Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Enfield 350 - Ανατομία

Δημοσιεύτηκε

Μετά από κάποιες αποτυχημένες προσπάθειες να αποκτήσω μια 350άρα, δεν ήταν δύσκολο τη λογική να νικήσουν το πείσμα και η επιθυμία. Έτσι αρχές του Οκτώβρη παρελήφθη.
Όμως η πρώτη μου επαφή με αυτή τη μοτοσικλέτα ήταν πολύ νωρίτερα, πριν ένα χρόνο περίπου, όταν ο Γιάννης με έστειλε να την δω και να του την αγοράσω. Έτσι και έγινε.
Βλέποντας πως δεν πρόκειται να βρω 350άρα (με πιάναν οι τσιγκουνιές μου), ο Γιάννης προθυμοποιήθηκε να μου δώσει τη δικιά του με το σκεπτικό ότι στην Καστοριά και να την φτιάξει δεν πρόκειται να την χαρεί. Έτσι εγένετο η μεταβίβαση μπας και την χαρώ εγώ (λέμε τώρα) και ξεκίνησε ο αγώνας να γίνει η μοτοσικλέτα αν όχι εμφανίσημη, τουλάχιστον αξιόπλοη.

 

P1040737_small.jpg

 

P1040738_small.jpg

 

P1040740_small.jpg

 

P1040744_small.jpg

 

P1040747_small.jpg

 

P1040749_small.jpg

 

P1040751_small.jpg

 

P1040756_small.jpg

 

P1040754_small.jpg

 

P1040758_small.jpg

 

P1040757_small.jpg

 

P1040760_small.jpg

Η μοτοσικλέτα μπήκε σε ένα άδειο δωμάτιο και επί μία εβδομάδα γύρναγα γύρω - γύρω της προσπαθώντας να συνειδητοποιήσω που έμπλεξα. Ο σκοπός μου ήταν να την κυκλοφορήσω για ένα διάστημα έτσι αλλά κάτι η διαρροή στην φλάτζα κεφαλής, το μοχλικό των ταχυτήτων που ήταν μπουργάνα, ο διακόπτης των φώτων που δεν δούλευε, η σπασμένη βέργα του μπροστινού φρένου, πήρα βαθιά ανάσα και ξεκίνησα.

Πριν συνεχίσω να σας περιγράφω με φωτορομάντζο την αποκατάστασή της, θέλω να ευχαριστήσω όσους μέχρι στιγμής μου έχουν συμπαρασταθεί είτε ηθικά είτε υλικά.
Ευχαριστώ λοιπόν τους: SSAV, χρήστο, andrew, SV2MDL, bbk, rousmak, Brancaleone, geofa, Ακριβοδίκαιος Νομοφύλαξ, κ.λπ.
Ευχαριστώ όμως και όλη την κοινότητα, διότι νιώθω την υποστήριξή σας.

...Και ξεκινάει η περίοδος της απόλυτης μουτζούρας στο επόμενο επισόδειο..!! :grimace:

P1040979_small.jpg



This post has been promoted to an article

  • Απαντήσεις 118
  • Εμφανίσεις 16,5k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
αυτα ειναι restoring κυριοι !!! Νοε μας κανεις περυφανους ολους !!! μεγαλη δουλεια ,πολλυ δουλεια,σωστη δουλεια χωρις φαμφαρες .... και το πιο δυσκολο λενε οι γνωστες δεν ειναι να φτιαχνεις ενα καρο πραγματα αλλα να φτιαχνεις ενα αποτελεσμα που να δειχνει απλο, και το καταφερες !!!
Δημοσιεύτηκε
τώρα μπορώ να πω οτι ολοκλήρωσες την ανακατασκευή, με τέτοιο αναλυτικό φωτορεπορτάζ!
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ !
  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε
Σαν και πηγές σήμερα την εκδρομή με την 350cc (και εκανες αρκετα χιλιομετρακια) για πες μας εντυπώσεις με σύγκριση την 500cc.
Δημοσιεύτηκε


Σαν και πηγές σήμερα την εκδρομή με την 350cc (και εκανες αρκετα χιλιομετρακια) για πες μας εντυπώσεις με σύγκριση την 500cc.


