Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Πρόβλημα στην αντλία λαδιού και περί λαδιού ο λόγος

Δημοσιεύτηκε
που λέτε παιδιά, να σας πω τον προβληματισμό μου... αυτή τη στιγμή πάω για αλλαγή πιστονιού και κεφαλής... έπρεπε να αλλάξω την τρόμπα λαδιού αλλά πέρασαν τα χιλιόμετρα που έπρεπε και κάπου εκεί την πάτησα... τώρα σκέφτομαι. να την φτιάξω κάποια στιγμή (ένας πρόχειρος υπολογισμός είναι στα 1000 κάτι ευρώ). ή να προσανατολιστώ σε μια καινούρια όπως την military 500. έχει δίκιο ο brancaleone που λέει ότι η enfield μπορεί να σου χαρίσει ωραίες στιγμές αλλά θα πρέπει που και που να βάζεις και λίγο το χέρι σου... το δικό μου δεν πιάνει, δεν το χω ρε παιδί μου. τέσπα. αυτά. αλήθεια, κανένας που να οδηγεί την νέα efi, πως του φαίνεται, λέει το μηχανάκι?
  • Απαντήσεις 165
  • Εμφανίσεις 29k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Αντωνης Σταθακης
    Αντωνης Σταθακης

    Ο λογος που χαλαει ο φελος ή το κωνικο λαστιχο ειναι οτι με το που γυρναει το κοχλιωτο παξιμαδι αυτοματα ξεκιναει και ο φελος ή το λαστιχο να φθειρετε στην εσωτερικη μερια της μπανανας,μιας και ακουμπ

  • Σκληρό μου αγόρι,  πήγα και πήρα καβάτζα γρανάζι 10€.  Ρώτησα και για ωστήριο εξαγωγής αλλά έκανε 30€ δεν πήρα. 27€ έχουν το ζευγάρι από eBay,  βρίσκεις και με 7€ αλλά θα είναι ψεύτικα. 

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
Λοιπον μολις εβγαλα τις παλιες αντλιες και εχουν και οι δυο αυτο το κοψιμο(συντομα φωτο)απο την αλλη η καινουριες εχουν μονο η μια το κοψιμο,δηλαδη να κοψω με κοφτακι και την αλλη η οχι.Παντως ο αξονας τελικα διπλα στον καινουριο φαινεται φθαρμενος τελικα.
Δημοσιεύτηκε

Παντως οι παλιες αντλιες βεντουζαρουν τελεια με το δαχτυλο στις τρυπες,αλλα οπως και να εχει θα τις αλλαξω.Κατι αλλο που θελω να ρωτησω παιδια,να καθαρισω το καπακι με βενζινα πρωτα,μετα αλοιφη στην επαφη των αντλιων για να κανει λεια επιφανεια και μετα παλι βενζινα?Μετα τις φωτο δειτε τις καινουριες αντλιες και πειτε μου please να κοψω το κατω χειλος που παταει το ελατηριο? 

Δημοσιεύτηκε
Ευχαριστω παρα πολυ παιδια...!Χρωσταω καφεδακια στο Λιμανι...και μπριζολακια στο σπιτι...και μπυρακια στο μπαλκονι...αντε και ΤΖΑΤΖΙΚΙ!
Δημοσιεύτηκε

Παντως ο αξονας τελικα διπλα στον καινουριο φαινεται φθαρμενος τελικα.

 

Μετά από πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα..?

Και από ποιον πήρες άξονα?

