Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Enfield Bullet500 Sidecar

Δημοσιεύτηκε

Ετοιμαζω συντομα θεμα Enfield Bullet500 Sidecar. Αγορασα ενα universal kit στηριξης για να το προσαρμόσω σε ενα παλιο ρωσσικο καλαθι. Φυσικα θα γινουν και οι απαραιτητες μετατροπες στην μηχανη ωστε να ταιριαζει περισσοτερο στο νεο στυλ που προκειται να λαβει..

Θα το ξεκινησω ολο λεπτομερειακα οταν θα τα εχω ολα ετοιμα. Ευχαριστω!


(το πρότζεκτ έτοιμο)

Screenshot_2020-06-19-09-29-42.png


Screenshot_2020-06-01-10-13-26.png
 

image.jpeg


image.jpeg

 

image.jpeg

 

Περισσότερες φωτογραφίες εδω

 

 

 

εικόνα_Viber_2019-08-29_14-17-36.jpg

εικόνα_Viber_2019-08-29_14-23-12.jpg

  • Απαντήσεις 212
  • Εμφανίσεις 40,1k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Χθες βράδυ με έβγαλε ο δρόμος κοντά στον Στάβλο του Γιώργου, άδραξα την ευκαιρία όλος περιέργεια να δω από κοντά την Enfield με το καλάθι που ετοιμάζει, ήπια μια μπύρα.  Όσο ο Γιώργος μαγείρευε μακαρό

  • Μου τις έστειλε ο φίλος @Homo RatUς μα τις ανεβάσουμε εμείς λόγο όγκου                   

  • Φρεσκο πραμα!

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Και μιας και ψαχναμε χωρο προχθες για να παιξει ο DJ, στησαμε και τον ηχο μας πανω στο καλαθι

73099639_520385255194049_4387076653528907776_n.jpg

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Καπου εδω πρεπει να σας αποκαλυψω την ιδεα μου. Το προτζεκτ ονομαζεται Side Bar και στη πραγματικοτητα θα ειναι ενα κινητο μπαρ. Θα υπαρχουν διαφορες εκδοχες. Η μια θα ειναι να εχει βαρελι μπιρας, η αλλη μηχανη του καφε, η αλλη μπαρ και γενικα οτι αλλο ταιριαζει ή προκυψει στο μελλον..Φυσικα ολα θα ειναι αποσπομενα ωστε να υπαρχει και η βασικη εκδοχη της βολτας με παρεα!

 

Instagram Link

Δημοσιεύτηκε
52 λεπτά πριν, Ο/Η Homo RatUς έγραψε:

Καπου εδω πρεπει να σας αποκαλυψω την ιδεα μου. Το προτζεκτ ονομαζεται Side Bar

 

Μα ήθελα να ρωτήσω αυτό το έπιπλο το κάνει να μοιάζει με μικρογραφία  μαούνας,

που θα κάθεται ο χαμογελαστός τρισυνεπιβάτης..? Η απορία λύθηκε.

Εύγε για τη φαντασία σου..!! 

 

[σχεδόν άσχετο] Υ.Γ. Αν βρεις μηχανή για μαλλί της γριάς, ποπ κορν, θράκα καστανά, παλιό παγωτατζίδικο, σαλέπι κ.λπ.

να τα ενσωματώσεις στη λέσχη σας.[/σχεδόν άσχετο]

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
41 λεπτά πριν, Ο/Η noe έγραψε:

 

[σχεδόν άσχετο] Υ.Γ. Αν βρεις μηχανή για μαλλί της γριάς, ποπ κορν, θράκα καστανά, παλιό παγωτατζίδικο, σαλέπι κ.λπ.

να τα ενσωματώσεις στη λέσχη σας.[/σχεδόν άσχετο]

 

 

Ότι δεν ανεβάζει χοληστερίνη θα ενσωματωθεί..

Δημοσιεύτηκε
3 ώρες πριν, Ο/Η Homo RatUς έγραψε:

Καπου εδω πρεπει να σας αποκαλυψω την ιδεα μου. Το προτζεκτ ονομαζεται Side Bar και στη πραγματικοτητα θα ειναι ενα κινητο μπαρ. Θα υπαρχουν διαφορες εκδοχες. Η μια θα ειναι να εχει βαρελι μπιρας, η αλλη μηχανη του καφε, η αλλη μπαρ και γενικα οτι αλλο ταιριαζει ή προκυψει στο μελλον..Φυσικα ολα θα ειναι αποσπομενα ωστε να υπαρχει και η βασικη εκδοχη της βολτας με παρεα!

 

Instagram Link

ωραία η ιδέα , όμως νομίζω ότι χωρίς όλο αυτό το κουβούκλιο θα ήταν ποιο καλό. βέβαια δεν ξέρω πως έχεις στο μυαλό σου

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
15 ώρες πριν, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε:

ωραία η ιδέα , όμως νομίζω ότι χωρίς όλο αυτό το κουβούκλιο θα ήταν ποιο καλό. βέβαια δεν ξέρω πως έχεις στο μυαλό σου

Yπομονη!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Χθες ειχε ξεσαπισμα του καλαθιου μεχρι να ετοιμαστουν καποιες βασεις που θα κοπουν στο λειζερ για την στηριξη του. Ελπιζω σημερα να καταφερω να στηριξω την βαση του καλαθιου πανω στην Ενφιλντ.

