μέχρι 130 σίγουρα πάντως.

Την θέλεις για βόλτες ή καθημερινή μετακίνηση;
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
  Ευχαριστώ καταρχήν...
Και για τα δύο τη θέλω.  Εσύ, αναφέρεσαι στην 350 ή την 500; Γιατί τα 60 σαν όριο, είναι ολίγον πενηντάρι!
Δημοσιεύτηκε
Και στις δύο αναφέρομαι, μιλάμε πάντα για τα παλιά μοντέλα, τα bullet.

Δεν θα δεις διαφορές ανάμεσα τους πάντως, περισσότερο σημασία θα έχει σε τι κατάσταση θα την βρείς...

Δεν είναι μοτοσυκλέτα που την παίρνεις και ξενοιάζεις... θέλει χέρι που και που...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Κοίταξε, σκέφτομαι για καινούρια γιατί, είναι που είναι ιδιότροπη, δεν έχω και χώρο κατάλληλο, μην έχω τίποτε αναγούλες με μεταχειρισμένη αγνώστου μεταχείρησης... Είχα δει ένα bullet electra στον Πειραιά, 500άρι που όμως είχε πολλές δουλειές. Γιαυτό προτιμώ καινούρια ή έστω, ψιλομεταχειρισμένη από γνωστό, κι όχι παλιότερη του '07, γιατί δε φοβάμαι για ότι φαίνεται αλλά, για ότι δε φαίνεται...
Δημοσιεύτηκε
Καλώς τον και ας άργησε!!!
Κατά την γνώμη μου με το Elminator θα πας πολύ ποιο γρήγορα από ότι με μία Enfield ακόμα και καινούργια.
Οι Enfield Bullet γενικά δεν συμπαθούν καθόλου μα καθόλου να τις πηγαίνεις με πάνω από 90km/h και στην εθνική.
Ακόμα και για λίγο είναι επικίνδυνο να σου κολλήσει στιγμιαία και να λες έπαθα ατροφία.
Φυσικά μην διανοηθείς να την πατήσεις στην τελική γιατί κλαυτα Χαράλαμπε.
ΑΑΑΑ μη πεις «έλα μωρέ θα προσπεράσω  μόνο»…….δεν γίνεται.
Να με συμπαθάς ρε συ Γιάννη αλλά 130km/h που τα είδες?
Γενικός είναι μία μοτοσικλέτα που θέλει σεβασμό και σύνεση.
Όταν την καβάλας, ονειροπολείς, απολαμβάνεις όμορφες διαδρομές στην επαρχία.
Είναι ευκολοδήγητη αλλά δεν την κάνεις και πολύ καλό να την κινείς μέσα στην πόλη σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος.
Θέλει τον μάστορά της και αν δεν είσαι από Αθήνα, που δεν είσαι, τα πράγματα είναι αρκετά δύσκολα…..γιατί εδώ στα βόρεια αν πιάνουν τα χέρια σου κάτι θα γίνει.
(Πατριώτης είσαι? Από ποια περιοχή?)
Αλλιώς όλοι μαζί να δούμε τι θα κάνουμε (δεν είναι κακό).
Όσον αφορά την καινούργια……σίγουρα είναι καλύτερη σε ποιότητα από τη παλιά αλλά και αυτή θέλει στοργή και προδερ, τι να κάνουμε και αυτή Enfield είναι.
Ααααα και για την χρήση της μία από τα ίδια.
Είναι γεγονός ότι είναι ποιο δυνατή, ναι στον τροχό πρέπει να έχει αν δεν κάνω λάθος περί τα 21 με 22 αλογάκια που από τα 14 με 17(οι απόψεις διίστανται) που είχε η παλιά είναι πάρα πολλά…..και πίστεψε με πολύ καλά.
Είναι ένα γάμος που θα οδηγήσει σε ευτυχία ή σε μίσος….
Διαλέγεις και παίρνεις….
Εμείς εδώ είμαστε.
Α και αυτά στα λέει ένα τρελαμένος με την Enfield που την οδηγεί καθημερινά…..όταν δεν βρέχει και χιονίζει.
Φιλικά
Νίκος κατά forum bbk
 
Δημοσιεύτηκε
Όπως τα λέει ο bbk είναι.

