Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ρυθμιση Καρπυρατερ . . . .,κελαιδαμε Λεμε !!!!!!!!!!

Δημοσιεύτηκε
Σας παραθετω κατοπιν πολυημερων διαδυκτιακων συσχετισεων
τα τρια και μοναδικα αρθρα της διαδικασιας ρυθμισεως μειγμα-αερος των mickarb 28,24:

https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/540/wEvbEB.png
https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/661/w7rCcZ.png
https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/912/zj1AlX.png



Τα τρια αυτα αρθρα περιγραφουν βημα βημα τη διαδικασια της πεδιβοητης
ρυθμισης της βιδας -οχι του ρελαντι- αλλα της αλλης της καθοριστικης βιδας του αερα.

Διαπιστωσα ουσιαστικα πως απο μας ζητουν σε 2-3 σταδια στρεψης της βιδας να διαπιστωσουμε 2-3 φορες την ανωτατη στιγμη υψηλων στροφων του κινητηρα για να τελειοποιηθει και να ολοκληρωθει η διαδικασια ρυθμισης.

. . . . ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ δεν μπορει να επιτευχθει η σωστη ρυθμιση για τον απλο λογο οτι στα 3 αυτα σταδια ρυθμισης τον μοναδικο οργανο εξακριβωσης
Των στιγμων των ανωτατων στροφων ειναι. .. . . . .ΤΟ ΑΥΤΙ ΜΑΣ.

. . ΤΟ οποιο αυτι κατα προσεγγιση σε 3 κλιμακωτες στιγμες θα μας απομακρινει τελικα απο το σωστο αποτελεσμα και τελικα τα καρπυρατερ θα δουλευουν μετρια εως χαλια.

Ετσι καθησα και σκεφτηκα τι θα μπορουσε να μου δωσει , την ωρα που στρεφω τη βιδα του αερα αργα την ενδειξη εκεινης του χιλιοστου της στιγμης των υψηλοτερων στροφων του κινητηρα . . . . .και τελικα :

Ευρηκα!!!!!!!!!
VOILA !!!!!!!!!!! :

http://www.aliexpress.com/item/High-Quality-Non-Contact-Tach-Tool-Handheld-Digital-Laser-Photo-Tachometer-Tester-RPM-Motors-New-Hot/32243701429.html

Το αγορασα και πεταει.ειναι οντως 100% ακριβειας.
Το εξακριβωσα με makita drapana.

Βγαζεις το καπακι της καμπανας,στοχευεις το βολαν με το εργαλειο και το οποιο δειχνει εκεινες τις 2-3 στιγμες των ανωτατων στροφων του κινητηρα καθως γυριζεις χιλιοστα αργα τη βιδα . . . . . . .

. . τα πολοιπα βηματα απο τα 3 αρθρα


Ετσι δουλευει

https://youtu.be/86EVkt9AnEw
  • Απαντήσεις 315
  • Εμφανίσεις 51,9k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • On 29/5/2015 at 1:56 PM, χρηστος είπε: παιδια θα σας απογοητευσω!!! ακομη και βιντεο να τραβηξουμε δεν θα μπορεσουμε να καταλαβουμε τιποτα ... Που εί

  • βρε μεχρι και την κουκλα μου πειραματοζωο εκανα για τη παρεα 

  • Υπέροχες στιγμές όμως, μαζί με τον Νικόλα και τον Θανασαρα έχουμε κάνει και μαστορεματα στη μηχανή του Θανάση ,στην ανάσταση μιας 350 αρας μετά και πολλά άλλα, αρε  Νικόλα και Αλπικε τι ωραίες καταστά

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
200 αρθρα συνταξαμε κ ΑΚΟΜΗ ενα βιντεο με laser . .
Ερεεε αυτη η σταμνα . . . .ποσες φορες εσπασε !!!!
Δημοσιεύτηκε
Σήμερα αξιώθηκα και έπιασα το καρπυρατερ σαν και ήρθε και η ντιζα γκαζιού (την χρυσοπληρωσα την ρουφιανα 12 ευρώ + 10 ευρώ μεταφορικά απο αντιπροσωπεία και να θέλεις να την στηρίξεις δεν μπορείς δεν γίνεται να πληρώνεις για μια ντιζα 10 ευρώ μεταφορικά απο Αθήνα - Κιατο γίναμε κ@λ@ς με την μεταφορική τλπ).
Έλυσα το καρπυρατερ το καθάρισα με ενα σπρέι που πήρα για καρπυρατερ ειδικά, το έδεσα πέρασα και την καινούργια ντιζα και μετά απο 2-3 δοκιμές το ρύθμισα σε 1 3/4 στροφές.
Μου φαίνεται οτι πηγαίνει πολυ καλά.
Ένας φίλος μου μίλησε για έναν καρπυρατερα στο Κιατο, είπα να πάω μια βόλτα να του ρίξει μια ματια για καλύτερο ρύθμισα.
- Γεια φίλε μπορείς να ρίξεις μια ματια στο καρπυρατερ μήπως θέλει ρύθμιση ?
- (Έρχεται, το βλέπει) δουλεύει αυτο το πράγμα (μου λεει) ; Δεν νομίζω και οτι δουλεύει.
- Οκ φίλε γεια.
Όταν κατέβω Αθήνα με την καλη μου μπορεί να την περάσω απο των Δραινα να του ρίξει μια ματια.
Προς το παρών αν και μου κάνει κάποια σκασιματακια όταν κλείνω το γκάζι μια χαρά πάει
Δημοσιεύτηκε