Δημοσιεύτηκε
Αξονα πηρα απο την αντιπροσοπια.Χιλιομετρα το κοντερ γραφει τωρα 18000.Ελπιζω να ειναι πραγματικα.Παντως νομιζω πως ειναι γιατι το πρωτο ξεκαρβουνιασμα το εκανα εγω στα 16000χλμ χωρις να εχω καποιο προβλημα και δεν μπορω να πω οτι το πιστονι ητανε κακο.Λιγη καπνα ειχε τοτε,τωρα τι να πω μεταχειρισμενη την ειχα παρει αλλα απο οσο ξερω απο γνωστους του πρωιν κατοχου,τα χλμ ηταν πραγματικα.Αν και να σου πω την αληθεια δεν με νοιαζει και πολυ γιατι εως τωρα δεν εχω κανενα προβλημα απλα καθε μερα σχεδων ανοιγω καπακια για να την συντηρισω που απο οπως φαινεται ο αλλος απλα την προσεχε και οταν αρχισε να ζηταει συντηριση φανταζομαι λογο κρισης την πουλησε.Εγω παντως την καραγουσταρω και εν μεσω συντηρησεις την μαθαινω σιγα σιγα.
Δημοσιεύτηκε
bbk κι ομως το ενα εμβολακι ξηνει.Οχι της αντλιας το εμβολακι αλλα του αξονα καθως γυριζει βρισκει το τσ@υτσ@υνακι περιμετρικα στο χειλος της εσοχης(τρυπας)που μπαινει ο αξονας με αποτελεσμα τριβεις αρα και δυσκολης λειτουργιας.Φανταστειτε οτι με της αντλιες πανω και με βιδωμενα καπακια,ο αξονας με το χερι γυριζει πολυ δυσκολα.Να φανταστω οτι πρεπει να λιμαρω το καπακι στο χειλος εως οτου να μην βρισκει........?Και μετα παλι βενζινα για τυχων μπλιμπλικια?Αχ....αχ enfield!Φαντασου τι γινεται πιο μεσα.Οποτε μενει στην μεση για σημερα και περιμενω απαντηση.Οπως ειπα και πριν μην βαλω τα χερακια μου και τα κανω σκ@τ@.Παιδια μπραβω σας γιατι σε αυτο ισως να μην εδινα και πολυ σημασια.Ελπιζω να το διαβασουνε και οι υπολοιποι που θα επιχειρησουνε να το κανουν μονοι τους.Μπορει να ειναι κι αυτο η αιτια που φαγονεται το σκουλικι παξιμαδι.
Δημοσιεύτηκε

Βάλε τα παλιά (άξονα και αντλίες) και δες αν έχεις την ίδια συμπεριφορά και ξαναμιλάμε.

Πάντως σε χαίρομαι, αυτή είναι μία από τις χάρες - χαρά της Enfield.. ;))

Δημοσιεύτηκε
Νοε εχεις βαλει σκοπο να με ξενυχτισεις?Το 《Παντως σε χαιρομαι》μου δινει δυναμη.Εκτος απο εγκυκλοπαιδια μηχανολογιας της enfield εχεις καταπιει και βιβλια ψυχολογιας...?Φανταζομαι τι ξενυχτια εχετε ριξει.Παντως εγω τα παρεταω για σημερα γιατι λιμα οβαλ που νομιζω οτι θα χρειαστει δεν εχω,οποτε αυριο παλι.
Δημοσιεύτηκε

 πηρα και αντλιες λαδιου,τις μαμα 50 euro γιατι η αντιπροσοπια δεν ειχε τωρα τις αλλες.

 

50 € πήρες τον άξονα και τις δύο αντλίες έτσι;

Όταν λες δεν είχε τις άλλες, ποιες εννοείς, ιμιτασιόν ή τις καλές από Χίτσκοκ;

Δημοσιεύτηκε

Αντώνης...κάνε αυτο που σε είπε ο Νοε, τσέκαρε τις παλιες να δεις αν μαγκόνουν πουθενα...

...αν και μάλον απίθανο...

 

...επίσης δες αν είναι στραβο...μην έφαγε κάνα σουτ κατα την μεταφορα...λάθος κατασκευαστικο...και τέτοια ωστε να το επιστρέψης αν είναι...

δες αν μπορεις την καθετότητά του πάνω στον άξονα...

επίσης βάλε φώτο για να είναι πιο άμεση η πληροφορία και να καταλαβαίνουν όλοι, ακομα και αυτοι που δεν το έχουν πιάσει στα χέρια τους...

 

είσαι σε πολυ καλο δρομο...

 

καλημέρααααααααα...!!!

Δημοσιεύτηκε

ειχες φορεμενα και τα γραναζια?

αν ναι, κοιταξες αν τα τοποθετησες τα δοντια τους αριθμο με αριθμο?δηλαδη ειναι σωστα χρονισμενα?