Τα 130 τα είδα στη συγκρου και δεν θέλω να τα ξαναδώ ποτε.
Μέχρι 90 πας άνετα, παραπάνω δεν αξίζει, ας μη ξεχναμε οτι τα φρένα της είναι για χαμηλές ταχύτητες...
Δημοσιεύτηκε
Δεν θα διαφωνισω όμως πιστεύω ότι και τα 60χλ μέσο ορο είναι πολυ λίγα .
Ο Κατασκευαστής εδω είναι πολυ αυστηρός .
Ούτε η labreta 175cc του πατερα μου δεν παει Τόσο σιγά
Δημοσιεύτηκε
[quote author=Brancaleone link=topic=36.msg139#msg139 date=1287027182]
Όπως τα λέει ο bbk είναι.

Τα 130 τα είδα στη συγκρου και δεν θέλω να τα ξαναδώ ποτε.
[/quote]

Κι αυτά στην κατηφόρα εεε..? ;D

Για να δούμε οι δικές μου συμβουλές:

- Το καινούργιο Enfield το ψεκαστό απέχει πολύ από τη φιλοσοφία της κλασικής Royal Enfield. Πιθανόν είναι πιο αξιόπιστη από τα παλιότερα μοντέλα. "Πιθανόν", γιατί ο χρόνος ακόμη δεν έχει μιλήσει για αυτές και οι "ευτυχείς" ιδιοκτήτες σα να μη μας τα λένε όλα. Έχω την υποψία ότι οι Ινδοί ουδόλως άλλαξαν στον τομέα ποιοτικού ελέγχου συναρμολόγησης αλλά και υλικών (βλ. σκράπς από σαπιοκάραβα).

- Είχα την ατυχία να αποκτήσω μία από τις τελευταίες καινούργιες (μοντ. 07 στο ράφι) Bullet 500 ES πριν 13 μήνες. Τώρα πια είμαι εκτός εγγύησης.. :o  Όμως αυτή η ριμάδα εγγύηση μου χρειάστηκε καμιά δεκαριά φορές μέχρι να γιατρευτούν οι παιδικές ασθένειες που μόνο οι Enfield παρουσιάζουν.
Προσοχή, δεν παραπονιέμαι για αυτό, άλλωστε ήταν η επιλογή μου να επενδύσω την ψυχαγωγία μου σε μια τεχνολογία 60χρονη. Αλλά οφείλω να συμβουλέψω πως είναι προτιμότερη η επιλογή μιας μεταχειρισμένης που αυτές τις ασθένειες έχει φάει στη μάπα κάποιος άλλος (λέω τώρα).
Επι τροχάδην τα προβλήματα που είχα στον πρώτο χρόνο:
1) Έσπασε ο λεβιές του πίσω φρένου (αφού δεν σκοτώθηκα)
2) 'Αλλαξα πολλαπλασιαστή, έβαλα ηλεκτρονική ώστε να διαπιστώσω πως οι Ινδοί δεν είχαν σφίξει τον έναν πόλο του πολλαπλασιαστή.
3) Έσπασε το κόμπλερ της μίζας.
4) Λύθηκε ΟΛΟΣ ο κινητήρας στην υποψία πως ο στρόφαλος είχε "πάρει", αφού το νέο κομπλερ της μίζας σφύριζε.. :P
5) Άλλαξα κοντέρ γιατί έμπαζε νερά με χρυσόψαρα.. :'(
6) Έσφιξα όλες τις βίδες, έβαψα ότι είχα την υποψία πως θα σκουριάσει.
7) Έσπασε πάλι το κόμπλερ της μίζας και αγανακτησμένος (διότι μετά την εγγύηση είναι μία ζημιά που κοστίζει 300άρα) παράγγειλα από τον Απρίλιο φέτος εσωτερικό καπάκι ώστε να μετατρέψω την καλή μου από ES σε KS (μόνο μανιβέλα). Ακόμη περιμένω το ανταλλακτικό  (Είπε κανείς τίποταααααααα..?) Κάθε που βλέπω κοντέινερ να ξεφορτώνουν στο λιμάνι (Πειραιώτης είμαι -ακούς εσύ Πειραιώτη [url=http://royalenfieldclub.gr/index.php?action=profile;u=8]Pol[/url]) ονειρεύομαι πως κάπου εκεί είναι το καπάκι μου.
8.) Δακρύζει (αχνίζει) η δεξιά μπουκάλα του πηρουνιού (υπόσχεση της αντιπροσωπείας πως θα επισκευαστεί όοοοοοταν έρθει και το καπάκι..
9) Μοντέλο 2007 και φορούσε λάστιχα AVON του 2003... :o δεν το είχα προσέξει.
10) Ξεραμένες λαστιχένιες φιλτροχοάνες που αλλάχτηκαν είναι πταίσματα.

