Jump to content
Δημιουργία Νέου...

Ρυθμιση Καρπυρατερ . . . .,κελαιδαμε Λεμε !!!!!!!!!!


Recommended Posts

διαβαστε την μεθοδολογια του χιτσκοκ και βρειτε το λαθος στο βιντεο!

τηλεπαιχνιδι το καναμε ::):

οποιος το βρει κερδιζει μια ρυθμιση καρμπ στου Δραινα ,ευγενικη χορηγια του Μπεηζανη ::):

 

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

τελικα πιστευω πως μεχρι το βημα 6 αρκει και ειναι το καρμπ ρυθμισμενο μια χαρα ( ετσι μας πετυχε στο τελος οπως φαινεται και στο βιντεο και απο τοτε περασε 1 χρονος και παραπανω που την οδηγαω απροβληματιστα ) ,τα βηματα 7 και 8 δεν τα καταλαβαινω.....

μα γινεται να εχει λαθος ο χιτσκοκ ? πρεπει του χιτσκοκ να ειναι το σωστο , τι εκανα λαθος βρεεεεεεεεε !!!!!!! ????????

Επεξεργάσθηκε από το μέλος χρηστος
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Λοιπον..

Ο Χιτσκουριδης σου λεει να το βαλεις στην μια και μιση επειδη ξερει οτι εκει δουλευει σωστα για να το ζεστανεις χωρις να εχεις πολυ φτωχο ή πολυ πλουσιο μειγμα.

Το μετα που σου λεει να κλησεις το τσοκ και μετα να σηκωσεις ρελαντι...εεε εκει πρεπει να κλησεις τελειως του αερα την βιδα για να τσεκαρεις εσυ αν εχεις διαρροες αερα απο αλλου(αυτο δεν σου το λεει γιατι εννοειτε).

Απο εκει και μετα λογικα σβηνει(αν οχι εχεις διαρροη).

Επειδη λοιπον σβηνει και δεν μπορεις να το βαλεις μπροστα με τιποτα γιατι δεν περναει αερας...εκει το βαζεις απλα μπροστα ανοιγοντας μιση ή ακομα και μια στροφη την βιδα του αερα.Εκει παιρνει μπροστα και τοτε ξεβιδωνεις μιση μιση στροφη την βιδα του αερα εως οτου ακουσεις το φουλ.Στο φουλ στροφων αφηνεις το βιδακι του αερα κι απλα ρυθμιζεις καρμπυρατερ.

Εν ολιγης εκει που σου λεει"unscrew the pilot air screw to encrease....δεν εννοει να βρισκετε ανοικτη στην μια και μιση ΑΛΛΑ κλειστη.Εκει το χανατε..

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

αρα το φορουμ βοηθαει συμπληρωνοντας τα κενα του χιτσκοκ( που θεωρει οτι  εννοουνται) και πλεον προσθετουμε μια προταση οτι κλεινουμε ξανα εντελως τον αερα :thanks: 

και ετσι οποιοςδηποτε πλεον μπορει να ρυθμιζει μονος του το καρμπυρατερ του :beer:

ενας για ολους και ολοι για εναν :geia:

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Αααα και εκει που σου λεει επανελαβε την διαδικασια για να εισαι σιγουρος...

Again uncrew....παει λεγοντας εννοει πως το ξανα κανεις απο την αρχη εχοντας στο μυαλο σου την πρωτη ρυθμιση,ΟΧΙ ξανα ξεβιδωνε κι αλλο απο εκει που ειχες σταμματησει..!!

Ελπιζω να καταλαβαινεται τι εννοω!

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

1)Κλεινουμε την βιδα του αερα με σβηστο τον κινητηρα και ξεβιδωνουμε μια και μιση στροφη την ιδια βιδα.

2)Βαζουμε μπροστα και ζεσταινουμε καλα τον κινητηρα.

