Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Enfield 350 - Ανατομία

Δημοσιεύτηκε

Μετά από κάποιες αποτυχημένες προσπάθειες να αποκτήσω μια 350άρα, δεν ήταν δύσκολο τη λογική να νικήσουν το πείσμα και η επιθυμία. Έτσι αρχές του Οκτώβρη παρελήφθη.
Όμως η πρώτη μου επαφή με αυτή τη μοτοσικλέτα ήταν πολύ νωρίτερα, πριν ένα χρόνο περίπου, όταν ο Γιάννης με έστειλε να την δω και να του την αγοράσω. Έτσι και έγινε.
Βλέποντας πως δεν πρόκειται να βρω 350άρα (με πιάναν οι τσιγκουνιές μου), ο Γιάννης προθυμοποιήθηκε να μου δώσει τη δικιά του με το σκεπτικό ότι στην Καστοριά και να την φτιάξει δεν πρόκειται να την χαρεί. Έτσι εγένετο η μεταβίβαση μπας και την χαρώ εγώ (λέμε τώρα) και ξεκίνησε ο αγώνας να γίνει η μοτοσικλέτα αν όχι εμφανίσημη, τουλάχιστον αξιόπλοη.

 

P1040737_small.jpg

 

P1040738_small.jpg

 

P1040740_small.jpg

 

P1040744_small.jpg

 

P1040747_small.jpg

 

P1040749_small.jpg

 

P1040751_small.jpg

 

P1040756_small.jpg

 

P1040754_small.jpg

 

P1040758_small.jpg

 

P1040757_small.jpg

 

P1040760_small.jpg

Η μοτοσικλέτα μπήκε σε ένα άδειο δωμάτιο και επί μία εβδομάδα γύρναγα γύρω - γύρω της προσπαθώντας να συνειδητοποιήσω που έμπλεξα. Ο σκοπός μου ήταν να την κυκλοφορήσω για ένα διάστημα έτσι αλλά κάτι η διαρροή στην φλάτζα κεφαλής, το μοχλικό των ταχυτήτων που ήταν μπουργάνα, ο διακόπτης των φώτων που δεν δούλευε, η σπασμένη βέργα του μπροστινού φρένου, πήρα βαθιά ανάσα και ξεκίνησα.

Πριν συνεχίσω να σας περιγράφω με φωτορομάντζο την αποκατάστασή της, θέλω να ευχαριστήσω όσους μέχρι στιγμής μου έχουν συμπαρασταθεί είτε ηθικά είτε υλικά.
Ευχαριστώ λοιπόν τους: SSAV, χρήστο, andrew, SV2MDL, bbk, rousmak, Brancaleone, geofa, Ακριβοδίκαιος Νομοφύλαξ, κ.λπ.
Ευχαριστώ όμως και όλη την κοινότητα, διότι νιώθω την υποστήριξή σας.

...Και ξεκινάει η περίοδος της απόλυτης μουτζούρας στο επόμενο επισόδειο..!! :grimace:

P1040979_small.jpg



This post has been promoted to an article

  • Απαντήσεις 118
  • Εμφανίσεις 16,5k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
......ας έβαζε κάνα μελομακάρονο, έστω.....ακούς εκεί πατατάκια!!!!!! :angry009:

Αααααα και όταν λέμε μελομακάρονα εννοούμε τα γνωστά χριστουγεννιάτικα γλυκά, όχι τίποτα μακαρονάδες με μέλι και τέτοια……σας έχω ικανούς να τα μπερδέψετε και αυτά. :rolleyes:
Αλήθεια τα μελομακάρονα στην Αθήνα πώς τα λέτε? :violin:

:wrong: Καλά του σπαμ το κάγκελο γίνετε….. :blush:
Νοε μην πτόησε, βγάζε φωτογραφίες και βιδεάκια και θα σου στείλω κουραμπιέδες!!! :headbanger:
Δημοσιεύτηκε
Πατατάκια , μελομακάρονα και τσίπουρα όλα καλά .............. :)
Ο ήχος του κινητήρα τέλειος ........ :thumbsup:
Κουράγιο και υπομονή, πιστεύω πως το αποτέλεσμα θα είναι τέλειο !!!!!!!
Δημοσιεύτηκε
Ψιττττ μεσιεεεεε......βλέπω πως τελείωσες και φωτογραφίες δεν έβαλες παρά μόνο με τα παιχνίδια.....τι θα γίνει θα μας αφήσεις με τη όρεξη?
Έλα και δεν κατεβαίνει κοψίδι αν δεν δούμε φωτογραφίες...... :victory:
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Καλησπέρα και χρόνια πολλά, η μοτοσικλέτα δεν έχει τελειοποιηθεί ακόμη, μικρά προβλήματα (που κάποτε φάνταζαν τεράστια) περιμένουν τη λύση τους. Η παρθενική της βόλτα θα γίνει τις επόμενες μέρες, οπότε θα ρυθμιστούν οι τελευταίες λεπτομέρειες και θα εξακριβωθεί αν τελικά τα ελατήρια εμβόλου ήταν μάπα ή απλά θέλουν στρώσιμο για να παντρευτούν με το χιτώνιο.
Στη χειρότερη περίπτωση θα χρειαστεί μια μέρα δουλειά για να επιδιορθωθεί.
Εδώ που την έφτασα δεν μπορώ και δεν θέλω να κάνω πίσω.
Το στόρι και οι εμπειρίες που αποκόμισα θα περιγραφούν εν καιρώ..!! :thumbsup:
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
[quote name='noe' timestamp='1356452448' post='10052']
Η παρθενική της βόλτα θα γίνει τις επόμενες μέρες, οπότε θα ρυθμιστούν οι τελευταίες λεπτομέρειες και θα εξακριβωθεί αν τελικά τα ελατήρια εμβόλου ήταν μάπα ή απλά θέλουν στρώσιμο για να παντρευτούν με το χιτώνιο.
Στη χειρότερη περίπτωση θα χρειαστεί μια μέρα δουλειά για να επιδιορθωθεί.[/quote]

Η παρθενική βόλτα έγινε, όμως μου έκαιγε λάδια κατά το κλείσιμο του γκαζιού. Το μάτιασα το κορίτσι μου.. :blush:
Έλυσα πάλι κεφαλοκυλινδροπίστονα για να διαπιστώσω ότι η κεφαλή δεν καθόταν σωστά στην φλάτζα (μαμώ τους φακίριδες Ινδούς). Για τον φόβο όμως μήπως υπάρχει κάποιο άλλο πρόβλημα πήγα πιστόνι και κύλινδρο για μέτρημα. Όλα είναι τέλεια χωρίς ίχνος παραμόρφωσης. Η πιθανή αιτία λοιπόν είναι η ινδική φλάτζα που αν και είδα ότι ζορίζεται στα μπουζόνια και στο χείλος, δεν έμπαινε σωστά δηλαδή, πάραυτα την χρησιμοποίησα (δεν είχα και άλλη). Επίσης τα ελατήρια (made Χιτσκοκ) δεν ήταν ότι καλύτερο.
Άρα προχωράω με κατασκευή φλάτζας από περμανίτη 1mm και ψάξιμο για γιαπωνέζικα ελατήρια με εξπάντερ.

Κάθε ιδέα ή πρόταση ευπρόσδεκτη, πριν κάνω καμιά άλλη πατατιά.. :popcorn:
(Αργά κατάλαβα πως διάλεξα λάθος επάγγελμα..) [url="http://freesmileyface.net"][img]http://freesmileyface.net/smiley/battle/hit-club.gif[/img][/url] (ή μήπως λάθος μοτοσικλέτα..;) [url="http://freesmileyface.net/free-transports-smileys.html"][img]http://freesmileyface.net/smiley/transports/elephant-027.gif[/img][/url]
Δημοσιεύτηκε



(Αργά κατάλαβα πως διάλεξα λάθος επάγγελμα..) hit-club.gif (ή μήπως λάθος μοτοσικλέτα..;) elephant-027.gif


καλα λεγε τετοια και ποσο κραξιμο θα φας απο καποιον που εχει τζακι, δεν λεγεται...!! :mad2::mad2::mad::unhappy::mad::mad2::mad2:
θες να φερεις το πιστονακι (350cc ειναι το κακομοιρο) μηπως μιας ταιριαξει απο κανα ιαπωνεζικο?? (ευκαιρια να φερεις και κατι δισκους που λεγαμε :rolleyes: )

τελος θα ηθελα να πω, οτι το να δεσεις εναν κινητηρα και να λειτουργει αψογα ειναι αρκετα δυσκολο με την ποιοτητα των υλικων που μας διδονται. θα θελα να αποδωσω ενα ελαφρυντικο στην αντιπροσωπεια για τις οποιες τυχον "ατυχιες" της. ειμαι οφτοπικ, το ξερω οποτε αν χρειαστει καποιο σχολιο, ας γινει καλυτερα στο θεμα που εχουμε για αυτο τον σκοπο
Δημοσιεύτηκε


(Αργά κατάλαβα πως διάλεξα λάθος επάγγελμα..) hit-club.gif (ή μήπως λάθος μοτοσικλέτα..;) elephant-027.gif



......εγω δεν λέω τίποτα μόνο σου τα είπες όλα :headbanger:
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας


τελος θα ηθελα να πω....