ΟΟΟΟΟΛΑΑΑΑΑ λοιπόν αυτά προς γνώση του επίδοξου γητευτή Royal Enfield, γιατί ναι, έτσι νιώθω πως κάθε μέρα τη δαμάζω και ΝΑΑΑΑΑΑΑΙ γίνεται ολοένα καλύτερη και με ανταμοίβει.
ΔΕΝ μετανοιώνω, το κέφι μου κάνω και είναι όλα αυτά μέσα στο παιχνίδι το ερωτικό μας. Γιατί αν δεν είσαι ερωτευμένος δεν είναι δυνατό να υπόμένει φυσιολογικός εραστής (μοτοσικλετιστής) τέτοιες ιδιοτροπίες.

Καλές βόλτες σε όλους..!!

Νίκος.
Δημοσιεύτηκε
Από την εμπειρία μου με την 350 του 2000 :

Με 60χλμ είσαι καλά
Με 90 τρέχεις
Με 100+, αν βρείς κατηφόρα και ούριο άνεμο, είναι εμπειρία.

Αυτά με την μοτοσυκλέτα χωρίς βελτιώσεις και σε καλή κατάσταση.

Για το μεταχειρισμένο μην είσαι και τόσο αρνητικός.Το δικό μου ήταν από 3ο χέρι αλλά δεν χρειάστηκε τίποτα παραπάνω απο ένα Service, λάδια,φίλτρα,πλατίνες,και ρύθμιση βαλβίδων.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Ωχχχχ... Μου κάνατε την καρδιά περιβόλι και το όνειρο εφιάλτη! Όχι τίποτ' άλλο αλλά, στη Συμπρωτεύουσα βλάβη σε Enfield σημαίνει πολλά ντράβαλι καθώς δεν υπάρχει μηχανικός να πιάνει τέτοιες μηχανές. Και βλάβες σε στυλ σπάσιμο μανιβέλας φρένου, κομπλερ μίζας και έστω υποψία στροφάλου, μόνον παιδικες ασθένειες δε θυμίζουν....

Πάω να πνίξω τον καημό μου στη ρετσίνα...

Και για να γνωριστούμε καλύτερα, Γιάννης λέγομαι, μεγάλωσα στο Χαλάνδρι και εδώ και 6 χρόνια, ζω στη Θεσσαλονίκη. Χαίρομαι που ανταποκριθήκατε με τόσο ζήλο στη συζήτηση και ευχαριστώ για άλλη μια φορά!

Πάντως, ο κυβισμός δε βλέπω να 'ναι το πρόβλημα που θα 'πρεπε να μ'απασχολεί...
Δημοσιεύτηκε
Γεία σου φίλε μου,
μην σε απασχολεί το θέμα...
Άδικα θα χαλαστείς!
Εμείς τον πνίγουμε τον καημό μας στις ενφηλντόβολτες!
;D
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
"Θα πάω κιας μου βγει και σε κακό..."

