Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Enfield 350 - Ανατομία

Δημοσιεύτηκε

Μετά από κάποιες αποτυχημένες προσπάθειες να αποκτήσω μια 350άρα, δεν ήταν δύσκολο τη λογική να νικήσουν το πείσμα και η επιθυμία. Έτσι αρχές του Οκτώβρη παρελήφθη.
Όμως η πρώτη μου επαφή με αυτή τη μοτοσικλέτα ήταν πολύ νωρίτερα, πριν ένα χρόνο περίπου, όταν ο Γιάννης με έστειλε να την δω και να του την αγοράσω. Έτσι και έγινε.
Βλέποντας πως δεν πρόκειται να βρω 350άρα (με πιάναν οι τσιγκουνιές μου), ο Γιάννης προθυμοποιήθηκε να μου δώσει τη δικιά του με το σκεπτικό ότι στην Καστοριά και να την φτιάξει δεν πρόκειται να την χαρεί. Έτσι εγένετο η μεταβίβαση μπας και την χαρώ εγώ (λέμε τώρα) και ξεκίνησε ο αγώνας να γίνει η μοτοσικλέτα αν όχι εμφανίσημη, τουλάχιστον αξιόπλοη.

 

P1040737_small.jpg

 

P1040738_small.jpg

 

P1040740_small.jpg

 

P1040744_small.jpg

 

P1040747_small.jpg

 

P1040749_small.jpg

 

P1040751_small.jpg

 

P1040756_small.jpg

 

P1040754_small.jpg

 

P1040758_small.jpg

 

P1040757_small.jpg

 

P1040760_small.jpg

Η μοτοσικλέτα μπήκε σε ένα άδειο δωμάτιο και επί μία εβδομάδα γύρναγα γύρω - γύρω της προσπαθώντας να συνειδητοποιήσω που έμπλεξα. Ο σκοπός μου ήταν να την κυκλοφορήσω για ένα διάστημα έτσι αλλά κάτι η διαρροή στην φλάτζα κεφαλής, το μοχλικό των ταχυτήτων που ήταν μπουργάνα, ο διακόπτης των φώτων που δεν δούλευε, η σπασμένη βέργα του μπροστινού φρένου, πήρα βαθιά ανάσα και ξεκίνησα.

Πριν συνεχίσω να σας περιγράφω με φωτορομάντζο την αποκατάστασή της, θέλω να ευχαριστήσω όσους μέχρι στιγμής μου έχουν συμπαρασταθεί είτε ηθικά είτε υλικά.
Ευχαριστώ λοιπόν τους: SSAV, χρήστο, andrew, SV2MDL, bbk, rousmak, Brancaleone, geofa, Ακριβοδίκαιος Νομοφύλαξ, κ.λπ.
Ευχαριστώ όμως και όλη την κοινότητα, διότι νιώθω την υποστήριξή σας.

...Και ξεκινάει η περίοδος της απόλυτης μουτζούρας στο επόμενο επισόδειο..!! :grimace:

P1040979_small.jpg



This post has been promoted to an article

  • Απαντήσεις 118
  • Εμφανίσεις 16,5k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
[quote name='noe' timestamp='1357894046' post='10349']
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΑΑΑΑΑ, θέλω ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΑΑΑΑΑ..!! :mad:
[/quote]

Με την 350 θα έρθεις?! :after_boom:
Θα μου κάψετε τη μηχανή πάλι! :hell_boy:
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Παιδιά φτύστε με μέχρι να γίνω μούσκεμα, δουλεύει ΤΕΛΕΙΑ, το μπουζί είναι απερίγραπτα καλό δίχως ίχνος λάδι και έχει ένα υπέροχο σταχτοσκούρο χρωματάκι. Μένει να συνηθίσω τις νεκρές ανάμεσα στις ταχύτητες (αριστεροτάχυτο με μοχλικό).. :mad2:


Νοε, παιζουν alternator με 6 καλωδια. βγαζουν τοσο ρευμα που δεν θα χρειαζεσαι ουτε μπαταρια!!!