Να πεις του κύριου ακατανόμαστου, ότι εμείς το πολεμάμε μέχρι τέλους. Και ΟΧΙ, λάθος μοτοσικλέτα δεν διάλεξα (τσίμπησε εεε..;) , ακόμη και τις κακοτοπιές τις βλέπω θετικά, μαθαίνουμε. Ας τον αφήσουμε όμως "αυτόν" στην άκρη, δεν του δίνω πια καμία μα καμία σημασία...mockery-035.gif

Και ας έρθουμε στα δικά μας:
- Γιώργο, οι δίσκοι είναι δικοί σου, όποτε βρεθούμε θα τους έχεις.
- Ξέρετε πόσες φορές πέρασε από το μυαλό μου η αντιπροσωπεία; Αυτό όμως δεν είναι βάσιμη δικαιολογία. Δεν μπορώ να συγκρίνω τη "δική μας" δουλειά με της αντιπροσωπείας. Ακόμη κι αν υποθέσουμε ότι υπάρχει αγάπη για την επισκευή, η διαφορά μας είναι στο πάθος.
- Πιστόνι - κύλινδρος βρίσκονται στον Πέτρου (Ηλιούπολη). Ο κύλινδρος είναι άψογος και το πιστόνι καλό με σωστές ανοχές. Συμπέρασμα πως το πρόβλημα ήταν η στραβοκομμένη φλάτζα, η κεφαλή δεν κάθησε σωστά και ρουφούσε καθαρό λάδι από την πλευρά των ωστηρίων. Θα δείξει στο μοντάρισμα αν όλα πάνε καλά...sorry-3.gif
Δημοσιεύτηκε


Να πεις του κύριου ακατανόμαστου, ότι εμείς το πολεμάμε μέχρι τέλους. Και ΟΧΙ, λάθος μοτοσικλέτα δεν διάλεξα (τσίμπησε εεε..;) , ακόμη και τις κακοτοπιές τις βλέπω θετικά, μαθαίνουμε. Ας τον αφήσουμε όμως "αυτόν" στην άκρη, δεν του δίνω πια καμία μα καμία σημασία...mockery-035.gif


Πολυ καλα κάνετε και το πολεμάτε μεχρι τέλους......και εγω μαζί σας.....αλλα χωρις Enfield!!!!! :victory:

........πιστόνι/κύλινδρος βγήκαν αλώβητα απο την ιστορία αυτή?
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας


........πιστόνι/κύλινδρος βγήκαν αλώβητα απο την ιστορία αυτή?



Πείτε του κυρίου "ανελφιντά" ότι ΝΑΙ, βγήκαν αλώβητα..dazed-7.gif
Δημοσιεύτηκε
μιας και μιλησες για ανοχες εχω 2 ερωτηματα

1. ειναι οι ανοχες του 350 ιδιες με του 500??
2. απο ποσο μεχρι ποσο ειναι τελικα αυτες οι ανοχες???
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Είναι σίγουρο πως το διάκενο των ελατηρίων πιστονιού μέσα στον κύλινδρο είναι το ίδιο για το 350 και το 500, στα υπόλοιπα έχουν ομοιότητες και διαφορές, δεν τις έχω εντοπίσει ακόμη.
Για παράδειγμα, το εγχειρίδιο του Snidal αναφέρει: 0,015" - 0,020" ή 0,40 - 0,50rnrn για το διάκενο των καινούργιων ελατηρίων στο πιστόνι. Το ελληνικό εγχειρίδιο ενώ δίνει τις ίδιες τιμές στα καινούργια ελατήρια, συστήνει αλλαγή αυτών όταν η φθορά δείξει διάκενο μεγαλύτερο από 0,060" (1,50mm), κάτι που το θεωρώ υπερβολικό, το κενό είναι πολύ μεγάλο.

Στο δικό μου κύλινδρο μέτρησα τα καινούργια ελατήρια και μου δώσαν τιμές στο πάνω και κάτω μέρος του κυλίνδρου (το κάτω μέρος είναι το σημείο που ο κύλινδρος είναι σα καινούργιος αφού εκεί δεν δουλεύουν τα ελατήρια), από 0,30-0,40mm ενώ τα παλιά ελατήρια μου έδιναν τιμές από 0,40-0,50mm. Αυτό δείχνει πόσο μικρή ήταν η φθορά στον κύλινδρο μετά από 42.000 χλμ.
Την φθορά στον κύλινδρο την αντιλαμβάνεσαι αμέσως και οπτικά ή δια της αφής με το σκαλοπάτι που εντοπίζεται στην κορυφή του κυλίνδρου, εκεί δηλαδή που τερματίζει το ελατήριο συμπίεσης. Γιώργο θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι στο δικό σου 500άρι υπήρχε τέτοιο σκαλοπάτι, το είχα χαϊδέψει με το δάκτυλο.. :wub:
Δημοσιεύτηκε
Νικο θα τα καταφερεις σιγουρα γιατι εχεις εξελιχτει σε εξπερ του μαστορεματος !!! αν εχεις κρατησει την παλια φλατζα δωστην για υποδειγμα σε φλατζαδικο να σου κανουν ολοιδια με 10 ευρω( οπως ειχαμε κανει και στην δικια μου στο μπλοκ του κινητηρα ) και να ειναι και οι τρυπες ακριβως στην θεση τους απο οπου περνανε μποζονια και οπου υπαρχουν διοδοι λαδιου και παρε και ριξε της και το σπρευ μπρουτζου που βαλαμε και στις δικιες μου αν θυμασαι που την κανει σαν μεταλλοπλαστικη την φλατζα!!!

