Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Enfield Bullet500 Sidecar

Δημοσιεύτηκε

Ετοιμαζω συντομα θεμα Enfield Bullet500 Sidecar. Αγορασα ενα universal kit στηριξης για να το προσαρμόσω σε ενα παλιο ρωσσικο καλαθι. Φυσικα θα γινουν και οι απαραιτητες μετατροπες στην μηχανη ωστε να ταιριαζει περισσοτερο στο νεο στυλ που προκειται να λαβει..

Θα το ξεκινησω ολο λεπτομερειακα οταν θα τα εχω ολα ετοιμα. Ευχαριστω!


(το πρότζεκτ έτοιμο)

Screenshot_2020-06-19-09-29-42.png


Screenshot_2020-06-01-10-13-26.png
 

image.jpeg


image.jpeg

 

image.jpeg

 

Περισσότερες φωτογραφίες εδω

 

 

 

εικόνα_Viber_2019-08-29_14-17-36.jpg

εικόνα_Viber_2019-08-29_14-23-12.jpg

  • Απαντήσεις 212
  • Εμφανίσεις 40,1k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Χθες βράδυ με έβγαλε ο δρόμος κοντά στον Στάβλο του Γιώργου, άδραξα την ευκαιρία όλος περιέργεια να δω από κοντά την Enfield με το καλάθι που ετοιμάζει, ήπια μια μπύρα.  Όσο ο Γιώργος μαγείρευε μακαρό

  • Μου τις έστειλε ο φίλος @Homo RatUς μα τις ανεβάσουμε εμείς λόγο όγκου                   

  • Φρεσκο πραμα!

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Τα μερη που εψαχνες ταχω στο πορτμπαγκαζ μου. Με την πρωτη ευκαιρια θα σου τα φερω. Μπροστινο φτερο, μαρσπιε και λεβιε πισω φρενου

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Την 16/11/2019 at 8:57 ΠΜ, Ο/Η Βύρωνας έγραψε:

Τα μερη που εψαχνες ταχω στο πορτμπαγκαζ μου. Με την πρωτη ευκαιρια θα σου τα φερω. Μπροστινο φτερο, μαρσπιε και λεβιε πισω φρενου

 

Σε ευχαριστω Βυρωνα για τον κοπο που εκανες και μου εφερες τα πραγματα! Να ευχαριστησω και τους υπολοιπους για την προσφορα τους..!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Σημερα εφτιαξα βαση για ενα παλιο φαναρι που ειχα. Εχει γινει μετατροπη απο 6 σε 12 βολτ. Εβαλα καρμπιρατερ επανω και πολλαπλασιαστη. Ανυπομονω αυριο να παραλαβω απο ηλεκτροστατικη τους βαμμενους σε μαυρο ματ τροχους...

 

76765522_595135077893015_3861626695224131584_n.jpg

76775200_2896314133721513_1887855121224695808_n.jpg

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
14 ώρες πριν, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε:

Έχεις καταργήσει το πίσω αμορτισέρ βλέπω 

 

 Ναι Νικο, εδω και χρονια μου χε ερθει η τρελα. Ζηλεψα απ Bsa μου και ειπα θα την κανω και αυτη hardtail..

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Σημερα ελυσα καμπανες κτλ για να βαλω το ενισχυμενο κιτ του Χιτσκοκ. Κοιταχτε ποσο καψιμο ειχαν οι μεταλλικοι δισκοι..

76658279_2485005898447835_7456147656323104768_n.jpg

78312995_1274916599353902_2675087729972215808_n.jpg

Δημοσιεύτηκε
4 ώρες πριν, Ο/Η Homo RatUς έγραψε:

 

 Ναι Νικο, εδω και χρονια μου χε ερθει η τρελα. Ζηλεψα απ Bsa μου και ειπα θα την κανω και αυτη hardtail..

Μου αρέσει παρα πολύ οπτικά , από μέση πως πας ?

Δημοσιεύτηκε
1 ώρα πριν, Ο/Η Homo RatUς έγραψε:

Κοιταχτε ποσο καψιμο ειχαν οι μεταλλικοι δισκοι..