Έτσι λέει αυτή η σοφή ρήση του Παπάζογλου... Το γεγονός πως, παρόλα τα πργραφόμενα περί βλαβών, η ιδεα της Enfield δε βγαίνει απ' το μυαλό μου, δείχνει πως τη θέλω στ' αλήθεια, επιβεβαιώνοντας τη ρήση.

Κι επειδή ξέρω πως ξαφνικά ένα πρωί θα κάνω την κίνηση, έμαθα το εξής ενδιαφέρoν:
[b]Κάθε 6 μήνες, ανεβαίνει στη Θεσσαλονίκη μηχανικός ειδικευμένος και εξυπηρετεί τους Ενφιλντόβιους της πόλης![b][/b][/b]
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Το νέο μου το είπε ένας γνωστός που οδηγάει μια Royal Enfield. Αυτός αναπαλαιώνει παλιές μοτοσυκλέτες και μιλώντας για την Enfield, μου εξήγησε πως επειδή έχουν μαζευτεί καμμιά δεκαπενταριά τέτοιες στην πόλη, κάθε 6 μήνες καλούν μηχανικό από Αθήνα που κάθεται εδώ και τις περνάει από σέρβις.

Μόλις γνωρίζω ακριβείς και έγκυρες λεπτομέρειες θα γράψω επ'αυτού αναλυτικά.
Δημοσιεύτηκε
[quote author=noe link=topic=36.msg145#msg145 date=1287061072]

- Το καινούργιο Enfield το ψεκαστό απέχει πολύ από τη φιλοσοφία της κλασικής Royal Enfield. Πιθανόν είναι πιο αξιόπιστη από τα παλιότερα μοντέλα. "Πιθανόν", γιατί ο χρόνος ακόμη δεν έχει μιλήσει για αυτές και οι "ευτυχείς" ιδιοκτήτες σα να μη μας τα λένε όλα. Έχω την υποψία ότι οι Ινδοί ουδόλως άλλαξαν στον τομέα ποιοτικού ελέγχου συναρμολόγησης αλλά και υλικών (βλ. σκράπς από σαπιοκάραβα).

[/quote]

Λοιπόν...

Επειδή είχα ΔΥΟ παλιές και τώρα έχω την καινούρια, νομίζω ότι μπορώ να μιλήσω.

Υπόψη ότι με την καινούρια έχω κάνει 8.200 χιλιόμετρα και στην πόλη και (για ένα διάστημα το καλοκαίρι) με συχνή χρήση στην Εθνική (Αθήνα - Ωρωπό και αντίστροφα κάθε μέρα).

Η αλήθεια λοιπόν, όπως εγώ την έχω ζήσει μέχρι τώρα, είναι ότι ΝΑΙ, ΟΙ ΙΝΔΟΙ ΑΛΛΑΞΑΝ.

Ή, αν το θέλετε, βελτιώθηκαν σημαντικά!

Ας το θέσω σχηματικά: Η πρώτη Enfield που είχα (μοντέλο 1997) ήταν, ας πούμε, στο 30% της ποιότητας κατασκευής μιας γιαπωνέζικης - και η αλήθεια είναι ότι παρόλο που την αγάπησα και μου άρεσε και την κράτησα πέντε χρόνια, μου έβγαλε την Παναγία με συνεχή μικρά και μεγαλύτερα θέματα (συνέχεια κοβόταν η ντίζα του συμπλέκτη μέχρι που άλλαξα τιμόνι, οπότε...κοβόταν με μικρότερη συχνότητα, το ρεζερβουάρ...ξέβαψε κάποια στιγμή από τον ήλιο, σε ένα "ταξίδι" μέχρι...τα πρώτα διόδια της Εθνικής ξέρασε όσα λάδια είχε μέσα της και ποτέ δεν μαθεύτηκε ο λόγος και ένα σωρό άλλα).

