Έτσι μόνον μπορώ κι εγώ ο πτωχός να εξάρω την κίνηση του Νίκου να στήσει αυτό τον ιστότοπο!
Είναι γεγονός πως, όσο πέρναγε ο καιρός και καθώς οι Enfield κερδίζουν ολοένα την αποδοχή του ώριμου μοτοσυκλετιστικού κοινού, η ανάγκη ύπαρξης ενός τέτοιου ιστότοπου είχε αρχίσει να γίνεται επιτακτική: Για δοκίμασε να γράψεις αλλού πως ψάχνεις ή είσαι κάτοχος μιας Enfield και στην καλύτερη περίπτωση θα πάρεις απαντήσεις συμπάθειας, κάτι σαν ελεημοσύνη, οίκτο ένα πράμα...
Πέρασαν τα χρόνια λοιπόν, έβγαλα το άχτι μου αλλάζοντας μικρές μοτοσυκλέτες σχεδόν κάθε χρόνο, κυρίως για οικονομικούς λόγους και κατέληξα στο συμπέρασμα πως με τα χρήματα που έχασα με αυτές τις δοσοληψίες, θα μπορούσα να έχω αγοράσει άνετα τη μοτοσυκλέτα που πραγματικά ήθελα απ' την αρχή:
[b]M ι α L i n h a i ![b]
[b] Καλά, μη βαράτε, λέμε και καμμιά καλακία να περνά η ώρα, βεβαίως και μιλάω για Enfield. Κι εδώ είναι το θέμα μας:
Προσανατολίζομαι σε 350cc, για να αποφύγω εμφανίσεις της μηχανής στη φορολογική λαιμαργία που καραδοκεί παντού και για να μη μπλέκω με ακριβά τέλη και παρασιτικά έξοδα τύπου ασφάλιστρα. Τι γίνεται όμως με την απόδοση; Δηλαδή, θα είναι εφάμιλη του eliminator 250 που οδηγώ, ή να περιμένω κάτι σε παπάκι που ούτε στη ποταμιά δεν πάει;
Να σημειώσω πως είμαι συντηρητικός (χέστης δηλαδή...) και η ταχύτητά μου είναι τα 90 με 100. Βεβαίως, άμα χρειαστούν προσπεράσεις, τα 'χουμε και τα 120, αλλά μέχρι εκεί!
Τι λέτε, αδέλφια; Καλύπτομαι με 350 κυβικά;
[/b]
Έτσι μόνον μπορώ κι εγώ ο πτωχός να εξάρω την κίνηση του Νίκου να στήσει αυτό τον ιστότοπο!
Είναι γεγονός πως, όσο πέρναγε ο καιρός και καθώς οι Enfield κερδίζουν ολοένα την αποδοχή του ώριμου μοτοσυκλετιστικού κοινού, η ανάγκη ύπαρξης ενός τέτοιου ιστότοπου είχε αρχίσει να γίνεται επιτακτική: Για δοκίμασε να γράψεις αλλού πως ψάχνεις ή είσαι κάτοχος μιας Enfield και στην καλύτερη περίπτωση θα πάρεις απαντήσεις συμπάθειας, κάτι σαν ελεημοσύνη, οίκτο ένα πράμα...
Πέρασαν τα χρόνια λοιπόν, έβγαλα το άχτι μου αλλάζοντας μικρές μοτοσυκλέτες σχεδόν κάθε χρόνο, κυρίως για οικονομικούς λόγους και κατέληξα στο συμπέρασμα πως με τα χρήματα που έχασα με αυτές τις δοσοληψίες, θα μπορούσα να έχω αγοράσει άνετα τη μοτοσυκλέτα που πραγματικά ήθελα απ' την αρχή:
[b]M ι α L i n h a i ![b]
[b] Καλά, μη βαράτε, λέμε και καμμιά καλακία να περνά η ώρα, βεβαίως και μιλάω για Enfield. Κι εδώ είναι το θέμα μας:
Προσανατολίζομαι σε 350cc, για να αποφύγω εμφανίσεις της μηχανής στη φορολογική λαιμαργία που καραδοκεί παντού και για να μη μπλέκω με ακριβά τέλη και παρασιτικά έξοδα τύπου ασφάλιστρα. Τι γίνεται όμως με την απόδοση; Δηλαδή, θα είναι εφάμιλη του eliminator 250 που οδηγώ, ή να περιμένω κάτι σε παπάκι που ούτε στη ποταμιά δεν πάει;
Να σημειώσω πως είμαι συντηρητικός (χέστης δηλαδή...) και η ταχύτητά μου είναι τα 90 με 100. Βεβαίως, άμα χρειαστούν προσπεράσεις, τα 'χουμε και τα 120, αλλά μέχρι εκεί!
Τι λέτε, αδέλφια; Καλύπτομαι με 350 κυβικά;
[/b]