Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Enfield Bullet500 Sidecar

Δημοσιεύτηκε

Ετοιμαζω συντομα θεμα Enfield Bullet500 Sidecar. Αγορασα ενα universal kit στηριξης για να το προσαρμόσω σε ενα παλιο ρωσσικο καλαθι. Φυσικα θα γινουν και οι απαραιτητες μετατροπες στην μηχανη ωστε να ταιριαζει περισσοτερο στο νεο στυλ που προκειται να λαβει..

Θα το ξεκινησω ολο λεπτομερειακα οταν θα τα εχω ολα ετοιμα. Ευχαριστω!


(το πρότζεκτ έτοιμο)

Screenshot_2020-06-19-09-29-42.png


Screenshot_2020-06-01-10-13-26.png
 

image.jpeg


image.jpeg

 

image.jpeg

 

Περισσότερες φωτογραφίες εδω

 

 

 

εικόνα_Viber_2019-08-29_14-17-36.jpg

εικόνα_Viber_2019-08-29_14-23-12.jpg

  • Απαντήσεις 212
  • Εμφανίσεις 40,1k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Χθες βράδυ με έβγαλε ο δρόμος κοντά στον Στάβλο του Γιώργου, άδραξα την ευκαιρία όλος περιέργεια να δω από κοντά την Enfield με το καλάθι που ετοιμάζει, ήπια μια μπύρα.  Όσο ο Γιώργος μαγείρευε μακαρό

  • Μου τις έστειλε ο φίλος @Homo RatUς μα τις ανεβάσουμε εμείς λόγο όγκου                   

  • Φρεσκο πραμα!

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Χθες βράδυ με έβγαλε ο δρόμος κοντά στον Στάβλο του Γιώργου, άδραξα την ευκαιρία όλος περιέργεια να δω από κοντά την Enfield με το καλάθι που ετοιμάζει, ήπια μια μπύρα.  Όσο ο Γιώργος μαγείρευε μακαρόνια με κοτόπουλο στον φούρνο..:food: εγώ έβγαλα λίγες φωτογραφίες.

 

DSC-0033-small.jpg

 

DSC-0022-small.jpg

 

DSC-0029-small.jpg

 

DSC-0023-small.jpg

 

DSC-0037-small.jpg

 

DSC-0028-small.jpg

 

DSC-0030-small-small-bw.jpg

 

DSC-0031-small-bw.jpg

 

DSC-0024-small-bw.jpg

 

DSC-0026-small-bw.jpg

 

DSC-0027-small-bw.jpg

 

Τα Χριστούγεννα στον Στάβλο έχουν ήδη έρθει..!! :love:

DSC-0040-small.jpg

 

και συμβαίνουν μαγικά πράγματα, όλα τα αντικείμενα μεταμορφώνονται σε "παιχνίδια"..!! 

DSC-0039-small.jpg

 

Κάθε φορά που πάω στον Στάβλο αισθάνομαι πως ξανανιώνω..!! :geia:

Δημοσιεύτηκε

Νικόλα σου είπα? βλέπω πως το έχεις με την φωτογραφία...:think:

...προχώρα το, εισαι πολυ καλος...!!!:lol9:

  • 3 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Καλη χρονια για αρχη με πολλη αγαπη, υγεια και νεα προτζεκτς!

 

Σημερα μπηκε η σελα και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ ΠΗΓΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΗΣ ΒΟΛΤΑ!!!

81397401_6197538930308177_1711176925629644800_n.jpg

81733478_2504074239919717_8884109035385651200_n(1).jpg

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Οι εντυπωσεις της πρωτης βολτας ειναι πως η μηχανη τραβαει μονιμα προς τα αριστερα. Αν και  δεν ξερω αν το φαινομενο θα ειναι τοσο εντονο στα σε περισσοτερα χλμ. Σκεφομαι μια βολτα πρωτα αφου παρω τις πινακιδες της παλι, πριν μπω στην διαδικασια διορθωσης..

81930689_1043281752695148_1420231614750785536_n.jpg

Δημοσιεύτηκε

ευγε ξανα Γιώργο ...

..νομιζω πως ασφαλη συμπεράσματα θα βγάλεις με πληρες φορτίο και όχι μονο με το πλαισιο του sidecar.

