Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Πρόβλημα στην αντλία λαδιού και περί λαδιού ο λόγος

Δημοσιεύτηκε
που λέτε παιδιά, να σας πω τον προβληματισμό μου... αυτή τη στιγμή πάω για αλλαγή πιστονιού και κεφαλής... έπρεπε να αλλάξω την τρόμπα λαδιού αλλά πέρασαν τα χιλιόμετρα που έπρεπε και κάπου εκεί την πάτησα... τώρα σκέφτομαι. να την φτιάξω κάποια στιγμή (ένας πρόχειρος υπολογισμός είναι στα 1000 κάτι ευρώ). ή να προσανατολιστώ σε μια καινούρια όπως την military 500. έχει δίκιο ο brancaleone που λέει ότι η enfield μπορεί να σου χαρίσει ωραίες στιγμές αλλά θα πρέπει που και που να βάζεις και λίγο το χέρι σου... το δικό μου δεν πιάνει, δεν το χω ρε παιδί μου. τέσπα. αυτά. αλήθεια, κανένας που να οδηγεί την νέα efi, πως του φαίνεται, λέει το μηχανάκι?
  • Απαντήσεις 165
  • Εμφανίσεις 29k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Αντωνης Σταθακης
    Αντωνης Σταθακης

    Ο λογος που χαλαει ο φελος ή το κωνικο λαστιχο ειναι οτι με το που γυρναει το κοχλιωτο παξιμαδι αυτοματα ξεκιναει και ο φελος ή το λαστιχο να φθειρετε στην εσωτερικη μερια της μπανανας,μιας και ακουμπ

  • Σκληρό μου αγόρι,  πήγα και πήρα καβάτζα γρανάζι 10€.  Ρώτησα και για ωστήριο εξαγωγής αλλά έκανε 30€ δεν πήρα. 27€ έχουν το ζευγάρι από eBay,  βρίσκεις και με 7€ αλλά θα είναι ψεύτικα. 

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
Λοιπον τωρα ανεβαζω με την βοηθεια της γυναικας το βιντεακι στο youtube σε καμια ωρα θα ειναι διαθεσιμο.Το λινκ ειναι Λαδια στις πιανολες enfield 500
Δημοσιεύτηκε

Το μεταφορτώνεις στο youtube αν έχεις ανοίξει λογαριασμό εκεί
και μετά κοινοποιείς και σε μας το link να το δούμε να χαιρόμαστε.
Αλλά η περιγραφή σου μας έλυσε την απορία.
Γράφε μας κι άλλα, να τα βλέπουν μερικοί - μερικοί,
που πούλησαν την Enfield τους και τώρα ζουλεύουν.. :happy:
 
Στο τέλος θα μάθουμε να της λύνουμε και δένουμε στο πεζοδρόμιο.. ;))


http://youtu.be/tZp-GJRfCrI
Δημοσιεύτηκε

Ωρε σύντεκνε έβαλα στο ψαχτήρι του γιου τιουμπ "Λάδι στις πιανόλες"

και μου βγήκε το παρακάτω βίδεο, αλλά δεν μου μοιάζεις εσύ.. :think:

 

Δημοσιεύτηκε
Παιδια sory τωρα γυρισα σπιτι και ειχε κλεισει το laptop απο μπαταρια γιατι ο μ@....ς δεν το ειχα βαλει στην πριζα.Οταν ξανακατεβει θα σας το πω αφου το δω πρωτα στο youtube.Καντε πολλα χτυπηματα γιατι μετα απο 10000000 το youtube μοιραζει eura,πολλα eura.
Δημοσιεύτηκε
Κατι αλλο που ξεχασα να αναφερω ειναι οτι το ιδιο γινοταν πριν αλλαξω τον αξονα και τις αντλιες που σημαινει οτι μπηκαν σωστα τα καινουρια.Ρωτησα με τηλ την αντιπροσωπια και μου ειπε νομιζω ο Αλεξης γιατι πηρα μετα τις 15:00τηλ οτι ειναι θεμα βιδας ρακορ.Αυτο που εγραψα νωριτερα οτι και καλα αν η βιδα συμπιπτει με τις τρυπες του χαλκοσωληνα κατι που το οποιο το τσεκαρα και πεφτει τελεια στις τρυπες οποτε δεν ισχυει.Δεν ξερω μηπως ξερει κατι παραπανω ο Γρηγωρης.(τα ονοματα δεν ξερω αν τα λεω σωστα)οσοι πατε αντιπροσωπια τους ξερετε καλητερα.
Δημοσιεύτηκε
Το πολυ πολυ να αγορασω και δυο πιανολες καινουριες να ειμαι σιγουρος μα απο οτι ειδα δεν ειναι ακριβες.Περιπου 50euro.
Δημοσιεύτηκε

Λοιπόν πριν λίγο ρώτησα και έμαθα για να μη λέω χαζαμάρες.

