Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Πρόβλημα στην αντλία λαδιού και περί λαδιού ο λόγος

Δημοσιεύτηκε
που λέτε παιδιά, να σας πω τον προβληματισμό μου... αυτή τη στιγμή πάω για αλλαγή πιστονιού και κεφαλής... έπρεπε να αλλάξω την τρόμπα λαδιού αλλά πέρασαν τα χιλιόμετρα που έπρεπε και κάπου εκεί την πάτησα... τώρα σκέφτομαι. να την φτιάξω κάποια στιγμή (ένας πρόχειρος υπολογισμός είναι στα 1000 κάτι ευρώ). ή να προσανατολιστώ σε μια καινούρια όπως την military 500. έχει δίκιο ο brancaleone που λέει ότι η enfield μπορεί να σου χαρίσει ωραίες στιγμές αλλά θα πρέπει που και που να βάζεις και λίγο το χέρι σου... το δικό μου δεν πιάνει, δεν το χω ρε παιδί μου. τέσπα. αυτά. αλήθεια, κανένας που να οδηγεί την νέα efi, πως του φαίνεται, λέει το μηχανάκι?
  • Απαντήσεις 165
  • Εμφανίσεις 29k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • Αντωνης Σταθακης
    Αντωνης Σταθακης

    Ο λογος που χαλαει ο φελος ή το κωνικο λαστιχο ειναι οτι με το που γυρναει το κοχλιωτο παξιμαδι αυτοματα ξεκιναει και ο φελος ή το λαστιχο να φθειρετε στην εσωτερικη μερια της μπανανας,μιας και ακουμπ

  • Σκληρό μου αγόρι,  πήγα και πήρα καβάτζα γρανάζι 10€.  Ρώτησα και για ωστήριο εξαγωγής αλλά έκανε 30€ δεν πήρα. 27€ έχουν το ζευγάρι από eBay,  βρίσκεις και με 7€ αλλά θα είναι ψεύτικα. 

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
τι μοντελο ειναι το ενφιλντ που εχεις .επισης ποσα χιλιομετρα εχεις κανει ,και πως καταλαβες οτι επρεπε να αλλαξεις αντλια λαδιου και απο αυτο επαθες την ζημια. Αν θελεις διαφωτισεμας θα μας βοηθησεις γιατι μην νομιζεις και μας δεν πολυ πιανουν τα χεριαμας,τουλαχιστον να ξερουμε πως εγινε για να προλαβουμε να την παμε στον Γρηγορη
Δημοσιεύτηκε

Το βασικότερο εξάρτημα που είναι υπεύθυνο για τη σωστή ροή του λαδιού στο κύκλωμα (κίνηση της αντλίας) είναι αυτό το μαραφέτι:
thumb_RE-spindle.jpg
Όταν τα δόντια του φαγωθούν (κάθε 10-20 χιλιάδες χλμ.) γιατί είναι φτιαγμένο από ψεύτικα μέταλλα τότε πιάνει αέρα με το γρανάζι που διασταυρώνεται (δεν βρήκα φωτογραφία να σας δείξω). Σταματάει το λαδάκι να μετακινείται (έφραγμα) και κολλάει ο κινητήρας (εγγεφαλικό της μηχανής και δικό μας).

Αυτό για τα παλιότερα μοντέλα, όχι τα ψεκαστά, σαν το δικό μου του Κίμωνα του μπιμπίκι κ.λπ.

Άρα πρέπει να έχουμε όλοι μας ένα τέτοιο ανταλλακτικό στο συρτάρι της κουζίνας μας.. :P
25 ευρώπουλα σχεδόν στοιχίζει. Και όποτε κάνουμε σέρβις ή πιάνουν τα χέρια μας να ανοίξουμε το δεξί καπάκι (είναι πανεύκολο λένε - δεν το έχω δοκιμάσει) απλά ελέγχουμε τα δόντια του άξονα πόσο κοφτερά έχουν γίνει (σαν καινούργιο είναι περίπου 2 χιλιοστά παχιά).

Να και σε σκίτσο από το part list το αξονάκι (Νο 22).
142145-03page38.gif

Φαντάζομαι πως αυτό ήταν η αιτία που έπαθε τη ζημιά ο kandrik.

