Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Enfield Bullet500 Sidecar

Δημοσιεύτηκε

Ετοιμαζω συντομα θεμα Enfield Bullet500 Sidecar. Αγορασα ενα universal kit στηριξης για να το προσαρμόσω σε ενα παλιο ρωσσικο καλαθι. Φυσικα θα γινουν και οι απαραιτητες μετατροπες στην μηχανη ωστε να ταιριαζει περισσοτερο στο νεο στυλ που προκειται να λαβει..

Θα το ξεκινησω ολο λεπτομερειακα οταν θα τα εχω ολα ετοιμα. Ευχαριστω!


(το πρότζεκτ έτοιμο)

Screenshot_2020-06-19-09-29-42.png


Screenshot_2020-06-01-10-13-26.png
 

image.jpeg


image.jpeg

 

image.jpeg

 

Περισσότερες φωτογραφίες εδω

 

 

 

εικόνα_Viber_2019-08-29_14-17-36.jpg

εικόνα_Viber_2019-08-29_14-23-12.jpg

  • Απαντήσεις 212
  • Εμφανίσεις 40,1k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Χθες βράδυ με έβγαλε ο δρόμος κοντά στον Στάβλο του Γιώργου, άδραξα την ευκαιρία όλος περιέργεια να δω από κοντά την Enfield με το καλάθι που ετοιμάζει, ήπια μια μπύρα.  Όσο ο Γιώργος μαγείρευε μακαρό

  • Μου τις έστειλε ο φίλος @Homo RatUς μα τις ανεβάσουμε εμείς λόγο όγκου                   

  • Φρεσκο πραμα!

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Καλημερες! Η αληθεια ειναι πως πολυ ωραια ολα αυτα που θες, αλλα να ξερεις πως ηδη η μοτοσυκλετα ζυγιζει ηδη 234 κιλα χωρις το ξυλινο επιπλο και τα υπολοιπα που θα μπουν. Τις επομενες ημερες θα την λυσω για να την περασω κτεο οποτε θα την ζυγισω και μονη της για να εχουμε εναν μπουσουλα. Αληθεια γνωριζει καποιος τι χρειαζεται για να αλλαξει η αδεια της απο δικυκλη σε τρικυκλη? Ξερω οτι γινεται. Το αναποδο νομιζω πως δεν μπορει να γινει. Επισης τα τρικυκλα απαλλασσονται απο κτεο. Μηπως να ανοιξουμε ενα καινουριο θεμα σχετικα με αυτο?

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ενω η μηχανη κινειται αρκετα ομορφα χωρις να τραβαει το τιμονι με σταθερο γκαζι, οταν βαλω ατομο 100+ κιλα επανω στο ανοιξε ή κλεισε του γκαζιου τραβαει. Θα βοηθησει σιγουρα και η προφορτιση των μπροστα ελατηριων. Οταν στριβω με το ατομο αριστερα με λιγα χλμ ολα γινονται σχετικα ευκολα. Οαν παω να στριψω δεξια, νομιζω πως θα στραβωσω το τιμονι για να τα καταφερω. Σε ερωτηση σε φιλο με R51 μου ειπε οτι το ιδιο ακριβως συμβαινει και σε αυτον. Θα το παλεψω με ρυθμισεις οσο μπορω, εχω βρει εναν ευκολο σχετικα τροπο για να παιζω, αλλα χρειαζομαι κ θαρραλεο συνοδηγο που να αντεχει το κρυο...

Δημοσιεύτηκε

Μήπως έχεις κάνει πολύ μεγάλη γωνία κάστερ του μπροστινού τροχού σε σχέση με τη μαμα γωνία καστερ?

Όσο μεγαλύτερο το ίχνος τόσο πιο δισκολο το στιψημο αλλά τόσο πιο ίσια πάει το εργαλείο.

Γενικά κατάλαβα πως δεν θέλουν και πολύ μεγάλη γωνία κάστερ.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
19 ώρες πριν, Ο/Η bbk έγραψε:

Μήπως έχεις κάνει πολύ μεγάλη γωνία κάστερ του μπροστινού τροχού σε σχέση με τη μαμα γωνία καστερ?

Όσο μεγαλύτερο το ίχνος τόσο πιο δισκολο το στιψημο αλλά τόσο πιο ίσια πάει το εργαλείο.

Γενικά κατάλαβα πως δεν θέλουν και πολύ μεγάλη γωνία κάστερ.