Η δεύτερη (μοντέλο 2002) είχε πλέον μίζα - και μπορώ να πω ότι έφτανε το 50% της ποιότητας κατασκευής μιας γιαπωνέζικης, δηλαδή ήταν πολύ καλύτερη από την προηγούμενη και με λιγότερα προβλήματα (το πιο σημαντικό που θυμάμαι ήταν ότι...είχε φύγει το χρώμιο από ένα κομμάτι της μπροστινής ζάντας). Μάλιστα...ζει ακόμα!!! - και ξέρω και ποιος την έχει και τη χρησιμοποιεί καθημερινά!

Αυτή που έχω τώρα, δεν έχει σχέση με τις προηγούμενες - και θα έλεγα ότι φτάνει το 75% της ποιότητας μιας γιαπωνέζικης. Οι διαφορές της είναι οι εξής: α) σαφώς δυνατότερος κινητήρας - και όταν λέω δυνατότερος, δεν εννοώ μόνο στα χαρτιά, εννοώ ότι ΚΡΑΤΑΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΝΑΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ, δηλαδή στην Εθνική πας άνετα με 100-110 χωρίς ιδιαίτερο ζόρισμα. Αν θες να τη ζορίσεις, μπορείς να ταξιδέψεις και με 120-125, αλλά ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΝΙΣΤΩ. Αν πας συχνά στην Εθνική πρέπει βέβαια να προσέχεις κατά καιρούς μήπως χρειαστεί να συμπληρώσεις λίγο λάδι - μέσα στην πόλη αυτό δεν θα χρειαστεί, τουλάχιστον σε μένα. Εκτός από το ταξίδι και στην πόλη αποδίδει καλύτερα και έχει πιο αξιόπιστη λειτουργία. β) Σαφής δυνατότητα να τη χρησιμοποιείς κάθε μέρα για τη δουλειά σου, χωρίς να προσεύχεσαι μη σε αφήσει στο δρόμο. Αυτό το είχε ως ένα βαθμό και η δεύτερη που είχα, η πρώτη ΔΕΝ το είχε, όμως αυτή εδώ που έχω τώρα, το έχει πολύ περισσότερο και από τις δυο. γ) Ασύγκριτα καλύτερο σασμάν, που πάντως θέλει ακριβή ρύθμιση του συμπλέκτη, γιατί μπορεί να πετάξει καμιά ενδιάμεση νεκρά. δ) Καλύτερη ποιότητα βαφής και γενικά κατασκευής, αν και δεν λείπουν κάποιες ινδικές μικρογυφτιές. Π.χ. τα ινδικά λαμπάκια, όπως θα αναφέρω αμέσως παρακάτω, είναι της πλάκας, κάποια λάστιχα είναι κακής ποιότητας και κάποια καλώδια θέλουν να βάλεις λίγο χέρι για να τα καλύψεις με μονωτική ταινία, γιατί είναι αφημένα στο έλεος του θεού, όμως η συνολική εικόνα δεν συγκρίνεται με το παρελθόν, είναι πολύ καλύτερη. Και η μοτοσυκλέτα δείχνει σαν καινούρια με πολύ λιγότερη φροντίδα από ό,τι στις προηγούμενες. Α- και η εξάτμιση είναι από την πίσω μεριά φριχτά αφινίριστη (εδώ μόνο ντροπή πρέπει να πω στους Ινδούς...) και δεν υπάρχει τρόπος να διορθωθεί αυτό (όσο το έχω τουλάχιστον ψάξει), εκτός αν αλλαχτεί με κάποια άλλη, όχι με ιδιαίτερα μεγάλο κόστος, όμως δεν θα έχεις πια καταλύτη και δεν θέλω να το κάνω αυτό το πράγμα...