θα το αλλαξω λιγο και θα το κανω ποιο ποιητικο,λοιπον...

"Σαν πηγες σημερα εκδρομη την τρακοσοπενηνταρα,
για κανε μας τη συγκριση με την πεντακοσαρα"

απο την ποιητικη συλλογη "αιμα,δακρυα και αναθυμιασεις"

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Η σύγκριση πρέπει να γίνει σε βάθος χρόνου, είναι ακόμη νωρίς.
Άσε που έχω πολλούς μήνες να πάω βόλτα την 500άρα,
μόνο εν στάση την βάζω μπρος να δουλέψει και έχω ξεχάσει πως είναι.

Η πρώτη εντύπωση είναι ότι αν και οι δύο έχουν περίπου ίδιες τελικές στα 110 χλμ.
η 350άρα τα πιάνει πιο αργά, στις ανηφόρες πρέπει να είσαι μια σχέση κάτω
και γενικά η 500άρα έχει άλλο σφρίγος και μπαμ την αισθάνεσαι πιο δεμένη,
ενώ η 350άρα είναι εκνευριστικά ήπια και χαλαρή.

Και αν αναλογιστούμε ότι η 500άρα χτίστηκε πάνω στα πόδια μιας 350άρας,
είναι λογικό να κουτσαίνεται πιο γρήγορα... :mad2:
Δημοσιεύτηκε
Νικόλα σε διαβάζω και σε χαίρομαι!!!
'Εχεις γίνει ο καθηγητής και ο γιατρός των enfield!!!
Tόσο καιρό μετά τη θεωρία πέρασες και στη πράξη και τα πας περίφημα!!!
Διάβασες πολύ,μελέτησες και πλέον γνωρίζεις πολλά!!!
Βέβαια να μου πεις με τις enfiled και να μην θες,μαθαίνεις!!!
Πλέον στις εκδρομές θα νοιώθουμε άλλη ασφάλεια (χωρίς να θέλω να μειώσω τις γνώσεις όλων στο club)....
Aχχ...θυμάμαι τις πρώτες εκδρομές του club.... Γεμάτες φόβο και ανασφάλειες...
Πλέον τα πράγματα έχουν αλλάξει...
Γιατί μέσα από αυτό το forum μέσω της ανταλλαγής απόψεων μάθαμε πολλά!!!!!
Και χαίρομαι πολύ γι'αυτό!!!!
Και το σημαντικότερο που μάθαμε είναι ένα!!!
ΝΑ ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ!!!!
Μάθαμε που πονάνε και προλαμβάνουμε!!!
Γι αυτό και τις χαιρόμαστε περισσότερο!!
Με πολύ λιγότερα προβλήματα!!!
Ειλικρινά χαίρομαι που από το 2005 είμαι κάτοχος enfield....
Kαι θα είμαι για πολλά χρόνια ακόμα!!
Εις τους αιώνες των αιώνων!!!!
Enfield και ξερό ψωμί!!!!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος andrew

Δημοσιεύτηκε
Καταρχην να συμφωνησω με τον φιλο και συνελφιντα Ανδρεα Ενφιλντ και ξερο ψωμι[μεταξυ μας ξερο το τρωμε ],και να πω οτι ο Νωε μας ξεπερασε ολους και δικαια ειναι ο Ντοκτορ Ενφιλντ.Δυο Ενφιλντ και μαλιστα το ενα 350 με προσωπικο ρεστορινγ.Επι της ευκαιριας αυτης οι ΙΝΔΟΙ απαντησαν για την μιζα ,λεγοντας μου οτι υπαρχει διανομεας στην Ελλαδα,με ρωτησαν χρονολογια μοντελου και θελουν να βγαλω φωτο του κινητηρα και να τους τις στειλω.Ο υπευθυνος πωλησεων Ευρωπης που απαντησε.Θα ενημερωσω οταν μου απαντησουν οριστικα.
  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας


Σαν και πηγές σήμερα την εκδρομή με την 350cc (και εκανες αρκετα χιλιομετρακια) για πες μας εντυπώσεις με σύγκριση την 500cc.



