που λέτε παιδιά, να σας πω τον προβληματισμό μου... αυτή τη στιγμή πάω για αλλαγή πιστονιού και κεφαλής... έπρεπε να αλλάξω την τρόμπα λαδιού αλλά πέρασαν τα χιλιόμετρα που έπρεπε και κάπου εκεί την πάτησα... τώρα σκέφτομαι. να την φτιάξω κάποια στιγμή (ένας πρόχειρος υπολογισμός είναι στα 1000 κάτι ευρώ). ή να προσανατολιστώ σε μια καινούρια όπως την military 500. έχει δίκιο ο brancaleone που λέει ότι η enfield μπορεί να σου χαρίσει ωραίες στιγμές αλλά θα πρέπει που και που να βάζεις και λίγο το χέρι σου... το δικό μου δεν πιάνει, δεν το χω ρε παιδί μου. τέσπα. αυτά. αλήθεια, κανένας που να οδηγεί την νέα efi, πως του φαίνεται, λέει το μηχανάκι?
- Απαντήσεις 165
- Εμφανίσεις 29k
- Δημοσιεύτηκε
- Τελευταία Απάντηση
Μέλη που απάντησαν περισσότερο
-
Αντωνης Σταθακης 56 posts
-
noe 52 posts
-
bbk 23 posts
-
kimon delios 8 posts
ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ
Most Popular Posts
-
Ο λογος που χαλαει ο φελος ή το κωνικο λαστιχο ειναι οτι με το που γυρναει το κοχλιωτο παξιμαδι αυτοματα ξεκιναει και ο φελος ή το λαστιχο να φθειρετε στην εσωτερικη μερια της μπανανας,μιας και ακουμπ
-
Σκληρό μου αγόρι, πήγα και πήρα καβάτζα γρανάζι 10€. Ρώτησα και για ωστήριο εξαγωγής αλλά έκανε 30€ δεν πήρα. 27€ έχουν το ζευγάρι από eBay, βρίσκεις και με 7€ αλλά θα είναι ψεύτικα.
Featured Replies
Παρακολουθείται από 0
- Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.