Το μεγαλύτερο "φάουλ" που μου έκανε, ήταν ότι στα 2.000 χιλιόμετρα περίπου...έφυγε η αλυσίδα (!!!) και με άφησε στο δρόμο, όμως μπορεί να ευθύνομαι κι εγώ, γιατί άκουγα προηγουμένως να κάνει ένα περίεργο θόρυβο και δεν ασχολήθηκα να την τεντώσω - μπορεί δε να έφταιγε ότι δεν μου την είχαν τεντώσει καλά στο πρώτο σέρβις. Το άλλο πρόβλημα είναι ότι κάηκαν ένα-ένα όλα τα λαμπάκια του κοντέρ, όπως και τα δυο λαμπάκια πάνω από τον προβολέα, όμως όταν τα άλλαξα (με μηδενικό κόστος) με ευρωπαϊκά, δεν ξανακάηκαν. Ένα άλλο μικρό πρόβλημα είναι η διαρροή λίγου υγρού μπαταρίας, το οποίο εκεί που πέφτει, μπορεί να δημιουργήσει μικροσκουριές. Θα αναζητήσω, αν υπάρχει, κάποια στιγμή μια μπαταρία κλειστού τύπου. Και το ότι έσπασε η κλειδαριά της θήκης της μπαταρίας (και την άλλαξα).

Αυτά ήταν όλα - και όποιος έχει ή είχε την παλιά Enfield αυτόματα καταλαβαίνει πόσο λίγα είναι! Η καινούρια δηλαδή ΔΕΝ ΣΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΩΡΑ, ΤΗ ΒΑΖΕΙΣ ΜΠΡΟΣ, ΠΑΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ Ή ΣΤΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΕΙΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ! Βέβαια δεν έχει την ίδια ποιότητα με την Kawasaki W650 που είχα παλιότερα, όμως δεν φαντάζομαι να ζητάει κάποιος κάτι τέτοιο ούτε υπάρχει και η χαώδης διαφορά που υπήρχε προηγουμένως!

Το καλοκαίρι που πέρασε την πήρα μαζί μου και στην Κρήτη. Διέσχισα τρεις φορές κάθετα το νησί και δεν μου έβγαλε το παραμικρό πρόβλημα. Όλα άψογα!

Εύχομαι...να μη τη ματιάσω με όσα έγραψα και πάντως...τα είπα όλα, δεν έκρυψα κάτι!

Και κάτι ακόμα: Γεγονός είναι ότι η παλιά (όχι τόσο η Electra για μένα όσο η προηγούμενη) ήταν πιο αυθεντικά κλασσική - και πιο "αρχοντική" στην οδήγηση λόγω του μεγαλύτερου μπροστινού τροχού. Σε αντιστάθμισμα, η καινούρια είναι, όπως είπα, πιο αξιόπιστη και πιο κατάλληλη για κάθε μέρα καθώς και πιο ευέλικτη, μπορεί δηλαδή να...χαρλεϊζει λιγότερο στις βόλτες, όμως χώνεται πιο εύκολα ανάμεσα στα αυτοκίνητα!

Αυτά. Αν θυμηθώ και κάτι άλλο, θα το γράψω.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Πράγματι! Κατατοπιστικός και σύντομος, δείχνεις το δρόμο που οδηγεί στην υλοποίηση της απόφασης για αγορά μιας λαχταριστής Enfield. Όσο για τα καμένα λαμπάκια, είναι πταίσμα...  Σημασία έχει η αξιοπιστία και η ασφάλεια και απ' ότι φαίνεται από μιάν επίσκεψη στην ιστοσελίδα της Enfield, τα πράγματα έχουν βελτιωθεί εμφανώς (μου 'χε κάτσει στο λαιμό αυτό: [url=http://www.dft.gov.uk/vosa/apps/recalls/searches/search.asp]http://www.dft.gov.uk/vosa/apps/recalls/searches/search.asp[/url].
Τα εκατό χλμ/ώρα είναι καλά, δεδομένου πως δεν οδηγάμε Kawasaki ή κάτι ανάλογων προδιαγραφών, ούτε ταιριάζει σε μιαν αποψάτη μοτοσυκλέτα να συμπεριφέρεται επιθετικά.
Δημοσιεύτηκε
Να συμπληρώσω και λίγα ακόμα:

Ένα άλλο μικρό πρόβλημα που έχει η καινούρια, το είχαν όμως και οι παλιές, είναι ότι αν παραγεμίσεις το ρεζερβουάρ (εννοούμε τίγκα, μέχρι πάνω-πάνω), μπορεί να τρέξει λίγη βενζίνη έξω ύστερα από λίγο. Στις παλιές το πρόβλημα το είχε λύσει ο Σαββαϊδης με κάποια πατέντα, στην καινούρια δεν έχει λυθεί ακόμα. Μικρό όμως το κακό, γιατί είπαμε ότι αυτό συμβαίνει μόνο σε ξέχειλο γέμισμα, οπότε φροντίζουμε να αφήνουμε ένα μικρό περιθώριο, γύρω στο μισό ευρώ ας πούμε.