επίσης ακολουθησες τις οδηγίες γεωμετρίας http://www.sidecars.co.za/wp-content/uploads/SIDECAR-MANUAL-2.pdf

 

και αυτο είναι καλο

http://www.dmcsidecars.com/wp-content/uploads/2017/02/BASIC-SIDECAR-INSTRUCTIONS.pdf

 

εδω τα έχει όλα

https://sidecar.com/hal-kendall-operators-manual/

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Την 4/1/2020 at 2:36 ΜΜ, Ο/Η Βύρωνας έγραψε:

Θα μπορουσες να δωσεις ελαφρια κλιση στον μονό τροχο να αντισταθμιζει την ταση προς τα αριστερα...

Oπως γραφει και ο ΒΒΚ ειναι ενας συνδυασμος ρυθμισεων ωστε να φτασεις να βρεις την σωστη. Η ερωτηση βεβαια ειναι.. Ρυθμισεις με ατομο στο καλαθι ή χωρις? Γιατι απο μια προχειρη βολτα με και χωρις ανθρωπο στο καλαθι η συμπεριφορα ηταν διαφορετικη.. Αντε βγαλε ακρη

Την 4/1/2020 at 3:43 ΜΜ, Ο/Η bbk έγραψε:

ευγε ξανα Γιώργο ...

..νομιζω πως ασφαλη συμπεράσματα θα βγάλεις με πληρες φορτίο και όχι μονο με το πλαισιο του sidecar.

επίσης ακολουθησες τις οδηγίες γεωμετρίας http://www.sidecars.co.za/wp-content/uploads/SIDECAR-MANUAL-2.pdf

 

και αυτο είναι καλο

http://www.dmcsidecars.com/wp-content/uploads/2017/02/BASIC-SIDECAR-INSTRUCTIONS.pdf

 

εδω τα έχει όλα

https://sidecar.com/hal-kendall-operators-manual/

 

Το τελευταιο ειναι το καλυτερο. Να ξερεις οτι χοντρικα και τετοιο εχω κανει και γω, χωρις να εχω δωσει μεγιστη λεπτομερεια

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Την 6/1/2020 at 3:26 ΜΜ, Ο/Η bbk έγραψε:

Μήπως πρέπει να παίξεις με την σύγκληση των τροχών καλαθιού με μοτό?

 

Να στηθει κ το καλαθι και να αποκτησει το πραγματικο βαρος και θα το ξανα ψαξω

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Λοιπον, ξανα εστεισα παλι την μοτοσυκλετα και βελτιωθηκε κατα 90/100. Αλλα θελει και αλλη λιγη βελτιωση. Το θεμα ειναι πως αλλαξε η συμπεριφορα της προς το καλυτερο!

Δημοσιεύτηκε

Ήμουν σίγουρος πως θα έβρισκες την λύση.

Μπραβο ρε συ!

Τι άλλαξες και σε πηγαίνει καλύτερα?

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Οριστε κ το τανκ. Ετοιμο βαμμενο γυαλισμενο, περιμενει υπομονετικα τις χρυσες του ριγες...

82185816_2727582447334756_7652169882108166144_n.jpg

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Μόλις τώρα, Ο/Η Homo RatUς έγραψε:

κατ αρχην μετακινησα ακομη πιο μπροστα ως προς τη μηχανη τη ροδα του καλαθιου. Επισης μειωσα την γωνια της ροδας του καλαθιου ως προς τη μοτοσυκλετα, αλλα θελει και αλλο. Αλλη μια αλλαγη που θα χρειαστει ειναι να προφορτισω τα ελατηρια του μπροστινου γιατι ειναι πραγματικα πολυ μαλακα (για την ακριβεια, παλι μαλακα θα ειναι μιας και δεν αλλαζει η σκληροτητα τους, αλλα με την προφορτιση πετυχαινεις ευκολα αυτο που θες). Βασικα οταν τα μονταρα, δεν εβαλα τους εξτρα αποσταστες που τα προφορτιζουν. Και παμε μετα να δουμε παλι τι θα γινει...

 

Δημοσιεύτηκε

Αν βάλεις πιο χοντρό λάδι πάλι θα σκληρύνει από όσο ξέρω. Στα μαμά καλάμια της enfield παίζουν με ποσότητα και ιξωδες λαδιου αν το λέω καλά.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Την 13/1/2020 at 7:37 ΜΜ, Ο/Η bbk έγραψε:

Αν βάλεις πιο χοντρό λάδι πάλι θα σκληρύνει από όσο ξέρω. Στα μαμά καλάμια της enfield παίζουν με ποσότητα και ιξωδες λαδιου αν το λέω καλά.

 

Εχω βαλει ηδη 15W

Δημοσιεύτηκε
1 ώρα πριν, Ο/Η Homo RatUς έγραψε:

Περιπου η ιδεα του μπαρ, οποτε αυτο θα χρειαζεται βεβαια..