Δημοσιεύτηκε
Οχι Νοε 50euro κανουν μονο οι αντλιες απο αντιπροσωπια.Οταν πηρα τηλ.να παραγγειλω μου ειπε και για κατι αλλες που εκαναν 60 euro και του ειπα αυτες αλλα τελικα με ξαναπηρε τηλ.και μου ειπε οτι δεν τις ειχε,οποτε τις μαμα με 50.Συνολο με τα μεταφορικα μου πηγε 97euro(10euro μεταφ.)Τα γραναζια ειναι χρονισμενα και με την ευκαιρια ρυθμισα και ωστηρια.Ανοιξα και τα καπακια στα κοκορακια για να τσεκαρω καλυτερα το λαδι μολις τα τοποθετησω.Οποτε ξεκιναω να ξαναβαλω τον παλιο αξονα να δω τι παιζει.φωτο συντομα.
Δημοσιεύτηκε
Λοιπον παιδια εβαλα τον παλιο αξονα χωρις τις αντλιες και γυριζε τελεια.Ξαναβαλα τον καινουριο χωρις τις αντλιες και γυριζε τελεια.Λεω ιδεα μου θα ηταν εχθες...!βαζω την αντλια στον αξονα κι ηταν ολα τελεια.Βαζω και το καπακι και αρχισε να τριβει...Βαζω και την δευτερη με το καπακι,ψιλοηρθε στα ισια του αλλα κατι ακουγα.Οποτε παιρνω την αποφαση και τα ξαναλυνω ολα και βαζω ολα τα παλια.Ηταν σχεδον το ιδιο.Οποτε εμενα μου φανηκε εχθες γιατι οταν εβαζα το ενα καπακι με το ελατηριο και την αντλια,τοτε απο την αλλη πλευρα ο αξονας ετριβε.Φανταστειται ποσες φορες ανοιξα κι εκλεισα τα καπακια.Θα κοιμηθω τη νυχτα και θα βλεπω βιδακια του καπακιου!Τεσπα...Ολα καλα αν και να πω την αληθεια το ιδιο λαδι μου πεταγε στα κοκορακια,αρα και οι παλιες μου αντλιες καλες ηταν.Κατι αλλο που θα ηθελα να ρωτησω που συμβαινει στην μηχανη μου ειναι γιατι υπαρχει διαφορα ποσοτητας λαδιου στα κοκορακια.Στο ενα το πιτσιλαει και στο αλλο με το ζορι το λαδωνει.Φανταστηκα οτι μπορει να φταιει η τρυπα στην βιδα οπως την βιδωνεις να μην συμπιπτουν με το χαλκινο σωληνα,ομως το δοκιμασα και σημαδεψα στην κεφαλη της βιδας που ειναι η τρυπες και βιδωνοντας στο τερμα πεφτει σωστα.
Δημοσιεύτηκε

Λοιπον παιδια εβαλα τον παλιο αξονα χωρις τις αντλιες και γυριζε τελεια.Ξαναβαλα τον καινουριο χωρις τις αντλιες και γυριζε τελεια.Λεω ιδεα μου θα ηταν εχθες...!βαζω την αντλια στον αξονα κι ηταν ολα τελεια.Βαζω και το καπακι και αρχισε να τριβει...Βαζω και την δευτερη με το καπακι,ψιλοηρθε στα ισια του αλλα κατι ακουγα.Οποτε παιρνω την αποφαση και τα ξαναλυνω ολα και βαζω ολα τα παλια.Ηταν σχεδον το ιδιο.Οποτε εμενα μου φανηκε εχθες γιατι οταν εβαζα το ενα καπακι με το ελατηριο και την αντλια,τοτε απο την αλλη πλευρα ο αξονας ετριβε.Φανταστειται ποσες φορες ανοιξα κι εκλεισα τα καπακια.Θα κοιμηθω τη νυχτα και θα βλεπω βιδακια του καπακιου!Τωρα καταλαβα γιατι το λενε bullet.Σαν σφαιρα μου φανηκε ο αξωνας που εμπαινε στην θαλαμι του γεμιστηρα.Τεσπα...Ολα καλα αν και να πω την αληθεια το ιδιο λαδι μου πεταγε στα κοκορακια,αρα και οι παλιες μου αντλιες καλες ηταν.Κατι αλλο που θα ηθελα να ρωτησω που συμβαινει στην μηχανη μου ειναι γιατι υπαρχει διαφορα ποσοτητας λαδιου στα κοκορακια.Στο ενα το πιτσιλαει και στο αλλο με το ζορι το λαδωνει.Φανταστηκα οτι μπορει να φταιει η τρυπα στην βιδα οπως την βιδωνεις να μην συμπιπτουν με το χαλκινο σωληνα,ομως το δοκιμασα και σημαδεψα στην κεφαλη της βιδας που ειναι η τρυπες και βιδωνοντας στο τερμα πεφτει σωστα.