Μετά από ανάπαυλα έξι μηνών έβγαλα για βόλτα την 500άρα Enfield μου.
Η διαπίστωση είναι λογική, παντού υπερτερεί η 500άρα έναντι της 350άρας.
Ας σημειωθεί ότι το βάρος μου σαν αναβάτης είναι αρκετά μεγάλο (110+),
το αποτέλεσμα είναι η 350 να μουλαρώνει σε παρατεταμένη ανηφόρα,
να ρίχνει την ταχύτητά της στα 60-50 χλμ. και να πρέπει να κατεβάσεις σχέση.

Αν συναντήσεις κόντρα ισχυρό αέρα και πάλι θα έχεις ίδιο πρόβλημα,
ενώ η προσπέραση νταλίκας που σχεδόν τηρεί τα όρια ταχύτητας σε εθνική
είναι σχεδόν αδύνατη ή και επικίνδυνη.
Το πρόβλημα εστιάζεται στην έλλειψη ροπής
και ενώ και οι δύο μοτοσικλέτες έχουν σχεδόν ίδια τελική (110 - 120)
το θέμα είναι πως η 500άρα πιάνει αυτή την ταχύτητα;
πως μπορεί να κάνει μια υποτυπώδη προσπέραση;
να διατηρήσει σε ανηφόρα τα 80 χλμ. χωρίς αλλαγή σχέσης
και γενικά να ταξιδέψει πιο ξεκούραστα χωρίς να βαρυγκωμήσει.

Θέλω φυσικά να κάνω μια μεγάλη εκδρομή με την 350
ώστε να έχω πιο σφαιρική άποψη επί της σύγκρισης.

Προς το παρόν η διαφορά μεταξύ τους είναι αυτό που λέμε "στο μπαμ".
Δημοσιεύτηκε
κακα τα ψεμματα !!! θυμαστε και στις εκδρομες τον synenfilnta (ας μην πω ονομα ,δεν ειναι εκει το θεμα) με το 350 που αγκωμαχουσε, ειχε τελειωσει με ταχυτητες ,φουλ οι στροφες , και τα 500 ειχαν ακομα αλλη μια ταχυτητα να κουμπωσουν και ρολαριζαν τελεια !!! τα 350 ειναι για πολλυ χαλαρουα καταστασεις εντος πολης , οσο για δικαβαλο αστα , τα περνανε και τα ποδηλατα ...οποιος εχει 350 ειναι καλο για δευτερη μηχανη ( οπως εσυ νοε ) η για αποκλειστικη μοναξια ....