 

https://www.facebook.com/sidebar.project/

https://www.instagram.com/sidebar_project

73245045_567202393852961_5249996129449279488_n.jpg

75380057_1005515889787283_4705361918032871424_n.jpg

Δημοσιεύτηκε

Δες Γιώργο και άλλοι με Enfield και ψησταριά...

εχουμε πολλα κοινά με τους Ινδούς...

 

https://www.homecrux.com/bengaluru-students-turn-royal-enfield-into-wonderful-bbq-on-wheels/63197/

 

 

 

δείτε

BBQ-Bullet_4.jpg

 

και ακόμα μια

 

royal-enfield-bbq.jpg

 

και ένα video

 

 

 

 

Δημοσιεύτηκε

Το δικό μας (του Γιώργου) θα είναι πολλάκις καλύτερο, ομορφότερο και χρηστικότερο..!! :boss:

Δημοσιεύτηκε

να μη σε πω πως είναι καλη ιδέα για να το κανω και να βγαίνω στα πανηγύρια με μαλλί της γριάς ή καλαμπόκι ή σουβλάκια και ότι άλλο ανάλογα την περίσταση...!!!!

 

...relayις?

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Tελικα χθες ειχε μονο ξεσαπισμα, αφου καποιοι μηχανουργοι βαριουνται να δουλεψουν, οποτε δεν μπορουσα να κανω κατι αλλο. Ελπιζω σημερα να εχω τις βασεις που εχω παραγγειλει αλλιως θα με ακουσετε στις ειδησεις..

 

Περασα και αρμοκολλα παντου και νομιζω οτι παιζει και να επιπλεει αν το πεταξω στην θαλασσα

 

73247858_505759400004800_2680060361503145984_n.jpg

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Homo RatUς

  • 3 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Πλέχτηκε και μπροστινό στεφάνι 21" . Οπότε έγινε άλλη μια διόρθωση στην γεωμετρία του καλαθιού και νομίζω πως είναι έτοιμο για βάψιμο..

76760016_430908837862388_8781957400073601024_n.jpg

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Homo RatUς

Δημοσιεύτηκε
3 ώρες πριν, Ο/Η Homo RatUς έγραψε:

Πλέχτηκε και μπροστινό στεφάνι 21" . Οπότε έγινε άλλη μια διόρθωση στην γεωμετρία του καλαθιού

 

Δύο ίντσες διαφορά στον μπροστινό τροχό ήταν ικανές να αλλάξουν την γεωμετρία?

Φαντάζομαι κάποια χιλιοστά σηκώθηκε ο τροχός του καλαθιού και δεν θα πατούσε σωστά?

Δημοσιεύτηκε

Νικόλα η ιντσα έχει 2,54cm που σημαίνει πως είναι 5,8cm

 

ειναι πολλα δεν είναι λίγα

 

Γιώργο εισ ωραίος, σε το είπα?

 

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
4 ώρες πριν, Ο/Η noe έγραψε:

 

Δύο ίντσες διαφορά στον μπροστινό τροχό ήταν ικανές να αλλάξουν την γεωμετρία?

Φαντάζομαι κάποια χιλιοστά σηκώθηκε ο τροχός του καλαθιού και δεν θα πατούσε σωστά?

 

Οποτε εχουμε 2*2.54 στο συνολο της διαμετρου, αλλα /2 στην ακτινα. Εχεις 2.54 διαφορα στο υψος του μπροστινουν τροχου. Οποτε χρειαζεται παλι φτιαξιμο η γεωμετρια του πλαισιου του καλαθιου. Τωρα αν με ρωτησεις γιατι 21" απλα μου αρεσει πολυ και παιρνει μια πιο καστομ μορφη το προτζεκτ. Ας μην ξεχναμε οτι η μηχανη ειναι και 13cm μακρυτερη απο ψαλιδι..

 

5 ώρες πριν, Ο/Η bbk έγραψε:

Νικόλα η ιντσα έχει 2,54cm που σημαίνει πως είναι 5,8cm

 

ειναι πολλα δεν είναι λίγα

 

Γιώργο εισ ωραίος, σε το είπα?

 

 

 

Φχαριστω! Ειλικρινα προσπαθω να κανω αυτο που θελω αλλα δυστυχως πρεπει να κρατησω το κοστος χαμηλα, οχι ομως και την ποιοτητα.. Οψομεθα!

Δημοσιεύτηκε
6 ώρες πριν, Ο/Η bbk έγραψε:

που σημαίνει πως είναι 5,8cm

 Αμ δε μπιμπίκμ, στη διάμετρο είναι δια δύο, 2,5 πόντους λοιπόν.

Φαντάσου σε κάποιο τραπέζι βάζεις  στο ένα του ποδάρι ένα τάκο και μπαλατζάρει ολόκληρο, αυτό όμως συμβαίνει γιατί έχει 4 ποδάρια, με τρία ποδάρια αυτό δε γίνεται αισθητό, εξού και η ερώτησή μου.

Δημοσιεύτηκε

Ουχιιιιιι....

 

 

...πήγα να σε την πω και τα έκανα πουτ@να...

 

Οπαλακιαααααα

Που πας ρε Καραμητροοοοοοο...!!!

 

Και γω σ'αγαπω και ας είσαι Αθηναιζος...

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Εχω και ενα σχεδον καινουριο Ντελορτο 30mm το οποιο και λεω να βαλω πανω..

 

 

 

76959419_2519671181403756_3499262451944259584_n.jpg73460661_2362348717316060_792547527697104896_n.jpg

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Homo RatUς

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Παρόμοιο Περιεχόμενο

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.