Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Enfield Bullet500 Sidecar

Δημοσιεύτηκε

Ετοιμαζω συντομα θεμα Enfield Bullet500 Sidecar. Αγορασα ενα universal kit στηριξης για να το προσαρμόσω σε ενα παλιο ρωσσικο καλαθι. Φυσικα θα γινουν και οι απαραιτητες μετατροπες στην μηχανη ωστε να ταιριαζει περισσοτερο στο νεο στυλ που προκειται να λαβει..

Θα το ξεκινησω ολο λεπτομερειακα οταν θα τα εχω ολα ετοιμα. Ευχαριστω!


(το πρότζεκτ έτοιμο)

Screenshot_2020-06-19-09-29-42.png


Screenshot_2020-06-01-10-13-26.png
 

image.jpeg


image.jpeg

 

image.jpeg

 

Περισσότερες φωτογραφίες εδω

 

 

 

εικόνα_Viber_2019-08-29_14-17-36.jpg

εικόνα_Viber_2019-08-29_14-23-12.jpg

  • Απαντήσεις 212
  • Εμφανίσεις 40,1k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Χθες βράδυ με έβγαλε ο δρόμος κοντά στον Στάβλο του Γιώργου, άδραξα την ευκαιρία όλος περιέργεια να δω από κοντά την Enfield με το καλάθι που ετοιμάζει, ήπια μια μπύρα.  Όσο ο Γιώργος μαγείρευε μακαρό

  • Μου τις έστειλε ο φίλος @Homo RatUς μα τις ανεβάσουμε εμείς λόγο όγκου                   

  • Φρεσκο πραμα!

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Η πλεξουδα της μηχανης ειναι ετοιμη και φτιαγμενη με ποιοτικα καλωσια απο το μηδεν. Φτιαχτηκε ετσι ωστε να μπει και ασφαλειοθηκη που δεν υπηρχε ποτε. Θα ενωθει με την πλεξουδα του καλαθιου με αδιαβροχη φισα.

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Homo RatUς

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Επισης τελειωσε η πλεξουδα  και εχω και σπινθηρα στο μπουζι. Εχω κρατησει μερικες αναμονες τις οποιες θα στειλω στο καλαθι σε περιπτωση που προκυψει κατι ακομη. Φωτογραφια της ασφαλειοιηκηες που τοποθετηθηκε κατω απ το ρεζερβουαρ.

20191202_211138_1575316168757_resized.jpg

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ομορφα και τακτοποιημενα.

 

Ασχετο, αλλα δεν ξερω αν κανω κατι λαθος η οχι. Ανεβαζω αρκετα kb φωτρογραφιας  και παλι μικρες ειναι. Οποτε μη με βριζετε αν κανω τοσα ποστ και οχι ολα σε ενα, αλλα υπαρχει περιορισμος απο το φορουμ..

20191202_220057_resized.jpg

Δημοσιεύτηκε
51 λεπτά πριν, Ο/Η Homo RatUς έγραψε:

Επισης τελειωσε η πλεξουδα  και εχω και σπινθηρα στο μπουζι. Εχω κρατησει μερικες αναμονες τις οποιες θα στειλω στο καλαθι σε περιπτωση που προκυψει κατι ακομη. Φωτογραφια της ασφαλειοιηκηες που τοποθετηθηκε κατω απ το ρεζερβουαρ.

20191202_211138_1575316168757_resized.jpg

Σαν πολλές δεν είναι οι ασφάλειες ?

 

43 λεπτά πριν, Ο/Η Homo RatUς έγραψε:

 

Ασχετο, αλλα δεν ξερω αν κανω κατι λαθος η οχι. Ανεβαζω αρκετα kb φωτρογραφιας  και παλι μικρες ειναι. Οποτε μη με βριζετε αν κανω τοσα ποστ και οχι ολα σε ενα, αλλα υπαρχει περιορισμος απο το φορουμ..

 

Έχει ρυθμιστή να βγαίνουν ποιο μικρές για να φορτώνουν γρήγορα , μην σε κοπτουν τα ποστ ρίξε όσα θες να βλέπουμε εμείς :wink:

Δημοσιεύτηκε
1 ώρα πριν, Ο/Η Homo RatUς έγραψε:

 Φωτογραφια της ασφαλειοιηκηες που τοποθετηθηκε κατω απ το ρεζερβουαρ.

 

Κι αν θες να τσεκάρεις  μήπως κάποια ασφάλεια έχει καεί, τότε τι? Πρέπει να βγάλεις το ρεζερβουάρ?

Χμμμμμ..!!:think:

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
12 ώρες πριν, Ο/Η noe έγραψε:

 

Κι αν θες να τσεκάρεις  μήπως κάποια ασφάλεια έχει καεί, τότε τι? Πρέπει να βγάλεις το ρεζερβουάρ?

Χμμμμμ..!!:think:

 Εχω κανει καλη δουλεια, δεν θα καει τιποτα.. χαχα

Δεν θα βγαλεις ρεζερβουαρ, απλα θα σκυψεις απο κατω. Ακολουθω μια μινιμαλιστικη ιδεα για την μοτοσυκλετα και θελω να φαινονται οσο το δυνατον λιγοτερα καλωδια κτλ

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
13 ώρες πριν, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε:

Σαν πολλές δεν είναι οι ασφάλειες ?