Δημοσιεύτηκε

Ολα καλα αν και να πω την αληθεια το ιδιο λαδι μου πεταγε στα κοκορακια,αρα και οι παλιες μου αντλιες καλες ηταν.Κατι αλλο που θα ηθελα να ρωτησω που συμβαινει στην μηχανη μου ειναι γιατι υπαρχει διαφορα ποσοτητας λαδιου στα κοκορακια.Στο ενα το πιτσιλαει και στο αλλο με το ζορι το λαδωνει.

Τα ρακόρ όπως και να βιδωθούν δεν έχουν πρόβλημα στο που θα συμπέσει η τρύπα με την ποσότητα λαδιού.

Στους άξονες στις πιανόλες θα πρέπει να βλέπεις να αναβλύζει το λάδι, όχι να πιτσιλάει. Φυσικά όταν ανεβάζεις στροφές θα πιτσιλίσει λίγο. Όμως ότι δεν βλέπεις την ίδια ποσότητα λαδιού δεν μου αρέσει. Δεν μπορείς να το τραβήξεις λίγα δευτερόλεπτα βίντεο και να το δούμε;

Στη θέση σου θα έλυνα τις πιανόλες για καθάρισμα και έλεγχο στους άξονες και τα κουζινέτα τους. Θα τραβούσα και τα ωστήρια έξω και με μερικές απανοτές  μανιβελιές θα έβλεπα την ποσότητα λαδιού που έρχεται και στα δύο τα ρακόρ.

Δημοσιεύτηκε
Εγω πριν απο ολα αυτα επειδη την εχω δεσει πλεων σκεφτομαι να ξεβιδωσω τα δυο ρακορ απο τον χαλκινο σωληνα και να την βαλω μπροστα για 5δευτερα να δω μηπως ειναι φραμενος ο χαλκοσωληνας στη μερια που δεν βγαζει πολυ ποσοτητα.Ή αν οχι μπροστα μηπως και υπαρχει προβλημα απλα με μανιβελιες θα φανει το λαδι στην κορφη?Εαν φανει η ιδια ποσοτητα και στα δυο ρακορ με δυο πλαστικα ποτηρακια παει να πει οτι ειναι απο τις πλανιολες,ετσι δεν ειναι?
Δημοσιεύτηκε
Νοε στο βιντεο δεν νομιζω να φανει πολυ το λαδι αλλα το ενα πιτσιλαει και το αλλο με το ζορι λαδωνει και τις δυο του πλευρες.
Δημοσιεύτηκε

Δες στο βιντεάκι παρακάτω από το 1:43" έως 1:55" πως εννοώ ότι αναβλύζει το λάδι, είναι φρέσκο μετά από γενική επισκευή και διάφανο ακόμη και δεν ξεχωρίζει καλά. Αν κοιτάξεις όμως προσεκτικά θα δεις την ποσότητα. Είναι ίδια ποσότητα και στις δύο πιανόλες, ελπίζω αρκετή.

 

 

