noe Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22, 2017 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22, 2017 Άντεεεεεεεε, πάλι θα διορθώσω τον τίτλο του βίντεο..? 2 Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
χρηστος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22, 2017 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22, 2017 7 ώρες πριν, Αντωνης Σταθακης είπε: Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
χρηστος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22, 2017 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22, 2017 (επεξεργάστηκε) διαβαστε την μεθοδολογια του χιτσκοκ και βρειτε το λαθος στο βιντεο! τηλεπαιχνιδι το καναμε οποιος το βρει κερδιζει μια ρυθμιση καρμπ στου Δραινα ,ευγενικη χορηγια του Μπεηζανη Επεξεργάσθηκε Απρίλιος 22, 2017 από το μέλος χρηστος 1 Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
χρηστος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22, 2017 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22, 2017 (επεξεργάστηκε) τελικα πιστευω πως μεχρι το βημα 6 αρκει και ειναι το καρμπ ρυθμισμενο μια χαρα ( ετσι μας πετυχε στο τελος οπως φαινεται και στο βιντεο και απο τοτε περασε 1 χρονος και παραπανω που την οδηγαω απροβληματιστα ) ,τα βηματα 7 και 8 δεν τα καταλαβαινω..... μα γινεται να εχει λαθος ο χιτσκοκ ? πρεπει του χιτσκοκ να ειναι το σωστο , τι εκανα λαθος βρεεεεεεεεε !!!!!!! ???????? Επεξεργάσθηκε Απρίλιος 22, 2017 από το μέλος χρηστος Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Αντωνης Σταθακης Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22, 2017 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22, 2017 Λοιπον.. Ο Χιτσκουριδης σου λεει να το βαλεις στην μια και μιση επειδη ξερει οτι εκει δουλευει σωστα για να το ζεστανεις χωρις να εχεις πολυ φτωχο ή πολυ πλουσιο μειγμα. Το μετα που σου λεει να κλησεις το τσοκ και μετα να σηκωσεις ρελαντι...εεε εκει πρεπει να κλησεις τελειως του αερα την βιδα για να τσεκαρεις εσυ αν εχεις διαρροες αερα απο αλλου(αυτο δεν σου το λεει γιατι εννοειτε). Απο εκει και μετα λογικα σβηνει(αν οχι εχεις διαρροη). Επειδη λοιπον σβηνει και δεν μπορεις να το βαλεις μπροστα με τιποτα γιατι δεν περναει αερας...εκει το βαζεις απλα μπροστα ανοιγοντας μιση ή ακομα και μια στροφη την βιδα του αερα.Εκει παιρνει μπροστα και τοτε ξεβιδωνεις μιση μιση στροφη την βιδα του αερα εως οτου ακουσεις το φουλ.Στο φουλ στροφων αφηνεις το βιδακι του αερα κι απλα ρυθμιζεις καρμπυρατερ. Εν ολιγης εκει που σου λεει"unscrew the pilot air screw to encrease....δεν εννοει να βρισκετε ανοικτη στην μια και μιση ΑΛΛΑ κλειστη.Εκει το χανατε.. 2 Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
χρηστος Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22, 2017 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22, 2017 αρα το φορουμ βοηθαει συμπληρωνοντας τα κενα του χιτσκοκ( που θεωρει οτι εννοουνται) και πλεον προσθετουμε μια προταση οτι κλεινουμε ξανα εντελως τον αερα και ετσι οποιοςδηποτε πλεον μπορει να ρυθμιζει μονος του το καρμπυρατερ του ενας για ολους και ολοι για εναν Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Αντωνης Σταθακης Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22, 2017 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22, 2017 Αααα και εκει που σου λεει επανελαβε την διαδικασια για να εισαι σιγουρος... Again uncrew....παει λεγοντας εννοει πως το ξανα κανεις απο την αρχη εχοντας στο μυαλο σου την πρωτη ρυθμιση,ΟΧΙ ξανα ξεβιδωνε κι αλλο απο εκει που ειχες σταμματησει..!! Ελπιζω να καταλαβαινεται τι εννοω! Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Αντωνης Σταθακης Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22, 2017 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22, 2017 (επεξεργάστηκε) 1)Κλεινουμε την βιδα του αερα με σβηστο τον κινητηρα και ξεβιδωνουμε μια και μιση στροφη την ιδια βιδα. 2)Βαζουμε μπροστα και ζεσταινουμε καλα τον κινητηρα. 3)Εκει που δουλευει στο ρελαντι κλεινουμε(βιδωνουμε)την βιδα του αερα.(εκει πρεπει να σβησει γιατι πλεον δεν περναει αερας.Αν δεν σβησει απο καπου υπαρχει διαρροη.ΠΡΕΠΕΙ να σβησει). 4)Ανοιγουμε μιση στροφη την βιδα του αερα και βαζουμε μπροστα τον κινητηρα. 5)Βιδωνουμε την βιδα του ρελαντι (την μεγαλη βιδα) ωστε να σηκωσουμε περιπου 20% στο φασμα στροφων. 6)Ξεβιδωνουμε μιση μιση στροφη την βιδα του αερα εως οτου ακουσουμε το φουλ των στροφων.Μετα απο καποιο σημειο ειτε γυρνας ειτε οχι δεν αλλαζει τιποτα.Εεε αυτο το σημειο ειναι το σωστο μειγμα. 7)Ξεβιδωνουμε την βιδα του ρελαντι εως οτου κατεβασουμε στις στροφες που θελουμε. ΤΕΛΟΣ. Αυτο για να εχουμε σωστο μειγμα στο ρελαντι. Μετα την παμε βολτα... Αν το μηχανακι μπερδευει περιπου στο μισο ανοιγμα του γκαζιου,φταιει η βελονα κι οχι η ρυθμιση που ειχαμε κανει.Θα πρεπει να σηκωθει πιο ψιλα(για πλουσιοτερο μειγμα)που ειναι και το πιο συνηθες ή να κατεβει πιο χαμηλα(για φτωχοτερο μειγμα). Αν σε ολα αυτα εισαι οκ την παμε βολτα με φουλ το γκαζι(για λιγο λογο enfield)αν δεν σου μπερδευει στο φουλ γκαζι εισαι οκ,αν μπερδευει θελει μεγαλυτερο κυριο ζιγκλερ. Ενα φυσιολογικο καρμπυρατερ θα πρεπει να δουλευει απο μια στροφη εως το πολυ τρεις στροφες ξεβιδωτη η βιδα του αερα.Αν δουλευει πιο κατω χρειαζεται μεγαλυτερα ζιγκλερ...ολα και βελωνα με βαρελακι. Αν δουλευει πιο πανω θελει μικροτερα. Οσοι δεν εχετε αλλαξει φιλτρο και εξατμιση,δουλευει στην μια και μιση,αντε να παιξεις ενα τεταρτο τον χειμωνα(που δεν ειναι σημαντικο) Ουφ... Καλες μας βολτες... Επεξεργάσθηκε Απρίλιος 22, 2017 από το μέλος Αντωνης Σταθακης 1 Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Αντωνης Σταθακης Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22, 2017 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 22, 2017 Για πιο ψαγμενους... Αν τα εχεις κανει ολα αυτα... Βαλε την μηχανη να δουλεψει στο ρελαντι,σβησε την και τσεκαρε μπουζι. Μετα βαλε την παλι μπροστα κανε την βολτα κι εκει που πας με καμμια πενηνταρια χλμ.κλεισε τον διακοπτη και απομονωσε...τσεκαρε ξανα μπουζι ωστε να δεις στο ανοιγμα στροφων αν εχεις πλουσια καυση ή φτωχη στο μπουζι ωστε να ξερεις αν θελει σηκωμα η βελονα. Ολα αυτα τα γραφω γιατι μπορει να εχουμε ωραιο μειγμα στο ρελαντι ενω ανοιγοντας το γκαζι λογο λαθους ζιγκλερ ή βελονας να φτωχαινει ως συνηθος ή να γινετε πιο πλουσιο...που δεν νομιζω.Σε αυτο το σημειο μπορει να μην μπερδευει,αλλα να ξερετε πως τα μπουζια λενε παντα την αληθεια. Εγω μεχρι να βρω τα σωστα ζιγκλερ σε ολο το φασμα στροφων ειδα πλουσιο μειγμα στο μπουζι ενω δουλευε στο ρελαντι...(μαυρο μπουζι) και φτωχο στην βολτα...(ασπρο μπουζι) Καταλαβαινεται τι μπορουμε να παθουμε λοιπον... 2 Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
