Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Royal Enfield Forum Greece

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ρυθμιση Καρπυρατερ . . . .,κελαιδαμε Λεμε !!!!!!!!!!

Δημοσιεύτηκε
Σας παραθετω κατοπιν πολυημερων διαδυκτιακων συσχετισεων
τα τρια και μοναδικα αρθρα της διαδικασιας ρυθμισεως μειγμα-αερος των mickarb 28,24:

https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/540/wEvbEB.png
https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/661/w7rCcZ.png
https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/912/zj1AlX.png



Τα τρια αυτα αρθρα περιγραφουν βημα βημα τη διαδικασια της πεδιβοητης
ρυθμισης της βιδας -οχι του ρελαντι- αλλα της αλλης της καθοριστικης βιδας του αερα.

Διαπιστωσα ουσιαστικα πως απο μας ζητουν σε 2-3 σταδια στρεψης της βιδας να διαπιστωσουμε 2-3 φορες την ανωτατη στιγμη υψηλων στροφων του κινητηρα για να τελειοποιηθει και να ολοκληρωθει η διαδικασια ρυθμισης.

. . . . ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ δεν μπορει να επιτευχθει η σωστη ρυθμιση για τον απλο λογο οτι στα 3 αυτα σταδια ρυθμισης τον μοναδικο οργανο εξακριβωσης
Των στιγμων των ανωτατων στροφων ειναι. .. . . . .ΤΟ ΑΥΤΙ ΜΑΣ.

. . ΤΟ οποιο αυτι κατα προσεγγιση σε 3 κλιμακωτες στιγμες θα μας απομακρινει τελικα απο το σωστο αποτελεσμα και τελικα τα καρπυρατερ θα δουλευουν μετρια εως χαλια.

Ετσι καθησα και σκεφτηκα τι θα μπορουσε να μου δωσει , την ωρα που στρεφω τη βιδα του αερα αργα την ενδειξη εκεινης του χιλιοστου της στιγμης των υψηλοτερων στροφων του κινητηρα . . . . .και τελικα :

Ευρηκα!!!!!!!!!
VOILA !!!!!!!!!!! :

http://www.aliexpress.com/item/High-Quality-Non-Contact-Tach-Tool-Handheld-Digital-Laser-Photo-Tachometer-Tester-RPM-Motors-New-Hot/32243701429.html

Το αγορασα και πεταει.ειναι οντως 100% ακριβειας.
Το εξακριβωσα με makita drapana.

Βγαζεις το καπακι της καμπανας,στοχευεις το βολαν με το εργαλειο και το οποιο δειχνει εκεινες τις 2-3 στιγμες των ανωτατων στροφων του κινητηρα καθως γυριζεις χιλιοστα αργα τη βιδα . . . . . . .

. . τα πολοιπα βηματα απο τα 3 αρθρα


Ετσι δουλευει

https://youtu.be/86EVkt9AnEw
  • Απαντήσεις 315
  • Εμφανίσεις 51,9k
  • Δημοσιεύτηκε
  • Τελευταία Απάντηση

Μέλη που απάντησαν περισσότερο

Most Popular Posts

  • On 29/5/2015 at 1:56 PM, χρηστος είπε: παιδια θα σας απογοητευσω!!! ακομη και βιντεο να τραβηξουμε δεν θα μπορεσουμε να καταλαβουμε τιποτα ... Που εί

  • βρε μεχρι και την κουκλα μου πειραματοζωο εκανα για τη παρεα 

  • Υπέροχες στιγμές όμως, μαζί με τον Νικόλα και τον Θανασαρα έχουμε κάνει και μαστορεματα στη μηχανή του Θανάση ,στην ανάσταση μιας 350 αρας μετά και πολλά άλλα, αρε  Νικόλα και Αλπικε τι ωραίες καταστά

ΕΙΚΟΝΕΣ

Featured Replies

Δημοσιεύτηκε
Ειχες δικιο πως το εγραφα λαθος.Το P το εγραφα R γιατι ανεβοκατεβαινα απο το γκαραζ στον υπολογιστη.Μα ποσο μ......ς ειμαι?Sory Στεφανε σε εβαλα κι εψαχνες τζαμπα.
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Πηγαινε στις βαλβιδες σου χω απαντηση που θα σεβαλει σε φωτιες !!!!

. .οσο για το καρμπ σου . .. Θα διαβασω με την ησυχια μου κ θα ποσταρω σε λιγο
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Αντωνη:

Depending on the exact model of Dellorto PHBH this is either an air adjustment screw or a mixture adjustment screw. Both perform the same basic function, but work in different way. An air adjustment screw works by changing the amount of air able to flow through the idle circuit. As such undoing it (turning it anticlockwise) makes the mixture leaner. A mixture adjustment screw works by changing the amount of fuel entering the idle circuit. As such undoing it (turning it anticlockwise) makes the mixture richer. On the PHBH it is obvious which kind of idle adjustment the carb is equipped with. If the adjustment screw is on the engine side of the carb slide then it is a mixture screw, but if it is on the airbox side of the carb then it is an airscrew.