 

Να σου πω μια ιδέα μου Χ 2..?

- Επειδή το καλάθι αυτό από κατασκευής είναι λίγο άχαρο χωρίς γραμμές καλαίσθητες,

προτείνω να δοθεί έμφαση στην καλλιτεχνική του βαφή, κάτι που είμαι σίγουρος έχεις ήδη σκεφτεί πως.

- Και εφόσον το καλάθι θα έχει πολλαπλή χρήση αναλόγως αυτή στην εξωτερική μεριά του καλαθιού να προσθαφαιρείται η ανάλογη της ιδιότητάς του ταμπέλα, η οποία θα έχει φιλοτεχνηθεί  κατά το δοκούν πάλι με την ιδιαίτερη πινελιά σου.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
2 ώρες πριν, Ο/Η noe έγραψε:

 

Να σου πω μια ιδέα μου Χ 2..?

- Επειδή το καλάθι αυτό από κατασκευής είναι λίγο άχαρο χωρίς γραμμές καλαίσθητες,

προτείνω να δοθεί έμφαση στην καλλιτεχνική του βαφή, κάτι που είμαι σίγουρος έχεις ήδη σκεφτεί πως.

 

 Aυτη θα ειναι η χρωματικη επιλογη. Οποτε μολις τελειωσει το βαψιμο θα γινουν αυτες οι διπλες χρυσες ριγες σε αυτο το υφος σε ρεζερβουαρ, φτερα κ καλαθι

 

2 ώρες πριν, Ο/Η noe έγραψε:

 

 

- Και εφόσον το καλάθι θα έχει πολλαπλή χρήση αναλόγως αυτή στην εξωτερική μεριά του καλαθιού να προσθαφαιρείται η ανάλογη της ιδιότητάς του ταμπέλα, η οποία θα έχει φιλοτεχνηθεί  κατά το δοκούν πάλι με την ιδιαίτερη πινελιά σου.

 

Απ την πλευρα αυτη του καλαθιου θα φτιαχτει μια μαγνητικη βαση με το brand ή κατι τετοιο οποιου την ενοικιαζει. Δεν ειμαι σιγουρος αν καταλαβα τι ηθελες να μου πεις. Αλλα πρεπει να κρατηω τον χωρο "καθαρο" για διαφημιση..

Δημοσιεύτηκε
4 λεπτά πριν, Ο/Η Homo RatUς έγραψε:

Δεν ειμαι σιγουρος αν καταλαβα τι ηθελες να μου πεις. 

 

Το ίδιο ακριβώς λέμε, με τη διαφορά ότι εσύ θα είχες τον έλεγχο της ταμπέλας από εικαστική άποψη.

Δημοσιεύτηκε

εγω όσο το βλέπω θα ήθελα πανω του εξαρτηματα ανοξείδωτα και διάφορα ξυλινα ακομα κομματια...

στο πισω μερος ας πουμε θα μπορουσε να γινει μια ξυλινη σχαρα ή να ανοιγει το πορτ μπαγαζ(πως τα λεω?) και να έχει μια πτυσσόμενη θηκη για κρικετ ή μπουκάλια ή ότι δίποτε άλλο...

...μπροστα θα ηθελα μια ανοξείδωτη μπαρα περιμετρικη του ρινχους, κουπαστη με 16mm σωλίνα.

...απο την πλευρα του τροχου του side car μια μπαρα ξυλινη ή ανοξείδωτη που θα ειναι σε όλο το μηκος της ξυλινης κατασκευης για να κρεμα πετσετες.

...μια βάση σε κάποιο μερος για να μπαινει μια μεγαλη ομπρέλα

ακόμα ακομα θα μπορουσε να γίνει μία μπαρα με τρια ή τεσσερα σκαμπο που θα βγαίνει μπαίνει και θα είναι σε όλο το πλάτος του συστήματος sidecar...και θα παιζει τον ρολο του να καθετε και καλα ο πελάτης να πίνει την μπυριτσα του... θα μπορουσε μάλιστα να έχει το σχημα σανίδας του σερφινγκ σε επίπεδο σχημα για να ισορροπούν τα ποτήρια...

 

όσο το βλέπω

...βαριέμαι να ζωγραφίζω γαμ@τη μου...

 

προχώρα Γιώργο και σόρι για την παρέμβαση, αλλα κουβεντα να γίνετε

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Παρόμοιο Περιεχόμενο

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.