stekouros Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19, 2018 Συγγραφέας Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19, 2018 Πρέπει κάποια στιγμή να δούμε το θέμα με τη ρύθμιση του καρμπυρατέρ.. ..έχουν ειπωθεί πολλά. Είδα ενα βιντεο του Χρήστου με τον Νίκο π φαίνεται πως οδηγεί σε αδιέξοδο η μεθοδολογία του Hitchcock .. Προσωπικά έχω μιαν ελπίδα πως αν δε γίνει η ρύθμιση με το αυτi αλλά με ειδικό εργαλείο αΚριβειας rpmmeter.. ..προσωπικά πιστεύω πως θα ευσταθεί ο ,κατά Hitchcock, τρόπος.. ....την ίδια διαισθηση με μένα είχε κ αυτός ο τυπος ..την άνοιξη λοιπόν με προετοιμασία π δε θα είναι εύκολο..γτ θα θέλει ανεμιστήρες κ 3 κινητά να γράφουν ταυτόχρονα 3 διαφορετικά βιντεοπάνω στη Enfield.. ...ευελπιστώ να το λύσουμε αυτό τον βραχνά την άνοιξη https://youtu.be/CqiDvENzj2M Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
bbk Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19, 2018 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19, 2018 Το καρμπιρατερ το ρυθμησε ο Αντωνης πολυ καλα... 1 Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
stekouros Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19, 2018 Συγγραφέας Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19, 2018 Μα δεν αναφέρθηκα στον Αντώνη Νίκο. . Αναφέρθηκα στο πως μπορούμε να βρούμε έναν αμετακίνητο τρόπο εξακριβωσης περί τη ρύθμισης : ...ΠΟΥ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΣΕ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ, τον τρόπο με τον οποίο ρυθμίζεται το καρμπυρατερ στο Ινδικό εργοστάσιο. . .. και σίγουρα ΔΕΝ είναι με το αυτι.. Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
bbk Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19, 2018 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 19, 2018 Εεεεεεεε αυτο σε λεω πως ο Αντωνης το κατεκτησε αυτο. Μολισ δει το μυνημα θα μας απαντησει. Υπομονη Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Αντωνης Σταθακης Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20, 2018 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20, 2018 Βρε τι βραχνας? Αφου εσενα ειναι εργοστασιακο ασε την μικρη βιδα του αερα στην 1/μιση στροφη ανοιχτο.Τωρα τι χειμωνας τι καλοκαιρι..ποτε δεν δουλευει ενα καρμπυρατερ με 100% αποκληση. 1 Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Αντωνης Σταθακης Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20, 2018 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20, 2018 Τωρα αν θες να εισαι πιο κοντα στην ρυθμιση με βαση τις εποχες.Κλεινε το βιδακι 1/4της στροφης το καλοκαιρι απο την 1/μιση ωστε να εχεις λιγο πιο πλουσιο μειγμα τοτε που το χρειαζεσε ωστε να μην εχεις υπερθερμανσεις και αντιστοιχα ανοιγε το 1/4 τον χειμωνα παλι απο την 1/μιση.Αλλα αυτα ειναι ψειρηστικα πραγματα(χι χι που εγω τα εκανα). Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
stekouros Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20, 2018 Συγγραφέας Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20, 2018 Βάσει πρακτικότητας ΔΕ μου αρέσει να αξιολογώ ΤΠΤ.. ..είμαι τύπος μηχανολογιας : " according to the book.." ..το Enfield μου είχε μανισιο 2 και 2/3 από τέρμα βιζωμενο από το εργοστασιο ..όταν το έβαλα στη 1 κ 1/2 εβγαζα κατάμαυρο ντουμάνι από την εξάτμιση κ έγινε το ολοκαίνουργιο μπουζί κατάμαυρο μέσα σε σε 2 λεπτό λειτουργίας.. Κάθε καρμπυρατέρ παιδιά έχει τη δική του ρύθμιση.. Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
noe Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20, 2018 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20, 2018 10 λεπτά πριν, Ο/Η stekouros έγραψε: ..το Enfield μου είχε μανισιο 2 και 2/3 από τέρμα βιζωμενο από το εργοστασιο Καινούργια την έχεις πάρει, είσαι και το πρώτο χέρι..? Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