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Χρήστο μεταλλοπλαστική θα πάω να φτιάξω ή αλλιώς από περμανίτη.. :thumbsup:
Δημοσιεύτηκε
:thumbsup: παρε τηλ οταν θα μαστορευεις να ερθω αν μπορω για παρεακι :2:

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
[quote name='χρηστος' timestamp='1357322540' post='10189']
:thumbsup: παρε τηλ οταν θα μαστορευεις να ερθω αν μπορω για παρεακι :2:
[/quote]

α θελω και γω :2:
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Περιμένω να μου έρθουν από τον Χιτσκουρίδι τσιμούχες βαλβίδων και αλοιφή με την βεντούζα για να τρίψω τις βαλβίδες και θα σας φωνάξω.. ;))
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Κανονίστε να με μπερδέψετε και να βάλω ανάποδα τις βαλβίδες.. :mad2:
Δημοσιεύτηκε


Κανονίστε να με μπερδέψετε και να βάλω ανάποδα τις βαλβίδες.. :mad2:


Να μαζευτείτε όλοι μαζί και να τραγουδάτε …

Πως τις τρίβουν τις βαλβίδες, πως τις τρίβουν τις βαλβίδες?
Με τα χέρια τις τρίβουν …..
Με τα χέρια τις γυαλίζουν….
Και μετά τις ξεκαπνίζουν….
Και στην πανελλήνια, μαζί με φίλους τριγυρίζουν….
Και τον bbkη σιχτιρίζουν….
Σε βουνά και παραλίες τραγουδάνε και γλεντάνε και τις Enfield αγαπάνε!!!!!
:2:
Τρίψε τρίψε πρόσεχε μην τις κάνει μεγαλύτερες!!!! :victory:
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Και οι βαλβίδες τρίφτηκαν και ελατήρια μόρτικα βρήκα και φλάτζα έφτιαξα από θερμοπλαστική και οι πρώτες δοκιμές δείχνουν πως το πρόβλημα λύθηκε.
Μένει να την στρώσω, να την περάσω ΚΤΕΟ... :mad2: και να βρω πατέντα για αλλαγή όλων των λαμπακίων (πλην φλας και κεντρικής λάμπας) με led ώστε να γλιτώσω από αυτά καμιά 15αριά βατ, διότι με φώτα αναμμένα μετά βίας το αμπερόμετρο φτάνει στη μέση, δηλαδή σε βραδυνή πορεία θα έχω σίγουρα θέμα με την μπαταρία, παρότι την έχω αλλάξει με 14 αμπερώρια (από τις μιζάτες).

Φυσικά σας χρωστάω να συνεχίσω την περιγραφή αναπαλαίωσης από εκεί που είχα μείνει.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΑΑΑΑΑ, θέλω ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΑΑΑΑΑ..!! :mad:

(Υ.Γ. Χρήστο ευχαριστώ για την χθεσινή παρεούλα στο μοντάρισμα και Γιώργο συγνώμη που δε σε φώναξα, αλλά έγιναν όλα απρογραμμάτιστα και θα ξενυχτούσες - ξεκινήσαμε 20:00 και μας πήραν τα μεσάνυχτα). :dj:
Δημοσιεύτηκε
Νοε, παιζουν alternator με 6 καλωδια. βγαζουν τοσο ρευμα που δεν θα χρειαζεσαι ουτε μπαταρια!!! με την πλεξουδα που εχω φτιαξει τωρα εχω φωτα και χωρις μπαταρια, απλα αν κανει ενα μικρο "φτερνισμα" το καρμπυρατερ και πεσουν οι στροφες σβυνει, οποτε με ενα καλο δυναμο αρκετων watt μεχρι και ηλεκτρονικη θα σηκωνει!!

Υ.Γ. μιλησα με Χρηστο, ημουν στο Αιγαλεω με τη μηχανη μεχρι το απογευμα, αλλα θα τρωγα πολυ κρυο αν τελειωναμε αργα συν του οτι ημουν καλεσμενος σε ενα τραπεζι, σε τσιπουραδικο!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.