Δημοσιεύτηκε
Δηλ. ΝΟΕ πρεπει στο σερβις πχ. των 15000. που κανουμε και το ξεκαρβουνιασμα να πουμε ΣΤΟΝ  Γρηγορη να μας αλλαξει και την τρομπα λαδιου προληπτικα.κανει κατι ο κινητηρας που σε προηδοποιει για να προλαβεις την ζημια.Σορρυ που σε ρωταω αλλα ειμαι λιγο ασχετος στα μηχανολογικα αν και με την ΕΝΦΙΛΝΤ μας βλεπω να περνουμε διπλωμα μηχανικου
Δημοσιεύτηκε

Μάριε το κορίτσι σου είναι του 2000 … σωστά?
Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει/ έχεις γραμμένα?
Το πρόβλημα που σου παρουσιάστηκε αν προέρχεται το την αντλία λαδιού, από πιο σημείο αυτής δημιουργήθηκε?
Από τον άξονα της αντλίας(που δείχνει πολύ καλά ο noe πιο πάνω) ή από την ίδια την αντλία?
Αλλά και η αντλία να χάλασε πώς έπαθε ζημία η κυλινδροκεφαλή?
Αν δεν έχεις λίπανση κολλάει το πιστόνι και παθαίνεις ζημία από όσο ξέρω στον κύλινδρο/πιστόνι και πιο κάτω (θέλει λύσιμο).
Προσπάθησε να μας πεις όσο γίνεται πιο αναλυτικά τι έπαθε το «κορίτσι» σου… και να είσαι σίγουρος πως υπάρχει λύση αρκεί να ξέρεις μέχρι που θέλεις να φτάσεις.
Από τα λεγόμενα σου νομίζω πως δεν θα χρειαστείς 1000€ είναι πολλα….

Κίμων όταν πάς για ξεκαρβουνιασμα πες του να στο δει, αλλά το πιο πιθανό είναι να μη χρειάζεται αλλαγή (το δικό μου δεν το έχω αλλάξει και έχω 27500km …… φτου, φτου).
Μπορείς να ελέγξεις αν δουλεύει η αντλία γενικά αν ανοίξεις το ένα από τα καπάκια τον βαλβίδων…… αφού βγάλεις το ντεπόζιτο.
Βάζεις σε λειτουργία το «κορίτσι» και βλέπεις αν έχεις κανονική ροή λαδιού πάνω από τις βαλβίδες στο μοχλικό σύστημα που υπάρχει και τις κινεί/ανοιγοκλείνει.

Πολλοί για αν δουν αν το κύκλωμα λειτουργεί ξεβιδώνουν εν λειτουργία το ένα από τα μπουλόνια της εξωτερικής παροχής λαδιού πάνω στην κεφαλή και βλέπουν αν τρέχει/στάζει έξω σε ποσότητα το λάδι (εκείνο το εξωτερικό σωληνάκι που ξεκινάει από την return αντλία και χωρίζεται στα δύο για να οδηγήσει το λάδι στην κεφαλή…..μία παροχή στην βαλβίδα εξαγωγής και μία στην βαλβίδα εισαγωγής).
Αυτο είναι αρκετά επικίνδυνο γιατί μένει χωρίς λάδι η βαλβίδα που διακόπτουμε την παροχή λαδιού και δεύτερον το μπουλόνι αυτό δεν είναι και το καλύτερο.
Μπορεί να κάνουμε ζημία στην κεφαλή κατά το βίδωμα /ξεβίδωμά του.

Για το decarbonizing ή ελληνιστή ξεκαρβούνιασμα θα πρέπει να ανοίξει καινούργια ενότητα….
Έχει πολλά που πρέπει να προσέξουμε παρ΄οτι είναι αρκετά εύκολο να το κάνει κάποιος με πολύ λίγη βοήθεια.
[quote author=kimon delios link=topic=163.msg1230#msg1230 date=1294003221]
.................... μας βλεπω να περνουμε διπλωμα μηχανικου
Λες να δώσουμε πανελλήνιες για ΤΕΙ μηχανολογίας οχημάτων πως λέγετε?….δεν σπούδασα στα νιάτα μου θα σπουδάσω στα γεράματα…..
Είδες η Royal Enfied….
1. Σας γνωρίζει την φύση μίας και μόνο από επαρχιακό οδικό δίκτυο μπορείτε να ταξιδέψετε……
1α. Και βέβαια βοηθάει στην ανάπτυξη της οικολογικής συνείδησης…..
2. Βοηθάει στην ανάπτυξη του τόπου αφού για να ταξιδέψετε θα χρησιμοποιήσετε το επαρχιακό δίκιο, έτσι θα ενισχύεται την τοπική αγορά από όπου περνάτε….για ότι χρειαστείτε…
3. Σας κοινωνικοποιεί…..σας γνωρίζει με άλλους ομοιοπαθείς και κλαίτε όλοι μαζί για αυτό που κάνατε!!!!!
4. Σας μορφώνει …. μιας και για να την συντηρήσεις χρειάζεσαι ένα πτυχιάκη ε και αν δεν έχεις σε βάζει στην διαδικασία αυτομόρφωσης……..χαχαχαχα
…… για να μη ξεχνάμε και την αιτία της δημιουργίας του συγκεκριμένου θερντ….εεεεεε