Και οι δύο πιανόλες πρέπει να πλημμυρίζουν με ίδια ποσότητα λαδιού. Δηλαδή από την αριστερή μεριά (όπως τραβάς το βίντεο) η άκρη του άξονα της πιανόλας πρέπει να καλύπτεται με λάδι από την ροή της αντλίας. Μάλιστα λόγω της παλινδρομικής κίνησης της αντλίας βλέπεις το λάδι που έρχεται πάνω με κυματισμούς (σαν να αναβλύζει).

Αφού έχεις καθαρίσει ελέγξει όλες τις διόδους σε πιανόλες και στα εξωτερικά σωληνάκια, δεν είδες φθορές στους άξονες - κουζινέτα ή ύποπτα ρινίσματα, κάνε και τούτο. Ξεβίδωσε την τάπα του στροφαλοθαλάμου, έλεγξε κι εδώ την ποσότητα λαδιού (μισό φλιτζανάκι) αν είναι καθαρά από ρινίσματα και όταν ξαναβάλεις την τάπα βάλε διπλή ροδέλα ώστε να μείνει 100% ανοικτή η δίοδος (μια τρούπα εσωτερικά στο σπείρωμα).

Αυτό το τελευταίο το διάβασα σε οδηγίες του Χίτσκοκ για τη σαπουνοποίηση του λαδιού, όπου μέσα στα άλλα αναφέρει ότι μερικές φορές η τάπα του στροφάλου μπορεί να κλείσει λίγο τη δίοδο του λαδιού προς το εξωτερικό σωληνάκι με αποτέλεσμα η αντλία return να μην αδειάζει ικανοποιητικά τον στροφαλοθάλαμο.

Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο. Με την πρώτη ευκαιρία θα τραβήξω κι εγώ ένα βιντεάκι για να συγκρίνουμε.

 

(Υ.Γ. βρε την κατσαρόλα της γυναίκας πήρες..;) :madwife:

Δημοσιεύτηκε

Αν δεν δεις διαφορά στη ροή μη σκας, αφού περνάει λάδι είναι αρκετό για να λιπάνει τους άξονες.

Άλλωστε η ταράτσα στις πιανόλες είναι τίγκα στο λάδι, άρα έχεις αρκετή ροή.

Δημοσιεύτηκε
Νοε θα την βαλω την ροδελα αλλα αν ειναι ετσι τα πραγματα δεν θα ειχα πολυ λαδι στο στροφαλοθαλαμο?Εμενα οσες φορες του ανοιξα την ταπα ηταν σωστη η ποσοτητα λαδιου.
Δημοσιεύτηκε

Ναι έχεις δίκιο, μην το παιδεύεις άλλο, αν δω κάτι διαφορετικό στη δικιά μου θα σε ενημερώσω αμέσως.

Στείλε μου με ΠΜ το τηλέφωνό σου.

Δημοσιεύτηκε
Νοε το τηλ.μου το εστειλα αλλα οπως και να εχει την ταπα την ανοιξα και βγηκαν περιπου 1-2κουταλιες τις σουπας πεντακαθαρες λαδι.Την ροδελα την εβαλα κιολας μα μονο καλο κανει.Μου το ειχες ξαναπει αυτο με την ροδελα οποτε το καναμε κι αυτο σημερα.
Δημοσιεύτηκε

Να πάρει έψαχνα - έψαχνα κι εγώ και ο Μπιμπίκης για βιντεάκι και τελικά το βρήκα:

 

 

Με έβαλες στην πρίζα όμως και ίσως δοκιμάσω και τις δύο τις δικές μου να δω πόσο λάδι αναβλύζει πάνω.

Φυσικά και θα τραβήξω βιντεάκι, αλλά αν θυμάμαι καλά μοιάζει η ροή με την παραπάνω που σου παρέθεσα.

Δημοσιεύτηκε

Εφόσον οι πιανόλες δεν είναι αρπαγμένες (άξονας και κουζινέτο) δεν έχεις θέμα, η ποσότητα λαδιού που φτάνει πάνω είναι αρκετή.

ϊσως με περισσότερο λαδάκι να έχεις και καλύτερη ψύξη στην κυλινδροκεφαλή.

Δημοσιεύτηκε
Νοε τη Δευτερα θα παραγγειλω ενα σετακι να ειμαι σιγουρος.Ειδα και στου Χιτσκοκ με περιπου 35 λιρες και λεει οτι ειναι εξελιγμενες αλλα δεν ξερω.Μαλων απο αντιπροσωπια παλι.
Δημοσιεύτηκε

Δεν ελέγχεις τα σωληνάκια σου αν είναι όντως καθαρά; Μπορείς να περάσεις ένα σύρμα εσωτερικά;

Και βλέπω ότι είσαι ντίγκα στη σιλικόνη στις φλάντζες των καπακιών. Αν και σε εκείνο το σημείο δεν είναι τόσο επίφοβη η φλαντζόκολα να σου βουλώσει κάτι γιατί θα πέσει κάτω στα ωστήρια μαζί με το λάδι, όμως μη βάζεις τόσο πολύ.

