Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Πρόβλημα στην αντλία λαδιού και περί λαδιού ο λόγος

Δημοσιεύτηκε
που λέτε παιδιά, να σας πω τον προβληματισμό μου... αυτή τη στιγμή πάω για αλλαγή πιστονιού και κεφαλής... έπρεπε να αλλάξω την τρόμπα λαδιού αλλά πέρασαν τα χιλιόμετρα που έπρεπε και κάπου εκεί την πάτησα... τώρα σκέφτομαι. να την φτιάξω κάποια στιγμή (ένας πρόχειρος υπολογισμός είναι στα 1000 κάτι ευρώ). ή να προσανατολιστώ σε μια καινούρια όπως την military 500. έχει δίκιο ο brancaleone που λέει ότι η enfield μπορεί να σου χαρίσει ωραίες στιγμές αλλά θα πρέπει που και που να βάζεις και λίγο το χέρι σου... το δικό μου δεν πιάνει, δεν το χω ρε παιδί μου. τέσπα. αυτά. αλήθεια, κανένας που να οδηγεί την νέα efi, πως του φαίνεται, λέει το μηχανάκι?
  • Απαντήσεις 165
  • Εμφανίσεις 29k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Αντωνης Σταθακης
    Αντωνης Σταθακης

    Ο λογος που χαλαει ο φελος ή το κωνικο λαστιχο ειναι οτι με το που γυρναει το κοχλιωτο παξιμαδι αυτοματα ξεκιναει και ο φελος ή το λαστιχο να φθειρετε στην εσωτερικη μερια της μπανανας,μιας και ακουμπ

  • Σκληρό μου αγόρι,  πήγα και πήρα καβάτζα γρανάζι 10€.  Ρώτησα και για ωστήριο εξαγωγής αλλά έκανε 30€ δεν πήρα. 27€ έχουν το ζευγάρι από eBay,  βρίσκεις και με 7€ αλλά θα είναι ψεύτικα. 

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Κατέφτασαν σήμερα στην πόρτα μου δύο πακετάκια απο Ινδία.

photo_1.jpg

Πρόκειται για:

photo_2.jpg

ROYAL ENFIELD WORM NUT WITH RUBBER SEAL που παραγγέλθηκε στις 5/1/2011,
το κόστος του ήταν 2 λίρες και 2 τα μεταφορίκά. Σύνολο 4 λίρες.

photo_4.jpg

photo_5.jpg

NEW ROYAL ENFIELD BULLET OIL PUMP SPINDLE PRT-140040 που παραγγέλθηκε στις 5/1/2011,
και κόστισε 7 λίρες και 3 λίρες τα μεταφορικά. Σύνολο 10 λίρες.

Η αλήθεια είναι ότι εντυπωσιάστηκα απο πόσο γρήγορα ήλθαν!

Θα τα περάσω όταν βάλω τη μηχανή για σέρβις.

  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε

παιδια καλησπερα
μια ερωτηση εχω και αν καποιος μπορει ας μου απαντησει....εκτος απο τον αξονα της αντλιας ο χιτσκοκ εχει και κατι αλλα εργαλεια βελτιωμενα και τα δειχνω πιο κατω...
η ερωτηση μου ειναι αν εκτος απο τον αξονα χρειαζεται να αλλαξουμε και αυτα τα σημεια...και πως θα ητανε πιο σωστη η παραγγελια? με λαστιχα τσιμουχες κτλ?


s0272.jpg

s0273.jpg

σας ευχαριστω...Γιωργος

Δημοσιεύτηκε

Και αυτά βοηθάνε!!Tσέκαρε εδώ να γλιτώσεις κανά φράγκο :

http://cgi.ebay.co.uk/HIGH-PRESSURE-OIL-PUMP-KIT-ROYAL-ENFIELD-SUPER-DEAL-/170599597082?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item27b887441a

