Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Enfield 350 - Ανατομία

Δημοσιεύτηκε

Μετά από κάποιες αποτυχημένες προσπάθειες να αποκτήσω μια 350άρα, δεν ήταν δύσκολο τη λογική να νικήσουν το πείσμα και η επιθυμία. Έτσι αρχές του Οκτώβρη παρελήφθη.
Όμως η πρώτη μου επαφή με αυτή τη μοτοσικλέτα ήταν πολύ νωρίτερα, πριν ένα χρόνο περίπου, όταν ο Γιάννης με έστειλε να την δω και να του την αγοράσω. Έτσι και έγινε.
Βλέποντας πως δεν πρόκειται να βρω 350άρα (με πιάναν οι τσιγκουνιές μου), ο Γιάννης προθυμοποιήθηκε να μου δώσει τη δικιά του με το σκεπτικό ότι στην Καστοριά και να την φτιάξει δεν πρόκειται να την χαρεί. Έτσι εγένετο η μεταβίβαση μπας και την χαρώ εγώ (λέμε τώρα) και ξεκίνησε ο αγώνας να γίνει η μοτοσικλέτα αν όχι εμφανίσημη, τουλάχιστον αξιόπλοη.

 

P1040737_small.jpg

 

P1040738_small.jpg

 

P1040740_small.jpg

 

P1040744_small.jpg

 

P1040747_small.jpg

 

P1040749_small.jpg

 

P1040751_small.jpg

 

P1040756_small.jpg

 

P1040754_small.jpg

 

P1040758_small.jpg

 

P1040757_small.jpg

 

P1040760_small.jpg

Η μοτοσικλέτα μπήκε σε ένα άδειο δωμάτιο και επί μία εβδομάδα γύρναγα γύρω - γύρω της προσπαθώντας να συνειδητοποιήσω που έμπλεξα. Ο σκοπός μου ήταν να την κυκλοφορήσω για ένα διάστημα έτσι αλλά κάτι η διαρροή στην φλάτζα κεφαλής, το μοχλικό των ταχυτήτων που ήταν μπουργάνα, ο διακόπτης των φώτων που δεν δούλευε, η σπασμένη βέργα του μπροστινού φρένου, πήρα βαθιά ανάσα και ξεκίνησα.

Πριν συνεχίσω να σας περιγράφω με φωτορομάντζο την αποκατάστασή της, θέλω να ευχαριστήσω όσους μέχρι στιγμής μου έχουν συμπαρασταθεί είτε ηθικά είτε υλικά.
Ευχαριστώ λοιπόν τους: SSAV, χρήστο, andrew, SV2MDL, bbk, rousmak, Brancaleone, geofa, Ακριβοδίκαιος Νομοφύλαξ, κ.λπ.
Ευχαριστώ όμως και όλη την κοινότητα, διότι νιώθω την υποστήριξή σας.

...Και ξεκινάει η περίοδος της απόλυτης μουτζούρας στο επόμενο επισόδειο..!! :grimace:

P1040979_small.jpg



This post has been promoted to an article

  • Απαντήσεις 118
  • Εμφανίσεις 16,5k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
τελικα δεν βαζεις μυαλο!!!! αντε καλη επιτυχια!!!! επιτελους να δουμε και λιγο μουτζουρα στις φωτογραφιες γιατι ολοι μες στη γυαλαδα τις εχετε...
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

http://www.youtube.com/watch?v=upJAvAsrMdU

Αυτή ήταν η τελευταία φορά που την άκουσα να δουλεύει (9/10/2012), στις 11/10/2012 ξεκίνησα το λύσιμο. Αρχικά είχα σκοπό να αλλάξω μια φλάτζα κεφαλής και να κάνω ένα ξεκαρβούνιασμα. όταν όμως έλυσα τις πιανόλες και είδα να έχουν αρπάξει άρχισαν να με ζώνουν τα φίδια..

[url="http://postimage.org/image/k6jwjt6ob/"]P1040838_small.jpg[/url] [url="http://postimage.org/image/dlbrxsg7f/"]P1040841_small.jpg[/url] [url="http://postimage.org/image/wy0f2r0kb/"]P1040840_small.jpg[/url] [url="http://postimage.org/image/4anri3rmr/"]P1040834_small.jpg[/url]

Ξεβιδώνοντας την κεντρική βίδα στην μπανάνα για να ελέγξω την τσιμούχα αυτή ήταν μπουργάνα και βγήκε έξω μαζί με την βίδα, άρα έχουμε πρόβλημα στη λίπανση. Πάμε παρακάτω.
Μη τα λέω με λεπτομέρειες, τα πάντα λύνουν σχετικά εύκολα και η κεφαλή σηκώνεται με δυο τρεις ματσολιές και παλινδρομικές κινήσεις με τα χέρια, ας δούμε τι γίνεται στον θάλαμο καύσης.