Κλείσε ή άνοιξε 1/4 στροφή τον αέρα (ανάλογα προς που πλουτίζει το μείγμα) κάνε βόλτα, βλέπεις και πράττεις ανάλογα μέχρι να δεις βελτίωση στα σκορτσαρίσματα. Τα σκασίματα όμως οφείλονται και στο τελείως ελεύθερο τελικό.

Δημοσιεύτηκε

εχω καλα νεα !!!

η μηχανη κελαηδαει !!!

το ανεβασμα που ειχε κανει 2 φορες τις προαλλες δεν ξαναεμφανιστηκε εδω και αρκετες μερες!!!

αρα ο Δραινας εκανε περεκετι ρυθμιση!!!

ισως να ηταν εκεινες οι δυο στραβες απο κακες βενζινες!!!!

Δραινας εγγυηση πιστευω πλεον μετα απο δυο εβδομαδες οδηγησης :thumbsup:

Δημοσιεύτηκε

Κλείσε ή άνοιξε 1/4 στροφή τον αέρα (ανάλογα προς που πλουτίζει το μείγμα) κάνε βόλτα, βλέπεις και πράττεις ανάλογα μέχρι να δεις βελτίωση στα σκορτσαρίσματα. Τα σκασίματα όμως οφείλονται και στο τελείως ελεύθερο τελικό.


Απο τέρμα κλειστό το βιδακι 1 3/4 του εχω δώσει
Δημοσιεύτηκε

αρα ο Δραινας εκανε περεκετι ρυθμιση!!!

Χρηστάρα εμένα δυο φορές το ρύθμισε και τις δυο φορές διαφορετικά,

βάλε βαθμό (όπως συνηθίζεις να λες). Φταίνε οι βενζίνες ή τα αυτιά του..?

Συγνώμη αλλά για τόσο απλό καρμπιρατέρ δεν ξανα δίνω/ουμε λεφτά για καθάρισμα ή ρύθμιση.

Ούτε στροφόμετρα, ούτε καυσαναλυτές χρειαζόμαστε, για μένα έχει λήξει το θέμα.

Άσε το κουφό, μας λέει πως το καρμπιρατέρ θέλει σέρβις κάθε χρόνο ανεξαρτήτως αριθμού χιλιομέτρων.

"Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου......."

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Laser κυριοι !!!!!!
Μολις σφιξουν τα κοκαλα μου θα ανεβασω βιντεο ( . . οχι αλλα αυτια και 50€ ερα !!!!!)

Οι προτροπες μου ειναι ουσιαστικες κ οικονομικες
Laser : 13€
Δοκιμαστικο κατσαβιδι:4€
Πολυμετρο beeper:25€
Συμπιεσομετρο taiwan:22€

. .οσο στοιχιζει ενα καθαρισμα καρμπυρατερ . . .αγοραζεις 4-5 εργαλειακια
Απλως που κ που θελει λιγο διαβασματακι
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Το διακενο το κλεισαμε.
. .. Τα καρμπυρατερ οχι ακομα ( . .. . . Νοεεεεεεεεεεεεε !!!!!!!! . . .. μη μου το χαλαςςςςς !!!!!)
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Κανενας δεν εχει κανει ρυθμιση στο γιοτουμπι με λαζερ.
Ειναι δικα μου πατεντα . . . και θα με ΔΙΚΑΙΩΣΕΙ.

θα ρυθμιστει μεχρι κ το χιλιοστο της κινησης της βιδας του αερα

. . . .αφηστε που , προσωπικα εχω ενα ζητηματακι με τα χιλιοστα !!!!
Δημοσιεύτηκε

...απο τη στιγνη που δεν θα έχεις καυσαναλυτη θα είσαι πάλη λάθος γιατι δεν θα έχεις πραγματικη ένδηξη της αναλογίας του καυσημου/αέρα...

 

...μόνο με καυσαναλυτη θα γίνει η δουλεια, άλλωστε μας το έδειξες και εσυ με το video.