Δημοσιεύτηκε
Μεγάλη κουβέντα ανοίξαμε και θα συνεχιστεί από ότι βλέπω….δεν ειν κακό.
Το λοιπόν….. αυτά τα δύο μπιρμπιλακια είναι οι αντλίες η μία είναι η return και η άλλη η feed ….
Αυτές κάνουν την δουλεία κινούμενες από τον προαναφερόμενο  και πολύ συζητημένο άξονα….και λιπαίνουν τα «κορίτσια» μας.
Ααααα και πως τις ξεχωρίζουμε? Στην return(επιστροφής) το εμβολάκι είναι πιο μεγάλο στην διάμετρό του από το feed.
Το πρόβλημα δεν είναι να τις αλλάξεις, αν και χρειάζεται να προσέξεις μερικά πραγματάκια όπως λένε και οι οδηγίες του Χιτσκουρίδι αν αποφασίσεις να τις βάλεις έτσι και αλλιώς.
Αν τοποθετήσουμε τις μεγαλύτερης παροχής αντλίες και δεν έχουμε βάλει καλύτερης ποιότητας ελατήριο λαδιού με expander στο πιστόνι(είναι το κάτω και το μεγαλύτερο σε πάχος, αν δεν κάνω λάθος στο όνομα), τότε θα αυξηθεί η κατανάλωση λαδιού κατακόρυφα μέχρι που θα καπνίζουμε τον κόσμο σαν δίχρονο …..και θα αναρωτιόμαστε …..μα αφού έβαλα καλύτερες, ενισχυμένες αντλίες γιατί μου τα κάνει αυτά?
Είναι μία πολύ καλή αναβάθμιση όταν κάνουμε decarbonizing ή ελληνιστή ξεκαρβούνιασμα……από ότι κατάλαβα βοηθάει και στην καλύτερη ψύξη μιάς και περνά περισσότερη ποσότητα λαδιού σε όλα τα μηχανικά μέρη….νομίζω ξαναλέω.

Προσωπικά Αντριου επέλεξα να τις πάρω από τον Χιτσκουρίδι…δεν εμπιστεύομαι τους Ινδούς για την ποιότητα τους και την πραγματική ονομαστική μεταβολή….σε ένα τόσο λεπτεπίλεπτο ανταλλακτικό μεγάλης σημασίας.
Είμαι καχύποπτος σε κάποια πραγματάκια….όμως αν τις δεις και τις πιάσεις θα καταλάβεις αμέσως την ποιοτική διαφορά που έχουν οι Αγγλικές από τις Ινδικές.

Αυγά….Νίκος κατά forum bbk…ιασα…. :swoon2:
Δημοσιεύτηκε

[quote author=andrew link=topic=190.msg1760#msg1760 date=1297458283]
Και αυτά βοηθάνε!!Tσέκαρε εδώ να γλιτώσεις κανά φράγκο :

http://cgi.ebay.co.uk/HIGH-PRESSURE-OIL-PUMP-KIT-ROYAL-ENFIELD-SUPER-DEAL-/170599597082?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item27b887441a


Αν και οφτοπικ, ακόμη και ο τελευταίος Ινδός να είναι που θα απομείνει να πουλάει ανταλλακτικά, θα προτιμήσω να τα κατασκευάσω μόνος μου στον τόρνο. Έχω κάνει τάμα να μην ξανα αγοράσω από δαύτον, λόγω κάκιστης εμπειρίας, την οποία θα αναφέρω στο σχετικό thread.
Από Enfield County λοιπόν και για καλύτερη ποιότητα από Χίτσκοκ.

Υ.Γ. Νικόλα, μπιμπίκη μας, περαστικά σου.. :bs:

  • 7 months later...
Δημοσιεύτηκε

[quote author=kimon delios link=topic=87.msg5180#msg5180 date=1317566194]
..και η μιζα υπαρχει μονο για εμφανιση.