Δημοσιεύτηκε
Επισης ΝΟΕ το μαραφετι που δειχνης στο κατατοπιστικοτατο -Αρθρο σου και μπραβο σου για την βοηθεια που μας  παρεχεις το ειδα στο Χιτσκοκ 90 λιρες αν δεν κανω λαθος .δηλ.για Ελλαδα με φπα. 140-150 ευρω
Δημοσιεύτηκε
Κίμωνα όλοι μας είμαστε η ψυχή του forum ….ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη…και φυσικά όλοι μαζί θα μάθουμε για το «κορίτσι» μας και τα χουγια του.
Αυτό το ανταλλακτικό PART  No. 38050  που βρήκες είναι το βελτιωμένο του Χιτσουκουρίδη αν δεν κάνω λάθως
......... διότι τα Αγγλικά μου είναι άστα να πάνε….
Δηλαδη made UK.
[img]http://www.hitchcocksmotorcycles.com/http://assets.hitchcocksmotorcycles.com/pictures/category5529/large/38050.jpg[/img]
Το μανίσιο είναι το Code: 140040 Price: £22.50 made Indian.
Εγώ προσωπικά θα έβαζα το φτηνό μιας και έχει τόση μεγάλη διάφορα τιμής.
Και κάθε δέκα με δεκαπέντε χιλιάδες χιλιόμετρα θα το έλεγχα για την κατάσταση έχει, δεν είναι δύσκολο.
Δημοσιεύτηκε
συμφωνω ολοι οι συμμετεχοντες δινουν ψυχη στο κλαμπ.αλλα εσεις οι βορειοελλαδιτες οι οποιοι δεν εχουν προσβασει στα  κεντρα εξουσιας .αντιπρωσοπεια σςρβις κλπ. αφησεμε να πιστευω οτι εχετε κατι περισσοτερο και το αποδειξατε κατεβενοντας στην Αθηνα .Για το ανταλακτικο εχεισς δικιο ο χιτσκοκ τοχει πανακριβο.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
παιδιά ευχαριστώ για την ανταπόκριση, έχετε δίκιο όλοι σας, πράγματι, αυτό το διαβολάκι που ο χίτσκοκ το πουλάει σε δική του έκδοση uk made 90 λίρες (πανάκριβο) ευθύνεται για τη βλάβη μου (μάλλον εγώ ευθύνομαι αλλά και αυτοί οι ινδοί το έχουν παρακάνει, δεν το λέω εγώ αυτό, ο μάστοράς μου που είναι παλιός στα κλασικά μηχανάκια), καθότι το ινδικό είναι για κλάμματα και έπρεπε να το είχα αλλάξει, (όπως νομίζω συστήνει το εργοστάσιο) στα 8.000 χλμ. τα δικά μου χλμ αυτή τη στιγμή είναι 51000 κάτι, πριν δύο χρόνια, τον Μάρτη του 2008 μου είχε κολλήσει το εξαρτηματάκι αυτό (oil pump spindle), φαγώθηκαν τα δοντάκια του όπως είπε σωστά ο Noe, το έκανα αλλαγή και κάπου σημείωσα να το ξαναλλάξω σε +8000 χλμ. (τότε είχα 41700 χλμ.). δεν το άλλαξα όμως καθότι βλαξ και ιδού.
η enfield είναι μοντέλο του 1997, με πρώτη άδεια το 2000. το πιστόνι το έχω δει που έχει σπάσει κάποια ροδέλα στο πάνω νομίζω μέρος του και έχει φύγει από την θέση του. για την κεφαλή τι να σας πω, δεν την έχουμε λύσει εντελώς τη μηχανή αλλά μου είπε ο μάστοράς μου ότι θα χρειαστώ καινούρια (το roller big end assembly, 159 λίρες στον Χίτσκοκ). αυτά. όσο για την τιμή που είπα ότι θα πάει πάνω από χίλια ευρώ το είπα γιατί για τα εργατικά ο μάστοράς μου μου ζήτησε τόσα.... (νομίζω ότι είναι πολλά αλλά θα τον παζαρέψω)
Δημοσιεύτηκε

