Jump to content
Δημιουργία Νέου...

1ή Πανελλήνια Συνάντηση - Royal Enfield Club Μάιος 2011


Recommended Posts

DSCN0214.jpg

DSCN0222.jpg
επιστροφη:
παλιο  ελληνικο  "γνωμικο" αν  δεν  βρεξεις  κ@λ@  δεν  πιανεις  ψαρια, λιγο  μετα  το  χαλαζι,  στο  βαθος  το  χωριο  μου
DSCN0243.jpg

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

[quote author=ΠΑΝΑΓΟΣ link=topic=347.msg3488#msg3488 date=1306787313]

DSCN0214.jpg

DSCN0222.jpg
επιστροφη:
παλιο  ελληνικο  "γνωμικο" αν  δεν  βρεξεις  κ@λ@  δεν  πιανεις  ψαρια, λιγο  μετα  το  χαλαζι,  στο  βαθος  το  χωριο  μου
DSCN0243.jpg


Από τον Χορτιάτη είσαι;

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Τελικός απολογισμός: 17 συμμετέχοντες με 14 μοτοσικλέτες (οι 11 Enfield)

1) ΠΑΝΑΓΟΣ (Χρήστος) Bullet 500 EFI C5
2) ENFILDES (Παναγιώτης) Bullet 500 EFI C5
3) ggeos (Γιώργος) Bullet 535
4) mazoutfield (Θοδωρής) diesel
5) bbk (Νικος + Μαρία) BMW GS 1150
6) SV2MDL (Γιάννης) Electra 500
7) Maik Kilo (Μάνος) Bullet 500 EFI C5
8) Ακριβοδίκαιος Νομοφύλαξ (Γιάννης) Bullet 535 EFI C5
9) noe (Νίκος) Bullet 500
10) elifain (Σπύρος) Bullet 500 EFI C5
11) SSAV (Στέλιος) Bullet 535
12) tolis (Αποστόλης) Electra 500
13) -- (Σπύρος) BMW GS 1200
14) -- (Γιάννης + Βάσω) Triumph Rocket 2300
15) Ath (Θάνος) --

Σκέψεις - για το ημερολόγιο:

Σε δύο μέρες 800 χιλιόμετρα με Royal Enfield, θα τα καταφέρει; Ας είναι καλά το οδοιπορικό του Κωνσταντίνου, μας δίνει θάρρος.
Τα πάντα είχαν ελεγχθεί στην μοτοσικλέτα, μία - μία οι ακτίνες, η αλυσίδα, τα δόντια των γραναζιών, οι βίδες από άκρη σε άκρη, λάδια, ντίζες, φρένα, τα πάντα. 'Ετοιμος λοιπόν για το ταξίδι της 28 Μαΐου 2011 στον Βόλο.
Η μηχανή φορτώθηκε με τα μπαγκάζια 2 μέρες πριν. Το ραντεβού για την εκκίνηση ήταν 04:45 με τον elifain και 05:30 στα πρώτα διόδια με τους SSAV και tolis.
Έχοντας πολλά χρόνια να κάνω τόσο μεγάλο ταξίδι, το προηγούμενο βράδυ σχεδόν δεν κοιμήθηκα, σηκώθηκα από τις 4 παρά και ήμουν  στο σημείο εκκίνησης απο της 04:30 περιμένοντας τον Σπύρο. Εκτός του ότι είχαμε μπροστά μας 6ωρο ταξίδι με τις στάσεις, έπρεπε να προλάβουμε και τους Θεσσαλονικείς.
Νά 'σου ο Σπύρος με καθυστέρηση λίγων λεπτών, χαμογελούσε ακόμη και το κράνος του, τόσο μεγάλη ήταν η χαρά που διάβασα στα μάτια του.
- Φύγαμε... Πέτρου Ράλλη - Κηφισός - διόδια: Σε όλη τη διαδρομή είχα στίγμα στον καθρέπτη μου το φανάρι του Σπύρου όταν κάποια στιγμή τον χάνω από πίσω μου, να γυρίσω δεν μπορούσα, οπότε κόβω ταχύτητα στο ελάχιστο. Μετά από 5-10 λεπτά νάσου τον πάλι πίσω μου (φιουφ), την επόμενη φορά Σπύρο να πάρεις πραγματικό χταπόδι για τα μπαγκάζια.
- Φτάσαμε στην ώρα μας στα διόδια και άρχισε να χαράζει, σε λίγο κατέφτασε ο Τόλης με την Electra του και ο Στέλιος με το φρεσκαρισμένο Bullet του.
Το ταξίδι εδώ ξεκινάει.  Εθνική οδός, κάτι που με φόβιζε με τόσο χαμηλές ταχύτητες. Όμως έχοντας παρέα οι φόβοι μου μετετράπησαν αμέσως σε απόλαυση. Η δροσούλα που είχε προετοιμάσει η χθεσινή καταιγίδα, τα χρώματα του ουρανού στο χάραμα, οι μυρουδιές των λουλουδιών δίπλα στις μπάρες, αλλά και από τα χοιροστάσια  :w00t: εκεί κοντά στα Οινόφυτα, μετέτρεψαν την διαδρομή σε απόλαυση.
Το κοντέρ έπαιζε ανάμεσα 80 - 95 χλμ, ο ήχος στο μοτέρ ράθυμος, έδειχνε πως δεν υπάρχει κόπωση αφού μετακινούσα τις στροφές σε αυτό το διάστημα. Σε κάποιες προσπεράσεις με 100-105 χλμ. αισθάνθηκα πως έπρεπε να είχα 18άρι μπροστινό γρανάζι, όμως χρειάστηκε μόλις 3-4 φορές.
Το μόνο που με κούρασε στην Εθνική ήταν οι 2-3 ατελείωτες ευθείες (ειδικά αυτή της Θήβας).
Περίπου 07:30 είχαμε φτάσει Άγιο Κωνσταντίνο και Καμμένα Βούρλα, δεν σταματήσαμε για καφέ μιας και ήταν πολύ νωρίς. Βάλαμε βενζίνη, οπότε και διαπίστωσα πως είχα αυξημένη κατανάλωση, 4,3 λίτρα ανά 100 χλμ. αλλά και το μοτέρ μύριζε καμένη βενζίνα, ανησύχησα αλλά δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς εκείνη τη στιγμή παρά να βάζω πιο συχνά βενζίνη. Φαίνεται πως ο τελευταίος συνδυασμός ελεύθερης εξάτμισης, φίλτρου K&N, ζιγκλέρ, βελόνας δεν πέτυχε κι ας είχα κατεβάσει το ζιγκλέρ από το εξωφρενικό 137,5 στα 117,5 (αυτό είναι μια άλλη ιστορία για άλλο θέμα) αλλά επιγραμματικά διορθώθηκε άμεσα στον Βόλο με την βοήθεια του Νικόλα (bbk), ρυθμίσαμε την βελόνα στην τρίτη θέση από την πέμπτη θέση που είχε τοποθετήθει στην αντιπροσωπεία. Το αποτέλεσμα ήταν να επανέλθει το μοτέρ σε φυσιολογική κατανάλωση 3,6 lt/100 χλμ.
Τηλέφωνο με Γιάννη (Ακριβοδίκαιος Νομοφύλαξ), το πλοίο που φέρνει από Ρόδο τον Μάνο δένει στις 08:00, θα τους περιμένουμε στην Αγριά.
Πρώτη κύρια στάση κάναμε στη Στυλίδα, για καφέ και τυρόπιτα (καλά μπουγάτσα με τυρί). Ντριν το τηλέφωνο και νά 'σου ο bbκης να με καθησυχάζει πως ο Χρηστάρας είναι πολύ πίσω ενώ εμείς θέλαμε 100 χλμ. ακόμη για να φτάσουμε. Ωραίαααααα, αφού φάγαμε μια ώρα περίπου στη Στυλίδα αραλίκη, ντριν πάλι το τηλέφωνο ο Χρηστάρας "έλα ποιο είναι το ξενοδοχείο, φτάσαμε".  ΨΕΜΑΤΑ ήταν για να κόψουμε τον ρυθμό μας και έτσι έγινε, αλλά αν δεν είχαμε και την ατυχία να χάσει ο Τόλης μια τσάντα λίγο πριν την Αγχίαλο (ανάθεμα στον γύφτο που την μάζεψε - έκλεψε) θα είχαμε φτάσει πρώτοι στην Αγριά. Η απώλεια της τσάντας ήταν το μοναδικό παρατράγουδο στο ταξίδι, που ευτυχώς δεν πτόησε την διασκέδασε του Τόλη και της παρέας.