Καλα ας μην ψαξουμε να βρουμε γεωμετριες σε μια μοτοσυκλετα χωρις πισω αναρτησεις και +13cm μακρυτερη. Οπως και να χει δεν θεωρω πως παιζουν ρολο η καστερ ή το ιχνος. Το θεμα ειναι πιο απλο. Οταν θελουμε να στριψουμε τη μοτοσυκλετα μας της δινουμε κ μια μικρη κλιση . Αυτο δεν μπορει να συμβει σε μια μοτο με καλαθι ειδικα προς τα δεξια, αφουμε η τριτη ροδα δεν την αφηνει να παρει κλιση...

Δημοσιεύτηκε
22 ώρες πριν, Ο/Η Homo RatUς έγραψε:

αλλα χρειαζομαι κ θαρραλεο συνοδηγο που να αντεχει το κρυο...

 

 

και να ξέρει να συμμετέχει με τον οδηγό. 

Δείτε στους αγώνες με ποιο τρόπο ο συνοδηγός βοηθάει το sidecar να στρίψει στις στροφές με το καλάθι εσωτερικά, ενώ στις ανάποδες δίνει όλο το βάρος του μαζί με τον οδηγό. 

Σίγουρα αν η κάστερ ήταν πιο μικρή και η μοτοσικλέτα πιο μαζεμένη η στροφή θα ήταν πιο εύκολη.

Θυμάμαι τον Βασίλη Βέλλιο στην εκδρομή μας στην Αίγινα πόσο γρήγορος και ευέλικτος ήταν με τη vespa και το καλάθι της. 

Γιώργο ρώτησε τον (αν δεν το έχεις ήδη κάνει) να σου μπει την εμπειρία του.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Την 22/1/2020 at 4:26 ΜΜ, Ο/Η noe έγραψε:

 

 

Σίγουρα αν η κάστερ ήταν πιο μικρή και η μοτοσικλέτα πιο μαζεμένη η στροφή θα ήταν πιο εύκολη.

Αυτο ειναι το μονο σιγουρο αν σκεφτουμε απλα ποσο ευελικτο ειναι ενα honda z50 και δεν μιλω μονο για το θεμα του βαρους του..

Δημοσιεύτηκε
Την 21/1/2020 at 6:08 ΜΜ, Ο/Η Homo RatUς έγραψε:

Οαν παω να στριψω δεξια, νομιζω πως θα στραβωσω το τιμονι για να τα καταφερω.

Γιώργο ανεξάρτητα από τις γωνίες που έχεις χρησιμοποιήσει και μπορείς να πειραματιστείς για να βελτιώσεις, αυτό που θα βοηθούσε σίγουρα είναι να βάλεις μακρύτερο τιμόνι που θα σου δώσει μεγαλύτερη δύναμη μόχλευσης... Δεν ξέρω πόσο θα σου χαλάσει το οπτικό αποτέλεσμα σύμφωνα με αυτό που έχεις στο μυαλό σου αλλά αν το δοκιμάσεις μπορεί και να του ταιριάζει...

Δημοσιεύτηκε

Ναι κι εγώ κοντοστάθηκα αρκετά στο φτερό του καλαθιού.

Από τη μία ταιριάζει σε μέγεθος και θέση με το φτερό του πίσω τροχού.

Από την άλλη έχω συνηθίσει τα φτερά των καλαθιών να είναι γεμάτα, να σκεπάζουν τουλάχιστον τον μισό τροχό περιμετρικά.

Πρακτικά σε προστασία δεν προσφέρουν τίποτα (και τα δυο) λόγω μεγέθους και στη θέση που είναι, αλλά παραβλέπεται λόγω της μπομπεροφιλοσοφίας.

 

Μπορείτε να φανταστείτε μια κατασκευή  φτερού (όχι από σίδερο) που να κρυβεί το μεγαλύτερο μέρος του τροχού..? :idea:

 

Οπότε έχει δίκιο ο από πάνω, πρέπει να μπει το καλάθι για να έχουμε εικόνα.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Την 26/1/2020 at 6:38 ΜΜ, Ο/Η tsoug έγραψε:

Γιώργο ανεξάρτητα από τις γωνίες που έχεις χρησιμοποιήσει και μπορείς να πειραματιστείς για να βελτιώσεις, αυτό που θα βοηθούσε σίγουρα είναι να βάλεις μακρύτερο τιμόνι που θα σου δώσει μεγαλύτερη δύναμη μόχλευσης... Δεν ξέρω πόσο θα σου χαλάσει το οπτικό αποτέλεσμα σύμφωνα με αυτό που έχεις στο μυαλό σου αλλά αν το δοκιμάσεις μπορεί και να του ταιριάζει...