Έχω μετρήσει μια φορά την κατανάλωση, σε μικτή χρήση (πόλη, Εθνική) και την έβγαλα 3,69 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα! Πολύ καλά δηλαδή. Αν γίνεται αποκλειστική χρήση στην πόλη, πρέπει να είναι λίγο παραπάνω, γενικά όμως δεν καίει πολύ.

Επίσης, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ύστερα από πλύσιμο σε πλυντήριο ή δυνατή βροχή, ενώ στις παλιές υπήρχε, ιδιαίτερα η πρώτη που είχα, μου έβγαζε την ψυχή για να πάρει μπρος ύστερα από το πλυντήριο.

Νομίζω ότι δεν έχω ξεχάσει κάτι!
Δημοσιεύτηκε
[quote author=TKM link=topic=36.msg340#msg340 date=1288119845]
Επίσης, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ύστερα από πλύσιμο σε πλυντήριο ή δυνατή βροχή, ενώ στις παλιές υπήρχε, ιδιαίτερα η πρώτη που είχα, μου έβγαζε την ψυχή για να πάρει μπρος ύστερα από το πλυντήριο.
[/quote]

Καλά μην είσαι τόσο σίγουρος, μπορεί να συμβαίνει και το αντίθετο.
Έχω ακούσει περίπτωση που η καινούργια φο[b]βού[/b]ται και το ψιλόβροχο, φταρνίζεται πεισμώνει και δεν λέει να πάρει μπροστά. Και ο φίλος μας απλά συμβιβάζεται σε βόλτες μόνο με λιακάδα. Ίσως περιμένει το πανελλάδικό δίκτυο αντιπροσώπων που μελλοντικά θα απλώσει τα πλοκάμια του και στην επαρχία με εξειδικευμένους τεχνίτες.. ::)
Ενώ πάλι η δικιά μου (η παλιά) μετά το πλύσιμο αρπάει στην πρώτη μανιβελιά.. 8)

Αυτό με το ρεζερβουάρ δεν το ήξερα και δεν το καταλαβαίνω. Διότι πάντα (κάθε 200 χλμ.) γεμίζω το ρεζερβουάρ και λέω στον υπάλληλο: 1ον την μάνικα να την "χώνει" προσεκτικά και 2ον να γεμίζει μέχρι πάνω μπεζινα, αφού δεν έχω δείκτη και δεν έχω όρεξη να γυρίζω ρεζέρβα πριν τα 200 χλμ (όχι ανά ώρα).
Από την υπερχείληση χάνεις βενζίνη?
Δημοσιεύτηκε
Η βενζίνη, αν την παραγεμίσεις μέχρι πάνω-πάνω, μπορεί να διαρρεύσει από την τάπα και να απλωθεί στο ρεζερβουάρ. Αν αφήσεις γύρω στο μισό ευρώ περιθώριο, δεν υπάρχει θέμα.

Όσο για το πλύσιμο, από τις δυο παλιές που είχα, η πρώτη, που δεν είχε μίζα, είχε το πρόβλημα. Η δεύτερη όχι.

Η δική μου πάντως, χθες που έφαγε τη μπόρα που έπεσε τα ξημερώματα, τίποτα δεν της συνέβη, σήμερα το πρωί ήταν απόλυτα μάχιμη!