Χαλλλαρά λοιπόν φτάνουμε στο ξενοδοχείοπερίπου στις 12:00, όλοι ήταν έξω και κουνούσαν χέρια - πόδια. Από μακριά δεν κατάλαβα, νόμιζα πως ο Χρήστος πραγματικά θα τραβούσε βίντεο τον ηττημένο. Όμως κι αυτοί μόλις είχαν φτάσει ΠΡΩΤΟΙ και μάζευαν τα μπαγκάζια τους.  ΑΑΑΑΑΑΑΑ ΤΟΝ ΨΕΥΤΗ, Χρηστάρα θα το πληρώσεις στην επόμενη συγκέντρωση εσύ και οι πληροφοριοκαταδότες σου... :fight1:

Εν κατακλείδι, χάρηκα πολύ που γνώρισα καινούργια πρόσωπα (Γιώργος, Γιάννης, Γιάννης, Βάσω, Μαρία, Μάνος, Τόλης) και είδα πάλι αγαπημένους φίλους (Χρηστάραααααα δεν μου γλιτώνεις). Και τα τσίπουρα, τα φαγητά, η βολτούλα στην Μακρυνίτσα, η κουβεντούλα μας ήταν υπέροχα. Απερίγραπτη εικόνα ήταν μέσα στο βουνό ο ήχος του φιδιού των μοτοσυκλετών στα στροφιλίκια.
Να είμαστε όλοι καλά και γρήγορα να ξαναβρεθούμε.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

τα είπες ολα ΝΟΕ....ετσι ακριβως εχουν τα πραγματα...αν και διακρίνω μια δικαιολογία σε σχεση με το κοψιμο του νήματος..ομως ετσι ειναι στη ζωή...βεβαια εμεις ειχαμε λιγοτερα χιλιομετρα και καναμε πήγαινε-έλα γυρω στα 500χλ  συν την βολτα στη μακρινίτσα και συν την παράκαμψη στο σπίτι του Γιάννη (που τον ευχαριστούμε για την φιλοξενία και την ειδική διαδρομη προς τα Τεμπη από αλλους δρόμους)..
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 10 months later...
  • Ο andrew ξεκαρφίτσωσε αυτό το θέμα
  • Ο Nikoss Rocket καρφιτσώσε αυτο το θέμα

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση..   Αφαίρεση μορφοποίησης

  Το ανώτερο επιτρεπτό όριο είναι 75 φατσούλες/emotions,.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Προβολή ως σύνδεσμο

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Εκκαθάριση επεξεργαστή

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Δημιουργία Νέου...

Write what you are looking for and press enter or click the search icon to begin your search