Δημοσιεύτηκε
Λοιπον Νοε μολις τελειωσα.Ειδα τωρα και το βιντεακι.Πρωτα εβγαλα το σωληνα τον φυσιξα και δεν ειναι βουλωμενος οποτε ξανα ανοιγμα τα καπακια.Εβγαλα τις πιανολες και δοκιμασα πρωτα εαν περναει αερας απο την εξωτερικη τρυπα με ενα φυσιμα των χειλιων μου(πηρε και το φυλακι της).Ολα ωραια μεχρι τωρα.Λινω τις πιανολες οι αξονες καλοι,οι τρυπες τους τελειες,περασα και συρμα ψιλο απο μεσα,να σου το απο την αλλη μερια και απο τις 2 τρυπες.Το μονο που παρατηρισα ηταν κατω απο την πιανολα ειχε λιγη κολα(προφανος απο το καπακι) ζουλιγμενη,αλλα δεν ειχε παει στην τρυπα που περναει το λαδι.Εννοειται την εβγαλα μηπως και δεν παταγε ομοιομορφα η πιανολα και εχανε λαδι απο κατω,πριν περασει απο τις τρυπες της,πραγμα που δεν το πιστευω γιατι σφιγκοντας την παταει γερα.Τα ξαναεβαλα πανω ολα κι εβαλα λιγο λαδακι πανω στις πιανολες για να μην ζοριστει που την ειχα καθαρισει και την εβαλα μπροστα με ανοιχτα τα καπακια.Δεν ειναι οτι δεν λαδωνει οπως μπορω να δω στο βιντεο και η κορφη της πιανολας σχετικα εχει λαδι απλα η μια βγαζει πολυ περισσοτερο.φαντασου οτι χωρις τα καπακια στο ρελαντι καπου καπου το πιτσιλαει απο εξω.Μου εχει κανει το πατωμα αχριστο.Χα χα...Η πιανολα της εισαγωγης ειναι που δεν πεταει πολυ λαδι.Ξερεις τι,αυριο θα το παρω ενα βιντεακι να το δειτε απλα δεν ξερω να το ανεβαζω.Ειναι με τον ιδιο τροπο οπως και η φωτο?Αν ειναι το ιδιο οκ.Αν δεν τρεχει πολυ λαδι υπαρχει περιπτωση να μου πεταξει το ωστηριο εξω ε? Και τοτε?Κρακ?
Δημοσιεύτηκε

Κοίτα να δεις, μαθητευόμενος είμαι κι εγώ, πιστεύω πως έχει τη λογική του στην εξαγωγής να ποτίζει περισσότερο λάδι μιας και χρειάζεται περισσότερο ψύξη από την εισαγωγής. Πιθανόν η δίοδος της εισαγωγής είναι πιο στενή εκ κατασκευής ώστε να παρέχει περισσότερο λάδι στην εξαγωγής, άρα και καλύτερη ψύξη. Άλλωστε δεν χρειάζονται οι πιανόλες πολύ ποσότητα λαδιού για να είναι ασφαλής.

Πρέπει να ρωτήσουμε κάποιον μάστορα αν είναι σωστό αυτό που λέω.

Σε έκανα και έτρεχες πάλι βραδιάτικα.. :(

Δημοσιεύτηκε

Noe να με συμπαθας αλλα δεν μπορω να δω λαδάκι με τιπτα σε λεώ...!!!

 

...αυτο που λες έχει λογικη περι ψηξης και τα σχετικα...!!!

 

...έχω φάει τον κόσμο και δεν μπορω να βρώ κανα βίδεο...!!!

...παλιότερα είχα δει...!!!

 

...να και ένα βίδεο πως να γυαλίσεις τις μητερς απο τις αντλίες

 

https://www.youtube.com/watch?v=Q6yIbRavz_c

Επεξεργάσθηκε από το μέλος bbk

Δημοσιεύτηκε
Λοιπον παιδια κι εμενα μου φαινεται λογικο μιας και απο την τρυπα που ρυθμιζεις τα ωστηρια,της εξαγωγης εχει πιο μεγαλο κενο,προφανως για να τρεχει πιο πολυ λαδι.Αυτο το καταλαβαινεις κι οταν βαζεις λαδι για το καπακι χρονισμου.Τωρα τραβηξα ενα βιντεο αλλα δεν ξερω πως να το ανεβασω στο forum.
Δημοσιεύτηκε

Τωρα τραβηξα ενα βιντεο αλλα δεν ξερω πως να το ανεβασω στο forum.

 

Το μεταφορτώνεις στο youtube αν έχεις ανοίξει λογαριασμό εκεί

και μετά κοινοποιείς και σε μας το link να το δούμε να χαιρόμαστε.

Αλλά η περιγραφή σου μας έλυσε την απορία.

Γράφε μας κι άλλα, να τα βλέπουν μερικοί - μερικοί,

που πούλησαν την Enfield τους και τώρα ζουλεύουν.. :happy:

 

Στο τέλος θα μάθουμε να της λύνουμε και δένουμε στο πεζοδρόμιο.. ;))

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.