Tο εχω σκεφτει και γω, θα κανω μια προσπαθεια, αλαλ πρωτα θελω να παω μια καλη μεγαλη βολτα προς Σουνιο πχ για να δω ποσο θα με κουρασει κτλ

 

Την 26/1/2020 at 7:27 ΜΜ, Ο/Η noe έγραψε:

Ναι κι εγώ κοντοστάθηκα αρκετά στο φτερό του καλαθιού.

Από τη μία ταιριάζει σε μέγεθος και θέση με το φτερό του πίσω τροχού.

Από την άλλη έχω συνηθίσει τα φτερά των καλαθιών να είναι γεμάτα, να σκεπάζουν τουλάχιστον τον μισό τροχό περιμετρικά.

Πρακτικά σε προστασία δεν προσφέρουν τίποτα (και τα δυο) λόγω μεγέθους και στη θέση που είναι, αλλά παραβλέπεται λόγω της μπομπεροφιλοσοφίας.

 

Μπορείτε να φανταστείτε μια κατασκευή  φτερού (όχι από σίδερο) που να κρυβεί το μεγαλύτερο μέρος του τροχού..? :idea:

 

Οπότε έχει δίκιο ο από πάνω, πρέπει να μπει το καλάθι για να έχουμε εικόνα.

Νικο, νομιζω οτι ο βασικος γνωμονας του προτζεκτ ειναι το μινιμαλ. Οποτε παλι καλα που εβαλα και φτερα (μπροστα δεν εχει και δεν θα μπει κιολας). Απ την αλλη δεν σκοπευω να την βολταρω με βροχες κτλ. Αν μας πιασει καποια μπορα, ε θα κανουμε υπομονη μεχρι αν περασει!

 

Την 26/1/2020 at 7:15 ΜΜ, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε:

θα ήθελα να το έβλεπα με το κουτί επάνω για να έχω καλύτερη εικόνα για το φτερό 

Συντομα φωτο της μηχανης με φτερο και καλαθι βαμμενο!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Απ τη χθεσινη μου βολτα για το πρωτο μπανιο της χρονιας! Η μηχανη ρολαρει πολυ ομορφα με ή χωρις συνοδηγο (και οχι συνεπιβατη αφου οποιος καθεται στο καλαθι βοηθαει στην οδηγηση της μοτοσυκλετας). Αλλα θα αφιερωσω και αλλο χρονο για καποιο καλυτερο ζυγισμα. Αλλο ενα θεμα ηταν το καρμπιρατερ που ψηλα μαλλον μενει απο βενζινη.. Θα το τσεκαρω και αυτο εν καιρο, μιας και δεν δημιουργει τεραστειο προβλημα. Οσο αναφορα το μικροτερο γραναζι, δεν εχω καταλαβει και τρελη διαφορα τελικα, αλλα σε μεγαλη ανηφορα με συνοδηγο ανεβηκε με 1η σχεση μια χαρα!

84016024_925677621163438_7255607661813563392_n.jpg

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
2 λεπτά πριν, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε:

Πολλά μπράβο , βέβαια και περιμένουμε εντυπώσεις από συνεπιβάτη 

Του αρεσε πολυ βασικα, αλλα θα ναι ακομη πιο ανετα οταν τελειωσει το σαλονι και μπει κ το μαξιλαρι της θεσης!

Δημοσιεύτηκε

Μπράβο ρε συ!

...το βάρος στο τιμόνι βελτιώθηκε?

 

Για πιο λόγο θες να βελτιώσεις την γεωμετρία?

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
1 ώρα πριν, Ο/Η bbk έγραψε:

Μπράβο ρε συ!

...το βάρος στο τιμόνι βελτιώθηκε?

 

Για πιο λόγο θες να βελτιώσεις την γεωμετρία?

ναι παει πολυ καλυτερα μετα τον τελευταιο πειραματισμο. Θελω ας πουμε να το τελειοποιησω.. Να βαλω και τις προσθηκες στο μπροστινο κτλ. ΜΕ ταχύτητα 60χλμ πηγαινε ξεκουραστα χωρις ζορι στο τιμονι. Μονο στα ανοιξε κλεισε του γκαζιου εμφανιζοταν κατι και αυτο λογω της βυθισης του μπροστινου λογικα, αφου αλλαζει απ ευθειας και η γεωμετρια  του

Δημοσιεύτηκε

Γιατί δεν την κάνεις μια βόλτα από την αντιπροσωπεία της  ural?