Δημοσιεύτηκε
Και συρμα εβαλα και τα φυσιξα και ειναι το ιδιο.Ουτε εγω δεν μπορω να καταλαβω το λογο που δεν μοιραζεται σωστα.Παντως καπου ζοριζει τη μια.Σαν να δινει στην μια 150%λαδι και στην αλλη 50%.Νοε κατι που δεν παρατηρισα,ειναι οι ιδιες η μια με την αλλη?Εαν ναι μπορω να τις βαλω αντιστροφα να δω αν φταινε αυτες.
Δημοσιεύτηκε
...το υψηλον πρεπει να εχει θεμα κατα την γνωμη μου και επειδη ανακαληψες κολα ψαξε εκει και μη πας σε πιανολες αμεσος...

Οι αντλιες δεν ειναι ιδιες και μη κανεις αυτη τη δοκιμη...

Επεξεργάσθηκε από το μέλος bbk

Δημοσιεύτηκε
Το υψηλον ειναι καθαρο,λιγη κολα βρηκα μονο κατω απο την μια πιανολα και ουτε καν ηταν στην τρυπα που ερχετε το λαδι.Δεν εννοω να αλλαξω τις αντλιες λαδιου,αυτες δουλευουν τελεια.Τις πλανιολες εννοω.
Δημοσιεύτηκε

...το ότι έχει διαφορά στην ροη είναι εμφανές το θέμα είναι που...???

...οπότε πρέπει να πάμε βήμα βήμα κατά την γνώμη μου...

δηλαδή...

μέχρι και την αρχή του "Υ" κάτω στην σύνδεση με τον κορμό είσαι εντάξει.

Αντλίες, άξονας και λοιπές δίοδοι είναι μια χαρά.

Το πρόβλημα πρέπει να ξεκινά από το "Υ" και μετά, δηλαδή από εκει που το σωληνάκι με κόλληση το γίνετε διπλό.

Μετά πάμε στα ρακορ/μπουλόνια που βιδώνουν πάνω στην κεφαλή.

Έπειτα στις διόδους/τρύπες που πάνε στις πιανόλες.

και τέλος

Πιανόλες...!!!

 

Εγώ πιστεύω πως στον διαχωρισμό του "Υ" μπορεί να υπάρχει κατασκευαστικό πρόβλημα, δηλαδή κάποια εξοχή να εμποδίζει στο αριστερό σωληνάκι να πηγαίνει ίδια ποσότητα λαδιού με το δεξί και έτσι να οδηγείτε λόγο καλύτερης διέλευσης περισσότερη ποσότητα στο δεξί...

Τι θα έκανε ΕΓΩ...???

Θα έβγαζα ο "Υ" πάνω από την κεφαλη και στις δύο απολήξεις θα τοποθετούσα πλαστικά ποτηράκια, ένα σε κάθε μία.

Μετά θα πατούσα την μανιβέλα, ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΑΖΑ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ, και θα έβλεπα αν η ποσότητα λαδιού είναι ίδια και στα δύο ποτηράκια.

Αν είναι ολόιδια τότε το «Υ» είναι μία χαρά…

Μετά θα πήγαινα στον επόμενο κόμβο/σύνδεση…

Δημοσιεύτηκε
Λοιπον με πετυχες πανω που εβγαλα το Υ.Με τη διαφορα οτι την εβαλα μπροστα μιας κι εχω ανοιχτα τα καπακια και εριχνα εγω λαδι στις πιανολες.Την αφησα σε λειτουργεια εως οτου μισογεμισουν τα ποτηρακια(περιπου μισο λεπτο) κι εβγαλε την ιδια ποσοτητα οποτε το Υ ειναι καλο.Τα ρακορ ειναι καθαρα τα ειχα ελεγξει με φυσιμα,αν το κανει κανεις θα καταλαβει οτι ειναι ευκολο να το καταλαβεις γιατι εχουν μεγαλη τρυπα.Οποτε πιανολες αλλαγη για να ειμαι σιγουρος ασχετα που εμενα δεν μου φαινεται να εχουν κατι.Στις τρυπες τους εβαλα σιρμα και περασε απο την αλλη,ο αξονας του ειναι μια χαρα και τα κουζινετα.ΕΧΩ ΤΡΕΛΑΘΕΙ ΛΕΜΕ...
Δημοσιεύτηκε
ευγεεεεεε...

...μπορεις να.τσεκαρεις την διοδο απο σπειρωμα που βιδωνει το ρακορ μεχρι τις πιανολες...;
...για πανω στην κεφαλη λεω...

...εισαι καλο δρομο...θα το βρουμε το προβλημα μη μασας...
Δημοσιεύτηκε
Το ειχα τσεκαρει,οταν ειχα βγαλει τα παντα φυσοντας με τα χειλι μου κι εβγαινε ευκολα ο αερας απο πανω(εκει που παταει η πιανολα)με την ιδια πιεση και στις 2τρυπες και ηταν ξεκαθαρο οτι ειναι καθαρες.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.