[url="http://postimage.org/image/beb4a1sxt/"]P1040823_small.jpg[/url] [url="http://postimage.org/image/e5ue0nrgh/"]P1040832_small.jpg[/url] [url="http://postimage.org/image/ixoochdup/"]P1040829_small.jpg[/url] [url="http://postimage.org/image/583p3cn3t/"]P1040842_small.jpg[/url]

Διαπιστώνεται τζόγος στους οδηγούς των βαλβίδων και συμπεραίνω πως είναι ο λόγος που είδα το μπουζί λαδωμένο και την κεφαλή σχετικά λιπαρή. Η πατούρα στις βαλβίδες ήταν πάνω από 3mm οπότε δεν άξιζε τον κόπο να φρεζαριστούν, θα αγοράσω καινούργιες. Όμως οδηγούς θα φτιάξω στο μηχανουργείο μαντεμένιους και ο θεός βοηθός (ακόμη δεν έχω πάρει την κεφαλή).
Η πρώτη παραγγελία από Χιτσκοκ ξεκινάει με διάφορα μπλιμπλίκια (ελατήρια, πιανόλες κ.λπ.).

Η κεφαλή υπό επεξεργασία για τον τρόπο που θα καθαριστεί..

[url="http://postimage.org/image/3xil6p57n/"]P1040854_small.jpg[/url] [url="http://postimage.org/image/akhlvehor/"]P1040844_small.jpg[/url] [url="http://postimage.org/image/rq8urhrez/"]P1040848_small.jpg[/url] [url="http://postimage.org/image/j11302v1x/"]P1040852_small.jpg[/url]

Στην εξαγωγή φαίνεται πως ο προηγούμενος κάτοχος είχε στενέψει την διάμετρο με την μέθοδο των πονταρισιών ώστε να μην έχει απώλειες καυσαερίων στον λαιμό, δεν γνωρίζω αν είναι ο σωστός τρόπος.

[url="http://postimage.org/image/3wr0whwzx/"]P1040853_small.jpg[/url]

Σειρά έχουν το πιστόνι, κύλινδρος και ελατήρια. Με χαρά διαπιστώνω την μηδενική φθορά του κυλίνδρου. Ένα χονινγκ, και ελατήρια χρειάζομαι μόνο..

[url="http://postimage.org/image/78q8s9zff/"]P1040881_small.jpg[/url] [url="http://postimage.org/image/9s2eewf2f/"]P1040882_small.jpg[/url] [url="http://postimage.org/image/r763unk4b/"]P1040885_small.jpg[/url] [url="http://postimage.org/image/l8e1w33a9/"]P1040890_small.jpg[/url]

[url="http://postimage.org/image/698ps8hpf/"]P1040887_small.jpg[/url] [url="http://postimage.org/image/ilbw32y9l/"]P1040893_small.jpg[/url] [url="http://postimage.org/image/zbsbpl85r/"]P1040894_small.jpg[/url]

Φυσικά όταν ξεκινάς μια τέτοια δουλειά που σου αρέσει ταυτόχρονα, δεν φαντάζεσαι πως μπορεί να γίνει εθιστική. Να ξενυχτάς τρίβωντας και καθαρίζοντας, η οικογένεια σε χάνει, στη δουλειά πας κομμάτια και μουτζούρης και φυσικά τα έξοδα σε ανταλλακτικά δεν μπορείς να τα προβλέψεις.
Όμως αφού μπαίνεις στο χορό κάνεις και κωλοτούμπες, αλλιώς όλη η υπόλοιπη ταλαιπωρεία σου πάει στράφη.
Έτσι λοιπόν κατέβηκα ένα βήμα παρακάτω και λέω να αλλάξω ρουλεμάν στροφάλου και κουζινέτου, ένα κόστος περίπου 150€, αλλά μετά το κοντέρ θα μηδενίσει.
Και αφού κατέβηκε το μοτέρ, λύθηκαν ρόδες, καλωδίωση και λοιπά περιφερειακούλια, που θα βρεις άλλη ευκαιρία για ηλεκτροστατική στον σκελετό εεεεε...; grimace.png

Δημοσιεύτηκε
νοε,,, αυριο παω για εξομολογηση !!!! αισθανομαι ενοχος ,,, για την (γλυκια)ταλαιπωρια που τραβας !!! ,,, βρε μηπως σ`αρεσει αυτη η ασχολια ???? :grimace: ,,,,,,
Δημοσιεύτηκε
Noe μπράβο για την δουλεια ......βάλε και άλλες να χαζέψουμε....... :headbanger:

Να ρωτήξω κάτι ακόμα?
Την έβαλες σε κλιματιζόμενο δωμάτιο για να μπορεις να την κάνεις στατικες βολτουλες και το καλοκαίρι ....................τι μυαλο!!!!!!! :lol: :thumbsup:
Δεν θα υπερθερμένετε.....ΓΙΟΥΠΙ!!!!!!