 

Έτσι από περιέργεια να δεις αν έχουν να σε προτείνουν κάτι. 

 

Είναι κατά την γνώμη μου οι μοναδικοί στην Ελλαντα που ξέρουν από side car.

 

Λέω τώρα εγώ...

Δημοσιεύτηκε
10 ώρες πριν, Ο/Η Homo RatUς έγραψε:

84016024_925677621163438_7255607661813563392_n.jpg

 

 

Πω, πωωωωω..!!

φαντάζεσαι να επέπλεε κιόλας? Το καλάθι βRE.

Όμορφες εικόνες και αισθήσεις, ΕΥΓΕ πάλι.

Δημοσιεύτηκε

Xθες το πρωί δέχθηκα ένα τηλέφωνο από το Βασίλη Βέλιο ο οποίος ήταν καθοδόν για Homoratus...Να αναφέρω ότι το έφερα βαρέως που μετά από τόσο χρόνια δεν είχα επισκεφτεί το χώρο του...

Οι εντυπώσεις άριστες σε όλους τους τομείς αλλά κυριότερα από τον άνθρωπο Γιώργο...Σοβαρός,ανοιχτός και φιλόξενος...

Ο χώρος εκπληκτικός και το Enfield με το sidecar υπέροχο,αν και ήμουν επιφυλακτικός ,μέχρι που το είδα...Μπράβο στο Γιώργο και τις προσπάθειες που κάνει εκεί και επίσης βλέπω τη μεγάλη του αγάπη πάνω στις Enfield...

O καθένας μπορεί να φαντάζεται την Enfield του διαφορετικά ,το σίγουρο είναι ότι ο παρανομαστής είναι ο ίδιος!

 

233.jpg

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
20 ώρες πριν, Ο/Η bbk έγραψε:

 

Είναι κατά την γνώμη μου οι μοναδικοί στην Ελλαντα που ξέρουν από side car.

 

Λέω τώρα εγώ...

 Νομιζω πως αυτοι που ξερουν περισσοτερο ειναι αυτοι που τα καβαλουν βασικα. Οποτε και γω ενας μαζι με αυτους θα βρω την ακρη, αν και πιστευω πως εχει ερθει σε μια πολυ καλη φαση, αλαλ σιγουρα οχι τελικη..

 

17 ώρες πριν, Ο/Η elifain έγραψε:

Θέλω βόλτα!

eW6RICgoyg8TVlKD1fZ2Z0jy7EwuIVq44mvTmWgW

Οποτε θες Σπυρε μου!!

13 ώρες πριν, Ο/Η noe έγραψε:

 

 

Πω, πωωωωω..!!

φαντάζεσαι να επέπλεε κιόλας? Το καλάθι βRE.

Όμορφες εικόνες και αισθήσεις, ΕΥΓΕ πάλι.

Το σκεφτηκα να την βαλω λιγο μεσα για την φωτογραφιση. Εκει στη χαμολια εχει πολλα ρηχα σημεια..

10 ώρες πριν, Ο/Η andrew έγραψε:

Xθες το πρωί δέχθηκα ένα τηλέφωνο από το Βασίλη Βέλιο ο οποίος ήταν καθοδόν για Homoratus...Να αναφέρω ότι το έφερα βαρέως που μετά από τόσο χρόνια δεν είχα επισκεφτεί το χώρο του...

Οι εντυπώσεις άριστες σε όλους τους τομείς αλλά κυριότερα από τον άνθρωπο Γιώργο...Σοβαρός,ανοιχτός και φιλόξενος...

Ο χώρος εκπληκτικός και το Enfield με το sidecar υπέροχο,αν και ήμουν επιφυλακτικός ,μέχρι που το είδα...Μπράβο στο Γιώργο και τις προσπάθειες που κάνει εκεί και επίσης βλέπω τη μεγάλη του αγάπη πάνω στις Enfield...

O καθένας μπορεί να φαντάζεται την Enfield του διαφορετικά ,το σίγουρο είναι ότι ο παρανομαστής είναι ο ίδιος!

 

 

Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια και για την επισκεψη απ τα μερη μας. Ωστοσο δεν ημουν και τοσο φιλοξενος μια και παλεβα να τελειωσω την ενφιλντ για να την παω βολτα, που εν τελη την πηγα τελικα.. Σας περιμενω παλι ολους μαζι για λιγη δοση χοληστερινης..

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Παρόμοιο Περιεχόμενο

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.