Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Enfield Bullet500 Sidecar

Δημοσιεύτηκε

Ετοιμαζω συντομα θεμα Enfield Bullet500 Sidecar. Αγορασα ενα universal kit στηριξης για να το προσαρμόσω σε ενα παλιο ρωσσικο καλαθι. Φυσικα θα γινουν και οι απαραιτητες μετατροπες στην μηχανη ωστε να ταιριαζει περισσοτερο στο νεο στυλ που προκειται να λαβει..

Θα το ξεκινησω ολο λεπτομερειακα οταν θα τα εχω ολα ετοιμα. Ευχαριστω!


(το πρότζεκτ έτοιμο)

Screenshot_2020-06-19-09-29-42.png


Screenshot_2020-06-01-10-13-26.png
 

image.jpeg


image.jpeg

 

image.jpeg

 

Περισσότερες φωτογραφίες εδω

 

 

 

εικόνα_Viber_2019-08-29_14-17-36.jpg

εικόνα_Viber_2019-08-29_14-23-12.jpg

  • Απαντήσεις 212
  • Εμφανίσεις 40,1k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Χθες βράδυ με έβγαλε ο δρόμος κοντά στον Στάβλο του Γιώργου, άδραξα την ευκαιρία όλος περιέργεια να δω από κοντά την Enfield με το καλάθι που ετοιμάζει, ήπια μια μπύρα.  Όσο ο Γιώργος μαγείρευε μακαρό

  • Μου τις έστειλε ο φίλος @Homo RatUς μα τις ανεβάσουμε εμείς λόγο όγκου                   

  • Φρεσκο πραμα!

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Φωτογραφίες λίγων ημερών.  Το πρότζεκτ είναι σχεδόν έτοιμο. . Μένει να τελειώσω  τα 220v  κ να στηθει πια ως Mobile Bar. .

Δημοσιεύτηκε

Οταν αγοραζεις ελατηρια σε σετ παιρνεις εξαδα, είτε απο χιτσκοκ είτε απο τον Ινδό.  Τα 3 ειναι μαλακά και τα 3 σκληρά,  απλα στην τοποθετηση τα ομαδοποιεις, δεν τα μπερδευεις , δεν τα βαζεις οπου να ναι, για αυτο ειναι μαρκαρισμενα με χρωμα για να τα ξεχωριζεις. Αρα , βαζεις π.χ. τα 3 σκληρα στα αξονακια και τα αλλα τρια στις βιδες. Μεχρι να το μαθω εγω τα εβαζα και τα 6 οπου τύχει χωρις να εχω προβλημα. Τωρα που ξερω τα ομαδοποιω.

Αυγά..!!

Δημοσιεύτηκε
3 λεπτά πριν, Ο/Η Nikoss Rocket έγραψε:

θα τα έχω  βάλει όπως νάνε 

 

Δεν υπάρχει λόγος να ανοίξεις την καμπάνα, θα τα βάλεις σωστά όταν κι αν βάλεις καινούργια ελατήρια.

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
2 ώρες πριν, Ο/Η noe έγραψε:

 

Τι βλέπουμε στο εσωτερικό του καλαθιού, κασετόφωνο..?

Ναι Νικόλα,  αλλά παίζει μόνο ροκεντρολ ?

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Έτοιμα κ τα 220βολτ. Με το που συνδέεται εξωτερικά ο φορτιστής ξεκινάει κ φορτίζει τα 12 βολτ που δίνουν παροχή σε ραδιόφωνο κ Led φωτισμό. Υπάρχει επίσης δυνατότητα όταν δεν είσαι συνδεδεμένος με τα 220βολτ, μια μπριζα 220 μέσω inverter ως 150 watt.

Screenshot_2020-05-15-10-49-49.png

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Οδεύουμε προς το τέλος. .. Μια ιδέα για το τελικό πρότζεκτ που εκτός από βόλτες, θα έχει κ επαγγελματικο προσανατολισμο!

IMG-557908ae9c63dccb9069295d335b8a90-V.jpg

IMG-ae50be18252402c0c258eefc10b01cb6-V.jpg

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Την 14/5/2020 at 12:52 ΜΜ, Ο/Η noe έγραψε:

Οταν αγοραζεις ελατηρια σε σετ παιρνεις εξαδα, είτε απο χιτσκοκ είτε απο τον Ινδό.  Τα 3 ειναι μαλακά και τα 3 σκληρά,  απλα στην τοποθετηση τα ομαδοποιεις, δεν τα μπερδευεις , δεν τα βαζεις οπου να ναι, για αυτο ειναι μαρκαρισμενα με χρωμα για να τα ξεχωριζεις. Αρα , βαζεις π.χ. τα 3 σκληρα στα αξονακια και τα αλλα τρια στις βιδες. Μεχρι να το μαθω εγω τα εβαζα και τα 6 οπου τύχει χωρις να εχω προβλημα. Τωρα που ξερω τα ομαδοποιω.

Αυγά..!!

Με 6 ελατήρια, ντιζα κομμένη σε λιγότερο από 2 χλμ.  Μου έσπασε τα νεύρα,  έχει κ ζέστη,  θα την τσεκάρω από βδομάδα..

Δημοσιεύτηκε

τσέκαρα στο part books του Χίτσκοκ μήπως κάνω λάθος για τα παλιά μοντέλα,

όμως ακόμα και του 1991 το δείχνει με 6 ελατήρια.

Δε νομίζω ότι φταίνε τα ελατήρια που σου κόπηκε η ντίζα.

Ή ήταν να κοπεί ή δεν την πέρασες σωστά ή ήταν μάπα ινδική.

Στην τελική στείλε μήνυμα στον Χίτσκοκ να σου λυθεί η απορία.

 

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Η ντιζα ήταν ολοκαίνουρια κ πιο χοντρή απ την ινδική.  Φαινόταν το πρόβλημα εξ αρχής. . Ήταν πολύ σκληρός ο συμπλεκτης.  θα τα πιάσω από βδομάδα απ την αρχή με ηρεμία.  θα επιστρέψω πάλι σε 3 σκληρά ελατήρια  ( οπως ήταν η μηχανή τόσα χρόνια, αλλά χωρίς καλαθι ) κ αν ΔΕΝ θα παίξω με 6 πολύ μαλακά κτλ. Θα την βρω την άκρη. Τώρα είναι ώρα για μπιρες..

Δημοσιεύτηκε
9 ώρες πριν, Ο/Η Homo RatUς έγραψε:

Οδεύουμε προς το τέλος. .. Μια ιδέα για το τελικό πρότζεκτ που εκτός από βόλτες, θα έχει κ επαγγελματικο προσανατολισμο!

IMG-557908ae9c63dccb9069295d335b8a90-V.jpg

IMG-ae50be18252402c0c258eefc10b01cb6-V.jpg

 

 

Γιωργο εξαιρετικο το αποτελεσμα!! Η ιδεα εξ αρχης ηταν πολυ πρωτοτυπη, αλλα στην ολοκληρωση του δειχνει και το οραμα!! Εχω διαφορες ιδέες.... Θα τις μοιραστω οταν βρεθουμε!

Μπραβο στο team Homo Ratus!!

 

 

  • 2 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Επίσης να πω ότι ρύθμισα συπλεκτη κ το δούλεψα με τα τρία σκληρά ελατήρια μόνο.  Πολύ βουτηρενια υφή.. Θα ανοίξω όμως ένα θέμα σχετικά με τους ενισχυμένους δίσκους του Χίτσκοκ κ τους πειραματισμους μπυ σύντομα..

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Παρόμοιο Περιεχόμενο

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.