3)Εκει που δουλευει στο ρελαντι κλεινουμε(βιδωνουμε)την βιδα του αερα.(εκει πρεπει να σβησει γιατι πλεον δεν περναει αερας.Αν δεν σβησει απο καπου υπαρχει διαρροη.ΠΡΕΠΕΙ να σβησει).

4)Ανοιγουμε μιση στροφη την βιδα του αερα και βαζουμε μπροστα τον κινητηρα.

5)Βιδωνουμε την βιδα του ρελαντι (την μεγαλη βιδα) ωστε να σηκωσουμε περιπου 20% στο φασμα στροφων.

6)Ξεβιδωνουμε μιση μιση στροφη την βιδα του αερα εως οτου ακουσουμε το φουλ των στροφων.Μετα απο καποιο σημειο ειτε γυρνας ειτε οχι δεν αλλαζει τιποτα.Εεε αυτο το σημειο ειναι το σωστο μειγμα.

7)Ξεβιδωνουμε την βιδα του ρελαντι εως οτου κατεβασουμε στις στροφες που θελουμε.

ΤΕΛΟΣ.

Αυτο για να εχουμε σωστο μειγμα στο ρελαντι.

 

Μετα την παμε βολτα...

Αν το μηχανακι μπερδευει περιπου στο μισο ανοιγμα του γκαζιου,φταιει η βελονα κι οχι η ρυθμιση που ειχαμε κανει.Θα πρεπει να σηκωθει πιο ψιλα(για πλουσιοτερο μειγμα)που ειναι και το πιο συνηθες ή να κατεβει πιο χαμηλα(για φτωχοτερο μειγμα).

 

Αν σε ολα αυτα εισαι οκ την παμε βολτα με φουλ το γκαζι(για λιγο λογο enfield)αν δεν σου μπερδευει στο φουλ γκαζι εισαι οκ,αν μπερδευει θελει μεγαλυτερο κυριο ζιγκλερ.

 

Ενα φυσιολογικο καρμπυρατερ θα πρεπει να δουλευει απο μια στροφη εως το πολυ τρεις στροφες ξεβιδωτη η βιδα του αερα.Αν δουλευει πιο κατω χρειαζεται μεγαλυτερα ζιγκλερ...ολα και βελωνα με βαρελακι.

Αν δουλευει πιο πανω θελει μικροτερα.

 

Οσοι δεν εχετε αλλαξει φιλτρο και εξατμιση,δουλευει στην μια και μιση,αντε να παιξεις ενα τεταρτο τον χειμωνα(που δεν ειναι σημαντικο)

 

Ουφ...

Καλες μας βολτες...:bike:

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Για πιο ψαγμενους...

Αν τα εχεις κανει ολα αυτα...

Βαλε την μηχανη να δουλεψει στο ρελαντι,σβησε την και τσεκαρε μπουζι.

Μετα βαλε την παλι μπροστα κανε την βολτα κι εκει που πας με καμμια πενηνταρια χλμ.κλεισε τον διακοπτη και απομονωσε...τσεκαρε ξανα μπουζι ωστε να δεις στο ανοιγμα στροφων αν εχεις πλουσια καυση ή φτωχη στο μπουζι ωστε να ξερεις αν θελει σηκωμα η βελονα.

 

Ολα αυτα τα γραφω γιατι μπορει να εχουμε ωραιο μειγμα στο ρελαντι ενω ανοιγοντας το γκαζι λογο λαθους ζιγκλερ ή βελονας να φτωχαινει ως συνηθος ή να γινετε πιο πλουσιο...που δεν νομιζω.Σε αυτο το σημειο μπορει να μην μπερδευει,αλλα να ξερετε πως τα μπουζια λενε παντα την αληθεια.

Εγω μεχρι να βρω τα σωστα ζιγκλερ σε ολο το φασμα στροφων ειδα πλουσιο μειγμα στο μπουζι ενω δουλευε στο ρελαντι...(μαυρο μπουζι) και φτωχο στην βολτα...(ασπρο μπουζι)

Καταλαβαινεται τι μπορουμε να παθουμε λοιπον...