Να ξεκαθαρίσω ότι δεν μπαίνω στη λογική "αντιπαράθεσης" της καινούριας με την παλιά και...δεν έχει νόημα να "μαλώσουμε" ποια είναι καλύτερη, καθώς μιλάμε για διαφορετικές ουσιαστικά μοτοσυκλέτες! Κατανοώ απόλυτα όσους επιμένουν στην παλιά, γιατί σίγουρα είναι πιο αυθεντική κλασσική, ειδικά τώρα που έπαψε να βγαίνει! Αλλά για κάθε μέρα, δεν υπάρχει σύγκριση, άλλο πράγμα είναι η καινούρια.
Δημοσιεύτηκε
[quote author=TKM link=topic=36.msg345#msg345 date=1288124014]
Να ξεκαθαρίσω ότι δεν μπαίνω στη λογική "αντιπαράθεσης" της καινούριας με την παλιά..
[/quote]

- Αν κατάλαβες καλά αντιπαρατίθεμαι περισσότερο με το εργοστάσιο και κατ' επέκταση με την αντιπροσωπεία.

- Δεν θέλω να έχω τύψεις πως παρέσυρα κάποιον στην αγορά της δίχως να ξέρει. Εγώ την αγόρασα δίχως να ξέρω, μου έπρηξε το συκώτι (κυριολεκτικά)  και για να είμαι ακόμη μαζί της συμβαίνει κάποιου άλλου είδους χημεία αναμεταξύ μας.

- Για την τάπα βενζίνης, πιθανόν ο Ινδός έκανε καλή δουλειά στο δικό μου ρεζερβουάρ και του βγήκε ΟΛΟΣΤΡΟΓΓΥΛΟ ή ακόμη δεν έχει σαπίσει η τσιμούχα.

;)
Δημοσιεύτηκε
Πολύ καλό το ποστ Θόδωρε
Κάποια στιγμή θα έπρεπε να γράψουν και τα παλικάρια με τις EFI από τον Βορά μιας και εκείνοι έχουν αρκετά χιλιόμετρα.
Άσε που έχουν ζήσει την πρόκληση του πανελλαδικού δικτύου service …  :o
Αυτό με την βενζίνη ας πούμε το έχει λύση ένα από τα παλικάρια….
Ααααα και το πρόβλημα με το φτέρνισμα νομίζω ότι λύθηκε, κατά κάποιο τρόπο.
Δεν τα γράφω εγώ επειδή είναι καλύτερα να τα γράψουν τα παλικάρια μιας και το ζουν το πράγμα.
Και φυσικά δεν μπαίνω σε αντιπαράθεση, μάλλον θα έλεγα προσωπικά με κυριεύει η λογική όσο μπορεί και προσπαθώ να δω και τις δύο όσο γίνεται με ποιο ξεκάθαρα κριτήρια.
Φιλικά Νίκος κατά forum bbk
Δημοσιεύτηκε
Σίγουρα υπάρχει πρόβλημα αν δεν είσαι Αθηναίος. Η αντιπροσωπεία δεν κάνει κακό σέρβις, ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ! Πάντως ο Σαββαϊδης έχει την τύχη ή την ικανότητα να προσλαμβάνει καλά παιδιά για το συνεργείο.

Εσύ noe την παλιά έχεις ή την καινούρια; Θύμισέ μου!
Δημοσιεύτηκε
[quote author=TKM link=topic=36.msg356#msg356 date=1288158299]
Σίγουρα υπάρχει πρόβλημα αν δεν είσαι Αθηναίος. Η αντιπροσωπεία δεν κάνει κακό σέρβις, ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ! Πάντως ο Σαββαϊδης έχει την τύχη ή την ικανότητα να προσλαμβάνει καλά παιδιά για το συνεργείο.
[/quote]

Ένα συνεργάτη είχε στην Θεσσαλονίκη και εκείνος ήταν έξω από δω. Μέχρι που σταμάτησε την συνεργασία.
Πραγματικά τα παλικάρια που δουλεύουν κατά καιρούς στο μαγαζί του είναι πολύ καλά μαστοριά και άνθρωποι…. Πρέπει να το κοιτάμε και αυτό, μην το ξεχνάμε.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.