Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Enfield 350 - Ανατομία

Δημοσιεύτηκε

Μετά από κάποιες αποτυχημένες προσπάθειες να αποκτήσω μια 350άρα, δεν ήταν δύσκολο τη λογική να νικήσουν το πείσμα και η επιθυμία. Έτσι αρχές του Οκτώβρη παρελήφθη.
Όμως η πρώτη μου επαφή με αυτή τη μοτοσικλέτα ήταν πολύ νωρίτερα, πριν ένα χρόνο περίπου, όταν ο Γιάννης με έστειλε να την δω και να του την αγοράσω. Έτσι και έγινε.
Βλέποντας πως δεν πρόκειται να βρω 350άρα (με πιάναν οι τσιγκουνιές μου), ο Γιάννης προθυμοποιήθηκε να μου δώσει τη δικιά του με το σκεπτικό ότι στην Καστοριά και να την φτιάξει δεν πρόκειται να την χαρεί. Έτσι εγένετο η μεταβίβαση μπας και την χαρώ εγώ (λέμε τώρα) και ξεκίνησε ο αγώνας να γίνει η μοτοσικλέτα αν όχι εμφανίσημη, τουλάχιστον αξιόπλοη.

 

P1040737_small.jpg

 

P1040738_small.jpg

 

P1040740_small.jpg

 

P1040744_small.jpg

 

P1040747_small.jpg

 

P1040749_small.jpg

 

P1040751_small.jpg

 

P1040756_small.jpg

 

P1040754_small.jpg

 

P1040758_small.jpg

 

P1040757_small.jpg

 

P1040760_small.jpg

Η μοτοσικλέτα μπήκε σε ένα άδειο δωμάτιο και επί μία εβδομάδα γύρναγα γύρω - γύρω της προσπαθώντας να συνειδητοποιήσω που έμπλεξα. Ο σκοπός μου ήταν να την κυκλοφορήσω για ένα διάστημα έτσι αλλά κάτι η διαρροή στην φλάτζα κεφαλής, το μοχλικό των ταχυτήτων που ήταν μπουργάνα, ο διακόπτης των φώτων που δεν δούλευε, η σπασμένη βέργα του μπροστινού φρένου, πήρα βαθιά ανάσα και ξεκίνησα.

Πριν συνεχίσω να σας περιγράφω με φωτορομάντζο την αποκατάστασή της, θέλω να ευχαριστήσω όσους μέχρι στιγμής μου έχουν συμπαρασταθεί είτε ηθικά είτε υλικά.
Ευχαριστώ λοιπόν τους: SSAV, χρήστο, andrew, SV2MDL, bbk, rousmak, Brancaleone, geofa, Ακριβοδίκαιος Νομοφύλαξ, κ.λπ.
Ευχαριστώ όμως και όλη την κοινότητα, διότι νιώθω την υποστήριξή σας.

...Και ξεκινάει η περίοδος της απόλυτης μουτζούρας στο επόμενο επισόδειο..!! :grimace:

P1040979_small.jpg



This post has been promoted to an article

  • Απαντήσεις 118
  • Εμφανίσεις 16,5k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
Μετα απο ενα χρονο σχεδον συμβιωσης ουτε εγω εχω βρει τιποτα απο οσα προβληματα διαβαζω για τα 350(κ μακρια απο εμας φτου,φτου...), Βαζω μονο βενζινη (ε! κ λιγο λαδακι που κ που), ενα μηνα τωρα που εφτιαξε ο καιρος το εχω σαν πρωτο μηχανακι, ακομα κ στο περιπτερο με αυτο παω.Εξω απο την πολη με 80-90 σταθερα. Το χειμωνα το αφηνα κ εναμιση μηνα σε ακινησια κ επαιρνε χωρις αερα!!!!!! Φυσικα ο bulletakias ειχε χαλασει χρημα....Το μονο που ισχυει ειναι το λαδι στο στροφαλοθαλαμο αλλα αν το αφησεις να ζεσταθει χωρις μαρσαρισματα δεν βγαζει ντουμανια.Πριν το παρω μου ειχαν πει δυο φιλοι (εκ των οποιων ο ενας εχει γυρισει τρεις φορες σχεδον ολη την Ινδια με ενα ιδιο) οτι ειναι καλυτερα απο τα 500 γιατι δεν ζεσταίνονται τοσο ευκολα κ βγαζουν λιγοτερες ζημιες. Τωρα απο γκαζια ενταξει, δεν ειναι αυτος ο σκοπος τους :bike: ,ετσι κ αλλιως εγω ειμαι 63 κιλα κ η γυναικα 45, οποτε μια χαρα :thumbsup: .
  • 6 months later...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Θανάση σ' ευχαριστώ.. ;))

 

Επανέρχομαι στο θέμα του στροφαλοθαλάμου και της απόσταξης περίσσιου λαδιού.