................... :victory: :byebye: :boss:

Επεξεργάσθηκε από το μέλος bbk

Δημοσιεύτηκε
Νικο μπραβο σου,τελικα η αγαπη σου για την Ενφιλντ,μας ξεπερναει ολους.Και μια ερωτησει ,ειναι για το σαλονι,η θα την κυκλοφορησεις κιολας....αστειευομαι,ανυπομονω,να την δω στην επομενη εκδρομη,αντε να ερθει η ανοιξη,και ναμαστε ολοι καλα.
Δημοσιεύτηκε
Noe τι θα γίνει θα βάλεις καμία φωτογραφία να δούμε ή θα σε κυνηγώ με την MAGURA……..εεεεεεε? :sign0020:
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Ααααααα σε παρακαλώ, ήμουν αρρωστούλης και στρώθηκα να γράψω δυο κουβέντες, τώρα προτεραιότητα έχει η επισκευή της Enfield. Έχω ξεκινήσει να δένω και είναι πολύ όμορφη να την βλέπεις να ξαναγεμίζει.

Πάντως σήμερα ήταν όντως η μέρα της magura. Ευχαριστω τον Νίκο (podotas) και τον Μάκη (rousmak) που με εφοδίασαν με τις magures τους. Από τον Νίκο σίγουρα θα χρησιμοποιήσω το τιμόνι ενώ από τον Μάκη τους διακόπτες οι οποίοι δείχνουν σε πολύ καλή κατάσταση.
Φωτογραφίες προσεχώς..

Υ.Γ. Σκέφτομαι να φτιάξω μία πλακέτα ευχαριστήρια με τα ονόματα όσων με έχουν βοηθήσει και να την βιδώσω μέσα σε μια εργαλειοθήκη.. :thumbsup:
Δημοσιεύτηκε
[quote name='noe' timestamp='1354308184' post='9823']
Ααααααα σε παρακαλώ, ήμουν αρρωστούλης και στρώθηκα να γράψω δυο κουβέντες, τώρα προτεραιότητα έχει η επισκευή της Enfield. Έχω ξεκινήσει να δένω και είναι πολύ όμορφη να την βλέπεις να ξαναγεμίζει.

Πάντως σήμερα ήταν όντως η μέρα της magura. Ευχαριστω τον Νίκο (podotas) και τον Μάκη (rousmak) που με εφοδίασαν με τις magures τους. Από τον Νίκο σίγουρα θα χρησιμοποιήσω το τιμόνι ενώ από τον Μάκη τους διακόπτες οι οποίοι δείχνουν σε πολύ καλή κατάσταση.
Φωτογραφίες προσεχώς..

Υ.Γ. Σκέφτομαι να φτιάξω μία πλακέτα ευχαριστήρια με τα ονόματα όσων με έχουν βοηθήσει και να την βιδώσω μέσα σε μια εργαλειοθήκη.. :thumbsup:
[/quote]

..............ασε τις πλακέτες επι τιμη και μάζεψε κάνα φράγκο να κεράσεις τζατζίκα στην πανελλήνια......εχω κέφια και όρεξη για σκορδοσυζητηση :2:
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
΄Εδεσα τις μπουκάλες και όλο το μπροστινό, έβαλα κλειδαριά στον λαιμό καινούργια, τα φλας εμπρός του Στέλιου καιιιιι τι και;
Το κορίτσι μου φαίνεται πως αρχίζει να μου μιλάει, ααααααχ..!! [url="http://freesmileyface.net"][img]http://freesmileyface.net/smiley/love/lovers-005.gif[/img][/url]
Δημοσιεύτηκε
[quote name='noe' timestamp='1354374141' post='9836']
΄Εδεσα τις μπουκάλες και όλο το μπροστινό, έβαλα κλειδαριά στον λαιμό καινούργια, τα φλας εμπρός του Στέλιου καιιιιι τι και;
...............
[/quote]

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣΣΣΣΣΣΣ να βάλεις .....θα με σκασεις!!!!

[quote name='noe' timestamp='1354374141' post='9836']
...................
Το κορίτσι μου φαίνεται πως αρχίζει να μου μιλάει, ααααααχ..!! [url="http://freesmileyface.net"][img]http://freesmileyface.net/smiley/love/lovers-005.gif[/img][/url]
[/quote]

Αυτο να το ψάξεις Νίκο,.....να το ψάξεις......μήπως κάνεις κατάχρηση στα τζατζίκια?
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣΣΣΣΣΣΣ να βάλεις .....θα με σκασεις!!!!