[quote author=bbk link=topic=163.msg1238#msg1238 date=1294055531]
Το μανίσιο είναι το Code: 140040 Price: £22.50 made Indian.
Εγώ προσωπικά θα έβαζα το φτηνό μιας και έχει τόση μεγάλη διάφορα τιμής.
Και κάθε δέκα με δεκαπέντε χιλιάδες χιλιόμετρα θα το έλεγχα για την κατάσταση έχει, δεν είναι δύσκολο.


Μόνο από τις φωτογραφίες καταλαβαίνεις την διαφορά στην ποιότητα υλικού. Αν αναλογιστείς και την ζημιά που μπορεί να σου προκαλέσει η αμέλεια αντικατάστασής του τότε το εγγλέζικο είναι φτηνό. Αρκεί βέβαια να είναι εφόρου ζωής ανθεκτικό.



Αυτό είναι το άλλο γρανάζι που διασταυρώνεται με τον άξονα. Είναι πιο σκληρό δεν χαλάει, αλλά κάνει ζημιά στον άξονα μετά από ψι ώρες λειτουργίας. Και πάλι φαίνεται η διαφορά στην ποιότητα κατεργασίας σε σχέση με το εγγλέζικο.
Το δείχνω για να επισημάνω πως ένα ακόμη σημείο που πρέπει να ελέγχεται στην αντλία λαδιού είναι η κατάσταση  αυτού του λαστιχένιου τσιμουχάκιου-κόκκινο βέλος στη φωτογραφία. Είναι επίσης ένας λόγος για έφραγμα... :-X

Άρα συνοψίζοντας (Κίμωνα) δεν είναι απαραίτητη η αντικατάσταση του άξονα (εκτός και αντέχει η τσέπη μας για το εγγλέζικο σετ), εφόσον τα δόντια έχουν καλό πάχος (περίπου 2mm είναι στο καινούργιο).

[edit]Διορθώνοντας μετά και το μήνυμα του Μάριου: Άρα, αυτό το μαραφέτι ειναι πολύ φτηνό, ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΦΤΗΝΟ και προσωπικά το βάζω στο πρόγραμμα για αντικατάσταση..[/edit]
Τελικά πλάκα έχει αυτό το μοτοσυκλετάκι, σαν να συμπληρώνεις παζλ ή καλύτερα να προσπαθείς να λύσεις τον γρίφο του τάφου του Ινδού.. :P

thumb_RE-spindle-2.jpg

EkVzQ1dJ7I8

Δημοσιεύτηκε
[quote author=kandrik link=topic=163.msg1243#msg1243 date=1294064488]
..όσο για την τιμή που είπα ότι θα πάει πάνω από χίλια ευρώ το είπα γιατί για τα εργατικά ο μάστοράς μου μου ζήτησε τόσα.... (νομίζω ότι είναι πολλά αλλά θα τον παζαρέψω)
[/quote]

Ποιος είναι ο μάστορας σου για να [s]μην[/s] τον προτιμήσουμε κι εμείς..;  :-[
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
δηλ. είναι φτηνό ε? χμμμ, με βάζεις σε σκέψεις τώρα, για να το λες φίλε noe κάτι θα ξέρεις, σε πιστεύω. όσο για το μάστορά μου.. χαχα, όχι είναι καλός σε αυτά, μη κρίνεις από το τι ζήτησε, του έχω πολύ εμπιστοσύνη
Δημοσιεύτηκε

Παλικάρια και κορίτσια ο Χιστκουρίδης έχει άρθρο που αναφέρετε στο πρόβλημα του άξονα κίνησης των αντλιών.
Παραθέτω το link από το pdf αρχείο

http://www.hitchcocksmotorcycles.com/pictures/content10/oil_pump_spindle.pdf

Θερμή παράκληση αν μπορεί κάποιος να το μεταφράσει για να βγάλουμε άκρη και εμείς οι άσχετοι επί των αγγλικών…
…..τώρα αν έχει κέφια και μεταφράσει όλα τα τεχνικά άρθρα του, δεν είναι πολλά καμιά δεκαριά, είμαι σίγουρος πως θα του χρωστούσαμε όλοι υπέρτατη ευγνωμοσύνη…. 