Προχτές έβαλα μπρος την 350άρα μου μετά από ακινησία 4 μηνών.

Δεν έβγαλε ούτε μόριο λαδίλας από την εξάτμιση και μου έκανε εντύπωση.

Μου έκανε εντύπωση διότι εφαρμόζω τη συμβουλή του πιστονιού στο άνω νεκρό σημείο κάθε φορά που την σταματάω για μεγάλο χρονικό διάστημα (π.χ. βράδυ για νανάκια) και δεν μου πετυχαίνει πάντα, μπορεί να την πάρω την επομένη και να μου βγάλει λαδίλα για λίγα δευτερόλεπτα. Ενώ τώρα μετά από 4 μήνες περίμενα να πνιγώ στο ντουμάνι και όμως οχι δεν έγινε έτσι.

 

Το κόλπο είναι να βρίσκουμε τη συμπίεση και να την σπάμε λίγο σα να είμαστε έτοιμοι να βάλουμε μπρος. Σε εκείνο το σημείο το πιστόνι βρίσκεται ψηλά και δεν έχω καταλάβει για πιο λόγο το λάδι δεν μπορεί να τρέξει από την μπανάνα στον στροφαλοθάλαμο. Που θα πάει θα το μάθουμε κι αυτό.. :popcorn:

 

Υ.Γ. Υπόψιν ότι αυτή η μέθοδος είναι καλό να εφαρμόζεται σε όλες τις Enfield, έχουν δεν έχουν τσιμούχα στο ρουλεμάν του στροφάλου. Ένας λόγος ότι οι βαλβίδες είναι κλειστές και δεν καταπονούνται τα ελατήρια των βαλβίδων από άσκοπη πίεση.

  • 7 months later...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Θανάση σ' ευχαριστώ.. ;))

 

Επανέρχομαι στο θέμα του στροφαλοθαλάμου και της απόσταξης περίσσιου λαδιού.

 

Ακούω τον dontias (Χρήστο) από την Πάτρα να λέει στην πανελλήνια: "Όταν την έχω παρατημένη πολύ καιρό της πατάω καμιά 30αριά κούφιες μανιβελιές και ρουφάει το λάδι".

Ο Χρήστος έχει μια παλιά 500άρα και έχει δίκιο, το δοκίμασα κι εγώ στη 350άρα μου που είναι ακίνητη κοντά χρόνο λόγω της κρίσης (την βάζω ανά δίμηνο λίγα λεπτά μπρος). Με τις μανιβελιές η τρόμπα επιστροφής ρουφάει το περίσσιο λάδι από το στροφαλοθάλαμο, έτσι αποφεύγεται σίγουρα η καπνίλα στην εκκίνηση.

Δημοσιεύτηκε

Νίκο, 

 

Μια που εμφανιστηκε  το θέμα αυτο στα ψηλά με το τελευταίο σου σχόλιο και το ειδα, μια που το διάβασα ολόκληρο .....

 

Και θαύμασα!!!!!!!

 

Αναυδος!!!!!

 

Οταν δω το 350άρι θα το εκτιμήσω διαφορετικά τώρα...

Είναι αλλιώς να ξέρεις ότι λύθηκε κάθε βίδα απο τα χεράκια κάποιου ερασιτέχνη  και όχι "κάποιου" ανώνυμου ή κάποιου "μάστορα" και ότι το αποτέλεσμα είναι τόσο ποιοτικό. 

 

Εύγε!

  • 2 years later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Χα, χα, αυτό σημαίνει ότι πραγματικά "βλέπεις" τις φωτογραφίες,

θενξ σας βRE..:wink:

Δημοσιεύτηκε
On 21/6/2017 at 10:36 AM, noe είπε:

made by me.. ::):

 

NOE_0932_small.jpg

 

 

...ολες ειναι πανεμορφες...

...εχουν ολα οσα θες σε μια φωτογραφια...

...τεχνικη και τεχνη, οχι για την τεχνη...

...γεωμετρια, τοποθετηση στο χωρο( και γιατι οχι και στον χρονο )...

...αναλογια που οπως και να την δεις θες να τις βλεπεις και αλλο...

...δεν τις χορτενεις...

 

...εγω δασκαλε ξεχωρησα αυτη...οχι πως οι αλλες δεν ειναι ξεχωρηστες...

 

...οι αλλες με φερνουν κατι απο τα σταφυλια της οργης...στην αργια εκμεταλευτηκη δυση...

 

...υποκλινομε...!!!

  • 6 months later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.