Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Πρόβλημα στην αντλία λαδιού και περί λαδιού ο λόγος

Δημοσιεύτηκε
που λέτε παιδιά, να σας πω τον προβληματισμό μου... αυτή τη στιγμή πάω για αλλαγή πιστονιού και κεφαλής... έπρεπε να αλλάξω την τρόμπα λαδιού αλλά πέρασαν τα χιλιόμετρα που έπρεπε και κάπου εκεί την πάτησα... τώρα σκέφτομαι. να την φτιάξω κάποια στιγμή (ένας πρόχειρος υπολογισμός είναι στα 1000 κάτι ευρώ). ή να προσανατολιστώ σε μια καινούρια όπως την military 500. έχει δίκιο ο brancaleone που λέει ότι η enfield μπορεί να σου χαρίσει ωραίες στιγμές αλλά θα πρέπει που και που να βάζεις και λίγο το χέρι σου... το δικό μου δεν πιάνει, δεν το χω ρε παιδί μου. τέσπα. αυτά. αλήθεια, κανένας που να οδηγεί την νέα efi, πως του φαίνεται, λέει το μηχανάκι?
  • Απαντήσεις 165
  • Εμφανίσεις 29k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Αντωνης Σταθακης
    Αντωνης Σταθακης

    Ο λογος που χαλαει ο φελος ή το κωνικο λαστιχο ειναι οτι με το που γυρναει το κοχλιωτο παξιμαδι αυτοματα ξεκιναει και ο φελος ή το λαστιχο να φθειρετε στην εσωτερικη μερια της μπανανας,μιας και ακουμπ

  • Σκληρό μου αγόρι,  πήγα και πήρα καβάτζα γρανάζι 10€.  Ρώτησα και για ωστήριο εξαγωγής αλλά έκανε 30€ δεν πήρα. 27€ έχουν το ζευγάρι από eBay,  βρίσκεις και με 7€ αλλά θα είναι ψεύτικα. 

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε

Οχι να το σπρωξεις...αφου πιανει μεσα σε δυο-τρεις σπειρες εσωτερικα στο παξιμαδι.Προς τα εξω το τραβας για να δεις αν φευγει.Μην το φοβηθεις ειναι συμπαγες.Προς τα μεσα οσο και να το σπρωχνεις δεν φευγει.Μεσα κι εξω δεν νομιζω να κανει δουλεια η κολλα.

Δημοσιεύτηκε

Το κατάλαβα ότι πρέπει να το σπρώξεις από πίσω να δεις αν βγαίνει. Όμως ο Γρηγόρης στην αντιπροσωπεία μου είχε πει να του βάλω προληπτικά λίγη κόλλα μετά από τις άστοχες παρτίδες, δεν μου είπε να το τεστάρω πρώτα αν βγαίνει.

Δημοσιεύτηκε

Βre πρωτα τεσταρεις αν βγαινει...κι αν βγαινει του βαζεις μεσα κολλα ωστε να εισαι πιο σιγουρος.Τωρα αν το τεσταρεις και ΔΕΝ βγαινει εεεε δεν νομιζω στο ζορε του να το κρατησει η λιγη λογκο που θα μπει εσ.εξ.Αλλα οτι βαζεις καλο κανεις.

Δημοσιεύτηκε

Εγω αν θυμασαι την ειχα παθει...

Ειχα βαλει καινουριο κοχλιωτο στην παλια μου enfield και μετα απο λιγα χλμ.πηγα να αλλαξω λαδια και να αδειασω την μπανανα ωστε να της βαλω κι εκει καινουρια λαδια.Εε βγαζοντας το κεντρικο παξιμαδι βγηκε μαζι του και το λαστιχο.Ειχε σφινωσει στο σωληνακι του κεντρικου παξιμαδιου και ειχε ξεκολλησει απο το κοχλιωτο.Απο τοτε το δοκιμαζω σκληρα.

Δημοσιεύτηκε

Σκληρό μου αγόρι,  πήγα και πήρα καβάτζα γρανάζι 10€. 

Ρώτησα και για ωστήριο εξαγωγής αλλά έκανε 30€ δεν πήρα. 27€ έχουν το ζευγάρι από eBay,  βρίσκεις και με 7€ αλλά θα είναι ψεύτικα. 

Δημοσιεύτηκε
12 λεπτά πριν, Αντωνης Σταθακης είπε:

Γιατι ωστηριο?Ειναι στραβο?Ή θελεις με χοντρο σπειρωμα?

Ενώ το ρύθμισα στο μηδέν όμορφα, όταν το γυρνάω το βλέπω ότι χάνει λίγο το ομόκεντρο γύρισμα χωρίς να μου φρενάρει ή να παίρνει τζόγο. Τώρα τι σπείρωμα έχει χοντρό ή ψιλό δεν το έχω προσέξει σε σύγκριση με την νεώτερη 500άρα μου.

Πάντως δεν με φοβίζει αυτό για να έρθω ταξίδι.

 

11 λεπτά πριν, bbk είπε:

...οχι ψάχνει να βρει αιτια να κάνει βόλτα το Honda...!!!:lol8:

 

Ετοιμάζω και τις δύο και θα αποφασίσω την τελευταία στιγμή. 

Δημοσιεύτηκε

Για το σπειρωμα για να ξερεις χωρις να κοιταξεις αρκει να θυμασαι αν το κοντρα παξιμαδι το εσφιξες με 10ρακι ή με 13αρι(ή 12 δεν θυμαμαι).Αν ειναι δεκαρακι εχεις το λεπτο σπειρωμα...κι εγω αυτο εχω.Στο παλιο ειχα τα χοντρα και φυσικα καποια στιγμη θα τα αλλαξω κι εγω με τα χοντρα.

Δημοσιεύτηκε

Όχι χρησιμοποίησα ιντσας γερμανικά και το μικρό ήταν κάτι σαν 11-12. Μάλιστα τα τροχισα και ξεβίδωσα το μπουζονι που κρατάει το πορτάκι για να έχω μεγαλύτερη ευχέρεια. 

Δημοσιεύτηκε

Re θα μας τρελανεις..???:mad2:

Εχεις και 500αρα και 350αρα και εχεις αλλα κλειδια για την καθε μια?

Για να μην μπερδευεσαι μιας κι εγω μπερδευτικα με'σενα,το λεπτο σπειρωμα στο ωστηριο εχει κοντρα παξιμαδι με 10ρακι κλειδι,μετρικο οχι ιντζας.Αρα ετσι οπως το λες λογικα εχεις τα χοντρα ωστηρια.

Η 500αρα σου ομως???Δεν ξερεις?

 

Εγω το μπουζονι φοβαμαι να το βγαλω για να μην χαλασω τα σπειρωματα του,γιατι μετα κλαφτα,,,

Εχω μαθει με το να ειναι πανω.

 

Οσο για τα κλειδια αν θυμαμαι καλα απο την παλια μου ηθελε λιγο πανω απο12mm(δεν εμπαινε)και λιγο κατω απο 13mm(κολυμπουσε).Μπορει να κανω λαθος και να ηθελε οπως το λες 11-12 αλλα νομιζω 12-13.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε

Η κάθε μία έχει δικά της κλειδιά η 350 ιντσας και 500 μετρικό και ναι μικρό δεκαρακι,  στα 8 χρονια 2-3 φορές χρειάστηκε να ρυθμίσω.  Σκέψου πως δεν θυμάμαι πως πρέπει να στρεψω για να σφιξω το διάκενο,  το βρίσκω επί τόπου. 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.