Μόνο αν τελειώσω ή ξαναρρωστήσω..
Αλλά για να μη κλαις πάρε μια καθαρή και μια βρώμικη φωτογραφία.. :grimace:

P1040960_small.jpg P1040914_small.jpg

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας

Και αφού κατέβηκε το μοτέρ, λύθηκαν ρόδες, καλωδίωση και λοιπά περιφερειακούλια, που θα βρεις άλλη ευκαιρία για ηλεκτροστατική στον σκελετό εεεεε...; grimace.png


Και φυσικά και στις ρόδες.....

[url="http://postimage.org/image/b99r0dd2r/"]P1050050_small.jpg[/url] [url="http://postimage.org/image/7h828v32d/"]P1050051_small.jpg[/url] [url="http://postimage.org/image/4m70crtuz/"]P1050053_small.jpg[/url]

Κάποτε είχα δει στην αντιπροσωπεία μια μαυρούλα με μαύρες ρόδες και τακουνωτά λάστιχα και από τότε μου έγινε εμμονή.
Έλυσα τις ρόδες, έβαψα με ηλεκτροστατική ματ μαύρο τα κέντρα και τα στεφάνια. Κράτησα τις ακτίνες οι οποίες είναι ανοξείδωτες τις έπλεξα με την βοήθεια της 500άρας (έκανα αντιγραφή μέχρι να καταλάβω τι εστί εσωτερικές και εξωτερικές ακτίνες). Ακτινολόγηση έκανα στο tyre shop στην Βουλιαγμένης, όπου θαύμασα τον τρόπο (τέχνη) να μαζέψεις το οβάλ και πέρα δώθε της ρόδας.
  • 2 εβδομάδες πριν...
Δημοσιεύτηκε
Ρε Νικόλα τι θα γίνει???Θα μας δείξεις καμιά foto...???Kάτι λέγεται ότι έχει σχεδόν μονταριστεί!!!
Και το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό!!!
'Αντε μην μας σκας!!!!
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Πως είναι δυνατόν κάτι που το έχεις αγγίξει μέχρι τα σωθηκά του, έχεις ξενυχτίσει βράδια και βράδια μαζί της, έχεις κάνει πακέτα τσιγάρα παρέα της, πως είναι δυνατόν να την πουλήσεις. Και μάλιστα για χάρη ενός τζακιού.
ΟΧΙ..!!

Σύντροφοι το μοτέρ πήρε μπρος, η χαρά μου ήταν απερίγραπτη. Λίγο με τα ηλεκτρικά παιδεύομαι και φοβάμαι πως δεν θα αποφύγω την αγορά (της σπάνιας) καλωδίωσης από Χίτσκοκ.
Θα συνεχίσω την αφήγηση από εκεί που έμεινα σε προηγούμενο μήνυμά μου, όταν ξαναβρώ χρόνο.. :popcorn:
Δημοσιεύτηκε
οι ινδιανοι την πουλανε πολυ φθηνα. σιγουρα δεν θα ναι η ιδια ποιοτητα, αλλα εδω κρατανε οι παλιες τοσα χρονια χωρις προβληματα (λεμε τωρα)
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
[quote name='Homo RatUς' timestamp='1355762525' post='9979']
οι ινδιανοι την πουλανε πολυ φθηνα. σιγουρα δεν θα ναι η ιδια ποιοτητα, αλλα εδω κρατανε οι παλιες τοσα χρονια χωρις προβληματα (λεμε τωρα)
[/quote]

Για βρες μου Γιώργο καλωδίωση από τους Ινδούς 12V για τις παλιές με τα magura χειριστήρια.
Ο Χίτσκοκ είναι μονόδρομος, έχει ευρωπαϊκή καλωδίαση για τις παλιές (σαν και την δικιά σου) και την υπολογίσω να βγαινει τελική τιμή στα 80 ευρώ. Φυσικά ξενοιάζεις μετά από τα ρεύματα (ή μήπως όχι;).. :mad:
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας


Θα συνεχίσω την αφήγηση από εκεί που έμεινα σε προηγούμενο μήνυμά μου, όταν ξαναβρώ χρόνο.. popcorn.gif


Για την ώρα ένα βιντεάκι με τα πρώτα σκηρτίσματα της 350άρας.
Έχει πολύ δουλειά ακόμη για να ζωντανέψει πλήρως.. bike.gif
http://www.youtube.com/watch?v=96-cDFf6h2E
Δημοσιεύτηκε
Γεια σου Νικόλα με την «κοριτσάρα» σου……
Πραγματικά είναι πανέμορφη. :bow:
Αυτός ο ήχος είναι άλλο πράγμα….αλλά τα ρημάδια τα πατατάκια τι τα θες…..
……η Enfield θέλει πιτόγυρα και τσίπουρο!!!!! :2:
Αχχχχχχχ εσείς η αθηναίοι…….αχχχχχχχ!!!!! :victory:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.