Όχι, όχι, δεν είναι μόνο για εμφάνιση, τώρα η μίζα λειτουργεί απλώς σαν τάπα στην καμπούρα που έχει μείνει άχρηστη και είναι ότι πιο αντιαισθητικό πάνω στην Enfield ES. Αναγκαστικά μένει η μίζα διότι αν την βγάλεις θα υπάρχει μια τρύπα ΝΑΑΑΑΑΑΑ..
Καλά έκανες και το διευκρίνισες, γιατί το μυαλό μας πήγε αλλού και εγώ είπα μέσα μου "βρε λες, να πιάσαν τόπο οι τόσες μουρμούρες;"
Όμως αφού άλλαξες αντλίες έχε υπόψιν ότι πιθανόν να καις λάδια τώρα, διότι από μαμά φοράμε μάπα ελατήριο λαδιού στο πιστόνι..
:roll:

Τις αντλίες υψηλής πίεσης δεν έβαλες;

Δημοσιεύτηκε
Οντως η μιζα ειναι κατι ασχημο στις ενφιλντ,αλλα ασ οψετε το ΔΝΤ αλλιως θα εβαζα με την μια το κιτ του χιτσκοκ.Τωρα Νικο μου εβαλε τις ενυσχημενες που εχει ο χιτσκοκ στο βιβλιο του και της χρεωνει 60 λιρες και τις δυο χωρις φπα.εχουν χρωμα μπρουτζινο.Τωρα για τα λαδια που καιει καλα που μου το ειπες γιατι δεν το γνωριζα,επισης δεν ξερω μηπως ειναι η ιδεα μου νιωθω οτι δουλευει καλυτερα ο κινητηρας.
Δημοσιεύτηκε
[quote author=kimon delios link=topic=87.msg5191#msg5191 date=1317642417]
Τωρα για τα λαδια που καιει καλα που μου το ειπες γιατι δεν το γνωριζα,επισης δεν ξερω μηπως ειναι η ιδεα μου νιωθω οτι δουλευει καλυτερα ο κινητηρας.
[/quote]

Ωραία, ευκαιρία να το μάθουμε, με αυτή την βελτίωση οι Γερμανοί αλλάζαν και το ελατήριο του λαδιού στο πιστόνι με καλύτερης ποιότητας. Τσεκάρισε λοιπόν αν καταναλώνεις λάδια (π.χ. πόσο στα 1000 χλμ. ?), αν βγάζεις άσπρη καπνίλα όταν ο κινητήρας είναι παγωμένος και πες μας. Με ενδιαφέρει ιδιαίτερα διότι έχουμε ακριβώς τον ίδιο κινητήρα ως προς τις αναθυμιάσεις και στο δικό μου το μοτέρ παρατηρώ ότι έχω μηδενική κατανάλωση λαδιού από αλλαγή σε αλλαγή λαδιών (το πολύ 100-200 ml ανα 2500 χλμ.) κάτι που μάλλον οφείλεται στο κλειστό κύκλωμα αναθυμιάσεων (δεν αδειάζουμε εμείς κανέναν συλέκτη) και στη χρήση, ποτέ μα ποτέ δεν ξεκινάω αν δεν ζεσταθεί καλά ο κινητήρας.

Έχω παραγγείλει θερμόμετρο λαδιού στον δείκτη και αν είχες κι εσύ θα μπορούσαμε να τσεκάρουμε αν οι υψηλότερης ροής αντλίες ψύχουν καλύτερα την κεφαλή, κάτι που θα έδειχνε διαφορά και στο θερμόμετρο λαδιού (υποθέσεις).

Αναμένω εντυπώσεις λεπτομερέστατες.. :bs:
Δημοσιεύτηκε
Το μονο που μπορω να πω για την ωρα ειναι οτι οταν βαζω μπροστα με κρυο τον κινητηρα δεν βγαζει ασπρο καπνο,Θα το παρακολουθησω για το αν καει λαδια στα 1000χιλ οταν τα κανω και θα τα πουμε.Τωρα την ταπα για την θερμοκρασια απο που την παραγγειλες.
Δημοσιεύτηκε

[quote author=Nikoss link=topic=87.msg5198#msg5198 date=1317673618]
Και από Ελλάδα εδω


Αυτό που αγόρασα εγώ στα 30€ τελική τιμή (ακόμη δεν το έχω παραλάβει), έχει το σπείρωμα για την Enfield μου και το σωστό μήκος βέργας για μέτρηση της στάθμης λαδιού. Όταν παραλάβω θα σας πω εντυπώσεις και αν έχει πυρετό το κορίτσι.. :sad:

Δημοσιεύτηκε

[quote author=SV2MDL link=topic=190.msg5201#msg5201 date=1317711705]
nikoss το site το ελληνικο που εβαλες,,ειδα τα θερμομετρα ,,,, πιο ταιριαζει για enfield ??? :sad:


Τα έψαξα όλα και δεν βρήκα πουθενά την Enfield.. :sad:

Σήμερα μου ήρθε από τον γερμαναρά (μέσα σε μία εβδομάδα) το θερμόμετρο.
Όμορφη κατασκευή, πιο ελαφριά, το σπείρωμα ταιριάζει και το μήκος της βέργας είναι σωστό. Μόνο που πάνω στην δεν υπήρχε η σημείωση της σωστής στάθμης λαδιού, όλη η βέργα είναι φλατ στρογγυλή (και μάλλον κούφια μέσα) και έτσι την αγρίεψα με μία λίμα προσεκτικά μη τυχόν τρυπήσει. Έτσι έφτιαξα τα σημάδια μόνος μου, αν και εμπειρικά μπορούσα να ελέγξω τη στάθμη λαδιού (δυό δάκτυλα από το τέλος της βέργας).
Την δοκίμασα στο μπρίκι του καφέ και έδειξε σωστά 100 βαθμούς όταν το νερό έβρασε. Άρα μένει να την δοκιμάσω στην πράξη και να δω σε πόση ώρα φτάνει τους 90 βαθμούς το λάδι, θερμοκρασία που είναι ιδανική για την σωστή προστασία του κινητήρα. Υπολογίζω ότι όταν φτάνει στους 70 βαθμούς τότε μόνο θα ξεκινάω ομαλά.

Ένας από τους λόγους που φθείρετε η αντλία είναι και η κακή ρευστότητα του λαδιού όταν είναι παγωμένα. Για αυτό πάντα πρέπει να ζεσταίνουμε το κινητήρα πριν ξεκινήσουμε και χωρίς πολλά - πολλά ξερόγκαζα μπραπα - μπρούπα. Τα γρανάζια της αντλίας τραβάνε δυσανάλογο ζόρι με παγωμένα λάδια.. :bs:

Δημοσιεύτηκε
Μετά από ένα τεστ περίπου 30 χλμ. και μίας ώρας λειτουργίας έβγαλα το συμπέρασμα πως το θερμόμετρο λαδιού,
[b]ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ[/b]
περισσότερο ως διακοσμητικό στοιχείο το βλέπω, σαν γκατζετάκι στη σύγχρονη ομιλουμένη.. :cool44:
Κατ' αρχήν δεν έχεις άμεση πληροφορία της θερμοκρασίας για την εκκίνηση και πως θα ήταν δυνατόν αφού το λάδι βρίσκεται σε ξεχωριστό κάρτερ παγωμένο. Άρα ο έλεγχος γίνεται με τον κλασικό τρόπο του χαϊδέματος της κεφαλής.

Το επόμενο συμπέρασμα ήταν πως η Enfield μας δεν έχει ανάγκη ψυγείου λαδιού (ναι σκεφτόμουν πατέντα για πρόσθετο ψυγείο) μιας και το ξεχωριστό διαμέρισμα του κάρτερ για το λάδι λειτουργεί σαν ψυγείο. Σε αυτήν την μία ώρα λειτουργίας η θερμοκρασία του λαδιού ίσα που έφτασε τους 61 βαθμούς κελσίου.

Μένει τώρα μία ακόμη δοκιμή σε ταξίδι, που πάλι δεν πιστεύω πως θα δω διαφορά στην θερμοκρασία. Δεν ξέρω (και δεν θέλω να μάθω) τι ένδειξη θα είχα με χαμηλή στάθμη λαδιού. Πιθανολογώ μεγαλύτερη θερμοκρασία λόγω μικρότερης ανακύκλωσης του λαδιού, κάτι που σημαίνει ΚΙΝΔΥΝΟΣ..!! Τότε ναι, το θερμόμετρο είναι χρήσιμο, αν δηλαδή η αυξημένη ένδειξη στην θερμοκρασία σημαίνει και χαμηλή στάθμη του λαδιού. Η πράξη θα δείξει.