 

 

Νικο, επειδη προσπαθω να κρατησω το μπατζετ χαμηλα, εβαλα μια ασφαλειοθηκη που ηδη ειχα αντι να αγορασω καινουρια. Βεβαια, υπολογισε πως θα χρησιμοποιησω εξτρα φωτα στο καλαθι οπως λεντ ταινια, καθως εχω σκοπο να βαλω και μουσικη. Σιγουρα δεν θα τις χρησιμοποιησω ολες, αλλα αρκετες..

Δημοσιεύτηκε
Την 5/9/2019 at 8:28 ΜΜ, Ο/Η Homo RatUς έγραψε:

Δηλαδη ταξιδι με 60.. #κλαμα

 

Δεν το εχω καθολου με πολυεστερα κτλ

καποτε που οδηγησα μηχανη με καλαθι ηταν πολυ δυσκολο να εχω χιλιομετρα...μακαρι να μπορεις να πιανεις τα 60..και να αντεχουν τα χερια σου...η ομορφια και το ολο προτζεκτ ειναι η αξια τους...

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
9 λεπτά πριν, Ο/Η George Farmer έγραψε:

καποτε που οδηγησα μηχανη με καλαθι ηταν πολυ δυσκολο να εχω χιλιομετρα...μακαρι να μπορεις να πιανεις τα 60..και να αντεχουν τα χερια σου...η ομορφια και το ολο προτζεκτ ειναι η αξια τους...

 

Γιωργαρα μου, θα προσπαθησω να παιξω πολυ με την γεωμετρια της για να γινει οσο πιο ευκολη και ξεκουραστη γινεται..

Δημοσιεύτηκε
28 λεπτά πριν, Ο/Η Homo RatUς έγραψε:

 

Γιωργαρα μου, θα προσπαθησω να παιξω πολυ με την γεωμετρια της για να γινει οσο πιο ευκολη και ξεκουραστη γινεται..

αρα θες μια ομρφη κλασικη μινιμαλιστικη σελα..ε?

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
2 ώρες πριν, Ο/Η noe έγραψε:

Οταν το καταφερεις Γιώργο θα το ονομάσουμε το "Χομοράτιους θεώρημα".. :hellored:

Ελα μη με αποπαιρνετε...

 

1 ώρα πριν, Ο/Η George Farmer έγραψε:

αρα θες μια ομρφη κλασικη μινιμαλιστικη σελα..ε?

Την περιμενω και αυτη..

Δημοσιεύτηκε

Γιώργο στην γεωμετρία εφαρμόσεις τα δεδομένα από τα γνωστά βιβλία που υπάρχουν στο δίκτυο? 

Ή πηγες με δοκιμές?

 

Εμένα με αρέσει η όλη δουλειά.

Και όπως λέει ο Φαρμερ είναι ιδιαίτερη η οδήγηση ενός side car...

 

Έτσι λένε αυτοί που ξέρουν...

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
2 ώρες πριν, Ο/Η bbk έγραψε:

Γιώργο στην γεωμετρία εφαρμόσεις τα δεδομένα από τα γνωστά βιβλία που υπάρχουν στο δίκτυο? 

Ή πηγες με δοκιμές?

 

 

 

Ακομη δεν την εχω βολταρει, αλλα αυτο θα γινει συντομα. Οποτε εχω φτιαξει ενα αρχικο στησιμο απο οσα εχω διαβασει στο διαδυκτιο. Ειναι καπως περιεργο αυτο που πρεπει να κανεις, αλλα θεωρω οτι εχει λογικη. Απλα δεν υπαρχει καποιο συγκεκριμενο στησιμο. Ας πουμε οτι καποια νουμερα κ γωνιες ειναι απο τοσο...εως....τοσο. Λογικο γιατι καθε καλαθι εχει διαφορετικο φορτιο, διαφορετικο μηκος κτλ.. Οψομεθα!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
2 ώρες πριν, Ο/Η bbk έγραψε:

Και όπως λέει ο Φαρμερ είναι ιδιαίτερη η οδήγηση ενός side car...

 

Έτσι λένε αυτοί που ξέρουν...

 Ανυπομονωωωω!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Κριμα δεν μπορω να ανεβασω βιντεο για να την ακουσετε ποσο γλυκα δουλευει με το delorto και δεν εχω ασχοληθει ακομη με ζιγκλερωματα..

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Homo RatUς

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Και μια βαση μπαταριας, αν και θα μπει κ αλλη μια αυτοκινητου στο καλαθι για εξτρα αποθηκη ενεργειας.

 

79719732_441958966492127_4487317135768420352_n.jpg

  • 2 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε

Πω, πω, δε νιώθεις ταχυπαλμίες όταν την βλέπεις?

Ξέρεις την επιθυμία ανάκατα με αγωνία να τη δεις τελειωμένη.

 

Η ρόδα του καλαθιού από τι είναι και πόσες ίντσες?

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Ναι Νικολα, περιμενω πως κ πως να την βολταρω...

50 λεπτά πριν, Ο/Η noe έγραψε:

 

 

Η ρόδα του καλαθιού από τι είναι και πόσες ίντσες?

 

 Οι πισω τροχοι ειναι 19"

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Παρόμοιο Περιεχόμενο

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.