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Λες να την πουλήσω Χρήστομ..;[img]http://www.mybike.gr/public/style_emoticons/default/baby.gif[/img]
Η αλήθεια είναι ότι με τόσο ζόρι που τραβάει φοβάμαι μήπως τα φτύσει η μπιέλα της..[img]http://www.mybike.gr/public/style_emoticons/default/_w00t.gif[/img]
Τώρα που το λες θυμάμαι πως ο Ανδρέας με το θρυλικό 350άρι του δυσκολευόταν
να μας ακολουθήσει στις εκδρομές. Που να έιναι άραγε αυτό το παιδί;
Βρε μπας και του βάρεσε στρόφαλο..; [img]http://www.mybike.gr/public/style_emoticons/default/fool.gif[/img]
Να συσκεφτούμε [img]http://www.mybike.gr/public/style_emoticons/default/gathering.gif[/img] όλοι οι Ενφιλντάδες
και να ειδοποιήσουμε τους 350ράδες να προσέχουν.
Βρε καλά που δεν πούλησα την μονάκριβη και μοσχαναθρεμένη
500άρα μου.. και μετά θα μου έλεγα.... [img]http://www.mybike.gr/public/style_emoticons/default/mB_faskelo.gif[/img]
Δημοσιεύτηκε
μην τα κανεις τοσο τραγικα .... ο sommer λεει οτι τουλαχιστον απο στροφαλο δειχνει οκ ... ειδωμεν ... το μονιμο προβλημα βεβαια που το εχουν συναντησει ολοι οι κατοχοι 350 ειναι οταν την αφησουν καμια βδομαδα ακινητη μετα ξαναπαιρνει μπρος με χιλια ζορια και τα ντουμανια απο ασπρο καπνο σαν διχρονιλα λογω των λαδιων που καθονται στον στροφαλοθαλαμο ... ειναι τυχαιο που η αντιπροσωπια δεν φερνει 350 τα τελευταια 10 χρονια? δεν ξερω ... ας μας κατατοπισει ισως ο andrew η ο Αρις ... παντος μην σε περνει απο κατω η δικια σου με τοσα λεφτα που της εριξες γιατι να εχει θεμα?
Δημοσιεύτηκε
Ας το πάρουμε από την αρχή…
Με το 350 όπως φαίνετε γκομενάκι δεν μπορείς να βγάλεις, γιατί και να το βγάλεις θα πρέπει να το στείλεις με ταξί στον προορισμό και η εποχή δεν είναι για έξοδα.
Είναι καλή αγορά για δώρο της συζύγου στον σύζυγο …..εξασφαλίζει πως δεν πρόκειται να κουβαλήσει ποτέ άλλη γυναίκα και να φάει κέρατο στα καλά καθούμενα.
Επίσης είναι τόσο αξιόπιστη που αν ρήξεις κάνα 3500άρι ερωποτυλα τότε είναι και αξιόπιστη και Η καλύτερη Enfield…..
Επίσης σημειώστε την ημέρα τούτη γιατί ο από πάνω είπε αλήθειες…..!!!
Αχχχχ θα σε δούμε σε λίγο με bmw και θα γελάμε…..!!!

Καλά που με το είπατε πως είναι σκάρτα γιατί ήμουν έτοιμος για την 350άρα….φιου!!!
Δημοσιεύτηκε
[quote name='bbk' timestamp='1366124527' post='11886']

Επίσης σημειώστε την ημέρα τούτη γιατί ο από πάνω είπε αλήθειες…..!!!

[/quote]απο πανω εννοεις τον νοε λογικα , ε? εμενα παντος αν το δεινεις νοε το 350 δεν με χαλαει για να πηγαινω σαλαμινα περιστερι μου αρκει , γιατι μεχρι εκει φτανει μετα αγκωμαχαει !!! χα!χα!χα!τη διαρροη στην κεφαλη την εφτιαξες η να σου ερθω? ετοιμαζε μπυρες!!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
αφου δεν έχουν τσιμνουχα στροφάλου βρε ....γιαυτο γεμίζουν λάδι.....άσε που θέλει αν την αφύσεις μία βδομαδουλα να της αδιάζεις τα λάδια για να μην σου τινάξει τα ελατήρια και κλαίς....
και μετα τρασγουδας
γιατι κλαις συ δεν ησουν που γέλαγες χθες;;;;
320000 δίσκοι ...λέμε....και να τα τιγάνια απο τα λεφτα που θα τρω για τις επισκευες


......ναι για τον κρυφομπεμβεδάκια ομιλό

Επεξεργάσθηκε από το μέλος bbk

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Βρε η 500άρα είναι εργαλείο πρώτο με κάτι πα..ρια ναααααα..!!
Μη κοιτάτε εσείς που της τα αρμέγατε στην οδήγηση
και σας τα έδωσε όλα στο χέρι..[img]http://www.mybike.gr/public/style_emoticons/default/bash.gif[/img]
Συγχωράτε με αλλά η δικιάμ (η 500)
έχει μέχρι στιγμής διανύσει το αστρονομικό ποσό
των 14500 χλμ και δουλεύει σαν ρολς-ρόυς.
Τα δικάς δεν καταλαβαίνω πως χαλάνε καθέ χτες και λίγο.
Πόντιοι είσαστε..;

[quote name='bbk' timestamp='1366124970' post='11889']
άσε που θέλει αν την αφύσεις μία βδομαδουλα να της αδιάζεις τα λάδια για να μην σου τινάξει τα ελατήρια και κλαίς....
και μετα τρασγουδας[/quote]