:bs:
  • 1 year later...
Δημοσιεύτηκε

[quote name='noe' timestamp='1328900209' post='5857']
Από όσα γνωρίζω η βελτίωση αυτή γίνεται όταν πάρεις το άσπρο μέταλλο παραμάσχαλα ή τα ρουλεμάν στροφάλου παραδώσουν πνεύμα και αναγκαστείς να κατεβάσεις κινητήρα. Ταπώνεται με μια βίδα, απλά.-
ΠΡΟΣΟΧΗ όμως, αν καταργήσουμε τη βαλβίδα τότε χρειαζόμαστε οπωσδήποτε την εξωτερική βαλβίδα, η οποία επίσης είναι απαραίτητη και στα παλιότερα μοντέλα.


Σημείωση: Η παράθεση είναι από τη σύζητησή μας για την βαλβίδα αποσυμπίεσης της αντλίας.

Έρχομαι να αυτοδιορθώσω τα λεγόμενά μου μιας και οι πληροφορίες δεν είναι εύκολο να βρεθούν και αρχίζω να αποκτώ πείρα με το λύσιμο - δέσιμο της 350άρας.

valve.jpg

Στο σχέδιο για το πλαϊνό καπάκι υπάρχουν ένα ελατήριο (Νο 25) και μία θήκη - πάτημα του ελατηρίου (Νο 26) για κάθε αντλία.
Τα συγκεκριμένα ελατήρια παίζουν το ρόλο του αποσυμπιεστή. Αν για κάποιο λόγο αυξηθεί η πίεση ο δίσκος σηκώνεται πιέζοντας το ελατήριο και έχουμε εκτόνωση του λαδιού. Σε πολύ παλιότερα μοντέλα όμως (δεν γνωρίζω από ποια χρονιά και πίσω) ήταν πολύ σκληρά τα ελατήρια και ο δίσκος της αντλίας δεν μπορούσε να τα σηκώσει, με αποτέλεσμα τη γρήγορη φθορά του άξονα.
Στο δικό μου μοντέλο που είναι του 1999 έχει μαλακά ελατήρια, άρα το ίδιο συμβαίνει και στα μεταγενέστερα μοντέλα.
Ο λόγος που έκανα αυτή την αναζήτηση ήταν αν έπρεπε να τοποθετήσω εξωτερικό αποσυμπιεστή σαν και αυτόν που έβαλε ο Κίμωνας. Όχι δεν θα προχωρήσω σε αυτή την βελτίωση, ο χρόνος θα δείξει αν θα πράξω σωστά.
Όμως προχώρησα και στην αντικατάσταση των αντλιών με υψηλότερης πίεσης, επέλεξα τις ινδικές διότι το κόστος για τις εγγλέζικες είναι απαγορευτικό, κοστίζουν 300 € χωρίς τα μεταφορικά (αντλίες και οι δύο άξονες), εξαπλάσια σχεδόν από τις ινδικές.

Στην 15η σελίδα από το μεταφρασμένο εγχειρίδιο αναφέρει για τις αντλίες ότι: "όταν τοποθετούμε καινούργιες αντλίες προσέχουμε στο τέλος να αφαιρέσουμε ένα χείλος που υπάρχει στην αντίθετη πλευρά από την γυαλισμένη, που σκοπό έχει να κρατάει σταθερό το ειδικό εργαλείο για το καθάρισμα της αντλίας και της φωλιάς της. Δεν μπορούσα να καταλάβω τι εννοούσε όταν είδα τις παλιές αντλίες. Η αντλία παροχής (η πίσω με το μικρό έμβολο) είχε ένα κόψιμο στον κύκλο στην πλευρά όπου πιέζει το ελατήριο με το καπάκι. Δείτε τις φωτογραφίες για να καταλάβετε τι εννοώ:

oil_6_high_feed_ask.jpg standard.jpg

Οι εξωτικές αντλίες του Χίτσκοκ, υψηλής ροής οι πρώτες και κανονικές οι δεύτερες, παρατηρήστε ότι η αντλία παροχής έχει ένα κόψιμο (καλλιτεχνικό) ενώ ο κύκλος στην αντλία επιστροφής δεν κόβεται πουθενά. Έστειλα email στον Χιτσκουρίδη να μου εξηγήσει για πιο λόγο κόβεται η αντλία, υπάρχει λειτουργικός λόγος; Και η απάντησή του:

"
Hi,

This area is very thin and can vary on different batches depending on the machining and the plungers used. If in our view the area is to thin we will machine it to prevent it breaking off in the engine. It does not matter if it is cut or not for operation.