Οποτε Αντωνη ψαξε στο καρμπ σου που βρισκεται μια μικρη μικρη βιδα(αερα)ειναι δεξια απο το καρμπ η'
αριστερα?
Δημοσιεύτηκε

Την προηγούμενη εβδομάδα αποφάσισα να αλλάξω το κύριο ζιγκλέρ από 90 σε 110 διότι έχω ελεύθερη εξάτμιση και φίλτρο πιο ανοιχτό K&N. Και ο λόγος διότι το μπουζί μου ήταν γκρι ανοιχτό χρώμα.

Με το 110 ήλθε στο επιθυμητό χρώμα το ξανθοκόκκινο.

Πριν δυο - τρεις μέρες η μηχανή παγωμένη άρχισε να μου κάνει σκορτσαρίσματα και το καρμπυρατέρ φτερνίζονταν, πολύ ηλίθια αίσθηση και νόμιζα πως στο δρόμο όλοι εμένα κοίταγαν. Μετά από 5-10 λεπτά ζέσταμα τα πάντα στρώνανε. Δεν μπορούσα να καταλάβω σε τι οφείλονταν αυτή η αλλαγή.

Ένα τηλεφώνημα στον μάστορά μου και "κάπου σου παίρνει αέρα η εισαγωγή", μου λέει.

Στα 350άρια η σύνδεση με την κεφαλή γίνεται απευθείας, σε αντίθεση με τις 500άρες που έχουν εκείνο το άθλιο κολάρο που σπάει κάθε χρόνο.

Νόμιζα πως με το 350άρι δεν θα είχα ποτέ πρόβλημα. Κι όμως μετά από 45.000 χλμ. είναι λογικό πως έπρεπε να αλλάξω τα παρακάτω 5, 35, 36:

141946
141515
144625

4199.jpg

 

τα άλλαξα και πλέον το μόνο που μου μένει είναι μια μέτρηση στον καρμπυρατερά Δράινα που μας γνώρισε ο Χρήστος.. :thumbsup:

Το επόμενο Σαββάτο αντί για καφέ η γερουσία θα συναντηθεί για καθάρισμα - ρύθμιση των καρμπυρατέρ τους.. :rolleyes:

Δημοσιεύτηκε

Νικο να τα πεις και στον Δραινα ολες τις αλλαγες που εγιναν στο καρμπ σου ,οπως κατανοητα τα εγραψες και απο πανω ,ωστε να του δωσεις την πληρη εικονα και να σου το κανει περεκετι !!!

ετσι εκανα και εγω ,του εδωσα πληρη καρτελα ασθενους με ολες τις πληροφοριες του τι ειχε γινει εντος εκτος και επι ταυτα του καρμπ και βρηκε την υγεια της η μηχανουλα με τις  χειρουργικες του κινησεις   :)

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Πιστευω πως οταν εχουμε απροσδοκητη αναρροφηση αερα (τρυπα εισαγωγη η' κολαρα καρμπυρατερ)
το προβλημα ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΜΟΝΙΜΟ ΜΕ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ. ( .. . και οχι υπο διαλειπουσα μορφη)

Οποτε ΝΟΔ πιστευω πως θα την ξαναπαθεις τη φαση . .
2 τα τινα καταθετω:75% να ναι η βομβα απο το φλοτερακι (Νο 7 ανταλλακτικο) . . .θελει καθαρισμα
25% να ναι μεστο ντιστριμπιτερ ανταλλακτικο που λεγεται conceder( στιγμιαιοι ελλειπεις σπινθηρισμοι)

Επεξεργάσθηκε από το μέλος stekouros

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Πιστευω επισης πως καποιος enfielfdas με εξατμιση κ φιλτρο ελευθερας κατ,εμε ειναι προτιμοτερο
να ανεβει σε κυριως ζιγκλερ παρα να παιξει με υψος βελονας.
Δημοσιεύτηκε

Ήταν λογικό να εξαφανίζεται το φαινόμενο φτερνίσματος όταν ο κινητήρας ζεσταίνονταν, διότι λόγο διαστολής το κενό μηδενίζονταν.

Τι δεν καταΛαβαίνεις φιΛαράκι, πως να στο εξηγήσω πιο απλά ώστε να μην έχουμε πάλι το φαινόμενο του διάκενου.. :mf_popeanim:

Δημοσιεύτηκε

Φόρεσε 97,5 ζιγκλέρ κύριο και γυάλισα λίγο τη βελόνα.

Μετά από κάποια χιλιόμετρα πορείας θα αποφασίσω αν θα ανέβω κι άλλο.

Μου φαίνεται στην πανελλήνια θα ζιγκλερώνομαι σφόδρα.. :blink:

Δημοσιεύτηκε
...μπουμμμμμμμ....!!!

...θεμα ΚΡΟΤΙΔΑ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕ...!!!

....Noe εισαι σιγουρος πως δεν χανεις...???

...και δεν εχει προβλημα το διακενο του κενου αναμεσα στο ζιγκλερ με τη βελωνα και την ποσοτητα αερα που περνα με το φαινομενο Fanouri...???