 

αυτα

και

αυτα...!!!

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Δεν μπορω να αρνηθω μπιμπικη μου τα οσα λες.

ΟΜΩΣ . . . .απο τυφλος ας καταληξω τουλαχιστον μονοφθαλμος.

Το Hitchcock προτρεπει εν απουσια καυσαναλυτου.

Και με λογικη κατακλειδα των παντων :
Πρεπει να δοκιμαστει η εμπειρια μ το laser , , κατι μπορει να βγει σωστο.
  • 10 months later...
Δημοσιεύτηκε

Μετά από περίπου 1 χρόνο ξανανοίγουμε το θέμα. Λοιπόν...

 

Αρχίζω με ερώτηση γενικού περιεχομένου. Αν η μηχανή κάνει σκασίματα όταν αφήνεις το γκάζι, οφείλεται σε πλούσιο ή φτωχό μείγμα;

 

Η electra φοράει διαφορετικό καρμπυρατέρ από τις κλασσικές bullet, το οποίο λειτουργεί με υποπίεση. Αυτό:

 

medium_12026-250812195209-jpeg-png.54171

 

Πείραξα λίγο τη βίδα του μείγματος αέρα/καυσίμου (air-fuel mixture screw) δεξιόστροφα (διάβασα κάπου πως έτσι πλουτίζεις το μείγμα) και τα σκασίματα σταμάτησαν...:blink: Δεν την έχω οδηγήσει πολύ από τότε για να έχω καθαρή εικόνα... Απ'ότι μου έχει πει ο Γρηγόρης, ο Ηλιόπουλος πρέπει να είχε πειράξει το καρμπ για πλουσιότερο μείγμα....

Δημοσιεύτηκε

Αν λοιπον ειχε βαλει μεγαλυτερα ζιγκλερ, θα πρεπει να δωσεις αερα ωστε να μοιραστει σωστα.Τα σκασιματα συνηθως γινονται απο πλουσιο μειγμα οποτε δεν νομιζω οτι θα επρεπε να του δωσεις κι αλλο.Μπορεις να βαλεις και την μηχανη στο ρελαντι και βαλε μια χαρτοπετσετα κοντα στην εξατμιση ωστε να δεις μηπως σου πεταει ακαυτες.

  • 4 εβδομάδες πριν...
  • 10 months later...
Δημοσιεύτηκε
On 29/5/2015 at 1:56 PM, χρηστος είπε:

παιδια θα σας απογοητευσω!!!

ακομη και βιντεο να τραβηξουμε δεν θα μπορεσουμε να καταλαβουμε τιποτα ...

Που είσαι Χρηστάρααααααααααα, γύρνα πίσωωωωωω... :geia:

 

 

Δημοσιεύτηκε

Εεεε πρωτη φορα το βλεπω κι εχω μερικες παρατηρησεις...

 

Πρωτα απ'ολα γιατι τσοκ..?Αφου για να το ρυθμισεις σωστα ο κινητηρας πρεπει να ειναι ζεστος.

 

Η ρυθμιση γινεται σωστα κλεινωντας τελειως την βιδα του αερα ενω δουλευει το μηχανακι πρωτα απ'ολα για να δεις αν σβηνει για να τσεκαρεις αν τραβαει απο αλλου αερα.Πρεπει να σβησει...

Μετα ανοιγεις μιση στροφη του αερα την βιδα και το ξαναβαζεις μπροστα,ανεβαζεις και στροφες απο την βιδα του ρελαντι και αρχιζεις να ανοιγεις την βιδα του αερα αργα μιση μιση στροφη εως οτου φτασει στο υψηλοτερο σημειο στροφων.Εεε εκει ειναι η σωστη δοσολογια αερα καυσημου κι απλα χαμηλωνεις ρελαντι στο σωστο σημειο και βουρ...

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης

Δημοσιεύτηκε
  • Ε αυτό δε λέμε στο βίντεο? Θέλαμε να δούμε πώς γίνεται η ρύθμιση συμφώνως Χίτσκοκ ,το πηγαίναμε όπως γράφει ο Χίτσκοκ στην ιστοσελίδα του ,

Τελικά ο πατροπαράδοτος τρόπος αποδείχτηκε καλλυτεροτερος :lol2:

Όπως τα λες είναι φίλε Αντώνη 

Δημοσιεύτηκε

Αυτα είναι κατά την στιγμή που ήδη έχεις εκκινήσει το μοτέρ,

Για δες τι λέει ως προεργασία πριν βάλεις μπροστά?Ε ,αυτά κάναμε και εν συνεχεία τα άλλα που ανέβασες.οπως ακριβώς το ήθελε δηλαδή ο χιτσκουριδης

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.