Δημοσιεύτηκε
Ναι Γιάννη είναι αρκετά φθηνό στο ebay, το συγκεκριμένο όμως από τον συγκεκριμένο πωλητή δεν μου άρεσε.
Το φινίρισμα του δεν είναι και το καλύτερο, αν προσέξεις στην δεύτερη φωτογραφία από αριστερά, έχει κάτι ψηλό χτυπήματα στον δακτύλιο που είναι τορναρισμένος ή έτσι μου φαίνετε εμένα?
Μπορείς σε παρακαλώ να κάνεις ένα ερώτημα στον συγκεκριμένο για αυτά που φαίνονται στην φωτογραφία, αν είναι χτυπήματα ή είναι κάποιο πρόβλημα από την φωτογράφηση?
Και γενικά αν το διαθέτει σε άψογο φινίρισμα… τι λέω τώρα ο τύπος.
….και ένα φιλοσοφικό ερώτημα…
Τελικά ο Χιτσκουρίδης μας δουλεύει?
… για τις τιμές του μιλάω….ααα και τα μεταφορικά που χρεώνει.
Δημοσιεύτηκε
Το έχω παραγγείλει οποτε μόλις παραλάβω θα βάλω φωτό.
Πάντως Απο το δικό μου που δεν εχει αλλάχθει ποτέ, καλύτερο θα είναι...
Δημοσιεύτηκε

Προλαβαίνεις να παραγγείλεις και αυτό..
wornnutwithseal.jpg?t=1275896374

http://cgi.ebay.co.uk/ROYAL-ENFIELD-WORM-NUT-RUBBER-SEAL-/260615828330?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3cade9f36a

Είναι καλά αν τα αλλάξεις και τα δύο νομίζω.

Δημοσιεύτηκε
BBK ευκαιρία να λαδωθείς λίγο παραπάνω!  ;D  Μετέφρασα το άρθρο του Χίτσκοκ σχετικά με την αντλία λαδιού, οπότε ίσως σε βοηθήσει.
Δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις σε μηχανικά θέματα, έτσι ίσως να υπάρχουν λάθη ή παρερμηνείες. Ό,τι δεν μπορούσα να καταλάβω το έχω αφήσει στα αγγλικά (μερικές λέξεις μόνο προς το τέλος) ή έχω βάλει ένα κόκκινο ερωτηματικό δίπλα.
Το καλό είναι πως μεταφράζοντάς το, έμαθα και εγώ πολλά πράγματα που δεν ήξερα! Καλή ανάγνωση! ;)

http://www.box.net/shared/nzznmm37d8
Δημοσιεύτηκε

Φίλε μου υποκλίνομαι…
Θα το μελετήσω και θα σου πω.
……ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΛΑΔΩΜΑ……κατά το ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ!!!!
Αυτό θα φωνάζω σε λίγο…..για , για ακούς…..σσσσσσσσσ

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΛΑΔΩΜΑΑΑΑΑΑΑ

Δημοσιεύτηκε

μπράβο!! στο φίλο elifain για την μετάφραση,μας βοήθησε να
καταλάβουμε τι γίνεται εκεί μέσα τέλος πάντων.

ανακουφίστηκα μόλις διάβασα αυτό:
Οι προδιαγραφές του υλικού και των ανοχών του άξονα της αντλίας λαδιού
άλλαξαν το 2000. Αυτό βοήθησε τα προβλήματα, αλλά δεν τα εξάλειψε
πλήρως. Αυτήν τη στιγμή πειραματιζόμαστε με κάποιους αγγλικούς άξονες και
γρανάζια, αλλά θα απαιτηθεί αρκετός χρόνος προτού αποδειχθούν αρκετά
καλά ώστε να προσφέρονται ως μια βελτίωση.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.