Regards, "

Ο λόγος που αφαιρείται το επίμαχο χείλος δεν είναι λειτουργικός αλλά προληπτικός, είναι τόσο λεπτό που μπορεί να σπάσει και φαντάζεστε τις συνέπειες μέσα στο σύστημα της αντλίας.

Δείτε και τις ινδικές αντλίες:

oil_1.jpg oil_2.jpg

Κανονικές αντλίες με κομμένη την παροχής.

oil_4_high.jpg oil_5_high.jpg

Υψηλής ροής όπου πρέπει να κοπεί το χείλος στην παροχής.

S.O.S. λοιπόν, confused-28.gif για όσους έχουν αλλάξει αντλίες (ειδικά με υψηλής ροής) και δεν έχουν ελέγξει αυτή την λεπτομέρεια η οποία μπορεί να αποβεί μοιραία για τη ζωή του μοτέρ μας. confused-30.gif

Δημοσιεύτηκε
ρε Νοε τι μπριζες ειναι αυτες που μας βαζεις τωρα?? νομιζω πως αυτες που μου ειχε δωσει ο Χρηστος δεν ειχαν κοψιμο, σε αντιθεση με τις παλιες που πεταξα οι οποιες νομιζω πως ειχαν. θα ανατρεξω στις φωτο μηπως και βγαλω ακρη.
Δημοσιεύτηκε
Εγώ μαζί με τα άλλα (κύλινδρο, πιστόνι,πιανόλες, ωστήρια, βαλβίδες) άλλαξα και το σύστημα λίπανσης. Έφερα από Hitchcock αντλίες υψηλής ροής και το μαραφέτι oil pump spindle/worm kit. Το κόστος σχεδόν 240 λίρες με ΦΠΑ 20%. Με μεταφορικά και μετατροπή λίρας σε ευρώ το κόστος ξεπερνά τα 300 ευρώ.
Νίκο θα πρέπει να κοπεί το χείλος στην παροχή και στις αγγλικές?
Δημοσιεύτηκε
Εκτός από γενική πληροφόρηση, το θέμα αυτό το έφερα στην επιφάνεια ειδικά για σένα και τον Χρήστο. Ναι θυμάμαι καλά πως η παλιά αντλία σου (μιλάμε μόνο για την παροχής αφού η επιστροφής δεν έχει πρόβλημα να σπάσει) ήταν κομμένη και απορρούσαμε γιατί να υπάρχει αυτή η διαφορά. Είναι απλό όμως, θα ανοίξεις το πίσω καπάκι, θα βγάλεις την αντλία και θα την κόψεις καλλιτεχνικά.
Το ίδιο συμβαίνει και με τον Χρήστο ο οποίος έχει ενημερωθεί.
Άραγε στην αντιπροσωπεία προσέχαν αυτή την λεπτομέρεια..;
Δημοσιεύτηκε
Στις αγγλικές Στέλιο είναι ήδη κομμένο και εκτός αυτού δεν χρήζουν κατεργασίας, αφύ η εφαρμογή μπρούντζου και λουμιίου θα είναι τέλεια, εκτός και υπάρχει φθορά στο καπάκι της μπανάνας (φωλιές).
  • 2 years later...
Δημοσιεύτηκε
Παιδια μετα την αλλαγη του worm nut αποφασισα για προληπτικους λογους να αλλαξω και τον αξονα των αντλιων.Κι επειδη με τρωει,εχοντας 18000χλμ για να ειμαι σιγουρος πηρα και αντλιες λαδιου,τις μαμα 50 euro γιατι η αντιπροσοπια δεν ειχε τωρα τις αλλες.Ομως απο οτι ειχα διαβασει,καπου ειχατε γραψει οτι η μια αντλια καλο θα ηταν να φαγωθει εκει που παταει το ελατηριο γιατι ειχε λεπτο μεταλο.Σημερα που τις παρελαβα η μικρη αντλια ηταν ηδη φαγωμενη.Δεν ξερω αν η αντιπροσοπια πλεων το διορθωνει ή ετσι ειναι πλεον.Βεβαια δεν εχω ανοιξει ακομα καπακι χρονισμου για αλλαγη για να δω πως ειναι οι παλιες,ωστε να ειμαι και σιγουρος πριν βαλω τα χερακια μου για τυχων βελτιωσεις.Ο αξονας απο οσο ξερω δεν χρειαζεται τιποτα,απλα αλλαγη.Οποτε περιμενω παρακαλω τα φωτα σας πριν τα κανω σκ@τ@.
Δημοσιεύτηκε