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

  • 9 months later...

Πρέπει κάποια στιγμή να δούμε το θέμα με τη ρύθμιση του καρμπυρατέρ..

 

..έχουν ειπωθεί πολλά.

 

Είδα ενα βιντεο του Χρήστου με τον Νίκο π φαίνεται πως οδηγεί σε αδιέξοδο η μεθοδολογία του Hitchcock ..

 

 

 

Προσωπικά έχω μιαν ελπίδα πως αν δε γίνει η ρύθμιση με το αυτi  αλλά με ειδικό εργαλείο  αΚριβειας rpmmeter..

 

..προσωπικά πιστεύω πως θα ευσταθεί ο ,κατά Hitchcock, τρόπος..

 

 

....την ίδια διαισθηση με μένα είχε κ αυτός ο τυπος

 

..την άνοιξη λοιπόν με προετοιμασία π δε θα είναι εύκολο..γτ θα θέλει ανεμιστήρες κ 3 κινητά να γράφουν ταυτόχρονα 3 διαφορετικά βιντεοπάνω στη Enfield..

 

 

...ευελπιστώ να το λύσουμε αυτό τον βραχνά την άνοιξη

 

https://youtu.be/CqiDvENzj2M

 

 

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Μα δεν αναφέρθηκα στον Αντώνη Νίκο. .

 

Αναφέρθηκα στο πως μπορούμε να βρούμε έναν αμετακίνητο τρόπο εξακριβωσης περί τη ρύθμισης :

 

...ΠΟΥ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΣΕ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ,  τον τρόπο με τον οποίο ρυθμίζεται το καρμπυρατερ στο Ινδικό εργοστάσιο. .

 

.. και σίγουρα ΔΕΝ είναι με το αυτι:rtfm:..

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Βρε τι βραχνας?

Αφου εσενα ειναι εργοστασιακο ασε την μικρη βιδα του αερα στην 1/μιση στροφη ανοιχτο.Τωρα τι χειμωνας τι καλοκαιρι..ποτε δεν δουλευει ενα καρμπυρατερ με 100% αποκληση.

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Τωρα αν θες να εισαι πιο κοντα στην ρυθμιση με βαση τις εποχες.Κλεινε το βιδακι 1/4της στροφης το καλοκαιρι απο την 1/μιση ωστε να εχεις λιγο πιο πλουσιο μειγμα τοτε που το χρειαζεσε ωστε να μην εχεις υπερθερμανσεις και αντιστοιχα ανοιγε το 1/4 τον χειμωνα παλι απο την 1/μιση.Αλλα αυτα ειναι ψειρηστικα πραγματα(χι χι που εγω τα εκανα).

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Βάσει πρακτικότητας ΔΕ μου αρέσει να αξιολογώ ΤΠΤ..

 

..είμαι τύπος μηχανολογιας : " according to the book.."

 

..το Enfield μου είχε  μανισιο  2 και 2/3 από τέρμα βιζωμενο από το εργοστασιο

 

..όταν το έβαλα στη 1 κ 1/2 εβγαζα κατάμαυρο ντουμάνι από την εξάτμιση κ έγινε το ολοκαίνουργιο μπουζί κατάμαυρο μέσα σε σε 2 λεπτό λειτουργίας..

 

Κάθε καρμπυρατέρ παιδιά έχει τη δική του ρύθμιση..:faskelo:

 

 

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

10 λεπτά πριν, Ο/Η stekouros έγραψε:

..το Enfield μου είχε  μανισιο  2 και 2/3 από τέρμα βιζωμενο από το εργοστασιο

 

Καινούργια την έχεις πάρει, είσαι και το πρώτο χέρι..?