Αλήθεια λες, αυτό δεν το ξεβρα, πε μου πως είναι ψέματα..!! :(
Δημοσιεύτηκε
Κοριτσια εχω και γω 350 λοιπον εγω την εχω 17 χρονια ειναι αρχες 92 ειδικα αυτες μερικες φορες την προσπερναει και η σκια μου χαα αλλα το κακο ειναι οτι με τα λεφτα που εχω δωσει θα ειχα αγοραση το εργοστασιο και για να σας ξενεροσω παιδια εγινε και αυτο με περασε ενα callifo αν θυμαστε τα μοντελα πισω απο το 96 ειναι για αναπηρους χαααχα!!!!!καλη ιδεα θα την παρω εξω απο την εκλησσια να βγαλω κ ανα ευρω χαχσ
Δημοσιεύτηκε
ρε νοε τουλαχιστον τα 500 δεν τα σταματησε να τα φερνει η αντιπροσωπια ... δεν σου φαινεται περιεργο γιατι τα 350 τα πεταξε σαν μπανανοφλουδες και δεν τα ξαναφερε εδω και 10 χρονια? εσυ τι πιστευεις οτι εφταιξε?

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
νοε καλοριζικο!!!! απο την αρχη τσουκου-τσουκου το εκανες πιπιλα.επεσε τοσο μερακι και αγαπη που το 350 ειναι . . . . . ."ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ".
Δημοσιεύτηκε
[size=6][sub]Μπράβο Νικο! η δουλειά σου (της αναπαλαίωσης αλλά και της παρουσίασης) είναι μοναδική![/sub][/size]

Επεξεργάσθηκε από το μέλος MANOS RE500

Δημοσιεύτηκε
Παιδιά καλησπέρα!!!Η θρυλική 350άρα μου είναι απολύτως υγιής...
Κ πριν περίπου 2 εβδομάδες μάλιστα πλύθηκε κ γυαλίστηκε...
Όσον αφορά τις 350άρες που συζητάτε είναι σκυλιά!!!
50.000 χλμ περίπου έχει η δικιά μου,όπως οι περισσότεροι γνωρίζουν και δεν έχει ανοιχτεί ο κινητήρας ούτε καν για φλάτζες ή decarbonising...
Kαι ούτε θα ανοιχτεί αν δεν δείξει στοιχεία κοπώσεως...
'Οσο με βγάζουν οι φλάτζες και δεν χάνουν πολύ λάδι (αναλογιστείτε ότι είναι μοντέλο 6/2001,άρα έχουν περάσει και 12 χρόνια από τότε) και όσο έχει καλή συμπίεση,ούτε λόγος για άνοιγμα....
Σίγουρα βέβαια οι 500άρες έχουν καλύτερο τράβηγμα και ροπή...
Βέβαια εγώ δεν έχω πολύ θέμα και αυτό λόγων κιλών (73!!!!) είμαι πολύ ελαφρύς...
Πάντως είναι σχετικά ασθενικές και κουράζονται στο δικάβαλο...
'Ολα καλά!!!!
Δημοσιεύτηκε
[quote name='bbk' timestamp='1366124970' post='11889']
αφου δεν έχουν τσιμνουχα στροφάλου βρε ....γιαυτο γεμίζουν λάδι.....άσε που θέλει αν την αφύσεις μία βδομαδουλα να της αδιάζεις τα λάδια για να μην σου τινάξει τα ελατήρια και κλαίς....
και μετα τρασγουδας
γιατι κλαις συ δεν ησουν που γέλαγες χθες;;;;
320000 δίσκοι ...λέμε....και να τα τιγάνια απο τα λεφτα που θα τρω για τις επισκευες


......ναι για τον κρυφομπεμβεδάκια ομιλό
[/quote]

Παιδιά εγώ δεν έχω τέτοιο πρόβλημα και μετά από ακινησία πολλών μηνών...
Μήπως αναφέρεστε στα μοντέλα προ του 2000????

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.