stekouros Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20, 2018 Συγγραφέας Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20, 2018 (επεξεργάστηκε) Όχι με 4.500χλμ ..αλλά.ο ιδιοκτήτης(1ο χέρι) με είπε επί παρουσία του γινότανε μόνο αλλαγές λαδιού ..δεν πειραχτηκε το Vm ..πάντως μέχρι κ τις 2 στροφές έξω από τέρμα βιζωμενο με ξερογκαζιεςστο ρελαντί είχα λίγα μαύρα ντουμάνια ..για μιάμιση στροφή δε το συζητώ απίστευτα ντουμάνια μαύρα ...ρεταριζε το μοτέρ στη μιάμιση με μαύρα ντουμάνια στη εξάτμιση στο ρελαντι κ έβγαινε το ολοκαινουργιο μπουζί με κατάμαυρη ακιδα.. Νομίζω πως το θέμα της ρύθμισης των καρμπυρατέρ το έχουμε σε εκκρεμότητα ..ακόμα άλυτο. ... εισηγήσεις πρακτικότητας πολλές αλλά τον νόμο δεν τον υπέδειξε ουδείς ακομα.. Να παραθέσω πάντως κτ σημαντικό: Για να ρυθμιστεί ενα καρμπυρατέρ πρέπει: 1.οχι διαρροή στα δύο κολλαρα του καρμπυρατέρ 2.ζιγκλερ και εντοσθια καρμπυρατέρ με άριστη εικονα 3.συμπιεση χώρου καύσης κ η ρύθμιση βαλβίδων με άριστη εικονα.. Κ μετά έπεται η ρύθμιση.. Επεξεργάσθηκε Φεβρουάριος 20, 2018 από το μέλος stekouros Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
stekouros Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20, 2018 Συγγραφέας Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20, 2018 https://youtu.be/CqiDvENzj2M Στο 08:56 γυρίζει αργά αργά τη βίδα αέρα ..Κ ΚΟΙΤΑ ΤΟ RPMmeter για να δει σε ποια στιγμή της στροφής της βίδας υπάρχουνε οι υψηλότερες τιμές στην ψηφιακή ένδειξη.. ... Ο άνθρωπος βλέπει με το εργαλείο ..ΔΕΝ περιμένει το αυτί του τι θα ακούσει ..... Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
noe Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20, 2018 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20, 2018 Χρηστάρααααααα, μας προσέβαλε τα ώτα μας.. Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Αντωνης Σταθακης Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20, 2018 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20, 2018 (επεξεργάστηκε) Λαθος ολα... Ειναι τυχαιο που εδωσαν στα electra την ονομασια lean burn?? Τα bullet πρεπει να δουλευουν πλουσια. Αν το ρυθμισεις με μηχανημα γεια σου φλαντζα,γεια σου βαλβιδα και ελ.πιστονιου σε λιγα χλμ. Στεφανε γυρνα το στην 1/μιση...εκει δουλευει αυτο το μοτερ. Επεξεργάσθηκε Φεβρουάριος 20, 2018 από το μέλος Αντωνης Σταθακης Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
bbk Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20, 2018 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20, 2018 Στεφανε το πηρες δευτερο χερι και οσα και να λες δεν ξερεις πια ειναι η ρυθμηση που ειχε...οσα και να λεει ολος ο κοσμος... Κανε αυτο που πολυ σωστα σε λεει ο Αντωνης και ξεκηνα να κανεις χιλιομετρα...αλλιως θα σκουριαση το μπουζι... Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Nikoss Rocket Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20, 2018 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20, 2018 να κάνω μια ερώτηση (για να μην γυρνάω 11 σελίδες) μιλάτε σίγουρα για τα ίδια καρμπιρατέρ με τα ιδια φίλτρα αέρος και την ιδια διάμετρο ? Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Αντωνης Σταθακης Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20, 2018 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20, 2018 Ναι. Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Nikoss Rocket Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20, 2018 Αναφορά Προώθησε Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 20, 2018 Και του ενός δουλεύει στην1.5 στροφές αέρα και του Στέφανου στις 2.5 ? Παράθεση Link to comment Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.