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Όχι με 4.500χλμ

 

..αλλά.ο ιδιοκτήτης(1ο χέρι) με είπε επί παρουσία του γινότανε μόνο αλλαγές λαδιού

 

..δεν πειραχτηκε το Vm

 

..πάντως μέχρι κ τις 2 στροφές έξω από τέρμα βιζωμενο με ξερογκαζιεςστο ρελαντί είχα  λίγα μαύρα ντουμάνια

 

..για μιάμιση στροφή δε το συζητώ απίστευτα ντουμάνια μαύρα

 

...ρεταριζε το μοτέρ στη μιάμιση με μαύρα ντουμάνια στη εξάτμιση στο ρελαντι κ έβγαινε το ολοκαινουργιο μπουζί με κατάμαυρη ακιδα..

 

Νομίζω πως το θέμα της ρύθμισης των καρμπυρατέρ το έχουμε σε εκκρεμότητα

 

..ακόμα άλυτο.

 

... εισηγήσεις πρακτικότητας πολλές

 

αλλά τον νόμο δεν τον υπέδειξε ουδείς ακομα..

 

Να παραθέσω πάντως κτ σημαντικό:

 

Για να ρυθμιστεί ενα καρμπυρατέρ πρέπει:

 

1.οχι διαρροή στα δύο κολλαρα του καρμπυρατέρ

 

2.ζιγκλερ και εντοσθια καρμπυρατέρ με άριστη εικονα

 

3.συμπιεση χώρου καύσης κ η ρύθμιση βαλβίδων με άριστη εικονα..

 

Κ μετά έπεται η ρύθμιση..

 

 

 

Επεξεργάσθηκε από το μέλος stekouros
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

https://youtu.be/CqiDvENzj2M

 

 

Στο 08:56 γυρίζει αργά αργά τη βίδα αέρα

..Κ ΚΟΙΤΑ ΤΟ RPMmeter για να δει σε ποια στιγμή της στροφής της βίδας υπάρχουνε οι υψηλότερες τιμές στην ψηφιακή ένδειξη..

 

... Ο άνθρωπος βλέπει με το εργαλείο:library:

 

..ΔΕΝ περιμένει το αυτί του τι θα ακούσει

 

.....:cowboy:

 

 

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Λαθος ολα...

Ειναι τυχαιο που εδωσαν στα electra την ονομασια lean burn??

Τα bullet πρεπει να δουλευουν πλουσια.

Αν το ρυθμισεις με μηχανημα γεια σου φλαντζα,γεια σου βαλβιδα και ελ.πιστονιου σε λιγα χλμ.

Στεφανε γυρνα το στην 1/μιση...εκει δουλευει αυτο το μοτερ.

Επεξεργάσθηκε από το μέλος Αντωνης Σταθακης
Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Στεφανε το πηρες δευτερο χερι και οσα και να λες δεν ξερεις πια ειναι η ρυθμηση που ειχε...οσα και να λεει ολος ο κοσμος...

 

Κανε αυτο που πολυ σωστα σε λεει ο Αντωνης και ξεκηνα να κανεις χιλιομετρα...αλλιως θα σκουριαση το μπουζι...:wave_smiley91:

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

να κάνω μια ερώτηση (για να μην γυρνάω 11 σελίδες) μιλάτε σίγουρα για τα ίδια καρμπιρατέρ με τα ιδια φίλτρα αέρος και την ιδια διάμετρο ?

Link to comment
Μοιραστείτε με άλλους ιστότοπους

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Απαντήστε σε αυτό το θέμα...

×   Έχετε επικολλήσει περιεχόμενο με μορφοποίηση..   Αφαίρεση μορφοποίησης

  Το ανώτερο επιτρεπτό όριο είναι 75 φατσούλες/emotions,.

×   Ο σύνδεσμός σας έχει ενσωματωθεί αυτόματα.   Προβολή ως σύνδεσμο

×   Το προηγούμενο περιεχόμενό σας έχει αποκατασταθεί.   Εκκαθάριση επεξεργαστή

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Παρακολουθείται από   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία Νέου...

Write what you are looking for and press enter or click the search icon to begin your search