Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Enfield Bullet500 Sidecar

Δημοσιεύτηκε

Ετοιμαζω συντομα θεμα Enfield Bullet500 Sidecar. Αγορασα ενα universal kit στηριξης για να το προσαρμόσω σε ενα παλιο ρωσσικο καλαθι. Φυσικα θα γινουν και οι απαραιτητες μετατροπες στην μηχανη ωστε να ταιριαζει περισσοτερο στο νεο στυλ που προκειται να λαβει..

Θα το ξεκινησω ολο λεπτομερειακα οταν θα τα εχω ολα ετοιμα. Ευχαριστω!


(το πρότζεκτ έτοιμο)

Screenshot_2020-06-19-09-29-42.png


Screenshot_2020-06-01-10-13-26.png
 

image.jpeg


image.jpeg

 

image.jpeg

 

Περισσότερες φωτογραφίες εδω

 

 

 

εικόνα_Viber_2019-08-29_14-17-36.jpg

εικόνα_Viber_2019-08-29_14-23-12.jpg

  • Απαντήσεις 212
  • Εμφανίσεις 40,1k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Χθες βράδυ με έβγαλε ο δρόμος κοντά στον Στάβλο του Γιώργου, άδραξα την ευκαιρία όλος περιέργεια να δω από κοντά την Enfield με το καλάθι που ετοιμάζει, ήπια μια μπύρα.  Όσο ο Γιώργος μαγείρευε μακαρό

  • Μου τις έστειλε ο φίλος @Homo RatUς μα τις ανεβάσουμε εμείς λόγο όγκου                   

  • Φρεσκο πραμα!

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Γιώργο, πες μου οτι θα τρεξεις στο rotten race με καλαθι και συνοδηγο?

και ρεπλικα πολυβολο? :angry1:

Δημοσιεύτηκε

μπραβο ρε συ Γιωργο

αναβεις φωτιες με το sidecar...

αντε να δω εγω πότε θα το βάλω...γιατι καποια στιγμη θα το βάλω

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Την 1/9/2019 at 8:12 ΠΜ, Ο/Η noe έγραψε:

Γιώργο, πες μου οτι θα τρεξεις στο rotten race με καλαθι και συνοδηγο?

και ρεπλικα πολυβολο? :angry1:

ΔΕν ξερω αν θα το εχω ετοιμο. Βασικα για να μαι ειλικρινης δεν ξερω τι εχω να αντιμετωπισω..

 

Την 1/9/2019 at 9:57 ΠΜ, Ο/Η bbk έγραψε:

μπραβο ρε συ Γιωργο

αναβεις φωτιες με το sidecar...

αντε να δω εγω πότε θα το βάλω...γιατι καποια στιγμη θα το βάλω

Μια αποφαση ειναι ολα στην ζωη μας!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Μετρησα το μπροστινο γραναζι και ειδα πως φοραει 18Τ. Θα χρειαστω σιγουρα ενα 17Τ για να καταφερει να αντεξει το εξτρα βαρος που θα προστεθει. Επισης με βλεπω για ενα rebuild σε δισκους καμπανα κτλ, διοτι μολις ζεσταινοταν παροτι ειχες πατημενο συμπλεκτη, εκεινη αρνιοταν να αποσυμπλεξει.  Σκεφτομαι επισης για διαφορετικο μπροστινο με δισκοφρενο για να καταφερει (λεμε τωρα) να φρεναρει με το εξτρα βαρος. Φυσικα θα σερβιριστει γενικα ωστε να ειναι ετοιμη για βολτες!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Βρηκα και καποιες βασικες αρχες σχετικα με την γεωμετρια που θα πρεπει να ακολουθησω, αν και θεωρω πως στην πραξη θα βγουν ακομη περισσοτερα συμπερασματα.

Frame_Fittings.jpg

sidecarsetupfront.jpg

tech006.jpg

Δημοσιεύτηκε

Γιωργο και 16Τ γραναζι απο 350αρα αν βρεις και ταιριαζει ακομα καλυτερα θα ειναι, αφου περισσοτερο σε ενδιαφερει η δυναμη και οχι η τελικη.

Απο μαμα φοραει 17Τ και δεν μπορεις να φανταστεις ποσο επιβαρυνει το ενα δοντι παραπανω την μπιελα μας. Ποσο μαλλον με εξτρα βαρος και δυναμεις.

 

Οσο για τους δισκους δεν μπορεις να κανεις κατι, εγω δεν γνωριζω, εκτος απο ενα κιτ βελτιωσης που δινει ο χιτσκοκ, δεν μπορω να το βρω , εχει αλλαξει πολυ το site του.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Λοιπον το προτζεκτ ξεκινησε.  Μπροστινο απο Savage 650, ρεζερβουαρ απο Sr250 και βλεπουμε. Γενικα, ολο θα φτιαχτει με οτι εχει περισσεψει κατα καιρους απο αλλα προτζεκτς. Λυθηκε το καβουκι απο το sidecar το οποιο θελει ενα καλο ξεσαπισμα. Τοποθετηθηκε ετσι προχειρα, γιατι χωρις "ματι" δουλεια δε γινεται..

20190905_185226_resized.jpg

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
1 ώρα πριν, Ο/Η noe έγραψε:

Γιωργο και 16Τ γραναζι απο 350αρα αν βρεις και ταιριαζει ακομα καλυτερα θα ειναι, αφου περισσοτερο σε ενδιαφερει η δυναμη και οχι η τελικη.