Γιώργο αν δεν δω βελτίωση με την μείωση των συνολικών βατ (που σίγουρα θα δω) θα πάω σε αντικατάσταση γενήτριας.
Εκεί θα χρειαστώ την βοήθεια σου, τα ηλεκτρικά με μπερδεύουν και ακόμη απορώ πως κατάφερα να τα λύσω και να τα δέσω πάλι όλα με μόλις δύο ασφάλειες καμμένες.


Με την 350 θα έρθεις?! :after_boom:
Θα μου κάψετε τη μηχανή πάλι! :hell_boy:



Μωρέ τι μας λές, δεν έχεις ιδέα πως πάει το εργαλείο.
Στα 80 απλά γουργουρίζει ξεκούραστα. Θες περισσότερα; :angry009:

Δημοσιεύτηκε
Μπράβο Νικόλα!!!!!
Να βάλεις αναλυτικά τι έκανες και πως τα κατάφερες.
Την πίσω λάμπα να μην την κάνεις led δεν θα φαίνεσαι......θυμήσου τον ΠΑΝΑΓΟ.
Να αλλάξεις την γενήτρια με μεγαλήτερη που σου λέει ο Γιώργος και μονο τότε θα σωθεις.
Δημοσιεύτηκε
Να αλλάξεις την γενήτρια με μεγαλήτερη που σου λέει ο Γιώργος και μονο τότε θα σωθεις.
,,, ββκι, πες του τι εκανες εσυ και σωθηκες !!!!! :D :D
  • 2 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Όταν ανάβω τα φώτα παίρνω ρεύμα κατευθείαν από την μπαταρία, οπότε έχω αμέσως μία κατάναλωση 72-93watt ανάλογα αν έχω μεγάλη σκάλα και πατάω φρένο (60/55 η κεντρική, 4 τα πορείας, 8 ο φωτισμός των οργάνων και 5/21 το πίσω φως). Παρήγγειλα led από ebay μιας όπου κι αν ρώτησα σε καταστήματα μοτοσικλετών δεν είχαν λαμπάκια καρφωτά μπαγιονέτ όπως φοράει η Enfield, ενώ δεν εύρισκα λευκό led για το πίσω φανάρι.

led1.jpg led2.jpg

Όταν τα τοποθετήσω πιστεύω θα έχω κέρδος τουλάχιστον 10 watt στο σύνολο της ελάχιστης τιμής και το αμπερόμετρο θα μου δείχνει θετική φόρτιση με αναμμένα τα φώτα. Αλλιώς θα προσφύγω στη λύση της ενισχυμένης γενήτριας.

Υ.Γ. Σήμερα βγήκα βολτίτσα στο Πέραμα και όταν κάποια στιγμή πήγα να πάρω τη μοτοσικλέτα μου βρήκα ένα σημείωμα στο τιμόνι μου.. :)

elifain.jpg

Σπύρο σ' ευχαριστώ.. :thumbsup:

  • 2 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας


Υ.Γ. Σήμερα βγήκα βολτίτσα στο Πέραμα και όταν κάποια στιγμή πήγα να πάρω τη μοτοσικλέτα μου βρήκα ένα σημείωμα στο τιμόνι μου.. :)

elifain.jpg

Σπύρο σ' ευχαριστώ.. :thumbsup:



Ελπίζω την επόμενη φορά να μη δω αφιέρωση και πάνω στη μοτοσικλέτα μου.. :)
Είπαμε να αγαπάμε, να είμαστε πιστοί, μα αυτό παραπάει.. :wub:
P1050339_2_small.jpg

Δημοσιεύτηκε
Παιδιά σήμερα που την είδα από κοντά, πραγματικά είναι πολύ ωραία. Ο Νίκος έχει κάνει καταπληκτική δουλειά.
Δημοσιεύτηκε
ΜΠΡΆΒΟ, ΝΙΚΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΉ ΔΟΥΛΕΙΆ ! ΠΟΛΎ ΌΜΟΡΦΟ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΊΟ !



Υ.Γ.(αυτό δεν σημαίνει ότι θα δείξω οίκτο για την ΠΡΩΤΙΆ στην πανελλήνια, να εξηγούμαστε! και δεν θέλω να ακούω δικαιολογίες ότι είναι 350!)
Δημοσιεύτηκε
Φίλοι μου εάν συνεχιστεί η απεργία της Π.Ν.Ο. με βλέπω να έρχομαι οδικώς στην πανελλήνια. Υποψιάζομαι πως είναι δάκτυλος του noe για να με τιμωρήσει που υποστηρίζω τον bbk στο θέμα τζακιού.
Τώρα για το ποιός θα φτάσει πρώτος, εγώ στοιχηματίζω υπέρ του Γιώργου (geofa) λόγω σέλας.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Που είχα μείνει...;

Ααααα ναι, τρίψιμο και γιάλυσμα, με σαπούνι, πανόβουρτσες, γυαλόχαρτα, συρματόβουρτσες κ.λπ.

P1040859_small.jpg P1040860_small.jpg P1040862_small.jpg

P1040855_small.jpg P1040863_small.jpg P1040866_small.jpg

Για να δούμε πως θα φαίνονται τα καπάκια πρόχειρα τοποθετημένα...;

P1040876_small.jpg

Με τον ίδιο τρόπο, πολύ υπομονή και σαπούνι τριφτήκανε όλα τα καπάκια και σημεία του κορμού που ήταν λεία...

P1040932_small.jpg P1040960_small.jpg P1040961_small.jpg

Η κεφαλή καθαρίστηκε μόνο με συρματόβουρτσα, βενζίνη και ασετόν. Δεν σκέφτηκα την υαλοβολή μιας και πολύ γρήγορα θα μαύριζε (συμβουλή φίλου). Ο κύλινδρος καθαρίστηκε ομοίως και βάφτηκε με σπρέι θερμοκρασίας....

P1040898_small.jpg P1040900_small.jpg P1040901_small.jpg P1040902_small.jpg

P1040881_small.jpg P1040882_small.jpg P1040885_small.jpg P1040887_small.jpg P1040890_small.jpg

P1040893_small.jpg P1040894_small.jpg

Λύσιμο υπόλοιπου κινητήρα από το πλαίσιο....

P1040903_small.jpg P1040906_small.jpg P1040910_small.jpg P1040911_small.jpg

P1040928_small.jpg P1040935_small.jpg P1040939_small.jpg P1040943_smal.jpg P1040945_small.jpg

Και ο σκελετός...
έκατσα τον έτριψα όταν τελικά συνειδητοποίησα πως δεν αξίζει τόσος κόπος. Η ηλεκτροστατική είναι μια καλή λύση. Όμως ΠΡΟΣΟΧΗ, πρέπει να ταπωθούνε τα σπυρώματα και όπου περνάει άξονας, διότι μετά τίποτα δεν θα χωράει να ξαναμπεί στη θέση του. Και να το κάνετε μόνοι σας, ο βαφέας σίγουρα θα βαρεθεί και θα ξεχάσει τις λεπτομέρειες.
Αν όμως κάπου περάσει η ηλεκτροστατική εύκολα θα βγει με εφαρμογή ρεμούβερ τοπικά με ένα πινελάκι.

P1050003_small.jpg P1050006_small.jpg P1050057_small.jpg P1050059_small.jpg

Συνέχεια με επινικελώσεις, τριψίματα, βαψίματα... (οι magura, προτιμήθηκαν σε μαύρο)...

P1050087_small.jpg P1050089_small.jpg P1050092_small.jpg P1050093_small.jpg P1050099_small.jpg

P1050104_small.jpg P1050139_small.jpg P1050140_small.jpg P1050143_small.jpg P1050202_small.jpg P1050203_small.jpg

P1050144_small.jpg P1050146_small.jpg P1050115_small.jpg P1050117_small.jpg

P1050147_small.jpg P1050146_small.jpg P1050149_small.jpg P1050211_small.jpg

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Όλα τα εξαρτήματα μπήκαν σε σειρά, φωτογραφήθηκαν και άρχισε το δύσκολότερο αλλά και το πιο όμορφο μέρος του μονταρίσματος....
 