...να κανεις μια πιτα Fanouriopita για να σου φανεροθει απο που χανει...


Φσσσσσσσσσσσσιιιιιιττττ...!!!


...οπαλακιααααααααα...!!!
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
. . .."ΟΠΟΙΟΣ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΟΥ ΔΡΑΙΝΑ
. .... ..ΘΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΘΕΣΩ 100€ ΣΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ ΤΟΥ . . . . .
Δημοσιεύτηκε
...εγω το ειπα θα ξανα αρχησουμεεεεεεεεε...!!!

...Νοε παρατηρησες πως αρχησαμε ολοι τα απανωτα μυνηματα...


...οπαλακιαααααααααα...!!!
Δημοσιεύτηκε
Το Σάββατο θα βγάλω μεροκάματο ...100€

Έχω ραντεβού. Για καρμπυρατέρ καθάρισμα και ρύθμιση ..

Έλα τα βιντεοοοοο έρχονται
Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Θανασηηηηηηηηηη !!!!!!!
Ειχα σκοπο να τη σκαπουλαρω . . . ..
. . . . αλλα για σενα θα κρατησω το λογο μου !!

.. .οποτε εχουμε κ λεμε:

100€ , ενα ντεζα βου ,μια μπλε Εξατμιση . .. στο φιλο Θαναση.
Δημοσιεύτηκε

Το Σάββατο θα βγάλω μεροκάματο ...100€

Έχω ραντεβού. Για καρμπυρατέρ καθάρισμα και ρύθμιση ..

Έλα τα βιντεοοοοο έρχονται

. . .."ΟΠΟΙΟΣ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΟΥ ΔΡΑΙΝΑ
. .... ..ΘΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΘΕΣΩ 100€ ΣΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ ΤΟΥ . . . . . 
 
παιδια θα σας απογοητευσω!!!
ακομη και βιντεο να τραβηξουμε δεν θα μπορεσουμε να καταλαβουμε τιποτα ...
1ον γιατι την ρυθμιση την κανει με τον κλασσικο τροπο μονο με το κατσαβυδακι και το αυτι ( δεν χρησιμοποιει μηχανηματα να μπορεις να δεις καποιες τιμες)
2ον γιατι το τι ακουει το αυτι ενος πεπειραμενου μαστορα την ωρα που ρυθμιζει δεν μπορει να αποκρυπτογραφηθει σε βιντεο 
αρα ολα ειναι θεμα εμπειριας και τεχνης
ακομη και ολα τα βηματα να πας πει που ακολουθει ,αν δεν αποκτησουμε το αυτι και την εμπειρια που εχει ο μαστορας δεν μπορουμε να το κανουμε αλφαδι μονοι μας.... :)

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε
  • Συγγραφέας
Οπως και να χει το ζητημα των καρμπυρατερ το χουμε αφησει ημιτελες.

Και σωστο θεωρω να μαθουμε μονοι μας να ρυθμιζουμε!

Ο δραινας εχει το αυτι του . .. .και τα επαγγελματικα συνεργεια το λαζερ πιστολι που
Πιανει ακριβεστατη τη στιγμη εκεινη της μεταβολης των στροφων.

Καλα υποπτευομουν πως ο δραινας δεν εχει ηλεκτρονικα συστηματα . . .

Κατ' εμε:
Καλυτερος ο δραινας απο εμας
Και απο τον δραινα τα ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ !!!!!!
Δημοσιεύτηκε

πραγματι και εγω θα ενοιωθα πολλυ πιο ηρεμος και σιγουρος για την απολυτη ρυθμιση αν εβλεπα και απο ενα μηχανημα τις τιμες ,

παρολα αυτα ,οσα χρονια οδηγαω μηχανες πρωτη φορα ειδα τετοιο δουλεμα καρμπυρατερ μετα απο ρυθμιση ,εστω και με το αυτι  :)

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος

Δημοσιεύτηκε

Χρηστο στο 1:13 τα τσακαλακια λενε για στροφομετρο
. . .οποτε για 3η φορα επιβεβαιωνομαι πως χωρις ΑΥΤΟ τα
Mickarb δεν θα καταφερουμε να τα ρυθμισουμε ποτε:

http://www.aliexpress.com/item/Digital-Laser-Tachometer-RPM-Meter-Non-Contact-Motor-Speed-Gauge-Revolution-Spin-Free-Shipping/1950628330.html

 Και που βαράς με αυτό το μαραφέτι Στέφανε, στο ντιστριμπιτέρ και διαιρείς διά δύο;

Υπόψιν ότι στο ebay to ίδιο παίζει στα 8 € περίπου (χωρίς θήκη και μπαταρίες).

Δεν υπάρχει επαγωγικό οικονομικό;

Δημοσιεύτηκε

Οπαλάκια, να και ένα απλό επαγωγικό.

 

 

Θέλω να δω την διαφορά των στροφών με κρύο και ζεστό κινητήρα,

με το αυτί αισθάνομαι ότι αυξάνονται 100 στροφές όταν είναι ζεστός.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

Παρακολουθείται από 0

  • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.

Account

Navigation

Αναζήτηση

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.