 

Είδες τι ωραίοι γίνονται με τα rotten races..? :wink:

Είμαι περίεργος με το ζόρι του καλαθιού αν αντέξουν οι Χιτσκοτσικοί.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
54 λεπτά πριν, Ο/Η noe έγραψε:

 

Είδες τι ωραίοι γίνονται με τα rotten races..? :wink:

Είμαι περίεργος με το ζόρι του καλαθιού αν αντέξουν οι Χιτσκοτσικοί.

 

Χαχαχα, εχεις ενα δικιο... Το καλο που του θελω του Χιτσκοκ να αντεξουν, γιατι εχω σκοπο να τρεξω του χρονου με το καλαθι στο Ροττεν..

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
1 ώρα πριν, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε:

Μου αρέσει παρα πολύ οπτικά , από μέση πως πας ?

 Νικο δεν ειναι πολυ ωραιο οπτικα, αλλα οτι πιο απλο και λοου μπατζετ μπορουσα να κανω εκεινη την στιγμη. Τωρα εχω την γνωση και το jig frame για να το κανω ομορφοτερο και πιο σωστο..

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Λοιπον ελυσα τα παντα ολα και περιμενω 16Τ γραναζι που ειναι ακομη Ινδια και τους δισκους του Χιτσκοκ που ειναι στο ταχυδρομειο. Να πω οτι ειχα σκοπο να ανεβασω το θεμα για αλλαγη γραναζιου σαζμαν, αλλα αν καποιος δεν εχει εργαλεια οπως αεροκλειδο, εξωλκεα και καρυδι 1 1/2 " καλυτερα να μην το προσπαθησει..

78449133_2428993467366579_3348857035155308544_n.jpg

Δημοσιεύτηκε
2 ώρες πριν, Ο/Η Homo RatUς έγραψε:

 Να πω οτι ειχα σκοπο να ανεβασω το θεμα για αλλαγη γραναζιου σαζμαν, αλλα αν καποιος δεν εχει εργαλεια οπως αεροκλειδο, εξωλκεα και καρυδι 1 1/2 " καλυτερα να μην το προσπαθησει..

Όντως θέλει εξωλκεα , εγώ το εκανα χωρίς αεροκλειδο 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
16 ώρες πριν, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε:

Όντως θέλει εξωλκεα , εγώ το εκανα χωρίς αεροκλειδο 

Εσυ εισαι κομαντο.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Εψαξα αλλα βρηκα ακριβως αυτο που ηθελα, στην τιμη που το ηθελα! Αγαπαμε Μπρουτζο... Σας παρουσιαζω και το μηχανημα μπιρας λοιπον!

78345068_430231401254312_2663036171998724096_n.jpg

Δημοσιεύτηκε

οχι ρε φιλεεεεεε

γιατι μας το κανεις αυτοοοοο...??? :wallbash:

μπυρα με σουτζουκακια και σογλακια στα κάρβουνα...!!!:headbanger:

 

...κοψίδια σβησμένα με μπυρα και βουρ τα τζατζίκια και οι χτυπητές...!!!:default_cheers:

 

ΓΙΩΡΓΟΟΟΟΟΟΟΟ εισαι θεος σε το είπα?:xara:

 

 

Δημοσιεύτηκε

Έχω τόση αγωνια να δω το επομενο στάδιο εξέλιξης της ενφιλντομπαρόβιας,  οπως οταν περιμενα να βγει το επόμενο επεισόδιο του game of thrones ..:wave_smiley91:

Υπερπαραγωγή :bow:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ηρθαν και οι δικσοι απο χιτσκοκ και το γραναζι πρεπει να ναι καπου στα ελτα, οποτε συντομα κλεινω και το θεμα μεταδοσης κτλ και προχωραω σε πλεξουδα. Θεωρητικα μετα ειμαι ετοιμος να το μανιβελιασω μετα απο αρκετα χρονια! Για να δουμε...

78636712_485613392054403_5352597709830225920_n.jpg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Παρόμοιο Περιεχόμενο

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.