s0272.jpg

 

Δες την αντλία παροχής του Χίτσκοκ που έχει αυτό το κόψιμο στον κύκλο πάνω από το έμβολο.

Και δες την αντλία παροχής την Ινδική που δεν έχει κόψιμο (και την τραγική διαφορά ποιότητας και τιμής)..

feed_re.jpg

Για να μην σε πάει κόψιμο όταν τυχών κοπεί το κομματάκι και σου φρακάρει την αντλία το κόβεις με ένα πενσάκι.

 

Αφού γδύσεις και πλύνεις την μπανάνα και ελέγξεις τις διόδους να είναι ελεύθερες, θα προσέξεις και τις φωλιές των αντλιών πάνω στην μπανάνα να μην έχουν κανά ψιλό γδαρσιματάκι (κυκλικό) από γρεζάκι που πέρασε στην αντλία. Είναι σημαντικό η φωλιά και η αντλία να είναι γυαλισμένες οι πλευρές που εφάπτονται, για να έχεις καλή πίεση (έτσι μου έχουν πει).

 

Για τον λόγο αυτό πριν την τοποθέτηση τα τρίβουμε μεταξύ τους (φωλιά και αντλία) με λίγη ψιλή αλοιφή.

Ο Χίτσκοκ για τη δουλειά αυτή έχει ένα εξάρτημα που βοηθάει στο τρίψιμο, σαν το "πλάθω κουλουράκια με τα δυο χεράκια"..

98168-YY1Y6049.jpg

Ακολούθως πλένεις καλά να φύγουν τα υπολείμματα της αλοιφής.

Κατά την τοποθέτηση του άξονα βάλε λαδάκι να μπει πιο εύκολα, γύρνα τον με τον αντίχειρα να δεις αν γυρνάει σχετικά εύκολα (όχι τρελά) με τις αντλίες τοποθετημένες.

Ποτέ μα ποτέ στην φλάντζα της μπανάνας δεν βάζουμε σιλικόνη.

Τις προάλλες είχαμε πρόβλημα με την φλάντζα (στην Electra του Νίκου) γιατί αυτή που μας έδωσε ο Χίτσκοκ ήταν πολύ λεπτή (0,50) και στο σφίξιμο της μπανάνας φρενάριζαν τα γρανάζια (δεν γύρναγε το μοτέρ), ήθελε φλάντζα με πάχος 0,80+. Μου έκανε εντύπωση αυτή η μικρή αλλά τόσο σημαντική λεπτομέρεια.

Καλά κάνεις Αντώνη, στα 25000 χλμ. περίπου χρειάζεται έλεγχος των αντλιών, αλλαγή του άξονα αν έχει φαγωθεί. Οι αντλίες δεν χαλάνε τόσο εύκολα.

Δημοσιεύτηκε

Γιατί υπάρχουν δίοδοι  λαδιού και αν φράξουν από σιλικόνη θα τραβάς τα βυζιά σου τα σιλικωνάτα.. :tongue0013:

Δημοσιεύτηκε
...επισης να γυρησεις με το χερι τον αξονα ενω εχεις βαλει την αντλια για να δεις αν στις ακμες του ''8" της θεσης της αντλιας και απο τις δυο πλευρες σκαλωνει ή ξηνει το εμβολακι...
...αυτο ειναι σιγουρος ελεγχος σε αντλιες υψηλης ροης...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.