P1050159_small.jpg

 

P1050160_small.jpg

 

P1050161_small.jpg

 

P1050162_small.jpg




P1050165_small.jpg

 

P1050167_small.jpg

 

P1050168_small.jpg

 

P1050169_small.jpg


P1050170_small.jpg

 

P1050171_small.jpg

 

P1050172_small.jpg

 

P1050173_small.jpg

P1050135_small.jpg

 

P1050136_small.jpg

 

P1050174_small.jpg

 

P1050179_small.jpg



P1050120_small.jpg

 

P1050123_small.jpg

 

P1050130_small.jpg

 

P1050132_small.jpg

P1050180_small.jpg

 

P1050181_small.jpg

 

 

P1050182_small.jpg

 

 

P1050187_small.jpg

P1050190_small.jpg

 

P1050195_small.jpg

 

P1050196_small.jpg

 

P1050197_small.jpg



P1050198_small.jpg

 

P1050199_small.jpg

 

 

P1050200_small.jpg

 

P1050201_small.jpg



P1050214_small.jpg

 

P1050216_small.jpg

 

P1050217_small.jpg

 

P1050218_small.jpg

 

P1050219_small.jpg
 

P1050220_small.jpg

 

P1050221_small.jpg

 

P1050222_small.jpg

 

P1050223_small.jpg

P1050227_small.jpg

 

P1050231_small.jpg

 

P1050232_small.jpg

 

 

 

P1050228_small.jpg

P1050305_small.jpg

 

P1050306_small.jpg

 

P1050307_small.jpg

 

P1050308_small.jpg

 

 

P1050310_small.jpg

 


 

 

Δημοσιεύτηκε
Μπράβο και πάλι μπράβο!!!Εξαιρετική δουλειά με πολύ μεράκι!!!
Νικόλα να σου ζήσει!!!
'Αντε με τόσες γνώσεις που απέκτησες πλέον θα νοιώθουμε άλλη ασφάλεια στις εκδρομές που θα συμμετέχεις!!!!
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Σύντροφοι σας ευχαριστώ όλους.. :)
Επειδή όμως πολλά καλά λέμε για τα 350άρια, θέλω να τονίσω πως δεν έχουν το "μπαμ" του 500, όχι βέβαια με το αζημείωτο.. :mad2:
Αυτό είναι που θέλω να μάθω και ψάχνομαι, πως θα προλαμβάνουμε καλύτερα και έγκαιρα την ζημιά στο 500, που θα πάει θα το βρω.. :smoking:
Δημοσιεύτηκε
Νικο εχω μεινει αναυδος απο την εξαιρετικη δουλεια που εχεις κανει,μπραβο σου.Και να σκεφτεις οτι πριν 2 χρονια οταν στο βουνο στην Λιβαδεια μου ειχε κοπει η ντιζα του γκαζιου,τραβουσες βιντεο ,και ψαχνομασταν πως θα την αλλαξουμε.Τωρα τραβας βιντεο απο το ρεστορινγ που εχεις κανει ,το οποιο θα ζηλευε και Αγγλος.Καλοταξιδη.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας


γαμάτο το σήμα στο πίσω φτερό



Το σήμα το χρησιμοποίησα για να καλύψω κάποιες εκδορές στο πίσω φτερό, μιας και δεν είχα σκοπό για βάψιμο.
Δεν θα το έβαζα διότι ήταν όλο μπρούτζινο και έβγαζε μάτι, έτσι μείωσα τη χρυσαφίλα βάφωντας με μαύρο σμάλτο τις εσοχές.
Εύκολα λοιπόν διόρθωνα όπου έκανα λάθος σκουπίζοντας με πανάκι ποτισμένο σε καθαρή βενζίνη.
Το αποτέλεσμα όντως ήταν καλό, δεν το περίμενα. Θα δω πως θα δείχνει κι όταν αρχίσει να μαυρίζει ο μπρούντζος.

P1050205_small.jpg P1050338_small.jpg

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.