Απο μαμα φοραει 17Τ και δεν μπορεις να φανταστεις ποσο επιβαρυνει το ενα δοντι παραπανω την μπιελα μας. Ποσο μαλλον με εξτρα βαρος και δυναμεις.

 

Οσο για τους δισκους δεν μπορεις να κανεις κατι, εγω δεν γνωριζω, εκτος απο ενα κιτ βελτιωσης που δινει ο χιτσκοκ, δεν μπορω να το βρω , εχει αλλαξει πολυ το site του.

Πωπω, πολυ καλυτερο ακομη το 16Τ! Αραγε ποση διαφορα σε χλμ ανα στροφες κινητηρα να εχει? Δηλαδη αν πουμε οτι ταξιδευουμε με 18Τ στα 80χλμ, με 16Τ ποσο διαφορα να εχει? Μια βολτα θα μας πείσει!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
56 λεπτά πριν, Ο/Η noe έγραψε:

Κάθε δόντι  περί  τα 10 χιλιόμετρα,  εμπειρικά  από κουβέντες. 

Δηλαδη ταξιδι με 60.. #κλαμα

 

29 λεπτά πριν, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε:

Έχεις σκεφτεί το κουβούκλιο να το κανείς  Πολυεστερικό για να είναι ποιο ελαφριο ;

Δεν το εχω καθολου με πολυεστερα κτλ

Δημοσιεύτηκε
1 ώρα πριν, Ο/Η Homo RatUς έγραψε:

Δεν το εχω καθολου με πολυεστερα κτλ

Πειραματισου βRE παιδί τόσα και τόσα έχεις κάνει 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
28 λεπτά πριν, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε:

Πειραματισου βRE παιδί τόσα και τόσα έχεις κάνει 

Θα πειραματιστω μολις ξεκινησω το beach buggy

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ερωτηση κρισεως λοιπον! 17Τ η 16Τ μπροστα γραναζι για το προτζεκτ? Μηπως το 16Τ θα κοντινει σε υπεροβολικο βαθμο το προτζεκτ? Το καλαθι ζυγιζει οσοας πουμε περιπου ενα μεσος ανθρωπος. Αν ομως κατσει και καποιος αλλος μεσα θα ειναι σα να εχουμε μια Ενφιλντ τρικαβαλη. 16 η 17 λοιπον?

Δημοσιεύτηκε
20 λεπτά πριν, Ο/Η Homo RatUς έγραψε:

Ερωτηση κρισεως λοιπον! 17Τ η 16Τ μπροστα γραναζι για το προτζεκτ? Μηπως το 16Τ θα κοντινει σε υπεροβολικο βαθμο το προτζεκτ? Το καλαθι ζυγιζει οσοας πουμε περιπου ενα μεσος ανθρωπος. Αν ομως κατσει και καποιος αλλος μεσα θα ειναι σα να εχουμε μια Ενφιλντ τρικαβαλη. 16 η 17 λοιπον?

Αν το μαμά είναι 18Τ θα πήγαινα στο 17Τ . Ποσο 3καβαλω θα το πας.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
12 λεπτά πριν, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε:

Αν το μαμά είναι 18Τ θα πήγαινα στο 17Τ . Ποσο 3καβαλω θα το πας.

Δε νομιζω οτι παιζει ρολο το πoσες φορες θα το παω, αλλα αν θα καταφερει να το παει. Αν η θεωρια λεει πως καθε δοντι ειναι -20χλμ/ωρα (????) τοτε απο το 18 στο 16 θα πρεπει να ταξιδευω με ποσο? με 40?

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Homo RatUς

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Φτιάχτηκαν φωλιές για να ταιριάξει το καινούριο μπροστινό του Savage και αντικαταστάθηκαν φυσικά οι μπίλιες που χρησιμοποιεί η Enfield  με κωνικά ρουλμαν.

72090247_393960684618041_3692119866652753920_n.jpg

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Μπηκε και το μπροστινο επιτελους! Απο δω και περα σειρα εχει να τοποθετηθουν ρεζερβουαρ απο Βιραγκο, εξατμιση αλλη, φαναρι απο Ζουνταπ, να βαφτει σκελετος, να φτιαχτει αλλη σελα, να φτιαχτει απ την αρχη νεα πλεξουδα και τα μηχανικα μερη θα τα αφησω για το τελος. Πως σας φαινεται?

72305145_701863063556050_1035216478455988224_n.jpg

72478661_783069232132787_636985302589636608_n.jpg

Δημοσιεύτηκε

Πολύ καλό αν και θα προτιμούσα το τεποζιτο της φλορετας.

Με 16αρι θα είσαι μια χαρά κατά την γνώμη μου και θα πηγαίνεις μέχρι το πολύ 70.

Φέρνο στο sidecar τη θα έχεις;

Δημοσιεύτηκε

Χρειάζεσαι δύναμη στην εκκίνηση,  αρα όσο πιο μικρό γρανάζι υπαρχει για μπροστά.  Ελπίζω οι δίσκοι να αντέχουν. 

Προς το παρων μου αρέσει οπως τη βλέπω. 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ετοιμαστηκε το επιπλο που θα μπαινει και θα βγαινει στο καλαθι. Θελει δουλιτσα ακομη, αλλα η γενικη μορφη του ειναι σχεδον ετοιμη..

73333383_399996340682067_8991007859395264512_n.jpg

74176563_2782732951757657_338686153001533440_n.jpg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Παρόμοιο Περιεχόμενο

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.